I jak kolego? Ustaliłeś coś?
Po naciśnięciu pedału gazu ponad połowę rezystancja powinna rosnąć dalej a ona osiąga 2070 w połowie i dalsze wciskanie pedału gazu powoduje jej spadek.
No to dostałam mały kłopot w spadku;p Dziękuję za informacje i pozdrawiam;)
Układ wydechowy jest konstruowany jako całość z silnikiem i usunięcie lub zmiana któregoś elementu może przynieść różne skutki np. głośniejsza praca wzrost mocy lub jej spadek a w najgorszym przypadku powstanie echa fali stojącej czy wręcz przyspieszone zużycie silnika. Widziałem kiedyś badania z hamowni po usunięciu katalizatora (chyba to była skoda)...
Przypadkiem nie masz regulacji podświetlenia, więcej żarówek to większy prąd a zarazem większy spadek napięcia
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Do sprawdzenia impulsy sterujące na cewkę, możliwe zwarcie obu przewodów sterujących da takie objawy. Dodatkowo pomierzyłbym zasilania, masy i spadki napięć.
Spadki napięcia mogą powstawać na złych stykach. Prąd ładowania akumulatora i prąd pobierany przez urządzenia przepływający przez zły styk powoduje jego nagrzewanie, rezystancja styku rośnie co powoduje jeszcze podniesienie rezystancji i jeszcze większy spadek napięcia. Skontroluj wszystkie połączenia - klemy na akumulatorze, połączenie ujemnej klemy...
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Sprawdź akumulator, zasilania - to są błędy najczęściej spowodowane spadkiem napięcia na sterowniku.
Witam! Dzięki za odpowiedź. W moim wypadku okazało się, że główną przyczyną była uszkodzona cewka - już wymieniona. Silnik trzyma obroty nawet po rozgrzaniu, choć na moje ucho przydałaby mu się chyba jeszcze regulacja bo brakuje jednak płynności pracy silnika. Występuje nadal niewielka niemiarowość obrotów, ale na szczęście nie ma już problemu z ich...
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
No ewentualnie masa między aku budą, mierz napięcia na urządzeniu, oba kable miernika na np na komp silnika, nie jeden kabel miernika na minus aku a drugi na urządzenie. Nikt nie pisze że wina Aku i alternatora, tylko spadku napięcia
Witam Panowie mam podobny problem (silnik jak w temacie) mruga przez chwile kontrolka od świec żarowych a do tego praktycznie na stałe zaświeciła sie kwadratowa, pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku. Silnik pracuje wtedy nierówno "klekocze", niema mocy, nieznacznie dymi. Jeden z wtrysków " pierwszy od lewej" ma nieznaczny wyciek, ale do tej pory...
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
Tam gdzie bezpieczniki pod kierownicą.
Jurek55 doradził, jazda z CLIPEM i podgląd parametrów.
no to musisz sprawdzic przepływomierz, może się wysypał.
Powiedzmy na 10 uruchomien 3 że spadkiem obrotów, nie ma znaczenia zimny czy ciepły.
Tak.
Sprawdź kostkę przy sterowniku ABS i masy oraz stan ładowania. To są istotne sprawy. Jeżeli zawsze przed zapaleniem kontrolki przygasa Ci podświetlenie to jest jakiś trop. Sterowniki mają samo diagnozę i jeżeli wystąpi spadek napięcia poniżej dopuszczalnej normy ABS się wyłączy. Dodano po 4 Pożycz od kogoś miernik z pamięcią wskazań min/max podłącz...
Dzięki zobaczę czy będą jakieś spadki w poniedziałek dam znać
Jeżeli napięcie na akumlatorze nie zajdzie poniżej 12,5V to nie zawracaj sobie nim głowy 12,65v po nocnym postoju jest napięciem prawidłowym szczególnie że jeździsz na krótkich trasach
Pisałem jak to zrobić,no ale jak ktoś nie ma bladego pojęcia o podstawach elektryki to przykro mi bardzo... Dodano po 2 Lepiej wstawić przekażniki i diodę bo sama dioda wstawiona po między wyjścia mijania a krótkie nie wytrzyma! Na dodatek mamy odciążenie przełącznika zespolonego co nam daje jego bezawaryjność oraz brak spadków napięcia.
