W załączniku dane. To, że wyczyściłeś silniczek biegu jałowego nie oznacza, że pracuje prawidłowo.
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
Zrób diagnostykę i sprawdź jakie ciśnienie widzi sterownik w układzie Po wciśnięciu a/c wentylator skraplacza rusza na wolnych obrotach?
To na pewno, że tak, a jeśli byłbym fachowcem (mechanikiem samochodowym), to bym tu nie pisał 😉. Tak poza marginesem, to sprawdziłem elektrozawór, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik wału, wymieniłem świece. Samochód nie pokazuje żadnych błędów, tamten wcześniej, co napisałem, zginął już, znalazłem spaloną żarówkę stopu tylko. Jedyny mankament,...
Witam. Mam problem. Posiadam Renault Megane kombi 16.16v K4MA z 2002r. 85tys.przebiegu (B+G). Rano po uruchomieniu silnika obroty bardzo pływają, czasami nawet gaśnie a dziś straciła swój wigor, bo nie potrafi wejść na obroty (dochodzi do ok.2500 obrotów i silnik wyje a nie jedzie). Na benzynie i na gazie te same objawy. Podpinałem auto pod komputer...
… czy to KLEKOTANIE MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ALTERNATOREM? Ponieważ już od pewnego czasu mam niskie obroty i kontrolka AKUMULATORA miga mi podczas jazdy dosyć nieregularnie, Czy alternator to możesz sprawdzić sam. Zdejmij napęd alternatora /pasek/ i sprawdzisz po uruchomieniu silnika. … natomiast klekot jest regularny więc czy to może być powiązane?...
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Witam miałem ten sam problem na zimnym silniku obroty wachały się od 700 do 1000 na wyższych było ok można było jeździć problem zaczynał się przy hamowaniu np przed skrzyżowaniem gdzie trzeba było zdiąć nogę z gazu. Gdy spadał do 1500 tys obr. to szarpnął obrotami i gasł, czasami po tym był problem z ponownym uruchomieniem silnika. W moim przypadku...
Witam.Proszę o pomoc lub radę.Kupiłem Renault Megane 2.0 z gazem,mam problem z uruchomieniem,odpala za 3 razem albo odpali i zaraz gaśnie tak z 3 razy,obroty jakbyz niskie 700 i nierówno pracuje silnik czsami szarpie obrotami.proszę o radę.byłem u elektryka nic nie stwierdził w komputerze żadnej usterki.
Witam. Mam taki problem, a mianowicie kupiłem kompletną klimatyzację z renault Megane i chce założyć do kombajnu i mam taki problem że wszystkie kabelki są poucinane a chciał bym zrobić regulacje obrotow wentylatora. I moje pytanie czy da się to jeszcze jakoś uruchomić na oryginalnych częściach??
Odpięcie akumulatora, podłączenie silniczka.Podłaczenie aku. I na przemian przekręcenie stacyjką około 10s , wyłączenie na 30s killka razy powtórzona czynność. Później uruchomienie silnika i odczekanie aż włączy się wentylator. To tak w skrócie, miałem instrukcję z forum megane.
Witam. Sprawdziłem napięcia o którym mówiłes. Jest niewielka różnica. Na wyłączonym silniku napięcie wynosi 0.4 V natomiast po uruchomieniu auta na wolnych obrotach czyli około 800 obr/min napięcie wynosi 1.27 V.
Samochód: 1999r. 1,4 16V na pełnym wtrysku Silnik, gdy jest zimny, po uruchomieniu ma bardzo nierówne obroty. Występują takie skokowe zmiany obrotów - regularne zwiększenie obrotów po którym następuje powrót do normalnych. Sytuacja ta występuje do czasu, gdy silnik się nagrzeje. Problem się nasila, gdy jest zima a ustępuje gdy jest lato. Ten sam problem...
