kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Kliknij #90 i zobacz czy fiszka 28, jesli tak to 1 po prawej pokazuje,ze dialog ustanowiono, 11 po prawej pokazuje ze pedal gazu puszczony, 14 lewa to znacznik czy silnik pracuje czy nie, a 19 lewa to + APC (po zaplonie) obecny. Zadnego bledu nie pokazuje. Moge Ci zeskanowac fiszke jak chcesz,ale po francusku.
witam, pozwolę sobie podłączyć się do tematu. otóż problem dotyczy tego samego błędu DF183 (obwód napinacza pasa kierowcy otwarty). pacjent to renault scenic z 2002r. z kierownicą po prawej stronie. błąd odczytany za pomocą delphi 150e. odczyt rezystancji ze sterownika w załączniku. moje pytanie: czy oba przednie napinacze w tym aucie są spięte szeregowo...
Wystarczy tylko kasować....
Tam bywał problem z rezystancją na przejściach potencjometr-ecu, może ten rezystorek wyrównuje potencjały między masami ecu-buda , a L zdaje się być w lufcie, może go umasili. druga opcja to sterownik, a konkretnie brak masy Uref na potencjometr akceleratora.
Dotknij czujnika gdy będzie włączony i poczujesz mrowienie w palec lub specyficzne cykanie czujnika. Jeżeli jesteś (he he) gruboskórny to podłącz clip-a i będziesz miał pewność. Podpowiem tylko że Ds-150 potrafi przekłamywać jeśli chodzi o błędy.
Dociśnij czarną wtyczkę
Niezbyt wiele informacji o silniku. Może być niesprawny czujnik wykrywania fazy (cylindra). A jeśli tak to w grę wchodzi tylko czujnik położenia wału korbowego. Czyli kroczek po kroczku. Trzeba być pewnym zastosowania odpowiedniego czunka.
Kolego w necie opisują ten błąd jako czujnik przyspieszenia poprzecznego a od tego morze zapalać się kontrolka trakcji .
To jeśli padła ta kostka 29f200BB, to wystarczy ją wymienić Przekładasz ze starego do "nowego".
Daj numer tego błędu, DF.... i kontekst np 1DEF 2DEF itd.
Błąd wtrysku, ale jaki konkretnie?
Panowie mam podobny problem, tylko u mnie zimny i jeździ jak złoto, zagrzeje się i komunikat: sprawdź wtrysk brak mocy, silnik pracuje ale coraz gorzej i na końcu gaśnie a potem nawet palić nie chce, zachowuje się jakby paliwa brakowało. Brak reakcji na gaz. Błędy df012 i df232 df198. Pedał gazu podmieniony. Instalacja sprawna.
Jak dajesz radę jako tako z angielskim to zerknij tutaj: http://www.renaultforums.co.uk/showpost....
Czujnik jest na pompie cr, ustawiany na kreski wzg. paska, z reguły to powoduje ten błąd.
carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
Witam, Nie mogę odpalić samochodu, rozrusznik nie potrafi ,,przekręcić" i jedyne co to cyka. Po podłączeniu do komputera wyrzuciło błąd: Regulacja napięcia - DTC920F16 - 1.DEF W internecie nie potrafię znaleźć informacji na temat DTC920F16, gdzie szukać przyczyny, co wymienić? :/ Dzięki wielkie za informacje
masz po 2 napinacze na pas http://obrazki.elektroda.net/17_12478283...
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
na postoju jest błąd przewody
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
Pewnie UPC do naprawy. Albo kabelek sterujący cewką. Pewnie nie ma też iskry jak nie pali. Napraw błąd tego przekaźnika.
Daj fotkę lub VIN
Jeżeli jest klimatyzacja to presostat, jeżeli niema to błąd konfiguracji sterownika.
Skończył Ci się katalizator i sterownik widzi przerwę w obwodzie elektrozaworu koła zmiennych faz rozrządu. Napięcie na drugiej sondzie powinno się też trochę zmieniać przy dawaniu gazu w podłogę czy przy hamowaniu silnikiem. Powinno być też wyższe napięcie na niej przez jakiś czas na zimnym silniku. Jeżeli cały czas trzyma 0,45V to może być uszkodzona...
