W razie wypadku nie odetnie zasilania pompy.
Jedynka http://obrazki.elektroda.net/49_12645372...
Tak.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Część układu odpowietrzania zbiornika paliwa.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej.
Jaki silnik? Jak 1.5/1.9 DCI to nie masz pompki w zbiorniku
Tak bez diagnostyki to można by jeszcze sprawdzić czy chodzi pompa paliwa .
https://obrazki.elektroda.pl/8660096200_... Może pod ten bezpiecznik jest też podłączona instalacja gaz. A do sprawdzenia to możesz odłączyć kostke przy pompie.
Podejrzewam że nie masz emulatora wskaźnika paliwa. Jeśli chcesz żeby kontrolka rezerwy ci się nie świeciła jak masz sporo benzyny to odłącz pompkę paliwa na przekręconym zapłonie a później ją podłącz. Tym sposobem po podłączeniu pompki rezerwa zaświeci ci się wtedy jak naprawdę będziesz miał mało benzyny w baku. Ale za to nie będzie ci pokazywało ile...
Z tego co rozumiem to chcesz przestawić pompę na kole rozrządu??? Do tego jest specjalny klucz tu masz link http://www.silnikowiec.pl/produkt/zestaw...
gmeranie w skrzynce pod maską Dokładnie sprawdzić tę podstawę przekaźników bo tam często właśnie są korozje, w dalszej części wiązki na okoliczność przetarć i gnicia. Warto też sprawdzić wtyczkę połączenia pompy paliwa.
Nie mierz miernikiem , tylko żarówką przynajmniej 21W. Ma świecić jasno.
Dojedziesz do mechanika
W module nadwozia (moduł po lewej stronie, obok kolumny kierownicy)
Dali jakiś klej zabieraj z tamtąd auto jeśli jeszcze się toczy
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
Tak mam - regulacja instalacji gazowej i tankowanie markowego paliwa. W megane były montowane cewki sagema, które sprawiały problemy tak wię sam rozumiesz co chcę powiedzieć
Kolego masz dobrą poradę, poszukaj miejsca gdzie BYŁA rozcięta instalacja przez gazownika. Zobacz to połączenie po usunięciu instalacji.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Zrobić diagnostyke: Silnika, skrzyni biegów, hamulców, geometri zawieszenia, oraz opon.
regulator ciśnienia paliwa- ?
Osobiście sądzę, że lepiej po prostu częściej wymieniać oryginalny filtr paliwa niż dokładać dodatkowe.
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Hobbistycznie wepnij potencjometr w te dwa kabelki i regulując jego oporność sprawdź kiedy przestanie kontrolka razić w oczy!
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Szkoda pieniędzy na jakikolwiek emulator (chociaż kto bogatemu zabroni), co jakiś czas zrobić autotest wskaźników, po nim wskaźniki pokazują właściwy poziom paliwa w zbiorniku.
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
Lewy dolny obok bezpiecznika 40
heh Ja w takim przypadku nie gasił bym silnika żeby nie tracić mocy :D Może wtryski dają za dużo paliwa? Moduł? Wtryskiwacze?
Wymienić pompkę
Prawdopodobnie immobiliser, tam luty czasem puszczają, nie masz jakiegoś interfejsu elm aby skasować czy odczytać błąd? Kup sobie taki za 20 zł na bluetooth i jak dobrze pamiętam to chyba vag-com też współpracuje z jakimś programem do renówek, ale pewności nie mam.
Sama pompka tańsza. Widziałeś kiedyś dwudziestoletni filtr paliwa?
https://obrazki.elektroda.pl/7475147800_...
Pochłaniacz oparów paliwa, przymocować do nadwozia i po problemie.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
;) w zasadzie tak, wysokie urwisko byłoby przydatne. Jak masz kompa, podłącz się i zobacz ciśnienie paliwa.
moze zepsuty regulator cisnienia paliwa
Dzięki kolego, czyli mówisz że może pomóc jak przełoży na miejsce innego wtrysku?
