W linku poniżej wpisujesz VIN auta i musisz szukać w tytułach odnoszących się do podciśnień. Vacum system to numer 80, a później w tabelce klikasz na cyfry np. 015, itd. http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m....
Na zaworze zobacz OUT - do zaworu ARF , ATM- w atmosferę , VAC od spodu do podciśnienia .
Pod podany VIN program serwisowy wyrzuca tylko jeden numer: A6510900005
https://obrazki.elektroda.pl/2266752900_... https://obrazki.elektroda.pl/4767512500_... https://obrazki.elektroda.pl/4588235300_... Zapomniałem dodać że jest to wersja USA z AC może ma to jakieś znaczenie. Na zdjęciach zaznaczyłem gdzie idą przewody od tego zaworka z trzema wyjściami dodam że jest...
Szukam schematu podciśnienia
ściągnij sobie serwisówkę, może tam znajdziesz: https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Pompka podciśnienia.
Wiem o tym ale czy mógłbym prosić o przykładowy schemat lub chociaż o opis kolorów wężyków ułatwiło by mi to robotę chodzi głównie o to żebym się zorientował ile trójników lub wężyków mi brakuje. Mam pytanie czy jeżeli zrobię fotkę tego motoru czy pomoże to w identyfikacji jego.
Pewnie odpowiada za zgaszenie silnika, w mercedesach jest on pneumatycznie sterowany, przewody podciśnienia biegną do stacyjki.
Miałem tak, że klient zakupił "niby zamienniki" Pierburga - nowe oczywiście. Nie szło dojść do ładu z podciśnieniem. Założenie oryginałów od razu załatwiło problem. Nie masz oleju w układzie podciśnienia?
Podciśnienie W202 Mercedes. Czy posiada ktoś schemat podciśnienia do Mercedesa W202 C180 1.8 benzyna? Chciałem wymienić uszczelkę kolektora ssącego i zauważyłem, że pod nim jest urwany przewód, ale nie wiem, gdzie powinien iść. Może ktoś posiada taki schemat, gdzie go podłączyć?
Do zaworka regeneracji filtra węglowego. Taki czarny z napisem MOT i strzałką na górze, na lewym nadkolu.
Dla potomnych napiszę. Przyczyną braku mocy był zsunięty wężyk podciśnieniowy przy czujniku. UWAGA to auto ma dwa czujniki podciśnienia !!!
Wygląda na to że nie ma saugrohrdrucksesor'a.
Lepsza diagnostyka komputerowa i pomiar wartości rzeczywistych ciśnienia doładowania oraz precyzyjny pomiar podciśnienia vacum.
dzięki za pomoc usterka zlikwidowana problem był z wężykiem podciśnienia
Czarne przewody które wywaliłem nie były do niczego wpięte leżały sobie kolo skrzynki z bezpiecznikami, naprawdę nie wiem od czego mogły być regulacja świateł działa gaszenie też także co jeszcze może wymagać podciśnienia
a jest gdzieś regulacja podciśnienia???
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Siadła pompa podciśnienia.
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Czyli jak by się włączał tryb awaryjny, zrób diagnostykę i sprawdź tor podciśnienia.
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
Sprecyzuj co to za włącznik. Opisz szatę graficzną. Merole mają większość realizowaną za pomocą podciśnienia.
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Nie zmienia stanu pracy, wartość podciśnienia jest cały czas taka sama. Mogę prosić dokładny nr. grupy VW?
Tam będzie ssało to normalne , zdejmij ten drugi co leci do kolektora tam ma wyraźnie pompować , zobacz po odpaleniu czy nie zaciąga tego pręta od klapy ma być zamknięta , może pomieszane podciśnienia.
Wiitam posiada ktoś schemat przewodlów podciśnienie do Mercedesa w124 2.0 bezyna bedę bardzo wdzieczny za odpowiedź.
Odpięty wężyk podciśnienia. Poszukaj.
