Centralka gasnie natychmiast po wylaczeniu silnika
Wszechwiedzący kolego, Pewnie walnąłem babola w tym zdaniu, z mechaniki nigdy nie byłem kozakiem. Po tonie Twojej wypowiedzi wnioskuję, żeś omnibus. Będę zatem wdzięczny za poprawienie mnie - chętnie dowiem się, jak fachowo nazywa się ta konstrukcja stosowana w rozrusznikach. Boa.
ale co czujnik temperatury ma do tego ze silnik gaśnie ??
Witam! Mam problem z skrzynią auto. w Megane Scenic przy zimnym silniku po ruszeniu następuje szarpnięcie na 3 biegu i zapala się kontrolka "skrzynia auto", przy ciepłym silniku problemu nie ma! Co to może być i co dokładnie oznacza ta kontrolka? Pozdrawiam.
Witam! Listopad i grudzień 2008 spędziłem w delegacji. Przed świętami pojechałem do "gazownika" który zakładał tą instalację poprzedniemu właścicielowi samochodu. Problem rozwiązał wymieniając czujnik ciśnienia gazu. Po wymianie czujnika na nowy instalacja działała poprawnie. Stary czujnik miał jakąś wadę fabryczną - po rozgrzaniu nie było dobrego styku....
Problem jest jak mi powiedziano prawdopodobnie z elektryką. Auto po rozgrzaniu schodzi z obrotów, jak wyhamowuję przygasa, ale nie gaśnie, kontrolki migają. Co to może być, czy jeszcze jakaś inna przyczyna? Czy możliwe, że są to tylko jakieś błędy w komputerze? Dodatkowo pierwszy bieg nie nabiera rozpędu, dopiero jak ponownie go wrzucę, ale nie zawsze....
Ale na zimnym dopiero pokaże jak sonda jest zepsuta? Na ciepłym nie?
Usterka jak się pojawiła nagle, tak i znikła. Dziękuję za zainteresowanie.
Powiedzmy na 10 uruchomien 3 że spadkiem obrotów, nie ma znaczenia zimny czy ciepły.
Zrób ponownie mapę gazu.
Wypnij wtyke kompa i sprawdź piny kompa, lubią gnić, jak będziesz to robił odłącz aku. Sprawdź skrzynkę grubych bezpieczników koło aku. Możesz sprawdzić czy jak nie ma iskry i nie pali, to na cewce jest zasilanie, jeśli jest, to wepnij w wtyczke cewki żaróweczkę 1W i sprawdź czy jak silnik kręci żaróweczka miga. Poem powiem co dalej
Witam wszystkich forumowiczów. Ma Renaulta z 1.9DTI nie mam już siły do tego auta. Auto jak jest ciepłe nie chce odpalić jak długo kręce to czasami załapie z ciężkim bólem, nic nie daje zdjęcie wtyczki temperatury cieczy. Auto jak jest zimne pali znacznie lepiej ale wedłóg mnie nie pali na dotyk (świece żarowe są sprawne prąd do nich dochodzi). Ustawiał...
ten silnik nie ma zmienny faz rozrządu
Masa na skrzyni
Jakie uzwojenie komutatora?
megane '99 r. z defektem rosnących obrotów silnika na zimnym jak i ciepłym silniku benzyna czy gaz dzieje sie tak samo, czy ta usterka będzie do usunięcia we własnym zakresie, i jaka przyczyna może być,
Kolego,mam ten sam problem.Proszę podziel się jak załatwiłeś ten problem.Co ostatecznie było uszkodzone
Gdyby tak było to przy ciepłym silniku gdzie olej jest rzadszy powinno być jeszcze gorzej. Z tego powodu do złomów leje się zagęszczacze oleju by nie pobierały go aż tyle. Czy na ciepłym silniku też kopci?
Szukaj silnika , tylko czy to jeszcze opłacalne przy tym aucie ?