Jaki kod silnika
Jeżeli przewody od nagrzewnicy są gorące to masz zapchaną nagrzewnicę .
Przyrząd w ręke i po kolei mierzyć gdzie jest spadek napięcia isprawdzić połączenia masy
A mam jeszcze pytanko czy pompa vakum albo elektrozawór egr może odpowiadać za znaczny spadek mocy i falujące obroty ??
czy to 10,5v jest na podłączonej pompie ,jeśli nie to gdzieś jest spadek napiecia sprawdż prowadzenie przewodów .
Podmień przepływomierz
Tak zgadza sie to była cewka :))))))
sprawdz sonde lambda
Poprawnie będzie to czujnik spadku ciśnienia. Czyli przełącznik bistabilny.
Spadek napiecia na ster, cewke. Cisnienie paliwa?
sorry, że odgrzewam, ale mam to samo, czasami na rozgrzanym silniku obroty spadaja i gaśnie (zmiana biegów z 1 na 2, bądź wsteczny), przy większych prędkościach, po wrzuceniu na luz, na światłach, itd. problem nie występuje arus90, rozwiązałeś problem? Renault Megane II 1,4 16v 2005r.
Jeśli to Tytan Max(R) to nie ma on spadku napięcia. podstawowe funkcje tego alarmu są tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
OPIS: Samochód odpalam i obserwuję obroty silnika na postoju, bez duszenia na pedał gazu. Wszysko jest OK do momentu włączenia większego obciążenia (np. ogrzewania tylnej szyby, klimy, świateł: pozycyjnych+stop+awaryjnych). Jeśli nagle obciążę auto w ten sposób, to obroty silnika gwałtownie spadają i "nie podnoszą się" a silnik jest na granicy zgaśniecia....
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
proponowal bym dobrą diagnoze w warsztacie
ok sprawdze to wszystko i dam odpowiedź co i jak. i zauważyłem że nagły spadek mocy występuje po włączeniu klimy, rozumiem że klima obciąża ona silnik ale żeby aż tak???
Tester obecności CO2 i wiesz wszystko.
masa
Dzięki. Spróbuję najpierw od materiałów eksploatacyjnych czyli: paski, świece, filtry i olej. Mam tylko nadzieję, że nie jest jakaś poważniejsza usterka tak że silnik nadawał się będzie do remontu. Ale nie sądzę, bo ładnie pracuje i moc na niskich obrotach ma - swobodnie mogę się rozpedzac na 3 biegu od 20 km/h i się nic nie dławi ani stuka. Wiec to...
Kolego, Alaska nie da rady obskoczyć 136 KM (bardzo duże spadki ciśnienia). To tak na marginesie.
A czego oczekujesz? Wysil się trochę i opisz problem i to co już zostało sprawdzone. Jak ktoś ma ci pomóc skoro nawet nie podałeś co tam za silnik jest.
30 złotych polskich
Czyli jak widać problem siedzi w UPC. Zobacz w jaki sposób jest sterowany przekaźnik. Jeden z potencjałów musi być tam cały czas a drugi podawany jest z tranzystora, czyli np. plus jest cały czas a masa podawana jest z tranzystora. Zobacz na którym jest spadek napięcia. Zobacz czy nie ma tam popękanych lutów.
Dzięki za rady, odbiornik był w porządku, po wklepaniu zdobytego pinu i przyuczenia od nowa pilotów autko śmiga. Akumulator oczywiście wymieniony, jego spadki napięcia widocznie przeprogramowało immo.
Sprawdź czy na wszystkich świecach jest iskra, często w tych modelach padają cewki zapłonowe.