Witam potrzebuję schemat podciśnienia do mercedes W124 disel E klasa 94 r 250D
Nie łatwiej poszukać za pomocą SZUKAJ zamiast zakładać nowy temat? Np http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic74... to tylko przykłady Co do CZ to sprawdź czy nie są przerwane / rozłączone /podciśnienia
Dźwignia na pompie służy do awaryjnego gaszenia. Podciśnienia sprawdzone?
Też nie ma
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Podmień zaworek podciśnienia , który steruje cięgnem turbiny. Jakie jest podciśnienie ?
Vacum pompa sprawdzona, wszystkie przewody z podciśnienia i wszystkie gruszki ??
Szukam schematu instalacji podciśnienia w mercedesie w124 200D , chodzi mi konkretnie o wężyki i aparat który odpowiada za gaszenie silnika
My ciebie również witamy na naszym forum! :) Nawet pierwszego swojego posta nie potrafisz zacząć z wielkiej litery... Odnośnie twojej potrzeby: - nie napisałeś czego podciśnienia: silnika czy innych podzespołów - inne podciśnienia są w aucie ze zwykłym kluczykiem, a inne z nowszym "rybką" - silniki 2,0 benzyna były w tym aucie w różnych wersjach - podciśnienia...
Albo czujnik temperatury albo podciśnienia masz nieszczelne. wygląda mi na to, ze jak zadziała czujnik/zawór podciśnienia to potem jest ok. Dokładniej może napiszą koledzy znający te silniki.
najpierw sprawdz świece oraz przewody wysokiego napięcia oraz ustawienie rozrządu. A słyszałeś kolego żeby bez ingerencji przeskoczył łańcuch w mercedes? Sprawdź podciśnienia i węże pod kapciem
A wszystkie podciśnienia są dobrze powpinane .
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
Przepustnica powietrza ma odłączony przewód podciśnienia. Po podłączeniu przepustnica się całkowicie zamyka i silnik nie wchodzi na obroty.
Witam Panowie taka sytuacja. Patrze pod maskę a tam silnik popaprany olejem, odkręcam pokrywę filtra powietrza a tam aż mokro od oleju. Po odpaleniu silnika okazało się że olej zapierdziela przez tą rurkę od pompy podciśnienia. Miał ktoś taki problem, nie wiem czy wystarczy kupić zestaw naprawczy z membraną czy coś więcej trzeba wymieniać, ktoś pomoże?
Sprawdź podciśnienia i szczelność dolotu.
Trójniki wywaliłem całkiem, pompa vacuum daje ok. 0,7 bar podciśnienia na wolnych obrotach, więc chyba dobrze.
Proszę uprzejmie schematy podciśnień
dzięki za podpowiedź niestety nie poradziłem sobie z tym, odstawiłem auto do serwisu tam zrobili podobno pęknięty był przewód podciśnienia
Znajomy miał podobne objawy w takim Sprinterze - też pokazywało różne historie - a okazał się pęknięty przewód podciśnienia od EGR.
Logiczne , że na zimnym silniku są niższe obroty , ale po to jest termozawór , podciśnienie i ''grucha" z tyłu pompy , żeby niższe nie były. Termozawór zimny powinien być otwarty , po nagrzaniu zamyka przepływ podciśnienia do ''gruchy''.
Witam. Mam problem z Mercedesem W209 2.7 CDi 170KM. Kopci na czarno, przy odpaleniu i przy dodaniu gazu. Podciśnienia sprawdzone, wtryski ok. Z mocą, szału nie ma.
Próbowałeś ustami zassać powietrze wężykiem od podciśnienia? Otwiera się wtedy?
Witam serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem potrzebuje pomocy odnośnie podciśnienia Mercedes se380 80r Szukam miejsca gdzie w kolektor ssący wchodzi górny wężyk podciśnienia z aparatu zapłonowego. Patrz zdjęcie. Dziękuję za pomoc Błażej 506800181
Temat rozwiązany problemem była zgnita wiązka
Poszukuje schematu układu podciśnienia w silniku 2,3 k-jetronik
Bo masz dziurę na przewodach powietrznych lub przy którymś siłowniku , otwiera ciśnieniem , zamyka podciśnieniem!
Czyli to tam ma Iść ten wężyk z dołu kolektora ?
