TO, " Z tego co wiem poprzedni właściciel dołączył immo" W tym aucie immo było oryginalne , to co ,dołączył drugie?
pilot i otwieranie to jedno a immo i odpalanie auta to drugie w tym wózku .......pilot sprawny???? a próbowałeś synchronizacji pilota??????
Używaną to niema co zakładać bo nie masz gwarancji to raz a po drugie może nie dawać odpowiedniego ciśnienia. Pieniądze wyrzucone w błoto.
Tematy związane z renault przed transponderowym zawsze wyzwalają tyle niezrozumiałych dialogów. Ale autor nic dalej nie pisze czyżby przestraszył się . Po drugie immobilizer nigdy nie wyłączy samochodu podczas jazdy.
Masz cdifa? to wrzuć po kolei kluczowe parametry na wykres ( map, temp itp) i szarp wiązkami obserwujac przebieg. Drugie - spróbuj na pych zamiast na rozruszniku i opisz efekt.
Ja bym popuścił rampe i przelał układ aż ON zacznie wyciekać. Po drugie zobacz czy nie zatarł się zawór regulacji na pompie. Ile km przejechane na mieszance?
ja bym Ci poradził wymontowanie całego immobilizera i zamontowanie drugie bo po co masz sie denerwowac i stresowac czy autko odpali, powiem Ci jeszcze ze to mogą być zawory w silniki moga byc lekko wypalone dlatego raz Ci pali raz nie, masz autko na gaz czy sama benzyna ?
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
...meganke 2005 rok 1.9 dci 120 km... wyszły dwa błędy czujnik egr i potencjometr przepustnicy scieżka pierwsza. Egr zaślepiłem. Możesz sobie używać nawet sprzętu z NASA, szkoda tylko że nadal nie rozumiesz. Że w tym samochodzie nie ma przepustnicy, tym bardziej nie ma potencjometru przepustnicy. Po drugie, zaślepienie EGR będzie generowało inny błąd....
no dobra ale to wtryski ostatecznie zamykają dopływ gazu do silnika więc co ma do tego reduktor ? Jakie jest ostateczne ciśnienie między wtryskiwaczami a reduktorem, tj. w wężu je łączącym? I ile go jest? Uwierz, te pół litra gazu nie muliło by silnika aż tak przy porannym odpalaniu. po drugie przecież jest jeszcze zawór przed reduktorem który po wyłączeniu...
Co było czyszczone? I po co? Raz-żadne megane w benzynie nie miało przepływomierza. Drugie-ja wiem, że w lamerskim światku czyszczenie "krokowca" pomaga na wszystko, ale elektroda to nie forum dla dyletantów.
http://obrazki.elektroda.pl/7805462800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2409750100_1... Przy aku mogą być na samym błotniku strona wew. dobrze poszukaj. Drugie zdjęcie odpuść szukaj bezp. z pierwszego wartość 60A, zdejmij plastiki z podszybia okolice aku.
Blokada działa prawidłowo, immo również puszcza. Czekam na drugie UPC bo obecne ma prawie wszędzie ślady korozji, wylutowany przekaźnik od rozrusznika również zielony https://obrazki.elektroda.pl/3627575200_...
Napięcie pierwszej jak i drugiej bez odpalania albo blisko 0, albo 0,45 V. Jedne sterowniki mają tak, a drugie inaczej, nie jest to ważne. Nie uspokoi, a ustabilizuje. Pierwsza sonda powinna zacząć oscylować około 30 s od odpalenia, 20 s b. dobrze, 1 min trochę słabo, ale się nie czepiamy. Zakres oscylacji rośnie w kilka sekund do takiego jak na filmie...
Wymienić olej to jedno, ale wlać go tyle ile być musi to drugie. Z tego co widziałem nie wielu mechaników robi to zgodnie z papierem. Jeśli skrzynia nie ma innych uszkodzeń to na chłopski rozum przy niskich obrotach (czyli niskim ciśnieniu oleju) gdy jest go za mało będzie poszarpywać. Przed wymianą oleju dolej najpierw nowego (bez spuszczania starego)....
