Problem jest jak mi powiedziano prawdopodobnie z elektryką. Auto po rozgrzaniu schodzi z obrotów, jak wyhamowuję przygasa, ale nie gaśnie, kontrolki migają. Co to może być, czy jeszcze jakaś inna przyczyna? Czy możliwe, że są to tylko jakieś błędy w komputerze? Dodatkowo pierwszy bieg nie nabiera rozpędu, dopiero jak ponownie go wrzucę, ale nie zawsze....
Wszechwiedzący kolego, Pewnie walnąłem babola w tym zdaniu, z mechaniki nigdy nie byłem kozakiem. Po tonie Twojej wypowiedzi wnioskuję, żeś omnibus. Będę zatem wdzięczny za poprawienie mnie - chętnie dowiem się, jak fachowo nazywa się ta konstrukcja stosowana w rozrusznikach. Boa.
Kolego,mam ten sam problem.Proszę podziel się jak załatwiłeś ten problem.Co ostatecznie było uszkodzone
Witam! Listopad i grudzień 2008 spędziłem w delegacji. Przed świętami pojechałem do "gazownika" który zakładał tą instalację poprzedniemu właścicielowi samochodu. Problem rozwiązał wymieniając czujnik ciśnienia gazu. Po wymianie czujnika na nowy instalacja działała poprawnie. Stary czujnik miał jakąś wadę fabryczną - po rozgrzaniu nie było dobrego styku....
Podjedź na clipa
Witam! Mam problem z skrzynią auto. w Megane Scenic przy zimnym silniku po ruszeniu następuje szarpnięcie na 3 biegu i zapala się kontrolka "skrzynia auto", przy ciepłym silniku problemu nie ma! Co to może być i co dokładnie oznacza ta kontrolka? Pozdrawiam.
Sam nie wyczyścisz bo valteki wymagają przede wszystkim ustawienia skoku grzybka - czyli kalibracji , a do tego specjalny przyrządzik, który z pewnością ma na stanie Pan Gazownik. Valteki łatwo się rozkalibrowują i równie łatwo się je ustawia - z tego żyją montujący je instalatorzy. Rozebranie listwy do czyszczenia wymaga ponownej kalibracji, podobnie...
Wypnij wtyke kompa i sprawdź piny kompa, lubią gnić, jak będziesz to robił odłącz aku. Sprawdź skrzynkę grubych bezpieczników koło aku. Możesz sprawdzić czy jak nie ma iskry i nie pali, to na cewce jest zasilanie, jeśli jest, to wepnij w wtyczke cewki żaróweczkę 1W i sprawdź czy jak silnik kręci żaróweczka miga. Poem powiem co dalej
Jaki silnik, jaki rok i czy z gazem? Jednak na poczatku przydalaby sie diagnoza sprzetem, odczyt ewentualnych usterek oraz parametrow mierzonych.
Ale na zimnym dopiero pokaże jak sonda jest zepsuta? Na ciepłym nie?
Renault Megane 2 2004r 1.6 16v k4m dławienie na zimnym silniku i nierówna praca na jałowym też na zimnym . I okopcone czarne świece. Mam pytanie czy na filmiku sonda lambda działa poprawnie . Test robiony na ciepłym silniku 1 film jest pracą na biegu jałowym a 2 film jest przy obrotach około 2tys
Luzy zaworowe sprawdzone i są dobre.Jeśli chodzi o obroty biegu jałowego to po odpaleniu zimnego silnika są na poziomie 1100,po rozgrzaniu silnika schodzą do 500-600.Natomiast jeśli odpalam na ciepłym silniku to muszę lekko przytrzyać na pedale gazu żeby odpalił i obroty trzyma też 500-600.
Jacek79 napisał- Nikt co nie pomoże. Przykro mi. To już nie forum na takie tematy. Może i nie, ale Twoje zainteresowanie tematem świadczy, że jeszcze są tutaj fachowcy :) którym zależy na.... (wiesz na czym). Wtedy się nie udało, może teraz jest ten czas... pasowało by widzieć jak sterownik sinika widzi zapotrzebowanie na moc przez sprężarkę klimy....
Witam kolegów i koleżanki. Wiem, że podobne tematy były już na forum ,jednak po ich przestudiowaniu, nie znalazłem rozwiązania, a niektórzy po jego rozwiązaniu po prostu nie napisali ,co było przyczyną. Przyszedł czas na wymianę rozrządu i zrobiłem to u znajomego mechanika, który zajmuje się wyłącznie marką Renault. Wszystko było w porządku ale po koło...
W Clio, które miałem z tym silnikiem też z 2000r dwukrotnie wymieniałem ten czujnik i objaw zawsze był identyczny. Na zimno zapalał bez problemu, ale na ciepłym silniku ponowne uruchomienie to zawsze była loteria, zapali czy nie zapali?. Po przestygnięciu znowu zapalał idealnie.