Wentylator chłodnicy wchodzi na wysokie obroty zaraz po uruchomieniu silnika. Silnik zimny czy ciepły - obojętnie - wiatrak wyje. Megane II 2004 1,6 16V, silnik K4M. Czujnik temperatury z pomiarów wyglada na dobry. Ciekawostka: po odpięciu z niego wtyczki i odpaleniu silnika - to samo - wentylator pracuje na wysokich obrotach, a po zatrzymaniu silnika...
od kilku dni gdy temperatura zeszła poniżej + 5 stopni objawy powróciły.Teraz będę się konsultował ponownie z elektrykiem który w ubiegłym sezonie nie uporał się z problemem.Do przypomnienia całkowicie zimny silnik przy temperaturze zewnętrznej +5 i poniżej przy natychmiastowym wyjeździe na trasę przez około 4 km utrzymuje na luzie 1500 lub więcej obrotów...
mam mały problem z silnikiem.... dokładnie chodzi o obroty. silnik gdy jest zimny po odpaleniu utrzymuje obroty ok 2000 po dodaniu gazu obroty silnika zaczynają wariować.... byłem w salonie u różnych mechaników powymieniałem silnik krokowy, czujnik przemieszczenia przepustnicy przepustnica została wyczyszczona.... oczywiście po wymianie silniczka krokowego...
po około minucie zaczyna chodzić na trzy garki i tak jest aż do zagrania się do 90 stopni. Sprawdzałeś na komputerze czy wypadają zapłony na którymś cylindrze czy silnik nie równo chodzi a tobie się wydaje że chodzi na 3 cylindry? Jeśli faktycznie na którymś cylindrze wypadają zapłony to na nim się skup (świeca , cewka , kabel , wtryskiwacz , wiązka...
Mam problem z Renault Megane II, 1.6 16V 2002. Samochód posiada instalację gazową. Kiedy były większe mrozy auto odpalało i nie gasło, czasami podczas tych mrozów kilka razy jednak po uruchomieniu obroty spadały i silnik chciał zgasnąć. Po dodaniu gazu i przytrzymaniu i rozgrzaniu 1 minuty kiedy ruszyłem żabie skoki ale póżniej już powiedzmy że ok....
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
witam ! mam problem z renault megan 1.9 d 64km , po nocy przy - temp. ciezko odpala i musze ja dlugo krecic. Po uruchomieniu pracuje nierowno dopiero po chwili wchodzi na rowne obroty .Wczesniej mialem sytuacje , ze w czasie jazdy auto stracilo na mocy , swiece sa dobre prosze o naswietlenie sprawy co moze byc nie tak z autem . pozdrawiam !!!
Mam problem ze swoją meganką rocznik 2001 1,6 16V. Zapala się pomarańczowa lamka z tłumikiem z lewej strony i pomarańczowa ze spiralką i silniczkiem. Samochód wtedy nie ma pełnej mocy, obroty wariują do ok. 2000-2500. Nawet po zatrzymaniu sie obroty falują a podczas jazdy jest slaby.Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu lamka ze spiralka i silniczkiem...
Witam, wyjąłem z meganki silniczek krokowy żeby go przeczyścić a po jego ponownym zamontowaniu i uruchomieniu silnika samochód cały czas pracuje około 4000 obrotów na minutę. Montuje silniczek z trzpieniem maksymalnie schowanym czyli obroty powinny być minimalne tym czasem silnik aż wyje! Jak zamontuje silniczek ze schowanym trzpieniem ale nie podłącze...
Witam, mam problem z moją RENIĄ, Megane 2006r 2.0 16V 135KM Pojawia się napis "injection control" zapala się również kluczyk od serwisu chyba. Gdy komunikat jest wyświetlany z kluczykiem auto osiąga max 2,5 tys obrotów, nic nie szarpie, odpala normalnie, komunikat pokazuje się po ok 10min od zgaszenia silnika. Wystarczy poczekać ok 1min lub przejechać...
Czy po włączeniu zapłonu dalej zdarza się, że wentylator na chłodnicy rusza po chwili? Tak wiatrak chodzi na pełnych obrotach,świeci kontrolka immobilajzera to chyba oznacza że komp nie komunikuje się z wtryskami :cry: Dziś juz nie udało się uruchomić jutro dalej walka :cry:komunikat pokazuje electric fault
Witam od pewnego czasu mam problem z moim autem.Podczas jazdy zapala się kontrolka usterki elektronicznej i w tym momencie pedał gazu nie reaguje, a obroty silnika spadają do 1100obrotów.Po zgaszeniu auta i ponowym uruchomieniu jest wporządku i można dalej kontynować jazdę,lecz na drugi dzień pojawia ten sam problem i tak w kółko.Gdzie szukać przyczyny...
