uszczelka pod glowica do wymiana czy to przez to szarpal ?
witam mam podobny problem po wymianie uszczelki pod glowica i odpieciu akumulatora samochod nie odpalil , brak iskry, nie dziala pompka paliwa i wtryskiwacze. sprawdzilem zasilanie kompa 32 jest ,masa na 2,3 i 18 jest na 24 po zaplonie napiecie tez jest na 52 powinno byc napiecie w trakcie krecenia i jest ale i jak sie nie kreci tez jest , zasilanie...
Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar
Zapomnialem dodac ze byl sprawdzany 0.23 na ssacym Dodano po 1 Mechanik tzn koles od gazu itp powidzial ze ok sa luzy i tylko pow o ssacych tak jak napisalem i dodam ze rok temu glowica byla calkowicie regenerowana.
Najprosciej podjechac do fachowca ktory ma proste urzadzenie do badania uszczelki pod glowica. Polega to na wlaniu do tego urzadzenia plynu i zamontowaniu jego zamiast korka od zbiorniczka, jesli jest uszkodzona uszczelka pod glowica to dwutlenek wegla barwi ten plyn z niebieskiego na zielony (lub zolty).
pompa paliwa spr. jest ok. uszczelka pod glowica juz robilem jakis 1miesiac temu. aha jeszcze jak odkrecam korek wlewu paliwa to tak syczy
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Witam mam problem z ukladem chlodniczym tzn uklad sie zapowietrza plyn cofa sie do zbiorniczka wyrownawczego gdy odpowietrzy sie na wezu przy wlocie do srodka plyn poleci ze zbiorniczka wyrownawczego tez ubywa spada do normalnego poziomu jest dobrze a z czasem znowu sie zapowietrza gdy dostanie wyzsza temperature to tak jakby sie przepchalo i leci cieplo...
Ze wzgledu na brak czasu i ryzyko bede kupowal inny silnik a ten jezeli sie da to bede szlifowal. Mam w zwiazku z tym dwa pytania. Zaklady ktore znam mowia, ze nie ma problemu ze szlifowaniem i nie trzeba dawac grubszej uszczelki. Niestety glowica ktora mam jest "nowa" wiec mogla byc juz szlifowana. Szlif na obu powierzchniach moze zdjac razem dosc...
Usterka usunieta...-temat zamkniety Moze to co opisalem ponizej tyczy sie tylko mojego samochodu...ale przy tylu megankach pewnie jeszcze nie jednemu urzytkownikowi trafi sie podobne uszkodzenie a moje wskazowki pomoga ;) 2 dni siedzenia w silniku :lol: Acz dla laika bylo ciezko.. krok po kroku doszedlem do naderwanej masy silnik-buda kolo akumulatora,oraz...
Dobry mechanik wywnioskuje z uszczelki dość dużo ona nie musi być przepalona. Korek w zbiorniczku jest ok trzyma ciśnienie takie jakie ma być? Węże wystarczy dotknąć i od razu wiadomo czy puchną czy nie.
Przebieg auta, olej kiedy wymieniany? Słychać z dołu czy od głowicy?
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Dla silników - K4J, i 730 lub 732 – K4M, i 760 lub 761 http://obrazki.elektroda.pl/4768610400_1...
Witam Potrzebuje wartość w Nm z jaką trzeba dokręcić głowicę silnika w Renault Megane I 1.6 benzyna. Dzieki z góry z info
Może wywalać odmą, czasem wyłazi olej z otworów na śruby mocujące dekiel ale wtedy trzeba go podnosić i uszczelniać całość.Dekiel wałków to nie głowica, jakby puściła uszczelka pod głowicą to by Ci lało na blok, nie na dekiel
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Thicar daje radę, ale lepiej kupić diagzone z olx z głowicą - lepsze
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
Co z mocą auta? sprawdziłbym czy pracuje na wszystkich cylindrach, wystarczy zakręcić rozrusznikiem z odłączoną pompą paliwa, nie chcę prorokować ale prawdopodobnie urwał się zawór i uszkodził głowicę, oczywiście to tylko sugestia trzeba troszkę posprawdzać
Witam czy wiecie z jaką siła mam dokręcić głowice
Kolego gimak możesz przedstawić troszkę jaśniej jak wygląda ten test z butelką? Tutaj jest opis [url=http://megane.com.pl/megane-i-phi-d...
carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
Planowanie głowicy będzie konieczne ?
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
Lepszą kulturą pracy są rozwiązania trzy tłoki. Koło podzielone na trzy, co 120° 1tłok w górnym martwym punkcie. To daje mniejsze obciążenia silnika w danym momencie. W twoim rozwiązaniu, dwa tłoki równocześnie w tym samym momencie wtłaczać będą ~686cm3 powietrza
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
Trzeba ściągnąć głowicę.
jeśli otworzysz korek umiejętnie to się nie poparzysz,a dowiesz się czy jest ciśnienie w układzie świadczące o przedmuchach spalin do układu chłodzenia czyli potencjalnie walniętej uszczelce pod głowicą
Nie ma manuala. Schemat rozrządu? Spójrz na nowy pasek i będziesz wszystko wiedział. Śruby pokryw korbowodów: 25Nm + 110° ± 10 Śruby głowicy wstępnie 30Nm, następnie 230° ± 6 Koło zamachowe: 45Nm + 50° ± 5 Nie mogę znaleźć momentu do panewek głównych.
Nie będzie, w nowszym jest zmienna faza, chyba, że zostawisz starą głowicę.
Taniej kupi silnik niż zrobi głowice.
Zmierz kompresje przed zwaleniem głowicy przynajmniej.
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Tzn ?? Wymiana uszczelki pod głowicą??
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
A czasem szarpanie nie pojawiło się po naprawie głowicy?
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
uszczelka pod głowica??
Sprawdz czy kat nie zapchany i uszczelki między kolektorem a głowicą nie dmuchneło.
No właśnie tylko czy to coś pomoże czy nie lepiej od razu zdjąć głowice?
napraw starą, bo kazda jest pasowana z głowicą
Test na obecność spalin w układzie chłodzenia powinien wyjaśnić dlaczego leci, bo prawdopodbnie problem z uszczelka głowicy. Wentylator pracuje?
Prawdopodobnie walnięty termostat. A jak pojawiają się bąbelki w zbiorniczku namiarowym lub wywala z niego chłodziwo to uszczelka pod głowicą.
A jaki silnik?
podciśnienia założone? map sensor podpięty? zawory kiedy regulowałeś, po założeniu głowicy czy przed?
To jest blokada kół zębatych bo tam nie ma klinów i np przy wymianie na nowe wałki zablokował byś wałki na blokady z tyłu głowicy ale przy skręcaniu koła na śrubach na zdjęciu obciążenie skrętu mogło by pójść na pasek rozrządu. Blokada trzyma koła na miejscu więc zęby na pasku są bezpieczne...
slaba glowica nieszczelna glowica glowica laserowa
volvo silnika vestel 17ips72 hamowanie jazdy
poszukuję naprawa falownik lenze naprawa
ANNKE FCD600 IP/PoE vs VIOFO A139 Pro FCD600 – komunikacja przez Internet, zdalny dostęp, Wi-Fi Zawór bezpieczeństwa wyrzuca parę pod ciśnieniem – przyczyny w stacjach parowych Tefal, Philips, bojlerach