Witam wszystkich .Mam problem jak i w temacie a mianowicie chodzi mi o to ze w mechanizmie różnicowym przy trójkołowcu na tylnej zębatce przy dobrym obciążeniu zaczyna coś chreszczeć i przerywać,przeskakiwać.. a do tyłu wcale nie pojedzie bo całkiem przeskakuje Wie ktoś co tam może byc ze tak sie robi? .Dodam zdjęcia zeby Państwo lepiej widzieli.
tak się dzieje od niedawna,,sztywna oś to od napędu,a czy mechanizm różnicowy ma znaczenie,lub kierownica
Najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie była by przeróbka junaka B20, jest on trójkołowcem, z tyłu ma mechanizm różnicowy, zaadoptuj w nim przednie zawieszenie od FSM 126 i masz qada.
Niezależnie od silnika i zasilania, albo napęd na sztywną tylną oś jak w gokarcie (ze wszystkimi konsekwencjami braku mechanizmu różnicowego, jak to w gokarcie...), albo trójkołowiec z napędem na jedno tylne koło (jak w trajce T-Rex na przykład). Inne rozwiązania przy jednym silniku nie mają sensu.
(at)IgorAstek Zaraz, zaraz..trójkołowca ..a nie łatwiej wykorzystać kompletny zespół napędowy wraz z kołem, a z przodu dwa koła wraz zawieszeniem i układem kierowniczym na podobieństwo quada ? (at)down A mechanizm różnicowy to gdzie, Szanowny Panie Down ? :cry: https://obrazki.elektroda.pl/6662566200_...
Podejrzewam mechanizm różnicowy (jako całość) a konkretnie łożyska na wałku atakującym, oprawa do łożyska baryłkowego. Raczej do wymiany wałek atakujący, koło talerzowe i łożyska. Kolega rozbierze most i opisze. Dodano po 2 Kolega sprawdzał bębny hamulcowe i szczęki?
Chodziło o kolegę wyżej i jego rower. Producent mógł zainstalować wzmocniony widelec jeśli w przedniej piaście jest silnik. W przypadku samoróbki "jest co jest" czyli zwykły widelec. Nie mniej jednak dobrze wiedzieć, że stalowa rama. Od biedy można wspawać wzmocnienia nawet tanią spawarką elektrodową. Aluminium nie jest tak łatwe w spawaniu. Przy 250W...
witam, kolego rogal fajnie to zrobiłeś:D , gratki, co do tego pomysła z xj by na kłada ja przerobic to syn mnie nie dał, ale zbieram części do trójkołowca bedzie to t-rex, na silniku od kawy 14, jak zaczne robic to nieomieszkam sie pochwalić, pozdrawiam
Ja zrobiłem dzieciakom trójkołowca ze starego fotelika do samochodu, osi od wózka dziecięcego i kawałka rowerka. Napęd na przednie koło, duża zwrotność i brak mechanizmu różnicowego. Użyłem tylnego koła od roweru na przód ze względu na ,,wolne koło''. Do zębatki oryginalnej dospawałem dobraną do silnika. Silnik elektryczny , łańcuch, zębatkę, sterownik...
Witam, Miałem w domu kiedyś coś podobnego. Był to trój-kołowiec - przód od WSKi a tył natomiast był "dorabiany". Miało to sporą przekładnię i poruszało się dosyć wolno. Trzeba było zrobić chłodzenie. Postawiliśmy z prawego boku cylindra wentylator napędzany poprzez pasek klinowy, z magneta (w miejscu gdzie do magneta przykręca się ściągacz, zamocowaliśmy...
W latach 70-80 ubiegłego wieku na południu Polski - Podkarpacie, Małopolska, ale pewnie i gdzieś indziej też, powszechne były tzw. trójkołowce, czyli przód motocykla (najczęściej WSK 125) a z tyłu dwa koła. Do tego dokładano wóz, albo w postaci naczepy, albo ciągniony dodatkowo. W najprostszej wersji, był to napęd łańcuchowy poprzez przekładnię na tylną...
mechanizm różnicowy zablokować mechanizm różnicowy łożyska mechanizm różnicowy
otwórz pomocą internet explorer bosch sterownik silnika koszt wymiany licznika
zderzak naprawa zderzak naprawa
6SN7 – optymalny punkt pracy dla dużej dynamiki sygnału audio Elwik JS-30 – schemat regulatora temperatury, triak, PID, naprawa lutownicy