Membrana pompy wtryskowej od doładowania uszkodzona i paliwo idzie do kolektora ssacego.
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
Ale niestety BANANvanDYK ma racje, domieszka alkoholu w paliwie co prawda rozpuszcza wodę która sie może pojawić ale zarazem jest to paliwo bardzo agresywne chemicznie. Samochody w których nie było to uwzględnione / dostosowane ulegną zniszczeniu, szczególnie uszczelki, węże, membrana w pompie paliwowej itp.
Membrana pompy paliwa dziurawa
Przepona (membrana) pompy zasilającej do wymiany.
Sprawdzałeś pompkę ? Czasami membrana jest lekko przetarta ( to stara przypadłość tych pomp) Rozkręć pompę is sprawdź membranę pod silnym światłem. Przy okazji sprawdzisz cały mechanizm - czy działa płynnie ( bo też się to zacinało i pracowało tylko w pewnym zakresie i pompa mało podawała paliwa... Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/5433072500_...
Tylko jak przycisnę lekko palcem to membrana w pompie w baku przepuszcza paliwo z powrotem do boku,tak że wydaje mi się że ona ma tylko dostarczyć do pompy wtryskowej i dalej dopiero robi się ciśnienie
elektrozawór miałem zamontowany za pompą paliwa mechaniczna a gaźnikiem, ostatnia pompka zaczeła pluc paliwem z otworu technologicznego, pękła zapewne membrana z powodu zbyt wysokiego ciśnienia.
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
na poczatek sprawdz iskre na świecach ,czy pompa podaje paliwo(jak slabo albo wcale -przyczyna-zaworki-membrana-popychacz),w... zaplonu,
Potwierdzam, pompka paliwa do wymiany, to jest otwór technologiczny, w przypadku uszkodzenia membrany pompy wycieka z niego paliwo, w przypadku uszkodzenia uszczelniacza olej, nie może być zaślepiony
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
Jak mnie pamięć nie myli tam bywały problemy z membraną zaworka w pompie ,połączonego z dolotem-puszczał paliwo.
Daj zdjęcie membrany. http://obrazki.elektroda.pl/1194745200_1... Ręczna pompka ma zasysać paliwo, przez gaźnik i podawać je na powrót do zbiornika.
Warto również przyjrzeć się pompie paliwa (membrana, zaworki) mogą być zużyte - skutek niski poziom paliwa w gażniku.
Tak pierwsze sprawdź ciśnienie paliwa, zatkany filtr, nie trzyma zawór zwrotny, słaba membrana w pompie Wypnij wężyk przy gaźniku i sprawdź jak pompa pompuje i czy paliwo trzyma się w wężyku.
Problem z pompą paliwa. Zaworki? Membrana? Sprężyna?
Napewno? Fiat 125P takiego wężyka nie posiadał. Popieram, praktycznie znane proste silniki gaźnikowe nie miały powrotu. Pompa takiej konstrukcji jak w 125p była już w Warszawie, Żuku, Nysie, Maluchu, Aro 10.4 (silnik Dacia 1.4 ten z lat 70/80-tych) i wiele innych. Ta pompa jest typu membranowego i mechanicznie wymuszane jest ssanie paliwa a tłoczenie...
Ten filtr z gaźnika to nawet ślepy wyciągnie, jest go prosto wyjąć. Filtr wymienić trzeba, a pompa kosztuje 20zł. W pompce mogła przerdzewieć sprężyna i nie odbija membrana lub zaworki się zastały. Zestaw naprawczy kosztuje parę groszy a naprawa nie zajmuje dużo czasu. Sprężyny chyba w tym zestawie nie ma. Ja naprawiałem pompkę i sprężynę z latarki...
Przez te 8 lat to mogła nawet pęknąć membrana i paliwo, może uciekać do silnika, a nie zbiornika, Pompa paliwa w polskich samochodach była (jest) tak skonstruowana, że jak pęknie membrana ta właściwa (bo są dwie) to paliwo nie dostaje się do silnika (miski olejowej), ale wycieka na zewnątrz. Natomiast jest możliwość dostawania się benzyny do miski...
