Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Tak kolego i jak pojedziesz do mechanika od instalacji gazowych, to powinien ci wszystko poustawia,ć włącznie z temperaturą przełączania benzyna gaz.
witam co do alarmu to najprawdopodobniej nie masz podpiętego plusa po zapłonie a jest załączona automatyka i dlatego załącza się alarm
Przypuszczam że sam wentylator jest do wymiany.
Oto rysunek: http://img235.imageshack.us/img235/2696/...
Jak zatkasz przepustnice a silnik chodzi a na wolnych na litr poj ma 6kg powietrza zassac to skąd je bierze?
Po chwili na kokpicie pokazuje się "usterka hamulców" pali się kontrolka ABS. Całkiem możliwe, że wtedy ma zbyt niskie zasilanie lub traci komunikację. Tu bym się koncentrował. Ten błąd ABS nie bierze się z powietrza.
Czy chodzi Ci o termometr ( czujnik temperatury ) powietrza jakie jest na zewnątrz ??
Nie masz problemu z nawiem powietrza.
Jaką pomoc? Zobacz na kanały dystrybucji powietrza i już, może coś spadło, coś się zatkało?
Masy H4, G4, H1. 244 czujnik temperatury wody 1474 czujnik ciśnienia doładowana z wbudowanym czujnikiem temperatury powietrza :D Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :wink:
Więc była nieszczelność. Na zimnym jak ma bogato to mu odrobina lewego powietrza nie robi. Jak się rozgrzewa to już zaczyna mieć znaczenie.
Szukam schematu sterowania silnika dmuchawy (nawiewu powietrza) w RENAULT MEGANE 1,6 96r. (klima,obieg zamknięty).
Poszukaj na forum. Temat już był poruszany. Taki problem sprawia trybik id mechanizmu cyrkulacji powietrza. Odłączenie silniczka nie naprawi usterki.
jeśli to jest benzynowy silnik może to być dmuchawa wtórnego obiegu powietrza
wypnij wtyczke od mechanizmu regulujacego cyrkulacje powietrza
Woda dostaje przez klapę obiegu powietrza, sączy się po wiązce, zazwyczaj powodem są zatkane spływy z podszybia.
W wezykach od paliwa aż biało tyle powietrza .
Wszystko ok, ale informacji jak zdemontowac obudowę filtra nigdzie nie ma. Sam filtr wyciągnąć umiem, ale obudowa siedzi an gumowych zaczepach i się jej nie da ruszyć, a wyciągnąć ją muszę.
Jest, od sondy właśnie pod obudową filtra powietrza.
Podgląd parametrów pracy , kontrola czy nie podsysa lewego powietrza.
Dlaczego ma piszczeć? Czas wtrysku wystarczy? Program to eobd facile. Z google Play I jeszcze mnie zastanawia dlaczego pokazało temperaturę powietrza dolotowego 41
Tja, z pewnością sonda lambda powodowała overboost i zrzucanie węża powietrza dolotowego z turbo
To znaczy koło filtra powietrza
Korekty wtrysków wstawię przy najbliższej okazji , ale map i EGR nie wiem jak sprawdzić ( dopiero się uczę programu który mam ) mam Maxiecu Dodano po 4 A i jeszcze jedno pytanie mam ( może głupie ale cóż nie wiem ) czy ta "przepustnica" powinna tylko reagować ( zamykać się ) w momencie gaszenia samochodu ? Bo żadnego innego ruchu nie wykonuje https://obrazki.elektroda.pl/4484167400_...
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Problem może się jednak pojawić w przypadku dużej wilgotności powietrza. W zależności od ustawienia klapki recyrkulacji powietrza mogą zaparowywać szyby.
Jeżeli znajdziesz opcje z wyłączeniem czujnika wody daj znać. Pozdrawiam.
W podobnych przypadkach należy sprawdzić również czujnik temp. powietrza.
Odpowiem ci na następne pytanie Czujnik zasysanego powietrza.
Odkrec czujnik GMP "impulsator" odepnij kostke od tego czujnika i ja dobrze wyczysc. Wyczysc tez 2 piny od czujnika GMP najlepiej malym pilniczkiem i zwroc uwage czy nie bylo przypalone. Mozesz tez sprawdzic cewke zaplonu bo w tym modelach byly wadliwe cewki , ktore mialy kolor caly czarny. Ale przez cewke samochod raczej nie zapalal przy duzej wilgotnosci...
jak wymontować silnik nadmuchu ciepłego powietrza gdyż jest zepsuty od której strony się go wyciąga co trzeba ewentualnie odkręcić ??????????????plis
Co prawda to od Megane III ale w Lagunie powinno być podobne. Strona 21 bezpiecznik nr. 1, pucha nad akumulatorem obok filtra powietrza. https://obrazki.elektroda.pl/3873556700_...
ok, sprawdze i napisze, dzia :)
Zrób diagnostykę komputerową. Sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza.