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
Przydała by się diagnostyka komputerowa i przynajmniej odczytanie błędu z pełnym opisem.
coś mi świta że w CLIP jedną z funkcji serwisowych jest naprawa tego właśnie błędu.
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
To jest Renault, nie zawsze wszystko pokaże. Mój Scenic miał 3 miesiące problemy z odpalaniem. Był regularnie sprawdzany Clipem i dopiero po 3 miesiącach pokazał błąd czujnika położenia wału. https://translate.google.pl/translate?hl...
Witam.warjat225 poradziłeś sobie z tym błędem?Mam taki błąd DF193 w ABS/ASR i w ASB DF230 w MEGANE 1.9 dci 130km z automatyczną skrzynią biegów.Diagnoza była robiona interfejsem z delfi więc żadnej podpowiedzi nie ma.Spotkał się ktoś z takimi błędami?Pozdrawiam .
Poza tym błędem, napisz co mu dolega.
Wiem , może zle odpowiedziałem Czy od przepływomierz a nie występował by inny błąd ?
Panowie czy ktoś mi może potwierdzić opis tego błędu DF061
Tak, jestem pewien. DTC, to błędy ogólne wszystkich marek. Nie tylko ręczny z tym błędem.
A jak to można naprawiać bo zapomniałem że to jest błąd stały
skrzynia wywala błąd ciśnienia, czy za taki błąd odpowiadaja elektrozawory?
Witam co to za błąd df159?
Sterownik czyscił ktos inny,tylko zastanawia mnie nr vin ze we wszystkich modułach jest taki sam a w airbagu widniał inny wiec został wyczyszczony najprawdobodobniej nie oryginalny sterownik,
Mam ten sam problem w megane II 1.5 DCI 2006r. FL klimatronic! Co mam zrobić? Przecież jest napisane co masz zrobić.
Poszło na pw.
1 sprawdź na odpiętym czujniku 2 wepnij się bezpośrednio przy ECU moja żona mówi że 30cm to całkiem sporo :D ... wszystko może się zdarzyć :D
Nikt z nas nie pomoże Ci gdybając i nie widząc instalacji, musisz ją sam sprawdzić. Weż miernik i sprawdź w pierwszej kolejności przejście pomiędzy przewodami głośników a masą auta. Jeżeli stwierdzisz zwarcie do masy któregokolwiek z przewodów to masz odpowiedź. Jeżeli miernik nie pokaże zwarcia i tak pozostaje grzebanie w instalacji po przewodach.
Clip, może DD2000. Chociaż raczej powinna się sama nauczyć jeśli jest nowa. Ewentualnie odczyt eeprom z blokady 24c02 i zamieść tutaj. Ale uważaj, żeby nie zablokować mechanicznie rygla (taka mała pułapka). Załatw też konkretną diagnoze Clip'em.
DF081 pokazuje "czujnik położenia wałka rozrządu"
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
Znalazłem obrazki na których podana jest lokalizacja tego czujnika temperatury powietrza niestety do wersji 1.5 DCi, ja posiadam 1.9 DCi. Czy ten czujnik znajduje sie na gumowej rurze od intelcoolera?
Co oznacza błąd P0340 i jakie parametry pracy silnika są odnośne do niego ?
Witajcie Mam problem podczas gwałtownego hamowania wyskoczyły mi błędy DF279 (DTC505004) I DF293 (DTC400101) Jeździ skręca hamuje . Niestety błędów nie da się skasować. Czy musze mentalnie sie nastawić na regeneracje pompy ? Jeśli tak to gdzie .. najelpej kraków małopolskie. megane 3 ph1
Immo zalacza sie automatycznie po pewnym czasie? (Chyba 10 minut po wyjsciu z pojazdu). Pytanie jak je wylaczasz? Rozumiem, ze immo jest zintegrowane z cz.
A co w aucie nie działa? Może to tylko błąd testera diagnostyki.
To auto odczytaj Clip-em. Będzie prawidłowy odczyt i opis , najczęściej z kontekstem błędu.
Może masz źle opisany błąd i chodzi o czujnik temp paliwa, jaki masz błąd po zdjęciu wtyczki z czujnika cieczy?