Włożyłem dziś drugie upc, ecu silnika dalej nie widzi launch, objawy identyczne, zasilanie ecu dochodzi do 1 wtyczki(górnej) idącej z uch w pinach D4 i E1, oraz w 3 wtyczce(dolnej) w pinie e2.
Witam, otóż jeźdzę Meganką z roku 2001 przejechane ma 110 tyś, jechałem ostatnio w trase 500 km wszystko było wporządku, auto postało na wolnym powietrzu i rano nie odpaliło, próbowałem z drugiego akumulatora ale to nic nie dawało, pojechałem do mechanika i stwierdził żeby wymienić świece,i tak też zrobiłem - świece zostały wymienione, auto zapaliło...
Na początek sprawdź stan i zapach cieczy chłodzącej i czy na uruchomionym silniku nie idą bąbelki oraz stan i zapach oleju być może że zamiast brać Ci oleju będzie go przybywało. Jeżeli coś będzie odbiegało od normy to może wskazywać na uszczelkę pod głowicą, ale najlepiej by było zrobić test ciśnienia sprężania dla wszystkich cylindrów. Drugie co może...
Problem występuje tylko w zimie przy dużym śniegu, taki jak teraz np. Kontrolka abs zaświeca się przy odpalaniu i tak zostaje... po niedługim czasie po ponownym odpaleniu wszystko jest ok. Ztego co wyczytałem na forum to czujniki są napewno ok bo nigdy kontrolka nie włacza się podczas jazdy tylko przy odpalaniu. Więc przypuszczam któryś kabel jest na...
Mam jeszcze dwa pytania. Czy nie dałoby się jakoś podłączyć tych świateł, aby nie doprowadzać przewodu do cewki? Może zamiast do cewki podłączyć do przewodu, który idzie po stacyjce do radia? Podczas odpalania na nim również napięcie spada i światła teoretycznie powinny zgasnąć, bo szczerze mówiąc pojęcia nie mam jak pod tą cewkę się podpiąć, aby nie...
Ona teraz odpala normalnie tylko na wolnych obrotach dziwnie chodzi. Dopisanie innych kodow nic nie da? bo elektryk stwierdzil ze bedzie git... bo teraz dwa maja normalne kody (tzn literki cyfry)a te drugie dwa maja calkiem cos innego jakieś blednę. Ile taka generacja kodu kosztuje? Nie bedzie taniej dokupić innych wtrysków? no i czy wystarczy kupic...
podłaczałem żarówkę i swieci, nie rozumiem. Też nie, jak tego nie widzę . :D Wtyczka jest 3 pinowa - tam gdzie czarny przewód jest stała Masa z nadwozia- to jest PIN 2. Na pin 3 przychodzi zasilanie z UCH a PIN 1 jest zwierany do masy przez silnik wycieraczek gdy osiągnie pozycję spoczynkową . Ten minus jest syganałem do UCH aby wyłączył zasilanie...
Witam i proszę o pomoc. w Trakcie jazdy pękł pasek rozrządu {przejechałem na nim 40 tyś km}Po naprawie {wymienił mechanik całą głowice} , ciężko odpalał i gasł w tracie jazdy . Nie odebrałem i wróciłem po kilku daniach. Już ładnie odpalał ale w trakcie jazdy wyczułem , że ten samochód nie pracuje tak płynnie jak kiedyś.Spadek mocy a obrotomierz pnie...
No tak ale skoro wszystkie blokady grają to i fazator powinien być w swoim zerowym położeniu. Co innego gdyby blokada fazatora grała a ta na wałki nie. To by znaczyło,że fazator żle przesunął wałek. Bo to nie koło zmienia położenie tylko wałek. Jak fazator nie gra względem drugiego koła to rozrząd jest źle złożony.
mam dosc podobny problem tyle ze u mnie jet tylko problem z uruchomienrm ciepłego silnika po 5 min po zaprzymaniu przy niskiej teperatuze i to nie zawsze , nie miałem z tym czasu jeszcze waczyc , poprostu dodaje gazu jak wiem ze bedzie ciako odpalał ala podejzewam ze moze to byc cos z czujnikiem teperatury zwruc uwage jak zachowuje sie czujnik , albo...