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
Jeśli tylko mas szczelinomierz.
jak wymontować silnik nadmuchu ciepłego powietrza gdyż jest zepsuty od której strony się go wyciąga co trzeba ewentualnie odkręcić ??????????????plis
Źle wyregulowana instalacja.
Jak obroty spadają po wciśnięciu pedału sprzęgła, sprawdziłbym czy sprzęgło radzi sobie z rozłączaniem napędu, bo to bardzo dziwne. Wymień przewody koniecznie, sprawdź świece. A skoro na ciepłym silniku obroty tylko wariują, sprawdź silnik krokowy koniecznie, bo ja tak miałem w nubirze, że dopiero na ciepłym silniku tak się działo.
Najpierw niech odczyta błędy, jeśli będzie w pamięci błąd czujnika, to może śmiało wymieniać, ale jest jedno ale, tutaj ponoć problem jest na zimnym, a te czujniki szwankowały na ciepłym.
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
czujnik MAP jestem laikiem nie bardzo wiem o co chodzi mogę prosić o konkretniejsze zlokalizowanie ?? Powiem jeszcze że jak silnik jest ciepły to nie ma problemu
W Clio, które miałem z tym silnikiem też z 2000r dwukrotnie wymieniałem ten czujnik i objaw zawsze był identyczny. Na zimno zapalał bez problemu, ale na ciepłym silniku ponowne uruchomienie to zawsze była loteria, zapali czy nie zapali?. Po przestygnięciu znowu zapalał idealnie.
przepustnica ok jak zdejmę wężyk od urządzenia które (szwagier mi powiedział) steruje obrotami to obroty spadają na 2000/min na zimnym silniku a na ciepłym 3000/min
kable są w jednym miejscu gole same druty może to mieć wpływ Daj focie silnika i tych przewodów.
Sam posiadam meganke tylko, że wcześniejszą generacje i szczerze oglądałem te filmiki i na serio ja tam nic niepokojącego nie zauważyłem, jak masz problem z niedziałającą klimą to ją napraw i tyle, a w resztę bym się nie zagłębiał bo możesz niepotrzebnie tracić czas i kasę. Renówki nie grzeszą kulturą pracy zwłaszcza na jałowych obrotach Dodano po 3...
Szarpanie i dławienie na zimnym renault Megane 2 2004r 1.6 16v 110km Panowie sprawa wygląda następująco samochód na zimnym silnik szarpie dławi się jak jest ciepły to jest ok Wymieniony map sensor czujnik temperatury cieczy. Nowe świece nowe cewki . Nowy rozrząd wraz z oryginalnym kzfr od renault. I teraz zamówiłem zawór kzfr z nadzieją że pomoże bo...
Mierz ciśnienie i to najepiej na ciepłym silniku. Możliwe ze luz zaworowy za mały po nagrzaniu delikatnie podpiera zawory.
Na ile ustawiłeś i na ciepłym czy na zimnym?
Witam, mam dokładnie taki sam problem w mojej Megane 1.4 16v 2000r. Na zimnym silnik kangurzy, na ciepłym już mniej. Utykanie jest na całym zakresie obrotów silnika. Dłubiemy to z moim pobliskim elektrykiem już od miesiąca co jakiś czas podkładając inne elementy (czujniki). Nic nie przyniosło skutku. Czy to może być wina oprogramowania? może wina wtrysków?
Ale reklamację czego, skoro niczego nie ubywa? kopcenia, chyba widzieli co oddają człowiekowi. Kopcenie kopceniu nie równe. W mróz zawsze będzie widać obłok pary wodnej. Tym bardziej że nawet jeśli silnik popija wody, to też "kopcił" nie będzie, tylko generował jeszcze większy obłok pary. Więc proponuję zastanowić się nad swoimi "poradami". Dodano...
Witam kolego co było przyczyną że nie zapalał bo napisałeś że sobie poradziłeś ja mam podobny problem z odpalaniem tylko że u mnie czy jest zimny czy ciepły więcej odpala ale ma takie objawy że czasem mogę z5 razy kręcić i nie zapali a za 6 razą zapali może ktoś wie jaka by była przyczyna ja mam Scenica Megane 99r 1.6 pozdrawiam.
