Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Przepływki czyste ?
KTS 500 do Vito CDI no nie!!!!!!!!!!!!!!
Dla skrzyni 722.3 (trochę inna skrzynia, ale też MB) serwisówka podaje ok 3-5 barów przy wysokich obrotach.
Po podpięciu do komputera błędów brak.
Problemem byl zapchany kolektor ssacy,dwa kufle do piwa nagaru.
Sondę należało by sprawdzić a przepustnice wymyć pod tależykiem.
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Panowie może jakieś inne sugestie dotyczące falowania tych obrotów
Udało Ci się rozwiązać ten problem ? Bo właśnie mam taki sam .... albo podobny, jade 120 glosny a niskie obroty przyspiesze do 130-140 robi nie ciszej a obroty podniesione i mam wrażenie ze bez zmiany biegów, i jak juz spadnie do 120 to jest ok
Niestety u mnie pojawił sie identyczna sytuacja.... w różnych momentach w trakcie jazdy nagle auto się dlawilo.... na luzie maks 3000 obrotów ale nie zawsze raz dobrze raz zle.... wymieniony filtr paliwa... stycznik pedału sprzęgła..... I nadal nic vito 110 cdi 2.2 2000 r.
Witam serdecznie! Mam problem z A klasą (1.7 CDI). Problem polega na tym, że po odpaleniu auto na wolnych obrotach przygasa i czasami gaśnie (również przy rozgrzanym silniku). Podczas gdy przygasa to puści czarną chmurę dymu. Problem pojawia się również podczas jazdy ale tylko na wolnych obrotach (do około 1200 obr/min) na każdym biegu i również gdy...
Witam, rozwiązałeś problem ??
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
Witam. Podbijam pytanie. Czy udało się rozwiązać problem?
Dzięki. Jutro spróbuję, to napiszę co wyskoczyło.
Problem rozwiązany.
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
Ktoś mi zaraz wygarnie komplement ale weź odłącz kostkę od przepływomierza. Wiadomo, że się zamuli ale czy objawy pozostaną?
Taaa, nie ma zasilania i pali
Zobacz czy nie masz skoków ciśnienia na szynie w tym zakresie obrotów.
A w parametrach bieżących, dane ciśnień (doładowania) są prawidłowe ?
Jak zgaśnie trzeba poczekać chwilę zanim odpali. Oddałem samochód na diagnostykę i czekam na jakieś info.
Nie chodzi o ślizganie, tylko niewyważenie. Ot, w takim 400CDI (v8) to tylko kwestia czasu, kiedy regeneracja będzie konieczna - rezonans albo wręcz walenie w dolnym zakresie obrotów, proporcjonalnie do obciążenia silnika.
Ciśnienie na szynie 270-290 (w trakcie rozruchu). Obroty rozrusznika 200
witam, mam problem z moim mercedesem c-klasa 200 cdi. uruchamia sie bardzo dobrze, ale jak dodam gazu natychiast gasnie / czyli pracuje tylko na wolnych obrotach /. prosze o pomoc
oringi ok pompa ok wstępna ok nowe pierścienie zawór na RAIL nwy ale prawdopodobnie uszkodzony falują obroty
egr i silnik wentylatora
Jak zapalam to ma 1 obrotów po chwili spadają do 0,7.
bez kompa , grzebanina
Zapomniałem napisać że to skrzynia automatyczna, więc nie ma dwumasy
Sprawdzilem I odpiolem wtyczkę od grubej rury ktura idzie do przplowymierza i jest ten sam błąd jaki był tylko nie bardzo wiem gdzie jest problem i do kąd idzie od wtyczki którą odpisałem ten kabel. Ponieważ nie miałem czasu dalej sprawdzać i z powodu dużego deszczu. Myślę że teraz dowiem się gdzie jest problem miałem już coś takiego i problem minął...
Jakie obroty widzi sterownik w czasie rozruchu?
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
A ktoś się pokusił o diagnozę? Jakie są obroty wału na gorącym silniku, jak nie chce zapalić? Jakie ciśnienia? Lakoniczna odpowiedź, dobre, nas nie interesuje. Podaj konkrety.