Renault Megane 3 1.5 dci błąd DF 032.Sprawdzałem wtyczkę i Na gnieździe pin1 14.25v, pin2 2.47v pin3 2.47 pin6 2.47v pin7 14.26v https://obrazki.elektroda.pl/1879566900_... Na gnieździe pin1 14.25v, pin2 2.47v pin3 2.47 pin6 2.47v pin7 14.26v Na gnieździe pin1 14.25v, pin2 2.47v pin3 2.47 pin6 2.47v pin7 14.26v I co to może być nie...
jest błąd 940332 Użyj Clipa do odczytu błędu
Co jest napisane ?
Jeżeli napinacz byłby sprawny to kontrolka zgaśnie. Nawet jeżeli był włączony zapłon bez rezystora. Renault ma to do siebie, że jeżeli przerwa w obwodzie zostanie zlikwidowana to kontrolka zgaśnie i nie trzeba kasować usterki. Miałem ostatnio dwa używane napinacze po których nie było widać że są wystrzelone i oba miały przerwy w obwodzie zapalnika....
Czy możliwe jest że jedna z tych opasek wywołuje zwarcie? Taaa zwarcie, chyba powietrza do obudowy.🤣 Pytałem z jakiego systemu ten błąd?
Za każdym razem gdy popełnisz błąd wpisze 3042323132.... Czym to wpisujesz?
2-2,2 oma gasi kontrolkę
Następnego dnia zaświeciła się znowu kontrolka pomarańczowa silnika i już nie zgasła, wzrosło spalanie (przynajmniej na komputerze) było czuć nierówne wchodzenie na obroty. EGR wyciągnąłem, był średnio przybrudzony. Zdjąłem i wyczyściłem doloty do niego. Wsadziłem nowy EGR "lepszej" firmy. Prawdopodobnie siadła część elektryczna EGR. Problem znikł,...
Megane 2 1.5dci 2008r. Padło wspomaganie więc kupione używane i założone pochodziło 3 miesiące i padło. Zdarza się... kupione drugie używane i po tygodniu komunikat sprawdz wspomaganie ale niby ono działa. Po podpięciu skanera błąd df057 sygnał prędkości pojazdu w sieci multipleksowej. Czego i gdzie szukać? Z góry dzięki za pomoc
Oj. Co się stało ostatnio z tym forum Elektrody - Coraz wiecej Hejterów - A coraz mniej ludzi którzy chętnie pomgają. Jestem zarejestrowany na tym forum od 2007r - na początku o wszystko można było zapytać - każdy chętnie odpowiadał / pomagał - a zadany temat zmieniał się w dyskusje na temat. A nie tak jak powyżej - w bensensowne komentowanie i poniżanie...
Koledzy nie pamietam dobrze co to było 1.def, ale moim zdaniem jak autor napisał przy starcie słychać zgrzyt i usterka jest sygnał, więc sugerował bym sprawdzenie koła zmienych faz rozrządu, które często padało . koło to zmienia nawet o 2 ,3 zęby tak więc może wskazywać błąd sygnału.
To nie to. I nie rozumiem tego błędu immo, gdzie on był, w blokadzie rozruchu? Nie ma takiego błędu.
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
On nie wie dlaczego wyskakuje błąd P0420. Niech użyje emulatora sondy .
Czujnik ciśnienia CR sprawdzony? Jakie podaje ciśnienie w momencie wyskoczenia błędu?
bez testera się nieobędzie
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Błędy dotyczą tak zwanych "grzałek nurkowych". DF 094 dotyczy przekaźnika jednej z 3 grzałek, natomiast drugi błąd może być interpretowany jako "błędna informacja o prędkości pojazdu", choć z reguły oznacza to problem z przekaźnikiem od 2 pozostałych grzałek lub ich samych. Tu masz link z czym to się je. http://megane.com.pl/topic/26260-megane-...
W czym był ten błąd?
Diagnoza komputerowa na początek.Sterownik zgłasza błąd.
Tak błąd zostaje w pamięci ECU nawet jeśli usterka została już usunięta do czasu jego wykasowania.
