Witam. Citroen c5 2002r 2.0i (al4 20TS03..) Niestety nie udało mi się uzyskać tu odpowiedzi na pytanie odnośnie napełnienia pustej skrzyni więc wlałem 7,5l oleju mobilaft71141 (przez otwór na klucz kwadratowy)odpaliłem silnik i zmieniłem pozycję położenie lewarka zmiany biegów tak po 10 sec. na każdym biegu. Następnie na włączonym silniku rozgrzanym...
rano po podniesieniu maski okazało się że w wężyku zasilającym pompę było ok 10cm powietrza od strony pompy, przy próbie pompowania gruszką powietrza zamiast się zmniejszać zaczęło go przybywać. Auto zapaliło lepiej niż zwykle ale to nie zmienia faktu że coś jest źle. co to może być? czy to zawór zwrotny we filtrze?? ale skąd to powietrze???
Witam,mam problem w megane z 1996roku 1.9dt pomimo czystego filtra paliwa i powietrza silnik nie wchodzi na obroty byl wymieniany zawór gaszenia silnika bo nie dało się zgasić samochodu za pomocą kluczyka
Te sterowniki są wadliwe ale i zawór przestawiacza wtrysku może się zacfinać.
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Czasami się podniesie do 10 bar i jak już się podniesie to przez jakiś czas pracuje tak jak się patrzy ale po jakimś czasie znów 7 bar i kicha. Na zegarach podpiętych w miejsce wysokiego ciśnienia gdzie maszynę się podpina mam przy 25 stopniach na postoju 15 bar chłodzi tak sobie. Po chwili się podnosi do 18 bar i włącza się 2 bieg wentylatora i ciśnienie...
Zdejmij filtr powietrza i sprawdź czy wtrysk podaje paliwo. Jeśli tak i masz iskrę to proponuje sprawdzić kompresję. Pewnie zawór poleciał i nie pali na dwa cylindry
Turbo w tym modelu działa na nadciśnienie a nie na podciśnienie i nie ma tam żadnych elektrozaworów Jeśli problem wystapił sam - bez niczyjej ingerencji, EGR nie przepuszcza spalin , turbo jest z stałą geometrią ( silnik 80 km), nie ma przepływomierza , czujnik ciśnienia w kolektorze nie pokazuje pogody , układ doładowania jest szczelny , wtryskiwacze...
Witam od nie dawna mam problem z reno megane scenik 2.0 98r, + lpg, polegający na trzymaniu silnik w zakresie obrotowym od 1200-2500, obroty oczywiscie wachlują lecz nie zawsze. czasem trzymają się jednej granicy np 2000. (objawy sa takie same na LPG jak i benzynie) Próbowałem czyścic benzyną zawór regulacyjny powietrza biegu jałowego niestety bez efektu....
Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem ponownie! Dziękuję w kolejności ; koledze (at)pitool - za celną informację na temat zaworu EGR, faktycznie był zabity nagarem i nie domykał się ok. 3 mm. Po moczeniu w nafcie przez kilka godzin oraz oczyszczeniu przylgni, prowadnic i grzybków - zawór pracuje idealnie ! W między czasie umyłem również cały...
Piszesz, że cewek nie ruszasz. A masz pewność, że są sprawne? Potencjometr położenia przepustnicy sprawdzony? Zawór powietrza (tzw krokowiec) sprawny. A może nawet kolektor ssący nieszczelny. czyściłem pompkę paliwa . Ciśnienie paliwa odpowiednie? tylko rozrząd czeka I tutaj przygotuj się bowiem możesz marnie skończyć. Ale skoro kłopoty zaczęły się...
Jeśli można. Dzisiaj udało mi się wsadzić łebek pod maskę (jak dzieciaki spały). Wiem jedno, zawór pochłaniacza par paliwa jest zamknięty na załączonym zapłonie. Bez pracy silnika jak i podczas początkowej pracy ssanie- tyle mali terroryści dali mi czasu. Nie o to jednak chodzi. Zauważyłem jednak coś co przykuło moją uwagę. Już po wyłączeniu przez silnik...
