Jaką tam masz konfigurację? Czy pojedynczy moduł SAM (skrzynka bezpieczników i przekaźników), czy rozdzielony na SAM kabiny i SAM ramy czy może masz już zaawansowany moduł SAM (Advanced SAM)? W każdym przypadku rozmieszczenie bezpieczników i przekaźników jest inne! To nie jest maluch 126p klepany ćwierć wieku w dwóch wersjach! Poza tym zacząłbym od...
GSII 28 Błąd wprowadzania: silnik nie jest uruchomiony.
Czujnik czyta obroty cały czas i porównuje z obrotami silnika i na podstawie temperatury i kilku innych czynników dodatkowych załącza elektrozawór PROP3 czyli wiskozę w takim stopniu aby utrzymać żądane obroty wentylatora. http://obrazki.elektroda.pl/7289903600_1...
Nie wydaje mi się żeby szukanie „na piechotę” było w tym przypadku najlepszym wyjściem. Podłącz komputer - będziesz miał podgląd danych z czujników, sprawdzisz czy da się wysterować kompresor. Tak przy okazji kompresora: dosyć często dochodziło w tym modelu do urwania kabelka doprowadzającego prąd do cewki kompresora.
Usterka powtarzająca się w wielu mercedesach jeśli chces coś więcej wiedzieć napisz na prv
Masz pewnie zatarty mechanizm. Odłącz silnik od mechanizmu i sprawdź czy da radę ruszać wycieraczkami.
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
Psują się - nie jesteś pierwszy. Jest specjalna procedura na wyprogramowanie ich, ale nie każde ASO to zrobi. Zamknąć można ręcznie - trzeba złapać za „skrzydełko” blisko końca (bliżej silniczka) i przekręcić do zamknięcia. Silniczek przekręci się na przekładni. Do zablokowania jest taki otworek w kółeczku na torxa widoczny od przodu. Przyjrzyj się...
Obydwa błędy dotyczą temperatury płynu. Pierwszy wskazuje możliwość uszkodzenia czujnika lub instalacji, drugi nadmiernej temperatury płynu.
nie wygląda to na dokładana lodówkę Są fabryczne zestawy do montażu lodówki już po zakupie auta. OK. Nieistotne. Musiałbym to jeszcze raz dokładnie sprawdzić. To czemu nie ma włącznika na desce? Auto jest z 2014 roku, wg VIN ma moduły SAM rozdzielone na moduł kabiny i moduł ramy, czyli skrzynka bezpieczników w kabinie powinna wyglądać tak: https://obrazki.elektroda.pl/9758839200_...
Dolna żaluzja ma na 100% ręczną blokadę utrzymującą ją w pozycji zamkniętej. Jak jest na górnej nie pamiętam - ale powinno być to samo. Skoro przysłona się otwiera, to raczej jest sprawna - najlepiej byłoby przeprowadzić test zamykania i otwierania z wykorzystaniem komputera SD. Niektóre błędy mogą powodować wymuszanie pozycji otwartej żaluzji - tak...
01E4E7 - retarder ma wyciek wewnętrzny. W WIS-ie jest cała procedura sprawdzania takiego wycieku.
Bez. Wazne sa pomiary wszystkich tulei. a szczelinomierz to chyba jest dobry do luzu miedzyzebnego kola posredniego walkow. Najpewniejszy i wygodny jest czujnik zegarowy, Reszta na PW
Zawór proporcjonalny Y76, ten największy. On odpowiada za przełączanie lewo, prosto, prawo.
Jak w tytule jest błąd 12219 Bardzo fajnie, że podałeś VIN, ale błędy występują w konkretnych modułach/sterownikach. Jeżeli nie podasz, w którym sterowniku występuje odczytany błąd, to trzeba przeglądać spis błędów po kolei dla każdego sterownika w aucie - aż się natrafi na ten właściwy. Czasami sterowników w aucie jest 50 - no i sobie szukaj! Na szczęście...
