Witam, Po pierwsze nie używasz odprężnika podczas rozruchu, po drugie gaz ręczny na min 0,5 wartości po rozruchu zmniejszamy na obroty minimalne. Zawsze odpalał bez problemu bez odprężnika. Z resztą z odprężnikiem jest prawie to samo. po trzecie ładowanie sprawdzamy po ok 10 min na max obrotach. Na maksymalnych obrotach jest 14,6V po czwarte instalacja...
rozrusznik albo "słaba łączność elektryczna" aku - silnik albo jedno i drugie odpalanie na ciepłym - słaba kompresja
Czemu nie można tak zrobić jak ja piszę. Po pierwsze: Ponieważ nie jest wskazana a nawet szkodliwa praca silnika (alternatora) bez podpiętego akumulatora. Grozi to uszkodzeniem alternatora bądź niektórych układów elektronicznych samochodu. Po drugie: Jest to niewygodne (uciążliwe). - czekamy z dziesięć-piętnaście minut, by nasz akumulator odrobinę...
Kable sprawne bo podmieniałem na drugie jeśli chodzi o te odpalanie też tak robiłem a z akumulatorami jest nie tak bo po ładowaniu niby jest prąd a gdy spróbuję zakręcić to napięcie tak spada że klakson nawet nie działa a podczas ładowania akumulatorów odkręciłem korki to w dwóch celach ciecz nawet nie bombelkowała jak w innych więc obstawiam że akumulatory...
A iskra jest? Bo to jedna z najważniejszych rzeczy. A po drugie jeśli miesiąc temu kupiony to gwarancja będzie najlepszym wyjściem niż grzebanie.
Każde odpalenie akumulatora bierze tyle prądu że trzeba te 15-20 minut jeździć żeby się naładował na maxa. Eneria odpalania wraca po 2-4min pracy silnika. Po drugie nie rozpowszechniaj bujd na poważnym forum. Większość ludzi w ogóle nie ma prostownika i nie kopie w akumulatorach, bo sprawny układ ładowania naładuje akumulator. Czy jedziesz 2km czy...
Rozdzielacz aparatu wygląda na dobry, świece maja dobre spalanie mieszanki Ale fachowiec, gdzie ty tam widzisz rozdzielacz, po drugie ewidentnie za uboga mieszanka, widzisz jakie białe elektrody świec? Trzecie- świec się nie czyści szczotką drucianą.
Witam. Zgadza się alternator nie pobiera prądu. Alternator jest to generator prądu (tak samo jak prądnica) czyli przy napędzie od silnika wytwarza się prąd elektryczny. Z twoich pomiarów przerażają mnie małe wartości, napięcie ładowania (na akumulatorze) przy włączonym silniku na biegu jałowym powinno wynosić 14-14,5 V, natomiast przy zgaszonym silniku...
Z tym napięciem to jeszcze jest w normie. Matiz to mały silnik i akumulator. Ja nie widzę nieprawidłowości. Jeszcze dla uściślenia 2 pytania... 1. Ile lat ma akumulator? 2. Jeżeli auto przez 3 tygodnie odpala, ana początku 4 się postawi Auto jest jeżdżone cały czas czy "stoi" nieodpalane? Jeśli na drugie pytanie odpowiedź brzmi że stoi to ja Ci odpowiadam:...
W trakcie jazdy nie doładowuje akumulatora a ładowanie jest
Idą dwa kable, jeden chyba do rozrusznika drugi do Rust Control (antykorozyjne urządzenie które działa, dioda miga). Akumulator jest naładowany po drugie próbowałem odpalać na kable od C3.
Na chwile zapomniałem o problemie z paleniem bo zakupiłem drugie auto ale dziś chciałem zapalić jest ciepło i bez prostownika nie cholerę nie zapalił jak zapali muszę trzymać na obrotach bo gaśnie po chwili już ok co to może być świece ok paliwo kolega mówił że coś jest z regulacją dawki rozruchowej jest na pompie od góry jakaś regulacja
Dziś -10 rano było i akumulator poddał się pierwszy ;) tak to już bywa. Dobrze że jest drugie auto.
Robi się chłodno-aby diesel palił,silnik musi być sprawny,po drugie swiece żarowe muszą wszystkie grzać,po trzecie rozrusznik musi dobrze kręcić.
