Możesz założyć dowolny trójnik.
Nie, czujnik podciśnienia!
Witam. Należy sprawdzić czy w wężku jest podciśnienie. Z tego co mi się wydaje to klapka ta służy do gaszenia auta, więc nie powinno być tam podciśnienia. Pozdrawiam
Witam ,kolego nie kpię ani z Ciebie ani z meganki, pytanie było czy na luzie wkręca się na obroty , czy idzie za kapciem :D , ciśnienie w układzie 2,5-3 +/- 0,2 bara , zlej troszke paliwa na pracujacej pompie do czystego naczynia i zobacz czy nie ma opiłków, to że sika na kilka metrów jest niemiarodajne, pomiar !zobacz jeszcze czy masz cale przewody...
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Pewno odpiałes przypadkowo czujnik podciśnienia.
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
Króciec przy kostce jest wolny, to jest odpowietrzenie powinien być na nim filterek. Dwa pozostałe to vac i podłączasz go do akumulatora podciśnienia ( czarna puszka na fotce) a drugi do siłownika. Żeby klapa działała akumulator podciśnienia musi być sprawny.
Ja na Twoim miejscu posprawdzał bym wszystkie przewody podciśnienia ;)
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
Jeżeli czujnik GM to pasuje z poloneza.
Coś w tym co napisałeś nie pasuje Na rozszczelnionym dolocie jest 35kpa czyli 95-35=60kpa i to jest wartość podciśnienia tak?
Więc wiele może być przyczyn mniej lub bardziej wpływających na spalanie. Padnięty termostat znacząco podnosi spalanie, kable i świece też mają duży wpływ. Może jakiś wężyk podciśnienia jest pęknięty np. od map sensora.
sprawdż szczelność połączenia kolektora z czujnikiem podciśnienia
Dziwne może serwo padło albo przewód podciśnienia i podciśnienia niema?
To przewód podciśnienia do Map Sensora.
pewno chodzi o przewód podciśnienia wspomagania hamulca
silnik nie traci mocy. Gdy mam wcisnięty pedał gazu i hamuje, ja nadal trzymając go, delikatnie mocniej wcisne i zbiera się dobrze. W piątek mam mechanika, stawia na potencjometr gazu lub zawór podciśnienia. Dam znac
Witam! Kilka dni temu pisałem o problemie dotyczącym nierównych obrotów i duszenia się mojej Megane. Po wymianie czujnika podciśnienia auto chodzi już równo, ale wciąż dostaje zadyszki przy ok. 3000 obr/min. Sprawdzałem na 3 innych czujnikach, na każdym to samo. Ciekawostką jest to, że autko po odłączeniu czujnika podciśnienia jeździ jak najbardziej...
Czujnik podciśnienia co pokazuje? Bez diagnostyki ani rusz.
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
To jest pompa podciśnienia, pod nią od strony głowicy jest oring.
Skoro bezwładnościówka odłączyła możliwe że jakiś wężyk podciśnienia spadł. A serio gdzie ty jezdzisz meganą?
Turbina nie musi mieć luzu, żeby olej "puszczała" - tak samo zdarzało się, że turbiny mające luz na wirniku nie powodowały ubytku oleju. Moim zdaniem jeśli te 800zł to zbyt dużo, to jeździć, godząc się na podwyższone zużycie i czekać aż silnik się zachłysnie. Z drugiej strony wyplucie niewielkiej ilości oleju z odmy do butelki też nie jest wyznacznikiem...
Poniewaz nie znalazłem nigdzie odpowiedzi jaki tam jest oring , oraz nie mogłem go zdeinstalować od strony podwozia to użyłem silikony uszczelniając te grzalkę. Na dzis jest ok . Pierwotna przyczyna lewe powietrze , na grzałce podgrzewacza powietrza w kolektorze dolotowym. Temat zamkne za parę dni . Moze ktoś będzie miał ptyania . ----------------------------------------...
Szukaj nieszczelności w kolektorze po podciśnieniu widać że jest dziura .