Luzy zaworowe sprawdzone i są dobre.Jeśli chodzi o obroty biegu jałowego to po odpaleniu zimnego silnika są na poziomie 1100,po rozgrzaniu silnika schodzą do 500-600.Natomiast jeśli odpalam na ciepłym silniku to muszę lekko przytrzyać na pedale gazu żeby odpalił i obroty trzyma też 500-600.
Witam.Moim skromnym zdzniem to czujnik położenia wału(99%),bardzo często padają a objawy są właśnie takie jak napisałeś.Alarm i immo to zbieg okoliczności,bez ruszania pilota też by w końcu zapalił.Czujnik najczęściej objawia się kłopotem z zapaleniem ciepłego silnika po niedługim postoju.
Najprawdopodobniej zawory,ale głowy nie daję. Jeśli masz na myśli regulację, to w tym silniku jest samoregulacja.
Wypadanie zapłonów może wywalać przez ten trudny rozruch na ciepłym silniku, o którym wcześniej pisałeś. Ciśnienie sprężania do kontroli. No i synchro rozrządu to podstawa.
U mnie przy 5000 obr silnik chodzi cicho jeżeli jadę na 2 biegu i gaz trzymam w takiej pozycji aby samochód jechał ze stałą prędkością. Klekocze tylko wtedy kiedy przyspieszam, nie ważne czy ma wtedy 1500 czy 4000 obr. Im więcej tym głośniej. Zimny czy ciepły tak samo.
Jak Michu mówi, być może świece trefne. Ale sprawdź czy przypadkiem nie masz ich ciągle zasilanych, nawet przy pracującym ciepłym silniku. Wtedy świece będą niestety padać. Woltomierz w łapkę i sprawdzać ;)
w megane z tego rocznika układ się sam nie odpowietrza, trzeba to zrobić ręcznie odkręcając odpowietrznik na ciepłym ale nie gorącym silniku. a odnośnie "masła" na korku wlewu oleju to wcale nie musi to oznaczać padniętej uszczelki pod głowicą może to być z powodu nie dogrzania silnika
Czujnik również podmieniałem, ale nic to nie dało. Zastanawiam się czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie, bo silnik gaśnie kiedy schodzi poniżej 1000 obrotów i tylko na zimnym. Na ciepłym jest wszystko ok. Dostęp do części mam bo posiadam drugi silnik z osprzętem w którym pukała panewka, ale problem na tamtym był taki sam.
Witam, mam ten sam problem co ty. Nissan Almera 1.5 dci 2003 po regeneracji turbiny przed brał olej średnio 1,5 l na 1000 km po regeneracji turbiny nic się nie zmieniło. Wyciekow oleju nie ma silnik suchy, nie kopci ani na zimnym ani na ciepłym.
Jesli masz instalke na Waltekach to srednica dysz powinna byc 1,5 w zupełnosci wystarcza i najlepiej 3omowa czerwona listwa a temperatura przejscia teraz przy takiej pogodzie na zimmnym silniku 40 C przy ciepłym moze byc 49 C
witam mam renault megane coupe I lift 2.0 IDE przy zimnym silniku wkręca się do 3 tyś obrotów jak sie zagrzeje jest ok ale ostatnio przy ciepłym silniku zgasł i nie chciał odpalić po ostygnięci odpalił bez problemu jaka może być przyczyna?
Powiedz mi kolego w jakich okolicznościach masz ten utrudniony rozruch? Silnik ciepły czy zimny? Gdy już odpali chodzi prawidłowo? Nie trzęsia nim?
płyn też ok jak jest ciepły to minimalnie się podnosi ale to podobno normalne
dopiero po ok 20 km ,wyjechałam w trasę i wskazówka doszła do poziomu srodka skali. Z tym się jeszcze mogę zgodzić, jednak przy tym stwierdzeniu: .Mimo przejechaniu ok 50 kilom przy tem -12 C,wskazówka temp ledwo ruszyła się na pierwsza kreskę ...nieco popłynęłaś. :-) Jeśli faktycznie tak było, to termostat jest do wymiany i nie ma tu nic do rzeczy,...