Witam wszystkich. Mam po raz kolejny problem z wytworem francuskiej myśli technologicznej;) Kupiłem za granicą auto jak w temacie, meganka odpalała tylko na plaka, po zgaszeniu i odpaleniu nadal odpalała jeśli postój nie był dłuższy niż 1min. Po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników i przekaźników (obok kolumny kierowniczej, pod maską i obok akumulatora),...
Witam Sprawdź filtr powietrza. Miałem już takie dwa przypadki kiedy samochód, a dokładniej mówiąc Renault Megane tak samo się zachowywał jak opisujesz, a po wymianie filtra objawy ustąpiły. Najprostrzym sposobem sprawdzenia jak nie masz drugiego filtra jest jego otwarcie i próba odpalenia na zimnym silniku. Pozdrawiam "kr17"
A co do pompy w zbiorniku system Bosch posiada, Siemens już nie - do edukowałem się :) Jeśli tak jest to tylko w przypadku 407'ki. Trzeba tu zaznaczyć, że wiele aut w CR nie ma pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku, daleko nie trzeba szukać: megane II 1.9ci 120KM - pompa wysokiego ciśnienia BOSCHA i w zbiorniku nie ma drugiej pompki. Wracając do tematu,...
Auto Megane III 2010 rok 1.5 dci 86KM. Problem typowy dla tego modelu - opiłki w układzie. Rzekomo wyciągnięta i zregenerowana pompa przez zakład o nawet dobrej renomie. Co do wtrysków - założone zaworki nowe. Układ oczywiście wyczyszczony 100%. Po złożeniu do kupy za pierwszym razem po odpaleniu pracował jak traktor, ale wtryski zostały złożone drugi...
Panowie i Panie, od kilku dni jestem posiadaczem Meganki po lifcie w kombi i wszystko z nią jest fajnie oprócz jednego faktu: Radio Keenwod wyświetla napis protect po podłączeniu głośników, a drugie radio Pioneer nie włącza głośników. Przeczytałem cały internet 4 razy i podobno oznacza to, że radio zabezpiecza końcówkę mocy, bo gdzieś na głośnikach...
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Jam wykminił że rozrząd przestawiony skoro, tam jest pływające koło, po drugie na przestawionym rozrządzie nie wykręcisz silnika bardziej jak 4000obr.m . Ale nie o tym mowa, zmierz ciśnienie paliwa podczas odpalania. Profilaktycznie podmień cewki ze świecami i wtryski od innego silnika jeżdżącego nie ze szrotu.
Sziasztok immobilaiser kod kellene nekem is renault megane classik 97-es .???Kulcsban sa377 . Segitsetek köszi ...
Bardzo dobrze Andiv! Z drugiej strony może nie rozróżniać immo na podczerwieni z immo na transponderze.
licytacja zrobiła swoje :-) Samo się - znalazło Miałem strach w oczach bo cena zatrzymała się na 1400zł i wygrałem. Było od złotówki. Fiat Weekend 1.6 z LPG. Mam co chciałem czyli Bravę w wersji kombi :-) Co najlepsze rocznik 2000, pierwsza rejestracja III.2001. Na dodatek u siebie pod domem dosłownie więc nawet tablice rej. zostaną takie same :-) Najpierw...
Witam, Mam problem z namierzeniem cewki do karty w Renault Megane II 2005. Po upadku karty (mam tylko jedną) urwał się element zaznaczony na screenie. Z poszukiwań na forum dowiedziałem się, że to cewka od hands free. Miałem ogólny problem z działaniem tej karty, samochód nie reagował na przyciski. Postanowiłem rozebrać kartę i w środku ujrzałem: urwany...
Czy już kiedyś mówiłem że nie rozumiem niektórych ludzi. Wyjęcie UCBIC to raptem 20 minut, drugie tyle założenie. 1 godzinę zdjęcie plastikowego podszybia ( tam gdzie jest silnik wycieraczek i sprawdzenie czy kanały odpływowe nie zatkały się liśćmi) To jest jedyne urządzenie które może sterować wycieraczkami i diodą imo( w tym samochodzie nie ma juz...
