Polecam to: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz... Dla doraźnego czyszczenia odpinamy zasilanie pompy paliwa oraz powrót i podpinamy wężyki wprowadzone do tej puszki. Odpalamy silnik i dajemy popracować co jakiś czas przytrzymując na wyższych obrotach. I tak jak pisze tzok, sprawdzić jakie dokładnie są błędy....
zastanawiam sie czy może to byc pod ciśnienie zbyt słabe, co otwiera przepustnice. Zostaw to auto, bo zepsujesz do reszty, przecież nie masz zielonego pojęcia jak działa silnk diesla.
Co ma brak mocy do sprzęgła. Takich mechaników omijać z daleka. Gdyby sprzęgło to silnik wkręcał by się na obroty ale auto by nie jechało. Turbina jak najbardziej, zapchany dpf, i jeszcze kilka innych rzeczy.
Po pierwsze to należało by podać w temacie lub pierwszym poście że mamy do czynienia z silnikiem diesla to wtedy nie było by nieporozumień.
Nic nie dał, a co zrobiłeś? Z twojego dogłębnego opisu mniemam, że to diesel, bo napisać jaki to silnik za trudne
Mam megane II fakt że 1.6 ale myślę że charakterystyka silnika jest podobna. Przy 2 tys to nie może dobrze ciągnąć w końcu to benzyną a nie diesel. Ale zgadzam się z twierdzeniem że już przy 2.5 tys obrotów powinien zacząć się zbierać przynajmniej tak jest u mnie.
Renault Megane 2006 Diesel 1.5 Jak jadę słyszę z pod komory silnika stukanie raczej bardziej metaliczne, natężenie tego stukania rośnie w miarę obrotów. Prócz tego, gdy silnik się nagrzeje to sam gaśnie przy niskich obrotach, trzeba wtedy czekać aż ostygnie i spowrotem normalnie pali lub co najdziwniejsze wystarczy wtedy podładować akumulator na kable...
No to na początek sprawdził bym poprawność ustawienia rozrządu, skoro problem pojawił się po wymianie uszczelniacza. Koło wałka, koło zmiennych faz, oraz koło zębate wału jest bez klina więc rozrząd musi być zrobiony sumiennie na blokadach.Po drugie zostaje zrobienie diagnostyki komputerowej. Jeżeli silnik po rozgrzaniu pracuje jak diesel, to koło zmiennych...
witam wszystkich mam dokładnie taki sam problem. mam renault megane 1.6 sport automat 1999/2000 ale poza tym mam problem ze skrzynią biegów, w trakcie przyspieszania jest uderzenie jakby młotem dostała i obroty skaczą o 1000 w górę. gaszę i odpalam i problem znika i tak raz w tygodniu. czy to może być powiązane????? HELP. dzięki i pozdrawiam zgłoś
To dopowiem swoje. Jak ktoś się decyduje na 105KM z silnika 1,5 Diesel to sam sobie kaszę warzy. Nawet w benzynie to jest trudne do osiągnięcia, przy dobrej dynamice niekoniecznie obrotach szlifierki.
Witam. Czy wie ktoś ile kosztuje pompa paliwowa do Renault Megane I 1998 r, 1,9 diesel 64 KM ? Tak w ogóle to autko staneło mi na drodze, no i nie chciało zaskoczyć przy odpalaniu, na wolnych obrotach gasł, do tego strasznie kopcił czarnym dymem, no i głośno chodził silnik. Rozrząd wymieniałem 3 mc-e temu, ale bez pompy paliwowej. Może ktoś mi pomóc....
Witam, mam problem z automatyczna skrzynia biegów w Renault Megane 2 (4.2008) 1.9 Diesel (Grandtour) biegi nie wchodzą tak jak powinny czyli nabiera wysokich obrotów przełączy jak by na coś połowicznego dopiero później na bieg prawidłowy czyli drugi i następnie znów zbyt wysokie obroty i trzeci bieg z trudnościami dopiero 4 wchodzi normalnie i jedzie...