Odpala i jeździ jest błąd df025
Pokaż co dokładnie widać w pomiarach. Trochę dziwne że masz 2 poduszki i 2 napinacze a widać tylko 3 rezystancje. Zewrzyj obwód napinacza fotela kierowcy przy złącza sterownika i zobacz czy błąd zmieni opis na zwarcie. Moim zdaniem raczej nie widzi napinacza przy fotelu. Czy po odłączeniu jego wtyczki pojawia się jakiś inny błąd. Żonglowanie wsadami...
Kolego damdam klinka na wale nie ma - dlatego jest blokada wału Kolego milejow autodata bądz tolerance pokazuje koło pompy na śrubę ale sprawdzę te 27 zębów i dam znać ( choć z tego co pamiętam to zgrywały się znaki na pasku ze znakami na kołach
Jak Kolega chce przyuczać przepustnicę?
Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik Błąd, płynie przez niego tylko na 1,2 i3 biegu.
To wszystko jest sprawdzone kilkakrotnie, podane opory widzi ale nie można skasować błędu. Cały czas jest aktywny.
Zacznij od odczytu błędu
instalacja sprawdzona ,olej nowy
Witam Odstawiłem auto do innego serwisu. po diagnozie komputerowej - do wymiany elektrozawory. Wymieniono elektrozawory, olej metodą dynamiczną, i na moją prośbę jeszcze czujnik ciśnienia. Nic to nie zmieniło, nawet gorzej. Ponowna diagnoza - uszkodzony sterownik asb. Po naprawie sterownika jest już około tygodnia ok. Kwota za wszystko 2500 zł. Może...
okej dzieki
Po pierwsze to połączenie kolumny kierownicy z maglownicą sprawdź. pewnie tam tkwi błąd.
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
Pierwszy podejrzany to czujnik położenia wału. Clip nie zawsze pokaże jego błąd.
Witam, mam problem z Megane III 2012 rok. Uległ usterce, układ czujników parkowania. Dokładniej mówiąc, błąd "DTC900E14 Brzęczyk Przedni". Pytanie, gdzie w aucie znajduje się ten "brzęczyk"? Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
Ciśnienie na listwie oraz wtryki na przelewy.
Już mam sprawne autko walnięty był emulator:( nie podawał napięcia na jeden wtrysk, na szczęście instalacja jeszce była na gwarancji:)dz za pomoc
WITAM PANOWIE WCZORAJ CZYTAŁEM NA FORUM BO MIALEM TAKI SAM PROBLEM ALE GO ZWALCZYŁAM OKAZAŁO SIĘ ZE KOMPUTER MA JAKIEŚ MIKROPRZEBICIE NA MASE I GDY JEST PRZYKRĘCONY DO MOCOWANIA WYSKAKUJE RAZ PO RAZ ZŁA OPORNOŚĆ PODGRZEWANIA SONDY LAMBDA. SPRÓBUJCIE ODKRĘCIĆ STEROWNIK ZAWIŃCIE GO WE SZMATE PRZYMOCUJCIE ŻEBY NIE WYPADŁ SKASUJCIE BŁĘDY I JAZDA. MOŻE SIĘ...
W jakim kalkulatorze błąd odczytany? Czujnik jest pod filtrem oleju.
A to sorry, masz rację.
Witam mam problem z megane 98 rok silnik 1,4 . Błąd z clipa to błąd cewki zapłonowej 2.3 CC raz był CO . Cewka podmieniona i dalej to samo.Był też błąd czujnika ciśnienia ale wymieniony od vectry. Megane nie pali na 2 i 3 cylinder.
Sorki,mój błąd
Sprawdź oporność na stykach napinacza, powinno być około 2 om.
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
Czy uszkodzenie może dotyczyć tylko czujnika położenia lewarka zmiany biegów tak Podepnij clipa
błąd katalizator megane megane błąd zasilania megane błąd zasilać
szarpanie czasie jazdy vectra regulowane źródło prądowe zasilacz wymiana żarówka lodówka
harman kardon reset dream machines
Niebezpieczeństwa podłączenia transformatora 500:11500 do zabawkowego 24V Schemat elektryczny zaworu EGR Fiat Scudo 1.6 JTD 2007