Ja bym zaczął od węży podciśnienia, miałem kiedyś podobną usterkę.
Wyjaśniło się coś z tym zamkiem bo mam taki sam problem ? Pompka nie chodzi, na sterowniku podciśnienia w bagażniku jest prąd jest masa na trzecim kablu nic
Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
Rzuć okiem na węże podciśnienia wychodzące z kolektora ssącego.
Iluż to ja znam "mehanikuf"którzy twierdzą że w dieslu jest przepustnica, nie mylić z klapą gaszącą. w starych mercedesach była przepustnica wykorzystywana do zmian podciśnienia, które poruszało membraną w pompie wtryskowej, do której była zamocowana listwa regulująca dawkę paliwa.
Podciśnienie podstawa. Bez podciśnienia nie ruszy nastawnik ciśnienia doładowania,
Jeśli dobrze pamiętam Sprinter ma klapy powietrza sterowane podciśnieniem. Sprawdź dokładnie przewody, rurki podciśnienia nad silnikiem (podszybie w komorze silnika).
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
Witam sprawdzałeś poprawnośc podłączenia przewodów podciśnieniowych,a jak zachowóje się serwo hamulca bo to dosyć potrzebuje podciśnienia
Zacząłbym od sprawdzenia przewodów podciśnień. I chyba z lewej strony jedno zasuwa do skrzyni. Podciśnienia w pierwszej kolejności i zobaczymy.
W modelu 124 były dwa typy silników 2500: starszy, dwuzaworowy i nowszy, czterozaworowy. W związku z tym instalacje podciśnienia również są inne. Skoro jednak jest to informacja tajna - to masz wersję czterozaworową. http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.c...
Witam Sugerowałbym sprawdzenie szczelności wszystkich przewodów gumowych, dolotu i podciśnienia czyli cienkie wężyki gumowe.
zaślep wszystkie podciśnienia i zostaw tylko to od gaszenia, wtedy będziesz wiedział czy ten obwód jest ok. No i przydałby się wskaźnik jakiś żeby sprawdzić wartość podciśnienia powinno być w granicach -450mmhg
Wyjmij przwód podciśnienia z serwa i zobacz, czy wewnątrz jest woda- kamera, lub ... no nie wiem co tam wymyśliśz, rurka i zazsij , nie wiem.... . Czy jest szczelne: Wacuometr podpiety w układ podciśnienia prawdę Ci powie :D
Potrzebuję schematu podciśnień do Mercedesa W140, 3,5TD, 93r.,
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Witamy Odszukaj pompkę od CZ / gdzie informacje na forum po użyciu przycisku SZUKAJ / i zatkaj palcem wyjście z pompki a następnie uruchom CZ , Jeśli się wyłączy to znaczy że gdzieś jest usterka w magistrali ciśnienia/podciśnienia i tam szukaj usterki .
a nie jest tam przypadkiem zamek sterowany z akumulatora podciśnienia tworzonego przez vacuum pompę?
Nic raczej nie podgrzewaj - to wszystko jest kruche. Przetnij normalnie nożem a potem połącz kawałkiem gumowej rurki - tak jak kiedyś mercedes łączył przewody podciśnienia. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale można w obwodzie drzwi kierowcy wsadzić trójnik i tam się wpiąć z bakiem. Przewód baku na pompce zaślepić.
Jest taki problem że są tylko grube przezroczyste węże, zaczynając od pompy, do serva i do tej gruszki pod spodem. ale może jakoś dam rade. Mam takie pytanie jeszcze czy ten właśnie elektrozawór który jest przy EGR jest odpowiedzialny za wytworzenie podciśnienia sterującego EGRem?
Sprawdź układ sterowania podciśnienia, jest prawdopodobnie nieszczelny i elektronika idzie w tryb awaryjny
ciśnienie ma ok.Podciśnienie nie wiem jak sprawdzić,ja to sprawdzałem je ale tylko w ten sposób,że wszystkie przewody podciśnienia uszczelniłem dobrze i tyle.Oto chodzi?
niema tam małych zaworów zwrotnych na wężach podciśnienia ? czy masz tam klapę gaszącą która podczas pracy sama przez przypadek się nie przymyka przez uszkodzoną membranę ?
