Megane II 1,5DCI przestał odpalać wymieniłem akumulator bo wcześniej dość długo ostatnio kręcił zanim zapalił . . Znalazłem , że napięcie nie przychodzi na świece żarowe to może być powód . Podmieniłem sterownik grzania świec , sprawdziłem bezpiecznik 70A na dolnej skrzynce . Przedzwoniłem kable między świecami a pinami kostki sterownika . Dalej nie...
Być może masz słabą masę, uszkodzony rozrusznik, albo spalony bezpiecznik. Wszystko musisz sprawdzić.
Wyjmij akumulator i zobaczysz taką małą skrzyneczkę schowaną obok. Są tam takie duże bezpieczniki. Wilgoć na nie oddziałuje. Są tam puste miejsca i właśnie wtedy one się przydają żeby przełożyć bezpiecznik w nieskorodowane miejsce.
Bywało też że padało stałe zasilanie kompa wtrysku(było podawane z bezpiecznika z ucbica)
Woda we wtyczkach w skrzynce bezpieczników pod maską lub blokada kierownicy.
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
A czy działają Ci obie elektryczne szyby z przodu? Bezpiecznik jednej z nich zasilają immo, w zimę częsty efekt zamarzniętej szyby i nie odpalającego auta . Bezpiecznik na oko będziesz cały
Brak świecenia kontrolki od immo, albo uszkodzenie w UCH albo brak zasilania, bezpiecznik we wnętrzu pojazdu, chyba 5A. Podaję z pamięci.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
W tym przypadku albo emulator cię ratuje albo zestaw startowy. Oczywiście sprawdziłeś bezpieczniki i sa sprawne.????
Skąd idzie stały plus? Bezpieczniki pod kokpitem. Na konkrety nie licz skoro ciężko Ci choćby rocznik podać.
Trzeba wykręcić całą skrzynkę bezpieczników, wyciągnąć na tyle na ile przewody puszczą, wtedy można UCH odmontować, śrubki od góry. I radzę nie ruszać pochopnie UCH samemu póki samochód odpala.
Sprawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ?
bezpieczniki wszystkie zostaly sprawdzone A obok akumulatora nie ma syfu w bezpiecznikach?
Sprawdź lepiej bezpieczniki probówką na akumulatorze bo bewnie któryś spaliłeś.
Bezpieczniki i masy sprawdziłeś ?
Witam. Czy udało się rozwiązać problem braku zasilania na blokade kolumny kierownicy ? Mam to samo klient zgasił auto i na drugi dzień już nie wyjechał z garażu. Instalacje sprawdziłem tzn do blokady, wszystkie przewody mają przejście. Z UCH nie wychodzi 12v na blokade, podanie zew napięcia nie pomaga. Podmiana innego uch z kartą nie pomogło ( też nie...
juz to zrobilem i nie pomoglo dalej cisza
No właśnie , ale nie dochodzi mógłbyś mi powiedzieć który jest do niego bezpiecznik, lub przekaźnik ? Z góry dziękuje.
Jak sprawdzałeś bezpieczniki?
reno megane 2010r 1,6 benzyna 1,6 V nie odpala, sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok, na desce nie świeci się żadna kontrolka, dałem dodatkową masę oczywiście bez zmian
Sprawdź też układ przednich oraz tylnych wycieraczek(ten bezpiecznik zasila równieź te układy. Często palenie tego bezpiecznika powoduje tylna wycieraczka.
To się sprawdza, czy jest napięcie na bezpieczniku ALIM UCH.
Wyjąć i zobaczyć jak wygląda UPC, czyli skrzynka bezpieczników i przekaźników koło akumulatora.
A czy w układzie elektrycznym pompy jest jakiś bezpiecznik?
Sprawdź bezpieczniki i ich gniazda przy akumulatorze.
Sprawdź masy
Bezpieczniki za akumulatorem - pewnie zgnilizna.
Wtyczki na samym ECU. Zajrzyj też do skrzynki bezpieczników pod maską czy nie ma zielonego.
No to sprawdź ten bezpiecznik.