Wadą odcięcia jest to, że w razie spadku ciśnienia gazu i awaryjnego powrotu na zasilanie benzyną silnik zapewne zgaśnie, w nowszych autach odcięcie pompy będzie też powodowało "złapanie" błędu przez komputer. Z drugiej strony widziałem spalone auto, w którym można powiedzieć, że przyczyną pożaru był brak odcięcia pompy - pękła membrana w regulatorze...
Sprawdź również membranę pompy paliwa, odkręcasz gaźnik od baku i tam masz membranę, ja miałem tak samo i okazało się że membrana była pęknięta, a jak przechylisz do przodu to chodzi, ponieważ gaźnik jest z przodu baku i po przechyleniu paliwo się do niego dostaje.
Paliwo nie powinno się cofać. Filtr musi być cały czas napełniony benzyną do połowy. Prawdopodobnie winna jest pompa paliwa. Wymień w niej membrany, ale na nowe! Zakładając używane części możesz bardzo długo szukać usterki i jej nie znaleźć;) Sprawdź ośkę czy nie jest wytarta, membrana musi wykonywać pełne ruchy w dół i do góry a nie drgać w miejscu.
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
Przeczyściłem styki w kostce o której pisałeś jednak bez zmian, trochę mnie to zdenerwowało więc myślę "dawaj plaka i w kolektor" obrót rozrusznikiem i silnik gada cud czy po prostu paliwo schodzi albo w pompie membrana nie szczelna lub przy filtrze zaworek lub sam filtr, jutro zmienię filtr i założę dodatkowo zaworek zwrotny. Dlaczego tak myślę? po...
Witam. Problem tkwi w pompie paliwa. Wymień zużytą sprężynę pod membraną pompy paliwa. Całą pompkę wyczyść i zwróć uwagę na stan zaworków. Czasem lepiej było wymienić głowice pompy razem z membraną i sprężyna.
Witam. Ostatnio zauważyłem że cieknie mi pompa niby nie dużo ale paliwo przedostaje się na pasek rozrządu więc tak być nie może mam od znajomego sprawdzoną pompę tyle że z silnika 1.9d a ja mam 1.9td różnica już na pierwszy rzut oka jest zauważalna ponieważ pompa z 1.9d nie ma tego grzybka na górze w której jest membrana... I tutaj moje pytanie czy...
etam, pewnie pompa paliwa umiera - zgnita sprężyna albo popękana albo już niema w ogóle siły wracać membranę albo sama membrana w pompce taka sztywna że ledwo się rusza - to pierwsze do sprawdzenia Gdzieś słyszałem że jeżeli pompa jest sprawna powinna tryskać paliwem na wysokość kolektorów u mnie tak jest ale jak ją kiedyś rozbierałem to było w środku...
Witam, mam problem. Zakupiłem maluszka 98 r. Po przejechaniu 100 km jadąc pod górkę zaczął się dusić i zgasł. Nie chce odpalać, kręci i nic. Dodam co zrobiłem do tego momentu: Wymienione świece. Pompa paliwa wyczyszczona i wymieniona membrana wraz ze sprężynkami. Pływak w gaźniku, gaźnik przeczyszczony. Filtr paliwa. Czujnik położenia wału. Moduł. Wszystkie...
Witam. Kontrolki gasną przy zimnym, ciepłym, czy zawsze ?. Sprawdziłeś klemy, filtry ?. Pompa paliwa - sprawna (membrana) - kiedy była robiona ?. Gażnik był czyszczony i kiedy ?. Co do znikania paliwa, to sprawdż jeszcze zaworki w pompie paliwa. Pozdrawiam :) .
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Czyli pozostaje nadal problem z układem paliwowym . A najprowdopodobnie z pompą paliwa .
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
po pierwsze "WAGA" w tym wtrysku to jest coś w typie przepływki i to ta waga steruje dawką paliwa.Jest klapa-dźwignia-membrana- i jeżeli kilka razy strzeli na gazie to ten układ sterujący potrafi się rozpaść. Miałem okazje reanimować coś takiego. Po drugie na wolnych obrotach zimny silnik powinien pracować gdyż paliwo jest podawane na dodatkowy wtrysk...