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Witam serdecznie. Mam mały problem,podczas jazdy silnik 1.6 8v 90koników stracił nagle moc tak jakby się zatrzymał,ale zaraz ruszył ponownie tylko już ze stukami w silniku jechałem około 100 na godzinę.Co to mogło być? Klepie mi teraz cały czas. Wymieniłem olej,wyregulowałem zawory,wymieniłem świece,spadnięty był jeden wężyk powietrza to go wsadziłem.Odpala...
Mam problem z odpalaniem na benzynie. Bez względu czy silnik jest ciepły czy zimny nie pali na benzynie. Na gazie odpala. Co może być przyczyną?
wyczysc reduktor w reduktorze jest na dole taka nakretka na ciepłym silniku gdy silnik bedzie wyłączony odkrec ja a spłynie mazut co do menbran to narazie sie wstrzymaj bo to moze byc ten mazut
Witam serdecznie, Mam bardzo podobny problem, w kwietniu kupiłam Renault Megane Coach 1.6 z popsutym nawiewem, oddalam go do warsztatu wymieniono nagrzewnicę, nawiew chodził tak jak powinien, tak samo ciepłym jak i zimnym powietrzem, po jakimś czasie płukałam chłodnice z braku płynu użyłam wody- Grzało bez rewelacji na dzień dobry ale gdy silnik się...
Co to takiego ta wiązka apps -ecu i dlaczego to sie niedzieje zimą tylko jak jest silnik ciepły lub jak jest gorąco i po odpaleniu to sie dzieje podczas ruszania
Ile km zrobiłeś na gazie, jaką masz instalkę i silnik??? Jak mi się uda rozgryść tę zagadkę to Ci dam odpowiedź! Mam to samo w Megane 2.0 8V już to tu opisywałem! pozdr.
Witam, mam Meganke 1,4 16V z 2001r. z sekwencyjnym wtryskiem gazu. Mam problem z odpaleniem zimnego silnika gdy temp. spadnie poniżej zera, tak jakby nie włączało się ssanie. Za którym z kolei razem zapali, wejdie na obroty około 1300obr/min po czym obroty spadają i gaśnie. Sprawdzałem już cewki, silnik krokowy i odłączałem czujnik zasysanego powietrza...
Piszesz - "odkamieniono układ chłodzenia" - prawdopodobnie przed wymianą płynu wlano do układu jakiś silny odkamieniacz/detergent. Odkamienienie układu często powoduje powstanie wycieków w miejscach wcześniej "zarośniętych" kamieniem - sprawdź czy nie ma wycieków. Poza tym sprawdź czy ukł. działa prawidłowo, czy ciecz dopływa do chłodnicy i czy włącza...
Witam. Odgrzewam, bo też zostawiłem letni płyn i zamarzł razem z pompką. Auto Megane III. Zbiornik umieszczony pod prawym błotnikiem i można zapomnieć o rozgrzaniu płynu przez silnik (chyba że jazda na odległość 200 km :) ). Płynu było coś ponad litr. A teraz porada: 1. kupić chlorek wapnia. 2. rozpuścić 10 łyżek stołowych w jak najmniejszej ilości...
Wentylator chłodnicy wchodzi na wysokie obroty zaraz po uruchomieniu silnika. Silnik zimny czy ciepły - obojętnie - wiatrak wyje. Megane II 2004 1,6 16V, silnik K4M. Czujnik temperatury z pomiarów wyglada na dobry. Ciekawostka: po odpięciu z niego wtyczki i odpaleniu silnika - to samo - wentylator pracuje na wysokich obrotach, a po zatrzymaniu silnika...