Cylinder pierwszy z czwartym i drugi z trzecim mają chodzić. Pierwszy "komplet" z 28 a drugi z 29 pinu sterownika. Dodano po 45 Ja bym podmienił cewkę i pewnie ruszy. Dodano po 2 Jeszce na czujnik podciśnienia zerknij, wężyk cały?
Nie tam problem, najczęściej w obwodzie czujnika podciśnienia, albo spuchnięty węzyk albo sam czujnik, podchodzi z opla.
Powodem takiego stanu może być zapchany wężyk podciśnienia, uszkodzony MAP. Podaj dane odczytu komputera na żywo.
Paluszek to sobie możesz przytknąć do .... :D. Do sprawdzania podciśnienia służy wakuometr i to on prawdę powie.
Na benzynie czy na gazie się tak dzieje? Przewód między czujnikiem podciśnienia a kolektorem cały? Masy sprawdzone? Zasilanie rozrusznika? Luzy zaworowe? Kompresja?
podciśnienia założone? map sensor podpięty? zawory kiedy regulowałeś, po założeniu głowicy czy przed?
Gdzieś widziałem w sprzedaży zestaw do napełniania układu hamulcowego płynem za pomoca ciśnienia, gdzie występował zbiorniczek z dopasowanym korkiem do zbiorniczka w samochodzie. Podobne w działaniu do tego: https://youtu.be/vqcGhfb54HQ Taka odwrotność: zamiast wyciągać płyn, to go wciskano. Czy to wygodniejsza metoda? Znalazłem w specyfikacji, że używane...
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Nadal proszę o wartość podciśnienia w dolocie na wolnych obrotach. To prosty pomiar a powie wiele o silniku. O zaworach też.
sprawdź zawór sterujący turbiną. lubią często padać . zamień wężyki podciśnienia i pomiń go na próbę, sprawdź też czy gruszka w turbo pracuje i się nie zacina.. mam to samo auto z tym samym silnikiem , objawy były identyczne.
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Faktem jest że w przypadku zatarcia popychaczy hydraulicznych silnik klepie jak czołg. Popychacze wypełnione są olejem silnikowym i w przypadku zatarcia nie kasują luzu zaworowego. Jakim olejem zalałeś silnik. Jeżeli pełny sysntetyk (rzadszy) radziłbym przejść na półsyntetyk (gęściejszy). No chyba że zatarte są już na amen. Co do falowania to radziłbym...
Grand scenic 2 2.0 dCi 150 km błąd df 651 nagły spadek mocy po wykasowaniu błędu auto przejechało ok 150 km i znów błąd wrócił . Może ktoś miał taki przypadek auto po wykasowaniu jedzie normalnie przewód podciśnienia od zaworka turbiny ?proszę o podpowiedź z góry dziękuję za pomoc
No nic, trzeba będzie coś próbować. Jak radzi ftp.kowal spróbujemy wymienić same uszczelniacze ale jakoś w ciemnych barwach to wszystko widzę i nie obejdzie się bez wymiany pierścieni. Dodano po 2 A tak odnośnie tych wskazań podciśnienia to błąd pomiarowy czy nieszczelność zaworów?
Trochę kombinuję na zapas. Ale może występować okresowo nieszczelność przy serwomechaniźnie. Np pęknięty przewód podciśnienia itp. Korektor hamowania niby też, ale on w niedużym stopniu wpływa na jakość hamownia.
Postaraj się sprawdzić przewód (wężyk podciśnienia)do czujnika podciśnienia może być naderwany i kiedy uszasz ostro silnik przesówa się na poduszkach a wtedy wężyk może gubić część podciśnienia a to jeden z najwarzniejszych informacji dla wrysku.(taka usterka występuje bardzo często w megane 1.6).Sprawdz i daj znać.
Auto pali na dotyk, silnik pracuje równo. Mocy nie ubywa. Świece przejrzałem wyglądają ok iskrzy aż miło na każdym garze. nie mam już pomysłu wiec zwracam się do was ;p w tym silniku nie ma chyba cewki tylko aparaty zapłonowe na każdej świecy. te twoje aparaty to cewki każda na świecy. Sprawdź jakie masz podciśnienia i jak pracują sondy lambda przed...