Proszę czytać dokładnie wszystkie odpowiedzi. NIE MA ISKRY !!, a pompa nie jest odpowiedzialna za jej brak. Z drugiej strony to już samochód pewnie chodzi. Proszę zobaczyć na datę postu.
Brak świecenia kontrolki od immo powoduje nieodpalenie-cóż za ..... stwierdzenie . Rozrusznik kręci? Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji.
Witam, nie wiem jak w przypadku megane I, ale w Scenic I ph I i ph II w tych plastikowych progach po jednej i drugiej stronie sa kostki, lubia gnic, zajrzyj tam ;)
Czy zamiana przekaźników miejscami także objawia się stukaniem w tym samym miejscu czy w tym samym przekaźniku? Teraz jest już dobrze. Nic nie stuka, Odpala. Ale wówczas wydaje mi się, że nic nie zmieniła, ale teraz już nie jestem pewien, bo zamieniałem je jeszcze "na mieście" przed holowaniem. Jak teraz próbuję ustalić, co pomogło, to było to gmeranie...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Dziękuję. Auto odpala, ale po 15 minutach resetuje się immobilizer i trzeba ponownie wklepać kod. Jest tak samo, że dioda mruga i nie odpala. Wydaje mi się, jakby na chwilę był ominięty immobilizer po wklepaniu kodu i odpala nawet na kluczyku bez zaprogramowanego kodu. Nie mogę też zaprogramować kluczyka pod sterowanie centralnym zamkiem. Dodano po...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Tyle tu wspaniałych fachowców którzy się przemądrzają jeden przez drugiego a najprostszej usterki nie potrafią usłyszeć Nie ciskaj sie kolego bo ci wilczek w avatarze peknie ;-) Na początku pierwszego rozruchu słychać charakterystyczne stukanie Tak slychac to ze cos nie tak i wielu z nas sami by do tego doszli gdzie problem , nie jak w aso gdzie kolega...
jak bym chciał to komuś zlecić to nie pisałbym na forum na każdy temat zapodany przez forumowiczów można dać odpowiedź daj fachowcowi ogarnie wynik forum nie potrzebne do zamknięcia dlatego piotrekwoj1 pisz i podziel się wiedzą co można zrobić aby auto odpalić a jak nie masz pojęcia to popatrz może w telewizję i nie zaśmiecaj bzdurnymi wypowiedziami...
Jak nie wysunie, to nie sięgnie zwora i nie ma prawa się obracać. (...) Nawet wywalony na maksa aku nie będzie powodował zgrzytów Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego...
Witam, Megane 1.5 dci 2006r. 86km. Od pewnego czasu dość długo kręci z 3-5sekund niczym zapali. Teraz gdy temperatura spadła (na zewnątrz)z +25 do +15 stopni,to auto już w ogóle nie odpala. Rozrusznik po regeneracji, wymieniony cały termostat wraz z CZUJNIKIEM TEMP, sprawdzone świece żarowe ( jedna była spalona - wymieniona! wszystkie teraz grzeją,...
Wielkie dzięki za podpowiedzi, dzisiaj rozkręciłem skrzynkę z bezpiecznikami po prawej stronie, bezpieczniki niby są ok. Znalazłem tam tylko jeden przekaźnik, który sprawdzę jutro. Jutro sprawdzę też masę na skrzyni. Słaba masa na skrzyni powoduję to, że wentylator ciągle pracuję (nawet po wyłączeniu auta) czy to charakterystyczne stukanie, które słychać...
Da się, teraz poszukaj kogoś kto naprawi sterownik, możesz też poszukać drugiego sterownika. Dodano po 3 więc sprawdzaliśmy ich podnosząc po jednej do góry To trzeba wiedzieć jak zrobić. Nie można doprowadzić do braku przeskoku iskry pomiędzy cewką a świecą. Podniesiesz troszkę za wysoko, silnik przestaje pracować na danym cylindrze a po chwili zgaśnie...