Przepustnica czysta , co pokazuje czujnik temperatury powietrza zasysanego.
wg mnie krokowiec do wymiany jest już. Tylko i wyłącznie według Ciebie ! Jak samochód nie zapala, to trzeba sprawdzić czego mu brakuje do szczęścia: paliwa, iskry czy powietrza
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
a jak to odkryłeś?
Więc sprawdź napięcia na pedale gazu, na czujniku ciśnienia powietrza doładowującego. Wystarczy że te dwie gałęzie sprawdzisz w stanie normalnym i jak zaczyna się coś dziać. https://www.icarsoft-france.fr/code-defa...
Tryb awaryjny nie wystąpił, błędów do skasowania komputer nie widział. Tak w tym silniku jest system "common rail". A czy poduszki pod silnikiem mogą powodować takie wibracje.?
Filtr powietrza warto wymienić.
Wartości dla przepływu powietrza byly sprawdzane :?:
Jak zaprogramować czujnik ciśnienia powietrza.(został wymieniony na nowy) Regulamin pkt 11 Proszę poprawić. goldwinger
Mazda 6 2005r 2.0 diesel wymiana pompy wody masakra, silnik też masakra panewki się obracają,podkładki pod wtryski megane 2 wymiana silnika dmuchawy powietrza kabiny trza dechę zdjąć 1.5 dci pompy paliwa (opiłki) VW 2.0 TDI pompa oleju ścinające sie zębatki
No aż testera nie potrzeba do tego. Zdejmij dolne osłony przy konsoli środkowej i sprawdź czy nie ma problemy z którymś z silniczków Nic tam nie zobaczy. Schowek wyciągnąć zlokalizować silniczek odpowiedzialny za rozdział powietrza i sprawdzić czy działa, czy mocowanie w klapie nie jest wyrobione, czy sama klapa uszkodzona.
Pewnie końcówka szczotek albo wypalone piny na regulatorze nawiewu. Temperatura to pewnie inna sprawa.
Sprawdz cewki zapłonowe na swiecach. Czasami maja male przebicia, szczegolnie w niskich temp. i przy duzej wilgotnosci powietrza.
Na górze obudowy filtra jest odpowietrznik, napompuj gruszką i poluzuj ten odpowietrznik, powtarzaj (pompuj i luzuj) aż będzie wypływało paliwo bez powietrza (bez piany).
Sprawdź jeszcze, czy rury powietrza na turbo są dobrze zamontowane.
silnik krokowy mimo, ze przeczyszczony to moze juz jego zycie dobiega konca. Sprawdz sonde lambda i zobacz czy nie lapie lewego powietrza
Zazwyczaj stuka nastawnik przepustnicy, takie trzy-cztery krótkie stuknięca, ale to po wyłączeniu zapłonu. Klapa rozdziału powietrza rumoli w każdym Megane. Oczywiście mowa o Megane I ?
Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.
113 już Ci wysłałem. 002 OBWÓD CZUJNIKA TEMPERATURY POWIETRZA CO.1: Obwód otwarty lub zwarcie z napięciem + 12 V Sterownik podmienię Nie zapominaj o immo :D
Witam. On się sam ustawia, tzn ustawia go komputer. Jedynie co musisz zrobić to przed zamontowaniem ustawić go w minimalne położenie. Przy wyjętym silniczku z obudowy i po przekręceniu stacyjki powinien się trzpień wysunąć i schować. Zwykłym zasilaczem ciężko jest sprawdzić taki silniczek, choć nie jest to niemożliwe. Skoro motor wchodzi na tak wysokie...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
To bez diagnozy się nie da. Kluczowa jest dawka paliwa na wolnych i masa powietrza, doładowanie pod obciążeniem.
witam mam renault megane 96r 1.6 benzyna siadlo mi ogrzewanie nie mam zimnego ani cieplego powietrza nic nie leci nie mam pojencia co moglo sie stac za odpowiedz dzienkuje
Sprawdź lub wymień uszczelkę na przepustnicy, za dużo powietrza i takie objawy
Co do czujnika temp. to 39'C pokazuje gdy jest zarejestrowane uszkodzenie czujnika. Z reguly przy takich dolegliwosciach trzeba szukac 'lewego' powietrza, sprawdz cisnienie w kolektorze odczytywane z MAP.