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy najpierw. Jak nie to może coś z podciśnieniami nie tak?
Kolego ja miałem podobny problem w swoim aucie ale zwiększone było spalanie i samochód gasł także obroty mu falowały a przyczyną było pękniecie rurki Gumowej od podciśnienia przy silniczku krokowym. Może Ci sie przyda http://members.chello.pl/rbanas/renault/... Pozdrawiam
[quote="triakw"]Prawdopodobnie uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa [trzeba go wymienic] .Sprawdzić działanie emulatora LPg.[/quuote No właśnie, jeśli u mnie nie było słychać żadnego podciśnienia przy wyjmowaniu regulatora, a w brata samochodzie było, to może znaczyć uszkodzenie? Czy tak powinno być, czy to nie ma nic wspólnego?
Zero zmian Jutro wywalę -egr i go wyczyszczę - wymienię podciśnienia - wymienię czujnik ciśnienia doładowania Dodano po 2 Turbina wyglądała tak https://obrazki.elektroda.pl/7640611800_... https://obrazki.elektroda.pl/3335712900_...
Witam wszystkich mam ten sam problem błąd p0045 napięcie do konwertera podciśnienia raz 0.3v a raz 2.30v wiązkę całą wyprułem przewody ok tyle że one idą nie do ECU tylko do modułu UPC pod maską . Czy jest możliwe że UPC padło? Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem silnik chodzi w trybie awaryjnym. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Witam. Zapewne taki temat już gdzieś się pojawił, albo podobny z tym że u mnie jest troszkę inaczej chyba. Przed zimą autko ( Megane 1 Coupe 1.6 16v k4m +lpg) dostało nowy rozrząd. Podczas wymiany znajomy mechanik zadzwonił do mnie że stary rozrząd miałem przestawiony o 1 ząbek, i oni go ustawiają wedle znaków tak jak ma być. Po wszystkim silnik ok..pali...
Dobra dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Wałki powinny być jak rusek wkładał oraz jak wystawił zdjęcie Pan m789. Już tydzień temu mogłem mieć go złożony lecz ja głupi założyłem tylko pokrywa + rozrząd, a że strzelało ogniem z ssącego to ja go drugi raz rozbierałem myśląc że coś na ch.. złożyłem. Okazało się że łapał przez to lewe powietrze...
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Witam, mam pytanie odnośnie mojego renault Megane I Classic. Czy po wyciągnięciu regulatora ciśnienia paliwa z "gniazda" na wyłączonym silniku powinno być słychać jakiś dźwięk tak jakby zasysanie? U mnie żadnego dźwięku, a u mojego brata w samochodzie słychać takie zasysanie dlatego pytam. Mam wrażenie że mój regulator nie trzyma ciśnienia i dlatego...
Pomijając dyskusje na temat iskry zapłonowej, to jakbym czytał o moim aucie. Start chwila i PAH!!! PAH!!! Był padnięty czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i dawało za dużą dawkę paliwa. Może uszkodził się przy przekładce, może wtyczka uszkodzona. Błąd ortograficzny poprawiłem.
Ja Ci opisałem tylko kody usterek, a nie pisałem, że to jest przyczyną braku mocy! Posprawdzałeś, czy podciśnienia są ok, czy zawór sterujący turbiną działa poprawnie? Najpierw poczytaj o tym w necie, skoro chcesz sam auto naprawiać, następnie zacznij sprawdzać pewne rzeczy i dopiero pisz!
Mam taki pomysł : Po jeździe na gazie ( :) fajnie brzmi) nie gasić silnika tylko zakręcić zawór na butli LPG i poczekać na wypalenie LPG z instalacji ( silnik sam zgaśnie). Potem spróbować odpalić na Pb w celu kontroli czy nadal jest problem z rozruchem. Drugi pomysł jest taki : podczas pracy silnika na LPG zdjąć wężyk podciśnienia z reduktora, przytkać...