Witam wszystkich. Aktualnie zajmuję się Renią szwagierki jak w tytule. Po podpięciu auta pod komputer(Delphi) wyskoczyły trzy błędy: -problem z pierścieniem immobilizera (był odpalany na innym kluczyku, tym się jakoś na razie nie martwię) - czujnik stukowy też nie jako błąd stały- dał się skasować -sonda lambda za katalizatorem, czyli dolna, tu na biegu...
Proponuję wymontować moduł grzałek (farelkę) z obudowy mieszalnika nagrzewnicy i zobaczyć czy coś się nie smaży na "ruszcie ". Dodano po 2 Serwis ma to w nosie i patrzy na mnie jak na wariata bo oni smrodu nie czują i nijak tłumaczenie, że pojawia się on w specyficznych warunkach i że jak auto odpalają z ciepłego warsztatu to problemu już nie ma. Z...
A co ze słabo kręcącym rozrusznikiem mimo ładowania z drugiego auta? Akumulator podłączony do ładowania wczoraj i napięcie ładowania dziś wynosiło 15v więc wyłączyłem. Dodano po 2 Przecież po podłączeniu do drugiego auta powinien zakręcić normalnie za pierwszym razem odpalił bez problemu a następne próby odpalenia skończyły się fiaskiem.
Witam... Mam mały problemik i potrzebuje troszke informacji... Zespol mi sie samochodzik... mama pojechala nim do miasta... wrocila i zostawila go na swiatlach co spowodowalo padniecie akumulatora... nastepnego dnia chcialem podladowac go z drugiego samochodu klemami... co dziwne.. po DOBRYM podlaczeniu bo zwracam na to szczegolna uwage patrzylem 5...
Witam. Mam usterkę w Renault Megane PHI 1.8 16V. Auto nie odpala, nie ma iskry. Cewki sprawdzane, są ok. W samochodzie była zwarcie, pod wpływem źle podpiętych kabli rozruchowych z drugiego auta. Co może leżeć jej na sercu?
No toś Chłopie w pierwszym swoim poście pojechał po bandzie. Z "pożyczonego " prądu z drugiego samochodu odpalał , a z Twojego akumulatora nie. Czym Sprawdzałeś ładowanie? To ,że nie zapala się kontrolka ładowania nie świadczy ,że akumulator jest ładowany prawidłowo. Na krótko rozrusznik działa?
Witam Od 2 tygodni jestem właścicielem Megane 1.4 8V rocznik 02/1999. Mam takie problemy: 1.Od zakupu centralny zamek działał tylko na przednie drzwi, pozostałe otwierane tradycyjnie. Zamykanie i otwieranie przyciskiem na konsoli w środku auta (ten pod awaryjkami) także nie działał. Tydzień temu, po powrocie z pracy zamknąłem drzwi pilotem, po 2h miałem...
Dzisiaj podmienilem ECU w samochodach i próbowałem odpalić, niestety ani jeden ani drugi nie odpalił. Problem jest teraz taki że po włożeniu sterowników do samochodów z których je wyjąłem nic nie dało, auta nie odpalają, a wcześniej paliły na dotyk. Co się mogło stać? Proszę o jakąkolwiek pomoc Komputer zczytal kod z drugiego auta gdzie immo było aktywne....
Rozrusznik do regeneracji, można sprawdzić to przez mocne udeżenie w dzwignie zmiany biegów od góry jednocześnie trzymając drugą ręka na przełączonej stacyjce w pozycji rozruch i napewno zapali.
Problem wydawałby się typowy, przestudiowałam dziś dokładnie tematy dotyczące usterek immobilisera w megance, znane są mi już pojęcia kod VIN, kod serwisowy i plip :), ale...... chyba mam nadal duży problem. Ok, ok - przechodzę do rzeczy. Było tak: Wsiadłam rano do auta, przekręcam kluczyk....cisza. No tak, zapomniałam wczoraj kliknąć plipem. Wyciągam...
krokowy jest, sprobuje wyczyścić, ale z tego co wiem to w tej "instalacji" on i tak zostaje w swym poprzednim położeniu po odpuszczeniu gazu.. Sonda sprawna, ale membrana parownika rzeczywiście może być już do niczego. Nie pozostaje mi chyba nic innego jak zamówić zestaw naprawczy ;) Bo jeżeli wolne obroty jako tako są, a zachwile ich nie ma i trzeba...
