"- zapłon ustawiony maksymalnie w stronę chłodnicy auta (gdy go cofnę szarpie jeszcze bardziej) " Po tym wnioskuję że masz przestawiony rozrząd o ząb, aparat powinien być mniejwiecej na środku ustawiony.
Przed świecami było tak samo. Samochód przestaje chodzić na ssaniu, gaśnie niebieska kontrolka na liczniku i zaczyna głupieć. A może czujnik temperatury?
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
może sterownik silnika
Wszystkienpo rozgrzaniu robia sa na minusie ale jako pierwszy to 3gar
Czy silnik po podniesieniu koła ma takie same objawy czy tylko pod obciążeniem? Wchodzi ładnie na obroty? czy ma to miejsce na ciepłym silniku czy nie ma to znaczenia?
No i wszystko jest jasne - po wymianie cewki renia hula jak złoto.
Witam, wykręć świece, zmniejsz przerwę na 0,7mm i będzie ok, najlepiej oczywiście wymienić na nowe ( najlepiej jedno elektrodowe od NGK od razu zmniejsz przerwę) dodatkowo zajrzyj pod maskę w kompletnych ciemnościach i oceń czy nie ma przebić na przewodach, sam mam w firmie takiego golfa z instalacją KME Diego i też na początku miałem takie problemy....
Mechanik sprawdził ciśnienie, więc tak: na zimnym silniku ciśnienie jest ok, a jak się nagrzeje, pompa traci ciśnienie. Pod mikroskopem w oleju są opiłki metalu. Mechanik proponuje dwa rozwiązania: spróbować wymienić pompę i czujnik, ale nie daje gwarancji, że pomoże, lub od razu szukać silnika i wymienić silnik, ponieważ on się nie podejmie naprawy...
Witam Mam problem z Audi A3 1999r 1,6 benz , gdy silnik jest zimny wczystko działa jak nalezy ,przyspiesza ,nie szarpie ,po prostu nic ,a gdy rozgrzeje sie do 90 stopni i mija chwila i nagle jest szarpnięcie i problem sie zaczyna..nie ma mocy ,szarpie przy przyspieszaniu ..chodzi jak traktor ,wymieniałem swiece juz 2 razy i nic ,zmieniłem aparat zapłonowy...
Witam, nie wiem czy nie ma podobnego zapytania ale ogólnie widziałem podobne tematy tylko, że żaden nie odpowiedział na mój problem. Proszę o pomoc. Peugeot 106 z 93 roku z silnikiem 1,1. Benzyna na monowtrysku. Problem polega na tym, że samochód szarpie przy lekko podgrzanym silniku. Przykładowo przejadę 30 km. Zostawię go na 30 minut do godziny czasu,...
Jakby co, to mam do tego auta do sprzedania 100% sprawny gaźnik Keihin (+mixer gazu) + kolektor ssący + obudowa filtra powietrza + kopułka + kilka innych drobiazgów. Jeżdżone i sprawdzone bo miałem takie 3 szt. Oddam tanio. Ewentualnie jeszcze coś dołożę (np. alternator)bo nie pamiętam co mam, a chce się pozbyć z półki.
Sam nie wyczyścisz bo valteki wymagają przede wszystkim ustawienia skoku grzybka - czyli kalibracji , a do tego specjalny przyrządzik, który z pewnością ma na stanie Pan Gazownik. Valteki łatwo się rozkalibrowują i równie łatwo się je ustawia - z tego żyją montujący je instalatorzy. Rozebranie listwy do czyszczenia wymaga ponownej kalibracji, podobnie...
Swiece za wiele nie dały już to dawno sprawdzałem. Jak sprawdzić sondę bez przyrządu?. A czy pedał gazu jest może jakoś powiązany elektronicznie z napędem czy jest może coś w rodzaju potencjometru,słyszałem że może być coś takiego w aucie.
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym silniku chodzi całkiem dobrze (raczej bez problemów),...
Rano odpalam i na niskich obrotach czuć drgania cała budą trzensie A z rury wywala wode i sadzę. po 3 km dziala normalnie. Co mam zrobic?Jaka może być przyczyna?Dzieki za odpowiedź.
