Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
Tak wszystko jest okej z membraną. Paliwo pompuje bardzo dobrze, iskra jest i pali tylko jak się jej do świecy podleje paliwa.
Ściągnij przewód gumowy dochodzący do pompy od turbo.Duży płaski ,z kapselkiem plastykowym.Jeżeli wycieknie paliwo,membrana w zaworze do wymiany.
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Właśnie, ten "brzuch" , nie powinno go być, do wymiany. To jest membrana pompująca paliwo.
Rozbierałeś gaźnik? Prawidłowo złożony? Membrany (bo sądzę że jest tam w gaźniku membrana pompująca paliwo) prawidłowo złożone?
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Musi być podciśnienie.Czasami też regulator puszcza trochę membraną paliwo do kolektora.Sprawdz czy po wyjęciu go nie ma paliwa w środku od strony podciśnienia.
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Pokombinuj z membraną co pompuje paliwo albo sprawdź czy w baku nie robi się podciśnienie-odpowietrznik
Przerwa pomiędzy kołem 0.2 mm ale z tym luzem na łożyskach może trzeba będzie dać więcej. Szczelina na zamku na "żyletkę". Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać na powrót do zbiornika, Może mieć uszkodzony zaworek. http://obrazki.elektroda.pl/9206378300_1...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
A jak zalewa ci kanał obejściowy to pewnie jest dziura w membranie od regulatora ciśnienia paliwa. O dokładnie to miałem uszkodzone i lało paliwem.
Podczas pracy na gazie paliwo nie ma prawa lecieć z wtryskiwacza, po przełączeniu na gaz jest tylko obieg paliwa do baku. Membrana jest do wymiany.
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
Wiem, 390 kPa. Pompka paliwa nie przepuszcza na membranie?
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Witam i jak udało się Panu opanować ten problem bo u mnie to samo się dzieje syn jeździ sobie a tu nagle sam quad gaśnie tak jakby paliwa nie było ale o dziwo zaraz go odpalam i jeździ chwilę i znowu. Paliwo jest gaźnik nowy membrana nowa cewka nowa wężyk wymieniony paliwowy na nowy nie zagięty brak mi pomysłów zawalony tłumik?
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
Tam jest tylko płytka, która przepuszcza paliwo w stronę dyszy, tak jak kolega wyżej napisał miałeś czymś zatkane.
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
Ma znaczenie, przy gaźniku bez primera trzeba się sporo naszarpać aby gaźnik napompował sobie paliwo. Membrana pompująca musi być też wręcz idealnie szczelna aby nie schodziło paliwo, bo w przeciwnym razie nawet odpalanie po trzech minutach postoju wymaga kilkukrotnego szarpnięcia. Z primerem odpalasz maksymalnie za trzecim pociągnięciem. Tyle że przeróbka...
Ok dzięki, ustawiłem metodą prób i błędów i membrana zaciąga paliwo ale silnik nie zapala, zapala po bezpośrednim podaniu paliwa, gaźnik czyszczony i przedmuchany, uszczelki całe, filterek przedmuchany,wszystkie śruby dociągnięte, ale pali tylko do czasu wyczerpania podanego paliwa.
Membrana pompy paliwa dziurawa
Kanał, wężyk przez który podciśnienie pompuje membraną żeby ta zasysała paliwo z baku do gaźnika. Zdejmij tłumik i zobacz czy okno wydechowe nie jest zatkane nagarem i przy okazji popatrz na gładź cylindra i stan tłoka jak to wygląda.
Czy skuter ma kranik podciśnieniowy? Jeżeli tak, to skąd brane jest podciśnienie do jego otwarcia? Jeżeli z gaźnika, to przy uszkodzonej membranie kranika paliwo będzie się dostawało do gaźnika i go zalewało. Pasuje to sprawdzić. Może jakieś zdjęcia?
To nie ta membrana, chodzi o membranę pompującą paliwo. A tak w ogóle to jaki tam jest gaźnik? Nie mamy tu wróżek.
Przewód impulsowy jest to połączenie podciśnieniowe pomiędzy gaźnikiem a karterem silnika. Jest to różnie rozwiązane w różnych piłach. Najczęściej to kanalik, otwór pomiędzy gaźnikiem a karterem w którym "panuje" podciśnienie i tym kanalikiem jest doprowadzone to podciśnienie do komory membrany, jest nim (tym podciśnieniem) poruszana membrana i pompowane...
Ssanie na pewno, ale jeszcze membrana pod gaźnikiem, czasem pęka i nie zassie paliwa.
