Ta co idzie po pasie przednim nad lewą lampą,tam gnije jeden przewodzik taki cienki. Chodzi o napięcie na szynie L H przy sterowniku
System Renix, istotny jest numer HOM 77xxxxxxxx, można wsadzić sterowniki z innym numerem.
Jak S3000 i te 82.... 82... Przy kodach kreskowych ,Poza tym sam go nie wymienisz bo trzeba go wycziścić i zakodować , bo będzie zablokowany prez immo .
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Zdecydowanie z elektrykiem. W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa, chociaż nie sądzę, żeby się połączył ze sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdź!
Nie mam czasu ostatnio ale przetłumaczyłem częściowo plik DDT2000data do Megane Scenic ze sterownikiem silnika do COMMON RAIL BOSCH EDC 15C3.
uszkodzony byl modul upc
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
Podstaw drugi sterownik na klona i sprawdź co będzie. Bo jak na mój nos, to uwalony sterownik silnika.
Najprawdopodobniej zalane UCH - skrzynka bezpiecznikowa nad nogami kierowcy. Wyjmij, spróbuj wysuszyć a jak nie pomoże to raczej czeka Cię jego wymiana. UCH jest częścią systemu immo więc po jego wymianie nie odpali - trzeba dopisać do auta/usunąć immo ze sterownika silnika/wymienić wraz ze sterownikiem silnika i transponderem z kluczyka.
Zgadza sie sterownika silnika brak. przekaznik swiec na scianie grodziowej.
Ciebie o takie bezeceństwa nie podejrzewałem , myslałem ,że masz samochód klienta , a płyn mógł być sprawcą . Żeby o tym sie porzekonać otwórz to urządzenie i szukaj "zielono mi"! Da sie to naprawić , ale w tej sytuacji jest to trudniejsze ,jeżdzić możesz ino nie bedzie "halo" ze sterownikiem silnika!
Autoas, komplet wg notki technicznej to dwa plipy, BMT B II i sterownik silnika :lol:
Problem rozwiązany - został wymieniony sterownik silnika.
Witam. Możesz kolego powiedzieć gdzie znajduje się ten sterownik? Muszę u siebie go zlokalizować i znaleźć numer ale nie mam pojęcia gdzie jest...
możesz kupić ecu do tego silnika i zamontować do niego emulator immo
injection faul (błąd wtryskiwaczy). Usterka układu wtryskowego panie ynteligent. Pod tym pojęciem się mieści wsio, co ma styczność ze sterownikiem silnika.
a może lepjei skopiować uch i naprawić prawdopodobnie karty
Witam czy któryś z szanownych Tunerów jest wstanie odpowiedzieć za co odpowiadają komórki we flash sterownika silnika Renault Megane 3 EDC17C42 1.6 dci 130KM Plik poniżej fotka o które komórki mi chodzi. https://obrazki.elektroda.pl/7374116100_...
W sterowniku silnika lub UCH masz błąd dotyczący czujnika sprzęgła?
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
Narazie ratuję obecną wiązkę żeby sprawdzić czy auto w ogóle odpala. Możesz kupić używaną kostkę i połączyć z obecną wiązką, a jeśli będzie dobrze wtedy zakupić nowe złącze i zarobić przewody do niej.
orientuje się ktoś czy taki sterownik można podłożyc z innego auta bez jakiekolwiek programowania i powinien jakoś działać. Mam megane III po uderzeniu w przód, założony drugi sterownik auto nie odpala, nie kreci rozrusznik w sterowniku silnika brak komunikacji ze skrzynia. w sterownik skrzyni da się wejść
Nie ma świateł dziennych i w żadnym innym module niema żadnych błędów tylko w sterowniku silnika jest wyżej wymieniony DF015
W moim przypadku problem tkwił w sterowniku silnika
Jesli nie ma krancowek ani cz.polozenia to sterownik odczytuje zwiekszony prad pobierany przez silnik i go wylacza
Miałem kiedyś podobny przypadek, była rozerwana dioda w sterowniku silnika, sprawdź zasilanie sterownika
Sterownik silnika!