Kabel szary na podszybiu obok skrzynki bezpieczników takich mega.
W jakim stanie są główne bezpieczniki w prawym narożu podszybia.(pewnie zielone)
Teoretycznie świecenie kontroliki oleju nie powinno mieć związku z grzebaniem przy wycieraczce ale jednak jest podłączona również do moduł UCH ( inf. o pracującym silniku ) W tym modelu jest trochę zawiłe zasilanie . Z bezpiecznika opisanego na klapce jako Światło cofania ( lampka z R w srodku) jest zasilana funkcja tylnej wycieraczki , spryskiwacza...
Dość typowa usterka, najczęściej uszkodzona jest skrzynka bezpieczników pod maską (wilogoć, należy podnieść wszystkie przekaźniki od pcb oraz sprawdzić wszystkie przekaźniki), rzadziej kable od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników.
Bezpieczniki na klemie akumulatora całe?
Witam wgraj nowy sterownik silnika powinno pomóc ale trzeba to niestety zrobić w serwisie, jeśli bezpiecznik kolo aku jest dobry. pozdrawiam
Gruby żółty w wiązce wychodzącej ze skrzynki bezpieczników.
sprawdź bezpieczniki w przedziale silnika za lewą lampą
Po włożeniu kluczyka i przekręceniu na zapłon dioda miga szybko. Kręci rozrusznik ale nie odpala. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie, pod maską i na podszybiu. Wszystko ok. Wtyczka od pętli immo podpięta. Wtyczka od stacyjki podpięta.
Witam.Okazało się że zaśniedziałe były 2 piny pod skrzynką bezpieczników problem został usunięty pozdrawiam.
Miałem podobny problem .Przyczyną był przegrzany bezpiecznik i gniazdo od świec żarowych, chyba 80A, znajduje się tam gdzie akumulator. Pozdrawiam
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
sprawdzilem napiecie nie dochodzilo do rygla wzialem z innego bezpiecznika ale dalej zadnej reakcji ze strony rygla i wywala blad kolumna kierownicy zablokowana albo nie zablokowana
Witam. Auto nie odpala, nie mogę zamknąć z kluczyka zamka centralnego,jakiś czas temu przestał działać prędkościomierz( może ma to związek) nie świeci się dioda immobilizera. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Przymierzam się do wymiany całe seta od komputera, poprzez immobilizer, kluczyk i bdi ale to jest ostateczność i wolałbym tego nie robić choć...
Jak w temacie Megane I rok produkcji 2002 1.9 dci nie odpala , brak kontrolki świec żarowych . Po podłączeniu komputera błędów brak , w blokach pomiarowych pokazuje że immo zablokowane . ( dioda w liczniku gaśnie ) . Podejrzewam gdzieś brak komunikacji między sterownik silnika -skrzynka bezpieczników po lewej stronie pod maską . Przewody sprawdzone...
Mam chyba taką samą megankę. Nauczony doświadczeniem (dwa podobne przypadki w różnych samochodach), zacząłbym od sprawdzenia po kolei wszystkich bezpieczników - czy są dobre.
mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek Np. spalony bezpiecznik.
Witam. Moze banalne ale czy sprawdzales bezpieczniki po tym remoncie? Pozdrawiam _________________ Jeśli ci pomogłem to kliknij
hmm też mi sie wydaje że może to mieć jakiś związek z elektryką przy upc , ewentualnie rozrusznik aczkolwiek przy kupnie gość sam mi mówił ze jedna z ostatnich napraw była wymiana rozrusznika bo padł, nie wiem czy ma to jakiś związek czy to zbieg okoliczności ale grzebałem tylko przy bezpiecznikach i kablach na upc i zaczął odpalać ale równie dobrze...
Może zamiast bunowac połowę auta podłączy kolega auto pod jakiś sensowny komputer lub sprawdzi na początek bezpieczniki. Blokada blokada nawet jak ja wyjmiesz to musisz mieć 2 czysta.
