Układ regulacji wolnych obrotów tz zawór obejściowy sprawdz czy wogóle go podpiełeś. Czy jest szczelne połączenie a nastawnikiem czasami podwija się rura i dowidzenia brak wolnych. Musi być wszystko szczelne
Możesz spróbować ustawić regulator i wyczyścić gaźnik,ale z doświadczenia wiem,że jak to jest tylko na zimnym to ten typ tak ma i tyle. Kosić i mieć to w d... :)
Prostokątna kostka z przodu. z góry wkręcony odpowietrznik. poluzuj kontrę, wykręć o 2 obroty, uruchom silnik i skręć lekko koła, by otworzyć zawór wspomagania w przekładni. Do portów testowych podlącza się manometr i sprawdza ciśnienie w obwodzie centrującym czy kierowniczym. co do wartości ciśnień, sprawdzę jutro.
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
czyli zdrowiutko. Dostań się do sterownika silnika ( za nakładką słupka drzwi prawych),zapal silnik,i stukaj trzonkiem śrubokręta w sterownik.Nasłuchuj zman rytmu pracy silnika.
Weź pod uwagę, że stan przepustnicy na zdjęciach to w pełni otwarta (max. obroty). Dopiero po uruchomieniu silnika regulator odśrodkowy zmniejsza obroty (przepustnica w lewo), a wtedy dłuższa sprężyna wywiera delikatny opór, przez co nie pozwala na całkowite zamknięcie się przepustnicy. Jest to całkiem normalne w tych kosiarkach, natomiast ręczne ruszanie...
kolego masz tu dużo o tico poczytaj :idea: :idea: :idea:
Problem Twojej przecinarki jest w gaźniku. Przy składaniu go nie popełniłeś błędu. Na rysunku jest pokazana kolejność w jakiej powinny być zakładane membrany i uszczelki, jest to ważne. Wkręć obie śruby regulacyjne gaźnika, do lekkiego oporu, następnie odkręć, obie, o jeden obrót. Uruchom silnik i sprawdź jak reaguje na dodawanie gazu. Jeżeli nie wchodzi...
W mnie w 2,5TDI jest podobnie. Gdy się uruchomi silnik obroty ponad 1000rpm i po chwili wracają na 900. Czy tak miałeś od zawsze czy tylko gdy nadeszła zima.
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
wtrysk jednopunktowy , jak sprawdzić ten silniczek krokowy ?
Zobacz czy masz w zaworku na pompie tłoczek,ten sam objaw i usterka z ostatnich dni.Auto było gaszone nastawnikiem dlatego ubiegam tych co chcieliby cos powiedzieć co z pewnego poziomu niemożliwe a jednak.
Przepustnica czyszczona była?
(at)ElektrodaBot Po uruchomieniu silnika w mini crossie 49cc cross wchodzi w wysokie obroty. Jak temu zaradzić?
Podejrzyj temperatury z czujników.
czyli to jest wina układu mono wtrysku?
Mam Passata 1,9 TDI rok 1998. Pojawiaja sie coraz czesciej problemy z odpalaniem. Na poczatku raz w tygodniu-na zimno, potem juz nawet dwa razy dziennie. Przy tym strasznie kopci.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Jaa dlacze swoj bo jest podobny Witam , oczywiście podobne tematy były ale ten ma inny wątek . silnik pokazywał zaniżone ciśnienie oleju ,po 10 dniach laweta i mechanik bo chodził tylko na 2-cyl . Po rozebraniu rozrządu wymieniono napinacze łańcuchów czujniki ciśnienia oleju czujnik impulsów na wale i rozrządzie oraz magnetyczny na walku rozrządu. Po...
Witam. Mam taki problem z moja Aprilią, ponieważ jak odpali, ma za wysokie obroty, na ssaniu czy bez. Czyściłem już kranik, gaźnik i nic nie pomogło ,co może być? Może nie uszczelniony tłumik? Dziek za odpowiedzi.
Trzeba śrubę od przepustnicy ( ta ze stożkiem ) lekko wykręcić. Regulacja gaźnika, wkręć śrubę oznaczoną L do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Uruchom silnik i dodaj gazu, jeżeli silnik nie będzie lekko wchodził na wysokie obroty to odkręć śrubę L o 1/4 obrotu i znowu dodaj gazu. Postępuj tak aż do skutku, następnie wyreguluj obroty śrubą...