Witam serdecznie wszystkich posiadaczy Meganki. Problem z wolnymi obrotami to chyba chleb codzienny w tym aucie. Zmagam się z tym już od jakiegoś czasu i jak narazie bez większego powodzenia. Meganka 1,6 z 97r. bez instalacji gazowej. Zacznę od początku. Po bezproblemowym uruchomieniu zimnego silnika obroty wchodziły na ok 1000, lecz silnik pracował...
Co to takiego ten klucz do blokowania wałków? Czyli rozumiem, że kolega nie zabezpieczył się przed demontażem układu w wiedzę i obserwacje? Zatem teraz trzeba uruchomić wyobraźnię i kombinować z głową. Wał korbowy ustala się na kole zamachowym (taki specjalistyczny trzpień). Wałki rozrządu według schematu faz rozrządu lub bieżących obserwacji. A jeśli...
Witam! Jeśli można, to jeszcze ja się podepnę z moim problemem. Moje auto to Renault Scenic II (rocznik 2004), silnik benzynowy 2.0 16V (F4R), skrzynia czterobiegowa (DP0), przebieg rzeczywisty (!) 48 tys. km. Po tym jak trzy razy auto "weszło" w tryb serwisowy i wyświetliły się komunikaty "BOITE VITESSES A CONTROLER" - "SPRAWDŹ PRZEKŁADNIE" i "DEFAILLANCE...
Witam, nie mogę sobie poradzić z licznikiem od Renault Meagane II 1.9 DCI 2003r. Licznik po prostu przestał działać. Po podłączeniu zasilania na stole -zero odzewu. Sprawdziłem przejścia, stabilizator napięcia, brak obecności zimnych lutów. Gdzieś w necie znalazłem wsad od licznika Megane 2004r., wrzuciłem go na pamięć i licznik zaczął żyć. Na stole...
Możesz jeszcze przejechać się z kompem z uruchomionymi przebiegami i zgrać na kompa i dołączyć plik (można przy obserwować jak zachowuje się sonda przy wyższych obrotach i większym obciążeniu). Z tych zdjęć wygląda że jest bardzo dobrze.
mam dosc podobny problem tyle ze u mnie jet tylko problem z uruchomienrm ciepłego silnika po 5 min po zaprzymaniu przy niskiej teperatuze i to nie zawsze , nie miałem z tym czasu jeszcze waczyc , poprostu dodaje gazu jak wiem ze bedzie ciako odpalał ala podejzewam ze moze to byc cos z czujnikiem teperatury zwruc uwage jak zachowuje sie czujnik , albo...
Renault Megane I, 96r 8v 1.4 B+G Przy próbie uruchomienia silnika gaśnie po chwili dopiero po kilku próbach lub po podtrzymaniu go na niewielkich obrotach przez chwile silnik pracuje w miarę jak powinien ale świeci kontrolka od hamulca ręcznego po jakimś czasie gaśnie choć nie zawsze. Bywa, że podczas jazdy zapala się ta kontrolka i świeci czasem gaśnie...
Witam! Co się dzieje: Przy przekroczeniu progu około 2tys obrotów i wrzuceniu auta na luz bądź tez puszczenie gazu obroty zawieszają mi się i niecąca spaść dopiero kiedy lekko przy gazuje obroty spadają lecz nie zawsze to się udaje czasem muszę taka czynność powtórzyć 2 razy. dzieje się to za każdym razem i jest okropnie uciążliwe. 2. jak ruszam i puszce...
Witam wracam do tematu otóż tak ciężko odpala na zimnym to raz wiec wymieniłem czujnik temperatury silnika i mi tam trochę ociekło płynu dolałem do stanu ale nic się nie poprawiło świece cewki powymieniane itp. tez bez efektu ale tak poczytałem nadal mi obroty faluje i tez zauważyłem jak by mi dymił na biało bo akurat po tym dolaniu patrze dzisiaj w...
