Jeśli mokro jest przy wężyku to weź klucz i dokręć nakrętkę ... dociśnie się i powinien wyciek ustać
Zacznij od sprawdzenia czy się nie zapowietrza .
Tak koniecznie żeby nie było wycieku i nie zapowietrzał się.
Uklad wtryskowy nie zapowietrza sie?
Spróbuj jechać z niedokręconym korkiem wlewu paliwa. Może zbiornik się zapowietrza?
Porządnie odpowietrz ale pewnie uszczelka do roboty. 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk. http://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytkow...
Ponoć typowa usterka w tych pompach powiązana też z DTC402012. Dokładnego opisu nie znajduje ale są oferty naprawy. https://megane.com.pl/topic/79583-zapowi...
Pewnie gdzieś się zapowietrza , sprawdź przewody przelewowe i zasilające , czy dźwignia gazu pompy wtryskowej ma luz , powoduje on zapowietrzanie się pompy.
Data jest ok?
barubar nie musisz mnie publicznie przepraszać - nie zależy mi na tym to co napisałem jest tylko jedną z możliwych przyczyn usterki a i to nie w każdym przypadku (chodzi o model parownika) - po prostu się już z tym spotkałem jak najbardziej jest to do sprawdzenia metodą jaką zaproponowałeś szczepto zapach gazu w aucie może być również spowodowany tym...
Posprawdzaj cały układ paliwowy , może gdzieś opaska słabo trzyma , układ się zapowietrza i dlatego musisz tak długo kręcić.
Witam. Walczę z hamulcami juz kilka miesięcy. Zapowietrza mi się cały układ. Po odpowietrzaniu hamulce są jak żyleta lecz w ciągu ok. 3 tygodni działają coraz słabiej aż w końcu pedał w podłodze. Pozniej znowu odpowietrzanie i znowu gitara na 3 tyg. Płynu nie ubywa lub ubywa tak mało ze nie jestem w stanie tego gołym okiem zobaczyć . Zauważyłem ze w...
Gdzieś się zapowietrza, szukaj. Do sprawdzenia przewody paliwowe, nadmiary, być może pompka do wymiany.
Pozostaje jeszcze sprawdzić rano ciśnienie paliwa na railu Tam jest przecież zwykła pompa a nie CR. Zapowietrza się gdzieś na przewodach i tyle.
Nie ma techniczej możliwości, aby w ten sposób zapowietrzały się hamulce. Trzeba szukać innej przyczyny. Może zmień mechanika na początek?
Układ hamulcowy zapowietrza się, czy tylko pedał wpada w podłogę. Czy podczas kolejnego już odpowietrzania ukazują się pęcherzyki powietrza. Jeśli gwarantujesz za stan przewodów hamulcowych giętkich oraz prawidłowe odpowietrzanie, to moim zdaniem należy przyglądnąć się pompie hamulcowej tj. wymienić gumki tłoczka. W Passacie miałem podobnie, ale pedał...
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Zapowietrza się układ paliwowy. Trzeba sprawdzić szczelność. Może pompa już siadać, słychać ją za pierwszym razem jak włączasz zapłon?
Gdyby problem był w zapowietrzaniu, to przy uruchamianiu ,,łapał by" nie na wszystkich ,,garnkach ". Odpalałby ,,kulał" i gasł a z tego co piszesz nie ma nic podobnego.
Zapowietrza się układ paliwowy. Dziwne że możesz go rano uruchomić. Temperatura to prawdopodnie uszkodzony czujnik, bądż przerwa w obwodzie. Tam zdaje się były czujniki pozytywowe.
I kolejny objaw jaki odkryłem, mianowicie jak wczoraj podeptałem autko prawie do spodu to dziś już odpala normalnie. Podejrzewam teraz już na 100% zapowietrzanie się układu paliwowego, tylko jak tu znaleźć przez co się zapowietrza?? Przeglądałem dzisiaj dość dokładnie przewody paliwowe i nic nie wykryłem niestety :( Zobaczymy co mechanik znajdzie :D
juz tak próbowałem poniewaz znajomy mi juz to sugerował ale to nie pomogło jak wyjełem termostat i sie nie nagrzewał do 90 stopni to sie nie zapowietrzał a jak bez termostatu go nagrzałem to sie zapowietrzył to wychodzina to ze jak złapie 90stopni to wtedy dostaje powietrza
Witam!! Problem wygląda jak w temacie: auto ciężko odpala po dłuższym postoju ok 3-4 godz,jeszcze gorzej po przestanej nocy. Gdy już odpali falują obroty i na początku puści dużego dyma. Klient stwierdził że to wtryski, wtryski oddane do sprawdzenia,wszystkie ok. Wymieniony filtr paliwa i wszystkie kątowe złączki przewodów paliwa. Świece żarowe ok,...