Witam Od jakiegos czasu mam problem z spadajacymi obrotami, zapalam silnik i po chwili zaczynaja sie wariacje. Oboroty spadaja nawet do 300 :(
Jeśli to sprzęgło wiskozowe to najprościej po rosyjsku https://youtu.be/fqnvOYwfxbU. Bardziej fachowo to przywiązujesz łopatke wentylatora mocną nicią do ramy by nie mógł się kręcić.(zwróć uwagę na kierunek obrotów.) Uruchom silnik by osiągnął temp.pracy.Nić musi się zerwać.Bedzie to oznaczało że sprzęgło wentylatora się zacisnęło i przenosi pełne obroty.
Masz vaga to sprawdź czy widzi obroty.
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Tak tylko trzeba na uruchomionym silniku obroty Ok 1500 itp nie pamiętam Dokladnie
Łożyska pewno wywalone i klei wirnik do stojana. Przez te pięć dni można było już 10 razy ustrojstwo uruchomić.
Zauważyłem teraz że dodatkowo silnik nie wchodzi na obroty :cry: Tej pralki nie uruchomisz przy niesprawnym silniku - sprawdź szczotki silnika.
Manetka gazu w zagęszczarce nie reguluje obrotów: po uruchomieniu silnik wchodzi na najwyższe obroty. Dzień dobry, pożyczyłem zagęszczarkę, która miała rozklekotaną manetkę gazu, więc wymieniłem na nową. Teraz z nową manetką gazu zagęszczarka od razu wchodzi na wysokie obroty. Nowa manetka reguluje otwarcie zamknięcie przepustnicy, ale to nic nie daje....
Tak jak sam napisałeś - potrzebny jest sterownik. Silniki krokowe steruje się impulsowo. Podanie prądu na jedno z wejść spowoduje, tak jak zauważyłeś, przemieszczenie o pewien kąt. Podanie na kolejne wejście spowoduje dalszy obrót. Kąt obrotu jest zależny od liczby podanych w ten sposób impulsów. W silnikach krokowych możesz precyzyjnie sterować prędkością...
Jest dużo przyczyn uszkodzenia triaka od wadliwego elementu po np przerywający potencjometr regulacji obrotów, uruchomienie silnika pod max obciążeniem itd. Na Twoim miejscu zmieniłabym na taki jak był, jeżeli by się znów uszkodził wtedy przyjrzała bym się dokładniej sinikowi tego masażera.
Zmierz sobie cisnienie na poszczegolnych cylindrach ona sporo ci powie. Z tego co piszesz to gdy zapalasz to silnik nie pracuje ci na wszystkich cylindrach, czyli oprocz zuzycia silnika moze ci kable WN nie domagaja, obejrzyj sobie swiece. Duzo rzeczy moze odpowiadac za taki stan rzeczy. Ja bym zaczal od kompresji bo m.in. tak wyglada zapalanie zimnego...
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
Przecież widzicie że nawet przy dodaniu gazu silnik nie wkręca się na obroty,to czemu maja służyć sugestie o czyszczeniu krokowego?
Ten typ silnika posiada tylko wyłącznik odśrodkowy który zapewne jest uszkodzony i dlatego silnik nie może samodzielnie wejść w obroty.
Też mam Arię, proponowałbym zainwestować w nowy silnik, chyba że w którymś miejscu jest coś zatarte i nie może ruszyć, zdejm pasek i zobacz co będzie, sprawdź czy w ogóle może się kręcić. Żadnych WD, jak sam nie posiadasz to idź do kumpla który dysponuje sprężarką i wydmuchaj dziadostwo. Do rozruszania zabytku nabyj sobie Kontakt P, Kontakt S , butelkę...
przewód podgrzewania kolektora dolotowego po uruchomieniu silnika:)
Jeśli kompresja dobra to przed uruchomieniem przez gaźnik wpuść 5 kropelek paliwa do silnika, pokręć parę razy ręcznie żeby rozprowadzić paliwo wewnątrz silnika, oczywiście bez zasilania świecy. Poczytaj o ustawianiu iglicy i wolnych obrotów gaźnika, iglica wykręcona 1,5 - 2,5 obrotów. Jak dostaniesz świecę nie podawaj większego napięcia. Musisz rozwiązać...
