Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Wadliwy czujnik doładowania wprowadzi motor w tryb awaryjny.
Wygląda na SI9241, ale trzeba jeszcze się upewnić analizując ścieżki na płytce.
Możesz podać VIN auta? Oczywiście niczego nie obiecuję.
Ponieważ akurat pomiędzy ramą a osią jest odbojnik, i trudno tam podstawić prosty dystans, to dystans fabryczny wygląda tak: http://img27.imageshack.us/img27/1686/at... Zielone dorysowane to rama auta, czerwone to odbojnik, żółte to oś auta. W Twoim przypadku całkowita wysokość tego patentu ustawia odległość ramy do osi na 180 mm. To jest tzw....
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Co zrobić? Przeczytać instrukcje. http://www.eberspaecher.pl/ftp/Wlaczniki... Pozdrawiam :D
Witam. Żeby skasować migający CHECK trzeba skasować na serwisie (VeDoc). Ale często usterka ta pojawia się gdy uszkodzeniu ulega czujnik ciśnienia powietrza. Umyj wszystko w czystej cieplej wodzie, i zobacz czy zadziała. Najlepiej jak jest komputer to widzisz wszystkie parametry i jest możliwość wykonania testów ciśnień. A tak wróżenie z fusów, uda...
3123 Zawór ABS I osi lewa strona - zwarcie z plusem na styku 3 lub przerwa na X2 6/3 4244 Czujnik ABS osi tylnej z prawej strony - zwarcie 5341 Czujnik zużycia klocków osi tylnej z prawej - zwarcie z masą 7296 Czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia osi przedniej - nieprawidłowe wartości /sprawdź wtyczki na pedale hamulca/
Może ktoś ma opis złącza z kamery cofania (tej wpiętej w monitor w kabinie) Fabryczne,fabryczne i w dodatku na 100%-dlatego pytam(http://www.mercedes-benz.pl/conten...
Zdjąłem kabelki od modulatora, sprawdzając, nic tam nie widać, żeby było przetarte czy zwarte Niestety - ale będziesz musiał zrobić trochę więcej niż "obejrzeć kabelki" W zakresie tego uszkodzenia samodiagnostyka układu Niemcom nie wyszła. Błąd często wskazuje na inny zawór niż ten, który uległ uszkodzeniu. Poza tym w większości przypadków nie chodzi...
Wymiana przekładni głównej spowodowała rozkalibrowanie tachografu który podaje impulsy do ogranicznika prędkości w module FR. Skalibruj tachograf i prędkość maksymalna oraz odczyt prędkości wrócą do normy. Fabrycznie to auto miało przełożenie 3,833 i ogranicznik prędkości ustawiony na 85 km/h
To piękny przebieg, montuj nową tylko nie wadena.
Podaj nr vin.
Polecam MB WIS - tam jest wszystko - tylko VIN wpisujesz i masz wszystkie schematy na monitorze :) Daj dokładnie znać której części schematu potrzebujesz, bo całość to dużo żeby tutaj wrzucać, lub jak chcesz WISa to daj znać na PW Pozdrawiam
Dodano po 16 I jak tam pomoże Pan za pomoc z góry dziękuję Ale ty niecierpliwy jesteś... Niektórzy w pracy są i pracują. Masz skrzynię G 85-6/6.7-0.73 (715.060) Tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/9892775500_... 9 litrów oleju wg specyfikacji 235.01 lub 235.12 EDIT: Proszę jaki masz piękny dokument. Prosto od producenta: https://www.scribd.com/document/74648352...
Być może źle robisz procedurę nauczania skrzyni biegow
Wada to to, że komputer może badać czy widzi obciążenie cewką rozrusznika i może generować błąd, choć wątpię. Niestety. Z dwóch powodów. 1. Oporność cewki przekaźnika na rozruszniku jest kontrolowana. Wystarczy, że oporność będzie inna i już pojawi się błąd i ryzyko, że silnika nie odpalisz. 2. Drut (cienki) który uruchamia rozrusznik jest jednocześnie...
Możliwe że ktoś zrobił przeróbkę pod przełącznik VAG albo inny wynalazek dlatego nowe nie działają W sumie prosta robota, tam idą 3 kable, na zero nic nie powinno łączyć więc masz te kable źle podpięte już na starcie. Jesteś wygodny chcesz tylko pstryk kostkę i pojechał a tutaj ktoś namieszał i trzeba się przyjrzeć co z tą kostką jest nie tak bo obstawiam...
Chyba byliśmy w kontakcie telepatycznym :) http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto...
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Mercedes to marka auta a cokolwiek na temat samego radia?
Kończą sie okładziny hamulcowe, ktora oś sam musisz sprawdzić
Uszkodzony moduł SAM miałem taką samą usterkę,
Mercedes Atego 2006 rok Brakuje informacji, czy to tzw. "lekkie Atego", czy "cięzkie Atego" - które ma inny układ elektryczny, wzorowany na Actrosie Modul wysterowuje widze pompe hydrauliczna i elektronike palfingera Bardziej istotna jest tu informacja, czy przystawka PTO jest oryginalna, czy dołożona - zazwyczaj różnią się pod względem elektrycznym....
Ściągamy nakładkę na uchwycie do zamykania drzwi, pod spodem są dwie śruby na torx 30. Potem chyba całość do góry.