Pewnie masz chińskie kable pięć drucików w środku.P
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
podłączyłem komputer ale nie może się podłączyć z sterownikiem abs a po drugie jest brak dwóch plusów stałego oraz z kluczyka
Silnik to twin 14.5 hp 461707model 0145 e3 type Problem jest z odpalaniem Rozrusznik mam nowy i aku też Żeby go odpalić musze podpiac drugie aku od auta, jak wykręcę świece to kręci bez problemu na małym aku, chciałem ustawić zawory jednak w tym silniku się nie da. Pytanie takie co może być problemem Czy ten silnik posiada rozpreznik?
Trzeba kodowac a po drugie prąd podajemy w A a nie V....
A masę ma? Możesz zrobić masę "na pałę". Na świecy, na wysokości miejsca pod klucz, weź owiń dowolny kabel i przykręć go do minusa akumulatora, a potem na obudowę cewki WN (tam gdzie się ją przykręca do ramy). Dzięki temu uzyskasz perfekcyjną, choć "druciarską" masę ;) . Jeśli nagle sprzęt ożyje, to znaczy że gdzieś któraś kostka nie łączy lub silnik...
Zamiast rozmyślać czego nie ma sprawdź co jest. Po pierwsze stan akumulatora (chociaż ponoć dobry). Drugie to połączenie przewodu masowego z silnikiem i nadwoziem oraz przewodów masowych do bloków sterowania. Na razie pasuje mi brak masy (połaczenia przy śrubach, przwwód masujący).
że po czasie bardzo szybko traci to urządzenie na mocy, Bo akumulator ulega samorozładowywaniu. Trzeba go okresowo doładowywać. W temperaturze pokojowej dobry aku żelowy (a takie są w klasycznych boosterach) powinny zachować zdolność do "rozruchu" przez jakieś 2-3 miesiące. Niestety, ale ogniwa li-ion w tych małych starterkach także ulegają samorozładowaniu....
golf III 96 DIESEL czytałem trochę na forum jednak nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Do rzeczy, problemy zaczęły się dwa tygodnie temu. Czasami rano ( 5: 30 auto nie chce zapalić nawet na dwa aku , odpala na pych lub z innego auta i jak raz odpali to cały dzień spokój a auto w pracy 10 godz stoi nie używane, czasami się zdarza, że rano odpali...
Zapomnij o sterowaniu NO na takiej odległości. Jedynym czynnikiem blokującym Cie przed swobodnym działaniem napędu jest zasilanie. Ułożenie przewodu na takiej odległości totalnie bez sensu, żeby zniwelować spadki napięć trzeba by było położyć tam z 35mm2. Jedyny sposób na niezawodne działanie jest podstawowe zasilanie z panelu fotowoltaicznego wraz...
Do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze, blaszki pękają od drgań, drugie podejrzane miejsce to wiązka na lewej podłuznicy
Z fachowcami też różnie bywa, wymienia pół auta a to jest jako drugie auto za 2tys. Więc średnio się opłaca wydawać na nie, może ktoś miał taki problem i pomoże coś :)
To "drugie "koło pompy , to akumulator ciśnienia. Zmierz ciśnienie , sprawdz jesczce raz rozdzielacz , czy leje paliwem .. przy pomocy klapy spiętrzającej .
jeżeli słychac stuki ,a nie odpala to dwie diagnozy :elektromagnes nie załącza ''styki'' lub szczotki w rozruszniku ,ale prędzej to drugie.
No wg mnie odpala dobrze. Dziś rano, przy temperaturze ok 10 stopni podłączyłem akumulator 72Ah, zakręciłem 3 razy po może 4 sekundy i poszedł. Jak pochodzi nawet 10 sekund i zgaśnie, to drugie odpalanie to dosłownie sekunda. Rozrusznik R11a. Dodam, że ten akumulator jest już kiepski, bo jak podłączę 72Ah od sąsiada to kręci dużo bardziej ochoczo i...
Mieszkam w bloku... jak padnie akumulator to odpalam na popych/kable (teraz booster kupiłem) i jadę po nowy. Nie chce mi się targać akumulatora do mieszkania. Cała zabawa, żeby dezaktywować alarm, zamknąć auto, schować narzędzia - bez akumulatora nie otworzę bagażnika ani nie zamknę auta, przy otwartej masce nie zamknę auta bo włączy się alarm, trzeba...