Witam. Chciałbym się od was dowiedzieć jakie objawy są uszkodzonej lub nie prawidłowo działającej pompy sprzęgła. Ponieważ auto na zimnym silniku przy ruszaniu z jedynki szarpie i w żadnej innej sytuacji nie. Do tego wszystkiego zapowietrzają się hamulce co dwa tygodnie do podłogi. Macie jakieś pomysły? Moja sugestia to pompa sprzęgła. Auto to Renault...
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Układ paliwowy się zapowietrza do sprawdzenia, po lewej stronie za silnikiem jest filtr tam czasem na końcówkach przepuszcza powietrze. Miałem taki przypadek, że wolno wkręcała się na obroty i ciężko wkręcała się do odpalenia
Wygląda na nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się po dłuższym podstoju . Więc jedź do serwisu niech wymieniają filtr paliwa i dokładnie przyjrzą się przewodom paliwowym. Zrób mały test wejdź do auta i odpal tylko zapłon niech pompa dopompuję paliwa a za drugim lub nawet trzecim razem dopiero kręć rozrusznikiem .
Najprawdopodobniej przyczyną "falowania" temperatury było zapowietrzanie się układu chłodzenia poprzez delikatnie walnietą uszczelkę, lub głowicę. Spróbuj jeszcze dolać płynu, odpowietrzyć i poobserwuj czy ze zbiorniczna wyrównawczego, po ustabilizowaniu temperatury, nie wydostaja się pęcherze powietrza. Jeśli tak to zrzucaj głowicę.
Witam. Miałem podobny problem z Renault Megane II. Przyczną był lekko przetarty przewód paliwowy, a lokalizację usterki utrudniał brak widocznego wycieku paliwa. Co prawda nie koniecznie jakaś nieszczelność jest przyczyną tej usterki, jednak warto sprwawdzić czy układ się nie zapowietrza.
Witam , fachowcy zdiagnozowali w mojej pompie ABS problem hydrauliki, który zapowietrza non stop hamulce . Pompę odesłałem do fachowej regeneracji i zleciłem mechanikowi założenie jej. Gdy otrzymałem samochód po wymianie to przy małych prędkościach po wciśnięciu pedału hamulca pedał drży tak jakby włączał się ABS delikatnie ... Dodam że tarcze nie są...
Witam, Ja bym sugerował po usunięciu hipotetycznych usterek typu (żle grzejące świece oraz zapowietrzanie się pompy) sprawdzić kompresję. Takie objawy to najczęściej padnięty silnik. Obym się mylił, ale ostatnio naprawiałem Renault Kangoo z przebiegiem 210 000 i nie było już silnika. Te silniki powinny zapalać także przy niskich temperaturach bez załączania...
i układ zapowietrza się.Możliwe że uszczelka pod głowicą. Bardzo chaotycznie kolega to opisał, ale sentencja umieszczona w cytacie raczej trafna - przedmuchy do układu chłodzenia, ale nie koniecznie uszczelka pod głowicą, może być również pęknięty blok (tujeja cylindra) lub głowica. To czy są przedmuchy może kolega sprawdzić moim sposobem opisanym...
To że pod korkiem nie ma "masła" nie znaczy że nie jest uszkodzona uszczelka pod głowicą - to zależy w którym miejscu puści . Zdarza się tak że płyn przedostaje się do komory spalania i wtedy mimo braku wycieków ubywa płynu, w układzie chłodzenia wytwarza się nadmierne ciśnienie co powoduje zapowietrzanie, często towarzyszy "wywalanie" płynu i biały...
Po świętach będę miał megane na to samo spróbuje podstawić zawór. Jak wtrysk walnięty to sika na całego przelewem i rozpylaczem, zawsze tak miałem. Jak mu psikne plakiem chwile trzeba trochę pokręcić, jak już zaczyna twardo chodzić na plaku to ciśnienie na listwie powoli idzie w góre i wtedu już chodzi, ale nadal jest tak nieco 180bar po chwili pracy...