Jeszcze jedno pytanie czy jeżeli membrana umieszczona w nim będzie uszkodzona to paliwo dostanie się do kolektora ssącego powodując zalanie????? Z góry dzięki!!:D
A spalanie wzrosło ? Jeśli tak to do wymiany membrana dawkująca paliwo lub zaworek iglicowy , jeśli nie to zanieś do serwisu na regulację jeśli nigdy tego jeszcze nie robiles albo kup sobie obrotomierz na aledrogo jeśli chcesz się samemu pobawic . Jeśli chodzi o kosę , jeżeli czujesz że coś jest nie tak z temperaturą to zmniejsz obroty śruba H , jest...
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
Przepona (membrana) pompy zasilającej do wymiany.
Fakt może to gaźnik lub membrana bo zostawiałem paliwo na zimę w zbiorniczku(mój błąd),a świeca jak oryginalna to pewnie dobra złą by dali?Kosiarka ma 2 lata więc jeszcze nie złom raczej użytkowana bez obciążeń.Zresztą nie wiem jak sprawdzić jaka świeca idzie do danego silnika.
Autodata podaje weber 34 adf
Gdyby regulator był uszkodzony, np. pękła w nim sprężyna i za wcześnie się otwiera (nigdy nie spotkałem się z takim uszkodzeniem, przeważnie rozszczelnia się membrana i paliwo leje się przez podciśnienie) to wystarczy zacisnąć wąż powrotu paliwa kombinerkami i obserwować manometr/ pracę silnika
1). Być może ta ułamana podstawa to właśnie przyczyna. Przez to pęknięcie może "zaciągać" tzw."lewe powietrze". Po uruchomieniu poprzez "zalanie" paliwem działą normalnie czy gaśnie po wypaleniu paliwa? jeżeli działa po tym odpaleniu to czy utrzymuje normalne obroty i ma normalną moc? 2). Jeżeli po zalaniu paliwem działa tylko na ile jej starczy tego...
Rozbierałem pompkę paliwa i nie zauważyłem żadnej dziury w membranie.
Ale niestety BANANvanDYK ma racje, domieszka alkoholu w paliwie co prawda rozpuszcza wodę która sie może pojawić ale zarazem jest to paliwo bardzo agresywne chemicznie. Samochody w których nie było to uwzględnione / dostosowane ulegną zniszczeniu, szczególnie uszczelki, węże, membrana w pompie paliwowej itp.
Sprawdź kranik podciśnieniowy. Może być w nim uszkodzona membrana i paliwo cieknie wężykiem podciśnienia bezpośrednio do króćca ssącego. sprawdź olej w silniku czy nie wzrósł poziom i nie śmierdzi paliwem. W gaźniku może też nie trzymać zaworek iglicowy pływaka. Wystarczy, że zanieczyszczenia z paliwa dostana się między gniazdo zaworka a sam stożek...
Wyjmij bagnet i sprawdź jaki ma zapach olej, czy przypadkiem nie czuć benzyny. Odłącz węża od pokrywy zaworów(odpowietrzenie skrzyni korbowej), jeśli przestanie się dławić na wolnych obrotach i będzie równo pracował to sprawdź pompke paliwa-może być uszkodzona membrana(przedostaje się paliwo do oleju tam sie rozgrzewa i dostaje dodatkowo następną dawke...
Ja nie mam pierwszego malucha i wiem że nie jest to normalne, a po drugie brak paliwa w gaźniku jest normą? Jeśli to już nie pierwszy maluch i wiesz że to nie jest normalne, a dalej nie wiesz co zrobić to na początek wymień przewody od zbiornika do pompki paliwa, bo zakładam, że od pompki do gaźnika wymieniłeś, bo łatwiej. Jeśli to nie pomoże to raczej...
Napisałeś kolego udało mi się przeprowadzić wszystkie czynności krok po kroku uzyskując paliwo bez bąbelków powietrza - w zasadzie ono było od początku do końca bez bąbelków i to jeszcze albowiem etap ze śrubeczkami na klucz 8 to ja przeszedłem i paliwo leciało jak i leci czyste a pompka pompowała jakoś nie zauważyłem wpisu o cięgnie i lince odcięcia...
Jak w wężyku podciśnieniowym jest paliwo, to pękła membrana regulatora ciśnienia, regulator do wymiany
nie wiem do czego służy ten element? Prawdopodobnie podciśnieniowy zaworek paliwa, bądź podciśnieniowa pompka paliwa. Jeśli jest uszkodzona membrana to może przez podciśnienie zasysać paliwo do cylindra czego powodem będzie "zalewanie" silnika. :) Jak wygląda świeca (jaki kolor)?
