I jak kolego? Ustaliłeś coś?
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Układ wydechowy jest konstruowany jako całość z silnikiem i usunięcie lub zmiana któregoś elementu może przynieść różne skutki np. głośniejsza praca wzrost mocy lub jej spadek a w najgorszym przypadku powstanie echa fali stojącej czy wręcz przyspieszone zużycie silnika. Widziałem kiedyś badania z hamowni po usunięciu katalizatora (chyba to była skoda)...
Po zdjęciu głowicy okazało się że poszła uszczelka. Dziwi mnie tylko dlaczego, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat ta sama awaria powtórzyła się 3 krotnie co około 30tys km. Dodam że przed każdym ponownym założeniem nowej uszczelki głowica była splanowana.Wiec dlaczego do chodzi do uszkodzeń owej uszczelki ??? Witam, mam dokładnie taki sam problem z ta...
przemo9826 ma racje przepustnica do wyczyszczenie , najlepiej płyn do czyszczenia hamulców nie żaden nożyk , papier ścierny czy siubokrent , bo się z takim czymś już spotkałem ;-) a póżniej płacz
Przeczytajcie jeszcze raz pierwszy post autora tematu, a szczególnie na to wróciłem z powrotem te 200km,potem jeszcze 3 trasy po 30km i co sie okazuje następnego dnia jadę do pracy a auto szaleje,szarpie częsie cuda,przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, Wg mnie silnik...
Witam Panowie mam podobny problem (silnik jak w temacie) mruga przez chwile kontrolka od świec żarowych a do tego praktycznie na stałe zaświeciła sie kwadratowa, pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku. Silnik pracuje wtedy nierówno "klekocze", niema mocy, nieznacznie dymi. Jeden z wtrysków " pierwszy od lewej" ma nieznaczny wyciek, ale do tej pory...
A czego oczekujesz? Wysil się trochę i opisz problem i to co już zostało sprawdzone. Jak ktoś ma ci pomóc skoro nawet nie podałeś co tam za silnik jest.
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Po podłączeniu do komputera okazało się że była to uszkodzona sonda druga, spalone wszystkie świece i jeszcze uszkodzona cewka wtrysku który po odpaleniu samochodu działał normalnie a po nagrzaniu ohm'y przekraczały 5tysiecy
Jurek55 doradził, jazda z CLIPEM i podgląd parametrów.
Witam. Przyczyną braku mocy silnika mojej renówki był pęknięty katalizator ,który pod wpływem wysokiej temperatury topił się ,co spowodowało brak swobodnego przepływu spalin i braku mocy.
Jaki kod silnika
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
sorry, że odgrzewam, ale mam to samo, czasami na rozgrzanym silniku obroty spadaja i gaśnie (zmiana biegów z 1 na 2, bądź wsteczny), przy większych prędkościach, po wrzuceniu na luz, na światłach, itd. problem nie występuje arus90, rozwiązałeś problem? Renault Megane II 1,4 16v 2005r.
Jeżeli napięcie na akumlatorze nie zajdzie poniżej 12,5V to nie zawracaj sobie nim głowy 12,65v po nocnym postoju jest napięciem prawidłowym szczególnie że jeździsz na krótkich trasach
no to musisz sprawdzic przepływomierz, może się wysypał.
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
kable kabelki jak zwykle problem rozwiazany przyczyna że tak powiem zamało masy w masie do komputerka niedochodziła masa taka jak powinna rozwiazanie dorobiłem gruby kabelek i połączyłem z komputerkniem efekt meganka śmiga wyśmienicie dzięki za pomoc i radyt nawed te neietrafne takiej jak przedmówca!
Jeżeli przewody od nagrzewnicy są gorące to masz zapchaną nagrzewnicę .
OPIS: Samochód odpalam i obserwuję obroty silnika na postoju, bez duszenia na pedał gazu. Wszysko jest OK do momentu włączenia większego obciążenia (np. ogrzewania tylnej szyby, klimy, świateł: pozycyjnych+stop+awaryjnych). Jeśli nagle obciążę auto w ten sposób, to obroty silnika gwałtownie spadają i "nie podnoszą się" a silnik jest na granicy zgaśniecia....
30 złotych polskich
proponowal bym dobrą diagnoze w warsztacie
hehe ok to juz wszystko wiem ;)
Tak.