12.38V to napięcie akumulatora za niskie ,więc łatwo sprawdzić podłączając prostownik na 5 minut i sprawdzić jak odpali. Po drugie jeżeli sam rozrusznik wymontujesz to naprawa będzie dużo tańsza i 100% gwarancji na naprawę.P
Zobacz skąd dochodzi ten "klik". Podejrzewam że z rozrusznika a dokładnie z automatu. Po pierwsze mogły się skończyć szczotki w rozruszniku, po drugie automat ma wypalone zestyki. Z dotychczasowej praktyki obstawiam szczotki. Sprawdź jeszcze jakość połączeń na rozruszniku oraz czy warkocz jest cały.
witam ponownie juz koledzy wiem co i jak wiec wyglada na to ze akumulatorek jest w pelni sprawny, wskazania woltomierza sa nastepujące 12,5V podczas spoczynku, potem pompowalem przy pomocy jego koło samochodu ponowne badanie i wskazanie 12,5v, jeszcze cos polecacie wykonac? dodam ze akumulator jest bezobslugowy. Ale doszedlem do innej prawdopodobnej...
Jeśli podłączasz drugi akumulator kablami do swojego to w pierwszej kolejności będzie ładować Twoje aku do momentu wyrównania stanu w obu. Jeśli to drugie aku jest w samochodzie, który jest na chodzie i ma ładowanie to i tak ciężko odpalić "od kopa" bo i tak spory prąd idzie na ładowanie. Jeśli masz drugie sprawne aku po prostu wymień i sprawdź. Jesli...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Witam mam od niedawna fiata stilo 1.9 jtd 115 km i mam problem po nocy bardzo ciężko odpala jakby akumulator był rozładowany i po dłuższym postoju,Akumulator nowy sprawdzony u elektryka, rozrusznik tez był sprawdzany i dalej jest problem na odpalonym silniku lądowanie jest 13.9 wiec alternator chyba tez dobry. Może ktoś coś podpowie co to może być.dodaje...
Witam , Jestem przy końcu budowy prostownika (do ładowania i odpalania aut). Trafo jest Ruski z odczepami na wtórnym które wykorzystałem . -14,6V AC -10,5V AC Po zastosowaniu prostownika (kostki) -12,8V DC -9,4V DC Pytanie czy muszę obniżyć drugie napięcie do ładowania akumulatorów 6V ? Do pomocy przy odpalania będzie dobry ? Nie mam możliwości odwinięcia/dowinięcia...
Jeśli sprzęt ma być odpalany raz do roku w postaci rezerwowego zaplecza sprzętowego, a budżetu brak, to najtaniej wyjdzie do somsiada z flaszką iść żeby pociągnął drugim traktorem. Po pierwsze, stan rozrusznika, po drugie stan oleju w silniku ( zapewne mazut wyprodukowany przez dolewanie przez ostatnie 30 lat, tego co się już do smażenia frytek nie...
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
No ma ponoć 20A Pod obciazeniem marno to widze :D Nagraj filmik jak bedziesz go pierwszy raz odpalal i niech sie przelaczy na obciazeniu piekarnika :D:D Musi byc ATS co ma dwa wejscia jedno z wyjscia falownika 220v drugie z sieci energetycznej, i jedno wyjscie na dom Dodano po 8 Ale jest jeszcze taka sprawa ze będzie odłączał w nocy i załącza o poranku...
raczej nic o ile będziesz miał solidne kable. tylko w passacie z tego co pamiętam akumulator ma 70-80 AH a 360 ponad 200. Coś mi się wydaje że nie widziałeś ani jednego ani drugiego. Jedno ma akumulator w okolicach 60AH, drugie natomiast standardowy 164Ah jak mi się zdaje, chyba ma że ma 2x6V. Do rozgrzania akumulatorów alternatorem podłączać można,...
Witam, szukam schematu, aby podłączyć silnik 156 FMI tak, żeby jeździł. Instalację niestety muszę kłaść samemu na nowo, więc po krótce: mam CDI 4, 2 piny, schematy mam na necie, lecz nie mogę znaleźć żadnego wprost mówiącego schematu dot. kostki, która wychodzi z statora. Więc 1 pytanie: czy ktoś może ma schemat tej kostki, a drugie pytanie: co mi jest...
Jeszcze raz sprawdź ładowanie akumulatora ,po włączeniu świateł i dmuchawy powinno być około 13,5V.Po drugie sprawdź rozrusznik . Wymiana akumulatora gdy będą niesprawne te dwie rzeczy nie ma sensu.
Ponowny problem z astrą k nie mogę odpalić samochodu rozładował się akumulator spróbowałem odpalić od drugiego samochodu ale przygasają kontrolki i nie da się odpalić co może być przyczyną ?
regiel odpięty :p podładowałem akumulator (pokazuje 11.98V) naciskam start i Yamaha zaczyna kręcić i stopniowo opadać z sił aż do wyładowania akumulatora. co o tym sądzicie ? czyżby i jedno i drugie ?