To o czym piszesz nazywa się kranikiem podciśnieniowym. Można go sprawdzić bez rozbierania zasysając wężyk idący do króćca ssącego lub karteru silnika. Po zassaniu paliwo ma płynąć. Jest to zwykły zawór sterowany podciśnieniem. Czasem pęka membrana i paliwo leje się do silnika wężykiem podciśnienia. A powodem niezapalania może być jeszcze: 1. Uszkodzone...
Takie strzelanie, powodować stare lub kiepskiej jakości paliwo. Kolejność składania gaźnika, membrana na zbiornik paliwa, na nią uszczelka, i na to dopiero gaźnik. Złożyłeś, to w takiej kolejności?
Czy winowajcą powyższych problemów jest gaźnik czy może zatarty tłok etc? Sprawdził bym membranę gaźnika i szczelność kanału podciśnienia z karterów do gaźnika za pomocą którego poruszana jest membrana aby mogła pompować paliwo.
Nie przejmuj się na wyrost , jak dobrze zaślepiłeś to nie bedziesz miał problemu z tym wiecej. Gaźnik i jego budowa jest bardzo prosta, czasem tylko wymienia się membrane z uszczelką przewarznie kiedy zrobi się sztywna, oraz pompkę kiedy sparcieje. Pozdrawiam.
Uszkodzony regulator, pęknięta membrana.
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Jedyne co się psuje w tych regulatorach, to membrana, która pęka i paliwo sika bezpośrednio do gardzieli wtrysku, ale wtedy silnik jest tak zalany, że nie odpala
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Wiem, że w Puntach zdarzało się, że pękała membrana w regulatorze i paliwo lało się wężykiem do kolektora, jednak zazwyczaj nie unieruchamiało to samochodu.
A może paliwo stare. Sprawdź drugą membranę i przy okazji sitko w gaźniku, zaworek iglicowy. Łącznik gaźnika. Filtr paliwa
To nie jest filtr tylko membrana pompki paliwa, obie części muszą być założone w odpowiedniej kolejności. Membrana kiepsko wygląda, nie jest uszkodzona? Tak jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.net/51_12797061...
Tylko jak przycisnę lekko palcem to membrana w pompie w baku przepuszcza paliwo z powrotem do boku,tak że wydaje mi się że ona ma tylko dostarczyć do pompy wtryskowej i dalej dopiero robi się ciśnienie
Czy tam jest regulacja ciśnienia paliwa podciśnieniowa?(Chodzi mi o tą przy wtryskach? bo z tego co wiem jest jeszcze wersja w baku paliwa.) Przy tej ilości samochodów, problemów i układów mieć wszystko przed oczami. Miałem taki przypadek że uszkodzona membrana w zaworku podciśnieniowym zasysała paliwo i dawała do układu i tu był problem.
Jeżeli w cylindrze są rysy, to do wymiany komplet, czyli tłok z cylindrem. Gdy to są tylko przyklejone pozostałości tłoka, to można cylinder uratować i wymienić tylko tłok. Sam tłok, kupi w miarę niedrogo, z tanim cylindrem może być problem. http://ogrodexmilicz.pl/product.php?id_p... Przyczyn zatarcia może być kilka, na przykład stare paliwo....
Najważniejsze, jest prawidłowe założenie membrany pompki paliwa (24) i podkładki (23). Przy odwrotnym złozeniu, zaworki (klapki) nie będą dolegały do otworów w części gaźnika oznaczonej numerem 25, tym samym nie będzie działała pompka.
Witam. Nie znam tej maszyny ale falowanie obrotów może być spowodowane zapowietrzaniem układu paliwowego, jeżeli jest wstępna pompka paliwa z membraną jest możliwość , z padła membrana i do oleju dostaje się paliwo i stąd wzrost poziomu oleju - częsta przypadłość perkinsów. Pozdrawiam.
Witam. Pewnego dnia uszkodził mi sie regulator ciśnienia paliwa (pękła w nim membrana i paliwo przeciekało do kolektora) i po wymianie na inny używany, ale z poprawnym numerem katalogowym (nr się zgadzają na nim z katalogiem części do tej Nexii)i dobrą membraną są problemy z zapalaniem i jazdą na benzynie (brak mocy, nie można jechać, a przy zapalaniu...