Czy po nagrzaniu widzi obroty wału?
Ciśnienie za małe lub za wysokie to spora różnica, wypadałoby to wiedzieć. Poszukaj fachowca od mercedesów z odpoweidnim sprzętem i zleć mu naprawę, tak będzie najlepiej i najtaniej.
Zimny zapala bez problemu-ciepły duży problem z zapaleniem ,dłuuugo trzeba kręcic i jeszcze jeden problem po naciśnięciu hamulca na luzie spadają obroty (skrzynia automat)
Jak by to był brak reakcji skrzyni to obroty silnika by przecież rosły... przecież na biegu N lub P skrzynia biegu nie zapina, a gazu dodawać możesz i obroty silnika rosną.
Witam mam podobny przypadek ML 270 cdi podczas nagłego dodania gazu powyżej 3000/3500 obrotów gaśnie i zapowietrza się. Wtryski po regeneracji nie wiem co może być ???
Witam wszystkich ponownie. Powracam do tematu skrzyni mb w210 2.7 cdi po wymianie 3 skrzyni pojawiły się wibracja przy około 100-120 km/h na wolnych obrotach słychać stukanie
Mercedes nie odcina obrotów na postoju do max 3tys. ?
witam i czy rozwiązał pan problem w tym ogrzewaniem ma identyczną sytuację na wysokich obrotach dmucha ciepłym na niskim już nie
witam ja również nie mam mocy, jest to przerobka anglika, wczesniej bylo ok nawet po przerobce ,..zapala sie czasami kontrolka od grzania świec, 80km/h włacze 5 bieg i zero rozpędu, jest bardzo słaby czasami 3000 obrotów a czasami 4200,
Jakie jest ciśnienie paliwa podczas rozruchu ? i czy ecu widzi obroty silnika ?
Witam zrobie to wszystko po swietach, narazie jakos jest spokojnie i nie kolysze tak czesto jak 2 tygodnei temu... dziwne ale wrzuce go na komputer w serwisie i zobaczymy co i jak... A teraz inne pytanie, jak wyjac licznik z eklasy? spalily mi sie juz 3 zaroweczki + nie pokazuje mi temperatury zewnetrzenej oraz godziny ( co wiem jest standardem w e...
Witam, mam problem ze skrzynią biegów w Mercedesie w220 3,2 cdi 2002r. ( przed liftingiem). W trakcie jazdy lekko przyśpieszyłem i skrzynia przestała działać, wrażenie jakby lewarek był na N. Po tym się zatrzymałem i na P lub N obroty silnika po wciśnięciu gazu wchodziły na wyższe - czyli normalnie, zaś gdy wrzuciłem na D lub R auto nie mogło wejść...
co do odmy to raczej nie normalne zależy jak dużo tego dymu a że nie wchodzi na obroty to może być milio przyczn najlepiej zdiagnozować
To wygląda na czujnik temperatury,prawdopodobnie czujnik temperatury zewnętrznej.
..ta przetwornica to osobny modul czy siedzi w ECU ?
Wyjety akumulator nie... są inne usterki,należy je sprawdzić pojedyńczo... Pozdrawiam.
Ciśnienie doładowania jest zależne od obrotów i obciążenia silnika.
Było pod komputerem ?? Gdy zgaśnie trzeba zobaczyć w wartościach rzeczywistych dane np. czy widzi obroty ...
To daj wzbudzenie bezpośrednio z plusa akumulatora przez żarówkę 12V/4W i zobacz czy wzbudzi się na wolnych obrotach.
Witam! mam problem z mercedesem vito auto zgaslo podczas jazdy, 0 bledów w komputerze, podczas rozruchu cisnienie na listwie 27 Mpa, obroty szczytuje. pozdrawiam
Sprawdź czy widzi obroty wału.Co ma kodowanie wtryskiwaczy do odpalania?
Witam panowie radość nie trwała długo dziś rano powtórka z rozrywki ale jest poprawa szarpie lekko i płynnie a jak wkręcę go na obroty delikatnie to za chwilę jedzie normalnie . Brak pomysłów pozdrawiam
Do sprawdzenia ciągłość przewodów,styki,stacyjka kombinować dociskać kluczyk,pokazuje obroty wału,odpalasz na wciśniętym sprzęgle czy nie,stop działa,masa silnika,szukać zieleniny.