Witam Jak w temacie, posiadam megane z układem paliwowym Delphi. Auto kupiłem w Belgii, przyjechał na lawecie z niby uszkodzonym wtryskiem, faktycznie był uszkodzony tzn. zawieszał sie, wymieniłem na sprawdzony i było by ok gdyby nie powietrze w układzie, zauważyłem ze na zwrocie z pompy idzie piana a do tego wszystkiego okazało sie ze zapowietrza sie...
Dzięki za wypowiedź! Dziś kombinowałem dalej, bo zauważyłem, że silnik nie tylko schodzi na niskie obroty ale i wchodzi na zbyt wysokie (dodam czasami) tak na 2000 obr. Tak więc odkręciłem "pierdułke" pewnie to cewka, która otwiera zawór powietrza biegu jałowego, by wyeliminować zawieszanie się tego elementu! Zaworek domknięty na 100%, wczoraj wyczyszczona...
Williams zrób tak: JAK USTAWIĆ SILNIK NA GAZIE, szczególnie gdy się nie ma analizatora spalin. Zacznijmy od punktu wyjścia : Silnik MUSI być poprawnie ustawiony na benzynie , właściwe obroty biegu jałowego, sprawny układ zapłonowy, filtr powietrza czysty itp... itd. Co zrobić ? Silnik jest ciepły, pracował na benzynie , przełączamy na gaz. Wstępnie...
Witam, mam problem z wodą, która mi chlupocze w progu od strony kierowcy po mocniejszym deszczu. Jak ją spuścić to już wiem (zatyczka na dole w tylnej części progu), ale niestety nie mogę dojść skąd się tam dostaje. Raz już miałem, że woda mi wyszła w środku auta za kierowcą. Polewałem wodą przednią szybę i wszystko wskazuje na to, że gdzieś z okolic...
Witam, tydzień temu odebrałem swoje auto od mechanika. Wymieniono olej w silniku, uszczelkę pod głowicą, jakiś oring, rozrząd, pompę wody, odkamieniono układ chłodzenia silnika, "wyprostowano głowicę?", szlif zaworów i jeszcze tam jakiś bajer. Od razu zmieniono kable na nowe bo te miały 3 lata i przejechały sporo. Auto ma 353 tys km przebiegu, nie był...
Witam, Niedawno kupiłem samochód jak w temacie, no i po ok. miesiącu w kabinie zrobiło się zimno. Ciepło promieniuje z nawiewów tylko wtedy, gdy dmuchawa jest wyłączona i nie jadę zbyt szybko (poniżej 50 km/h). Gdy przekręcę pokrętło temperatury całkiem w lewo robi się zimno, gdy przekręcę w prawo - czuć ciepło. Wystarczy jednak, że włączę dmuchawę...
Ostatnio w mojej Meganie II 1,5 dci wymieniałem filtr paliwa. Problem jest taki, że w przewodach paliwowych do i z filtra jest powietrze, które cały czas krąży. W trakcie jazdy nie zauważyłem żeby samochód miał jakieś problemy. Problem jest z odpalaniem, musi więcej rozrusznik kręcić niż za zwyczaj. Jak usunąć to powietrze z tego układu? Proszę o pomoc.
Witam. Mam mały problem mianowicie gdy przegazuję autko tak do 5000obr to zauważyłem iż wycieka mi płyn chłodniczy. Dokładnie jest to zaznaczone na obrazku poniżej. Nie wiem czy tam powinna być jakaś uszczelka bo jest to przykręcone dość dobrze bo dzisiaj jeszcze sprawdzałem i dokręcałem. Wg mnie jakaś uszczelka powinna być bo płyn po dodaniu gazu do...
Witam. Otóż w maju 2012, czyli 9 miesięcy temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Niestety teraz jest taka sytuacja że od strony rozrządu z tyłu silnika pociło się. Więc tydzień temu postanowiłem dokręcić głowicę. Dokręciłem śrubę od strony kolektora dolotowego dosłownie 2 mm (musiałem na klucz założyć przedłużkę i dobrze się zaprzeć). A chcąc dokręcić...
Witam, proszę o pomoc w sprawie Renault Premium 2006r. Wyskakuje mi błąd: APM MID185 SID251 FMI5 Zawór nie spuszcza powietrza tylko uchodzi ono z przodu.