Witam manetka do wymiany, ewentualnie wiązka uszkodzoną. Blad powinien być o ile dobrze pamiętam w sterowniku CPC
Pracuję na Star C4 i nie miałem potrzeby sporządzania listy usterek, większość z ACM i MCM znam na pamięć. Kopiować całej listy nie będę ze względu na copyright. Sorry, nie będzie ograniczenia momentu w tej usterce. Będzie ograniczenie w takiej samej usterce, ale o takim kodzie: 0C1101 po następnym uruchomieniu silnika.
W załączeniu procedura. Myślę, że pomoże.
No to zacznij rozbierać od góry, czyli najpierw dźwigienki zaworowe. laski-popychacze i zaglądać głębiej na szklanki aż dojdziesz do sedna. https://www.youtube.com/watch?v=0qFoJJrm...
Podpięcie pod komputer diagnostyczny pomoże . Warto sprawdzić zasilanie w konektorze 9-pin , jest on na prawym słupku w poniżej deski rozdzielczej , stamtąd przewód idzie pod nakładką progową do tyłu . Często pojawia się tam wilgoć itd. Sygnał załączenia najpierw idzie do MSF z niego do GM a po tym do sterownika ogrzewania . Sprawdź , czy można włączyć...
Chlodnica spalin do sprawdzenia
Do szuflady jest linka :)
Jak masz zbitą szybę to czym się martwisz? Odkręcasz wszystkie śruby i wyciągasz. :)) Wymontuj klamkę zewnętrzną, lampkę podświetlenia stopni bo pod nią jest jedna śruba, wykręć śruby zamka i pozostałe od całej ramy mechanizmu. Górny plastik z ramy okna też wyjmujesz. Cały zespół lekko do góry bu uwolnic z dolnych zaczepów. Po odchyleniu odpinasz wtyczki...
http://obrazki.elektroda.net/100_1283533... Luzy 40/60
Zastanów się może i napisz o co ci chodzi - bo na razie błąkasz się jak nawiedzony :-/ Chcesz wyłaczyć system AdBlue na drodze (awaryjnie) czy chcesz go wyłaczyć w ogóle (w warsztacie)? Na drodze na pewno nie zrobisz tego przez zwarcie kabelków, wyjęcie bezpiecznika lub odmówienie zaklęcia. Czyli ten filmik na youtube to ściema. Nie - to nie jest sciema....
Wtyczka jest pięcio pinowa lecz przewodów jest cztery DFM - pusty pin S - stałe napięcie 24v i takie jest 15 - +24v po zapłonie i takie jest L - ..........impuls na kontrolkę?...czy tak? W - ........impuls na tachograf?...czy tak? Dla jasności: "W" nie jest do tachografu - bo po co w tachografie sygnał z alternatora. To sygnał sinusoidalny (sprzed...
Od tych bezpieczników https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/... Tylko takie zdjęcie na szybko znalazłem
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
Zakładasz i działa. Nic nie trzeba adaptować.
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Opis masz na pw.
po dopuszczeniu śrub kochających powietrze No tak... Może byś jednak czytał co wysyłasz zanim naciśniesz Enter? ;) To auto jest z lutego 2014 i ma już Mercedes PowerShift 3 Coś tam na temat znalazłem, ale musisz mi podesłać swojego maila.
Przy wentylatorze, w obudowie nagrzewnicy - bo z zasady pracujący wentylator schładza rozgrzewające się rezystory dmuchawy, inaczej by się przepaliły. Tak jak się patrzę i pamięć ani model mnie nie wkręca, to dmuchawę masz za radiem, ale wtedy rezystor nie był priorytetem, tylko cała dmuchawa. Ja to tak namierzam https://www.google.com/search?q=mercedes...
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
Prawidłowa jest ostatnia podpowiedź - olej przekładni kierowniczej.
Z oznaczenia A67 wynika, że chodzi o ostatni model Mercedesa MP4. Tutaj już nie da się "wyjąć wtryskiwacza i wypłukać" jak w poprzednim modelu, bo jest to cały, w zasadzie nierozbieralny podzespół zawierający wtryskiwacz i dwa czujniki. Żeby go wyjąć trzeba zdemontować chlapacz za prawym przednim kołem oraz jego wspornik (można to zrobić razem - dwie...