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
Kolego trochę mało danych podałeś o skuterze tj. czy jest to 2T czy 4T. Jeśli silnik wchodzi na obroty i nie "ciągnie", to może uszkodzony jest wariator, pasek napędowy lub sprzęgło. Możesz sprawdzić poprawność działania tej przekładni demontując lewy dekiel silnika. Po uruchomieniu silnika i zmianie obrotów z niskich na wysokie (i odwrotnie) pasek...
Brak sygnału obrotów pompy nie ma możliwości uruchomienia silnika
Zasilacz z transformatorem sieciowym wytrzyma chwilowe przeciążenie przy starcie silnika, przetwornica musi być dobrana z zapasem, aby wewnętrzne żeby zabezpieczenie nie wyłączyło, zanim silnik osiągnie wymagane obroty. Jaki zapas pozwoli uruchomić silnik pompki, a nie obciąży nadmiernie kieszeni, tego nikt nie wie.
Zbiorniczek-wyrównawczy ten gdzie wlewasz płyn chłodzący Węże znajdziesz na przegrodzie silnika to te co wchodzą do "kabiny" Ale możliwe że masz po prostu za mały poziom płynu i to jest cała przyczyna zapowietrzenia nagrzewnicy.I po uzupełnieniu i uruchomieniu silnika na obrotach sama się odpowietrzy.
Od czego mogę zacząć chcąc ja przywrócić do świetności Na początek od zaprzestania takich prób jak na filmie. Kilka powtórzeń i silnik do przezwojenia będzie, o ile już nie poszedł z dymem. Zacząć należy od sprawdzenia połączeń przewodu zasilającego silnik i sprawdzenia zasilania w gnieździe.
OK jutro zrobię test z wodą i diagboxem ale co zauważyłem to wentylator uruchamia się na pełnych obrotach zaraz po uruchomieniu silnika fakt ze był upał i wszystko nagrzane
Witam Problem jest falowanie obrotów po uruchomieniu silnika. Silnik za faluje obrotami i w końcu zgaśnie po chwili. Wymontowałem i przeczyściłem przepustnicę. Wykonałem Adaptacje przepustnicy Autocomem ale nie pomogło. Weżyki podcisnienie całe. Po zdięciu wezyka przy przepusnicy silnik wkreca sie na 1400 obrotów ale nie gasnie, po załozeniu go silnik...
Myślisz o schodzeniu z obrotów po uruchomieniu silnika ?
sprawdz przepustnice czy sie nie przycina i sonde ewentualnie poloczenie sondy z gazownia
po uruchomieniu silnika tak, chyba że silnik ma za niskie wolne obroty.
Silnik krokowy po zalaczeniu zasilania do ECU wykonuje pelny cykl otwarcia/zamkniecia. Wiec odlacz akumulator na kilka min, podlacz go, uruchom silnik i czekaj. Obroty powinny sie ustalic na odp. poziomie. Pozdr Witek
A te 1000 stopni to jakaś poduszka olejowa ochłodzi? Ty wiesz co się dzieje przy takich obrotach z taką temperaturą? Więc nie ględź, że tak jest. Bo gdyby by miało być tak jak sobie wyobrażasz, to zaraz po daniu po garach albo przy gaszeniu byś miał po łożyskach. Ile ja ich miałem w rękach nie ty będziesz decydował. A pleciesz, że ma być luz bo olej...
Może to być wina złego ustawienia gaźnika. Miałem tak samo przy manualnym ssaniu. Na rozgrzanym silniku wkręcasz śruby do regulacji pamiętając ile obrotów były wykręcone. Odkręcamy aż odpali ale będzie pracować nierówno. Jak uruchomimy silnik to stopniowo wykręcamy co 1/4 obrotu aż silnik będzie szybko reagował na gaz i chodził równo. Przejechać kilka...
Jeżeli chodzi o układ przełączania obrotów przyciskami, to powinien działać tak, że jak wcisnę np. prawe obroty, to do zmiany kierunku obrotów muszę użyć przycisku 0, aby go zatrzymać i uruchomić drugim przyciskiem lewe obroty silnika.