Jest też opcja ,prócz oleju, że przepustnica się zamyka i silnik nie odpali i robi fałszywe podciśnienie jakby popychacze się zawiesiły, ale to też bardzo łatwo idzie sprawdzić.
https://youtu.be/lEJlcSs55H8 Auto po wymianie termometru, oraz czujników temp powietrza i podciśnienia odpaliło i nie zgasło.. ale po czasie zaczął zwalniać i przyspieszać obroty. Odstygł i po południu znowu odpalił i zgasł.. zaczynam wątpić czy znajdę przyczynę. W filmie to ja gazuję.. Jednak i obroty same idą do 1150 około by spaść czasem do 704....
Witam serdecznie. Posiadam Megane 1.6 8v i chciałbym uzyskać informacje które pomogą mi w ustaleniu co jest temu pojazdowi. Mianowicie. Jeszcze do nie dawna po odpaleniu auta obroty ładnie spadały do 850 wszystko było cacy zaczeło się od tego że przy każdym podjeździe do skrzyżowania na luzie (wciśniętym sprzęgle) obroty falowały od 1500 do 2500 przy...
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Witam Renówka ciężko pali po przestanej nocy , wymieniłem świece i przewody WN umyłem silniczek krokowy benzyną , a autko dalej pali z bólem , po 5 min jak zapali i się zagrzeje auto chodzi normalnie , brak mi pomysłów sprawdzałem też wężyki podciśnienia ale są ok , ogóle po pierwszym zapaleniu auta z rana po wciśnięciu gazu auto się nie wkręca na obroty...
Zmierz ciśnienie oleju. Rozumiem że kontrolki świecą/żarzą się po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach. Co do obrotów, wyczyścić przepustnicę oraz sprawdzić czy się nie zacina, silniczek krokowy wyczyścić następnie go wysterować/przyuczyć, sprawdzić również stan przewodów gumowych podciśnień
megane 1.6 8v silnik K7M problem: samochód nie zapala. sprawdzone: czujnk położenia wału ok 250 Ω czujnik położenia przepustnicy ok czujnik podciśnienia ok rezystancja silnika krokowego ok (nie sprawdzone czy daje napięcie) cewki dobre, są zasilane przekaźniki mocy są zasilane załącza się pompa (nie sprawdzone ciśnienie) spostrzeżenia: nie ma iskry...
Po pierwsze jak założył ktoś gumowe przewody paliwowe to one się wew rozlatują i guma zatyka wtryski. Po drugie gaz może się ulatniać przez wtryski gazu , lub przez reduktor podciśnieniem.
To na 100% jedna z trzech rzeczy: -przewód podciśnienia (sprawdź wszystkie te cienkie, nawet jak ,,na oko" dobry zdejmij i powyginaj może być trzaśnięty) -kabel masowy od komputera do silnika (sprawdź oczko przy silniku, często tam ginie masa) -czujnik położenia przepustnicy
Witam wszystkich. Ostatnio pisałem na forum post o mojej megane która nie chciała wkręcić się w obroty(https://www.elektroda.pl/rtvforum... wyczyściłem EGR i tymczasowo problem znikł auto jeździło normalnie, nie kopciło, nie szarpało, ogólnie nie było żadnych problemów aż do dziś gdy wracałem z trasy. Auto na początku zaczęło...
Dobra to zacznijmy pokoleji , razem z cewkami tyle że od tylu samochodu , Panowie interesuje mnie czy można wykluczyć pompke paliwa jeżeli po kilku krotnym gaszeniu i odpaleniu auta problem ustępuje na jakiś czas ? Bo chyba uszkodzona pompka by dawała o sobie cały czaś znać ? i czy w zbiorniku powinno być małe podcisnienie ?
walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Jak na obrotomierzu nie widać to problem zapewne nie jest z obrotami, a z wypadającymi zapłonami - przyczyna zwykle jest w przewodach zapłonowych, fajkach lub cewkach zapłonowych (przebicie). Zwykle takie zjawisko nasila się w wilgotne dni, ustępuje...