Witam, Posiadam Renault Megane II 1,4 16v 2004r Pb+Lpg Sedan. Problem polega na tym, że podczas jazdy obojętnie czy silnik zimny czy ciepły, czy jadę na gazie bądź benzynie po wciśnięciu sprzęgła(zmiana biegów z 1 na 2, bądź wsteczny) obroty spadają czasami do 100-300 po czym obroty się unormuje albo zdarzyło mi się raz, że silnik zgasł, zdarza się...
Witam, posiadam Megane 1 ph2 2002 rok 1.4 16v benzyna. Wczoraj przytrafił mi się następujący problem, po przekręceniu kluczyka w pozycje kontrolek po chwili oczekiwania nie zgasła kontrolka usterek elektroniki, sławne EKG uruchomiłem jednak silnik z tym, ze obroty biegu jałowego wynosiły równo 2 tys oraz nie było żadnej reakcji na wciskanie gazu, po...
Witam ponownie, piszę późno bo nie miałem czasu wcześniej.. Sprawdziłem węże i wszystko wygląda ok, dla pewności wymieniłem wężyk do map sensora i nic nie pomogło. A po odpięciu wężyka od map sensora przy uruchomionym silniku auto zgasło. Ostatnio odpiął mi się taki grubszy wąż idący od silnika do filtra powietrza i auto lepiej pracuje lecz jeszcze...
tak gasnie jeśli go nie nagrzeje a w dodatku od tygodnia mam problem z uruchomieniem krece kluczykiem po kilka razy zanim zaskoczy. na kompa zdecydowałem się jade z nim do mojego mechanika za tydzień wiec bede pisał co dalej. akumulator swiece przewody wymieniłem zaraz na początku. a tabliczki poszukam. dzięki.
Proszę o pomoc i o jakies rady ponieważ moja Megi 96r 1.6 zaraz po zapaleniu wskakuje na b. wysokie obroty rzedu 4000 i tak już zostaje. Powiem szczerze ze zaczyna mnie juz niezle denerwowac ponieważ od chwili zakupu tj. w listopadzie wiecej czasu spedzilem w garazu niz w samochodzie :( Na poczatku standardowo wymienilem pasek rorzadu i rolke napinacza,...
Witam forumowiczów. Od pewnego czasu borykam się z problemem, którego nie potrafię do końca rozgryźć. Samochód: Renault Megane 1.4 16V 2000r. Problem jaki dotknął to auto to: 1) falujące obroty na biegu jałowym, średnio +/-80 obr/min. Zachowanie niemal identyczne jak na filmie poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=rjBul0mI... 2) Auto straciło na...
Rozrusznik wykluczam 100% bo kręci jak szalony, ale za trzecim razem jak nie chciał zapalić podszedłem w ciemno po pierwszych obrotach rozrusznika gdy nie zapalił (normalnie pali z pół obrotu) załączyłem pilotem alarm w kluczyku siedząc w środku przy zamkniętyuch drzwiach i zaraz zapalił ale miałem wrażenie że pompa dopiero wtedy podała paliwo dgyż...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
Witam, Mam w Megane 99 silnik K4M (1,6 16V) instalację Lovato (Fast). Komunikuję się z centralką oprogramowanie FastCom ver 2.4. Przejechane bez regulacji i napraw około 56 tys. km. Jednak ostatnio samochód mi gasł podczas pracy na LPG na tzw. wolnych obrotach. Podłączyłem kabelek i uruchomiłem kalibrację. Po całej procedurze na komputerze wyskoczył...
Sądziłem, że usterka prosta, jednak brakło mi koncepcji. Bieg jałowy jest trochę za niski, silnik pracuje w zasadzie równo. Zimny silnik zaraz po uruchomieniu potrafi zgasnąć, trzeba go uruchamiać dwu - trzykrotnie, zanim jego praca się ustabilizuje. Obroty silnika osiągają wtedy niecały 1000/min. Po nagrzaniu obroty spadają do 550-600/min, podczas...
Witam, Mam problem z moja Meganka, konkretniej z odpalaniem jej . Nie ważne czy auto jest zimne czy rozgrzane, żeby je uruchomić trzeba dosyć długo je kręcić (ok 5-7 sek) po czym jak załapie ciężko łapie obroty, kwestia kolejnych paru sekund i wszystko jest już normalnie tak jak powinno być. Czy ktoś z użytkowników miał taki problem lub mniej więcej...