Benzyna z olejem wskazuje na nieszczelność w jedynym chyba punkcie stycznym*) olej/paliwo: podstawa pompy paliwa. Do sprawdzenia separator, uszczelka, membrana. Przy ostatnich próbach widać było jakby olej się spalał i uciekał gdzieś bokiem (gdzieś z wewnątrz, za pokrywą zaworów). Naprawdę, nie udaje się Wam tego zlokalizować, w 126p? Zdjąć może osłonę...
Dalej podejrzewam pompę paliwa, a konkretnie uszkodzenie membrany. Niby: pompa paliwa jest cala, byla podłączona na przezroczystym wezyku (na przewodzie podciśnieniowym)i tamtędy nic nie cieknie ale sprawdził bym ją po zdemontowaniu z silnika i "zapodaniu" podciśnienia na membranę jakąś dużą strzykawą.
Jeżeli cieknie paliwo w tym miejscu masz uszkodzoną membranę pompy paliwa. To szerokie to podstawa pompy jest uszczelniana papierowymi uszczelkami. Upss.Błażej był szybszy.
To jeszcze raz :) zdejmij fajke ze swiecy wsadź tam swiece daj mase i sprawdź iskrę. Jak będzie iskra to sprawdź czy z przewodu paliwowego idzie paliwo. Jak nie ma iskry wytnij tą blokade zapłonu bo ten samochód co najwyżej złomiarze zabiora na wózeczkach (sorry taka jest prawda) jak pompa nie daje paliwa wykręć ją bo jest na wierzchu i sprawdź czy...
Witam, jestem tu po raz pierwszy. Ale mam wielki problem z samochodem Opel Zafira B 2.2 benzyna. Chodzi mi o to, że 3 raz mam założoną pompę paliwa po regeneracji i znów rozerwało membrany. Dodam, że regulator ciśnienia paliwa jest po regeneracji. Proszę o podpowiedź, co może być przyczyną rozrywania membrany?
Najlepiej to zmień filter, koszt parę złotych. Sprawdź również pompkę. Najlepiej tak jak ja odepnij od niej wężyk, przewód i podepnij prąd z akumulatora jakimś kablem, jak pociągnie paliwo to jest sprawna. Dodano po 31 Ktoś Ci powyrywał kable? To jak Ty go odpalasz? Hm..... w maluchu pompa elektryczna ? super !!!!!:D:D do rozbiórki pompa. (membrana,sprężyna,...
Czczxd... szybka odp... z górki na luzie się nie zjeżdża... druga szybka odp... przestawiony zapłon... trzecia szybka odp... zanieczyszczony filtr paliwa... czwarta szybka odp... uszkodzona membrana pompy paliwa...
Jedyne co się psuje w tych regulatorach, to membrana, która pęka i paliwo sika bezpośrednio do gardzieli wtrysku, ale wtedy silnik jest tak zalany, że nie odpala
Układ paliwowy czyli kompresor powietrza, pompa paliwa .Popatrzałem ostatnio do membrany i jest prześwit jak pomierzyć niby te ciśnienie ?
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Witam, MASSEY FERGUSON 6270 2003rok Podczas orki ciągnik traci moc i po chwili odzyskuje, przy wciśniętym gazie nawet w podłogę dopiero po chwili obroty rosną. Odpala równo, ładnie pracuje, nie dymi. Podejrzewam problem z paliwem i mam zamiar wymienić filtry paliwowe. Czytałem, że są sitka do czyszczenia: - Na zasilaniu pompy wtryskowej, - W ręcznej...
Roztwór glikolu - nie wpływa korzystnie na kotły gazowe. Często zdarza się ze gumowe elementy uszczelniające, lub inne elementy (gumowa membrana w naczyniu przeponowym, uszczelnienia w pompach) są degradowane przez glikol i zdarzają się drobne wycieki. Instrukcja montażowa kotła większości producentów - wskazuje jakie stężenie jest dopuszczalne. Ale...
Witam! Samochód odpala idealnie,gdy da mu się tak leciutko gazu, bez gazu na zimnym silniku może nie odpalić i się zapowietrzy, rozumiem,ze ciągnie lewe powietrze do układu. Filtr paliwa jest wymieniony i z tego co się orientuje w R19 nie ma zaworu zwrotnego. Myślałem nad dołożeniem, tego cudeńka. Ale jeszcze się wstrzymuje. Podejrzewam,że membrana...