Ok, poprawię. Dziś zauważyłem że gdy silnik jest ciepły to słychać stuki w silniku lub chrobot. Auto straciło moc. Maximum obrotów 5 do 6 tys gdy pedał na maxa, wiec nie wiem co to wszystko świadczy. Puka w silniku gdy ciepły, obroty małe i gaśnie gdy jest rozgrzany. Znajomy mówi że poszła panewka.
Sprawdziłem poszczególne systemy na uruchomionym samochodzie i kiedy zrobiłem test kompressor na ciepłym silniku auto zaczęło się dusić i zgasło. Jeli włączyłeś kompresor na uruchomionym silniku z poziomu testów to miał prawo zgasnąć - podałeś dodatkowe obciążenie silnika bez podniesienia obrotów silnika ( nie przygotowałeś go do dodatkowego obciążenia)...
Witam.Mam problem z samochodem renault megane classic 1.6 8v(benzyna). Dokładniej są to problemy z zapaleniem. Rozrusznik kreci a silnik nie zapala.Cewki, przewody,świece zostały sprawdzone i są w porządku. Nie zależy to również od tego czy silnik jest ciepły czy zimny.Czasami odpali po 3 razie czasami po 2 dniach.CO TO może być???
Meganka jak grzeje to na 2 biegu wiatraka nie wytrzymasz w czasie jazdy w ubraniu bo żar leci z kratek. Po drugie tam jest tak to skonstrułowane że cały syf leci do nagrzewnicy. I De Facto nie wiadomo czy jest seattdi jest mu ciepło, zimno czy chłodno. Ale skoro pisze że przestaje lecieć ciepłe powietrze to chłodnica wywala na zewnątrz ciepło.
Osobiście proponuje zrobić ten oryginał, wypalone styki opornicy to żadna nowośc w megance. plastiki(obudowa styków) sa na zatrzaskach, rozepnij je i zrób sobie wyprowadzenia na zewnątrz prosto z płytki ewentualnie, wepnij kostke i dopnij się do tych obwodów, a już nigdy nic sie nie wypali. Tranzystory jeśli są już do kiczu to też musisz wymienić na...
witam, Posiadam renaut megane 1,6e benzyne, rok prod. 1996, po odpaleniu jest wszystko ok, ale po przejechaniu ok 10km (ciepły silnik ) i po zatrzymaniu auta na biegu jałowym obroty silnika co jakiś czas spadają prawie do zera i za chwilę wracają do normy. Dodam że wymieniłem już silniczek krokowy, świece zapłonowe, kable - choć co do ich prawidłowości...
Witam, mam problem z nawiewem a mianowicie nie działa. Czasami się włączy, ale jest to żadkością a jak sie już odpali (podczas wstrząsu) to nie dmucha ciepłym powietrzem(nawet na "ciepłym" silniku) i buczy. Sprawdziłem bezpieczniki od strony kabiny żaden nie był przepalony, od strony silnika nie mogę dojść do bezpieczników. W czym może leżeć problem?...
Sonda lambda po przjsciu silnika na gaz jest wyłączana z obiegu ecu i dane z sondy sa symulowane do kompa przez sterownik od gazu.Jesli wystepuje błąd podczas pracy na gazie to mieszanka gazu do ustawienia.Ale to jest w co 3 samochodzie wiec tym sie nie przejmuj.Co do odpalania na ciepłym silniku : sprawdz wtryski czy nie sa juz zapchane ?lub czy daja...
Witam, mam problem z renault megane 1.6 8v 75KM 1996rok, mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny, megane ma za niskie obroty około 0,5 tyś, a gdy sie nagrzeje dochodzą aż do 2tyś na biegu jałowym, silnik krokowy+czujnik położenia przepustnicy wymieniłem, podciśnienia też są ok, dodam jeszcze że po odłączeniu silniczka krokowego silnik nie reaguje,...