Pompa cyrkulacyjna chłodnicy powietrza doładowująca - przerwa w obwodzie. Szukalem tego cuda teraz przez dluzsza chwile, ale zabijcie mnie - nie wiem o co chodzi i z niczym sie nie kojarzy. Znowu pewnie winny jest tlumacz ktory "przetransferowal" kody bledow OBD z angielskiego na polski. Biora sie za to czesto humanisci nie majacy pojecia o budowie...
A tak na marginesie ten błąd to raczej przepływomierz - za słabo na wolnych obrotach
Witam posiadam Mercedesa Vito 2,2CDI 1999rok silnik pracuje do 2000tys Obrotów i zaczyna falować podłączyłem się do komputera KTS i wyskakuje błąd synchronizacji wałka rozrządu , silnik zapala idealnie nie wchodzi na obroty czy ktoś może mi pomóc???
Mam Mercedes w 168 1.7 cdi automat przy oddpalaniu licznik kilometró zaczoł mrugać,, a wskazówki prędkościomierza i obrotów nie reagowały, dzisiaj już działają ale wskaźnik paliwa jest na full co to może być
ciśnienie paliwa 240 - 280 bar. Dolna granica... zobacz na obroty rozrusznika.
Remonty silników które mają duży współczynnik moc/masa lub duże obroty maksymalne w polskich warunkach warsztatowych są bardzo ryzykowne. Każdy mechanik, który pierwszy raz odpala silnik OM651 zaciera go, problem jest w tej pierwszy raz zastosowanej do tego pompie olejowej. Mercedes po wprowadzeniu tego silnika, na gwarancji miał tyle napraw, że do...
Dzięki! A czy flashowanie to aktualizacja oprogramowania skrzyni? Czy robiłeś to po prostu przez kompa? Dodano po 53 I jeszcze jedno pytanie. Czy miałeś taki jednokrotny spadek obrotów przy ruszaniu?
Witam!!! Mam problem z moim Mercedesem C270 CDI. Mianowicie auto nie ma mocy i kopci na czarno, nawet na wolnych obrotach. wygląda na to, że dostaje za mało powietrza. Proszę o pomoc!
Ten błąd p1622 cały czas widnieje w sterowniku?
Dziękuję serdecznie za pomoc. Przy okazji jeżeli mogę Cię zapytać bo widzę że bardzo dobrze się znasz,czy można w panelu sterowania nadmuchami wymienić całe pokrętło od dmuchawy razem z gniazdem. Bo cały czas chodzi na najwyższych obrotach i nie reaguje na przełączanie. Z góry dziękuję.
A zerknijcie na koło zamachowe, może uszkodzili tarczę odczytu obrotów wału.
Z rozrządem jest wszystko ok, ale dziękuję za próbę pomocy:)
chyba zatkany katalizator mało ma do niskiego ciśnienia doładowania Oczywiście że ma! Słaby przepływ spalin w układzie wydechowym prowadzi do spadku obrotów turbiny. Dalej tłumaczyć?
Witam, mam problem z mercedesem sprinterem 313, 2003 rok, 2.2 CDI. Samochód na początku dziwnie pracował, w sensie falował silnik i na wyższych obrotach, i biegu jałowym. Następnie zgasł, wyskoczył błąd EDC i koniec. Odpala z plaka, ale nie chodzi na wolnych obrotach. Przy odpaleniu z plaka chodzi normalnie od 1300 obr, poniżej gaśnie. Przy podpięciu...
witam, sprawdż samochód na dignoskopie, to po pierwsze , czy wkreca się na obroty, i czy osiąga max obroty czyli około 5000, pozdrawiam
Witam ponownie. Nadal nie poradzilem sobie z problemem ale zapomnialem o jednym szczegole auto przy odpalaniu robi wrazenie jak by wolno zapalal a po odpaleniu chodzi jak by mial ciezko juz nie ma nieszczelnosci bo nic nie syczy a auto w dolnych granicach obrotow do ok 2000-2500 chodzi jak by zamulony lub jakby nie dostawal wystarczajo duzo paliwa chociaz...
