Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Tak jak pisze Błażej, zielenieją lub zielenieją i jeszcze się wypalają. Po lewej stronie akumulatora. Wyjmij akumulator i dokładnie obejrzyj bezpieczniki.
Kolego ja na twoim miejscu nie robil bym takich pomiarów nie wolno odłaczac akumulatora ppodczas pracy silnika jak nie chcesz pozegnać sie z regulatorem lub prostownikiem. Tak jak koledzy radzili sprawdź upływ prądu a take sprawdź jak bardzo spada napiecie na rozruszniku podczas kręcenia i podaj do ilu spadnie
Cewka na drugim tłoku nie daje prądu Renault Megane Grand Scenic 2 generacji. Gdzie jest tłok numer 2 w Renault Megane Grand Scenic 2?
pod któryś ż żółtych, najlepiej pod ten co nie ma prądu na drugim położeniu kluczyka
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
Wspomaganie elektryczne pociągnie trochę prądu ale na te 15 kilometrów powinno wystarczyć, jedź bez świateł i powinieneś dobić do celu. Pewnie klima stoi.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Dwa skrajne piny gniazda USB to +/- 5 V . Może być taki problem że gniazdo nie " uciągnie " prądu jaki potrzebny jest do pracy kamery . :cry: Doczytałem że jednak kamera Ci działa , więc pozostaje tylko w kabelku kamery odciąć 2 środkowe przewody ( najlepiej połączyć poprzez dodatkową przejściówkę USB z odciętymi 2-ma środkowymi pinami ) .
Witam A czy pomiar prądu coś by wniósł? Skoro napięcie ok mechanicznie też Zakładam że żarówki są wpożądku A czy żarówki sie przepalają obie jednym czasie ?? Pozdrawiam
Uszkodzony sterownik świec, są w nim dwa przekaźniki, jeden na świece cyl. 1-4 a drugi na 2-3
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Witam. w bezpieczniku który według schematu odpowiada za tę szybę też nie ma prądu - mówi się, że nie ma napięcia (prąd to płynie). Przecież to podstawa, więc nad tym trzeba popracować. Na początek sprawdź bezpieczniki (rys. poniżej) 1, 3, 17, 23, 38) - wszystkie odpowiadają za szyby. Z bezpiecznika napięcie podawane jest bezpośrednio na przełączniki....
Jaki megan? Kombi?
Sama manetka chyba sprawna skoro polaryzacja prądu się zmienia. miernik pokazuje że polaryzacja się odwróciła czyli prawdłowo ale natężenia już nie ma kontrolka się nie zapala, silniczek nie działa. Jaki z tego morał?-styki w przełązniku zespolonym nadpalone i stąd nie działa, żadna elektronika spryskiwaczem nie steruje, zasilanie leci na sztywno z...
Mam ten sam problem ze scenikiem. Stało sie tak po dłuższym postoju i kilku solidnych deszczach. Też problem z zapłonem na 1 i 4 cylindrze. Po odpieciu 1 lub 4 cewki reakcja słaba a po odieciu cewki 2 i 3 silnik gaśnie. Szukałem długo bo w międzyczasie miał też zmieniane kfz ale okazało się ze mechanicznie jest ok więc podlaczylem clipa i pokazał zwarcie...
Witam Udało mi się sprawdzić (w końcu) napięcie na bezpiecznikach A więc: - na bezpieczniku 16 (zegar) nie ma prądu - na bezpieczniku 17 (zapalniczka) jest prąd A co ciekawe zegar nie wyświetla godziny, ale jego tło jest podświetlone. Po wyciągnięciu bezpiecznika od zapalniczki - 17, podświetlenie gaśnie Pod maską sprawdzałem bezpieczniki (te w plastikowej...