Jaka jest oporność czujnika temperatury wody na zimnym i ciepłym silniku w renualt megane classic pojemność 2.0 8v rok 97?czy jak na zimnym silniku ma 254omow to jest dobry czy do wymiany:cry:
godzine temu przyjechałem postawiłem auto do garażu. Poszedłem zobaczyć tą gruszke i jest dobrze założona, ale już po godzinie, silnik jeszcze ciepły a w przewodzie już było powietrze :/ Muszę ten zaworek kupić tylko musze zmierzyć srednice przewodu tylko nie mam kiedy, postaram się w tym tygodniu.
Witam, mam problem z moją RENIĄ, Megane 2006r 2.0 16V 135KM Pojawia się napis "injection control" zapala się również kluczyk od serwisu chyba. Gdy komunikat jest wyświetlany z kluczykiem auto osiąga max 2,5 tys obrotów, nic nie szarpie, odpala normalnie, komunikat pokazuje się po ok 10min od zgaszenia silnika. Wystarczy poczekać ok 1min lub przejechać...
Witam. Mam problem z rozrusznikiem , który na ciepłym silniku działa znakomicie, a na zinnym coś sie z nim dzieje. Gdy przekrecam kluczyk rozrusznik zakręci pare razy silnikiem a po chwili przestaje i slychac jedynie szum, tak jakby rozrusznik dzialał ale już nie kręcił silnikiem. CZy przyczyna może być elektromagnes?
A był przepalony? Nie był przepalony . Niestety zrobiło się ciepło i problem powrócił . Samochód miał kiedyś wyjmowaną skrzynię biegów - czy jest możliwe ,że rozrusznik jest sprawny tylko jest minimalnie przestawiony na mocowaniach ? Najgorsze jest to ,że usterka występuje tylko przy bardzo nagrzanym silniku . Rozrusznik wymieniony i jest ok. Wcześniej...
ostatnio miałem kilka renualt megane z tym problemem wymieniłem czujnik położenia wału korbowego i było git prawdopodobnie u ciebie jest to samo koszt tego jest ok.100zł. czy ciepły silnik czy zimny raz porza nie chce odpalic sprawdź to w 1 kolejności
Ja natomiast neguję uszkodzenie czujnika wału. Jak jest ciepły nie ma problemu. To falowanie obrotów i zachowanie na zimnym silniku , może wskazywać na czujnik temp./podwójny/ lub silnik krokowy. Jak piszecie , diagnoza kumatego diagnosty da miarodajną odpowiedz.
Nie przepustnicva to to w niebieskim kółku pozdro i daj znać oc i jak. ----------------------------------------... no więc ja to już dzisiaj poczyściłem i dalej nic...jak gasł tak gaśnie... Sprawdziłem że jak mi gaśnie to czujnik temperatury pokazuje ok 3kohm czyli jakieś 20 oC może za wcześnie pokazuje ze sie ciepło robi?
Nie wygląda to na odmę a raczej na pobieranie ciepłego powietrza. I chyba nie może być przyczyną uciążliwych drgań całego pojazdu. Tego silnika nie znam wiec o szczegółach nie napiszę, ale proponuję wskoczyć na forum specjalistyczne Renault.
Czasami mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku!!! Jak chwile odczekam około 30min zapala bez problemu.Sprawdziłem świece,wymieniłem filtr paliwa ale i tak od czasu do czasu nie chce odpalić!!! Słyszałem ,że mozna jakoś podłączyć poszczególne styki w wejsciu komp. zeby odczytać usterke przez migające diody na desce rozdzielczej!!! Czy jest taka...
Daj sprawdzić Rozrusznik, akumulatora bym się nie czepiał - jak by nie chciał zapalić po długim postoju to akumulator ale po 40 km na bank nie. A te 12 V pod pełnym obciążeniem to trochę mało chyba ze silnik pracował na wolnych obrotach. Dodaj trochę gazu i zobacz czy się podniesie do ponad 13V.
Witam, może ktoś się już z tym spotkał. Samochód to Megane 1,6 8V 96r. Instalacja LPG ma już 8 lat, wymieniłem na nowy filtr gazu przy elektrozaworze oraz na nowy parownik firmy Lovato. Problem jest taki: Silnik zimny odpala na PB i po przekroczeniu 2000obr przełącza się automatycznie na LPG wszystko by było ok gdyby nie to że zaraz gaśnie (obroty skaczą)...