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Ta gumowa membrana jest częścią pompki paliwowej ,to duże wybrzuszenie to membrana pompki a te dwa małe wycięcia to zaworki jak ta guma jest sztywna szczególnie na zaworkach to nie będzie ci ciągnąc paliwa .dlatego Na saniu zapali bo jest większe podciśnienie i paliwo pociągnie ze zbiornika ale bez sania to już nie da rady bo pewnie zaworki nie uszczelniają...
Czy uszkodzona membrana w regulatorze ciśnienia może puszczać paliwo na wtryskiwacz?
Nie równa praca na biegu jałowym to zazwyczaj wina przewodu impulsowego, może być dziurawy lub za luźny na króćcach, jest wtedy słabe pompowanie membraną i paliwo ma za mały przepływ. Nie wykluczone że któryś króciec jest zapchany lub pęknięty, albo uszczelka pod gaźnik przysłania otwory pomiędzy blaszką a gaźnikiem, istnieje też możliwość nadmiernego...
Jeżeli ciśnienie paliwa jest za niskie, to wtryskiwacze nie rozpylają go prawidłowo i silnik ma problemy z uruchomieniem. Druga sprawa, jeśli w tym żółtym wężyku jest paliwo, to znaczy, ze puszcza membrana w regulatorze ciśnienia (tym metalowym bączku) i silnik jest zalewany paliwem
Założyłem kawałek przewodu benzynowego na ten drugi króciec i faktycznie jak się przyciśnie lekko ten "guzik" w dekielku pod membrana i pompuje ręczną pompa to leci benzyna to by znaczyło ze ten drugi przewodzik to po prostu przelew nadmiaru z tej komory nad membrana Dodano po 10 Na moją "głowę" to tą pompka ręczną można sobie przed rozruchem (do tej...
Zielona membrana od dołu pompy , tam gdzie olej.
Szarpak to jedno ale obudowa na której siedzi szarpak to drugie. Bez tej obudowy silnik nie ma chłodzenia i szybko się przegrzeje. "Zawór" a wałściwie dwa zawory + membrana która pompuje paliwo z baku to jeden element (w sensie jedna część : membrana i wycięte dwa listki spełniające funkcje zaworków) kosztuje ok 20 zł. Jak zdemontujesz gażnik ze zbiorniczka...
W tych Mondeach padają regulatory ciśnienia paliwa, sprawdź, po ściągnięciu cienkiego wężyka jak idzie paliwo to ma uszkodzoną membrankę, a w dodatku pomału idzie przez niego dodatkowo paliwo do kolektora ssącego.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
takiej ilości paliwa nie byłby w stanie przepalić - masz gdzieś dziurę na przewodach albo pękła membrana w pompce paliwa i masz już dużo za dużo oleju w silniku
Mechaniczna pompka cały czas pompuje paliwo z uwagi na to,żeby nie pracowała na sucho i by membrany szlag nie trafił. Nie do końca, tylko w przypadku kiedy" przewał" jest z pompki natomiast w przypadku kiedy przewał jest z gażnika pompka pompuje tylko do osiągnięcia ciśnienia "uginającego" jej sprężynę a póżniej dżwignia sobie lata spokojnie a membrana...
Witajcie, problem rozwiązany, uszkodzona była delikatnie membrana pompki. Nic nie ciekło i nie było nic widać. Jak to sprawdzić? Wykręciłem pompkę i wyjście przytkałem palcem a do wejścia podałem powietrze. Efekt? Delikatne syczenie w miejscu gdzie pompkę napędza wałek. 3p śmiga jak marzenie :D
W tych mikro gaźnikach lubią padać membrany. Kup zestaw naprawczy z uszczelkami i membraną.
gdy wleje paliwo do gaźnika od góry gdzie membrana to uda się odpalić ale potem gaśnie Nasuwa mi się pytanie, czy robiłeś coś przy gaźniku?
U mnie to wygląda tak, że po zdjęciu filtra i obudowy filtra, patrząc z góry i próbując pompować nie widać żadnych ruchów, paliwo nie przelewa się. Nie można też uruchomić kosiarki. Dopiero jak paliwo wleje z butelki to odpala;) Membrana wraz z uszczelką wymieniona na oryginalna b&S bez poprawy. Czy ktoś mógłby wrzucić filmik jak to paliwo powinno się...
Sprawdzić trzeba czy elektrozawory sterowane przez centralkę LPG reagują prawidłowo. Skoro jest paliwo w gaźniku podczas jazdy na gazie możliwe, że silnik pracuje na dwu "paliwach" jednocześnie. Membrana parownika też może byt twarda i regulacja może być niemożliwa. Jedź do gazownika to sprawdzi wszystko, świece filtr gazu, parownik.