Witam serdecznie. Przy podobnych objawach w Megane II było zapieczone gniazdo bezpiecznika tego dużego w centralce UEC pod maską. Jedno gniazdo było wolne więc wykorzystałem z niego zaciski. Pozdrawiam.
Witam! Nie wiem czemu z tymi renówkami są takie problemy. Ja mam cały czas problemy z renówką ale kiedy się wziełem w końcu za naprawę wszystko po kolei to powstaje nowy problem. Miałem problem z silnikiem jak inni stukanie przy pasku rozrządu, problem ze skrzynia albo pojawiało się na liczniku problem AUTO,a później blokada skrzyni czy wysokie obroty...
a co było na początku? co sie dział o zanim przestał odpalać jakaś awaria remont czy coś w tym stylu? sprawdz bezpieczniki i wyjmij i powkładaj przekaźniki.
Dwa bezpieczniki 1 30A od wtrysku, następny 40A abs.
Cobra nie odcinała żadnego obwodu. Bezpieczniki, przekaźniki sprawdzone a w to nie wierze .
Sprawdz czy pozostałe rzeczy działają, może być kłopot z napięciem (bezpieczniki przy aku) lub nalałeś płynu do spryskiwaczy- do wtyku ecu. Tak może nie odpalać przez to, ale nie ma to wpływu na kluczyk.
Zainteresowałbym się na początek skrzynką bezpieczników pod maską. Trzeba powypinać wszystkie wtyczki szczególnie te dwie małe które siedzą najgłębiej i zobaczyć czy nie dostała się tam woda.
Jeżeli auto odpala i jeździ to stacyjka w porządku. Do sprawdzenia bezpieczniki na początek.
Witam, problem polega na tym, że po wyjęciu bezpiecznika od immo i po ponownym włożeniu przestała mrugać kontrolka immo. Teraz przy próbie odpalenia miga kontrolka świec żarowych i oczywiście nie odpala. Megane I, 1,9dti, 99r, po lifcie.
Sterownik silnika nie wysterowuje przekaźnika pompki paliwa i jednocześnie brak napięcia na wtryskach i cewkach. Po zmostkowaniu tego przekaźnika dalej klapa. Kontrolka immo gaśnie, brak kontrolki silnika, brak podświetlenia zegarów. Wszystkie bezpieczniki OK.
Oj, tam potrafią gnić przewody przy bezpiecznikach, Pierwsza sprawa to by c pewnym wszystkich zasilań.
Witam mam problem z renault megane z 2000 r z silnikiem 1,9 dti . Problem polega na tym że auto nie odpala, brak kierunków , awaryjnych i immo. Zmieniłem moduł uch i tez ta sama sytuacja buczenie i cykanie w module i brak kierunków i awaryjnych oraz centralnego. bezpieczniki sprawdzone wszystkie i są dobre
Witam. Mam problem z moją Megane. Samochód nie odpala. Immobilizer "wycięty". Cewki, świece, przewody ok. Bezpieczniki też sprawdzone, włącznik uderzeniowy przycisk wciśnięty. Czy cewki dochodzą dwa prądy? Na dwóch z trzech pinów jest prąd na jednym nie. Czy ten prąd na trzeci pin idzie z czujnika położenia wału? W czym może być problem?
Jak diudka nie mruga to albo pierdykneło zasilanie , albo samo UCH. Sprawdź bezpieczniki (główne też). Jak dobre to UCH do naprawy
W drugiej brak błędów, tzn były trzy, ale po skasowaniu nie wróciły( df098, df226, df056) Gaśnie W pierwszej tylko bezpieczniki sprawdziłem. Jutro komp i pomiar prądu z alternatora. W mégane df619 i df053
Brakuje zasilania na ECU. Skrzynka bezpieczników pod maską tam lubi pojawić się wilgoć lub blokada kierownicy. Dowiedz się dokładnie co ten mechanik odłączył, coś czuję że farmazony opowiada.
"servis" oraz info "electronic fault" i praca wentylatora chłodnicy Brak zasilania na kalkulatorze wtrysku. Bezpiecznik mały 30A w klemie? W zeszłym tygodniu był taki temat tu.