Witam forumowiczów. Od pewnego czasu borykam się z problemem, którego nie potrafię do końca rozgryźć. Samochód: Renault Megane 1.4 16V 2000r. Problem jaki dotknął to auto to: 1) falujące obroty na biegu jałowym, średnio +/-80 obr/min. Zachowanie niemal identyczne jak na filmie poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=rjBul0mI... 2) Auto straciło na...
Te reduktory tyle wytrzymują. Polecam zavolaka :) (zavoli zeta n) Jak reduktor puszcza gaz przez podciśnienie to możesz kręcić do upadłego, i to jak najbardziej może być przyczyna nie palenia.
Dzięki za wypowiedź! Dziś kombinowałem dalej, bo zauważyłem, że silnik nie tylko schodzi na niskie obroty ale i wchodzi na zbyt wysokie (dodam czasami) tak na 2000 obr. Tak więc odkręciłem "pierdułke" pewnie to cewka, która otwiera zawór powietrza biegu jałowego, by wyeliminować zawieszanie się tego elementu! Zaworek domknięty na 100%, wczoraj wyczyszczona...
Witam usterka usunięta, uszkodzony reduktor gazu. Okazało się, że po wyłączeniu silnika przez przewód podciśnienia dostawały się resztki gazu z reduktora do kolektora ssącego i przy następnym odpalaniu miał za bogatą mieszankę gaz w kolektorze i benzyna stąd trudności w zapłonie, później doszły dodatkowe problemy, zaczął gasnąć i drgać na wolnych obrotach....
Witam! jak w temacie pływające obroty od 1500 do 2000tyś. obr/min silnik 1.6e 8v 90km niezależnie czy ciepły czy zimny, zazwyczaj po przejechaniu krótkiego odcinka nigdy po odpaleniu. Wymieniłem silniczek krokowy, przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem czy nie ma lewego powietrza i czy nie są uszkodzone wężyki, pozakładałem nowe opaski na wężyki, zmieniłem...
Też mam podobny problem. I tutaj trzeba sobie powiedzieć że może przyczyną być: przepustnica, czujnik podciśnienia, nieszczelność w układzie dolotu, pompa paliwa. Może ma ktoś sposób na zdiagnozowanie tych elementów bez ich wymiany na nowe? U mnie nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Czasami zgaśnie na wolnych obrotach. Najczęściej odpala za...
Witam wszystkich. Od miesiąca borykam się z problemem podwyższonych i falujących obrotów w mojej Megance, ale od początku. Samochód to Renault Megane Classic 98r 1.6 8v + gaz Brc Just II generacji. Problem powstał podczas jazdy. Zaświecił się zygzak i zaraz obroty podwyższyły się na 1500. Po przejechaniu jakiś 5 km zatrzymałem się zgasiłem samochód...
słuchajcie,samochód mi nie palił ponieważ padł czujnik podciśnienia kolektora ssącego(takie plastikowe czarne pudełeczko mieszczące się po pokrywą silnika pod podszybiem) Byłem u mechaniika, podłączył auto pod kompa,zamówiłem czujnik koszt 90zł(zamiennik prawdopodobnie od Daewoo Lanos) i wszystko wróciło do normy. Dziś rano jeszcze przed zmianą tego...
Pisałem wszak , że autokalibracja przy idiotycznym ciśnieniu nie może się udać . Na szczęście zdjęcia wyjaśniają dlaczego : okazuje się że paprak , który próbował to zainstalować wcale nie podłączył podciśnienia do reduktora ! Wiele już rzeczy widziałem i zawsze się jeszcze znajdzie zadziwiający dureń.Omijaj proszę go z daleka jeśli Ci życie miłe !...
Witam, mam Scenic 1.9 DCi 102 kM 2002 rok. Pojawił się u mnie problem wchodzenia na obroty silnika. Odpalam zimne auto, jadę wszystko jest ok, nagrzeje się dalej wszystko jest ok, a tu niespodziewanie nagły brak mocy. Pedał gazu wcisnięty na max-a na obrotomierzu tylko 2500 obr, żeby je osiągnac trzeba sporo czasu i strasznie kopci na czarno. Jadę dalej...