Podstawa sprawdź masy silnika, nadwozia i sterownika (spadki napięc). Co widzi Clip albo NXR?
ciśnienie mam wzorowe uszczela jest oki nie leje wczoraj ciśnienie mierzyłem!
Sprawa jasna masz zabrudzony uzbrajacz na reduktorze. Dodatkowo do czyszczenia krokowy operacja bardzo tania w warsztacie.
Zawsze zaczyna się od czyszczenia i styków.
Witam Mam Renault Megane 1.6 na 8 zaworach. Założyłem 2 miesiące temu do niej gaz ( wtrysk gazu ) ze sterownikiem AGIS. Zaczynam jednak żałować tego posunięcia. Instalacja mimo kilku wizyt u gazownika nie działa poprawnie. Po pierwsze na wolnych obrotach co jakiś czas występują drgawki silnika (spadek obrotów do 300 obr i powrót na 750, zdarza mu się...
sprawdź ładowanie akumulatora na wysokich obrotach i podczas jazdy spotkałem się z takim przypadkiem w fordzie mondeo że na wolnych obrotach ładowanie było ok natomiast na wyższych podczas jazdy spadało do 13 V przyczyną okazały się zużyte pierścienie na których nierówności przy wysokich obrotach podbijały szczotki co powodowało spadek napięcia i niedoładowywanie...
Witam. Renault Megane (Fluence) 1.6 16V 2013, sama benzyna, kupione 2 tygodnie temu. Polski salon, 110 tys. km. I wypaliło zawór. I teraz po wymianie zaworu rozrządu i KZFR. I teraz pytanie, dlaczego to się stało. Raczej na gazie wypala zawory. Jeżeli wypaliło raz, to może być jakiś problem, że znów wypali, bo jest np. za uboga mieszanka??? Co wy na...
A może układ jest zapowietrzony
Obroty stoją równo na 750 , nie faluje , więc raczej nie ma się co czepiać.
W nim na gazie i na bezynie jest podobnie (choc na gazie czasem bardziej rzuca silnikiem). Podobno cewki czesto w nich leca. Dwie wymienilismy bo przebiegi byly dziwne, moze pozostale 2 tez sa do wymiany, trudno powiedziec. Tez wilgoc potrafi pogorszyc styk miedzy cewka a swieca. Ogolnie ciekawy przypadek :-) Dodano po 4 Cisnienie na listwie...ale ewidentnie...
Witaj! Skoro mechanik stwierdził,że ładuje to niech sprawdzi jeszcze napięcie zwykłym multimetrem na alternatorze i na akumulatorze. Częsta usterka to kabel alternator - akumulator. Na alternatorze 14v a na klemie 12v Ja w takich przepadkach podpinam amperomierz i widzę czy następuje spadek. Następnie proponował bym sprawdzenie i wyczyszczenie gniazd...
Tak, potrafią się wypalić obie części. Nie mając auta, ciężko jest cokolwiek podpowiedzieć. Wypalenia też nie biorą się znikąd. Z reguły gdzieś występuje spadek napięcia. Takiej instalacji należy się przyjrzeć i pomierzyć spadki napięć. Zarówno zasilanie jak i masa.
witam wiec wskaznik paliwa chyba jest nie sprawny bo lampka dziala jak dochodzi do rezerwy to zaczyna swiecic a wskaznik podnosi sie troche i zatrzymuje sie w jednym miejscu <powyzej rezerwy>i koniec nie reaguje na spadek czy jak dotankuje. jak to zrobic wymienic czy naprawic ?????
Wystarczy zmienić Clipem z immo2 na immo1. Odpali. Do kolejnego spadku napięcia na akumulatorze. Ale i na to jest sposób, można tak naprawić, że usterka się nie powtórzy.
Tak on wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/4136518700_... Jednak obawiam się, że stabilizator o którym pisałem jest na wyjściu zwarty, ponieważ w teście diody jest tylko 3mV spadku. Na wejściu 12V jest. Na wyjściu 5V, ale grzeje się bardzo mocno.