Na drugiej fotce, widać sporo startej (chyba?) gumy, więc pasek gdzieś/o coś trze. i widać że jest problem z prowadzeniem paska ( lub tego co z niego zostało ) na kole pasowym alternatora. Idzie jakoś z ukosa. Tylko co ten rozrząd ma wspólnego z uszkodzeniem paska pk??? Autor opisuje dwa problemy : pierwszy że postrzępiło pasek , ale twierdzi że mechanik...
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
Wydaje mi się że tak jedna ta wąska puszka to od czujników ultradźwiękowych (ruchu) , ta druga czarna z regulacją to wstrząsówka i powinna być jeszcze jedna główna od alarmu i to jej szukasz. powinna być jeszcze jedna główna od alarmu i to jej szukasz. Kedyś w Megane miałem alarm, którego centralka była właśnie w syrenie. Innej puszki nie było. Może...
immobiliser świeci światłem ciągłym Spróbuj drugą kartą Nie kręć jeśli kontrolka nie zgaśnie
Udało mi się odpalić samochód , nie wiem co było bezpośrednia przyczyną , wyjąłem akumulator, poruszałem bezpieczniki w komorze silnika, to niestety od razu nie dało poprawy, lecz za drugą próbą odpalenia samochód odpalił. Będę aktualizował temat dalej.
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
W którym kompie jest immo Sirius31H czy w tym drugim Driver HPDI. Myślę że to nie immo, brak błędów kluczyk rozpoznany i dioda immo gaśnie.
Niemniej jednak zauważ, że ów przekaźnik działa w charakterystyczny sposób. Zresztą trudno mówić nań przekaźnik, w środku nie ma elementów zwiernych. Prąd na świece załączają tranzystory V-mos; jest ich dwa i każdy załącza swoją parę świec. Załącza ją cyklicznie, raz jedną parę, raz drugą; przynajmniej w fazie rozgrzewania silnika.
Zacznę od szyb. Auto kupione jako używane, więc cholera wie kto i w czym przy nim grzebał. Nie działały tylne szyby, po przyprowadzeniu do domu rozebrałem tylne drzwi i kazało się że brakuje modułu sterującego. Po kupnie i montażu brakującej części z jednej strony szyba nie działała dalej. Gdy zamontowałem moduł również z drugiej strony, szyby działają...
na drugim cylindrze. Wtryski ok nie leją. Czujnik położenia wału podmieniałem też nic to nie dało.
Renault MeganeII 1.6 16v 2002 Witam mam problem z odpalaniem gdy jest zimny silnik odpali i zgaśnie dopiero za drugim razem, a czasem trzecim jest ok, a czasem odpala jak disel lub traktor. byłem w serwisie czyszczono przepustnice jakiś czas było ok teraz problem powrucił
Witam. Mam problem z renault megane II,2003 dCi. kilka dni temu auto nie odpaliło, pojawił się komunikat ,,injection fault (wada wtrysków),, do tego zaświeciła się kontrolka stop i zakumulatora. mechanik powiedział, że jest problem z czytnikiem karty, usunął usterkę, lecz komunikat pojawia się nadal przy przyspieszaniu (3 bieg i wzyyż, pow. 3000 obrotów)....
Drodzy forumowicze, Na początku chciałem przeprosić za na pewno ponowienie tematu, lecz mam tutaj wręcz lawinę uszkodzeń i każda może być zależna od drugiej. Przygotowywałem się do sprzedaży samochodu Renault Megane II 2.0 16 v 2003 r. Zaczęło się od wymiany chłodnicy(wielka dziura), bo jak można sprzedać samochód bez sprawnej klimatyzacji. Po jej wymianie...
Witam. Zacznę od początku. Miesiąc temu podczas jazdy mój Scenic I 1.6 8V nagle zgasł i nie dał się już uruchomić. Rozrusznik kręci, pompa działa i podaje paliwo, na 2 i 3 cylindrze jest prawidłowa iskra a na 1 i 4 pojawiają się dwie lub trzy iskry na początku kręcenia rozrusznikiem a później od czasu do czasu pojawia się jedna iskra. W wyniku tego...