Witam, Twój problem może mieć 2 źródła. Ale zanim zaczniesz rozbierać auto sprawdź wszystkie bezpieczniki ;) A teraz źródła problemu: 1- tak było w moim przypadku - w megane coupe przewody zasilające odbiorniki energii elektrycznej zainstalowane w klapie bagażnika (tj. dodatkowe światło STOP, oświetlenie tablicy rej. oraz siłownik zamka klapy) poprowadzone...
Jutro będę mógł dopiero zobaczyć czy jest w Aku prąd dziś już jest za późno.
A co za problem sprawdzić co pobiera? Multimetr jakikolwiek posiadasz? tak posiadam
Sprawdź bezpiecznik F6 7.5 A.
Masz interface CLIP do tego samochodu?
Kondensator wylutowałem i jest bez zmian. Będę szukał dalej. Po naciśnięciu przycisku pobiera 18mA, to też chyba za dużo. Działa prawidłowo tylko baterie "siadają".
Musisz wykonać pomiary podczas tego "zaniku prądu". Zwykłym multimetrem.
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
Podejrzany immobilizer i czujnik obrotu wału. W mojej Megance w odstępie kilku lat wysiadło jedno i drugie. Prądu to szukało się kiedyś, teraz trzeba szukać "sygnału".
tak ma i to bardzo wielkie. Teraz wytłumaczę na co niech pierwszy z brzegu mechanik ( a raczej elektryk ) zwróci uwagę. Ładowanie akumulatora jest bardzo ważne i to może być problem. Niech elektryk obciąży całkowicie samochód i zobaczy czy jest dobre ładowanie. Jak Pani włącza nadmuch ( w zależności od jego prędkości ) zmniejsza się ładowanie ( praw...
Tylko ja bym się to bał trzymać w domu 😁 Pomieszczenie warsztatowo-garażowe, bateria od telefonu też może ci przy głowie eksplodować, jak to się działo z Samsungami, ogniwa wyprodukowane na obciążenie 400-500A, u mnie 25A max, średnio kilka amper, jak pisałem wcześniej to dla tych baterii nawet nie wakacje, więcej prądu płynie w aucie przy włączeniu...
No też tak zrobię, bo faktycznie czarna magia: jak szyba się otwiera, to klapa się nie otwiera, jak klapa się otwiera, to szyba się nie otwiera. Już różnie kombinowałem i dupa :D Do tego zauważyłem, że brakuje mi prądu w brązowym przewodzie, co idzie do wtyczki od lampy 3. światła stop, chyba że coś źle patrzę. Jestem totalnie ciemny, ale lubię podejmować...
Zasilacz laboratoryjny mam pożyczony tylko na dzisiaj, a licznik jest sprawny i chcę go, by sterować nim i używać jako licznika w grach racingowych. Mam drugi licznik od Megane 3 i z nim zasilacz daje radę, tutaj pewnie nie przez ten duży wyświetlacz. Stąd moje pytanie, o jakich parametrach kupić zasilacz, by to ruszyło? Dodano po 1 Mam drugi licznik...
Witam wyłącznik uderzeniowy zdemontowałem sprawdzałem miernikiem górę jest przejście zamontowany na miejsce Sprawdź to co pisałem wcześniej,przez wyłącznik leci zasilanie pompy Jak brak prądu to możesz podać go na złącze uderzeniówki i sprawdzić czy pompa się odezwie i silnik odpali
Skoro kręci to prąd na rozrusznik idzie - brak prądu na pozostałe elementy zapłonu albo sam zapłon. Czy deska się świeci? Moze immobilizer nie pozwala na zapłon? Czy są błędy na desce? Check engine świeci się? Moze tez być winny wyłącznik "antyuuderzeniowy" za akumulatorem - rozłącza obwody w razi wypadku, w Scenic ! miałem tak od czasu do czasu. Wystarczyło...
.... Jest tak, bo zdechł regulator w pompie. Bez prądu zamyka powrót i bije ciśnienie tak wielkie ile pompa da radę.