Na 100 % padła ci cewka w renówkach to standart. objawy to spadek mocy wzrost spalania i szarpanie przy przyspieszaniu. cewki są 4 padła pewnie jedna koszt nowej to ok 150 zł. szt.
Cześć, moglibyście pokazać zdjęcia waszym meganek na alusach 16/17 cali bo przymierzam się do kupna felg i chciałbym zobaczyć jakie wzory pasują do tego auta. I mam pytanie czy zmiana felgi czyli też opony z 15cali na te 16/17 da jakieś znaczące poczucie spadku mocy? I jak to się przełoży na spalanie?
Ja tego nigdy nie używałem, a na tak duże przepompowanie jest też sposób. Inna sprawa jest taka jaki masz spadek, że przełącza na pb i czy trzeba zmienić reduktor czy można z tym żyć lub dolac gdzieniegdzie odrobinę pb i zapomnieć.
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
normalne to nie jest jeżeli spadek taki duży, może po prostu czujnik temperatury padnięty. (pełno dziś problemów z temperaturą na forum albo tak mi się wydaje)
Auto zapala na zimno bez problemu. Dopiero po przejechaniu kilku, klikunastu kilometrów robi się słabe jakby nie paliło na wszystkie gary. Spadają wówczas wolne obroty do ok 100-200 a autem niemiłosiernie trzepie. W trakcie jazdy momentami wszystko wraca do normy i auto dostaje normalnego kopa. Niedawno zdarzyło się to zaraz po odpaleniu auta na zimnym...
Akumulator ma 3miesiące 65ah 600A samochód to renault megane coupe 2.0 na kondensatorze podczas sluchania muzyki duzych spadków nie ma przy polowy mocy wzmaka i max głośnika spada do 11.9V.
Renault Megane Coupe I ph2, rok produkcji 2001, 1.9 dci 102KM. Auto podczas jazdy co jakis czas gasnie. Potem nie chce odpalic. Nowy filtr paliwa i rozrzad. Akumulator trzyma, moge spokojnie krecic przez dluzszy czas. Raz jak nie chcial zaskoczyc i podlaczylem go pod dodatkowy aku to odpalil od razu. Kontrolki zachowuja sie normalnie. Czy to moze byc...
Przeczytajcie jeszcze raz pierwszy post autora tematu, a szczególnie na to wróciłem z powrotem te 200km,potem jeszcze 3 trasy po 30km i co sie okazuje następnego dnia jadę do pracy a auto szaleje,szarpie częsie cuda,przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, Wg mnie silnik...
Więc narazie na te oczka to złącze a przewody zmienie na wiosne, mysle ze takie bedzie najlepsze rozwiazanie, własnie myslalem wczesniej o tych złączkach ale nie bylem pewny, auto pewnie by odpalało tylko że te renault maja teraz odpalanie z karty i lekki spadek napiecia i mi komputer rozcina zasilanie. Myślałem jeszcze też nad połaczenie tych przewodów...
Witam. Samochód: Renault Megane II ph II silnik 1.6 16V benz. symbol: K4M Ostatnio zauważyłem znaczny spadek mocy (zamula) szczególnie przy ruszaniu lub nagłym rozpędzaniu, pedał gazu działa jakby z opóźnieniem. Zauważyłem syczenie z komory silnika, przy nagłym dodaniu gazu. Problem w tym, że nie pamiętam czy to było słyszalne wcześniej. Czy takie syczenie...
Witam, mam dokładnie taki sam problem w Megane II 1.9 dCi z 2003r, może jeszcze ktoś miał coś podobnego i udało mu się dojść do tego co to albo ma jakieś pomysły? Pozdrawiam!
Po weekendzie podjadę niech go podłączą pod dobry komputer i porządnie wszystko sprawdzą . Dodano po 2 A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego. Widzisz jak cię zignorował ? 😁 To czarna...