Jak obroty spadają po wciśnięciu pedału sprzęgła, sprawdziłbym czy sprzęgło radzi sobie z rozłączaniem napędu, bo to bardzo dziwne. Wymień przewody koniecznie, sprawdź świece. A skoro na ciepłym silniku obroty tylko wariują, sprawdź silnik krokowy koniecznie, bo ja tak miałem w nubirze, że dopiero na ciepłym silniku tak się działo.
Witam, Renault Megane II 2003 1,9DCI 120KM Mam problem przy odpaleniu auta na ciepłym silniku i gdy auto postoi dłużej na słońcu. Rano przeważnie są mniejsze problemy z odpaleniem. Dzieje się tak od kilku miesięcy, odpalenia auta na ciepłym silniku zajmuje od 10 do 50 min. Po podpięciu do komputera nie wyskakują błędy. Oddałem też auto na tydzień do...
Tak się teraz zastanawiam i chyba niezbyt precyzyjnie to wszystko opisałem. Kilka słów uzupełnienia. Mam to auto od 3 tygodni. Jeździłem kilka dni i wszystko było OK. Potem autko poszło do przeglądu (przebieg 124 tys.) 1. Wymieniony rozrząd 2. Olej 3. Płyn chłodniczy 4. Wszystkie filtry Odebrałem auto i zaczeły się problemy z odpalaniem silnika jak...
megane '99 r. z defektem rosnących obrotów silnika na zimnym jak i ciepłym silniku benzyna czy gaz dzieje sie tak samo, czy ta usterka będzie do usunięcia we własnym zakresie, i jaka przyczyna może być,
Sprawdziłem poszczególne systemy na uruchomionym samochodzie i kiedy zrobiłem test kompressor na ciepłym silniku auto zaczęło się dusić i zgasło. Jeli włączyłeś kompresor na uruchomionym silniku z poziomu testów to miał prawo zgasnąć - podałeś dodatkowe obciążenie silnika bez podniesienia obrotów silnika ( nie przygotowałeś go do dodatkowego obciążenia)...
Gdyby tak było to przy ciepłym silniku gdzie olej jest rzadszy powinno być jeszcze gorzej. Z tego powodu do złomów leje się zagęszczacze oleju by nie pobierały go aż tyle. Czy na ciepłym silniku też kopci?
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
Witam ponownie Na początku pierwszego posta pisałem że mam błąd immobilizera i że tym się nie martwię jakoś specjalnie ale powoli zmieniam zdanie. Wyskakują mi dwa błędy jako stałe ale do usunięcia i po 4-5 km na ciepłym silniku nie pojawiły się. - 054 Zasilanie czytnika, zwarcie do zasilania +12v Jako stały - 054 Zasilanie pierścienia czytnika, przerwa...
Koledzy Wtrysk zregenerowany! Auto odpala lepiej., co prawda nie ma mrozu póki co, ale różnica jest nawet na ciepłym silniku - rozrusznik krócej kręci, szybciej zapala. Błąd USTERKA WTRYSKU przy wyprzedzaniu ( mocniejszym wdepnięciu gazu w podłoge) już nie świeci!!! aż głupio się jedzie..wcześniej dawało to znać kiedy się za szybko jechało..heh:) TEMAT...
Witam, od jakiegoś roku borykam się z problemem w mojej Renatce. Rok temu nie palił jeden gar, spoko, da radę. Wymiana 4 świec + 2x cewka. Śmiga aż miło. Później problem powrócił, ale wymiana kabli załatwiła sprawę. Teraz problem pojawił sie znów, z tą różnicą że na zimnym silniku pali igła, natomiast gdy silnik jest ciepły, już nie pali. Odpalę go...
Witam kolego co było przyczyną że nie zapalał bo napisałeś że sobie poradziłeś ja mam podobny problem z odpalaniem tylko że u mnie czy jest zimny czy ciepły więcej odpala ale ma takie objawy że czasem mogę z5 razy kręcić i nie zapali a za 6 razą zapali może ktoś wie jaka by była przyczyna ja mam Scenica Megane 99r 1.6 pozdrawiam.
Witam serdecznie. Mam mały problem,podczas jazdy silnik 1.6 8v 90koników stracił nagle moc tak jakby się zatrzymał,ale zaraz ruszył ponownie tylko już ze stukami w silniku jechałem około 100 na godzinę.Co to mogło być? Klepie mi teraz cały czas. Wymieniłem olej,wyregulowałem zawory,wymieniłem świece,spadnięty był jeden wężyk powietrza to go wsadziłem.Odpala...