Może nie odpalić ze względu na zbyt rozładowany podstawowy akumulator. Przewody mogą nie "przekazać" dużej wartości prądu do rozruchu i auto nie odpali. Spróbować można.
Nie sądzę aby Francuzi instalowali w autach akumulatory żelowe. :) A tak na poważnie większość nowoczesnych akumulatorów jest bezobsługowa... czyli mają pozaklejane korki ładną naklejką. Dopasuj akumulator pod względem wymiarów i prądu rozruchowego.
To nie jest regulator ciśnienia a zawór dozujący. I co najważniejsze to trzeba wiedzieć czy bez prądu jest otwarty czy zamknięty. A ten prawdopodobnie bez prądu jest otwarty. Także musi być podłączony i sterowany. Więc jak już chcecie się bawic w takie sprawdzanie to na wyjściu pompy podłączyć rurkę a na końcu rurki czujnik ciśnienia. Potem kręcisz...
Centrala jest w syrenie. Sprawdz przekazniki na lewym nadkolu (komora silnika) , tam mozesz miec cały problem (przekażnik od prądu po zapłonie )
Witam wszystkich użytkowników tego działu, pisze tu pierwszy raz. Auto na luzie po wciśnięciu sprzęgła lub hamulca i START rozrusznik nie startuje. Podczas pierwszego uruchomienia po włożeniu karty słychać kliknięcie odblokowania kierownicy, przy kolejnych cisza a wnętrza samochodu nie słychać czy bendiks rozrusznika działa. Wszystkie inne elementy...
http://obrazki.elektroda.pl/7890755200_1... Przyczyną powstania tego projektu było zapotrzebowanie na prąd w instalacji. W FSO 1,6 głównym odbiornikiem jest wzmacniacz pożerający 111A przy pełnej mocy. Jako alternator zastosowany jest alternator z Laguny II 1,9 DCI Valeo SGxxxxx dający 125A. Problemem było kolo pasowe , ale orginalne...
sprawdz pobór prądu
Pomiar poboru prądu na postoju - mierzony multimetrem i miernikiem cęgowym, wynik bliski 0 po zamknięciu auta i uśpieniu elektroniki Co to znaczy bliski zeru. Tu się bierze pod uwagę wartości prądu, na drugim miejscu po przecinku.
Dzień dobry. Mam zegarek/wyświetlacz radia z Renault Megane III, o numerze 280340008R i chciałbym uruchomić go poza autem. Sprawdziłem schematy i według nich należy podać napięcia na piny 2 i 3, masa 12. Zrobiłem tak, ale nic nawet nie mrygnęło, jedynie co, to chyba jakiś stabilizator 5V mocno się grzeje, pobór prądu to 0,8A, więc chyba zdecydowanie...
Z tymi zegarami to wszystko w porządku .W tych silnikach świece żarowe grzeją nawet do trzech minut po rozruchu silnika a że pożerają dużo prądu plus do tego niskie obroty ,to tak masz,alternator po prostu nie równoważy poboru prądu. Pozdrawiam
Masz zmierzyć pobór prądu, a nie czy spada napięcie bo to nic nie mówi. Pobór prądu (o ile wiesz co to znaczy) mierzy się po wyjęciu kluczyka i zamknięciu auta. Musisz poczekać 30sekund zanim podasz wynik. To samo zrób bez bezpiecznika. Jeśli nie rozumiesz powyższej części to jedynie co możesz zrobić to sprawdzić przekaźnik czy jest sprawny: czy się...
prądu renault megane pobór prądu megane pobór prądu renault megane
siłownik dwustronny szyby renault scenic przekaźnik renault laguna
tylne światła pozycyjne diagbox peugeot
Wzmacniacz do Manta SB-3000A do 600 zł – Yamaha AX-396, Denon PMA-520AE, SMSL A100 Silnik elektryczny 220W krajzega – nie startuje sam, wybiera losowy kierunek, kondensator rozruchowy