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Witam. Na wstępie przepraszam jeśli ten temat został już poruszany na forum a z tego co znalazłem to zapewne był i to nie raz. Niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Mój problem jednak wydaje się być wyjątkowym. Posiadam Renault Megane 1,4 rocznik 1996 z LPG. Co jakiś czas mam problem z uruchomieniem auta (ostatni dziś rano) a mianowicie...
Witajcie. Od kilku dni jestem posiadaczem Meganki 1,9dci. Wczoraj i dziś postanowiłem się z nią zaprzyjaźnić i przjechałem w sumie 300km. I pojawiły się dość dziwne problemy. Po uruchomieniu auta nie idzie rozkręcić silnik powyżej 1500 obrotów. Samochód przyśpiesz i zatrzymuje się na tej wartości. Czuć jak silnik chce popchnąć, ale coś (komputer?) odcina....
Kolejna próba, niestety okazała się nieudana. Próba polegała na uruchomieniu z pominięciem stacyjki. Masa "oszukana" była podana na przekaźnik od pompy (styk nr H2). A rozrusznik bezpośrednio z akumulatora. Sprawdzałem miernikiem. Na styku nr 1 na cewce było napięcie (przeszło 13V - akumulator był podpięty pod prostownik). Problemem jest jednak brak...
Witam, posiadam megane 1 96r 1,6 benzyna 75KM mam problem z odpaleniem auta. Kłopot pojawił się po tym jak przepłukałem układ chłodzenia wodą destylowaną następnie układ zalałem docelowo płynem, po tym zabiegu auto od czasu do czasu zaczęło skakać na obrotach i brakowało lekko mocy, bywało tak że nie chciał przez moment wkręcić się powyżej 3000 obrotów....
Jeśli chodzi o sprawdzenie czujnika to już więcej pracy. Muszę znać typ silnika i rocznik bo stosowano różne urządzenia sterujące (35 i 55 styków). Podaje dodatkowe dane Megane RT 1996 rok silnik K7M 1,6 8V 90KM tablica konwencjonalna bez komputera. Jeżeli chodzi o kontrolke niesprawności układu sterowania to nie świeci się ciągle. Natomiast będąc...
opisz co się działo Auto zaczęło pływać na wolnych obrotach. Wyjąłem krokówkę wyczyściłem, nie pomogło było gorzej. W końcu zaczął gasnąć na wolnych, tłoczek zablokował otwór. Wywnioskowałem z tego, iż gdy go ręcznie ustawiać (wiedziałem, że padł) wielkość wolnych obrotów była zależna od wysunięcia (silnik już nie gasł) po puszczeniu gazu ) tłoczka...
Dzięki przemo.Tak myślałam,że mechanik bez podłączenia komputera ferujący wyro to pomyłka.Niestety,nie wiem jakie pytania zadawać.To okropne auto mam od miesiąca i prawie od początku problemy.Na wolnych obrotach raz pracuje równo,raz trzęsie jak traktor,pali niemilosiernie dużo po mieście,puszcza czarny dym po dodaniu gazu-a teraz i to.Przedtem miałam...
Impulsator to jest czujnik położenia wału, inaczej zapłonu. Po prostu zaczął szwankować ?zawiesza się? jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić. Wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać, nawet pomaga odpięcie klemy ? tak czy inaczej wymienić samemu, to koszt do 150 zetów, a w warsztacie 200 zł. Komputer wykryje usterkę wtedy jak coś nie...
Auto z 2003r, lpg, instalacja KME sekwencja, IV generacja. Auto po no nocy zawsze zapala od "kopa", bez żadnego problemu, pracuje równo. Problem pojawia się kiedy auto zostaje zgaszone. I nie ważne czy przejechałem 10m czy 10km, czy auto było zgaszone 5min czy 5h. Zawsze przy drugim i czasami przy kolejnych odpaleniach zaczyna się dusić. Wygląda to...
Witam, chciałbym odświeżyć ten temat ponieważ mam podobny problem w Megane II 2003 1.6 16V. Auto również gaśnie przy niskich obrotach po naciśnięciu sprzęgła i zdjęciu nogi z gazu. Nie zapalają się przy tym żadne kontrolki, silnik po prostu niezauważalnie przestaje pracować. Dzieje się tak zarówno na LPG jak i na benzynie. Scenariusz niemal zawsze jest...
