Rozumiem że na bezpiecznikach koło akumulatora już nie ma prądu?
Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Niestety dużo jest przypadków (wypytuje użytkowników o tryb korzystania z auta)w tym sezonie chodzi o to że auta są odpalane troszkę w gorszych warunkach więc pobór na rozruchu jest troszke większy dalej natychmiastowe włączenia świateł ,nawiewu,radio,ogrzewanie tylniej szyby to wszystko z krótkim dojazdem do celu i oczywiście przy słabszej kondycji...
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Odłącz na jakiś czas sprzęt- wtedy potwierdzisz lub wykluczysz. Poza tym można zmierzyć prąd ładowania.
pod któryś ż żółtych, najlepiej pod ten co nie ma prądu na drugim położeniu kluczyka
ECU ma opcję podwyższenia obrotów przy zwiększonym poborze prądu. I może tu problem.
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Cewka na drugim tłoku nie daje prądu Renault Megane Grand Scenic 2 generacji. Gdzie jest tłok numer 2 w Renault Megane Grand Scenic 2?
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Jaki megan? Kombi?
Kondensator wylutowałem i jest bez zmian. Będę szukał dalej. Po naciśnięciu przycisku pobiera 18mA, to też chyba za dużo. Działa prawidłowo tylko baterie "siadają".
wszystko rozumiem tylko w bezpieczniku f19 nie ma prądu.
Pomocy. Renault Megane kombi 1.6 16v 2000r nie mogę odpalić. Sprawdziłem rozrząd - działa, wlewałem benzynę bezpośrednio - nie działa, odpiąłem cewkę, sprawdziłem iskrę - brak. To gdzie teraz szukać prądu.
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Oczywiście tej ukrytej
sprawdz pobór prądu
Na mój rozum to wygląda na przebitą jedną z diód dodatnich głównych lub bardzo silne zanieczyszczenie które powoduje upływność. Prąd płynie przez tę diodę i diodę od wzbudzenia i potem przez regulator. Odpięcie regulatora powoduje przerwę w obwodzie i zanik prądu.
Musisz wykonać pomiary podczas tego "zaniku prądu". Zwykłym multimetrem.
Masz interface CLIP do tego samochodu?
Chyba jednak bedzie jakiś kabel bo z tyłu w żarówkach nie dochodzi prąd
A może odłożysz komputerek a weźmiesz w rękę cęgi DC i sprawdzisz co pobiera prąd?
Sprawdź bezpiecznik F6 7.5 A.
Alarm jest ,napisz jaki prąd pobiera
A co za problem sprawdzić co pobiera? Multimetr jakikolwiek posiadasz? tak posiadam
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
witam dziś mierzyłem pobór prądu i wyszło 0.15
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Bezpiecznik dobry ,lecz może być problem na kostkach wychodzących z skrzynki bezpiecznikowej.Mechanizm szyby pobiera prąd o dość dużym prądzie.
Jutro będę mógł dopiero zobaczyć czy jest w Aku prąd dziś już jest za późno.
a mierzyłem to miernikiem prądu.
No nie chciałbym sytuacji że padnie mi akumulator bo będzie większe zapotrzebowanie na prąd niz dostarczenie tego prądu
Tylko świece żarowe nie działają czy coś jeszcze? Patrzales może czy czasem prąd cały czas nie idzie na wzbudzenie alternatora?
Wspomaganie elektryczne pociągnie trochę prądu ale na te 15 kilometrów powinno wystarczyć, jedź bez świateł i powinieneś dobić do celu. Pewnie klima stoi.
Uszkodzony sterownik świec, są w nim dwa przekaźniki, jeden na świece cyl. 1-4 a drugi na 2-3
Przełącznik i kostka do wymiany, później zmierzyć pobór prądu.
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Czyli pomimo, że napięcie wynosiło 12,5 V na przewodach to takie sprawdzenie multimetrem nic nie daje. Trzeba sprawdzać dopływ prądu za pomocą żarówki i wówczas mamy pewność że prąd dopływa.
Witam. Szukam schematu instalacji elektrycznej do renault megane 1.4 1998r. Po odłączeniu dmuchawy gubi prąd we wtyczce.
Masz zmierzyć pobór prądu, a nie czy spada napięcie bo to nic nie mówi. Pobór prądu (o ile wiesz co to znaczy) mierzy się po wyjęciu kluczyka i zamknięciu auta. Musisz poczekać 30sekund zanim podasz wynik. To samo zrób bez bezpiecznika. Jeśli nie rozumiesz powyższej części to jedynie co możesz zrobić to sprawdzić przekaźnik czy jest sprawny: czy się...
Rozrusznik do regeneracji zużyte tulejki, szczotki i totalny brud. Słabo kręci, pobiera dużo prądu.
Co będzie pkt wspólnym? Przekaźnik? Jak pomiar zrobić jak to występuje w ułamku sekundy i prąd zanika
Nie sądzę aby Francuzi instalowali w autach akumulatory żelowe. :) A tak na poważnie większość nowoczesnych akumulatorów jest bezobsługowa... czyli mają pozaklejane korki ładną naklejką. Dopasuj akumulator pod względem wymiarów i prądu rozruchowego.