Często wystarczy skasować błędy w sterownik silnika.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Witam posiadam renault megan 1.9d, w aucie padł sterownik silnika i nie umiem znaleźć sterownika z takimi samymi numerami jak na moim. Może ktos wie jaki sterownik o innych numerach będzie miał ta sama płytę sterowania? Proszę o poradę na ten temat. Megana jest z grudnia 2000r a sterownik oryginalny ma numer 7711497017 taka informacje uzyskałem w serwisie...
Jaki masz sterownik silnika Syrius32?
Program Renolik mam (niestety) po francusku. Chociaż nie znam języka to 'calculateur controle moteur' to musi być sterownik silnika
https://www.ac.com.pl/pl-produkty-autoga...
zależy jaki jest sterownik silnika... czasami pomaga usunięcie wpisów immo z ECU a czasami emulator na linii kodowej
rozkrec sterownik i poscinaj delikatnie gorne plastikowe obudowy przekaznikow, popsikaj troche wd-0, rost-offem, czy czym kolwiek innym :)
Właśnie pompa nie chodzi w ogóle, kontrolki od silnika nie zapalają się, brak komunikacji ze sterownikiem silnika.
Proponowalbym podpiac sie do komputera i sprobowac zczytac bledy , bo jezeli zapala sie ta kontrolka to napewno w pamieci sterownika pozostal blad, wtedy bedzie wszystko wiadowmo.
Niestety LEXIA nie łączy sie z BVA i sterownikiem silnika więc jestem znokautowany. Lexią nie połączysz się z megane.
A czy można by zastosować sterownik od innego auta lub podłączyć to w inny sposób żeby ominąć sterownik ?
Petla immo przy stacyjce,UCH,i sterownik silnika.
Witam mam takie pytanie czy ktos mi powie którym przewodem w instalacji komunikuje sie immo z sterownikiem silnika w renault megane 1.4 energie??
Jeżeli to silnik K4M - 700 , to sygnał prędkości idzie na zegary z pinu nr.22 sterownika ABS.
Wywaliłem niestety to nie było to. Sterownik silnika do naprawy. Jutro się okaże czy pójdzie.
szukam schematu do sterownika ecu megane III nr 237103571r. Auto uderzone z przodu na liczniku nie wyswielta sie check engine rozrusznik nie kreci, klema na akumlatorze wymieniona, brak polaczenia ze sterownikiem silnika. poduchy nie wystrzelone,
Po wielu walkach z tym autem udało się go uruchomić.
Pytanie czy auto miało ściągany immobilizer, oraz posiada oryginalny sterownik oraz kluczyk od centralnego. Ja mam w Renault Megane "zdemontowany" immobilizer ze sterownika silnika i nawet gdy dioda miga to można auto normalnie odpalić. Z kolei jeśli mamy kluczyk z inną elektroniką, to centralkę można podłączyć pod inny sterownik nie oryginalny i wtedy...
Wybierz się do serwisu Renault z dokumentami samochodu i poproś o kod dostępu do blokady. Masz wszelkie szanse, aby go uzyskać. Tym kodem /4 - cyfry/ możesz odblokować immobiliser i uruchomić silnik. Jeżeli pilot jest sprawny, lecz stracił tylko synchronizację z blokadą to uda Ci się go również wkodować. Procedurę znajdziesz chyba na elektrodzie - to...
Tempomat/ogranicznik resetuje się po każdym uruchomieniu silnika. Poza tym ogranicznik się dezaktywuje w przypadku naciśnięcia pedału przepustnicy do oporu. Skoro, jak stwierdził autor: jednak nic poza lampką check się nie świeci.. Musi to być błąd w sterowniku silnika. Jednak podłączyć samochód pod dedykowany komputer Renault (CLIP) do sprawdzenia...