Witam Od paru dni w moim aucie zapaliła się kontrolka dignostyki (kwadracik ze spiralką). Nie jest to jednak odczuwalne podczas jazdy , obroty również są poprawne , auto pracuje równo. Z tego co się doczytałem jest za to odpowiedzialny mi.n czujnik podcisnienia. Po wymianie czujnika na nowy ( zamiennik ) opisanakontrolka przestała świecić jednak obroty...
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
Nie ma opcji oparów z kolektora tam jest podciśnienie. Ma wyciek paliwa raczej.
Pomiędzy regulator ciśnienia wstaw wakuometr i powiedz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.ok.
Witam serdecznie. Mam problem z moją renówką mianowicie podczas jazdy silnik słabnie, samochód zachowuje się tak jakby za chwilę miało zabraknąć benzyny. po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu przez chwilę jest ok a potem znów słabnie. im silnik cieplejszy tym częściej się to zdarza. na początku zapalała się pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku,...
Witam miałem podobny problem z meganką i też się męczyłem w sumie nie wiem dokładnie co było przyczyną ale ogólnie mówiąc nieszczelność w układzie dolotowym, czyściłem przepustnice silnik krokowy regulacja zaworów i nic, poprawiło się po wymianie uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepatrzeniu wszystkich wężyków ( inst.gazowa wszystkie czujniki podciśnienia...
Turbo w tym modelu działa na nadciśnienie a nie na podciśnienie i nie ma tam żadnych elektrozaworów
Metodą prób, po odłączeniu wtyczki z zaworu który jest po prawej stronie zdjęcia, taki z szarym łebkiem wskoczył mi błąd P0033.Wydaje mi sie iż Zawór ten reguluje podciśnieniem z pompy Vaccum, otwierając przepływ na turbinie. zawór ten po zdjęciu szarego łebka można regulować. Po przyjezdzie z Francji coś musiało być z tym zaworkiem robione gdyż nie...
Również miałem problemy z obrotami w Renault Megane 1,6 16v z 2001r. (po liftingu). Na zimnym silniku były w granicach 2-3 tysięcy, po jakimś czasie opadały (nie zawsze), wymieniłem sondę Lambde (tą pod samochodem) niby pomogło na chwile potem to samo, wymiana czujnika temperatury, lepiej ale nadal wysokie obroty. Dzisiaj już wcale nie chciał schodzić...
Luz zaworowy był regulowany jade sprawdzić cisnienie na poszczególnych tłokach może to mi coś powie. Wymieniałem też pomke paliwową to w zbiorniku (kupiłem zamiennik) i zastanawiam się czy może mieć to cos wspólnego bo na gazie jakby troszke równiej pracował. Nadmienie, że ta nierówna praca nie jest ciagła czasmi silnik pracuje wmiare równo, a czasami...
Cześć. Mam problem. Samochód Megane 3 RS turbo . Borykam sie z brakiem wskazania podciśnienia w kolektorze. Mam drugi taki sam samochód na testy i przez to wiem ze cos nie gra. Są 2 MAPsensory od cisnienia i doladowania turbo. Po podpięciu do torque wskazania cisnienia wynoszą 97kpa wiec atmosferyczne. w drugim samochodzie tak samo. A po uruchomieniu...
Witam Posiadam instalacje opartą na KME: parownik silver z podciśnieniem, Filtr fazy lotnej , czujnik podciśnienia cct6 Wtryskiwacze barracuda, wielozawór tomasetto, filtr fazy ciekłej oddzielnie od parownika VALTEK. Po przejechaniu około 34 tyś. km i 2,5 roku użytkowania odcina mi gaz przy zmianie biegów (przy mocnym przyspieszaniu). Dodam, że filtry...