Niestety dalej lipa.Mechanik zdemontował cały rozrzad i posprawdzał wszystkie kliny na kołach.Są w porządku.Po złożeniu i ustawieniu dalej jest to samo.Twierdzą,że sie zapowietrza i podali paliwo do pompy z osobnego zbiornika - niby było lepiej więc dobrali sie do filtra paliwa ,ponoc był zamulony i dołożyli tam jakis zaworek.Kazali przywieźć 300 zł....
Największe pęcherzyki powietrza idą z tych o większym wydatku właśnie. Zastanawiam się a niestety nie posiadam technicznych możliwości żeby to sprawdzić czy aby to nie wina pompy w sensie zbyt duże ciśnienie i wytrąca się powietrze!! Pompę robili no ale za 100 zł diagnostykę komp. robili to chyba jest ok 😊 Dodano po 14 Nie było by problemu gdyby...
Po dniu lub dwoch uklad chlodzenia sie zapowietrza. W zbiorniczku wyrownawczym plyn podchodzi do korka i sie wylewa przez korek pod cisnieniem. Po odpowietrzeniu dwoma odpowietrznikami cisnienie spada. Podejrzenie jest oczywiscie na glowice, ale dziwne jest to, ze w zbiorniczku nie ma zadnego nalotu, auto nie dymi. Dlatego zastanawiam sie czy nie jest...
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
Nie wiemy czy masz instalację gazową czy też nie. Ale skoro na wodzie było w porządku to musi być dobrze na płynie. Istnieje możliwość zapowietrzenia układu podczas wymiany płynów. Teoretycznie układ z czasem powinien się odpowietrzyć po kilku grzaniach i studzeniach, jeśli poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym odpowiedni. Może sią zdarzyć rozłączenie...
Po nocy jak samochód przemarzł na dworze, świece zaczęły grzać, wszystkie przewody idące do modułu podgrzewania OK. Problemem okazała się zapowietrzająca pompa paliwa. Przy pierwszym pomiarze grzania świec samochód stał w warsztacie i chyba było mu za gorąco.
Zapowietrzony układ, niesprawny termostat
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Tak odłączasz przewód zasilający i powrotny od pompy i w ich miejsce wpinasz się zakupionym zestawem. Z przewodami odpiętymi nic nie robisz bo nie masz pompy w zbiorniku. Z drugiej strony jak nie masz pojęcia o mechanice to po co bierzesz się za takie rzeczy. Chce Cię tylko uświadomić że istnieje szansa zapowietrzenia układu.
Masz zapowietrzoną nagrzewnicę, albo zamknięty zawór nagrzewnicy.
na 100% nagrzewnica, termostat ok, nie zapowietrzona.
Jest to układ ciśnieniowy, wiec zawsze po jeździe będzie ciśnienie w układzie. Nie zaleca się otwierania zbiorniczka bezpośrednio po wyłączeniu silnika, jednak skoro wywala ci płyn podczas jazdy to albo układ był zapowietrzony, albo idzie cisnieni spalin w układ.
śmiało możesz wykręcić i nie zapowietrzy się! tak to są te czujniki blisko termostatu. ten wyżej konkretnie.
Ewidentnie problemem jest wymiana czujnika, tu mogą być dwie rzeczy pierwsza zapowietrzony układ wtryskowy, druga brak połączenia lub zwarcie w kostce. Zacznij od odpowietrzenia układu wtryskowego.
no paliwa . To znaczy że układ jest zapowietrzony czy co.
A może układ jest zapowietrzony
mozliwe, ze nagrzewnica jest zapowietrzona lub zasyfiona.
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
Zapowietrzony układ, trzeba odpowietrzyć, w najgorszym razie niedrożna nagrzewnica.
Co do przegrzewania być może tylko termostat, choć dziwi mnie to słabe ogrzewanie (może tylko zapowietrzony układ).
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
Jutro bede plukal nagrzewnice. Plynu mam prawie maksimum i nie jest uklad zapowietrzony.
odpowietrzałeś układ na włączonym na maksa ogrzewaniu?? gdy odpowietrzasz układ i nie włączysz ogrzewania to nagrzewnica zostaje zapowietrzona
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
odnośnie pompy tej zintegrowanej to znalazłem takie zdjęcia więc zapytam czy ten element można dokupić oddzielnie i samemu zamontować czy pompa może się zapowietrzyć np. przy demontażu i montażu tego?