Witam Wszystkich Problem tyczy się megi I z silnikiem 1,6 16V bez gazu. Autko po "przegazówce" schodzi z obrotami na około 600 obrotów po czym po 3-4 sekundach wraca na 750 i tak się trzyma bez względu na klimę czy wciśnięty hamulec itp. Autko nie zgasło samo ani razu ani nie posiada żadnego błędu. Co zrobiłem: - czyszczenie przepustnicy oraz prowadzenia...
Jest w lusterku - już znalazłem, ale nie wiem dlaczego tak dziwnie się zachowuje. Co zauważyłem, przez jakiś czas potrafi pracować prawidłowo, nawet kilka dni. Później coś nawali i zachowuje się jak opisałem w pierwszym poście. Ale to nie wszystko. Gdy spuszczę elektryczne szyby i podciągnę je to temperatura spada i termometr zaczyna pracować normalnie,...
Witam pacjent renault megane 1 2002 , 1.6 16v k4m 107 KM objawy : 1. Na rozgrzanym Obroty falują między 500 -1000 obr 2. Na zimnym, jak i minusowych temperaturach obroty ustawiają się powyżej 1200 / 1500 obr 3. Silnik nierówno pracuje na wolnym biegu zauważalne trzęsienie jakby na 3 gary chodził ale nie to . Sprawdzono / wymieniono : - Silnik krokowy...
witam renault megane classic 1997 rok ABS Teves mk4 czy zna ktoś sposób odczytania kodów będów samodiagnostyki systemu ABS wiem że takowe są do wersji mk2...z góry dziękuję. objaw jest taki kontrolka ABSu zapala się zawsze po przekroczeniu 25 km/h , poprzedza to lekkie przygaśnięcie podswietlena zegarów, spadek napięcia. W./w spadek napięcia nie występuje...
W meganie są tak jebitne przekroje węży że szeregowe wpięcie reduktora nic nie zmienia. Tylko spadek temperatury jest ok 20-30'C za nagrzewnicą w zimie. Poza tym spokojnie obciśniesz węża na trójnik 20mm byle by wąż w środku był czysty i bez osadu. Przerabiałem z 6 razy megane i bez problemu tak i tak działa.
witam! Renault Megane 1.6 1996 r Pojawil się problem z obrotami, po chwilowej prawidłowej pracy silnika obroty spadają poniżej 7 tyś. i skaczą po czym silnik gaśnie (nie zależnie czy jest ciepły czy zimny) Wymieniony byl silnik krokowy. czemu??? Za rady z góry dzięki!
Jest jeszcze możliwość chwilowego wadliwego działania cewki zapłonowej,lubi się zbierać tam kondens i taki dziwny czarny osad.Można przeczyścić cewki.Inna możliwością jest chwilowe zakłócenia w centralnym komputerze z powodu dużego spadku napięcia przy rozruchu w niskich temperaturach.Czy w wyższych temperaturach ten objaw również występuje??
sub nie jest dla ludzi z zewnątrz lecz dla słychaczy w samochodzie! ... Twoje 17 pioneera z przodu nie przenoszą zapewne częstotliwości rzędu 80 hz bez 3 db spadku, dlatego jeśli chcesz słuchać wszytskich dźwieków z nagrań to musisz urzyć przetwonik niskich częstotliwości - czyli sub:). Nie znaczy to że po jego montażu musi Cię słyszeć całem miasto....
jesli jest to instalacja gazowa drugiej generacji to spadek mocy nie powinien nikogo dziwic dzieje sie tak poniewaz zamontowany jest mikser i to on zaweza przeplyw powietrza a przyduszanie moze byc odbiciem zlego ustawienia emulacji w sterowniku lpg
tak jażdzilem na 1.5 i było ok ale od czasu usterki na tych dyszach wogóle nie dawał rady brakowało mocy przy każdym dodawaniu gazu (na każdym biegu)a na tych 1.7 daje się jżdżić ale i tak ma spadek mocy przy 3000 tys .A co do reduktora to jest nowy bo miesięczny i po założeniu wszystko było ok a tu nagle ciach i kłopot gotowy
W kablu żółtym tym od pamięci 12V ale na stałe, bez stacyjki. Sprawdź bezpieczniki na załączonych świalach wtedy jak jest usterka, ostatnio miałem przepalony bezpiecznik, ale w ten sposób że przy małym poborze przewodził ale przy większym był na nim spadek kilku volt, sam bezpiecznik miałkilka om. Wzrokowo był ok. Gaśnie zegar to znaczy przestaje chodzić...