Witam temat był poruszany ale nie znalazłem odpowiedzi. Wentylator przestał działać. Kupiłem nowy rezystor podłączyłem i od razu zaczęło się z niego dymić chyba jakieś zwarcie. Sprawdzałem wentylator po podłączeniu na krótko działa. Bezpieczniki, przekaźniki sprawdzone. Co może być przyczyną tego zwarcia. Auto kupiłem rok temu w wakacje i wszystko do...
Witam, mam problem z nawiewem a mianowicie nie działa. Czasami się włączy, ale jest to żadkością a jak sie już odpali (podczas wstrząsu) to nie dmucha ciepłym powietrzem(nawet na "ciepłym" silniku) i buczy. Sprawdziłem bezpieczniki od strony kabiny żaden nie był przepalony, od strony silnika nie mogę dojść do bezpieczników. W czym może leżeć problem?...
witam. mam problem z moją megane 1.6 8V. po jeździe gdy odkręce korek to około 5 minut powietrze wychodzi przez zbiorniczek wyrównawczy lecz płynu nie ubywa. wymieniłem już termostat, zrobiłem uszczelkę pod głowicą, wymieniłem pompe wody bo delikatnie juz ciekła, wymieniłem chłodnice ponieważ myślałem ze przypchana jest i juz mi sie pomysły skończył....
Witam jak w temacie nie dmucha nawiew wystarczająco mocno.Wiele razy to czytałem o niedziałającej dmuchawie u mnie było to samo elektrycy kombinowali raz chodziło raz nie .W końcu jeden powiedział ze to pewnie silnik wentylatora , wiec kupiłem używany ale od scenika wyglądał silnik identycznie nie ma to chyba znaczenia podłączyłem po zmianie wtyczki...
Renault Megane 2 2006r. Zwarcie w zapalniczce przestały działać wszystkie nawiewy klima i gniazdo zapalniczki. Przerabiał ktoś ten problem
Witam, Wyłamał sie jeden ząb w zębatce przesłony recyrkulacji powietrza i przez pewien czas po przekręceniu kluczyka w stacyjce przesłona tłucze sie niemiłosiernie.Koszt naprawy duży,więc przesłona na stałe zablokowana w położeniu otwartym.Czy niepodłączenie zasilania na silnik sterowania przesłoną nie spowoduje problemów. Pozdrawiam
Witam. Proszę o wsparcie w temacie działania grzałek elektrycznych dodatkowych zainstalowanych w nagrzewnicy powietrza Samochód Megane III 1,6 benzyna, 100 KM, 2011 rok, klimatyzacja automatyczna. Cały czas klimatyzacja w automacie. Grzałki się nie włączają. W ubiegłej jesieni i zimy szedł nadmuch ciepłego powietrza po ok 30 sek. teraz po przejechaniu...
Witam, dziś zaskoczył mnie pierwszy przymrozek nad ranem, wsiadam sobie do samochodu i ... nawiew nie działa. :cry: do pracy jakimś cudem dojechałem co chwila skrobiąc szyby. Gdy przełączam biegi nawiewu słuchać delikatne stuknięcie w wentylatorze, który jak się zorientowałem jest od strony kierowcy. Jest do niego totalnie utrudniony dostęp, chciałem...
Witam.Po rozgrzaniu samochodu ogrzewanie bardzo słabe.Wymieniony termostat,węże do nagrzewnicy gorące, cięgna pracują normalnie.Zespół nagrzewnicy wymontowany i sprawdzony przez mechanika i niby ok.Proszę o poradę
Szarpanie na wolnych to wtryski badz tez skoki cisnienia na szynie spowodowane uszodzeniem pompy (sprawdz czy w węzach nie ma powietrza). Co do kontrolki to zawiesza sie zawór EGR badz tez pedał przyspieszenia a konkretnie wtyczka.
Megane 3 2.0T benzyna i LPG. To samo na obu paliwach. Im dłużej się jedzie to jest gorzej. Na początku s miarę ok. Potem coraz częściej błąd na desce. Aż w końcu po godzinie jazdy już ciężko jechać bo szarpie przy dodaniu gazu. Sypie błędami df011 i df1012 w ECU oraz df324 w ABS. W tym momencie sonda zaczyna pokazywać około 0.1v i korekty krótkie lecą...
jedynie olej i filtr powietrza ma już 8tyś nalatane. A ile "nalatały" zawory od czasu kiedy ktoś to sprawdzał?