Czy auto ma ABS, albo serwo wspomagające pompę nożną albo coś z pompą abs. Zapowietrzenie objawia się raczej miękimm pedałem, który twardnieje po kilku pompnięciach pedałem.
Jeszcze jedno sprawdź naciąg paska czy czasem nie ślizga albo pompa pada. Wsadź kogoś do auta niech kręci a ty obserwuj co się dzieje Dodano po 17 Jeszcze jedna myśl w tym temacie jak wymieniałeś to co napisałeś nie zapowietrzyłeś układu? Tak dla pewności na postoju włącz silnik i przekręć kierownicą na ful od lewej do prawej z 10 razy to układ sam...
Zapowietrzenie układu jest możliwe,jeśli niedawno wymieniałeś cały płyn w układzie. Jeśli nie to na 100% poszła uszczelka pod głowicą-opisałeś wszystkie możliwe tego objawy.
Mam ten sam problem, u mnie grzeje słabo tylko z lewej strony i po obejrzeniu budowy nagrzewnicy (all...o) doszedłem do wniosku, że jest zapowietrzona i jutro spróbuję ją odpowietrzyć ;)
Chwila chwila, masz ABS ? odpowietrzałeś układ na włączonym silniku ? na moim od tego bym zaczął, samo się nie odpowietrzy. A jak zmieniałeś cylinderek to bankowo uległ zapowietrzeniu.
A ja odpowietrzam hamulce w najbardziej banalny sposób, z jednoczesną wymianą płynu w danym obwodzie. Wystarczy do tego jedna osoba. Nakładam wężyk na odpowietrznik hamulca, odkręcam korek na zbiorniku płynu hamulcowego, dolewam do pełna. Popuszczam odpowietrznik o pół obrotu i idę pompować. Pompuję z 10 razy, idę sprawdzić poziom płynu w zbiorniku...
Przyczyn może być kilka.W mojej Reni miałem podobny problem musiałem rozgrzać silnik żeby normalnie chodziła na gazie( płyn musi rozgrzać parownik żeby ten nie zamarzał).Proponuje wymienić filtr gazu i sprawdzić czy instalacja nie jest zapowietrzona.
Jeśli auto ma ABS i doprowadzisz do zapowietrzenia to wypada odpowietrzyc układ specjalnym przyrządem pod ciśnieniem. Można też podłączyć komputer i odpowietrzyc każdy zawór absu osobno. Jeśli jednak robił to warsztat to niech poprawia. Serwo nie ma nic do tego. Jakby przepuszczalo to miałbyś ciągle twardy pedal
Nie ma żadnej regulacji, skoro wszystko nowe (klocki, przewody elastyczne, tarcze) to pozostaje stary płyn(prawy zacisk jest dalej i zanim zablokuje to spręża płyn) i zapowietrzony układ. Skąd wiesz, że odpowietrzony, przegoniłeś podczas odpowietrzania przez układ z 05litra płynu?
Nawet jak by się dostawało jakieś powietrze do układu zasilania, to nie powodowało by aż tak mocnego dymienia. Duże zapowietrzenie ukł. zasilania, odbijało by się mocno na stabilnej pracy silnika. Sprawdź, czy nie masz czasem wody w ON. Jak rzadko tankujesz i to nie do pełnego baku, to może się w nim zbierać. Czyściłem kiedyś bak w swoim DTi. Było ok...
Witam. dzisiaj jadac jakies 40 km i po nastepnym postoju chcialem zajrzec pod maske a tam plamki pop plynie chlodnioczym najwiecej ich bylo na zbiornioczku i wkolo, plyn wyrzuca korkiem,dlaczego? samochód trzyba temperature taka sama jak kiedys, strzalka na wskazniku pokazuje połowe rozgrzanego silnika. prosze o pomoc czy to zapowietrzony uklad moze...
Miałem kiedyś podobny problem , ale to nie w audi ale też w dieslu , ( megane 2 1.5 dci) spore pęcherze pojawiały sie w przewodach przed gruszką aż do listwy wtryskowej , pomogły zwykłe zaworki zwrotne ale skoro u Ciebie nie zdało to egzaminu to sprawa jest zdecydowanie poważniejsza Dodano po 2 Jeżeli chodzi o przechyły i związek z odpaleniem to wydaje...
