Włącznik awaryjnych sprawdziłem, jest ok, nie mam w ogóle plusa po zapłonie ani na włączniku kierunków ani na włącznik awaryjnych.
Sprawdź stacyjkę - czy wychodzi prąd na styku 15 po włączeniu zapłonu. To samo można sprawdzić na bezpiecznikach - czy pojawia się prąd na bezpiecznikach, na których powinien być po załączeniu zapłonu. Do awaryjnego przemieszczenia auta można podać prąd na któryś z bezpieczników "po zapłonie"
Wiec jeśli dobrze rozumiem to jeśli rozłączę ten przełącznik i po włączonym zapłonie będą działać awaryjne to ten wyłącznik jest do wymiany tak? (Można to gdzieś ewentualnie jeszcze kupić??)
Trzeba kabelki masowe sprawdzić. Dodam że awaryjne światło też się pali na wyłączonym zapłonie sygnał miga spokojnie po włączeniu zapłonu jakby przyspiesza. Nie przyśpiesza, ale błyski stają się bardzo krótkie. To jest standard u merca. Oczczędzanie energii - bateria na dłużej starczy.
witam mam samochód jak w temacie, po włączeniu zapłonu zaczynają migać awaryjne. samochód sprowadzony, po wypadku.
W tym typie wyłączniki drzwiowe są mocno awaryjne. Po odchyleniu uszczelki drzwiowej można się do nich dostać, najlepiej zrzuć wtyczki ze wszystkich czterech. Weż pod uwagę, że przy wyłączonym zapłonie reakcja układu następuje z opóźnieniem (zwłoka czasowa lampki) Może być również któryś z nich niedokładnie naciskany przez drzwi dlatego poradziłem zrzucenie...
Na 100% masz zwarcie pomiędzy kablami od świateł awaryjnych i zapłony. Może masz kable przetarte, albo coś? Pooglądaj dokładnie kable pod deską rozdzielczą, a najlepiej znajdź kabel od zapłonu i sprawdź miernikiem czy nie ma od niego przejścia na kabel od guzika od świateł awaryjnych, taka moja rada. Nie wiele się znam na elektryce samochodowej ale...
Musi być błąd w którymś module, czytaj wtedy kiedy pojawi sie ostrzeżenie, po wyłączeniu zapłonu błąd może zniknąć.
DOBRA PANOWIE.... chyba sukces :spoko: ....a przynajmiej duży przełom. Jeszcze tylko muszę to potwierdzić i znaleźć przyczynę u elektryka samochodowego. Mianowicie sytuacja ma się tak: Poczytałem sporo na forach zagranicznych w sprawie problemu z porannym rozruchem. Miej więcej każdy przechodzi tą samą ścieżkę czyli wymienia świece, sterownik świec,...
Witam wszystkich serdecznie. Potrzebuję Waszej pomocy, być może ktoś już spotkał się z podobnym problemem. Mianowicie od jakiegoś czasu mam problem w swoim Atego 815 z prędkościomierzem, który potrafi okresowo się wyłączać i włączać w losowych momentach - potrafi w czasie jazdy wskazywać zero lub podskakiwać w irracjonalny sposób, co ciekawe na wyłączonym...
Witam Od dłuższego czasu zmagam się z problemem Mercedesa W221 320 CDI 2006 rok. Samochód zakupiony w trybie awaryjnym z zapchanym DPF. Po wyczyszczeniu DPF auto odzyskało mocy. Urodził się natomiast kolejny problem. Podczas delikatnego przyśpieszania lub utrzymania stałej prędkości w okolicach 1500 obrotów auto szarpie , a przy wciśnięciu gazu powiedzmy...
jeszcze nie robiłem pomiaru kompresji niewiwm czy to jest sens bo ten silnik ma przejechane tylko 4000mil kupiłem z rozbitka a kody błędów są czterech wtrysków p0266 p0269 p0263 p0272 wychodzi na to że jest nie taki zapłon albo jak został przegrzany to wpadł w tryb awaryjny
Światła awaryjne nie działały, 10 bezpiecznik nie miał napięcia. Zrobiłem mostek w puszcze z bezpiecznikami pomiędzy tym na którym było napięcie nr 25 a 10 i auto odpaliłem. W aucie musiał być jakiś amatorski alarm. Dołączam schemat do Mercedesa C220.