Witam A czy pomiar prądu coś by wniósł? Skoro napięcie ok mechanicznie też Zakładam że żarówki są wpożądku A czy żarówki sie przepalają obie jednym czasie ?? Pozdrawiam
Układ blokujący kierownicę działa - podłączany na krótko. Mimo to kierownicy nie blokuje. W kostce od blokady kierownicy prawdopodobnie nie ma wszystkich prądów. Gdzie szukac? Bezpieczniki sprawdzone. Błąd z UPC nie pojawia się już natomiast pojawił się bład blokady kierownicy do którego nie dochodzi prąd.
Co zrobić?.Sprawdzić połączenia masy i prądu. Pozdrawiam.
Z tymi zegarami to wszystko w porządku .W tych silnikach świece żarowe grzeją nawet do trzech minut po rozruchu silnika a że pożerają dużo prądu plus do tego niskie obroty ,to tak masz,alternator po prostu nie równoważy poboru prądu. Pozdrawiam
Centrala jest w syrenie. Sprawdz przekazniki na lewym nadkolu (komora silnika) , tam mozesz miec cały problem (przekażnik od prądu po zapłonie )
Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik Błąd, płynie przez niego tylko na 1,2 i3 biegu.
Jeżeli lusterka grzeją to problem z szyba. A prąd dochodzi do tylnej szyby?
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
byłem właśnie w garażu upewnić się, masz racje ten bezpiecznik zasila też inne rzeczy np tablice rozdzielczą, ale na 100% na pedale nie ma bo rozpinałem ta kostke przy pedale i nie ma tam prądu
Wymienione czujnik wału i wałka rozrządu. ps. jaki powinien być ten pobór prądu rozrusznika?
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Pierwszy wchodzący do UPC ( ten przykręcony) to główny plus z akumulatora . Ten następny grubością na wsuwkę to też plus . A że iskrzyło przy ruszaniu, bo był duży pobór prądu.
Często wystarczy skasować błędy w sterownik silnika.
Skwierczą wskazówki na skutek zaniku napięcia zasilania zegarów prawie do zera. Ewidentnie brakuje prądu na odpalenie.
po minucie od zgaśnięcia zapala się lampka że jest prąd po kolejnej próbie auto zapala. Sprawdź klemy
Zasadniczo napięcia na magistrali CAN wynoszą około 2,5V. Ale tam nie jest prąd stały, a transmisja cyfrowa, więc może miernik się mylić w określeniu amplitudy. Dlatego CAN zawsze "podglądamy" oscyloskopem.
Żarówka (kontrolka) do ręki i sprawdzaj od nowa prądy w przełącznikach.
Czesc mam problem.. Renault megane coupe 1.6 . Mianowicie zakladam akumulator swiatła postojowe dzialaja? Sadze ze to przeciek wody tylko gdzie? jesli moze mi ktos pomoc dzieki
Koło pasowe na wale jest dwumasowe i było ok.przy wynianie, koło pasowe alternatora jest zwykłe, a napinacz robi w czasie pracy silnika gwałtowne ruchy góra-dół gdy układ dostanie nagłe obciazenie np: skręt kół, włączenie klimy, wzrost poboru prądu.
Skrzynka pod kierownicą, bezpiecznik ,,L,,-15A, niebieski, ma być na nim cały czas prąd,to zasilanie czerwonego kabla. https://obrazki.elektroda.pl/1051871300_...
Jeżeli silnik nawiewu jest sprawny a po prostu nie dochodzi zasilanie to łatwo można taka usterkę naprawić. Wystarczy pociągnąć przez bezpiecznik zasilanie bezpośrednio do przewodu doprowadzającego prąd, do panelu nawiewu. Tu masz opisane http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79...
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Po odłączeniu akumulatora nie trzeba uczyć kluczyków, ale czasem się zdarza że dziwne prądy przepłyną przez immo i wtedy trzeba użyć standartowej proceduru opisanej w elektrodzie. Ale musisz znać kod immo. Pozdrawiam.
Może nie odpalić ze względu na zbyt rozładowany podstawowy akumulator. Przewody mogą nie "przekazać" dużej wartości prądu do rozruchu i auto nie odpali. Spróbować można.
Zaśniedziałe styki i słaby kontakt. Możliwe też że silnik dmuchawy zaciera się i stawia większy opór, a to powoduje większy pobór prądu.
Jeśli jest w aucie zamontowana klema pirotechniczna to w czasie uderzenia odcina prąd, nie odpaliłbyś wg auta
ale wydaje mi sie że zjada aku.Moze jakieś podpowiedzi Miernik i zmierzyć pobór prądu na postoju.
Nie bardzo. Jako tranzystor wykonawczy w nadajniku prędkościomierza siedzi smdziak o prądzie kolektora 100mA
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
A sprawdziłeś kolego czy dochodzi prąd na świece żarowe?
W nocy jak jest wilgotno obeirzyj silnik czy żadne prądy ponim nielatają.