Witam wszystko pali jeździ Ale mam taki problem wąż chłodniczy górny mam bardzo gorący i twardy nie wiem co moze byc przyczyna wymieniłem nagrzewnice wszystko zalane a w samochodzie słyszę taka przelewajaca się wodę w miejscu nagrzewnicy czy to jest jakieś zapowietrzenie ?termostat też., był wymieniony dziś wyciągnąłem go i pojechałem bez ,a ten wąż...
Zapowietrzony układ chłodzenia i stąd ta skacząca temperatura, sprawdzałaś rękoma czy wszystkie węże wodne są mniej więcej tak samo gorące? Ciężko się odpowietrza czasami taki układ z gazem dla tego trza w najwyższym punkcie zdjąć przewód wodny i wlewać płyn przez zbiorniczek i tak żeby się trochę przelało przez zdjęty wąż i wtedy zamknąć połączenie....
Znalazłem dużo tematów na temat ABS, ale nie znalazłem tego co mnie interesuje. Dotyczy Renault Megane Scenic 1998r silnik 2.0 Żeby nie było niepotrzebnych rad i pytań to zaznaczam, że wyczyściłem wszelkie podłączania na przewodach i kostkach, ciągłość przewodów jest zachowana, czujniki mają rezystancję ≥ 1050 ohm . Byłem u kolegi który ma komputer...
WITAM i proszę o pomoc. Mam problem z odpowietrzeniem pompy Lucas w Renault Megane Clasic 1.9 TDI. Dałem oszukać się kontrolce poziomu paliwa i niestety zapowietrzyłem cały układ paliwowy. Dla zasady wymieniłem filtr paliwa i gdy zacząłem odpowietrzać. pompka cały czas jest miękka. Po pewnym czasie samochód odpalił, pracował chyba z 5 minut ale bardzo...
Elpigaz'u w ogóle nie założylbym do takiego auta, ale na początek, zorientuj się , czy reduktor jest zaistalowany w miarę nisko wzgłędem silnika, gdy będzie za wysoko zapowietrzy się. TZN; Ciecz która ma go nagrzać nie będzie przez niego przepływać i będzie zimny.Jak będzie zimny, to gaz nie ędzie przechodził ze stanu ciekłego w stan gazowy.Reduktor...
Najprawdopodobniejszą przyczyną może być zapowietrzony układ chłodzenia silnika, w którego obieg włączony jest system podgrzewania rozprężającego się gazu lub zaśniedziałe styki na złączach elektrycznych instalacji. Sprawdź i oczyść wszystkie nasadki na elektrozaworach gazu: przy butli, reduktorze, na przewodzie doprowadzającym gaz /jeśli jest zainstalowany/,...
Nie udzielam się często ale akurat tutaj mam pewne doświadczenie. Mój bardzo oszczędny kolega chwalił się, że leje do swojego mercedesa olej "z biedronki" po wymianie doświadczeń sam tankowałem swojego Megane 1.9dti 2000r z "kanistrów" W tym czasie olej ten był około 1zł tańszy od on na stacji. Kompletnie nie przerabialiśmy silników i śmigały na tym...
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post. Mam nadzieje że w dobrym dziale to piszę. Szukałem podobnego problemu na forum, jednakże nic nie znalazłem. Wszystko zaczęło się od wymiany klocków hamulcowych z tyłu, wymieniłem komplet klocków i gdy zakończyłem prace okazało się że układ hamulcowy jest zapowietrzony, wsiadłem do auta żeby zobaczyć czy wszystko...
Raz już pisałam na ten temat niestety szukając po forum nie znalazłam rozwiązania samochód jest po remoncie silnika po tym zaczęły się incydenty z nim jest to benzyna z gazem , temperatura strasznie skakała do góry aż do ponad 4 kreski paliła się kontrolka płynu chłodzącego postanowiłam wymienić czujniki po wymienieniu przestało w ogóle pokazywać temperatury...
pompa zapowietrzać mercedes zapowietrzać zapowietrzać instalacja
uszkodzony diseqc irfz44 zamiennik upload netia
naprawa żarówki energooszczędnej doklejenie magnesu tonsil
Schemat instalacji elektrycznej Ursus C-330 Wysypywanie się kawy z zaparzacza - przyczyny i rozwiązania