Mercedes tak ma jak jest błąd to ogranicza do 3000 tys. obrotów. Po skasowaniu można znowu gazować do oporu aż nie złapie błędu. Pozdrawiam
Załatwiłem nowe oryginalne elektrozawory mercedesa, niestety bez zmian. Oleju w układzie podciśnienia nie ma. Może faktycznie ktoś wcześniej grzebał w sterowniku, auto w takim stanie zostało sprowadzone i ktoś już szukał tej przyczyny, bo w aucie leżały stare elektrozawory. Wysterowanie sygnału do elektrozaworów na wolnych obrotach jest na 95%
Jemu odcina moc, jak tak to przy jakich obrotach?
Witam mam problem typu . Mercedes sprinter 413 cdi - silnik 2.2 -/- 2002 rok . Co jakiś czas nie mogę uruchomić silnika . Dzieje się tak wtedy kiedy stanę wyłączę silnik po dłuższej jeździe około 0.30 - 1.00 godz . Muszę postać też różnie od 1.00 godz do 1.30 -/- i wtedy zapala . Czasami sam gaśnie na wolnych obrotach . Proszę o sugestie .-/- pozdrawiam...
Witam przejrzałem na w necie i masz racje objawy na to wskazują ze blokada stacyjki przez rygiel el. ale od razu i centralny by nie działał ? widocznie tak musi być znalazłem necie firmę która za 300 zł naprawia i daje gwarancję 12 miesięcy ...... Tylko jak wyjąc ta stacyjkę ? Jak piszą ze trzeba przekręcić kluczykiem a tu zero obrotu?
Witam zakupiłem sprintera 2,2 cdi 906 2006 rok, mam błąd P2020 REGULACJA CIŚNIENIA UKŁADU COMMON REALI PRZEZ DRV ZA MAŁY WZROST CIŚNIENIA brak mocy wkręca się max 3200 obrotów proszę o pomoc
Kolego a sprzeglo od klimi sie zalacza jak by co daj na gg1262673 A kolego napewno nie jest w trybie awaryjnym bo by sie swiecila kontrolka od tego :) Po rozmowie na gg moge powiedziec jedno brak gazu w butli kilmy :) tez nie dzila o zaraz :) a po drugie jak pisalem czy slychac odglos i wikesze obroty to odp byla nie to oznacza ze mzoe byc tez jakas...
Musi widzieć wtryskiwacze inaczej nie zapali. Ostatnio robiłem takiego to miałem uszkodzony sterownik, ale pracował tylko że na połowie cylindrów. Zrób jak mówi kolega kemo321 spr. cewki i wiązek do ECU Ciśnienie może być, sprawdzić jeszcze jak obroty widzi i synchro wał-wałek
Kupiłam 3 zestaw startowy do mercedesa i nie odpala to znaczy nie wchodzi na obroty . widocznie problem lezy gdzie indziej,potrzebna diagnostyka układu zasilania w paliwo
Mialem ten sam problem 3.2 cdi w211 firma z kielc ci tego sprzegla nie naprawi moje bylo 7 razy na gwarancji i nie dali rady
Kolego tam to ślepy zrobi, jak zdejmiesz pokrywę, uwaga do wtrysków potrzeba czasem cierpliwości, wałek rozrządu napędzany łańcuchem napędza drugi wałek w kole którego masz otwór na kołek który opiera o płszczyznę głowicy. Jak obrócisz kilka razy to na całe życie zapamiętasz jak je zgrać. Na kole zamachowym od góry w skrzyni masz sensor obrotów silnika...
Ml gasł w trakcie jazdy aż zgasł i teraz wogule nie pali sterownik jakby nie widzi wtrysków.Sprawdzilem przewody są dobre mają przejście nie są ze sobą zwarte a sterownik wywala błędy od wtryskiwaczy że testowanie wiązki wtryskiwaczy nie przebiegło pomyślnie i zwarcie świec żarowych.Cisnienie paliwa przy kręceniu rośnie do ponad 300 barów, przepływomierze...