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
szyby w prądzie czy korba?
Akumulator do wymiany, albo sprawdzenie poboru prądu z aku przy czuwaniu
dzieki chyba znalazłem czujnik ciśnienia nawala bo jak się nim ruszy to łapie
Prąd płynął przez łożyska? Mało realne, ale na prądnicach się w ogóle nie znam.
Koło akumulatora jest skrzynka bezpieczników. Często zdarza się zgniłe przewody lub same bezpieczniki. W Megane również uszkodzeniu może ulec stacyjka - dwa razy prąd po zapłonie - i ciebie brak lub jeszcze brak wyjścia z uch czyli modułu nadwozia pod kierownicą tam gdzie bezpieczniki zmieniłeś
.... Jest tak, bo zdechł regulator w pompie. Bez prądu zamyka powrót i bije ciśnienie tak wielkie ile pompa da radę.
Witam przekaźnik jak ścisnę ręcznie to nie chodzi. Za bardzo nie mam czasu bo pracuję na popołudnie ale muszę dzisiaj jeszcze sprawdzić opornicę ale raczej to nie ona bo nie chodzi na klimie ani chłodzenie silnika. Auto jest po wypadku i nikt tego nie sprawdzał czy chodzi wentylator. Auto używane sporadycznie w koło komina niema się kiedy zagrzać co...
Pomiar poboru prądu na postoju - mierzony multimetrem i miernikiem cęgowym, wynik bliski 0 po zamknięciu auta i uśpieniu elektroniki Co to znaczy bliski zeru. Tu się bierze pod uwagę wartości prądu, na drugim miejscu po przecinku.
żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu co Dodano po 1 żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu coś innego
Mam ten sam problem ze scenikiem. Stało sie tak po dłuższym postoju i kilku solidnych deszczach. Też problem z zapłonem na 1 i 4 cylindrze. Po odpieciu 1 lub 4 cewki reakcja słaba a po odieciu cewki 2 i 3 silnik gaśnie. Szukałem długo bo w międzyczasie miał też zmieniane kfz ale okazało się ze mechanicznie jest ok więc podlaczylem clipa i pokazał zwarcie...
Skoro nie ma przekaznika to moze założe i bedzie dochodził prąd i nie bedzie problemu ?
Bardzo możliwe bo wygląda na to że na UCH płynie za mały prąd. Możesz mnie naprowadzić, gdzie w Megane IphII są te bezpieczniki przy aku, bo jakoś nie rzuciło mi się w oczy przy wyjmowaniu akumulatora.
Czy przyczyną, że po przekręceniu kluczyka pali się kontrolka abs i airbag może być padnięty akumulator. Akumulator wyzionął ducha w piątek wieczorem i nie zakręci rozrusznikiem. Wczoraj jeszcze kotrolki ABS i airbag po przekręceniu kluczyka gasły. Jaki akumulator do meganki - 53Ah i 540A prądu rozruchowego?
Jaki masz pobór prądu, ściemniacz nie może pobierać prądu bo jest to element bierny- opornik szeregowy z oświetleniem.
Dwa skrajne piny gniazda USB to +/- 5 V . Może być taki problem że gniazdo nie " uciągnie " prądu jaki potrzebny jest do pracy kamery . :cry: Doczytałem że jednak kamera Ci działa , więc pozostaje tylko w kabelku kamery odciąć 2 środkowe przewody ( najlepiej połączyć poprzez dodatkową przejściówkę USB z odciętymi 2-ma środkowymi pinami ) .
No jest. Na ten przekaźnik wogóle prąd nie dochodzi. Co to może być??
Witam mam problem z Megane 2 otóż cofa mi się paliwo podczas pracy silnika. Jak mogę sprawdzić czy prąd dochodzi do pompki paliwa w zbiorniku są tam 4 piny i nie wiem jak mam to zrobić
Chyba jednak przetwornica, pobór prądu normalna praca 3A nie świeci 90mA a nie 0.
Kontrolka miga. Ale tak jest od 2,5 roku od kiedy auto jest w moich rękach. Nigdy nie było problemu z odpaleniem Megane. Poprzedni właściciel poinformował mnie, że immobilizer jest " wycięty'". Problem pojawił się nagle. Z nocy padł akumulator po podladowaniu go auto nie odpaliło. Kręcić kręcić ale na świecach brak iskry. Do cewek prąd dochodzi
Odchyl kanapę, odkręć dekiel i dojdziesz do kostki pompy. Sprawdź, czy masz tam prąd (żarówką) - te grubsze przewody.
To napraw. I twój patent jest zły-nie uśpisz UCBIC, będzie czerpał prąd; już widziałem takie patenty.
Dwa - jak słyszysz przepływomierz? Jeden już raz słyszał jak prąd po kablach leci.
pobór prądu megane pobór prądu renault megane megane schemat instalacji megane
licznik honda blaupunkt pobór prądu aparat zacina telefon
autokonsumpcja fotowoltaiki indukcja amica wentylator
Magneto a brak ładowania - przyczyny i diagnoza Jak usunąć brumienie w gramofonie Unitra Daniel?