Witaj, sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze lubią się zrobić zielone, zajrzyj do gniazda ECU czy jest sucho. Pozdrawiam.
Witam Mam problem z Renault Megane coupe 1.6 8v benzyna plus gaz. Samochód stał kilka dni bez użytku Nowy akumlator rozładował mi się, oddałem go na gwarancji podłączyłem inny. Auto nie chciało odpalać nie było iskry migała kontrolka od elektryki z zygzakiem a także nie paliła się dioda od immo. Osuszyłem wnętrze auta wraz z odbiornikiem ir auto odpaliło...
Nie wiem czy temat jest jeszcze aktualny (może informacja przyda się inny poszukującym) ale miałe podobne objawy i uszkodzony był bezpiecznik CAL.2 (taki czarny, przy plusowej klemie). Powodzenia
a z innej beczki. gdzie znajduje się bezpiecznik od immo w moim samochodzie? w skrzynce i pod maska znaleźć nie mogę ;/
1999 Dodano po 2 prześwietliłem czujniki multimetrem sprawdziłam kable w większości bezpieczniki odczyściłem i sprawdziłem, Ktoś wie co ten błąd który mi się pojawia w diagnostyce oznacza?
Jest zielony bezpiecznik 30A ale nie ma na nim cyfry,a po jego wypięciu auto gaśnie i nie odpala,a pracuje na lpg i opalać też próbowałem awaryjnie na lpg i nic,obok niego jest jeszcze czarny 06 bodajże i nwm czy to może być ten?
Auto jeździ. Przyczyną była przerwa w przewodzie (żółty przewód)zasilającym między bezpiecznikiem 7,5A (pudełko z przekażnikiem od pompy) a zasilaniem cewek wys.napięcia. Temat ten uważam za zamknięty!
Siemanko Majstry Mam problem z megane II 1.9 dci. Auto po wymianie rozrusznika w innym warsztacie odpaliło 3 razy i nie odpala. W momencie rozruchu pali duży bezpiecznik nr.1 40A pod maską. Na bezpieczniku jest stały plus i tak jakby robi się zwarcie w momencie rozruchu. Nie jest to bezpiecznik ani od rozrusznika ani od elektromagnesu rozrusznika. Na...
Witam ponownie --jeżeli są trudności z dojściem do ładu z tymi przewodami w tylnej klapie to zabezpiecz je żeby się nie zwierały -- i posprawdzaj wszystkie bezpieczniki małe i duże (nie myląc miejsc tam skąd wyciągasz tam wsuwaj z powrotem) ,jeżeli nie masz miernika to zrób sobie kontrolkę z żarówki i bateryjki bo sprawdzanie bezpieczników wzrokowo...
Dzięki za zainteresowanie. Wstępnie patrzyłem tam w te bezpieczniki i wszystko suche i sprawne ale będę musiał ją rozebrać chyba bardziej i zobaczyć jak pod spodem wygląda.
Witam Posiadam renault megane 1.4 eco 1996r. Mój problem to brak napięcia na pompie paliwa przez co auto nie odpala. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Pompka spięta na krótko działa. Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta.
Witam. Poszukuję schematu elektrycznego Megane iv a konkretnie układu zapalania w wersji kluczykowej a nie na kartę ,auto nie odpala rozrusznik sprawny, stacyjka sprawna, zapłon jest, po przekręceniu kluczyka odzywa się przekażnik umieszczony w module bezpieczników,w czasie pomiarów przekażnik włącza się po przekręceniu zapłonu, puszcza jak próbuje...
Udało mi się odpalić samochód , nie wiem co było bezpośrednia przyczyną , wyjąłem akumulator, poruszałem bezpieczniki w komorze silnika, to niestety od razu nie dało poprawy, lecz za drugą próbą odpalenia samochód odpalił. Będę aktualizował temat dalej.