To jest ten czujnik temperatury powietrza doprowadzanego do kolektora ssąceg?
Jak sądzę, komputer oblicza zużycie paliwa na podstawie danych z przepływomierza powietrza i czasu otwarcia wtrysków...
Co zrobiłem ? wymieniłem filtr powietrza wyczyściłem przepustnice, wraz z mechanikiem posprawdzaliśmy czujniki i wszystko jest ok. filtr paliwa tez jest wymieniony. Mechanik który mi pomagał też nie wie co jest grane.jedynce co zauważyłem to zbiera się woda w obudowie filtru powietrza
Masz nieszczelność w układzie dolotu powietrza. Podaj kod błedu.
juz tak próbowałem poniewaz znajomy mi juz to sugerował ale to nie pomogło jak wyjełem termostat i sie nie nagrzewał do 90 stopni to sie nie zapowietrzał a jak bez termostatu go nagrzałem to sie zapowietrzył to wychodzina to ze jak złapie 90stopni to wtedy dostaje powietrza
jak sprawdzić przelewy?
Wiem, czytałem, odpowiadałem raczej Koledze, który wydaje się, że ma dużo racji. jest za wysoka i ustal dlaczego . Dodano po 6 Moim zdaniem, silnik ma kłopoty z "oddychaniem". Więc albo wydech, albo dolot. Nie sądzę byś przeoczył zapchany filtr powietrza lub jakąś szmatę w dolocie. Wracamy zatem do rozrządu, ustawienie, stan wałka. Chodzi o moment i...
Wymień filtr powietrza i podłącz Clip Renault
Jak sam rośnie do 4 tyś obr?? to jest na silniku krokowym czy serowanie jest przepustnica?? a lewego powietrza nie ciągnie??
Mysle,ze to chyba nie masa na skrzynie bo kabelek cienki jak z lampek na choinke i nawet nie siega do skrzyni. Do filtra,najdalej do skrzynki z przeplywomierzem powietrza. Dzieki
trance musisz mi powiedzieć gdzie to sprawdzić to ci powiem + odpinany był akumulator
Jakaś grupka inżynierów z renault wymyśliła 3 te śrubki, więc pewnie mieli rację, że mają być 3 a nie 2. Jak boisz się roboty to może użyj ścisku stolarskiego ;) Jak uszczelka nie będzie dobrze dolegała to wszystko zapieprzy Ci się kurzem. Pocoś został wymyślony fitr powietrza.
Nie wiem. Mechanik twierdzi że zassało olej do komory spalania i dla tego wszedł na takie obroty. No bo tak pewnie było, pytanie którędy ten olej ssało, kiedy nastąpiło uszkodzenie tłoków, przed czy po wkręceniu się silnika. Miska zdjętą? Jak wygląda wał? Olej jest w przewodach oraz chłodnicy powietrza?
przewarznie to . filter powietrza,zapchany katalizator,jakosc paliwa
sprawdziłem czy nie łapie lewego powietrza i jak na domowe warunki mało profesjonalnego warsztatu samochodowego mogę stwierdzić brak dojścia lewego powietrza. Jak nie ma powietrza to nie ma spalania. Jak nie ma spalania to nie może się wkręcać na obroty ( no chyba że z górki na biegu) Lepiej sprawdź to jeszcze raz . Silniczek wolnych obrotów wyciąg...
Masz powietrze w układzie paliwowym, zamontuj przeźroczyste wężyki i zobacz czy nie widać bąbelków powietrza. Jeśli takie zobaczysz to masz winnego.
Może się jeszcze do czegoś przyda. W załączniku sposób wymiany filtra powietrza i firtra kabiny. Pozdrawiam.
Sprawdź czy nie łapie obcego powietrza. Sprawdzali pracę sondy lambda?
W komorze silnika są dwa miejsca z bezpiecznikami: 1. Przed wnęką lewego koła, pod pokrywą 2. Na płytce zasilania pod kratą wlotu powietrza na prawym błotniku.
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Witam,mam problem w megane z 1996roku 1.9dt pomimo czystego filtra paliwa i powietrza silnik nie wchodzi na obroty byl wymieniany zawór gaszenia silnika bo nie dało się zgasić samochodu za pomocą kluczyka
Dodam jeszcze ze na cieplym silniku mialem obroty 1200 i odpiolem wtyczke od nastawnika biegu jalowego i obroty wzrosly i podpiolem od nowa i byly na 1200 , tak sie zastanawiam czy moze byc to wina czujnika temp powietrza dolotowego ?