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Witam. przedstawię na początku mój problem. Byłem dzis u znajomej która poprosiła mnie o pomoc przy aucie. renault megane coupe 1.6 z 1997r. auto mialo stłuczkę - wymieniono blotniki maske wzmocnienie czolowe i chlodnicę. po zlozeniu calosci do kupy okazalo sie ze swiatła nie chcą działać. na początku myślałem że to przełącznik - wymieniono na 100%...
Zapomniałem odpisać, ale już dawno złożyłem kartę do kupy, tj. włozyłem płytkę do nowej obudowy i przylutowałem złącze baterii. Cewek nie ruszałem, zostawiłem bez. I teraz najlepsze: Hands Free działa. Auto otwiera sie gdy ręka przetnie czujnik w klamce, auto odpala bez karty. Czyli po co te cewki? Drugą kartę mam oryginalną i tam hf nie działa, karta...
na benzynie i na gazie to samo wysokie obroty to zadrza się raz na 3 dni max nad tym bede pracował po świętach , czy przyczyna może być umycie silnika karcherem ? ja go osobiście nie myłem ale może to być przyczyną? Dodano po 1 a właśnie jedna masa na silnik jest w komorze silnika a drugą gdzie znajdę? gdzieś w środku ?
Witam posiadam Megane II z 03' 1.9 dCI 120hp Od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem mianowiscie zadko odpala za pierwszym razem przewaznie za drugim czasem 3 na cieplym nie ma takiego problemu choć czasami sie zdarzylo . swiecie sprawdzone i sa dobre . rozrzad ma 80 000 przejechanych dzisisiaj kupielem pasek gatesa napinacz INA i pompe wody . A...
Witam Zlecę naprawę karty Renault Megane Scenic II. Karta 3 przyciskowa, bez systemu hands free. Karta normalnie odpala samochód. Objawy - nie otwiera i nie zamyka samochodu mimo wciśnięcia przycisków. Posiadam drugą kartę i wszystko działa z drugą kartą. Proszę pisać na priv.
Witam. Mam następujący problem z samochodem Renault Megane Scenic rok produkcji 2000, silnik 1.6.16 v wersja wyposażenia to RT. Problem pojawił się w momencie, gdy pod sklepem padł mi (nie całkowicie, lecz nie mogłem odpalić – rozrusznik nie kręcił) akumulator i odpalenie samochodu nastąpiło poprzez klemy od drugiego auta. Po powrocie do domu,...
Witam mam problem z kartą w Megane II samochód posiadał tylko jedną kartę postanowiłem dokupić drugą i ją zaprogramować, posiadam odpowiedni do tego zabiegu sprzęt i wszystkie potrzebne kody, kartę nową bez problemu zaprogramowałem samochód odpala ale nie mogę go ani otworzyć ani zamknąć z karty, patrząc w podgląd wartości rzeczywistych pierwsza karta...
(at)ArturP jeśli już podejmowałeś się kupowania części z samochodu dawcy to mogłeś kupić całość. Czytnik nie robi różnicy i każdy jest taki sam, różnią się tylko tą właśnie łapką. Do samochodu ani do kart nie jest dopisywany. Jeśli miałeś wszystkie wymienione elementy wystarczyło kupić BSI, blokadę kierownicy i kartę 3 przyciskową - wszystkie elementy...
(at)Mitshi 16 to nie jest w następca 15 w takim rozumowaniu jak przedstawiasz. Także możesz zacząć od swojego niż psuć brata 16-tki jak dla mnie są bardziej sensownie poukładane. Chcę zobaczyć obie mapy kiedyś w WinOLSie bawiłem się z edc16 ale mało z tego pamiętam. No i z samej logiki wychodziłoby, że w EDC15 będzie mniej rzeczy do ogarniania, niż...
odpala drugie akumulator aster odpala drugie odpala dopiero drugie
moduł telpod blady wydruk color laserjet emisja spaliny zmniejszy
Jak zresetować ekspres Bosch VeroCup 100? CAT B26 – brak możliwości powiększenia liter, rozmiar czcionki, ustawienia wyświetlacza