Poza kanałem podciśnieniowym można podejrzewać: membranę pompy paliwowej( sztywna- mało prawdopodobne), zaworki pompy, nieszczelna linia paliwowa między zbiornikiem a pompą. Jeśli kanał podciśnienia będzie niedrożny lub nieszczelny to pulsacje ciśnienia z kartera silnika nie dotrą do membrany pompy i nie wprawią jej w ruch, jeśli membrana będzie zbyt...
Nie pamiętam jaka tam jest pompa paliwa ale piszesz że membrana zmieniona to pozostała głowiczka tejże pompy coś jak Samarze czy Maluchu. Spróbuj polać głowiczkę pompy paliwa zimną wodą jak zgasnie, jak po tym zabiegu odpali to wiadomo
na moje rozumowanie i ze schematu wynika ze jest tam wbudowana elektryczna pompa paliwa,ale nie powinna ona być wpięta w przewód impulsowy z bloku silnika,w tym przewodzie nie ma być paliwa,poza tym jeżeli elektryczna pompa paliwa jest tam podłączona,po przekręceniu stacyjki w pierwsze położenie przed załączeniem rozrusznika tłoczy ona paliwo zalewając...
Można znaleźć.... https://www.olx.pl/oferta/material-na-me...
Napisałeś kolego udało mi się przeprowadzić wszystkie czynności krok po kroku uzyskując paliwo bez bąbelków powietrza - w zasadzie ono było od początku do końca bez bąbelków i to jeszcze albowiem etap ze śrubeczkami na klucz 8 to ja przeszedłem i paliwo leciało jak i leci czyste a pompka pompowała jakoś nie zauważyłem wpisu o cięgnie i lince odcięcia...
Nic to nie pomoże... sprawdziłeś czy olej nie jest rozcieńczony olejem napędowym? Przy uszkodzeniu membrany pompy paliwa olej napędowy ścieka do misy i łatwo wówczas o uszkodzenie panewek.
Pompa paliwa ma pracować po przełączeniu na LPG cały czas i jest tak w każdej bryce z LPG. Odpalasz na benzynie i ciecz chłodząca płynąca przez parownik MUSI osiągnąć temperaturę minimum 35 st.C i po tym dopiero przewalasz na gaz. Jak ktoś wyłączy zasilanie pompy paliwa to na 100% zapieką się wtryskiwacze bo nie są chłodzone przez paliwo. Spróbuj odpalić...
Membrana jest dostępna ale kosztuje ok 70zł (http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka... Raczej niczym jej nie zastąpisz. Tam nie ma uszczelki, całość jest uszczelniana samą membraną. Co do pompy paliwa to wtyczka jest pod kanapą, ale na wysokości słupka B (w podłodze) masz wyłącznik inercyjny pompy, tam też możesz ją rozłączyć.
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
Czy membranę na pompie paliwa masz całą? Jest szansa, że olej może przedostawać się spod membrany do paliwa, to dosyć nietypowe uszkodzenie, ale może się koledze zdarzyło.
Używasz kosiarkę, a nie kosę. Kosa to kawał blachy doczepiony do kija. Silnik spalinowy to bardzo dobrze opisane urządzenie i nie powinno być wielkiego kłopotu z diagnozowaniem miejsca usterki. Ty nawyraźniej nic nie wiesz, więc wypadałoby poczytać. W skrócie zasada działania silnika: Silnik pobiera mieszankę benzyny i powietrza, która ulega sprężeniu...
Dla czego w zestawie są dwie identyczne (kształtem) membrany? Na stronie FAQ konkurencyjnego producenta gaźników, czyli firmy Walbro, można znaleźć wpis: Pytanie: "Dlaczego w moim zestawie naprawczym gaźnika Walbro występują kolorowe membrany pompy"? Odpowiedź: "Walbro wykorzystuje trzy różne materiały do produkcji membran do pomp paliwowych...