Witajcie ! Zwrócił się do mnie znajomy z problemem rozładowujących się akumulatorów w starym autosanie, który jeździ wokół komina, co chwilę gaszony i odpalany. Akumulatory są świeże, ładowanie jest w porządku. Pobór prądu na postoju jest, ale przez urządzenia niezbędne w tym pojeździe. Chcę zrobić ładowanie, realizowane jak ambulansach. Podłączanie...
Witam. Trzeba zmierzyć napięcie rozruchu (w czasie pracy rozrusznika). Wartość tego napięcia nie powinna być mniejsza niż 9,5V. Jeżeli napięcie jest niższe to akumulator traci zdolność rozruchową . Wykonaj próbę z dodatkowym zasilaniem z drugiego samochodu. Pozdrawiam
Chodź mi o to, żebyś naładował akumulator, skasował błędy i zobaczył co zostanie, bo większość tych błędów może być ze słabego napięcia. Jaki to silnik już N47 czy jeszcze M47? BMW jest bardzo wrażliwe na słaby akumulator, i od niego po pierwsze może uszkodzić się jakiś moduł, a po drugie sypie w każdym błędami. Więc jak masz się czepić czegoś konkretnego...
Przeszukałem forum i znalazlem taki sposób na sprawdzenie smoka: Zawór zwrotny można sprawdzić odkręcając 2 rurki od pompy paliwa (poprowadzone równolegle od smoka do pompy paliwowej) jedną zatykasz a do drugiej dmuchasz powietrze. Podmienie też zawór przelewowy przy filtrze. Który to jest zawór czerwony?
1. Napięcie na aku powinno się mieścić od 14V do 14,4V przy sprawnym układzie ładowania. Bezpośrednio po uruchomieniu może być ciut niższe przez powiedzmy max 30s tzn w tym czasie powinno osiągnąć normę. 2. I jedno i drugie zarówno razem jak i osobno.
Gawędziarstwo uprawiamy, akumulator służy do odpalania pojazdu - sprawdź przy pomocy drugiej osoby i miernika jak się napięcie przy tej okazji zachowuje, do 10V akceptowalny spadek, poniżej trzeba już coś pomyśleć a poniżej 8V udać do najbliższej placówki handlowej. Do regularnych postojów na światłach pozycyjnych polecam żaróweczki LED-owe.
Trzeba sprawdzić jedną po drugiej. Ciśnienie? Pompek nie robiłem, nie wiem, nie kupił bym już diesla zwłaszcza z pompowtryskami więc nie wiem. Niech wypowie się spec od pompek.
1. opcja rozrusznika jest prawdopodobna bo w momencie jak kluczykiem puszcze rozrusznik to auto potrafi odezwać tak jakby chciało odpalić ale brakuje mu pędu. 2. Napięcie w czasie rozruchu nie spada poniżej 11 V, podejrzewałem akumulator i podpinałem drugie auto na lejce i rozrusznik kręcił jak sieczkarnia i auto nie odpalało. 3. Wiązka w głowicy sprawna,...
Wiatam przy duzych mrozach mam problem z odpaleniem samochodu. Akumulator kupowal poprzedni wlasciciel 04.2015 roku. Obdstawiam aku lub swiece mimo iz podobno jedno i drugie wymienial w tym okresie. Po podladowaniu na aku przy -11 napiecie 12.38_14.40. Po przekreceniu zaplonu spada automatycznie do 12.00-12.05 natomiast przy kreceniu (wylaczony nawiew,...
Po pierwsze mam tester soh 100 soc 99 a po drugie pisze ze aku jest nowy ma 3 tyg i przełożony jest z golfa 1.4 więc skoro odpala golfa 1.4 to nagle po przełożeniu do 1 litrowego 3 cylindrowego silniczka by się popsuł a potem po włożeniu spowrotem do golfa sam naprawił? Skoro pisze ze akumulator jest dobry to znaczy że jest dobry. Nie pisał bym tu nie...
Witam. Moim zdaniem powinienes znalezc pobor pradu. Na początku ja bym odłączył radio. Po drugie odczepic alternator a później alarm lub centralny (no i jak piszesz to odczep zasilanie sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki klimy) oczywiscie za każdym razem trzeba zmieżyć pobór prądu amperomierzem. Max powinno pobierać do ~0,5A.
Dzień dobry, mam problem z samochodem fiat stilo 1,4 benz. problem objawia się tym że po nieużywaniu auta przez pare dni niemogę go odpalić z powodu braku prądu w akumulatorze. Ostatnio po przejechaniu 150km i zostawieniu samochodu na noc na dworze kolejnego dnia z rana ledwo odpalił. akumulator ma 1,5 roku ale problem jest już od 2 lat. radze sobie...