Witam Megane II 1,4 16v 98KM 2003 r Problem polega na tym ze na ciepłym silniku kiedy samochód postoi 15-30 min jest problem z jego odpaleniem mianowicie zalewa jedna ze swiec.(na zimnym silniku pali od kopa)odpala ale trzeba krecic z 6 sek i obroty spadaja do 200 ale po chwili wracaja na normalny poziom i czuć paliwo. Czym moze to byc spowodowne wymieniłem...
Sam posiadam meganke tylko, że wcześniejszą generacje i szczerze oglądałem te filmiki i na serio ja tam nic niepokojącego nie zauważyłem, jak masz problem z niedziałającą klimą to ją napraw i tyle, a w resztę bym się nie zagłębiał bo możesz niepotrzebnie tracić czas i kasę. Renówki nie grzeszą kulturą pracy zwłaszcza na jałowych obrotach Dodano po 3...
Witam, mianowicie moj problem polega na tym ze przy zimnym silniku megi odpala po 1-2 minutach po czym jak juz odpali ma minimalne obroty nawet zbyt niskie i auto gasnie,i wtedy nie mozna dodac gazu bo odrazu sie dławi i gasnie dopiero po kilku minutach jak sie nagrzeje juz jest lepiej , mozna dodawac stopnionowo gazu. Jak juz sie nagrzeje jest wszystko...
przepustnica ok jak zdejmę wężyk od urządzenia które (szwagier mi powiedział) steruje obrotami to obroty spadają na 2000/min na zimnym silniku a na ciepłym 3000/min
Wracam do tematu i proszę o pomoc. Otóż sprawdziłem szczelność przewodów i wygląda na to, że jest ok. Wymieniłem przewody od przelewów wtrysków, filtr paliwa i pompkę ręczną "gruszkę" . Samochód nadal rano bardzo ciężko pali chyba że 3 razy (wystarczy tylko tyle) nacisnę gruszkę przed zapalaniem to wtedy pali od strzała. Oprócz tego auto nawet na ciepłym...
To się dzieje na zimnym czy na ciepłym silniku? Raczej nie ma związku odłączanie sondy lambda z odpalaniem, szczególne na zimnym silniku bo wtedy sonda jeszcze nie pracuje.
Jesli masz instalke na Waltekach to srednica dysz powinna byc 1,5 w zupełnosci wystarcza i najlepiej 3omowa czerwona listwa a temperatura przejscia teraz przy takiej pogodzie na zimmnym silniku 40 C przy ciepłym moze byc 49 C
wyczysc reduktor w reduktorze jest na dole taka nakretka na ciepłym silniku gdy silnik bedzie wyłączony odkrec ja a spłynie mazut co do menbran to narazie sie wstrzymaj bo to moze byc ten mazut
Sonda lambda po przjsciu silnika na gaz jest wyłączana z obiegu ecu i dane z sondy sa symulowane do kompa przez sterownik od gazu.Jesli wystepuje błąd podczas pracy na gazie to mieszanka gazu do ustawienia.Ale to jest w co 3 samochodzie wiec tym sie nie przejmuj.Co do odpalania na ciepłym silniku : sprawdz wtryski czy nie sa juz zapchane ?lub czy daja...
Witam, czytam podobne objawy, ale nie do końca zgadzają się z moimi:/, ale tak w skrócie problem polega na tym, że samochód na zimnym silniku trzyma równe obroty i tak samo na ciepłym silniku (temp w normie 90 stopni) przejadę do 3 km, samochód gaśnie, nie chce potem odpalić, odczekam z 5 min i odpali, ale znowu gaśnie komputer, nie pokazuje błędów...
Witam. Mam problem z rozrusznikiem , który na ciepłym silniku działa znakomicie, a na zinnym coś sie z nim dzieje. Gdy przekrecam kluczyk rozrusznik zakręci pare razy silnikiem a po chwili przestaje i slychac jedynie szum, tak jakby rozrusznik dzialał ale już nie kręcił silnikiem. CZy przyczyna może być elektromagnes?
Trochę to trwało ale wszystko się wyjaśnilo. Dzisiaj skończyłem swapować silnik. Mimo ustawienia zaworów, wymiany kabli cewek i świec, podmiana czujników itp, silnik wciąż kulał i to dosyć mocno, po czasie doszło do tego dymienie przy mocniejszym hamowaniu. Po przełożeniu silnika, stara kulejąca jednostka z przebiegiem 274.000 km trafiła na stół w celu...
Witam wszystkich serdecznie posiadam Megane I z 97r w cabrio z instalacja gazową brc naprawa mojego auta trwa miesiąc lecz nie mam już siły. Auto kupiłem od kolegi w owym stanie: Auto na zimnym silniku odpalało lecz gasło po zagrzaniu silnik pracował nie równo(zbyt niskie obroty) ale nie gasł. Gaz działał poprawnie.Pojechałem do mechanika stwierdził...