Witam. Nie działą mi nawiew na wszystkich 4 pozycjach ani nie świeci kontrolka od wewnętrznej cyrkulacji powietrza. Bezpieczniki są ok. Od czego zacząć??? Nie ma tutaj na forum żadnej konkretnej odpowiedzi z podobnych tematów.
Zimne luty mogą być ale bez gorącego powietrza nie poprawisz takiego niewidocznego SMD.
Df 012 napiecie zasilania czujnika nr 2: – czujnik temperatury powietrza, – potencjometr pedału ścieżka 2, – czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego, – czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. To wiem.
lecz na przewodach paliwowych zaraz przy wtryskach widać bąbelki powietrza od czasu do czasu Sprecyzuj proszę.
Spoko da się sprawdzić sprężarkę bez czynnika. Nabijasz delikatnie około 3 bar powietrza i zapuszczasz do sieci maszynę, jednocześnie obserwując zegary. Zawsze trzeba to robić we dwie osoby, przy sprawnej sprężarce bardzo szybko narasta ciśnienie. Ta metoda jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. po napompowaniu wyszło że jeszcze chłodnica Od razu widać że...
Auto stanie na kilka godzin i potem trzeba dłużej zakręcić ale pali zawsze za pierwszym po kilku sekundach, za drugim strzał. Założyłem nową gruszkę, nowy filtr Mann, nadal to samo, niby za pierwszym razem po wymianie odpalił na dotyk a później po postoju kręcił dłużej. Na dniach będę mieć Clipa i sprawdzę jak wtryski i pompa, wszystko szczelne, wszystkie...
Swiec w sumie nie sprawdzałem zacznij od sprawdzenia świec to też moze byc powodem szarpania silnika. Sprawdz czy nie łapie powietrza w układzie paliwowym.
oczywiście podstawowe rzeczy takie jak filtry, rozrząd, węże żeby pompa nie łapała powietrza oraz ciśnienie w cylindrach sprawdzone ?
Być może filtr kabinowy dawno nie był zmieniany i jest tak brudny, pozatykany liśćmi i brudem że wentylator nie ma siły zassać powietrza zewnątrz.
Witam wszystkich, mam problem z lokalizacją czujnika temperatury powietrza w Renault Megane 1.6 8V 96r. , chciałbym go wymienić bo w kabinie auta na wyświetlaczu pokazuje mi się kosmiczna temperatura otoczenia.Mam na dworze temp. -1 a w aucie pokazuje mi +70 , więc uważam że ten czujnik jest uszkodzony, ale nawet po wielu poszukiwaniach nie odnalazłem...
Szcelnosc sie sprawdza azotem a proznie sie robi po to, zeby usunac resztki powietrza, azotu i zeby układ osuszyc.
To zależy ile jest tego powietrza bo potrafi i piana lecieć .Widziałem takie Clio.
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Na 3 Atmosfery bym się nie zdecydował, ale bo przykład firma Limora oferuje prosty, ale działający przyrząd z kilkoma rodzajami nakrętek do takiego odpowietrzania. Sugerują pobranie powietrza na przykład z zapasowymi. Można wówczas zapewnić ograniczone ciśnienie.
Witam przeczytałem wyżej że ktoś napisał że "żabojady" tak zrobiły to autko że musi być oryginalny czujnik otóż panowie jest to nie prawdą bo miałem podobny problem z temperatura w Megane i na dzień dzisiejszy w lusterku mam czujnik z FORDA MONDEO MK2 i mierzy temperaturę powietrza aż miło :) a co lepsze dokładnie jak oryginał.
Lepszą kulturą pracy są rozwiązania trzy tłoki. Koło podzielone na trzy, co 120° 1tłok w górnym martwym punkcie. To daje mniejsze obciążenia silnika w danym momencie. W twoim rozwiązaniu, dwa tłoki równocześnie w tym samym momencie wtłaczać będą ~686cm3 powietrza
Witam, od dłuższego czasu w mojej Megane mam problem z obrotami , auto na luzie trzyma 1500/2000 tyś obrotów , ta sama sytuacja jest w trakcie jazdy , po którymś zgaszeniu i odpaleniu na nowo jest w porządku ale tylko na chwilę. Mechanik stwierdził że to przepustnica ale niestety bez żadnego sprawdzenia po prostu strzał w ciemno . Nie chcę w ciemno...
megane czujnik powietrza megane filtr powietrza renault megane filtr powietrza
elektryczna tylna klapa przetwornica 200hz wytrzyma kondensator
sterownik hulajnoga elektryczna sterownik hulajnoga elektryczna
Samsung płyta indukcyjna - kod błędu C0 Skoda Fabia - Wszystkie kontrolki zapalają się podczas jazdy