Otóż: Mam Simsona sr50, rocznik 89, 4 biegowy. Przez 3 lata wiernie mi służył z jedną kapitalką. Teraz stoi i nie wiem co jest grane. Na początku zaczęło się od szarpania. Dodanie gazu to była jedna wielka szarpanina (zwłaszcza na wyższych obrotach). Kombinowałem z zapłonem , gaźnikiem. Jeden z znajomych polecił mi abym wymienił pierścienie. Myślę sobie...
Sprawdziłem czujnik... najpewniej jest uszkodzony gdyż ciecz wydostaje się na zewnątrz czujnika. Nie wiem tylko jakiego koloru powinien być właściwy czujnik??? Pytam ponieważ nie jestem pewien czy ten, który się znajduje w samochodzie jest odpowiedni. Gdyż miałem problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Czujnik był sprawny, lecz o niewłaściwych parametrach....
auto to audi 1.6 gaz(sekwencja)+benzyna Witam od 3 dni mam tak,że jak odpalę auto na benzynie czy gazie i jest zimne to jeździ się super a jak się nagrzeje czyli pojeżdżę z 30 minut i się zatrzymam i na luzie daje gazu to dochodzi do 2000 obrotów i czuć że szarpie brrr i pójdzie do góry jak się ujmie całkowicie gazu to strzałka powinna na 0 zlecieć...
Moja almerka ( Nissan Almera N16 1.5 2000r. ) na zimnym silniku przy przyspieszaniu po zmianie biegów strasznie szarpała - taki kangurek - raz pojedynczo rytmicznie a raz szybko i mocniej, zauważyłem że im silnik cieplejszy tym auto zachowuje się lepiej ale również szarpie przy ruszaniu głownie z pierwszych 3 biegów. Raz zapalił się na chwile check...
nikt mi nie pomoże ?
posprawdzaj dokładnie węzyki gumowe przy gażniku. cy nie są poprzecierane. i sprawdz przewód od czójnika obrotuw , kable przy wtyczce z prawej strony gażnika
Peugeot 307SW 1,6 16V NFU 2005r + LPG, przebieg 320kkm. W skrócie: -trudności z odpalaniem na zimnym silniku -szarpanie silnikiem, nierówna praca, falowanie obrotów na zimnym silniku -w ciągu 2-3 tygodni dwukrotnie check i praca na 3 cylindry, szarpanie i brak mocy. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ustało. Od kilku miesięcy problemy z odpalaniem, trzeba...
jak się rozgrzeję ;)
Mała pomyłka silnik jest na monowtrysku a nie gaźniku
Napraw swoją, używana pewnie będzie w takim samym stanie.
chodzi o napięcia (+) i (-), kable
Hej mam CC 700 gaźnik Weber, jadąc na zimnym silniku przerywał, gasły światła, dławił się...zregenerowałam alternator, objawy nieco ustały ale niestety na zagrzanym zaczął robić to samo... więc wymieniłam cewkę łącznie z jej przewodami... i znowu był jakiś czas spokój. Teraz znów mi zaczyna szarpać podczas jazdy na zimnym silniku i ciepłym straciłam...
nawet nie wiadomo co to diesel, benzyna?kodu silnika brak nic nie sprawdziłeś,i na co ty liczysz?
Ale na zimnym dopiero pokaże jak sonda jest zepsuta? Na ciepłym nie?
A czujnik temperatury masz wporządku ?
Witam.Mam ten sam problem z bmw 528 97r,szarpie przy przyspieszaniu szczególnie do 2000 obrotów na ciepłym silniku,powyżej jest ok.Na zimnym silniku jest to nieodczuwalne.Świece mam nowe,wymieniona jedna z sond(na komputerze wyskakiwał tylko błąd 1 sondy).Teraz zero błędów a auto nadal szarpie.Dzieje sie tak zarówno na bezynie i na gazie.Cewki sprawdzone...