Kupujesz stary Aku samochodowy, ładujesz go zwykłym prostownikiem z wyłączaniem, podłączasz ten Aku do skutera i odpalasz Proste rozwiązanie ale autor tematu go nie chce. :cry: samo jakbym kupił drugie aku do odpalania będzie stał taki akumulator trzeba pamiętać o doładowaniu zasiarcza się itp. jak dla mnie odpada. Autorze, jaki akumulator masz w skuterze?...
Audi a6 c6 3.0tdi quattro z 2004r auto nie odpalane przez miesiac czasu. Teraz odpala i gaśnie. Zegary niedziałaja wyświetlacze również nie reagują jedynie zapala się kontrolka hamulca. Radio mozna włączyć ale tylko ręcznie. Podświetlanie wewnatrz auta raz włącza się raz nie. Klimatyzacja nawiewy chodzą na max obrotach wyswietla się napis off tam gdzie...
Z 1,25 czy 1,26 też jeszcze pojeździ. Akumulator nie ma stanu zero-jedynkowego, jakiś procent utraty pojemności nie kwalifikuje go go złomowania. EDIT: Wspomniany przeze mnie akumulator 100Ah kupiony z autem trzy lata temu, teraz robiący za awaryjną "elektrownię" do podtrzymania pracy pompek obiegowych w kotłowni. Ostatnio ładowany ze dwa tygodnie temu,...
Sprawdz napiecie na klemach niesprawnego akumulatora , moze okazac sie ze jest grubo ponizej 12 V. Jezeli wezmiesz drugi sprawny akumulator z prawidlowym napieciem , dobrze naladowanym , to nastapi wyrownywanie potencjałow . W skrocie mowiac akumulator niesprawny pobierze prad z akumulatora sprawnego . Doprowadzi to do wyrownywania potencjałow obu akumulatorow...
Pomimo tego ze wyrzuca błąd czujnika położenia walu auto odpala po kilkunastu sekundach kręcenia rozrusznikiem ,zauważyłem ze jak zgaszę auto i zaraz chce odpalić to szybciej odpala niż postoi chwile jest jeszcze jedna zagadka? mianowicie nie podoba mi się szybkość obrotowa rozrusznika ,jak zaczynam kręci zaczyna wolno a po chwili przyśpiesza nie jest...
Hmm. ... Kolejna rzecz to przyjzal bym sie gaznikowi , a konkretnie ukladowi zalaczania ssania ... A Wy tu nie macie czasem jakichś zasad co do poprawnej pisowni..?:D Czepiam się, ale moderatorzy tutaj są zazwyczaj baaardzo skrupulatni, odwołując nas do "Pisowni"...:) Nawiązując do zeszłorocznego tematu: mam podobny problem z rok młodszym Cintkiem....
Witam Wszytkich. Moj Passat B5 1997 1.6 benzyna. Od jakiegos czasu teraz jak stopniły sniegi zaczoł słabo palic. Po pierwsze zaraz po przekręceniu kluczyka na zapłon. Pika 3 razy i miga ikonka Wykrzyknika (!) ikonki na blacie prędkościomierza (czyli ABS, ikonka od hamlulca ręcznego, i ikonka akumulatora) na początku wcale sie nie zaswiecają dopiero...
dobrze też sprawdzić masy od akumulatora do silnika i do budy, a najlepiej dołożyć drugie grube kable i wtedy sprawdzić - niby oczywistość ale mało komu chce się sprawdzić a potem zdziwienie że "to tylko zgnite oczko"
Witam mam problem z odpalaniem nie zawsze !! nie za każdym razem ale Akumulator wymieniony nowy Klemy/ końcówki masy wszystko sprawdzone wymienione!! rozrusznik 2 razy w dwóch innych firmach sprawdzony w drugiej firmie wszystko wymienione na nowe wewnątrz automat z niego tez wymieniony na nowy z bosha Jak jest przeważnie nie ciepły jest tylko cyknięcie...
wymień akumulator na nowy to podstawa po drugie sprawdź ładowanie alternatora sprawdź czy rozrusznik nie daje zwarcia po trzecie sprawdź świece żarowe i sprężanie na cylindrach wymień filtr paliwa
Jesli sa problemy z kreceniem rozrusznikiem to trzeba sprawdzic tez stacyjke. Sterowanie przekaznikiem to jedno a elektryka drugie. Czy lampki przygasaja w momencie proby odpalenia czy po prostu cisza? Jak slychac tyk i swiatla przygasaja to jest problem z automatem na rozruszniku albo z polaczeniami od akumulatora do automatu. Jak nie ma tyk i kompletna...