co prawda pewności nie mam, Zastanawia mnie jedno za każdym razem po przekręceniu zapłonu zaczyna bulgotać pompka w zbiorniku, Właśnie się dowiedziałem że na przewodach jest jeszcze zaworek który puszcza Z jednej komory na drugą Czy ktoś może ma schemat Jak działa ta pompka w zbiorniku nie mogę nigdzie znaleźć
Witam, Od dłuższego czasu auto na zimnym silniku jeździło tylko w trybie awaryjnym, ale po rozgrzaniu auta, zgaszeniu zapłonu i ponownym odpaleniu wszystko zmiany biegów wracały do normy. Jednak dziś auto przeszło mi całkowicie w tryb awaryjny i wsykoczyły mi takie błędy skrzyni biegów: Diagnoza sterowników MERCEDES BENZ EGS 1.0/3.0 (EGS 51) pamięć...
Jeżeli SAM załącza światła z poziomu klawiatury komputera diagnostycznego, to po wyjęciu z SAM-a wtyczki od włącznika głównego świateł SAM powinien przejść w tryb awaryjny - czyli załącza światła mijania i pozycyjne po włączeniu zapłonu. Dodano po 48 po wykasowaniu błędów może sam normalnie działać Nic nie piszesz o błędach. Co to za błędy?
Dobrze było by sprawdzić czego brakuje jak nie pali?. Podepnij kontrolke LEDową pod wtrysk lub "1" cewki i zobaczy jest sygnał. Opisz jaki masz system wtryskowy bo wtych modelach było róznie? Ile masz kopółek zapłonowych i czy masz wtrysk mechaniczny KE - Jetronic? wtrysk jest elekrtoniczny, sterownik boscha kajetronic, co do sprawdzania diodą nie...
Witam. Mam bardzo duży problem z moim C240 v6 mianowicie auto traci moc poprzez zanik zapłonu na 3 cylindrze. Auto było u mechanika elektryka wszyscy są bezradni. Auto początkowo bardzo rzadko przechodziło w tryb awaryjny. Obecnie dzieje się to praktycznie przy każdym gwałtownym ruszaniu "klick down" również dzieje się to po dłuższym swobodnym przyśpieszeniu....
Witam. Mam problem z automatyczną skrzynią biegów tiptronic. Skrzynia włącza tryb awaryjny, z reguły jak się dobrze zagrzeje (jest na 3 biegu). Jak ostygnie lub po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu i ponownym włączeniu jest dobrze. Mechanicy od skrzyni biegów stwierdzili że uszkodzona jest płytka z czujnikami prędkości. Płytka ta znajduje się w środku...
Witam Mam mercedesa w203 1.8 kompresor o numerach licznika a2035403847. Problem jest taki , że na pierwszej pozycji kluczyka świeci tylko trójkąt i czasem srs , działa awaryjny lecz jak włączę kierunkowskaz lewy lub prawy to miga tylko kontrolka od danego kierunku , a powinny być tylko awaryjne jako priorytet , natomiast gdy włącze kluczyk na zapłon...
Poza stacyjką są podłączone: centralny zamek , oświetlenie wnętrza , światła awaryjne,oświetlenie bagażnika, szyby elektryczne , ECU , sterownik ABS , radio, - jak widzisz sporo tego. To jest własnie po 30 , tz. bezpośrednio z plusa akumulatora. Z tym ogrzewaniem tylnej szyby to chyba krok w dobrym kierunku.Jeże.li nie gaśnie dioda pod przełącznikiem...
Witam, po właczeniu zapłonu przy dźwigni kierunkowskazów w położeniu środkowym mruga lewy kierunkowskaz. Po włączeniu prawego, lewy gaśnie a prawy chodzi prawidłowo. Lewy kierunek mruga w polożeniu środkowym i po przełączeniu dźwigni w lewo. Ruszanie przełącznikiem nic nie daje tak samo włączanie i wyłączanie świateł awaryjnych. Mam moduł TEMIC 309872,...