Masz 2 czujniki odłącz przewody weż żaróweczkę z przewodami Jeden koniec podlącz do plusa adrugim dotykaj czujników Na jednym ma świecić na drugim nie Uruchom silnik wolne obroty nie swieci na zadnym Dodaj gazu ok 2000 obr powinna świecić na drugim sprawdż przewód W na alternatorze
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
Co to za silnik - szczotkowy?
manitou. Ten trzeci to informacja że działają i ile obrotów generuje silnik danego wentylatora.
Wszystko masz OK. Z ładowaniem. Co do obrotów przy uruchomieniu ciepłego silnika, też jest OK. Jakie masz obroty przy odpaleniu zimnego silnika?
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Wkręć wkręt od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów do oporu, a następnie wykręć go około 2 obrotów. Uruchom silnik na ssaniu i niech się rozgrzeje, następnie wyłącz ssanie. Jeżeli będzie dalej gasł wkręć wkręt od regulacji położenia przepustnicy do oporu. Jeżeli przy takich ustawieniach będzie gasł to gaźnik do wymiany. A tak w ogóle to zapytam...
Ja bym połączył uzwojenie stojana i szczotki szeregowo . Obroty zmienisz odwracając połączenia szczotek lub stojana . Powodzenia. Andzrej
obejrzyj sobie mapy, jak zmienia sie kąt wtrysku proporcjonalnie do temperatury paliwa apropo tego, ze ci sie dzieje tak na mrozie
Po przekręceniu kluczyka rozrusznik sie blokuje, przygasają kontrolki. Nie jest w stanie wykonać jednego obrotu silnika. Po kilku próbach zazwyczaj udaje sie uruchomić auto, ale w bolach. Akumulator Kable/klemy/ Masa na silniku Plus na rozruszniku Rozrusznik Stary olej
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
silnik 1,4 z 93r.Po uruchomieniu silnika obroty sa za wysokie i utrzymuja sie przez caly czas a po pewnym czasie zapala się lampka pomarańczowa
Koledze andrend chodziło o tzw. reset komputera. Można to zrobić poprzez zdjęcie klemy, można też wyjąć bezpiecznik F5 w kabinie na kilka/kilkanaście minut. Powoduje to reset komputera sterującego pracą silnika i jego ponowną autoadaptację podczas jazdy. Niektórzy opisują, ze po resecie należy "zaprogramować" wolne obroty poprzez uruchomienie silnika...
230 V na szczotki regulatora, to chyba koniec z regulatorem. Sprawny regulator "daje" ok. "+" 18-20 V na szczotki wirnika (biegunowość jest oznaczona). W przypadku podejrzenia, iż regulator jest niesprawny, to po jego zdemontowaniu i uruchomieniu agregatu (zachowując właściwe obroty silnika i należytą ostrożność) można na próbę podłączyć napięcie stałe...
Silnik bldc da się uruchomić bez sterownika prądem zmiennym tylko po włączeniu musisz nim zakręcić i wejdzie w obroty synchroniczne, zbyt duże obciążenie go wytrąca i staje. Oczywiście patrz na napięcie zasilania.
Ma masę poprzez wtyczkę kostkę główną.Tam gdzie jest z prawej plus z lewej minus pośrodku przewody do glosników. Zakłócenia nie zależą od obrotów silnika,zaczynają się gdy silnik nie jest uruchomiony,zaraz po przekręceniu stacyjki,po uruchomieniu nasilają się,lecz nie wzrastają wraz z obrotami silnika
Witam Mam problem z samochodem Uno Fire 1.0 z 1997 roku,otóż po uruchomieniu samochodu silnik od razu wchodzi na wysokie obroty(bez dodania gazu) i po paru sekundach gaśnie,po kilku próbach silnik w końcu pracuje normalnie.Bardzo proszę o jakąś wskazówkę
Mam Jette 1.8 benzyne na jednopunktowym wtrysku( rok 91) z instalacją gazową. Niezależnie od tego czy auto stoi w ogrzewanym garażu czy na polu jest taki objaw: po uruchomieniu silnika chodzi strasznie nierówno i nawet czasami zgaśnie jak tylko rusze z miejsca i przejade pare metrów to jest już dobrze. Byłem z tym u mechanika ale nie wie co to jest,...