Na początek spróbuj odłączyć na chwilę (powiedzmy 30s) akumulator, możliwe że ECU nałapał dziwnych nastaw i oszalał... Po drugie, trzebaby sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego dla ECU (ten dolny na króćcu węża między blokiem a chłodnicą), sprawdzić działanie włącznika i regulatora (silniczka) obrotów biegu jałowego .
Czyli jak rozumiem zakup przetwornicy nie rozwiązuje mojego problemu? W takim wypadku lepiej zakupić zasilacz awaryjny coś w stylu jak kolega wyżej podlinkował? Ewentualnie w trosce o akumulator podpiąć go do solidnej ładowarki, a zasilacz awaryjny odpalać tylko na czas braku prądu. Nie przełączy się to automatycznie ale akumulator powinien dłużej...
Jeżeli schemat z linka jest "z grubsza" prawidłowy, jeżeli jest naładowany, jeżeli nie odpala z rozrusznika elektrycznego, to zaczął bym od sprawdzenia połączenia akumulatora - a więc czy akumulator jest podłączony do masy, a z drugiej strony czy jest prawidłowo podłączona plusowa klema... Omomierzem od klemy minusowej do masy =0 omomierzem od klemy...
co trzeba będzie naprawić? Warszawie znajdzie się warsztat co to szybko zrobi... Jedno i drugie zależy od szczęścia. Dodano po 35 Naprawa jest możliwa w ciągu jednego dnia!
Po pierwsze to w Punto II nie było silnika 1.2 75KM... 1.2 8V miał 60KM, a 1.2 16V miał 80KM. Po drugie to jaki masz olej w silniku? Po trzecie zmierz napięcie ładowania przy akumulatorze i bezpośrednio przy alternatorze, bo mimo że te przewody "wyglądają dobrze" to często tracą styk na łączeniu z końcówkami (alternator i rozrusznik są na tym samym...
I na drugie 90% to http://obrazki.elektroda.pl/8200733400_1...
Kolego, ty pierwszy raczyłeś sobie tu z kogoś zażartować. I wcale nie chodzi o mnie. Po drugie, przełącznik świateł jest tu całkowicie pomijany, poszukaj przekaźnika i tego co nim steruje. Po trzecie, to nie ma wpływu na akumulator jeśli sprawny, nie takie zimy mają w Skandynawii a auta im jakoś jeżdżą.
Witam! Mam problem z citroenem berlingo 1995r. 1.9d. Po pierwsze aby go odpalić muszę naładować maksymalnie akumulator, mimo to czasami brak efektu(rozrusznik kręci aż do wyładowania akumulatora). Po drugie gdy odpali, z rury wydechowej wydobywa się czarna chmura dymu , dopiero po "przegazowaniu" to ustępuje ( gdy po odpaleniu nie przytrzymam go na...
Czytałem o tym sporo, ale uważaj lepiej, bo pisanie o pirotechnice na tym forum to temat tabu. Przyjdzie woźna i posprząta. Ja już kiedyś oberwałem od niej miotłą ;) Jest to system, ponieważ jest w nim więcej, niż jedno urządzenie. Jakoś żadna komercyjna firma nigdy nie nazwała czegoś podobnego zapalarką. Zapalarka to pojedyncze urządzenie, teoretycznie...
Koledzy muszę niestety podzielic się z Wami moim problemem, ponieważ zaczęły się kłopoty z porannym odpalaniem mojego auta. Ale od początku. Jakieś 1000km temu robiłem mały serwis który polegał na wymianie wszystkich płynów, filtrów i przy tym rozrządu (wraz z pompą wody i paskiem). Po robocie mechanik oddał auto i dodał że jakoś dziwnie pali...czy...
Po pierwsze kup nowy włąściwy akumulator czyli 55-62Ah. Po drugie napisz czy masz gaznik czyu wtrysk paliwa i jaki.
Polecam sprawdzić zasilanie i mase do alarmu (czy przypadkiem na lutowaniu przewodów nie ma zimnych lutów - czasami zdarza się). A po drugie sprawdzić przekaźnik odcięcia. A przede wszystkim akumulator - poziom elektrolitu i do jakiego poziomu spada napięcie podczas rozruchu, akumulator powinien mieć około 12.7 Volta a w momencie rozruchu nie powinno...