Z tego co kierowca mówił było wszystko ok do momentu wyświetlenia błędu. Po tym samochód stracił na mocy "tryb awaryjny". Bezpośrednio po wymianie sprzęgła nie było przyuczenia. Dopiero dziś zrobiłem to według opisu zamieszczonego na forum. Czyli wciśnięcie sprzęgła plus dwa przyciski na joysticku, włączenia zapłonu itd. Kolega podawał w jakimś temacie...
witam nie otwieram nowego tematu ze względu na podobieństwo problemu w moim w140 V12 6.0,kierunkowskazy migają po ok.3sek. po włączeniu zapłonu,przełącznik jednak włącza przerywacz pod maską przednią-odgłos przerywacza kierunkowskazów gdy włączają sie same dochodzi z środka kokpitu,obcy alarm wykluczony,pytanie -czy w140 posiada oddzielny przerywacz...
Witam, Ostatnio mam taki problem, że wentylator chłodnicy zaczął chodzić cały czas, od momentu włączenia zapłonu. Wyświetla się na komputerze po nagrzaniu wiadomość o awarii wentylatora chłodnicy. Wskaźnik temperatury wtedy spada do 80-85 stopni. To jest trochę dziwne, po wyłączaniu silnika i włączeniu jeszcze raz zapłonu temperatura jest w porządku...
Witam, Mam problem ze swoim samochodem Mercedes-Benz CLK o pojemności 2.3, samochód dłuższy czas stał nieużywany. Nie miał mocy i pracował na dwóch bądź trzech cylindrach. Po wymianie cewki oraz świec na nowe zaczął pracować lecz na większych obratach ponad 4 tysiące przestaje dawać gazu, jak wcisnę pedał do samego końca i nacisnę ten przycisk pod pedałem...
1. Silniki zarówno 4 cylindrowe jak i 6 cylindrowe to bardzo dobre sprawdzone konstrukcje. Chyba że kupisz coś w promocji z zajechanym motorem i wtedy będziesz narzekał że Mercedes zły. Jak trafisz egzemplarz gdzie poprzedni właściciel nie oszczędzał na obsługach i naprawach, to auto posłuży bezawaryjnie przez długi czas. 2. Bluetec jest mało awaryjny,...
Kluczyki mam 2 i nie reaguje na żaden z kluczy. I to jest bardzo ważna informacja (której nie podałeś). Uszkodzenie OBU układów kluczyka (centralnego zamka i zapłonu) wcale nie jest takie niemożliwe. Czasami wystarczy zostawić kluczyk na mikrofalówce i zabrać się za odgrzewanie obiadu :) Zdarza się zwłaszcza w pojazdach flotowych. Kiedyś miałem właśnie...
płyta w aso kosztuje 800-1200 zł i nic nie trzeba oddawać jak ktoś tam wcześniej wspomniał Witam, czy możesz kolego rozjaśnić o jakiej płycie mówisz ? czy o tej ze sterownikami ? Naprawdę tak mało kosztuje nowa płyta ? Co jeszcze trzeba do niej dołożyć poza przełożeniem oczyszczonych elektrozaworów i programowaniem komputera sterującego skrzynią ?...
Ponieważ przy wyłączaniu zapłonu stukało coś w EGR dałem do sprawdzenia i nie czytał trybu położenia Dodano po 3 Potrzebuje takiej pomocy gdzie znajduje się czujnik ponieważ dpf został usunięty jakieś 50 tyś km temu nic się nie działo a nagle błąd z ciśnieniem skoro parametry są na zero Dodano po 2 "wymieniłem czujnik na EGR zadnych zmian." EGR wymieniłem...
Małe sprostowanie: paliwo jest podawane przez 2-3 sek po włączeniu zapłonu, potem w momencie gdy uruchamiamy rozrusznik, a potem, jak silnik zostaje uruchomiony przekaźnik podtrzymywany jest przez sygnał obrotów silnika TN. Zlokalizuj za akumulatorem przekaźnik pompy - będzie miał oznaczenie KPR ew. podaną cyfrowo wartość obrotów "odcięcia" dla tego...