Witam. Więc, tak jak w temacie, jak silnik jest zimny ciężko pali, tzn przy temp. 0 stopni to około 10 obrotów silnika, potem odpala i chodzi ładnie, nie ma żadnego podejrzanego dymu (nigdy nie było), na ciepłym jest ok. Silnik ma przejechane ok.70 tys, (wiem że liczniki się koryguje, ale to jest przebieg realny) 2007 rok produkcji, no i nie wiem co...
Cześć, przy odpalaniu auta obojętnie czy na zimny/ciepłym silniku benzyna/gaz losowo zdarza mi się sytuacja że po kilku sekundach po odpaleniu auto gaśnie w wyniku utraty obrotów do zera. Silniczek krokowy jest sprawny. Szukam przyczyny tej usterki.
Witam, mianowicie moj problem polega na tym ze przy zimnym silniku megi odpala po 1-2 minutach po czym jak juz odpali ma minimalne obroty nawet zbyt niskie i auto gasnie,i wtedy nie mozna dodac gazu bo odrazu sie dławi i gasnie dopiero po kilku minutach jak sie nagrzeje juz jest lepiej , mozna dodawac stopnionowo gazu. Jak juz sie nagrzeje jest wszystko...
Jacek79 napisał- Nikt co nie pomoże. Przykro mi. To już nie forum na takie tematy. Może i nie, ale Twoje zainteresowanie tematem świadczy, że jeszcze są tutaj fachowcy :) którym zależy na.... (wiesz na czym). Wtedy się nie udało, może teraz jest ten czas... pasowało by widzieć jak sterownik sinika widzi zapotrzebowanie na moc przez sprężarkę klimy....
Witam, czytam podobne objawy, ale nie do końca zgadzają się z moimi:/, ale tak w skrócie problem polega na tym, że samochód na zimnym silniku trzyma równe obroty i tak samo na ciepłym silniku (temp w normie 90 stopni) przejadę do 3 km, samochód gaśnie, nie chce potem odpalić, odczekam z 5 min i odpali, ale znowu gaśnie komputer, nie pokazuje błędów...
pomocy!!!!!! witam! mam problem z megane coupe silnik 1.6 8v 90KM rok 1997 gdy samochód odpalam chodzi mi od 1500 do 2000 obrotów i nie chce zejść niżej niezależnie czy jest zimny czy ciepły a gdy sie jedzie to sie dusi tak do 2000 obrotów a powyżej już jest ok i pali sie kontrolka pomarańczowa druga od prawej strony lub przedostatnia od lewej i nie...
Po odpaleniu silnika nagrzanego sonda zaczyna pracę po ok 4-5 sec w tym czasie spadają obroty silnikiem rzuca i traci moc. Zbyt późna reakcja sondy na ciepłym silniku czyżby koniec sondy czy coś w sterowniku? Elektryk będzie sprawdzał dalej co jest przyczyną przy następnej wizycie więc opisze. Może jakieś propozycję gdzie leży usterka?
Witam wszystkich serdecznie posiadam Megane I z 97r w cabrio z instalacja gazową brc naprawa mojego auta trwa miesiąc lecz nie mam już siły. Auto kupiłem od kolegi w owym stanie: Auto na zimnym silniku odpalało lecz gasło po zagrzaniu silnik pracował nie równo(zbyt niskie obroty) ale nie gasł. Gaz działał poprawnie.Pojechałem do mechanika stwierdził...
Problem mam następujący. Auto raz na jakiś czas długo kręci. Zdarza się, że trzeba kilka razy próbować. Przeważnie normalnie odpala. Nie ma znaczenia czy po postoju czy też ciepły lub zimny. Komputer wskazuje takie błędy: - DF056 - sygnał za niski - DF195 - przerwa - DF049 - brak czynnika w układzie klimatyzacji, więc tym się nie przejmuję. DF195 -...