Prawdopodobnie pompka ręczna paliwa,a dokładniej membrana w niej pękła. Nowa to koszt koło 290 złotych. Ja zrobiłem tak, że z pompy zdjąłem górną część podważając płaskim wkrętakiem i wyjąłem membranę. Okazała się pęknięta, wyczyściłem i skleiłem klejem do szyb. już ze 4 lata i przy wymianie filtra nadal można pompować paliwo. Pozdrawiam.
Czy paliwo wraca, czy nie- nie ma znaczenia. Podczas braku powrotu auto powinno odpalić. Ja stawiam na uszkodzenie pompy paliwa, a dokładniej membrany. Za pisanie bzdur w dziale samochodowym otrzymujesz ostrzeżenie. Ma znaczenie, czy paliwo pojawia się na przewodzie powrotnym. Mówi nam to o sprawnie działającym układzie zasilania w paliwo. Zbiornik/przewody/pompa...
to zx 1.4 95r monowtrysk magnetimarelli z lpg. Więc przestał chodzić na benzynie, padła pompa paliwa syf w baku filter total korozja wymian pompy i filtra jakoś tam zaczoł chodzić, za jakiś czas znowu padł, wtrysk zapchany membrana od regulatora ciśnienia paliwa dziura wymiana i nadal nic nie loto szarpie prycha nieraz załapie kostka do diagnozy z dwoma...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Ok zrobiłem jak poleciliście ładnie odpalał nie kopcił wszystko gitara poza tym ze po drodze skalania miałem jeszcze trochę pracy , i okazało się ze te kapsle - brok male z tylu głowicy i duże z przodu zaczęły przeciekać , musiałem ściągnąć znów rozrząd pompę itd, okazało się ze po oczyszczeniu pompy zaczęło cieknąć paliwo z tej okrągłej obudowy do...
Śruba dawki paliwa to chyba zaznaczona przeze mnie na czerwono. Elektryczne ustrojstwo to elektromagnes. Są dwa w tej pompie. Wydaje mi się, że tam idzie napięcie przy zapłonie i puszcza paliwo. Jak rozłączę gniazdo to samochód gaśnie - raz to przez przypadek zrobiłem. To elektryczne ustrojstwo wchodzi w ten grzybek u góry (nie pamiętam jak to się fachowo...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Juz tłumacze. pompa paliwa membranowa. mechanizm elektromagnes,sterowanie gdy nabije ciśnienie u układ bolec elektromagnesu nie opada (połączony z membraną ) i nie załącza styku. brak innego sterowania poza przekaźnikiem czasowym sterowanym obrotami silnika. pompa do dostaniu +12 powinna bić do zadanego ciśnienia, zastępuje "presostat" mosfetem gdyz...
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
Witam miałem taki sam problem w golfie była uszkodzona membrana w pompie więcej nic nie pomogę bo nie mam pojęcia o pompach diesla Moje pojęcie też jest dość blade:Dale z tego co wiem to mojej pompie jest głowica która spręża paliwo oraz elektrozawór SPV który puszcza je do wtryskiwaczy. Jak już napisałem wyżej głowica była regenerowana a zawór sprawdzany....
napisał Javoreczek: Zresztą jesli tylko jedno ustawienie da się skręcić, to zwykle znaczy, że to ono jest właściwe - Naprostuje , jednak po ponownym rozebraniu membrany muszę stwierdzić ,że się myliłem. W zasadzie można ją złożyć na dowolny sposób przy większym ściśnięciu... Po sladach na mambranach nie dojdziesz jak to było złozone? - Kolejność części...
Witam. Posiadam Golfa 2 1.6 b/g i na benzynie gdy silnik jest juz cieply obroty sie traca :/, gaznik mam 2E pierburg . Dla jasnosci pompa paliwa wymieniona oraz membrana w przyspieszaczu. Czy to moze byc jakis czujnik np. wody ? . Czekam na pomoc. dzieki i pozdro!
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Ano cieknie, tam jest podwójna membrana, przedzielona plastikowym pierścieniem z otworkiem, jak pęknie górna, to będzie się lało paliwo, jak dolna, to olej z silnika
Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej pompki paliwa, lub wycieki z pompy wtryskowej po osi napędowej. W pompce paliwa warto sprawdzić szczelność membrany(brak dziur i mocowanie na osi) Dodano po 45 Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej...