Sprawdź napięcie ładowania na uruchomionym silniku
Witam. Mam autko 206 z 2000 roku o poj. 1,4. mam problem z obrotami po uruchomieniu silnika. Jak jest zimny osiąga od 2 do 3 tyś. obrotów.Jak będzie cały czas pracował obroty nie spadną, ale wystarczy ponownie go uruchomić obroty są 880 do 920. Wymieniłem już silniczek krokowy, czujnik temperatury. Jest lepiej ale to jeszcze nie to.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale po uruchomieniu 1030 silnik nie kręci od razu, robi po kilka obrotów, po czym dopiero startuje. Tak ma być.
1. Podwyższone wolne obroty po odpaleniu zimnego silnika benzynowego to norma. Sterownik wzbogaca mieszankę i utrzymuje wyższe obroty aby szybciej podgrzać - chyba wydech (pewności nie mam). W autach gaźnikowych służył do tego przełącznik/dźwigienka ssania. W silniku sterowanym elektronicznie funkcję tą realizuje sterownik. Gdyby tego nie było, w niskich...
Może ja ślepy jestem, ale masz przypisaną nazwę, ale dalej w programie z tego nie korzystasz... Nie lubię klepać kodu :D Spróbujmy najpierw dla prawego silnika lewy zostawmy. Do 'Obrót w jedną stronę Set Silnik_prawy_a Reset Silnik_prawy_b 'było lewy, żeby uruchomić silnik potrzebna jest różnica potencjałów Wait 1 'Obrót w stronę przeciwną Reset Silnik_prawy_a...
Może ktoś zna się na regulacjach instalacji gazowej. Zimny silnik po uruchomieniu - gaśnie. Ciepły silnik po uruchomieniu - trzyma obroty ale tulko do momenyu kiedy po przejechaniu kilku metrów obroty spadają isilnik gaśnie. HELP !!!
Witam. Czy udalo sie uruchomić obrotomierz?
Dzień dobry, Zakupiłem i wymieniłem alternator na regenerowany Valeo. W starym, jak się okazało, szczotki były na wykończeniu. Nowy alternator po uruchomieniu silnika nie ładuje, mierzone napięcie bezpośrednio na alternatorze i na klemach akumulatora. Po lekkim podniesieniu obrotów (1200-1300) ładowanie jest i wynosi 14,4 V i jest stabilne także na...
Witam. Jeśli dobrze zrozumiałem twój rysunek, to w tym silniku do rozruchu jest potrzebny kondensator, a u ciebie go nie ma. Masz tam dokładnie narysowane jak podłączyć silnik, i w które miejsce kondensator. Są tam narysowane dwie możliwości podłączenia w zależności od kierunku wirowania silnika. Jaka pojemność kondensatora, to powinno być na tabliczce...
mianowicie po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 700 RPM, po dodaniu gazu i puszczeniu nie jest w stanie utrzymać obrotów i gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu kabli od alternatora i uruchomieniu silnika na samym akumulatorze problem znika, silnik pracuje elegancko tak jak powinien. czyli alternator stawia silnikowi bardzo duży opór Oczyściliśmy...
Standardowa usterka w tych pralkach. Proszę naprawić samo złącze przy silnikowi, ściągnąć pasek i uruchomić pralkę, np na wirowanie. Jeżeli silnik się będzie po woli wchodził na obroty to pan ma szczęście,. Jeżeli nagle wyskoczy na max obroty to do sprawdzenia na silniku pądniczka tachometryczna i moduł - programator pod względem uszkodzeń elektronicznych.
W ogóle chodzi na rozpiętym dolocie? U mnie zdjęcie rury przy przepływomierzu skutkuje niemożliwością uruchomienia silnika, a jeśli pracował na wolnych obrotach to zgaśnięciem silnika. Tylko ja mam silnik 90KM (turbina VNT). *** Pomyłka - odpięcie rury przy przepływomierzu nie powoduje zgaśnięcia, ale już przed kolektorem - tak,
Iskra jest ? Paliwo pompa podaje ? Sterownik silnika obroty widzi ?
Przy uruchomionym silniku jak odepniesz wtyczkę sondy silnik zmienia obroty(podwyższa). Sonda 2 czy 4 przewodowa? Najlepiej podłączyć się do kompa i dopiero analizować błędy i sondę.
Witam, Potrzebuje DTR do MAHO 800P. Dokładny problem: silnik wolnych obrotów został przegrzany (odwrotnie założony wolnobieg i włączenie szybkich obrotów). Aktualnie uruchomienie silnika jest możliwe bez obciążenia, delikatne obciążenie zatrzymuje silnik (np. zatrzymanie silnika ręką). Sprawdzić silnik (pomiar uzwojeń)? Czy może regulator (aczkolwiek...