82 00 298 164
Witam. Mam pytanie odnośnie sterownika bez immo do Megane scenic z silnikiem 1.6 8v k7m czy wychodziły takie sterowniki bez immo, a jeżeli tak to jak można go rozpoznać. Z góry dziękuję za odpowiedź.
To przyjmij do wiadomości że to on jest odpowiedzialny za diodę immo i to że silnik gaśnie. I co teraz zrobisz? Masz czym go wyczyścić, dopisać transpondery i całość sparować ze sterownikiem silnika?
Sprawdż przewód idący po prawej stronie przy błotniku . Za mocowaniem łapy silnika są dwie masy odpowiadające za min deskę . Często tam urywa się jeden z nich . Przewód znajdziesz idąc od sterownika silnika .
Nie ma wyłącznika uderzeniowego. Rolę wyłącznika uderzeniowego pełni sterownik poduszek powietrznych. Wysyła on informację o uderzeniu do sterownika silnika.
Już jeden temat wałkujesz o tych komputerach, bez ingerencji w sterownik przez kogoś, kto ma pojęcie o immobilizerach nie odpalisz silnika z żadnym sterownikiem.
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
czy przyuczając nową kartę mogła coś popsuć iż mam teraz ten problem? Nie ma takiej możliwości. Sprawdź UPC w skrzynce pod maską obok akumulatora czy nie dostała się wilgoć. Włączanie się wentylatora po zapłonie to najczęściej brak komunikacji ze sterownikiem silnika - typowa usterka Megane/Scenic II z tamtych lat, sporo informacji o tym problemie...
Trochę to faktyczne dziwne z rezystorem w tym miejscu. Zwyczajowo to CAN jest bocznikowany rezystorem na końcu magistrali. Może to ten rezystorek ci swankuje co wpływa na sterownik silnika? A sprawdź jeszczeczy auto niema założonego alarmu na CAN-e miałe dziwny przypadek w grane punto a sprawcą był alarm.
To został ci sygnałowy: Od wyświetlacza do : - duże złącze poniżej skrzynki bezpieczników w kabinie PIN C9, później - Skrzynka bezpieczników komory silnika z modułem bezpieczników i przekaźników , w skrzynce pod tym modułem brązowe złącze PIN 16, później - czarne złącze na sterowniku skrzyni biegów PIN 23
Sprawdź ilość płynu do spryskiwaczy we wtyczce sterownika silnika. Potem wysusz dokładnie.
Za włączanie wentylatora chłodnicy odpowiedzialny jest inny czujnik temp.zainstalowany przy chłodnicy. Napewno? Bo antipercolate w tym modelu pozostaje chyba w gestii sterownika silnika.
Wylej wode ze złącz sterownika.
W Megane II wykrywa wypadanie zapłonów, sterownik wykrywa fluktuacje przyśpieszenia kątowego wału.
W sterowniku airbag. Crash data do usunięcia. Nie zrobisz tego sam tam siedzi SPC560p50. Wnioskuję to po tym że szukasz przycisku wstrząsowego w tak mlodym aucie. Po drugie aby odpalić auto trzeba wykasować błędy w sterowniku silnika.
Jak nie jesteś zawzięty i nie musisz zrobić tego sam a chciałbyś skorzystać z mojej pomocy ,wyslij mi UCH,blokadę kierownicy ,sterownik silnika i karty zrobię to na stole.
Witam mam problem z megane 1.4 8v 96r sterownik silnika siemens S1111730121 Auto przyjechało na sznurku, nie odpala, na pewno stwierdziłem przegniłe bezpieczniki przy aku co powodowało zanik zasilania (30) na sterowniku silnika (wymienione). Zwarcie w cewce przekaźnika sterowania silnikiem (wymienione). Auto nadal nie odpala, ponad to nie ma komunikacji...
Przedzwoń obwód pomiędzy deską a sterownikiem silnika. Poza tym sprawdź czy UCH widzi prędkość.