Volsky, w oleju to On zobaczy najwyżej diabła, to nie olej ze skrzyni lecz z silnika a na dodatek diesla - nic nie zobaczy. Kolego na forum nikt tego nie osłucha, trzeba by do mechanika oddać.
Witam Mam pytanie głównie do użytkowników Megane właśnie z silnikiem 1,6 8v. Jest to silnik wysokoobrotowy (4000-max moment; 5000- max moc). Może ma ktoś komputer pokładowy, albo z doświadczenia wie przy jakich obrotach ten silnik ma najniższe spalanie, tzn w jakim zakresie obrotów da się normalnie przemieszczać, bo nie mogę tego wyczuć. Na razie spalanie...
Mili Panowie, użytkownicy wszelkich automatycznych skrzyń biegów, bez względu na markę pojazdu i typ skrzyni biegów. Proszę poczytajcie różne publikacje ( nawet te zamieszczane w internecie ) o tym jak dbać o automatyczną skrzynie biegów. Każdy bowiem producent automatycznej skrzyni biegów ( nie producent samochodu ) w sposób definitywny mówi że : SAMOCHÓD...
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
Witam. W dniu wczorajszym podczas jazdy rozbiegał mi się diesel, auto weszło na max obroty, zaczęło dymić na biało, trwało to ok. 5sekund i zdławiłem go piątym biegiem. Dziś rano odpaliłem auto, przez chwilę pracował nierówno i kulał po czym się ustabilizował. Auto chodzi na wszystkie gary, nie pukają panewki, tylko obroty delikatnie falują od 1000-1200...
Otóż k4m ma kolo zmiennej fazy i jakość oleju jaki i jego stan ma tu bardzo duże znaczenie. Jeśli było mało oleju to i było słabsze jego ciśnienie, a przy obrotach 4000 to koło zmiennej fazy jest stale przesunięte względem walka no chyba ze nie ma oleju na tyle aby je przestawić. Koło mogło ulec uszkodzeniu przez to został zanotowany nieciagly błąd...
Na jaki kolor kopci?Może któryś zawór się za krótko otwiera i silnik traci na mocy.W moim poprzednim aucie po wymianie popychaczy silnik wyraźniej lepiej wkręcał się na obroty a zmuszony byłem je wymienić bo już nawet na zagrzanym silniku klekotały zawory.Koszt nieduży bo to był silnik 8-zaworowy,w 16-stce wiadomo będzie większy.
Z autem nie było absolutnie żadnych problemów jak do tej pory. Po którymś odpaleniu silnik zaczął chodzić jak diesel. Poza dźwiękiem nie było absolutnie żadnych innych objawów problemu. Powyżej 2000 obrotów dźwięk powracał do normy. Ponoć mogły tu zawinić cewki. Czy faktycznie tak może być i za co cewki w ogóle odpowiadają (totalnie się na tym nie znam)?
To jest zwykły diesel bez elektroniki . Z obrotami jest różnie, czasami dochodzą do 3.5tysiąca i spadają do 2tysięcy,czasami przy wciśnięciu pedału falują między tym przedziałem obrotów. Myślę że to pompa szwankuje . Mierzyłem też ciśnienie w pompie . Obroty jałowe O.2MPa 3.5 tysiąca 1.0MPa. Może jest na grupie jakiś pompiarz i coś doradzi Czy można...
Witam mam problem z Renault Megane 1.9 Diesel na pompie LUKASA ( opisze dokładnie to co mi się dzieje ) silnik po odpaleniu pracuje normalnie lecz po jakieś chwili pracy na wolnych obrotach silnik dostaje dziwnych drgań lekko go przegazuje na postoju i chwile jest ok po krótkiej chwili znów jest to samo dzieję się tak często zwłaszcza gdy zatrzymuje...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
Będę w okolicach wtorku wyjmował drugą półoś, coś pomyślę na temat tej skrzyni... Szukam jeszcze po różnych miejscach informacji na temat "wściekłego diesla", a mianowicie jakie są metody wyłączenia silnika w megance z listwą common rail jakby taki problem wystąpił, że byłby wyciek oleju z turbiny i silnik wpadłby w kosmiczne obroty?