Musiał byś dorobić podobny króciec jak masz na tym nowym gaźniku gdzieś na tym króćcu co przykręcana do niego gaźnik. Króciec gaźnika ma taką małą dziurkę i do niej trzeba połączyć ten na gaźniku. To jest podciśnienie i ono pompuje paliwo czyli rusza membraną.
Wymień dziurawą membrankę pod pokrywką mocowaną na dwie śrubki z boku gaźnika. To jest od wzbogacania mieszanki zawór ale gdy membranka pęka to paliwo wysysane jest wprost gardzieli- efekty j.w.
Gaz się ustawia wtedy gdy na benzynie chodzi doskonale także wyłącz gaz i nim się zajmij pózniej. Dużo zrobiłeś więc pozostaje sprawdzenie ciśnienia paliwa i tu bym się doszukiwał problemu. Ciśnienie paliwa jest inne na wolnych obrotach, wyżej ma być praktycznie bez zmian. Korekty paliwa polecą od razu jak będzie złe ciśnienie. Regulator sprawdzisz...
Pytanie podstawowe, czy piła przed wymianą membran zaciągała paliwo i jakoś tam kulawo pracowała, czy kupiłeś piłę, która leżała i nie działała i stwierdziłeś, że to na pewno membrany, wymieniłeś, a ona nadal nie odpala?
https://obrazki.elektroda.pl/9376062200_... Mam piłę tego typu, gałęziówka. Piła pracowała do swoich ostatnich dni. Został w niej wymieniony tłok i cylinder ze względu na uszkodzoną gładź cylindra. Po remoncie piła nie chce odpalić. - jest iskra na świecy - gaźnik podaje paliwo, czuję woń paliwa w cylindrze i na samej świecy - nie...
Witam. Problem jest bardzo prosty A za razem skomplikowany. Posiadam silnik ten w kosiarce. Po napompowaniu jakimś cudem paliwa do komory spalania silnik odpala normalnie. Oczywiście membrana nie wraca do punktu wyjścia. Po dosłownie jakichś 2-3 minutach pracy silnik skacze na obrotach i gaśnie. Oczywiście paliwa nie mogę już napompować bo membrana...
Jak narazie jest uszkodzona membrana. Czekam na.nowa zobaczyblmy jak bedzie po wymianie.
Może mu brakuje benzyny, jedzie tylko na tym co ma w gaźniku, wyczyść gaźnik, wymień filtr paliwa (jak jest) i została pompka paliwa (membrana lub popychacz).
To nie to samo, to jest podciśnieniowy regulator a u Ciebie to tak jakby "zapas ciśnienia" zbiornik z membraną która się poddaje przy napełnieniu paliwem. pozdr
Dysponuje modelem 231 na ON. Pietnaście minut liczone jest od momentu kiedy świeca wyłacza sie przekazując napięcie do pompki i na nawiew. Po tych około 15 min słychać charakterystyczne cykotanie zasysa poliwo i podaje je dolej jej praca na tym etapie jest powolna cieżko było by utrzymać płomień. Dodam że temperatura na dworze to zaledwie -10 im cieplej...
Do samej pompki musi dochodzić nieznaczna ilość oleju do smarowania popychacza i dźwigni pompki, no chyba, że olej włazi do paliwa przez membranę to już chyba jasne co zrobić.
dzięki za pomoc ale znalazłem przyczynę - oczywiście nie wiem ja to sie stało bo membrana jest cała ale pomimo to jakoś sie przedostawało paliwo przez pompkę - to pewnie dlatego że nowa membrana kosztowała aż 4zł50gr a olej za 26 zł poszedł .....Nie ma to jak rzemieślnicze części do malucha .
Sprawdź również membranę pompy paliwa, odkręcasz gaźnik od baku i tam masz membranę, ja miałem tak samo i okazało się że membrana była pęknięta, a jak przechylisz do przodu to chodzi, ponieważ gaźnik jest z przodu baku i po przechyleniu paliwo się do niego dostaje.
Chyba ten gaźnik nie jest do końca sprawny. Czyszczenie i sprawdzenie membran. Jest tam pompka paliwa?
membrana pompa paliwo pompa paliwo membrana membrana gaźnik kosiarka paliwo
radmor rezystory emiterowe zmiana nicka aprimatic raider
podświetlenie matrycy pytania fotowoltaika
Rozwiercanie tulejek rozrusznika Polonez: wymiary i wskazówki Sterownik PCI\VEN_104C&DEV_803B dla HP Compaq NC6400 na Windows 10