Ciężko odpala na zimnym i ciepłym, jak odpali pracuje idealnie nic nie kopci ,po zgaszeniu odpali od pierwszego a po 5min już ciężko -świece nowe BERU (sprawdzone) jest napięcie na listwie -nowy filtr paliwa -pierwsze badanie kom.(błąd czujnika prędkości wału i czujnika temperatury wody) drugie badanie po tygodniu brak błędów -paliwo podłączone na przezroczystych...
Nie rozumiem... Przed podpięciem akumulatora, a po zgaszeniu auta - nie odpaliło. Nie odpaliło, bo zabrakło siły rozrusznikowi, czy kręciło, ale nie mogło odpalić? Co to znaczy, że nie było podpięcia masy? Czy przy "odwrotnym" podpięciu akumulatora "bez masy" był snop iskier? Same myślniki pojawiły się pewnie wskutek krótkiego spadku napięcia przy odpalaniu,...
Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Udało mi się znaleźć mechanika, który ma komputer i wykazał dwa błędy, które zwróciły jego uwagę. Crank eye, czyli chyba czujnik wału, oraz immobiliser, chociaż to drugie wydaje mi się mieć mniejsze znaczenie, gdyż odblokowuje stacyjkę, więc może to nie to, chociaż nie mam pewności. Zabral akumulator do naładowania,...
Witam! Podejście drugie do postu bo pierwsze mi uprzejmy admin zablokował, za mało specjalistyczny byłem. Problem jak w temacie autko postało trochę na mrozie i zaczeły sie problemy z odpaleniem ( wcześniej chodziło ja złoto) Za pierwszym razem rozrusznik normalnie kręcił, żyłowałem aż w końcu akumulator się poddał. Podładowałem na maxa i znowu próby....
Panowie aby poprawnie sprawdzić świece żarowe należy je wymontować i podłaczyć do prostownika lub akumulatora kążdą osobno jeśli jest dobra będzie się nagrzewać od czubka a jeśli będzie się nagrzewać od połowy lub wcale to już jest złom. Bzdura. Po pierwsze - jakim sposobem świeca może się nagrzewać od połowy? W wyniku zwarcia wewnętrznego? Przepaliła...
Oczekując pomocy mów zrozumiale. Czy kręci i nie pali czy nie kręci czy jak. Jeżeli to drugie podmień akumulatory oba na sto procent pewne. A nie na jakieś tam dobre. Dodano po 42 I niech kierowca zapisze co wtedy wyskakuje. Gdzieś mam to zapisane.
Znajdz mi przepis zabraniajacy posiadania drugiego akumulatora. Czy wogole ktos musi o tym wiedziec? Silnik z klima na postoju podlega pod mandat to prawda ale chyba nie spotkalem sie z egzekwowaniem tego przepisu. Trzeba miec.nie rowno pod czapka zeby karac fakt ze kierowca chce schlodzic wnetrze pojazdu w ktorym przebywa oraz nocuje. Sprawa jest sporna...
Ja osobiście "kupuję" taki schemat. https://obrazki.elektroda.pl/4454714500_... Czyli ładowanie przez przekaźnik , z tą różnicą że w nowszych autach jest EPC itp.. czyli regulacja prądu wzbudzenia jest nadzorowana przez jakiś komputerek. Żeby tam nie mieszać pod maską przy alternatorze to kupujemy taki wynalazek. Przekaźnik sterowany...
Mam już trochę więcej danych: Autko zjechało mi w sobotę, wlazłem na kabinę wyciągnąłem z agregety kupę śniegu podładowałem akumulator bo siadł zupełnie i odpaliłem sprzęta. Ciśnienie oleju 2.44 - 2.50. Wszystko pięknie i ładnie pracuje. Popracował z godzinę po czym go wyłączyłem. Dzisiaj, (niedziela), wsiadam do samochodu odpalam agregat i... Awaryjne...
witam, moj problem jest taki: akumulator calkowicie padl wiec wzialem drugie autko i na kable zaczalem ladowac lecz przy odpalaniu syrena sie wlaczala od alarmu wiec ja wylaczylem. Pozniej wlaczylem ja spowrotem lecz ani syrena nie dziala juz ani nie moge zamknac ani otworzyc pilotem auta ;/ jaki mam alarm? nie wiem na plytce glownej od pilota jedynie...
Witam! Mam problem z peugeotem 107, mianowicie nie chce odpalać - po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora kilka razy odpala i znów przestaje. Błędów w sterownikach (ECU i immo) brak, immo odblokowuje się, ECU wymienione na drugie. W parametrach podczas kręcenia pokazuje obroty, lecz czas wtrysku stoi na 0ms. Znalazłem w wiązce na wysokości...