Wymień filtr paliwa
Dziękuję bardzo. Pozdrawiam
Pod maską w prawej wnęce, nr 7 (30 A).
Witam. Wskaźnik paliwa oszukuje, w taki sposób, że gdy jest zbiornik pełny, to normalnie działa do połowy, a potem jakby się zawiesza. Wymontowałem koszyk z pływakiem ze zbiornika, sprawdziłem opornicę pływaka i wyszło, że oporność płynnie się zmienia. Przerabiał ktoś podobny temat?
Renault Megane Scenic 1.9 DTI paliwo dociera do pompy lecz z pompy na wtryski nie .na plaka odpala .
Ile wlałeś paliwa do zbiornika?
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
przeczyść kostkę popraw luty
Olej mógł się wylać, paliwo nie
Jasne. Ale żeby grzebać, trzeba wiedzieć przy czym :) zapewne nie przy wtryskiwaczach ;)
NA grubych ma być napięcie sprawdzane żarówką. Zreszta podanie napięcia powinno uruchomić pompę paliwa.
Bardzo ważne w moim meganie2 mk1 1,9dci te pęcherzyki powietrza powodują koszmarne drgania silnika .Rozebrałem wymieniłem filtr, oczyściłem koszyk przez tydzień było dobrze.Ale zaczyna się od nowa i nie mam pojęcia jak to uszczelnić.
Na początek podłącz kompa i sprawdź jakie ma błędy i spróbuj w elementach nastawczych wysterować wskaźnik paliwa.
Tam sa 3 przekazniki.W tym sek nie wiadomo od czego one sa.Klakson,swiatla dlugie odpadaja gdyz sprawdzilem. Niech ktos podpowie jesli nie podaje pomka paliwa od czego zaczac... Auto ma zalozony gas.Renault Megane 1,4e.dzieki za pomoc.
Witam w megane 1.4 nie podaje mi paliwa. Pompa nie chodzi a nawet jeśli wezmę ją na krótko to i tak monowtrysk nie podanie paliwa dalej.... Iskra jest... Pomocy
Tylko ten koło zbiornika paliwa
Usterka usunieta. Przyczyna byl wadliwy czujnik cisnienia paliwa.
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Przycisk to w zasadzie wyłącznik bezwładnościowy w razie wypadku odcina dopływ paliwa/ wyłącz pompę/ jest prawdopodobie pod maską silnika przy nadkolu/strona kierowcy/w plastikowej puszce. Mało prawdoodobne żeby on zadziałał przy wjeździe do garażu .Masz alarm?
Ponpa jest zasilana z przekażnika pompy paliwa
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
To jakim cudem spaliłeś pompe paliwa?
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Przekaźnik pompy paliwa
Pompka paliwa chodzi?
Może masz źle opisany błąd i chodzi o czujnik temp paliwa, jaki masz błąd po zdjęciu wtyczki z czujnika cieczy?
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
Temat zamykam. Wymieniłem termisor. Nowy od nexi koszt 8zł z gwarancją na rok. Parametry takie same. Teraz działa
Pochłaniacz oparów paliwa do wymiany.
Sprawdź ciśnienie paliwa
no tak, dzięki
Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed odpaleniem
No chyba, że to nowy spsób na oszczędności paliwa.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Sprawdź czy nie masz przegrzanej, stopionej lub zwęglonej wtyczki pompy paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa
Czujnik rezerwy (jak na zdjęciu - ten metalowy "pocisk") nie jest połączony z ramieniem pływaka. Ramię pływaka działa na potencometr a ten na wskażnik. Czujnik rezerwy jest osobno
olo114 nareszcie konkretne informacje. Szkoda, że na wstępie tematu nie było skonretyzowane, iż ten samochód jest z tzw komputerem pkładowym, bowiem często sterownik silnika oraz dekoder nazywa się także komputerem. Dla informacji - owszem ja eksploatauję Megane a syn Lagunę z silnikami 16 zaworowymi (w Lagunie gaz). Ale przecież resetowanie komutera...