Witam. Auto postało w ciepłym garażu. Olej - ok. Dokonałem pomiaru pozostałego w układzie płynu - wskazanie - 15 stopni. Poprzez wąż (silnik - chłodnica) wylałem możliwie maksymalną ilośc płynu i dolałem nowego (- 37 stopni). Uruchomiłem silnik i trzymałem obroty na ok. 2000 - 2500 aż do załączenia wentylatora. Wyłączyłem silnik. Następnie uzupełniłem...
Jesteś pewny na 100% ze go wymienili a może tylko był czyszczony. Na początek, jeśli nie chce odpalić – poruszaj kostka czujnika lub postukaj po nim i uruchom silnik, jeśli odpali możesz go wykręcić i przemyć końcówkę benzynom ekstrakcyjną powinno po mórz na dłuższy czas. Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze...
Witam wszystkich! Chciałbym sie podpiąć do tematu. Posiadam Scenica 3 (2009r.) 2.0 w benzynie, 140 KM. Występuje u mnie identyczny objaw co u kolegi w Bajbo w lagunie + podczas pierwszego nieudanego uruchomienia silnika wyskakuje komunikat "skontroluj układ wtrysku paliwa". Zdarza się to za kazdym razem po nocy albo po dłuzszym postoju, np. po 8 godz....
Witam forumowicze, po przekopaniu się przez wiele tematów nie udało mi sie jasno sprcyzowac co faktycnzie dolega mojej meganie, 98r, 1.6 benzyna 55kW, 75KM, 147tys. przebiegu. Mianowicie problem polega na dziwnej pracy silnika, raz chodzi ładnie tak jak powinnien na wolnych obrotach-1000obrotów, a czasami lekko nim szarpie i spadają obroty-nawet 500obrotów,...
Mam zamontowaną instalację gazową, a auto ogólnie ma przejechane 190tys.km z czego na gazie tylko 20tys.Mój problem polega na tym, że auto po uruchomieniu czasem nierówno pracuje i gdy jest jeszcze niezbyt mocno rozgrzane(przejazd ok. 2km)przy dodawaniu gazu np.ruszanie ze skrzyżowania, potrzeba nagłego zwiększenia prędkości,auto dusi się (objawy jak...
WITAM Dołączę do tematu. Mam Szczeniaka 1,6 B+G z 2000r. Problem ten sam. Ja sobie radzę tak : -) w zbiorniku co najmniej 1/3 benzyny (wtedy pompa paliwowa łatwiej zasysa) , -) przed pierwszym uruchomieniem rano przekręcam kluczyk i daję pompie popracować 3-4 minuty (paliwo, które przez noc uciekło z przewodów do zbiornika zostaje uzupełnione), -) kręcę...
instalacja gazowa to Prince, czy Prins VSI. Prince nie znam, natomiast Prins VSI mam w corolli i coś na jej temat wiem i w tym temacie mogę się wypowiadać. Spotkałem się z obiema pisowniami, chodzi o holenderski system prins vsi. Ja w opisywanej sytuacji sprawdziłbym, jak wygląda wykres sondy widziany przez sterownik benzynowy. Tego nie wiem, mam odbII-...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem ponownie! Dziękuję w kolejności ; koledze (at)pitool - za celną informację na temat zaworu EGR, faktycznie był zabity nagarem i nie domykał się ok. 3 mm. Po moczeniu w nafcie przez kilka godzin oraz oczyszczeniu przylgni, prowadnic i grzybków - zawór pracuje idealnie ! W między czasie umyłem również cały...
Ciekawe jak sobie poradziłeś. Podaj coś. Z wymiany informacji nic nie można się dowiedzieć. Po pierwsze jakim to sprzętem badano ten sterownik? Po drugie faktycznie nie wiadomo czy konieczne jest ingerowanie w sterownik dla uzyskania właściwych obrotów, które przecież były. Jako wytłumaczenie może być uzyskanie diagnozy. Wymiana sterownika uzywanego...