Do podanego nru VIN A0015421718 A0035422518 A0055425818 Są zamienne.
Nie wiem czy to napewno to złącze bo nie ma zdjęcia złącza z pompy.
Przy siłowniku nie ma żadnego czujnika. Wspomniany czujnik jest na ramie, w okolicy zaworów tylnej osi. Wystarczy zdjąć z niego wtyczkę i wsadzić do niej kawałek drutu. Włożony - kontrolka świeci, wyjęty - kontrolka gaśnie.
Kolego nie zawracaj sobie głowy tym pomysł na texa ogarnia euro 6 polecam warto.
Według screenu z komputera A4 to moduł silnika - zamontowany na silniku. Dostęp nienadzwyczajny delikatnie mówiąc. Kabel zacisku "15" (zapłon) jest cienki i zdarza się jego przegnicie/przerwanie.
Zapewne do naprawy CPC.
W takim razie masz skrzynie do wyjęcia :) uszkodzona łapa , łożysko lub awaria sprzęgła . Te wysprzęgliki mają to do siebie ,jak wyjdzie za daleko tłok w wysprzegliku to płyn przedostaje się do części pneumatycznej i zostaje wyrzucony na zewnątrz jego odpowietrzeniem . Skoro już zalana została część pneumatyczna wysprzeglika lepiej go wymień bo uszczelnienia...
Silnik wycieraczek jest podłączony do do modułu SCA lub SSAM w zależności od wykonania w aucie. Wtyk X24 pod pokrywą plastikową na ścianie kabiny, pod atrapą. Najlepiej podłączyć kompa i podejrzeć czy jest wysterowanie z dźwigni i czy da się zasterować silnik z modułu A7.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Ja się tak męczyłem z Mercedesem Travego przez Jaltesta. Pomogła dopiero kalibracja przez Star Diagnosis.
Korzystanie z wyszukiwarki nie zwalnia tylko dlatego, że jest się "nowym" Spróbuj przeprowadzić "nauczanie skrzyni" - procedura była na forum co najmniej dwa razy (raz zamieszczałem ją osobiście). Link do drugiego posta widziałem nie tak dawno w postach o Actrosie.
Producent nawet sprzedaje taki komplet montażowy: sterownik plus niewielka wiązka podająca zasilanie i łącząca moduł ze Star-Pointem (punktem w którym schodzą się przewody CAN auta). Zmiana kodowania musi być - tzw. SCN Coding. Sterowniki auta, które są odpowiedzialne za współpracę z PSM-em muszą być poinformowane, że PSM został dołączony do instalacji....
Dyfuzor można płukać wodą. Po wykręceniu wszystkich czujników można wprowadzać wodę destylowaną strzykawką do czujników i dyfuzora. Kilkukrotne płukanie i przedmuchanie w 90% przypadków pomaga. Zawór przy pompie AdBlue też często wysiada powodując zbyt powolny spadek ciśnienia po wyłączeniu silnika, tym samym ułatwia powstawaniu krystalizacji. Czy da...
Hej. Wygląda mi to na komunikat o załączonej blokadzie mostu. Nie tak do końca. W ustawieniach można sobie zmienić: albo blokada będzie się pojawiać tylko wtedy, jak jest załączona, albo jest tzw. "stały monitoring" - wtedy obojętnie od stanu załączenia obrazek jest na ekranie. Róznica jest w kropce na miejscu dyferencjału. Przy blokadzie wyłączonej...
actros mercedes mercedes actros hamulec mercedes actros kontrolki
przekaźnik pompa skoda octavia wkładka mikrofonowa telefonu stm32 nucleo wyjście
oprogramowanie multidiag mikrofalówka buczy
Cena telewizora Rubin 102 w Polsce w latach 60. Maksymalna pojemność dysku w Amilo Pro V8010V