Peugeot 1.6 hdi 90 km szarpanie podczas jazdy Witam, mam Peugeota 308 1.6 HDI 90 km, bez dwumasy, bez dpf i borykam się z problemem szarpania podczas jazdy. Szarpanie następuje najczęściej w momencie, gdy dodam więcej gazu i przekroczy próg 3,5 tys obrotów, ale zdarza sie tez ze szarpnie przy normalnej jeździe. Szarpanie najczęściej ustępuje w momencie...
Nawet sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa co prawda na biegu jałowym i na ciepłym silniku było 3.5 bara 3.5 bara to wzorowo, tyle ma specyfikacja tej pompy.
Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc wyregulować ta instalacje ? Mam z nią problemu rano podczas pierwszego odpalania, szarpie, gaśnie. Gazownik kazał mi wyczyścić wtryskiwacze, oddałem do czyszczenie i trochę się polepszyło ale nie do końca. Wymienione wszystkie filtry. Gdy auto postoi ze dwie godziny to czasem się przełączy normalnie, a czasem obroty zaczynają...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
A jak podpinaliście komputer, to oprócz odczytu błędów, sprawdzałeś jakieś dane rzeczywiste, przepływ powietrza, temperatury, jakie jest podciśnienie itp. na zimnym i ciepłym silniku, sprężanie na cylindrach miernikiem, czy jest równe, na sondach jaka jest mieszanka uboga, bogata?
tak poduszki ok pompowtryski w normie po diagnozie vcds koło dwumasowe ok zawur egr wyczyszczony przeguby sprawdzone zawieszenie wporzadku rozrzad według znaków i zadnych błeduw na kompie. dodam jeszcze na zimnym nie ma drgan tylko na ciepłym silniku w przedziale obrotuw 1600 do 2100 bardzo mocne szarpanie na wysokich biegach dalej szukamy
Czy po prostu coś z komputerem się dzieje? Z opisu nie wynika, żeby coś w ogóle się działo. Opisz, na czym polega to "szarpnięcie", bo jak ja to widzę, to po prostu dusisz silnik. I co to ma znaczyć "ruszam na biegu jałowym"??? Kiedy ruszasz, to masz zapięty jakiś bieg czy nie? Po wrzuceniu biegu 1 i ruszeniu na zimnym silniku powyżej 2 tysięcy obrotów...
Mam problem z moim pasatem 2003 r. kombi 1,9 TDI 130 km automat. Na zimnym, jak i ciepłym silniku na sekundę zapala się kontrolka świecy żarowej, auto traci moc, szarpie i po chwili wraca do normy. To się dzieje na wolnych obrotach, jak ma większe obciążenie, np. po wzniesieniu do 80 km/h. Filtr paliwa wymieniony, przepływomierz wyczyszczony, pod kompa...
skoro na zimnym silniku jeździ całkiem dobrze bez szarpania, to wskazuje bardziej na cewkę dobrze myślę? Czy muszę rozbierać aparat zapłonowy by ją wyciągnąć?
Samochód ogólnie mówiąc jeździ w miarę ok. Spalanie na trasie przy 120km/h około 5.23L (autostrada). Na zimnym jak i na ciepłym pracuje prawidłowo, obroty zawsze równe, nic nie faluje. Silnik ma jeszcze moc, fakt, tym pudełkiem nie da się jeździć więcej jak 120km/h (bo jest strasznie głośny) lecz maksymalna to około 170 (sprawdzane) więc jeszcze jakoś...
witam samochód jak w temacie, problem polega na tym że obroty na ciepłym silniku nie są równe tak jak by nie pracowały dobrze wszystkie cylindry, przy dodawaniu gazu jest szarpanie, dławienie.... a jak już przekroczy 2500obr to zaczyna normalnie chodzić, w trakcie jazdy muli go jak by któryś cylinder nie łapał a za chwile załapuje i jedzie dobrze i...
Witam. Mam problem z passatem 1.6 B5. Rok temu silnik zaczął mocno przerywać, szczególnie mocno przy przyspieszaniu. Wymieniony został przepływomierz, przepustnica i cewka i świece. Problem zniknął. Po pół roku problem znowu się pojawił, ale tylko przy zimnym silniku. Jakby czasem nie palił na jedną świecę. Po jakimś czasie jakby na dwie - rano już...