Kontrola ciśnienia pompy paliwa .
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
MEGANE 2SILNIK ODPALA BEZ PROBLEMU ALE PODCZAS JAZDY SINIK PRZERYWA JAK BY BRAKOWAŁO PALIWA WYMIENIONO FILTR PALIWA ORAZ PALIWO NA WYŚWIETLACZ WYŚWIETLA SIĘ ELEKTRONIC FAULT ISERWIS
Niebiesko biały dym tzn. że do układu przedostaje się powietrze, sprawdź filtr paliwa.
W moim autku Megane Classic 1.4 1997r. wskażnik paliwa wariuje, raz pokazuje dobrze, a raz zaniża wartości, co może być tego powodem.
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
Skoro chce kontrolkę rezerwy to raczej nie ma tam w ogóle wskaźnika moim zdaniem i manewr z odczytem napięcia nie przejdzie. Pewnie to jakiś traktor. Nie wiem jak to chcesz odczytywać z termistora ale termistor w metalowej obudowie z gwintem zewnętrznym znajdziesz np w Peugeocie 406, Megane I - czujnik temperatury silnika.
Zatkany wydech, za małe ciśnienie paliwa.
Spokojnie, kolega wopor na pewno nie kpi. Co do mocy, filtr paliwa do sprawdzenia oraz ciśnienie paliwa.
Samochod czasami gasnie podczas jazdy. Po wstepnym rozpoznaniu u elektryka to sterownik pompy paliwa, ktory musi byc wymieniony na nowy i zaprogramowany na nowo tylko w ASO. Jak to jest z tymi sterownikami? Uklad zalany jest zywica i nie ma mozliwosc sprawdzenia go z "bliska". Jak to jest z tymi sterownikami? Czy rzeczywiscie trzeba kupic nowy i podlaczyc...
zobacz stabilizator napiecia przy wskazniku i zoczacz czy sie kurz niedostal isie gdzies nieprzyciera jak to jest ok to zobacz przy pompie paliwa plywak od poziomu
Witam.Pełny zbiornik wykazuje przerwa w połączeniu wskażnik - pływak.A.O.
Naprawdę nikt nie zna odpowiedzi. Chyba nikomu nic się takiego nie przytrafiło. Szkoda, że nikt nie może mi pomóc. Pozdrawiam:cry:
nic nie upalisz , oczywiście nie trzymaj tak długo , tylko na chwilkę , wystarczy aby zobaczyć czy zadziała , ale z tego co piszesz to raczej czujnik poziomu paliwa do wymiany
czy zwarcie w liczniku może zablokować sterownik silnika Nie. Co mu brakuje, iskry czy paliwa?
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
To normalne. Pomiar malych ilosci jest dosc nieprecyzyjny, wiec lepiej go nie podawac, aby klient nie mial pretensji, jesli stanie z braku paliwa. Pozdrawiam, Georges
Wystarczy wymienić blokade klapki :idea:
Sprawdź przekaźnik pompy i styki ! Centralka gazu nie odcina pompy! jeszcze filtr paliwa - jeśli pompa działa - przy gazie dbaj o filtr = o pompe paliwa
Mam pytanie jestem posiadaczem Megane 2 założyłem instalacje gazową Zavoli od tej pory zwariował wskaznik paliwa . Czy jest na to rada?
Sprawdz wężyk regulatora paliwa.
paliwa megane megane wskaźnik paliwa filtr paliwa megane
grzejnik łazienkowy podłączenie nasłuchiwanie służb drukarka samsung drukuje czarne
manta led3204 wykrywaczu metalu impulsowego
Jaki MOSFET do wkrętarki 18V? Wybór i parametry Płukanie silnika naftą - czy to bezpieczne?