kardan czy łożyska mc' persona to sobie odpuść. Z opisu wygląda ,że wspomaganie czasami wyłącza się i widać buzowanie płynu. Zawór w pompie jak się otworzy to bedzie buzować płyn i spadek ciśnienia= brak wspomagania. Czasami ten zaworek w pompie potrafi się zacinać i po otwarciu tak zostaje. Warto rozebrać pompę i sprawdzić ten zaworek czy nie jest...
Problem polega na tym, że licznik nie pokazuje wskazań prędkości. (Jeszcze nie dawno od czasu do czasu falował, nagły skok i spadek - później zupełnie brak wskazania). Przy włączaniu zapłonu wskazówki "drgają" (tak jak to normalnie jest przy zapalaniu), więc deska wygląda w porządku. ABS, pierścienie ABS również sprawdzone, nowe - wszystko w porządku....
Grand scenic 2 2.0 dCi 150 km błąd df 651 nagły spadek mocy po wykasowaniu błędu auto przejechało ok 150 km i znów błąd wrócił . Może ktoś miał taki przypadek auto po wykasowaniu jedzie normalnie przewód podciśnienia od zaworka turbiny ?proszę o podpowiedź z góry dziękuję za pomoc
Ktory rocznik?W nowszych modelach jest autodiagnoza,po wlaczeniu zaplonu zapalaja sie kontrolki(temp.rezerwa,itd)nastepnie gasna.Do rezerwy nie ma oddzielnego sterowania z czujnika w baku,po wystapieniu okreslonej rezystancji na czujniku paliwa w wyniku spadku poziomu paliwa elektronika zegarow zapala kontrolke.Jesli wskaznik pokazuje dobrze to usterka...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
Jak odpaliła na pych, to ja stawiałbym na duże spadki napięcia spowodowane włączeniem rozrusznika i napięcie nie jest wystarczające do poprawnej pracy pozostałych układów w tym zapłonowego. Te spadki będzie powodować zły stan styków na połączeniach lub niedoładowany akumulator. Autorka tematu nic nie wspomniała do doładowaniu akumulatora po pierwszej...
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
W ASO podpinali pod tester powiedzieli ze jest 40% spadek mocy, i przyczyną jest rura od intercoolera i to zostało wymienione. Podłączany był pod 4 rożne komputery u rożnych fachowców żaden nie wykrywa błędów. Na desce rozdzielczej nic się nie świeci.
Mogę wyrazic swoją opinie o Renault Megane Scenic I 1.6 benzyna. Kupując to auto wiedziałem o problemach z tą marką, ale czegoś takiego się nie spodziewałem. Samochód jest bez wypadkowy, jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to naprawdę cudo, bez korozji, pęknięc itd. Natomiast żywotnośc mechaniczna i elektroniczna to katastrofa. Co dwa lata (ok. 10 - 15...
To zastanów się nad czujnikiem obrotów wału i jego okolicami. Kluczem są wskazania obrotomierza. Czemu masz przekłamany sygnał i wywala błąd. Dla mnie to masz gdzieś gubioną masę lub zasilanie na 100%. Dla pewności możesz podmienić czujnik wału... Dodano po 4 Pomierz spadki napięć w momencie kręcenia rozrusznikiem. Zwłaszcza masa silnika, masa na czujnik...
renault spadek spadek renault renault spadek obrotów
renault scenic gaśnie mikrotik firewall filter serwis pozna wzmacniacz
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
Renault Espace III 2.2 DT - Świece żarowe nie grzeją po wymianie BSI BIOS AWARD: Długi sygnał i dwa krótkie - błąd karty graficznej