Założyłem kawałek przewodu benzynowego na ten drugi króciec i faktycznie jak się przyciśnie lekko ten "guzik" w dekielku pod membrana i pompuje ręczną pompa to leci benzyna to by znaczyło ze ten drugi przewodzik to po prostu przelew nadmiaru z tej komory nad membrana Dodano po 10 Na moją "głowę" to tą pompka ręczną można sobie przed rozruchem (do tej...
Nie wiem jak jest w fordach ale miałem kiedyś citroenka z podobnym problemem. Sprawa polegała na tym ze do układu zasilania paliwem dostawało się "lewe powietrze". Generalnie sprawdź szczelność. Jeśli nie masz pompy paliwa a owe zasysane jest na zasadzie podciśnienia przez pompę wtryskową to skontroluj przede wszystkim: -filtr paliwa (czy uszczelka...
Ogólnie te otwory służą do doprowadzenia pulsującego ciśnienia z komory korbowej do membrany pompy paliwa w gaźniku, być może oba otwory są połączone przez co sam gaźnik może być montowany w dwóch pozycjach bądź przystosowane do dwóch typów króćców. Musiał byś delikatnie dmuchnąć w jeden otwór i zobaczyć czy drugim będzie leciało powietrze.
Witam i dziękuję (at)mail4skwarka za odpowiedź. Obecny status: Dzisiaj wymontowałem zbiornik paliwa i wymieniłem pompę na zamiennik (zakupiony na eBayu, długo leciał ze Szwajcarii - tania używka ale na gwarancji z dokładną historią, wymontowana z auta z niższym przebiegiem.) Zbiornik wyczyściłem ze znajomym a paliwo przefiltrowaliśmy (na starej pompie...
Dzieki kolego za tak obszerne wyjasnienie... Byłem dzisiaj u mechanika zrobić próbe olejową. No i "pupa'.... ...Po wlaniu kieliszka oleju ciśnienie podskoczyło prawie do 20 bar.... . czyli pierścionki padły... Kolego nie bądź w gorącej wodzie kąpany. Trzeba było taki sam kieliszek wlać do pozostałych cylindrów i porównać wyniki, przypuszczam że przy...
a ja chciałbym zadać pytanie odnośnie pompy, co koledzy myślicie o zastosowaniu pompki z malucha albo cc700, pompki paliwowej, a dlaczego o to pytam? bo jest relatywnie tania, nie ma tłoka ani oleju, jest w niej membrana więc raczej ciężko ją zniszczyć (chyba) pytanie czy wystarczy jej krzepy, ale w końcu paliwo z baku zassać potrafi, co myślicie?
Na stojaku to ten silnik co najwyżej się wstępnie ułożył, o dotarciu bez obciążenia nie ma mowy. Wiesz ile czasu musiałby pracować? Jak złożony np na oryginalnych uszczelniaczach popychaczy, to współczuję. Zaraz będą ciekły, po tygodniu eksploatacji. Ile wytrzyma oryginalna membrana pompy paliwa, też nie wiem, raczej niezbyt długo. Do tego co Ty potrzebujesz...
A nie widziałeś pompki mechanicznej która ma trzy wyprowadzenia (to trzecie to właśnie przewał)?, wtedy gażnik najczęściej jest zasilany jednym przewodem i nie posiada przewału. =========================== Autoel, Ty chyba na tych lekcjach w tej zawodówce chyba się nie przykładałes do nauki, bo sam sobie zaprzeczasz. ==================================...
Nieszczelnośc w pompie wtryskowej(membrany+uszczelnienie)
Jedyna alternatywna możliwość względem usterki wtryskiwaczy (nie koniecznie wszystkich) to zablokowany regulator ciśnienia paliwa. Regulator jest tu przy pompie, a układ paliwowy w konfiguracji "bez powrotu". Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej, ciśnienie w układzie może nadmiernie wzrosnąć i wtryskiwacze zaczną "popuszczać" paliwo do kolektora....
Sprawdż czy masz dobre membrany w zaworze bustera.Cieknie paliwo beć może dlatego.