Przeklinam dzień w którym kupiłem tego francuza A ja wręcz przeciwnie. Meganka to jeden z najbardziej komfortowych samochodów jakimi jeździłem i na jaki mnie stać. Silnika prawie wcale nie słychać, ma porządne przyspieszenie przy niewielkim spalaniu. A co do problemów z obrotami... Każdy samochód może się popsuć, nawet mercedes czy porsche. Jeśli coś...
Witam Jazda na niskich obrotach i wysokim biegu odpowiada głównie producentom silników :) bo te się w ten sposób szybciej rozsypują. Jeździłem kiedyś Renaultem Megane w którym były wyświetlane strzałki do zmiany biegów, przy niby optymalnym utrzymaniu obrotów silnik był tak słaby, że każde wyprzedzanie stawało się niebezpieczne i trwało setkami metrów....
Witam ponownie, ja dalej nie mogę się uporać z moim wehikułem. A mianowicie wymieniłem czujnik przestawiacza kąta wtrysków (chyba tak on się nazywa). Samochód rano (tj. jest po dłuższym postoju) odpala od strzała ale pojawiły się dalsze problemy tzn. lekko falują obroty tak między 700 a 1000 i czasami łapie go "czkawka" chodzi jak traktor strasznie...
Zazwyczaj na wałku czy też kole sygnałowym (w zależności od rozwiązania) jest kilka (ok 4-6) zębów o różnych szerokościach i odstępach między sobą przez co sygnał z wałka nie ma na jednym obrocie identycznych kształtów. Z przebiegu taki jak twój nie dało by rady odczytać pozycji wałka bo sygnał jest identyczny w każdym miejscu. Też powiedziałabym, jak...
Witam kupiłem dzisiaj RENAULTA MEGANE z 1996 roku z silnikiem 1,9 diesel, w dowodzie 1,9 td. Dopiero jak wróciłem do domu dowiedziałem się że migająca dioda u góry, na środku licznika jest od immobilizera. Miga ona cały czas nawet w czasie jazdy. Dodam że jest też problem z silnikiem ale to myślę że nie jest winą immobilizera tylko jest chyba opóźniony...
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem, mianowicie, problem występuje raczej na niższych biegach. Wrzucam jedynkę, później dwójkę i gaz. Auto wkręca się na obroty, ale po chwili tak jak by hamowało. Gdy trzymam wciśnięty gaz dalej to powoli, ale mega topornie wchodzi na obroty (nie zawsze tak jest, potrafi spaść do 1000 rmp, ale auto nie gaśnie),...
LPG na insalacji sekwencyjnej jest nie do odróżnienia od jazdy na benzynie, nawet moment przełączania na lpg jest niewyczuwalny. Wybuchały stare instalacje, przy niesprawnym układzie zapłonowym. W sekwencji nic się nie dzieje, tylko raz na 15tyś km średnio robi się przegląd i wymianę filtru gazu (100zł). Grubsza naprawa (wymiana membrany w parowniku...
Użytkuję renie 1,6 od 6-lat wymieniałem rozrząd dwa razy (w tym czasie skręciłem 70 tys km) - objawy uszkodzonego kzf to po dłuższym postoju auto odpala jak diesel zaterkota i zgaśnie, za drugim razem odpala i chodzi normalnie. W Twoim przypadku objawy wskazują na padniętą jedną z cewek (przy padniętej cewce obroty falują silnik nie równo pracuje, brak...
Na poczatek troche historii. Dostałem w spadku megane '96. Miała kilka dziwnych objawów. Poza uszkodzonym rozrusznikiem sama sobie wrzucala obroty biegu jałowego z 750 na np. 4000 a poprzegazowaniu wracala na 750. Oczywiście wahlowania obrotów w granicach 500-1000. Jak się nagrzała to gasła i nie dawała sie odpalić albo z trudem dawała się odpalić (wspomniany...
Nikogo nie chcę karać, tylko marzy mi się praworządne państwo gdzie takiemu "lejkowi oleju" zostanie odebrany DR przy pierwszej lepszej kontroli. Nie stać cię na diesla, duży samochód to kup mniejszy ale młodszy i utrzymuj go w należytym stanie. Mam takiego klonkra na warsztacie (passacik czwóreczka) gdzie połowa osprzętu nie działa. Do wymiany stacyjka,...