Od kiedy to scantol czyta Renaulta. Podłączyć porządny tester sprawdzić kody i parametry bieżące. Sprawdzić należy jeszcze wtyczkę do przepustnicy czy niema porozginanych pinów, oraz ciągłość przewodów między przepustnicą a sterownikiem silnika.
czy zmieniłes tez sterownik czy tylko silnik
czujnik położenia wału. podepnij pod komputer i sprawdź czy sterownik widzi obroty silnika.
Zmień pompe ze sterownikiem.
Jaki silnik, który rok, jaki sterownik wtrysku ?
Czy przewody masowe koło mocowania miarki oleju są dokręcone (tam jest masa sterownika silnika) :D
Powtarzam po raz kolejny, tutaj ten sam przewód moze mieć inny kolor. To francuz i tutaj liczy sie oznaczenie przewodu na jego izolacji a nie jego kolor. Przewód nr 47F na 53 pinie sterownika silnika.
Witam, Problem rozwiązany, zwarcie na kablu zasilającym sterownik , poprawienie styku na masach i auto ożyło. Temat uważm za zamknięty. Pozdrawiam
Sprawdź na komputerze jaką temperaturę widzi sterownik silnika, moduł świec jest sterowny z ECU silnika 8 i 9 pin. Myślę że brakuje masy ze sterownika.
A tak naprawdę, to mało kto wie, że te kody są tylko potrzebne, by silnik spełniał normy emisji spalin. I bez wpisania ich do sterownika silnik też pracuje prawidłowo.
A czy da sie po wyjeciu sterownika spiac na krotko w kostce i zobaczyc czy dziala wiatrak???? U mnie objaw jest taki ze jak rusze lopatki wirnika lekko "drutem" to wiatrak chodzi lecz po ok 20min slabnie i calkowicie sie zatrzymuje. Brak mu tez tj. "wzbudzenia". I niewiem czy to ten sterownik czy silnik sie przyciera ...? Mial ktos podobny przypadek?
Tam jest "gumiak" i raczej za dużo grzebania by bawić się w lutowanie. Jak rozbierzesz to zobaczysz o co chodzi, wątpię żeby się zalał. Prędzej problem we wtyczce lub skorodowanym złączu na sterowniku silnika. Nie zapomnij wyczyścić krokowca :)
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Moge się założyć że zasilania na czujnik ze sterownika nie ma
panowie kabelek pomarańczowy w wiązce (nad lewą lampą) jest ugnity ,sprawdż napięcia na szynie can przy sterowniku (can też gnije )
A sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? - sterownik na zimnym silniku powinien zwiększać dawkę paliwa, ale musi wiedzieć że silnik jest zimny...
W załączeniu schemat sterownika silnika i ABS.
Komputer silnika steruje tym zaworem
Meganka z silnikiem 1.4 16V z klimatyzacją manualną - uszkodzony sterownik silnika -brak możliwości odczytu pamięci 29f200. Mam drugi sterownik z immo off (bez emulatora) ale nie działa do końca poprawnie, proszę o oryginalny wsad do tego silnika lub wsad na douczenie bo z immo off poprawnym to pewnie nikt nie podeśle ( jeśli nie na forum to na PW)...
A jakieś jeszcze dodatkowe poszlaki? Przecież to nie sterownik silnika tylko prosty moduł. Nawet nie trzeba być elektrykiem żeby w kilku prostych krokach sprawdzić co jest nie tak. Nie lubię pisać na forum "Zmień mechanika, czy kimkolwiek on jest" ale tak zróbcie.
Raczej za dużo paliwa. Kup fejsik ICar, do tego apka PyRen i za 5 dych sam popatrzysz co widzi sterownik silnika. Trzeba zobaczyć temperaturę silnika, napięcie z sond lambda, ciśnienie w kolektorze. To tak na początek.