W tym silniku często po uszkodzeniu membrany w pompie paliwa ON rozcieńcza olej silnikowy i w konsekwencji przycierają się panewki. Zalecam częstą kontrolę poziomu oleju. U mnie po zaniedbaniach poprzednika wystarczyła wymiana panewek- a po godzince pracy pod obciążeniem na wolnych obrotach zapalała się kontrolka (manometr potwierdził diagnozę...).
sprawdź membranę w pompie paliwa choć jak masz gaźnik zalany to zobacz powrót do zbiornika może zapchany i paliwko nie ma jak wrócić no i oczywiście uszczelki gaźnika jak powiedział przedmówca pozdro
Szarpanie obrotów wcale nie musi być spowodowane jakąś usterką, ot być może paliwo nie z tej stacji jak trzeba. Oleju nie przybywa nagle ot tak sobie. Gdyby do silnika dostał się płyn chłodzący ,to po wymieszaniu z olejem narobił by kupę mydła w silniku. Na korku od wlewu oleju , szczególnie zimą można zauważyć je w postaci gęstej mazi osadzającej się...
Na 98% pompa paliwa, jeśli widać bąble w przewodzie paliwa do gaźnika to pewne. Do wymiany membrany. Z plastikowej przekładki między membranami powinno w takim przypadku cieknąć paliwo.
Zdecydowanie tłumik pulsacji paliwa- w E30 wpięty jest pomiędzy pompę a filtr pod podłogą. Można wywalić bez zauważalnych następstw.
Witam. Wg mnie usterka jest spowodowana za niskim ciśnieniem paliwa, lub za małą wydajnością pompy. Dysza wolnych obrotów nie ma tu nic do rzeczy, możesz ją całkowicie zatkać, a auto powinno na obrotach "iść" Ciśnienie paliwa z tego co pamiętam powinno wynosić ok. 0,3 atm, jeżeli nie masz manometru to nie polecam metody "na wytrysk": po ściągnięciu...
cześć mam Rover 825 D , 2,5l turbo Diesel sedan z 1995/6r , zepsuła się w nim mechaniczna pompa paliwa wstępna, pękła membrana poszukuję fachowca co by potrafił ją zregenerować , może ktoś coś wie gdzie szukać pomocy?, ewentualnie nową pompę poszukuję . Pozdrawiam
Komplikujesz proste zagadnienie, po włączeniu Kluczyka nie ma zasilania na cewkach zapłonowych, dopiero po naciśnięciu klawisza RUN masz tam napięcie. Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik, a nie jak przekręcisz kluczyk bo masz ochotę tylko zatrąbić, czy poświecić światłami....
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Witam:) Wymień świece na nową, zobacz czy iskra jest prawidłowa( powinna mieć niebieski kolor) następnie wyczyść dokładnie gaźnik,a przede wszystkim sito znajdujące się pod membraną pompy. może być jeszcze nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a króćcem.A w jakim stanie są uszczelki? Witam!!! Iskra jest i ma ładny niebieski kolor:) Co zaś tyczy się gaźnika...
No dobrze, już szukam wału. Co do membrany - pytam z ciekawości - do czego ona służy? Silnik posiada tzw. pompo-gaźnik, membrana jest głównym elementem pompki podającej paliwo. Wykorzystuje ona do pracy podciśnienie powstające w komorze korbowej silnika, podczas ruchu tłoka. Zbiornik paliwa jest niżej niż gaźnik i bez sprawnej membrany paliwo nie będzie...
witam G3 1.6 ABU jak zapali za pierwszym razem i nie zgaśnie jest OK, ale jak już zgaśnie to albo trzeba go katowac i może zapali może nie, ewentualnie jak jest ciepło to po dobrym kręceniu odpali na LPG i chodzi nierówno jak już się zagrzeje to w miarę OK. Żeby go zapalic trzeba wciskac pedał gazu, na ciepłym pali na dotyk bez pedału gazu. Przy próbach...
membrana pompa paliwo membrana paliwo membrana pompa
fotodioda różnicowa medion radio resetować samsung laptop
podświetlenie matrycy pytania fotowoltaika
Adaptacja przepustnicy po czyszczeniu w Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 Jak rozebrać młynek w ekspresie DeLonghi Autentica?