Witam. Przychylam sie do pytania co to może byc z tym ciśnieniem... Objawy mam takie same ale juz drażni codzienne jechanie na 3 zeby rozgrzać skrzynie.... Kontrola dynamiczna podczas rozgrzewania pokazała powolny spadek ciśnienia i gdzies tak przy ciśnieniu niecałe 2 bar wywaliło błąd.... Wtedy ciśnienie wzrosło ponad 11 bar. Rozumiem ze na błędzie...
Podmień przepływomierz
Witam. Koniecznie wymień filtr powietrza i świece. Tak jak napisał Kolega wcześniej zmień również przewody wysokiego napięcia ( jeśli je masz u siebie) Pozdrawiam.
Trzeba założyć wtryskiwacze o większej średnicy
Ciśnienie na listwie sprawdzone....rzekomo jest ok.
Witam. Miałem podobny problem z Laguna były rożne teorie - pomogła regulacja zaworów.
sprawdz sonde lambda
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Czy został zmieniony filtr gazu? Ile jest przejechane na tym parowniku?
ok sprawdze to wszystko i dam odpowiedź co i jak. i zauważyłem że nagły spadek mocy występuje po włączeniu klimy, rozumiem że klima obciąża ona silnik ale żeby aż tak???
Spadki napięcia mogą powstawać na złych stykach. Prąd ładowania akumulatora i prąd pobierany przez urządzenia przepływający przez zły styk powoduje jego nagrzewanie, rezystancja styku rośnie co powoduje jeszcze podniesienie rezystancji i jeszcze większy spadek napięcia. Skontroluj wszystkie połączenia - klemy na akumulatorze, połączenie ujemnej klemy...
Sprawdź czy na wszystkich świecach jest iskra, często w tych modelach padają cewki zapłonowe.
Zawsze zaczyna się od czyszczenia i styków.
Witam, mam reanult megane 1.4e 97' jestem trochę goły w temacie takze na wstepie mowie i o jakies proste odpowiedzi prosze. Mam jakies dane spisane z papierów instalacji może pomoga. Instalacja z 2004 roku Reduktor - ML GAS Zawór gazowy - Certools Wielozawór, komora szczelna, zawór tankowania, zbiornik - GZWM Przełącznik/centralka - KME Układ elektroniczny...
Silnik nie dostaje pełnej dawki paliwa i to jest skutek braku mocy silnika. Sprawdź zasilanie!!!
Witam. Renault Megane (Fluence) 1.6 16V 2013, sama benzyna, kupione 2 tygodnie temu. Polski salon, 110 tys. km. I wypaliło zawór. I teraz po wymianie zaworu rozrządu i KZFR. I teraz pytanie, dlaczego to się stało. Raczej na gazie wypala zawory. Jeżeli wypaliło raz, to może być jakiś problem, że znów wypali, bo jest np. za uboga mieszanka??? Co wy na...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
Witam grala1 napisał: Tak kolego napisałeś że nie wiadomo czy elektromagnes nie wyrzuca czy w wyrzuca a nie kręci rozrusznik bo to dużo mówi. Tam rozrusznikiem steruje UPC. Właśnie tego nie jestem pewien i dlatego wrzuciłem do samchodu miernik żeby sprawdzić jak wystąpi problem. Z wnętrza samochodu nie słychać żadnego stuknięcia elektromagnesu. wiesiekba...
Sprawdź kostkę przy sterowniku ABS i masy oraz stan ładowania. To są istotne sprawy. Jeżeli zawsze przed zapaleniem kontrolki przygasa Ci podświetlenie to jest jakiś trop. Sterowniki mają samo diagnozę i jeżeli wystąpi spadek napięcia poniżej dopuszczalnej normy ABS się wyłączy. Dodano po 4 Pożycz od kogoś miernik z pamięcią wskazań min/max podłącz...
Czyli jak widać problem siedzi w UPC. Zobacz w jaki sposób jest sterowany przekaźnik. Jeden z potencjałów musi być tam cały czas a drugi podawany jest z tranzystora, czyli np. plus jest cały czas a masa podawana jest z tranzystora. Zobacz na którym jest spadek napięcia. Zobacz czy nie ma tam popękanych lutów.
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
Po weekendzie podjadę niech go podłączą pod dobry komputer i porządnie wszystko sprawdzą . Dodano po 2 A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego. Widzisz jak cię zignorował ? 😁 To czarna...
spadek renault megane spadek napiąć spadek napiec spadek skuter
serwery poczty wychodzącej thunderbird wentylator chłodnica aster scenic czujnik położenia
grzałki liebherr panele fotowoltaiczne bojler
Błąd 6L w kotle Buderus GB 162 80/100 – Analiza i Rozwiązanie Zasypywanie paleniska w kotłach na paliwo stałe