W załączniku schemat świateł stopu. 120 - sterownik silnika 172 - światło prawe tylne 173 - światło lewe tylne 260 - skrzynka bezpiecznikowa 639 - trzecie światło stop 645 - UCH 1337 - UPC Najwyraźniej UCH nie widzi sygnału z czujnika - brak plusa na czujniku bądź nie dociera sygnał z czujnika do UCH. Podłączyć CLIPa i sprawdzić czy sygnał dochodzi.
Witam odczytaj błędy w air bag czy jakiekolwiek są , wypnij wtyczkę z sensora poduszek i wykasuj błedy w sterowniku silnika nawet jesli nie pokazuje żadnych błedów.
wykręć świece oraz cewki i zobacz jaka będzie iskra na 1-4 i porównaj z 2-3. Jeżeli zauważysz różnice to wiązka do sprawdzenia jak będzie dobrze to drugi sterownik. Aha i odpinaj po kolei wtryski jak silnik pracuje zobacz czy aby na pewno będzie taka sama reakcja.
Sterownik poduch w tym sprzęcie nie blokuje silnika. Oczywiście, że nie blokuje, jak jest czujnik uderzeniowy . Ale tu brakuje zasilania. Albo przewód ugnity, albo bezpiecznik. Napisał, że brak kontrolki silnika. I diagnostyka wywali błąd połączenia ze sterownikiem silnika.
Zawież sterownik silnika do warsztatu elektronicznego i po problemie póżniej zwykły sterownik centralnego i wszystko będzie ok.
Samochody naprawia sie poprzez eliminowanie podejzen co do uszkodzonego podzespolu. Korzysta sie z podgladu parametrow rzeczywisych wiec u ciebie trzeba zerknac na nie przez kogos kto sie na tym zna ;-) Zle slychac na filmiku ale jest chalas w pierwszej sekundzie po odpaleniu jak by zawory? Kreci tez nie czysto jak by byl problem z cisnieniem w cylindrach...
Matrixs widzę, że jesteś z Łukowa gdzie naprawiasz auta ? Pewnie, że nikt wróżką nie jest, ale po tych wszystkich zabiegach już mi tylko to zostało. Tylko, żeby podmienić sterownik silnika to muszę immo w tym drugim wyciąć, prawda ? Chyba, że uda mi się załatwić z kluczykiem od tego drugiego sterownika.
Wiązka silnika jest oryginalna tzn od traffica 1.9 ale wersji 80konnej, silnik jest 1.9dci 122km od megane, sterownik też jest od traffica 1.9dci 80konnej. Dobrze mówisz że czujnik nie występował bo nie ma kabi i kostek. Ogólnie auto odpala ale wkręca się tylko do 2100obr. Gdy podłączyłem elektrozawór turbiny (ten z dwoma wężykami to wkręcił się do...
A na jakie cewki zmienieś i czy podmieniałeś świece zapłonowe? Były przypadki że te elementy potrafiły zakłółcać pracę sterownika skrzyni biegów i silnika.
Nie wiem, co chcesz osiągnąć, masz dwie możliwości. Dodano po 4 To zrób inaczej. Pomiędzy pin 13 a 73 sterownika silnika, woltomierz. Ma być 3,5V przy 20 st.C i 0,5V przy 80 st.C Pin 73 dla wyjaśnienia to też masa. Leci ze sterownika silnika.
Na styk , oznaczony przez Ciebie jako nr.2 sterownik silnika zapina masę - w chwili włączenia na zapłon / ok.2 sek/, a pózniej w czasie kręcenia silnikiem. Sterownik , w czasie kręcenia silnikiem , otrzymuje informację z czujnika wału.
sterownik silnika megane sterownik megane dławienie silnika megane
rezystor hamowania falownika wtyczka angielska pvmonitor licznik
renault mascott renault mascott
Schemat prostownika impulsowego 12V niemieckiego Błąd 5B00 w Canon MP250 - jak go naprawić?