Mostki zmienisz na równoległe do osi jeśli obroty będą w stronę przeciwną do zakładanej.
Śrubę od składu mieszanki wkręć do końca ,iglicę w gaźniku ustaw w połowie wysokości /środkowe wycięcie/natomiast śrubą od powietrza regulujesz przymykanie przepustnicy czyli wolne obroty ,uruchom silnik i ustaw śrubą od powietrza wolne obroty tak aby silnik nie gasł i wówczas podkręć tą śrubę 1/4 do 1/2 obrotu /zwiększając obroty/.Teraz powoli dodawaj...
Jeśli silnik bardzo się przegrzewa lub nagrzewa się nawet bez obciążenia przez krótki czas, może być kilka przyczyn. Łożyska mogą być zużyte lub luz między stojanem a wirnikiem został zmniejszony, w wyniku czego ocierają się o siebie. Ale najczęściej przyczyną może być wysoka pojemność kondensatora, nie jest trudno to sprawdzić-pozwól silnikowi pracować...
Witam, mam pytanie odnośnie zegarów w Chevrolet Captiva 2.0 2007 r. Po zgaszeniu pojazdu i ponownym uruchomieniu nie pokazuje obrotów silnika i prędkości, natomiast nalicza kilometry, temperatura silnika oraz stan paliwa - parametry są sprawne. Po odłączeniu akumulatora na ok. 1 h nic się nie zmieniło. Co mogło się stać? Z góry dziękuję za pomoc.
do czego użyjesz tego silnika? Myślę o szlifierce do płytek płasko-równoległych. Takie urządzenie wymaga niskich obrotów.
Witam, obroty silnika to 880 przy czym słychać jakby telepotanie. Przestawiam vagiem , obroty podchodzą do około 920 zapisuję, testuję jeszcze raz i jest ok. Po ponownym uruchomieniu silnika obroty znowu wracają na 880, ale tylko jak jest silnik nagrzany. Jak jest zimny to obroty trzyma wyższe.
Jeżeli uruchomiłeś bez noża, to jest uszkodzony klin. Ten silnik ma lekkie (aluminiowe) kolo zamachowe i nie może pracować bez noża, który spełnia rolę dodatkowego zamachu. Klin uszkadza się przy zapalaniu lub gaszeniu silnika. Musisz zdjąć kolo zamachowe i klin wymienić, koszt około 10 złotych. Jak to zrobić, było już wielokrotnie na forum opisywane....
Schemat dotyczy modelu 2007, tam jest inna instalacja elektryczna, m.in. alternator ze złączem 4-pinowym i liczniki z kontrolką ładowania. Strategia sterowania dogrzewaniem świec żarowych po uruchomieniu silnika powinna wyglądać tak, że po przekroczeniu obrotów ok. 1500–2000 RPM dogrzewanie powinno zostać wyłączone. Tutaj ładowanie pojawiło się...
Tak - sygnał czyli chodzi o wielkość napięcia. Może sprobuj tak: - na PS powyżej 2.5V - na ECR ma byc między 1.65 a 2.2V - na EC zgodnie z zasadą: - EC<ECR obroty "prawe" - EC>ECR obroty "lewe" Jako, że pdf mówi, ze po wykryciu lewych obrotów, obroty są zatrzymywane więc ok.0.5V na EC powinno uruchomić silnik. https://www.dexsilicium.com/rohm_ba6859a...
Wszystko gra. Pozakładać wtryski, odpowietrzyć i uruchomić silnik.
Sonda przed katalizatorem , na rozgrzanym silniku , na wolnych obrotach , winna oscylować z częstotliwością 1Hz , pomiędzy 0,2 a 0, 9V. Sonda nie ma nic wspólnego z trudnością z uruchomienia silnika!
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
wysokie obroty uruchomieniu megane obroty uruchomieniu światła uruchomieniu silnika
prostowanie blach płyta główna dekoder studzienki kanalizacyjne
pralka electrolux reset ir2153 bramy
Jak zdjąć przycisk spłuczki podtynkowej Cersanit? Kolor zaworu ssącego: materiały i powłoki