Witam. Ja próbował bym to naprawiać - przez lutowanie, nitowanie. Na zdjęciu nie widać dokładnie uszkodzenia, ale szkoda rezygnować z pozostałych sprawnych elementów. jeżeli sam nie czujesz się na siłach, poszukaj w okolicy małego warsztatu, ślusarza, itp. Kupno nowego to ostateczność. Podrawiam.
Problem nie leży w mechanice (mechanizm nie da się źle złożyć). Dwa sektory zębate są złożone na stałe i spięte kotwą, górny sektor jest połączony na sztywno z osią ramienia wycieraczki (jeśli się mylę popraw mnie- nie mam takiego mechanizmu). Podczas pracy silnik i białe koło nie zmieniają kierunku ruchu. Gdy dźwignia sterowania wycieraczkami (przy...
Z tego, co opisujesz kolego to masz uszkodzony albo sam silniczek wycieraczek, albo regulator pracy wycieraczek, są podobne objawy w jednym i drugim, silniczek znajduje się pod podszybiem przy całym mechanizmie, a regulator jest zamontowany na silniczku.
źle ustawiłeś mechanizm.
Tam jest inny przekaźnik wlutowywany do płytki z parą styków.P A nie wiesz może jaki typ bo dziś bede przechodził koło sklepu elektronicznego z parą styków czyli np taki: RM83-P-12 PRZEKAZNIK 12V 1-PARA STYKOW 16A
Rozwiazane. łożyska w kołach.
Musisz wymontować cały mechanizm wycieraczek /zdemontować cięgna/zsilnikiem to ustrojstwo na stół .Zacireają się przedewszystkim ośki na których są zamocowane piórka.Rozbierz ,umyj w czymś co rozpuści brud stary smar rdzę póżniej nasmaruj smarem złóż i po kłopocie-musi chodzić gładko ,silnika nie ruszaj.Zapamiętaj jak są ustawione cięgła abyś mógł identycznie...
albo opcja dwa przyciera sie mechanizm wycieraczek co też czesto sie dzieje
http://fiatpunto.com.pl/post401862.html Sprawdź podszybie i mechanizm, może po prostu zardzewiał i cały mechanizm od wycieraczek stanął albo zebrała się tam woda i zrobiło się zwarcie. Odłącz mechanizm od silnika i spróbuj ręcznie ruszyć wycieraczkami. Czasami najprostsze rzeczy się sprawdzają ;-)
Witam, Ponawiam temat. Czy ktoś mi doradzi gdzie znaleźć ten zielony przewód? U mnie we wtyczce pod podszybie przy silniku wycieraczek nie ma zielonego. U mnie tez wycieraczki chodzą czapy czas. Dodam że właśnie wymieniłem mechanizm wycieraczek wraz z silnikiem na nowy. Proszę o pomoc.
To znak, że szwankuje mechanizm położenia krańcowego.
Mam pytanie w kwesti wycieraczek Punto II koledze się rozpadł mechanizm.tzn.przestała działać jedna wycieraczka,ta co siedzi pasażer,ramie było zupełnie lużne ,okazało się ,że rozłączyło sie połączenie mechaniczne dwóch płaskowników,po zciśnięciu tego połączenia zaczeło to działać,tylko pytanie na jak długo do następnej dziury bo pewnie od wcząsów sie...
Uszkodzony mechanizm krańcowy w tylnej wycieraczce. Do wymiany silnik wycieraczek.
Witam wszystkich posiadam punto 2 mam problem z wycieraczkami przednimi na wolnym biegu gdy wracają zaczynają przerywać szarpać wyjąłem cały mechanizm przesmarowałem cięgna i nadal nic może to coś z silnikiem bardzo proszę o podpowiedz:cry:
Może chodzi o jakieś indukcyjności koło silnika w mechanizmie, dławiki na zasilaniu wirnika.
To jest standardowa usterka tylnej wycieraczki w Fiacie. Prawie wszystkie Tipo, Tempra S.W., Punto, Brava, Bravo, Marea S.W. mają po jakimś czasie ten sam problem. Jak się rozbierze ten mechanizm to tam widać taki osad jak po pianie z płynu myjącego - więc może to od mycia pada o-ring(szczególnie od środka myjącego)
Hej to znowu ja,przyznam się że pisałam o wymienianiu żarówek przy oświetleniu rejestracji ale nie przyznałam się że nie udało mi się tego wymienić.Poprosiłam znajomego i wiecie co,po wymianie dalej nie działały,okazało się że wogólę kable w środku klapy od bagażnika nie było podłączone tzn.kabel od wycieraczek,od podgrzewania tylnej szyby,wężyk nie...
Czy ktoś rozwiązał definitywnie tą usterkę?Mam podobny przypadek,Wymieniłem przełącznik pod kierownicą oraz mechanizm wycieraczek.ale bez efektu.Co prawda na używane ze szrotu.Ręce opadają i poległem.Po zapłonie wycieraczki same się włączają 2 razy i za każdym razem zatrzymują w innym miejscu.Na silniczku jest 5 pinów a kabli we wtyczce są 4.Czy tak...
1. Z przodu kontrolowane są tylko pozycyjne i ew dzienne. Mijania i drogowe nie są kontrolowane. Fiat wyszedł z założenia że kierowca chyba ślepy nie jest i widzi że jedno oczko mu nie świeci ;) Co do klapy bagażnika to pewnie złamany kabel w przelotce do klapy... 2. Może źle założona poducha amortyzatora, talerzyk... A może to nie od koła a np półka...
Niestety w Grande Punto z alarmem też mam podobny pobór prądu. Prosiłem kilka osób o pomiar w ich GP i wyszło, że pobór koło 90-100mA jest normą dla auta z seryjnym wyposażeniem :( Instrukcja obsługi wspomina, że jeśli auto miałoby stać miesiąc lub dłużej to należy odłączyć akumulator (w GP nawet klema minusowa ma mechanizm umożliwiający jej "bez-narzędziowe"...
:D[color=darkblue]Witaj kolego. Jeżeli nadal masz problem z wycieraczkami itd.,to sprubój wymienić cały panel sterowania.U mnie to zdało egzamin chociaż nie chodził mi tylko wentylato na 2 biegach,a wyieraczki nie chodziły na 1 tym czasowym impulsowym i tutaj kupiłem ze szrotu Gliwice używany mechanizm wraz z silniczkiem na wysylkę,teraz chodzą jak...
witam, czlowiek z aso fiata powiedzial mi ze uchwyt(ramie)z piorem jest zamocowane stozkowo, probowalem, powinno zejsc ale niestety walcze i nic z tego. zeby zdjac z mocowania trzeba silnie trzymac od wewnatrz reka za mechanizm ktory jest zmontowany razem z silnikiem, a z zewnatrz wyciagnac z mocowania,niestety... nie wydaje mi sie ze jest to stozek?...
mechanizmu wycieraczki wycieraczki punto bezpiecznik wycieraczki punto
sterowniki kontrolera sieci asusa schemat podłączenia włącznika światła pilot alarm seicento
programator czasowy philips 58pus7855
Kody błędów suszarki bębnowej Electrolux z pompą ciepła Magnum THF MIG 202-P - wentylatory działają, wyświetlacz nie