Trzęsie zarówno na benzynie jak i na gazie? Uruchamiany jest na benzynie Właśnie opisz jak czy na zimnym i na ciepłym zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Szarpanie jest takie jakby nie palił na jeden cylinder? Wymieniłem już połowę części a ona nadal nie chodzi A co mówi samodiagnostyka silnika - czyli są jakieś błędy w module silnika? Odczytywane...
(...) błędów żadnych w vcds nie ma , pompowtryski czyszczone jakieś 5tys km temu bo jeden padl regeneracja geometrii turbiny robiona około 25tys km temu , tak samo był wymieniany dwomas wraz ze sprzeglem nowy intelcooler węże wszystko szczelne czy ktoś wie jaka może być tego przyczyną? Dodano po 2 Witaj na forum Elektroda.pl! Opisałeś problem ze swoim...
witam wszystkich ,mam Nissana n16 2003r 1.5 dci który czasami nie odpala,zawsze na ciepłym silniku gdzieś podjade i kręci ale nie odpala . auto jest po naprawie turbo renowacja ,pompy oleju nowa i wymianie wszystkich filtrów . został wyczyszczony zawór EGR ,wtryski sprawne.problem z odpalaniem miałem już przed naprawą ,odpalała po użyciu auto startera...
mam mercedesa 190e 2.0 89 rok benzyna automat i problem taki że na zimnym silniku gdy ruszam to strasznie szarpie gdy dodam więcej gazu to zgaśnie. podejrzewam że jakiś czujnik jest walnięty tylko który? na ciepłym silniku chodzi bardzo dobrze
Świece są nowe, dobrane po jakimś katalogu w sklepie motoryzacyjnym. W ogóle, dzięki, fajny wykład. Jeżeli chodzi o silnik to próby nie robiłem jeszcze, bo w weekend nie wyszło. Ogólnie to charakter pracy się zmienił, po wymianie świec było gorzej, aż przypadkiem doszedłem że czujnik temperatury reduktora był połączony na skretkę i przy wymianie świec...
Witam. mam pytanie dotyczące kosy spalinowej Sparta oleo-mac. kosa po przełączeniu na zimnym silniku na ssanie zagaduje za drugim razem a po wyłączeniu ssania nie chce w ogóle odpalić wyciągam świece osuszam ją i później szarpanie kilkanaście razy i dopiero wtedy zaczyna kosa zapalać idą ciężkie dymy białe. Na ciepłym silniku pracuje normalnie. Filtr...
Bardzo ogólnie opisany błąd chodź xpi są bardzo proste w budowie i z tego co wiem z doświadczenia jeżeli na zimno jest wszystko dobrze a problem pojawia się na ciepłym silniku przyczyną może być pompa paliwowa niskiego ciśnienia ale żeby coś wymieniać trzeba trochę pomierzyć ciśnienia i tak dalej komputerem można zrobić szybko test wtrysków a pompa...
Witam Was, posiadam od 3 lat samochód marki nissan micra k11 z 97r. Pojemność tego samochodu to 1.0 benzyna , jest to wersja przedliftowa. Problem który pojawił się od nie dawna i z którym walczę cały czas objawia się losowo ( zazwykle na ciepłym / gorącym silniku ) że w pewnym momencie samochód traci moc i w momencie "wciśnięcia" pedału gazu do oporu...
Witam kolegów i koleżanki. Wiem, że podobne tematy były już na forum ,jednak po ich przestudiowaniu, nie znalazłem rozwiązania, a niektórzy po jego rozwiązaniu po prostu nie napisali ,co było przyczyną. Przyszedł czas na wymianę rozrządu i zrobiłem to u znajomego mechanika, który zajmuje się wyłącznie marką Renault. Wszystko było w porządku ale po koło...
stukanie ciepłym silniku ibiza ciepłym silniku cykanie ciepłym silniku
naklejki paczki prostownik odpalić numery naklejce
Softstart w PMH2400 - jaki układ scalony? Moc silniczka nawiewu w samochodach Opel