Problem pojawia się gdy puszczam nogę z pedału gazu obroty spadają a silnik krokowy działa jakby z opóżnieniem i auto często gaśnie, czasami silniczek zdąży. Faktycznie, może to tylko silniczek krokowy. Ale gdyby nie pomogło czyszczenie, sprawdź zawory. Miałem identyczne objawy. Dodatkowo - zimny silnik na wolnych obrotach pracował nierówno (Megane,...
Witam!! Wiem, że na ten temat napisano wiele, ale niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Moja Meganka od 2 miesięcy podczas jazdy przerywa dusi się, aż strach nią jeździć. Mam w niej silnik 1.6 75 km. Rocznik 1998 Szukałem dużo po Internecie i właściwie wszystko już przetestowałem. Auto zawsze odpala za pierwszym razem nie ma znaczenia czy silnik...
Witam walczę z tym problemem już od paru miesięcy i nic, mam Renault Megane I ph I z 1999r. 1,6 8V 90KM silnik K7M, ma instalację gazową. Problem wygląda tak że po odpaleniu obroty chodzą dobrze (nieco ponad 1000) i nie ma problemu ale po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przerzuca na gaz i po dojechaniu do ok. 2000 obrotów nawet mniej, wciskam sprzęgło...
Coś się moderator uparł na ten czujnik na skrzyni, a juz kiedyś pisałem że megane i scenic faza 2 czyli od września 1999r gdy weszły do oferty również silniki K4J i K4M ( 1,4 16v i 1.6 16v) zaczęto montować również ABS z którego to pobierana jest informcja prędkości dla licznika. Może się zdarzyć że w ubogich wersjach tych pojazdów nie była zamontowany...
Witam! Co się dzieje: Przy przekroczeniu progu około 2tys obrotów i wrzuceniu auta na luz bądź tez puszczenie gazu obroty zawieszają mi się i niecąca spaść dopiero kiedy lekko przy gazuje obroty spadają lecz nie zawsze to się udaje czasem muszę taka czynność powtórzyć 2 razy. dzieje się to za każdym razem i jest okropnie uciążliwe. 2. jak ruszam i puszce...
Nie załącza się turbina. Sprawdziłem jest sprawna, zawór podciśnienia również, podciśnienie w przewodzie dochodzącym do zaworu jest. Sprawdziłem napięcie na kostce zaworu i wynosi ok 10.2 volta przy obrotach biegu jałowego tak jak przy 3000 obr/min. Domyślam się że jest to przekaźnik albo inna część instalacji o której nie mam pojęcia. Dlatego proszę...
I widzisz nie masz racji. Nie na tym polega ustawienie instalacji sekwencyjnej. Zbieranie map i ustawianie sterownika jest po to aby ECU nie zauważał czy jedzie na lpg czy na benie - co się objawia identycznymi korektami wzbogacenia w ECU. Mapy to czasy wtrysków benzynowych w funkcji podciśnienia. W przypadku mapy gazowej to też czasy wtrysku (pozorne)...
Witam Proszę o pomoc osób które miały podobny problem lub znają się na rzeczy... Przeszukałem forum, auto było u 2 mechaników i nadal to samo... dodam że auto posiada gaz sekwencję, która załącza gaz kiedy silnik osiągnie 37 stopni. jak dawałem auto do zagazowania to problemy już były 1. Pierwszy problem to jest taki że, po odpaleniu zimnego silnika,...
Witam wszystkich, Mam problem z autem z którym walczę już od dłuższego czasu ... Scenic '99 2.0 8v PB + LPG Auto ma wielkie problemy z odpaleniem po dłuższej przerwie ... 3-4 godziny postoju w aktualnych temp. i autko odmawia posłuszeństwa. Po kręceniu 6-10 razy odpala, przy czym gaz trzeba trzymać w podłodze. Gdy już odpali i ustabilizuje obroty można...
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
czujnik podciśnienia megane czujnik podciśnienia renault megane podciśnienia mercedes
brother pasek wydruk wirnik prądnicy magnesami migomat przepala blachę
gniazdo przyczepy podkładka szklana
Junkers Cerapur 2200 błąd 2591 - przyczyny i rozwiązania Konektor bezpiecznikowy w Zetor Proxima - szczegóły