https://obrazki.elektroda.pl/8660096200_... Może pod ten bezpiecznik jest też podłączona instalacja gaz. A do sprawdzenia to możesz odłączyć kostke przy pompie.
W razie wypadku nie odetnie zasilania pompy.
Jedynka http://obrazki.elektroda.net/49_12645372...
Popuszczasz nakrętkę zaznaczoną strzałką (nie tą zwykłą na środku tylko tą wewnętrzną zaznaczoną http://obrazki.elektroda.pl/7625034000_1... ) i potem wkładasz klucz ten z trzema ramionami w zaznaczone otwory i kręcąc przyspieszasz albo opóźniasz zapłon,
https://obrazki.elektroda.pl/7475147800_...
Nie mierz miernikiem , tylko żarówką przynajmniej 21W. Ma świecić jasno.
Prawdopodobnie immobiliser, tam luty czasem puszczają, nie masz jakiegoś interfejsu elm aby skasować czy odczytać błąd? Kup sobie taki za 20 zł na bluetooth i jak dobrze pamiętam to chyba vag-com też współpracuje z jakimś programem do renówek, ale pewności nie mam.
Hobbistycznie wepnij potencjometr w te dwa kabelki i regulując jego oporność sprawdź kiedy przestanie kontrolka razić w oczy!
Lewy dolny obok bezpiecznika 40
Tak.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej.
Dali jakiś klej zabieraj z tamtąd auto jeśli jeszcze się toczy
Podejrzewam że nie masz emulatora wskaźnika paliwa. Jeśli chcesz żeby kontrolka rezerwy ci się nie świeciła jak masz sporo benzyny to odłącz pompkę paliwa na przekręconym zapłonie a później ją podłącz. Tym sposobem po podłączeniu pompki rezerwa zaświeci ci się wtedy jak naprawdę będziesz miał mało benzyny w baku. Ale za to nie będzie ci pokazywało ile...
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Zrobić diagnostyke: Silnika, skrzyni biegów, hamulców, geometri zawieszenia, oraz opon.
Kolego masz dobrą poradę, poszukaj miejsca gdzie BYŁA rozcięta instalacja przez gazownika. Zobacz to połączenie po usunięciu instalacji.
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
W module nadwozia (moduł po lewej stronie, obok kolumny kierownicy)
Tak bez diagnostyki to można by jeszcze sprawdzić czy chodzi pompa paliwa .
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Witam. Wskaźnik paliwa oszukuje, w taki sposób, że gdy jest zbiornik pełny, to normalnie działa do połowy, a potem jakby się zawiesza. Wymontowałem koszyk z pływakiem ze zbiornika, sprawdziłem opornicę pływaka i wyszło, że oporność płynnie się zmienia. Przerabiał ktoś podobny temat?
U mnie niestety całą pompę trzeba było wymienić. W ogóle przestała pompować.
Pod maską w prawej wnęce, nr 7 (30 A).
Osobiście sądzę, że lepiej po prostu częściej wymieniać oryginalny filtr paliwa niż dokładać dodatkowe.
Sprzedaj póki pali. możesz zajrzeć w zbiornik przez dziurę po czujniku paliwa i przyświecić latarką, jak będzie żółty brokat to za wydane pieniądze na naprawę kupisz ze dwie takie meganki
sprawdź wtryski paliwa Nie „wtryski”, tylko „wtrysk”. Komunikat nie dotyczy wtrysków, tylko systemu sterowania wtryskiem paliwa, więc diagnoza na początek, a nie mierzenie czegoś, o czym się nie ma pojęcia.
Renault Megane Scenic 1.9 DTI paliwo dociera do pompy lecz z pompy na wtryski nie .na plaka odpala .
Dziękuję bardzo. Pozdrawiam
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
Jaki silnik? Jak 1.5/1.9 DCI to nie masz pompki w zbiorniku
Tylko ten koło zbiornika paliwa
Bardzo ważne w moim meganie2 mk1 1,9dci te pęcherzyki powietrza powodują koszmarne drgania silnika .Rozebrałem wymieniłem filtr, oczyściłem koszyk przez tydzień było dobrze.Ale zaczyna się od nowa i nie mam pojęcia jak to uszczelnić.