Stare mercedesy dostawcze miały hamulce na podciśnienie i pod ramą były dwie butle, wężyk i czujnik podciśnienia do kontrolki na desce. Czujnik z takiego mercedesa mozna kupić trzeba znaleźć jego nr katalogowy. Czujnik ten nie miał regulacji. Amerykańskie auta (nie wszystkie) mają czujnik podciśnienia w serwie i dodatkowo montowane elektryczne pompki...
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
W wszystkich mercedesach z tymi i podobnymi silnikami silnik gaśnie przy pomocy podciśnienia. Może być uszkodzony wyłącznik w stacyjce, ale bardziej prawdopodobne jest zjawisko samozapłonu. Trzeba sprawdzic podciśnienia i ciśnienie spężania. Jeśli silnik zużywa dużo oleju,to opary oleju podtrzymują samozapłon.
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
Tak, to właśnie może być problem. Gasi podciśnieniem.
Wężyk podciśnienia podłączony prawidłowo Pozdrawiam i czekam na ewentualne inne pomoce
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Cięgno jest widoczne za wężem podciśnienia. To widoczne czy opisie 120 to cięgno gaszenia silnika
Tego dymu to dużo jest i jest siwy. Z drugiej strony turbina tłoczy powietrze i zawory podciśnienia raczej działają. Czekam na dalsze odpowiedzi.
Wyłącznik po zdemontowaniu nie trzymał zassanego ustami podciśnienia po rozebraniu go okazało się że jest dziurawa membrana.
Mógł zaciąłć się siłownik pneumatyczny otwierający klapę na lewą stronę albo rozszczelnił się obwód podciśnienia sterujący klapami nagrzewnicy. Pompka pod siedzeniem jest od centralnego zamka. Siłowniki nagrzewnicy sterowane są podciśnieniem z serwo.
Sygnał elektryczny ze stacyjki podawany jest na dodatkowo zamontowany elektrozawór włączony w obwód podciśnienia. Filterka nie mam ale dobra uwaga -zamontuję .Dzięki
Może ten opis pomoże!!! Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem! 1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić...
Jedziesz na złom samochdowy. Kupujesz pompke centralnego zamka do jakiegoś VW bądź Mercedesa. Wyciągasz z niej taką zajefajną vacumpompkę, robi podciśnienie do -0,8bara.
To,ze na postoju do 3tys,to tak on ma(ale nie o to chodzi). Podłączałeś go pod coś(diagnoza komp.)? problem jest z ciśnieniem doładowania,które nie mieści się w normie.Sprawdz podciśnienia(wężyki) , szczelność na wężach ciśnieniowych i intercooler. I sprawdz wężyki,ktore idą do reflektorów przednich(to tez podciśnienie,ktore może tam uciekać)...
Ja bym spróbował od najtańszych prób. Zaworek bezwładnościowy na zasilaniu i przelewowy 0.2 bara na powrocie. Pomiar podciśnienia na zasilaniu przed pompą też by się przydał.
wyskakuje błąd No dobra, ja zacznę, jaki błąd?
Jak to mogę zbadać? Mam miernik i chęci ale gorzej z wiedzą.
Problem rozwiązany - okazało się, że przyczyną była zawieszona wakum pompa - usterkę znaleziono w serwisie Mercedesa - było podciśnienie jednak za słabe ok 50% w momencie jej ruszenia zaczęła pracować znowu na 100% ( apropo wcześniej teoretycznie uszkodzonego akumulatora podciśnienia udowodniłem im że urządzenie jest sprawne i przyznali mi rację, dobrze...
mercedes podciśnienia czujnik podciśnienia mercedes nieszczelność podciśnienia mercedes
kamera reset skrzynki bezpieczników skoda octavia airbag kasowanie
filtr piaskowy szuflada kuchenna
Backing Up Firmware on BL602 Tuya Devices Podłączenie grzałki elektrycznej w trójkąt - zasady i wymagania