1.ten mobil1 to do skrzyni ???, chyba nie bo to przestępstwo, skrzynia potrzebuje specjalnego oleju. 2.podmień płytę sterującą w środku skrzyni, może lecieć czujnik obrotów na płycie.
Czujnik temperatury w modelach z tradycyjną pompą wtryskową znajduje się w pompie wtryskowej pod pokrywą przyłącza.W cdi będzie najprawdopodobniej na listwie wysokiego ciśnienia.
Jak gwint śruby? Sugeruje poszukać takiej knigi sam naprawiam mercedes może będziesz mail fuksa. Lub też instrukcji napraw na gog lub chomikuj może ktoś ma. Genrelani śruby są penie 10.9 kl. Więc na 1mm masz 10.9 ale praktyka jak każe to trzeba dołoży jescze ileś obrotu na kątowy. Śruba penie więcej ni ma niż M12 drobno zwonjny.
Witam auto utrzymuje ciśnienie 1.5 bar czy zimny czy ciepły na wysokich obrotach tak samo.Jakie powinno być wzorowe ciśnienie?
Jak CDI, to podłączyć pod Star Diagnosis i zobaczyć, czy widzi pracę stycznika pedału sprzęgła.
Dzięki za sugestie tak pływała w oleju. Ale najlepsze jest to że z drugiej strony czujnika obrotu jest jakiś scalak który pewnie siadł. Zamówiłem używkę rzekomo sprawną. Zobaczę efekt jak założę. Pozdrawiam
Wie ktoś za co jest odpowiedzialny opisany przeze mnie wyżej bezpiecznik nr 104 ? (niem.:motorversorgung , ang.:supply engine) z tłumaczenia wynika ZASILANIE SILNIKA ale co to oznacza w praktyce? Czy w tym silniku jest jakiś moduł zasilania? Czy to chodzi o sterownik silnika?Naprawdę jak ten bezpiecznik był spalony to silnik odpalał od strzała ale zaraz...
Odkopie temat. U mnie w W203 2.2 CDI 2003r. padł silniczek klap, podłączyłem nowy (elektrycznie), ale klapy odłączyłem, zostały w pozycji otwartej, wszystko ok tylko teraz jest nierówna praca silnika na wolnych obrotach, co jakieś 10s tak jakby silnik chciał zgasnąć, czym to może być spowodowane ??
Masz możliwość zrobienia logów dynamicznych biorąc pod uwagę ciśnienie turbinki, obroty i wskazania przepływki najlepiej do momentu wyrzucenia błędu i podać na forum? bo to by wiele wyjaśniło.
Nie chcę namieszać, ale w starszym W202 miałem sytuację, że klima załączała się na kilka sekund i rozłączało sprężarkę...wszystko niby było ok, a jak się okazało ktoś włożył sterownik klimy/nawiewu od benzyny do diesla i po załączeniu klimy nie pasowały mu obroty silnika... Jak już jesteśmy przy temacie, może ktoś podać czy jest możliwość ominięcia/zmostkowania...
W sprinterze się nie zdarzyło , ale w lagunie i owszem , winna była przetarta izolacja na przewodzie od czujnika obrotów wału który na wstecznym dotykał do mechanizmu zmiany biegów . Może twój problem jest podobny ?
Witam koledzy ponownie. zaobserwowałem coś jeszcze otóż męcze sie jeszcze ze skrzynią biegów... i teraz jestem już pewien gdy zahamuje mocniej i wywali mi ten błąd "LUFTFEDER WERKSTATT AUFSUCHEN" to wtedy skrzynia mi przechodzi w tryb "awaryjny" moge jechać do 80km/h a powyżej to ma strasznie wielkie obroty no i nie przerzuca biegu tak jak by jechał...
mercedes obroty obroty mercedes wysokie obroty mercedes
oleju skrzyni biegów voyager ładowarka akumulator latarka nagłośnienie fitness
kodowanie kluczyka vagiem sklepik elektroda gadżety
Eltra 7006 – migająca czerwona dioda, radio nie działa, brak reakcji po podłączeniu zasilania Hallotron A3144, US1881 – schemat sterowania diodami LED, tranzystor, driver LED