Witam, a ja mam inne pytanie otóż : - Pacjen Renault Megan coupe z 1996 , 1,6 B . Otoż wysypał się immo , ale sąsiad na dodjazdy na pole używał kodu ( tryb awaryjny ) i ostatnio mówi mi że kontrolka od immo już się nie pali ( zgasła ) i auto nie odpala ? Wybrałem sterwonik siemens Fenix i na stole podłączone okablowanie ( zasilanie , masa ) + 2 żarowki...
Kontrolka zapala się na stałe w momencie kiedy przestaje kręcić i zaraz (po ok 2-3 sek) gaśnie. Podczas kręcenia się nie pali. Też stawiam na jakiś przewód. Wstępnie do niczego się nie dogrzebałem, bezpieczniki OK. Wrócę z pracy to zajrzę do bezpieczników kolo akumulatora.
napisz dokladnie jakie masz tam bledy I myślisz że co to da?Trzeba pobrudzić rączki i posprawdzać więcej.Choćby sprawdzić masy i zasilania sterownika.Zasilanie samego przekaźnika ,bezpieczniki koło aku itp.Pewnie brak prawidłowego zasilania skrzynki bezpieczników uch ucekik, nie występuje,jak zwał tak zwał.
W międzyczasie zakupiłem sterownik z wyłączonym immo i odpalił..... nacieszylem się aż wieczór i cały dzień następnego dnia już nie odpalił okazało się że pompa paliwa umarła po wymianie dalej nic nie ma iskry ani prąd nie dochodzi do pompy bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Nawet rozebrałem przekaźnik pompy zwarlem go pompa wtedy działa ale nadal nie...
Pokaż jak wygląda pilot którego używałeś i kluczyk od auta. Te urwane przewody są od czujnika ruchu. Skoro nie działają awaryjne to jest problem ze skrzynką bezpieczników i przez to nie idzie wklepać kodu by puściła blokada.
Nie ma czegos takiego jak LAGUNA CLASSIC. 1.6 W lagunie bylo dopiero od 98r. Sprecyzuj co to za auto Pomyłka z mojej strony - auto to MEGANE, nie Laguna... A co do awarii to zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow Bezpieczniki, rzecz jasna, sprawdzone - wszystko OK. Auto odpala? Ladowanie jest? Chyba czeka cie przeglad instalacji w poszukiwaniu przerwy/zwarcia....
Po dłuzszym czasie można śmiało napisać co było powodem. :) Zaśniedziałe wtyczki oraz wejscia w skrzynce z bezpiecznikami. Wymiana wtyczek oraz skrzynki z bezpiecznikami rozwiązało problem. Nie zakryłem osłony na bezpieczniki.. moja wina.. jak rozbierałem wcześniej i szukałem przyczyny przy braku wspomagania, i musiało tam trochę wody nalecieć. Wcześniej...
Układ blokujący kierownicę działa - podłączany na krótko. Mimo to kierownicy nie blokuje. W kostce od blokady kierownicy prawdopodobnie nie ma wszystkich prądów. Gdzie szukac? Bezpieczniki sprawdzone. Błąd z UPC nie pojawia się już natomiast pojawił się bład blokady kierownicy do którego nie dochodzi prąd.
Jak odpala po takim padnięciu to raczej ladowanie i akumulator w porządku.Obstawiam luźne lub wypalone jakieś złącze.Np wyjście na instalację przy klemie lub w skrzynce bezpieczników.
Sprawdź bezpieczniki . Zaprowadź auto do elektryka coś musieliście uszkodzić podłączając te przewody , obawiam się że obróciliście polaryzację i teraz będzie trzeba wymienić rzeczy które się spaliły . Odpięcie i wymiana akumulatora nie mogła spowodować takiego uszkodzenia .
Witam wszystkich Mam problem z MEGANE III phI ('10, 1.5dci) Po włożeniu karty startowej do czytnika nie ma żadnej reakcji na licznikach -tj. brak jest włączenia zapłanu, zerowy brak na włożenie jakiejkolwiek karty - nawet zła karta nie powoduje wyświetlania komunikatu NIEWŁAŚCIWA KARTA. Bateria w pilocie jest OK - wymieniłem Karta jest OK - obie są...