Po pierwsze. Jeśli masz zapłon DC CDI, to przez zdechły akumulator nie ma bata aby ci odpalił, nawet na pych byłoby ciężko. Po drugie. W okolicy akumulatora oraz rozrusznika masz takie grubsze przewody. Odkręć je i wyczyść syf pod nimi. Jeśli jest tam syf, to po prostu prąd słabo dochodzi do rozrusznika, dlatego nie kręci. Jeśli masz, możesz na przewodach...
Panowie, temat jest nie do ogarnięcia. Mechanicy rozkladają rece , pierwszy raz cos takiego widzieli. Ursus c330, silnik s312-c. Zrobiona kapitalka wszystko. wał-szlif, panewki nowe, tłoki tuleje nowe. Głowica po regeneracji szczelna, Wtryskiwacze po regeneracji, pompa wtryskowa po regeneracji. Silnik ciezko odpala, zapłon przestawiałem juz z 10 razy,...
"Powiem tylko ze swiece i kable nowe, filtr gazu nowy. a na benzynie auto nigdy nie palilo." Czy to znaczy ze nie chcialo palic, czy ze nigdy nie probowales? Moze warto by bylo zalac troche i sprawdzic. Te objawy moga sugerowac ze autko sie troche zalewa na zimnym. Moze to byc spowodowane albo np. za wolnym zaplonem (ale Ty chyba masz elektroniczny?)...
Mój akumulator autopart silver działał bezawaryjnie przez 4 lata, sprzedałem samochód wraz z tym akumulatorem, ale myślę, że dalej dobrze służy nowemu właścicielowi. Samochód cały czas pod chmurą, odpalał bez najmniejszych problemów nawet przy -15st. Fakt, że o akumulator trzeba dbać i co jakiś czas go podładowywać prostownikiem. Tak też ja robiłem....
Nie jestem pewny czy schemat jest dobry. Ale teraz sprawa wygląda trochę inaczej, mam kabel od masy, taki czerwony który wychodzi z wtyczki z biało-czarnym kablem. Podłączam go pod jedno wejście w stacyjce, a od drugiego wejścia wypuszczam kabel podpięty pod ramę. Bez kluczyka odpala, jak go włożę i przekręcę to silnik gaśnie. A teraz jeszcze inne ustawienie...
Witam Przyznaje mój błąd ciśnienie na listwie w układzie comon rail to od 1300 do 1800 barów. Z filmu wynika jak by sterownik komunikował się ze skanerem diagnostycznym poszczególnych modułów (mam na myśli blok silnika, skrzyni biegów, imobilaizer, układku kilmy itp). Stąd moje podejrzenie o wejściu w tryb diagnostyczny. Po drugie przygasają kontrolki...
Witam . Szukam altenatora który mógłbym dopasować do ciągnika rolniczego ... z racji tego że mam kompletnie spaloną instalacje zamontowałem alternator od ursusa c360 który ładuję prądem ok. 40 A co jest stanowczo za mało i te alternatory nie są trwałe ( robione na szybko byle można było pracować w dzień i odpalać) Po roku czasu i 5 "zużytych" alternatorach...
Próbowaliśmy też odłączyć akumulator celem resetu ECU ale jak nie palił tak nie palił. Zanik zasilania na ECU błędów nie skasuje. Przecież to oczywiste jest ale chyba nie przeczytałeś tego co napisałem uważnie. Kolego, nie rób ze mnie durnia, ja czytać potrafię. KTS będzie się rozłączał, bo przy kręceniu jest za duży spadek napięcia. Po drugie to nie...
Dzięki chłopaki za podpowiedzi, szczególnie te na temat ładowania. Muszę to sprawdzić i przyznam się, że mam nieoryginalny alternator. Amperomierz pokazywał prąd na + ale nie spodziewałem się, że wskazania powinny być w pobliżu 0. Spróbuję zdemontować prostownik i dokładnie go przemyć i może zmienić tulejki. Drugie to wtryskiwacze i ciśnienie sprężania....
odpala dopiero drugie podłączyć drugie akumulator instalacja drugie akumulator
sterownik ogrzewa postojowe rezystancja czujnika temperatury passat zasilanie konwertera polaryzacje
samsung nv75j7570rs nokia fastmile
Nissan Qashqai 1.2 benzyna - nie odpala, zalewa świece Radio lampowe Philips - cichy dźwięk, brak reakcji potencjometru