Ja maiłem coś podobnego w megane 1.4 ustawiłem zawory i było dobrze. Może łapie gdzieś lewego powietrza, lub tak jak kolega napisam czujnik położenia wału? Na allegro zamiennik koło 50 zł. Zdania rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono jak i diakrytykę
Nie wiem. Mechanik twierdzi że zassało olej do komory spalania i dla tego wszedł na takie obroty. No bo tak pewnie było, pytanie którędy ten olej ssało, kiedy nastąpiło uszkodzenie tłoków, przed czy po wkręceniu się silnika. Miska zdjętą? Jak wygląda wał? Olej jest w przewodach oraz chłodnicy powietrza?
Dzięki za uwagi, masz rację zawór biegu jałowego zasilania powietrzem jest nazywany potocznie silnikiem krokowym, a gazem steruje linka. Niestety twoje sugestie nic nie wnoszą do sprawy, nie pomagasz - nie krytykuj.
ale w czyms to przeszkadza jak na kazdym tloku bedzie po dwa zawory? Kazdy cylinder bedzie mial odzielne wyjście na zasysanie powietrza i oddzielny na wypuszczenie sprezonego powietrza. Chce tylko wiedziec jaką to bedzie mialo wydajnosc bo nie wiem czy jest sens robic taki kompresor.
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
Witam serdecznie. Mam mały problem,podczas jazdy silnik 1.6 8v 90koników stracił nagle moc tak jakby się zatrzymał,ale zaraz ruszył ponownie tylko już ze stukami w silniku jechałem około 100 na godzinę.Co to mogło być? Klepie mi teraz cały czas. Wymieniłem olej,wyregulowałem zawory,wymieniłem świece,spadnięty był jeden wężyk powietrza to go wsadziłem.Odpala...
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
Zaczynam mierzyć i ... szok!! W szczelinę zaworu wylotowego, w którą powinien wejść szczelinomierz 0,25mm nie mogłem wcisnąć 0,10mm. Pierwszy raz spotkałem się z tak rozregulowanymi zaworami. Ciekawe tylko ile teraz będzie palił. Miałem podobne problemy, jak malum (ten sam silnik). Długo walczyłem z układem elektrycznym, bezskutecznie. Zdopingowany...
Witam! jak w temacie pływające obroty od 1500 do 2000tyś. obr/min silnik 1.6e 8v 90km niezależnie czy ciepły czy zimny, zazwyczaj po przejechaniu krótkiego odcinka nigdy po odpaleniu. Wymieniłem silniczek krokowy, przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem czy nie ma lewego powietrza i czy nie są uszkodzone wężyki, pozakładałem nowe opaski na wężyki, zmieniłem...
Pierwsze sprawdz zawór gaszenia na pompie czy kabel elekt. nie jest załamany,czy łączy(często tak się dzieje)wymień filtr pow.po lecie bo zakurzony i nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza.Stawiam na zawór gaszenia.
Witam posiadam reno megane 2 1.5 dci od 5 lat i zero problemów do dziś;/ Rano pojechałem roboty wszystko ok ale po robocie około 9h, odpaliło zero reakcji na pedały gazu i po 10 sek zgasł zauważyłem że w przewodzie paliwowym między gruszka a filtrem paliwa jest dużo powietrza silnik kręci ale tak jakby nie dostawał paliwa popiołem komputer i wyskoczyło...
Wymieniam pierścienie i zobaczymy Po co wymieniać pierścienie?. Toż przez pierścienie tyle oleju nie weźmie co przez uszczelniacze na zaworach, to raz. Aby sprawdzić, to wystarczy odkręcić korek wlewu oleju do silnika i jeśli podczas pracy silnika daje białym dymem wraz z powietrzem, to oznacza nieszczelność góry głowicy, czyli wspomniane uszczelniacze...