Witajcie, Od dluzszego czasu mam pewne przeboje z moim samochodem. JEst to Megane Classic 99r - 1.6 16V K4M. Problem objawia sie tym, ze co losowy okres czasu nie moge uruchomic silnika. Czasem dzieiej sie to 1x dziennie, czasami 4x dziennie, czasami raz na kilka dni Auto rano odpala zwykle bez zarzutu. Gdy zapali - obroty sa OK, dynamika OK, nie kopci...
http://www.turbosprezarki.pl/eksploatacj... Jeśli masz takie doświadczenie, jak "Twój" znajomy mechanik, to sobie odpuść! Co do montażu, to tak: 1.Przewody powietrza podłączone do turbosprężarki muszą by czyste i nieuszkodzone. 2.Filtr powietrza musi być całkowicie czysty i wolny od zanieczyszczeń. 3.Należy sprawdzić cały układ dolotowy wraz z kolektorem...
Witajcie. Renault Megane Scenic I phI. Silnik 2.0l 8V benzyna. Przez jakiś czas były problemy podczas odpalania, nie ważne czy silnik był ciepły czy nie. Po odpaleniu po kilkunastu sekundach jazdy samochód zwalniał, tak jakby brakowało mu mocy. W tym czasie spadały obroty do około 500 i mniej. Taki stan trwał kilka sekund po czym wszystko wracało do...
Na jednym z forów był opisany ten sposób więc tak też uczyniłem. według tego pomiaru wychodzi na to że ten podłączony bezpiecznik zabiera dodatkowe 0,21V bez bezpiecznika pobór mieści się w normie. Mierzyłem też na podłączonym pod plus i minus jak bezpiecznik podłączony to kilka dni i auta nie uruchomię , bezpiecznik podłączony to cały czas spada od...
Witam. Mam Scenica II 2007 r 1,5 dci 86KM Samochód mam od 3 dni, po zakupie nie było problemu, dojechał do domu, lecz okazało się że wentylator chłodnicy jest zablokowany przez błoto i się nie uruchamiał, po umyciu silnika od dołu i spróbowaniu prostownikiem wentylator chodzi, ale po wpięciu kostki i włączeniu klimatyzacji nadal nie, choć sama sprężarka...
Auto dalej odpala ciężko...przy minusowych temperaturach odpalenie liczy się z dużym cudem...chociaż po podgrzaniu 4-5 krotnie świec i wtedy dopiero kręcenie rozrusznikiem jako tako udało się uruchomić. Przelewy zrobiłem...WYNIK PO 1 minucie na wolnych obrotach na ciepłym silniku 1 wtrysk - 68ml 2 wtrysk -18ml 3 wtrysk -10ml 4 wtrysk -18ml W aucie jak...
Witam. Jako że nie znalazłem identycznego przypadku na forum, zdecydowałem się na otwarcie nowego wątku. Wczoraj wieczorem, jadąc z szybkością ok. 100km/h, nagle usłyszałem wydobywający się z przodu z prawej strony auta, głuchy, miarowy stukot. :| Początkowo myślałem że coś nie tak z przednim prawym kołem (właśnie jechałem z garażu/warsztatu syna, gdzie...
Dziwne jest to, że każdego dnia to napięcie jest inne. Dlaczego uważasz, że jest to dziwne. Miałem na myśli szczególnie to, że rozrzut jest duży tzn. dziś 15,4V a jutro 14,5V A czy alternator zastosowany w twoim pojeździe nie jest czasem zarządzany elektrycznie przez ECU Alternator na pewno nie jest sterowany przez ECU. No chyba, że tylko za pomocą...
Panowie, dzięki serdeczne za podpowiedzi - problem jest już prawdopodobnie rozwiązany! Odnośnie zasady działania instalacji LPG z sekwencyjnym wtryskiem rację ma oczywiście "Student" oraz "emeryt" (który bardziej szczegółowo to wyjaśnia), pisząc: Instalacje gazowe z wtryskiem (gazu) działają w ten sposób, ze rozruch zawsze jest na benzynie (...). Po...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
wysokie obroty uruchomieniu obroty uruchomieniu silnika renault megane gaśnie uruchomieniu
astra błąd poduszki ustawienie anteny warszawa arduino przycisk funkcji
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
STPS3045CW przy 50 Hz: Zastosowanie i Wydajność Iskrzenie pilarki stołowej DeWalt DWE7492 przy wyłączaniu