Witam. Jechałem sobie i w pewnym momencie auto zgasło. Od tego momentu nie można odpalić. Dzieje sie tak na gazie i benzynie. Paliwo jest, pompka pracuje, iskra tez jest na świecach. Wydaje mi sie ze to może coś z immo ale wizualnie dziala tzn. kontrolka immo gaśnie po dwóch sekundach po przekreceniu zapłonu ale auto nie pali. Zauważyłem tylko jedną...
Mariuszek1978, napisałem Ci VIN na PW. Proszę o odp na GG bo jadę tam do reni posprawdzam bezpieczniki itp i nie będę miał kompa przy sobie a GG mam w telefonie. Pozdrowionka
bez obrazy ,ale czy wy wiecie co to abs??? Nie bardzo rozumiem. Czyżby kolega uważał, że układ ABS może działać bez zasilania? Skoro na 8 i 9 styku złącza sterownika ABS (chodzi o Megane, nie wiem jak Laguna) brakuje napięcia, to chyba coś nie tak. A za to zasilanie odpowiada właśnie wspomniany bezpiecznik...
Witam mam problem z megane 1.4 8v 96r sterownik silnika siemens S1111730121 Auto przyjechało na sznurku, nie odpala, na pewno stwierdziłem przegniłe bezpieczniki przy aku co powodowało zanik zasilania (30) na sterowniku silnika (wymienione). Zwarcie w cewce przekaźnika sterowania silnikiem (wymienione). Auto nadal nie odpala, ponad to nie ma komunikacji...
Witam. Proszę o poradę. Samochód Renault Megane 1.6 16v 2000r anglik. Jakiś czas temu przestały działać kierunkowskazy z lewej strony, awaryjne oraz sygnał świetlny centralnego zamka też nie działają z lewej strony (prawa strona ok, wszystkie pozostałe światła ok, wycieraczki itp ok,samochód odpala). Sprawdzone bezpieczniki i masy. Po podmianie UCH...
Witam szanownych kolegów, mam następujący problem: Przedwczoraj w samochodzie padły kierunkowskazy, elektryczna szyba kierowcy oraz ogrzewanie tylnej szyby (osobna dmuchawa - cabrio). Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie i wszystkie wyglądały na sprawne więc postanowiłem wyciągnąć UCH żeby sprawdzić jak ma się sprawa wtyków oraz czy nie ma tam...
Witam! mam problem z Megane II 1,9 DCI 2003 r mianowicie auto po włączeniu zapłonu wariuje : zapalają się światła zewnętrzne, włączają się wycieraczki, na tablicy wskaźników zapalają się wszystkie możliwe kontrolki, rozrusznik nie kręci. brak łączności z jakimkolwiek sterownikiem (clip, kts, launch) osobiście podejrzewam którąś z mas tylko że ze względu...
Masa sprawdzona ! dodatkowo sprawdziłem czy dochodzi napięcie na cewki po przekręceniu klucza na zapłon i też się pojawia ! więc takie elementy zostały sprawdzone: - czujnik położenia wału (wymieniony na nowy i sprawdzony 234 Ω) - styki przeczyszczone na przekaźnikach, bezpieczniki sprawdzone wszystkie jakie są, -+12 na cewkach jest po przekręceniu...
Witam szanownych grupowiczów pierwszy mój tego typu post więc proszę o wyrozumiałość 🤔 Mam problem z moją megane Mk3 1.6 16v 2009r,mianowicie Po krótkiej przejażdżce zgasilem i nie mogę odpalić, po włożeniu karty wszystko się normalnie włącza naciskam s/s (start/stop) i nic.. Słychać tylko kliknięcie przekaźnika. Po podłączeniu komputera błąd...
odpalać megane megane odpalać megane kręcić odpalać
wyjście audio napięcie dokładność pomiarowa woltomierza załączenie tyrystora bocznikiem
migająca kontrolka świecy zarowej logitech z2300 pilot
Gotowa mapa do Mercedesa W202 1.8 benzyna (C180) Różnice między regulatorami napięcia z kablami żółtym i różowym a żółtym i białym