Witam Poproszę o pomoc w temacie skrzyni DPO 050 auto Renault Megane II 2008 1,6 W skrzyni po przejechaniu około 2-3km następuję coś jakby strzał (czasami bez tego) i zapala się komunikat SPRAWDŻ SKRZYNIĘ. Przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu auta błąd się kasuję i jedzie dalej dobrze, czasami się powtarza jeszcze raz to samo. Dzieje się to tylko...
Ja piszę o napięciu na czujniku temperatury Czujnik sprawdzony , rezystancja ujemna zmierzona na złączu ECO. Jest OK zgodny ze specyfikacją. Odłączyłem wszystkie wtyczki i zasilanie elektryczne gazu. Nadal obroty wysokie. Pomierzyłem sygnał z czujnika ciśnienia zasysanego powietrza( podciśnienie) i mam wartość 1V , odłączyłem wężyk 5V a tu obroty spadły...
Witam Jestem posiadaczem Clio 1.9 dTi od 4 lat, lecz od jakiegoś czasu autko zaczęło mnie zawodzić. Krótko opiszę moje przygody z autem. Otóż problemy rozpoczęły się od problemów z brakiem reakcji na pedał gazu. Auto pojechało na komputer do serwisu i pokazało błędy czujnika temperatury paliwa błąd czujnika temperatury powietrza i błąd przepływomierza....
Nie polecam również Renault, też doświadczyłem Megane I, Scenic I i Scenic II - Dziadostwo Ciekawe, do zeszłego roku miałem megane 1 (polift 1,6 16V z gazem), czyli prawie to samo co scenic 1. Skończyło żywot przez idiotę co nie rozpoznawał świateł. Stan licznika w momencie złomowanie lekko ponad 400k, z czego ponad 200k na LPG i praktycznie zero problemów...
Chłopie w czujniku jest stabilizator napięcia.... tak to jest skoro się nie wie że napięcie mostka tensometrycznego musi być zasilany stabilnym napięciem bez wachań inaczej by pokazywał faktycznie bzdury. Co się w kompie resetuje ? a no parametry czyli odczytuje czujniki i ich parametry względem temperatury silnika. Iglica jest zasilana napięciem nie...
Mam dość dziwny , ale dokuczliwy problem, wygląda mi to na uszkodzenie komputera , ale sami oceńcie: Jadąc samochodem i wrzucając na"luz" silnik pracuje cały czas na 1500-2000 obrotów. Jeśli wtedy wyhamuje do ok np.20km/h i wrzucę 2 bieg obroty spadają do 1000, daję na "luz" i już trzyma 1000, no ale jak przejadę kawałek dalej jest to samo . Usterka...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc w analizie błedów? Na początek pare faktów: -auto jezdziło dobrze czasami gdy było gorąco traciło lekko moc i trzeba bylo go dłużej kręcić gdy było rozgrzane by odpalilo. -od roku jeżdże z odpiętym zaworem EGR( gdy podpinam przy przyspieszaniu zapala się Check i auto przechodzi w tryb serwisowy..) bez niego duzo lepiej...
gluchy, a czy jest sens kupowania złomu za 9000zł i wkładania dodatkowych 2000-3000 i życia w stresie bo tych 3000zł już nie ma? :-) Sądzisz że auto za 9000zł będzie lepsze od auta za 7000zł? ha,ha Dlatego napisałem: Punto II za 7000zł + 2000-3000zł na części! Mechanik do Punto? Raczej nie potrzebny! Takie rzeczy jak: - olej w silniku i skrzyni - świece...
Witam wszystkich. Naczytałem się na forach i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Może i u nie których są podobne obiawy ale jak już ktoś naprawił to wpisy się urywają. Nie mogę utrzymać wolnych obrotów na benzynie, na gazie chodzi idealnie. Odpalam go i pochodzi parę sekund trzyma obroty na 1 tyś i gaśnie potrafi mieszać obrotami tak jak by na...
megane powietrza zawór powietrza scania zawór dopływu powietrza
błąd 17925 komora wygrzewać kuchnia indesit
radio makita naprawa głowica drukarka
Toshiba 39L433D / 39L4333D LED TV Vestel Chassis Faults, PSU, LED Strips, Firmware Issues Brother HL-5350DN – poprzeczne paski co 94 mm, szerokość 1,5 mm – bęben DR-3200