Tam sa 3 przekazniki.W tym sek nie wiadomo od czego one sa.Klakson,swiatla dlugie odpadaja gdyz sprawdzilem. Niech ktos podpowie jesli nie podaje pomka paliwa od czego zaczac... Auto ma zalozony gas.Renault Megane 1,4e.dzieki za pomoc.
Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jeśli któryś wtryskiwacz będzie pracował z wyłączoną pompą to jego żywot się szybko zakończy.
Temat zamykam. Wymieniłem termisor. Nowy od nexi koszt 8zł z gwarancją na rok. Parametry takie same. Teraz działa
Dzięki kolego, czyli mówisz że może pomóc jak przełoży na miejsce innego wtrysku?
Olej mógł się wylać, paliwo nie
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
więc podjedź na stacje, zatankuj za 20 zł i zobacz.... tak jak myślałem masz końcówkę paliwa i komputer Ci odliczył przebyty dystans. Paliwo Ci nie zginęło tylko komputer wprowadził w błąd... jak się ma końcówkę paliwa komputer niechętnie chce przywrócić faktyczny stan paliwa. Sam montuje instalacje a na dodatek mam megane z 2004r. Kupowałem ją nową...
Skoro chce kontrolkę rezerwy to raczej nie ma tam w ogóle wskaźnika moim zdaniem i manewr z odczytem napięcia nie przejdzie. Pewnie to jakiś traktor. Nie wiem jak to chcesz odczytywać z termistora ale termistor w metalowej obudowie z gwintem zewnętrznym znajdziesz np w Peugeocie 406, Megane I - czujnik temperatury silnika.
Czujnik rezerwy (jak na zdjęciu - ten metalowy "pocisk") nie jest połączony z ramieniem pływaka. Ramię pływaka działa na potencometr a ten na wskażnik. Czujnik rezerwy jest osobno
Przewody paliwowe do sprawdzenia wraz z wymianą filtra paliwa z oringami jeśli oczywiście są . A zwolnione tempo jak piszesz to może być akumulator, rozrusznik lub masa . Naładuj przez noc akumulator do pełna i w poniedziałek podjedź do punktu sprzedaży akumulatorów i poproś to na pewno znajdą chwilę przemierzyć twój stary ale musi być naładowany na...
Jak będziesz dalej tak jeździł to spalisz popmę paliwa. Zalej minimum 10litrów i patrz co będzie.Może filtr paliwa jest już zapchany. Mało kto o nim pamięta. Z doświadczenia wiem, że syfy zbierają się na sitku przy ppompie. Podłącz potem auto pod komputer
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
olo114 nareszcie konkretne informacje. Szkoda, że na wstępie tematu nie było skonretyzowane, iż ten samochód jest z tzw komputerem pkładowym, bowiem często sterownik silnika oraz dekoder nazywa się także komputerem. Dla informacji - owszem ja eksploatauję Megane a syn Lagunę z silnikami 16 zaworowymi (w Lagunie gaz). Ale przecież resetowanie komutera...
A zatem gdzie jest twój problem? Weź pod uwagę, że jest to tylko kalkulator zaprogramowany. A więc pobiera informacje z czujnika odległości przebytych oraz czasu otwarcia wtryskiwaczy. Zapewne zużycie w czasie jazdy jest zbliżone. Weź jednak pod uwagę, że całkiem sporo jeździ się z prędkością poniżej 30 km/h kiedy informacje nie są podawane oraz postój....
1 Sprawdz wylacznik uderzeniowy w komorze silnika czy nie jest wybity bo to on odcina pompe paliwa. 2 Sprawdz czy dochodzi prad do pompy paliwa przy podlaczonej pompie powinno byc 12 V przez ok 2s od wlaczenia zaplonu. 3 Sprawdz jeszcze dokrecenie i czystosc przewodu masowego pod prawa tylna lampa. Pozdrawiam.
megane paliwa megane wskaźnik paliwa czujnik paliwa megane
atlas copco wydajność ekspres krups konserwacja zawór filtrze paliwa
nastawnik turbo pilarka spalinowa
Auto alarm uruchamia się po podłączeniu akumulatora – przyczyny, marki, modele, objawy Czerwona mrugająca kontrolka przy zegarach – immobilizer, olej, temperatura, hamulce, ładowanie