Po odpaleniu silnika nagrzanego sonda zaczyna pracę po ok 4-5 sec w tym czasie spadają obroty silnikiem rzuca i traci moc. Zbyt późna reakcja sondy na ciepłym silniku czyżby koniec sondy czy coś w sterowniku? Elektryk będzie sprawdzał dalej co jest przyczyną przy następnej wizycie więc opisze. Może jakieś propozycję gdzie leży usterka?
Witam, może ktoś się już z tym spotkał. Samochód to Megane 1,6 8V 96r. Instalacja LPG ma już 8 lat, wymieniłem na nowy filtr gazu przy elektrozaworze oraz na nowy parownik firmy Lovato. Problem jest taki: Silnik zimny odpala na PB i po przekroczeniu 2000obr przełącza się automatycznie na LPG wszystko by było ok gdyby nie to że zaraz gaśnie (obroty skaczą)...
Witam, mam samochód, renault megane 2.0 z 1997 roku, benzyna, gaz i mały problem. Na zimnym silniku zawsze dobrze odpala, na dotyk, gorzej jest jak się silnik rozgrzeje. Wcześniej trochę zakręcił (około 2 sekundy) i odpalił, a teraz jak jest takie zimno muszę go męczyć dłużej (około 5 - 6 sekund) żeby odpalił na ciepłym silniku. Gdy odpali, to muszę...
Witam wszystkich. Od kilku dni pojawił się problem z wolnymi obrotami w mojej Renówce. Na zimnym silniku odpala bez najmniejszego problemu. Obroty około 1100, lecz zauważyłem że na ssaniu pracuje jakby na 3 cylindrach. Po rozgrzaniu obroty ok 500 (takie miała zawsze). Problem pojawia się kiedy w czsie jazdy już na ciepłym silniku puszcze ją na luz np....
Witam mam problem z iskrą na 1i4 cylindrze gdy silnik jest gorący te dwa cylindry nie pracują bo nie mają iskry, na silniku zimnym jest wszystko ok sprawdzałem napięcie na tych 3 kabelkach do których podłączona jest cewka i na zimnym jest około 13 v na ciepłym na jednym kablu napięcia nie ma ,na zimnej cewce jest .Sprawdzałem też oporność i jest około...
instalcje mam Zavoli - jest to dosyć nowoczesna instalacja. Problemy z obrotami na zimnym silniku mam na beznynie, bo na zimnym silniku nie mogę przełączyć na gaz. Jak już pisaełem problem był jeszcze przed założenie instalcji. A na ciepłym silnku problem z obrotami jest na gazie. Oczywiście po każej wizycie w serwisie w renualt i restarcie komputera...
Test co2 prawdę powie. Biały dym przy tych temperaturach jest normalnym zjawiskiem. Wzrost płynu w zbiorniczku na gorącym silniku też nie jest niczym złym. Przez 2 lata dolałem tylko 1 litr wody, gdyż zapewne wyparowało a różnica w poziomie na zimnym i ciepłym jest od minimum do maximum, bynajmniej u mnie. Czasami po "agresywnej" jeździe też u mnie...
Witam walczę z tym problemem już od paru miesięcy i nic, mam Renault Megane I ph I z 1999r. 1,6 8V 90KM silnik K7M, ma instalację gazową. Problem wygląda tak że po odpaleniu obroty chodzą dobrze (nieco ponad 1000) i nie ma problemu ale po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przerzuca na gaz i po dojechaniu do ok. 2000 obrotów nawet mniej, wciskam sprzęgło...
Wydaje się, że problem został rozwiązany. Przyczyną na 99% był rozrusznik (teraz są temperatury od -8 do -5 i nie ma problemu z paleniem). Wymieniłem go. Podczas kręcenia porannego, przy niskich temperaturach, rozrusznik robił duży pobór prądu i wytwarzał pole magnetyczne, które zaburzało wskazanie czujnika położenia wału. Pierwszym wskazaniem, że to...
Witam Miałem ten sam problem, tzn szarpanie przy przyspieszaniu. Zaczęło sie to 4 miesiące temu - najpierw na zimnym silniku, potem gdy wyłączało się ssanie to samochód jechał ok. Ostatnio jednak szarpanie pojawiło się też przy silniku ciepłym i to tak że jechać się nie dało. Przyczyną była cewka, tyle tylko że ja mam megankę z silnikiem K4J z 2001...
cykanie ciepłym silniku stukanie ciepłym silniku szarpanie ciepłym silniku
górne gniazdo zrobienie wiatraka ogrodowego tęcza telewizor
zmywarka whirpool vitodens pokrętło
Stihl iMOW nie widzi ładowarki – brak ładowania, diagnostyka, modele 5/6/7, LED, pętla NEC Renesas D78F0078GC – 8-bitowy mikrokontroler 78K0, 60kB Flash, 2kB RAM, LQFP-64, EOL