Witam !!! Mam podobny problem. Silnik 1,4 96 r. benzyna + LPG. Odpalam na benzynie i trzeba kręcić kilka razy. Na początku w ogóle nie łapie, za 3-4 razem łapie chwilę pochodzi i gaśnie. Jak ciepły to nie ma żadnego problemu. Nie ma falowania obrotów ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Jak już zapali to chodzi ok. Czujnik temperatury zmieniony, zawory...
:arrow: Stanisław Chwalisz Przecież kolega sprawdził i tę możliwość i zdecydowanie ją wykłuczył, Proponuję uważnie czytać posty :!: A może tak jak w poldkach masz jakiś zawór otwierający obieg i w twoim przyadku go nie otwiera. Ciepła woda co dochodzi do jednego krućca troszkę nagrzewa nagrzewnicę włączając wentylator momentalnie go schładzasz i już...
Kilka lat temu, miałem Megane z tym samym silnikiem tylko coupe. Ten sam problem. Jak opisałeś, to tak jakbym czytał o swoim aucie. Elektrycy samochodowi rozkładali ręce. Żadnych błędów, wszystko sprawne, podmiana czujników nie dawała efektów. Latem jeszcze spoko a w zimie masakra. Czy silnik zimny, czy ciepły, obroty od 1500 do 3000. Dolot szczelny,...
Witam, mam samochód, renault megane 2.0 z 1997 roku, benzyna, gaz i mały problem. Na zimnym silniku zawsze dobrze odpala, na dotyk, gorzej jest jak się silnik rozgrzeje. Wcześniej trochę zakręcił (około 2 sekundy) i odpalił, a teraz jak jest takie zimno muszę go męczyć dłużej (około 5 - 6 sekund) żeby odpalił na ciepłym silniku. Gdy odpali, to muszę...
Witam mam problem z iskrą na 1i4 cylindrze gdy silnik jest gorący te dwa cylindry nie pracują bo nie mają iskry, na silniku zimnym jest wszystko ok sprawdzałem napięcie na tych 3 kabelkach do których podłączona jest cewka i na zimnym jest około 13 v na ciepłym na jednym kablu napięcia nie ma ,na zimnej cewce jest .Sprawdzałem też oporność i jest około...
Witam. Pacjent to Renault Megane Scenic 99r silnik 1,6 16v (bez LPG) Problem polega na tym iż jadąc (nie ważne czy silnik ciepły czy zimny) w pewnym momencie auto zaczyna hamować tak jak by silnik zgasł. Jednak po wciśnięciu sprzęgła nie gaśnie, tylko spadają obroty, po chwili się normują ale dalsza jazda jest niemożliwa. Dodawanie gazu powoduje duszenie...
Witam do rzeczy. Temp na zewnatrz w obu obu przypadkach około 0 stopni ta sama trasa podobny ruch. Renault megane II benzyna 1,6 16v silnik w pełni nagrzany po przejechaniu 7,5 km w 14 minut typowa jazda po mieście bez żadnych korków Renault clio 2 benzyna 1,4 16v nagrzany w pełni po 4 km i 8 minutach jazdy. Co jest nie tak z megane ? Węże sprawdzałem...
No cóż. Rok produkcji chyba wyjaśnia sprawę. Niestety zabrudzony układ chłodzenia. Może to być szlam ale moze też kamień. O ile pamiętam to w Megane jest tak iż wentylator może się włączyć tylko podczas pracy silnika (włączony zapłon). Stąd po zakończonej jeździe kiedy następuje wychładzanie bloku silnika a brakuje wzmożonego odbioru ciepła nastąpi...
stukanie ciepłym silniku szarpanie ciepłym silniku ibiza ciepłym silniku
orange błąd konfiguracji intel celeron t3500 inwertor samsung
układ odszraniania pompa ciepła
Jakim śrubokrętem odkręcić obudowę ekspresu Bosch? Schemat blokowy dekodera DVB-T2: kluczowe etapy przetwarzania sygnału