Witam. Mam również problem z drganiami silnika przy Megane II 1,9 DCI (Diesel). Czytałem inne posty ale niestety nie znalazłem w nich konkretnej odpowiedzi dotyczącej mojego problemu, dlatego podepnę się pod temat. Mój problem polega na drganiach, szczególnie gdy silnik pracuje od 900 do 1110 obrotów (na 1100 obrotów drgania te są najbardziej odczuwalne)...
zimy ostatnio mroźne W swoim 1.5 Dieslu, który miał najechane 320tys km, o ile nie był wcześniej korygowany, bo sam zrobiłem 140tys km, wymieniłem świecie na nowe tanie ISKRY, po czym palił zimą jak latem i to wcale nie żart! Przez całą zimę go nie odpalałem, przez okres 3 miesięcy, a odpalił już za pierwszym obrotem przy -10*C, co zdziwiło nawet kupujących....
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post. Mam nadzieje że w dobrym dziale to piszę. Szukałem podobnego problemu na forum, jednakże nic nie znalazłem. Wszystko zaczęło się od wymiany klocków hamulcowych z tyłu, wymieniłem komplet klocków i gdy zakończyłem prace okazało się że układ hamulcowy jest zapowietrzony, wsiadłem do auta żeby zobaczyć czy wszystko...
W zeszlym tygodniu sprawdzilem przelewy i byly prawie 60 ml na 4 i 3 wtrysku,wiec ostatnio cos skopalem. Od ostatniego posta auto przy obiciazeniu stuka jak stary diesel,i wyraznie to wtryski,na jalowym chodzi jak by nie na wszystkie gary,i kreci pare sekund rano zeby go odpalic. Zaworki w 2 przelewajacych wtryskach wymienilem i wszystkie sa ponizej...
Koledzy mam taki problemik jak w temacie. W lipcu nadpalił się pin odpowiadający za pompkę paliwa na płytce przekaźników pod maska. Efekt był taki, że pompka nie działała wcale. Płytkę przeczyściłem a ten nieszczęsny pin nagiąłem i zaczęło łączyć. Niestety megi na benzynie nie działała już tak jak wcześniej. Autko można było odpalić na benzie i jakoś...
Witam Ostatnio zakupiłem interfejs EUROSCAN na układzie PIC. Układ jest zbudowany nie w technologii SMD tylko tradycyjnej, czyli jeśli jest potrzeba to mogę spisać wszystkie elementy elektroniczne porobić zdjęcia itd http://obrazki.elektroda.net/74_12415097... Jeśli jest ktoś zainteresowany mogę pomóc, jeśli chodzi o wsady do euroscana to jeśli ktoś...
Niezawodny i nierdzewiejący (no nie całkiem, ale jak zadbasz o konserwację to jeszcze długo pojeździsz), który mało pali (realnie można zejść do 7l/100km w mieście)? Yaris I gen, silnik 1.0. Auto bardzo fajne i praktyczne, niemal bezawaryjne, wewnątrz znacznie przestronniejsze niż to sugeruje segment B, ale o mocy zapomnij. Z jednej strony możesz mieć...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Witam, Problem jest taki, że posiadam alternator który ma wyprowadzenie prędkości obrotowej i nie mam dostępu do oscyloskopu. Zmieniam zegary i mam problem z obrotomierzem, w starych działa jak trzeba w nowych pokazuje 10 razy za dużo (jak jest 600 to jest 6000 jak 700 to 7000 itd..). Jak pisałem nie mam dostępu do oscyloskopu, i stąd moje pytanie jak...
megane diesel obrót diesel diesel obrót
wyświetlacz pęknięty zalany lenovo uruchomić kamerę pasek pralka spada
philips 40puh6400 philips 40puh6400
Zmywarka Bosch - Wszystkie diody świecą, brak startu Odblokowanie bootloadera Huawei Y7 - wyzwania i metody