Zastanów się może i napisz o co ci chodzi - bo na razie błąkasz się jak nawiedzony :-/ Chcesz wyłaczyć system AdBlue na drodze (awaryjnie) czy chcesz go wyłaczyć w ogóle (w warsztacie)? Na drodze na pewno nie zrobisz tego przez zwarcie kabelków, wyjęcie bezpiecznika lub odmówienie zaklęcia. Czyli ten filmik na youtube to ściema. Nie - to nie jest sciema....
Z czego masz ten opis ? "Zawór przełączający sprężonego powietrza SCR" - bo jest zewnętrzny i wewnętrzny zawór redukcji ciśnienia.
Miałem kontakt z podobnym przypadkiem właśnie w silniku 934. Auto miało błąd braku synchronizacji pomiędzy wałkiem rozrządu i wałem korbowym i po pojawieniu się błędu nie chciał wypalać DPF-u. Był zapamiętany również błąd dotyczący konkretnie czujnika wałka rozrządu i od tego zaczęto. Potem wymieniono czujnik wału korbowego i jakieś tam różne jeszcze...
Procedura jest podana w dokumencie który ci wysłałem. Najpierw sprawdzić piasty, jak są dobre to wymienić sterownik na numer 002 446 13 02. Natomiast jakiekolwiek dokładniejsze sprawdzanie właściwego doboru części może być przeprowadzone tylko na podstawie nru VIN
Temat który skazałeś jest inny bo mowa tam o systemie Knorr-Bremse. W twoim przypadku obstawiam że problem leży w instalacji.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jest tylko mały problem - Atego w tych latach nie miało żadnych przekaźników w obwodzie reflektorów.
Nie tak dawno wrzucalem spis bezpieczników dla obu wersji - przed- i poliftowego.
https://bezpieczniki.net/mercedes-benz-a...
FR 0 4642 Czujnik pedalu jazdy nie osiaga polozenia ogranicznika predkosci obrotowej biegu jalowego.
Pytałem o siedzenie, bo pierwsza seria Atego miała siedzenie według mojego opisu, sterowane poprzez sterownik mikroprocesorowy. Sprawa wyglądała tak, że licznik i sterownik siedzenia miały wspólny przewód diagnostyczny. Było dość sporo przypadków, że właśnie sterownik siedzenia dawał zwarcie na ten wspólny przewód diagnostyczny i padała cała komunikacja...
Jest wewnątrz skrzynki bezpieczników. Jakie są objawy?
Witam wszystkich serdecznie. Mercedes Atego stal 2 lata i palą światła stop cały czas. Gdzie szukać? Ciśnienia na manometrach pokazuje normalne gasną wszystkie kontrolki. Pewnie jakiś czujnik spadku lub wzrostu tylko nie wiem gdzie szukać. Dokonałem się do czujnika przy pedale hamulca a to chyba czujnik położenia i zapalił się ABS. Jak to teraz zgasić...
0,40 / 0,60
Włącz zapłon i jednocześnie na silniku naciśnij przyciski START i STOP wtedy będzie kręcił ale nie odpali :-)
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwę) INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwę lub zwarcie do plusa
Sygnał czujnika ciśnienia zasilania w obwodzie 1 przekroczył przerwę pomiarową.
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zuzycia filtra powietrza lub zasilanie (jest wspólne dla obu czujników - na jednym bezpieczniku. 17070- sprawdź jeszcze raz; dlaczego podajesz jeden kod czterocyfrowy a drugi pięciocyfrowy? Coś pokiełbasiłeś...
FR 1223, przełącznik pedału sprzęgła - przerwa lub złe ustawienie. MR 2219, klema 15 sterownika FR lub MR - przerwa
Witam mam problem z hamulcami w moim atego.Mianowicie podczas uzytkowania odczulem ze hamuje tylko lewa strona.Na stacji diagnostycznej stwierdzili roznice w sile prawa lewa strona 50%.Mechanik podregulowal prawa strone i na rolkach na stacji hamuja obie strony ale lewa szybciej.Dodam ze zaciski pracuja prawidlowo sa po regeneracji.Czyz by jakis zawor...
Witamy również FR 2322 - wyjście prostokątne GSV3 (taktowane zasilanie przełącznika) - zwarcie z masą.
Elektroniczne sterowanie silnikiem - Electronic Diesel Control.
Olej tylko pentozyna! Kupisz jakąś podróbę, bo zielona, i dowiesz się ile kosztuje cały AGS. :) Po nauczaniu skrzyni konieczna komputerowa regulacja sprzęgła, tylko Star Diagnozą.
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
W takich przypadkach zaczynam od sprawdzenia wiązki pomiędzy silnikiem i skrzynia - od spodu auta. Tam jest zarówno kabel ze stałym zasilaniem i ten "po stacyjce". Tam bardzo często ulega uszkodzeniu izolacja kabli, a potem naturalna koleją rzeczy kable zgrzewaja sie ze sobą.
schemat mercede atego mercede actros mercede tourismo
wysokie napięcie iskra megane odpalić magnum powietrza
odkurzacz festool wlacznik temperaturowy
Pilot do Onkyo A-921: Oryginalny i zamienniki Kompatybilność pompy ABS BMW 520 z BMW 528