1. Po przekreceniu zapłonu kontrolka ETC nie gaśnie , a kiedys podczas jazdy na trasie sie zapaliła i silnik zaczął całkiem inaczej chodzic ( 2.2 DIESEL) , mniejsza moc itd. (chyba tryb pracy awaryjnej) . PO ponownym uruchomieniu, silnik pracuje prawidłowo. Czy przyczyna tego moze być brudny filtr paliwa ? 2. Od jakiegos roku zapalała sie kontrolka...
Sake1986 Termety G17-20 ( termet 0089 ) były to piecyki których konstrukcja pozostawiała wiele do zyczenia i były bardzo awaryjne jesli chodzi o marke to tak jak mówiłem w poprzednim poscie Termet: Nowoczesne piecyki w okazyjnej cenie tani i wszechobecny dostep do serwisu i czesci Junkers: Dobre sprawdzone nowoczesne piecyki droższe czesci i serwis...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
co O ile mnie pamięć nie myli, to epoka modelu 126 to były początki układu ASR (ASR I oraz ASR III generacji) Czy na pewno masz tam coś takiego jak "EBD"? Jeżeli chodzi o odłączanie czujnika: w przypadku, gdy jest jedynie ABS nie będzie możliwe załączenie ABS w czasie jazdy (po jego wyłączeniu), gdyż wymaga to wyłączenia zapłonu w celu wykasowania...
Witam. Znalezione w sieci. Według schematu to elementy R3 i R8, ale tak jak kolega Gerri napisał, tutaj moze być inne rozwiązanie jak w grupie VAG. Tam temat znam na pamięć :-) https://obrazki.elektroda.pl/6545238700_... 1.Przekaźnik sygnału dźwiekowego-15A 2.telefon,układ połączenia awaryjnego-5A 3.Moduł sterowania ukłądu ograniczająceo...
Witam serecznie Posiadam Mercedesa Vito 2.2 CDI 2002r. z automatyczną skrzynią... Problem polegał na wydobywających się ze skrzyni odgłosach buczenia, aż skrzynia wywalała check na desce i przechodziła na neutral. Skrzynie wyjąłem i oddałem na diagnoze - pompa oleju + konwerter + robota 4600pln! - bardzo drogo (pompa 1200 zł, regeneracja konwertera...
A bezpiecznik od kierunkowskazów cały czas pali Nie do końca zeznajesz prawdę. Prąd na bezpieczniku numer "6" pojawia się dopiero po włączeniu zapłonu - Tak więc nie jest możliwe, żeby przepalał się wcześniej, niż dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Nawet założyłem na chwilkę większy 25A też go pali A jak by się ten 25 amper nie spalił to...
Witam, Od paru tygodni mam taki problem w swoim MB C180, W202 jak resetowanie się zegarka po włączeniu świateł awaryjnych oraz jak przekręcę zapłon np. startując z parkingu. Problem polega na tym że jak jest ustawiona prawidłowa godzina, wyłączony/włączany jest zapłon wszystko jest dobrze. Do czasu jak nie włączę przełącznikiem świateł awaryjnych, wówczas...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam niedawno zakupilem mercedesa w220 s500 long z LPG 1998r. Auto kupilem zaniedbane i z nierówna praca silnika. Zimny zapala na benzynie odrazu i na postoju silnik pracuje dobrze i chodzi do odcinki 4000 obr po ruszeniu zanim silnik sie rozgrzeje i delikatnie naciskajac gaz, auto jedzie. Po wcisnieciu mocniej pedału gaz auto zaczyna się dławić tak...
awaryjne mercedes mercedes awaryjne mercedes światła awaryjne
audio cambridge kontrolka deska mazda radia kenwood opinie
platin power wzmacniacz tda2003
Subwoofer Harman Kardon HKTS200 - migająca dioda i buczenie Wymiana komutatora w rozruszniku - czy to możliwe?