Własnie z teorią u mnie kiepsko, bo jestem praktykiem. To gdzie ten krokowiec tam jest?
Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Brak cana między MR i FR
To bardzo proste "lock-up" tak zwane spszęgło hydrokinetyczne siada przy takim przebiegu jak masz dziwie się że się wcześniej już nie rozsypało. Pozdro
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Jeżeli piszesz że po zdjęciu wtyczki z masomierza układ pracuje lepiej(znacznie lepiej) i dokręca się powyżej 4tys obrotów to 100% problemy jest w masomierzu powietrza lub jego instalacji(mało prawdopodobne) . Przy założeniu nowego masomierza konieczne jest wykasowanie adaptacji masomierza ponieważ układ ME sam na podstawie sygnałów z sond lambda sam...
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
http://obrazki.elektroda.net/74_12685595... http://obrazki.elektroda.net/74_12685595...
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
sprawdź główny przekaźnik czy czasem styki nie zaśniedziały z najdziesz go za akumulatorem za taka plastikowa zaślepka
olnachfullung to napełnianie olejem. Przyznam, że tego ustrojstwa nie spotkałem do tej pory - jest to bardzo rzadko spotykane wyposażenie dodatkowe. Za komunikację kierowcy (czyli pedał gazu) z modułem silnika odpowiada moduł FR (czasami ma nazwę FMR) i sądzę że koło niego trzeba się pokręcić. Jeszcze jedna uwaga: pytanie dotyczy tzw. "ciężkiego Atego"...
Witam. Jakie obroty podczas pracy powinien mieć silnik zamiatarki Faun Viajet 6R? Silnik: Mercedes
Świece wczoraj zamienione , czujnik temp też dziś podmieniałem a ciśnienie w cylindrach sprawdzę ale jest mocny więc nw czy to to
Kolega sprawdzi przełożenie mostu- kręcąc od strony wału policzyć ile obrotów na obrót półosi. Wygląda że komputer zgłupiał przez obroty do ABS.
Witam. Problem z silnikiem z Mercedesa W123 2.0d z zwykłą pompą. Po odpaleniu ma wysokie obroty. Gdy przytykam trochę dolot powietrza, delikatnie obroty spadają. Co może być przyczyną — podciśnienie na pompie?
Czy parametry pracy silnika odczytywane były w trakcie jazdy w momencie falowania, czy w czasie postoju ? Zerknąć trzeba również jak skrzynia reaguje na zmianę obrotów . Turbina nie powinna przy obniżeniu obrotów zakłócać pracy .
Czujnik czyta obroty cały czas i porównuje z obrotami silnika i na podstawie temperatury i kilku innych czynników dodatkowych załącza elektrozawór PROP3 czyli wiskozę w takim stopniu aby utrzymać żądane obroty wentylatora. http://obrazki.elektroda.pl/7289903600_1...
Zmieniłem już i to samo Jakieś bajki prawisz. Przecież to zwykły silniczek prądu stałego, ze stałymi magnesami. Odwrócenie biegunów musi odwrócić obroty silniczka. Robisz jakiś czeski błąd. Dodano po 4 wie ktoś czy może jest tam jakaś krańcówka? Zazwyczaj w Mercedesach jest sprzęgiełko przeciążeniowe, ale jak dokładnie jest w tym modelu to pewności...
Witam. Mercedes B Klasa - W245. Silnik 2.0 CDI. Automatyczna skrzynia biegów. Po rozgrzaniu silnika falują obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Nie ma żadnych błędów. Mieliście może podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?
Do sprawdzenia bezpieczniki, zasilania ECU, masy.
Kolego (at)autowis Dzieki za zainteresowanie sie tematem, U mnie nie zależnie czy jest wcisniete czy wycisniete sprzeglo reakcja obrotow jest taka sama czyli 3000. Wnioskujac z tego co napisales przyczyna byc moze polega wlasnie na tym przelączniku, poniewaz nie daje sygnału wykonawczego... Teraz nie mam za duzo czasu aby jeszcze raz podjechac na komputer...
Witam mozesz napisac co sie stalo bo mam ten sam problem
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
Czasem tak się dzieje, kiedy jest nawiew na szybę, bo wtedy cyklicznie załącza się sprężarka klimy. Inny powód może być zabrudzony czujnik MAF albo nieszczelny dolot powietrza.
Pierwsze pytanie: błędy od Adblue są aktywne czy zapamiętane? Czy na wyświetlaczu deski jest komunikat o redukcji mocy silnika?
Panowie może jakieś inne sugestie dotyczące falowania tych obrotów
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Nie za małe są te obroty biegu jałowego? Właśnie to może być przyczyna, dodając gazu zwiększasz obroty i objawy znikają. Normalnie obroty biegu jałowego oscylują w granicy 800-900obr/min.
Sprawdz synchronizację silnika i czy widzi obroty
Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach. Dodano po 38 Jak wyglądają świece?
A w parametrach bieżących, dane ciśnień (doładowania) są prawidłowe ?
Dostałeś wiadomość na PW
Remonty silników które mają duży współczynnik moc/masa lub duże obroty maksymalne w polskich warunkach warsztatowych są bardzo ryzykowne. Każdy mechanik, który pierwszy raz odpala silnik OM651 zaciera go, problem jest w tej pierwszy raz zastosowanej do tego pompie olejowej. Mercedes po wprowadzeniu tego silnika, na gwarancji miał tyle napraw, że do...
Witam pierwsza zasada to samochód musi dobrze pracować na PB,jeśli to będzie w porządku to po małych regulacjach będzie dobrze.Ale pisałeś że samochód kilka razy kichnął może została przestawiona klapa spiętrzającą,mogła pęknąć guma pod tą klapa tak zwany kalosz,nie szczelność odmy i uszczelniaczy na wtryskach.Miałem takie problemy z 190 ką/ regulując...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Rozruch jest prawidłowy? elektrycznie wszystko działa? gdzieś musi być zwarcie, sprawdź lampy jak naciskasz stop.
stary kotlet - ale zapytam jakie było rozwiązanie ? co padło, jak zrobione ? bo mam podobną akcję:)
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
Nie wiem jakie tam masz ogrzewanie czy klimę, ale skoro piszesz o czwartym biegu to chyba jakiś "basic" No więc w W126 można zrobić taki test: ustawiamy kręciołek rozdziału powietrza na "okienka" ustawiamy dmuchawę na "max" i wszystkie okienka zamykamy. Jeżeli wszystkie wyjścia są zamknięte, to powinien być słyszalny wyraźny wzrosty obrotów silnika...
Wita.Forum całe przeszukane ale nie znalazłem takiego przypadku. merc w203 2005r 2.2cdi 150km automatic lekko faluja obroty przy przyspiesznianiu na zimnym silniku ( + - 200 obrotów),nie czuc zbytnio tego na karoserii,jest to delikatne falowanie obrotów. po rozgrzanie sie silnika wszystko jest ok,chodzi wszystko idealnie prosze o pomoc i wskazowki,dzieki...
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
Nie wiem jak w innych ciężarówkach natomiast powiem jak jest w scani, tam pełni to rolę ogranicznika białego dymu jak i hamulca wydechowego(górskiego). W przypadku białego dymu klapka się przymyka i działa tylko przy zaciągniętym postojowym i do 1500 rpm. Natomiast normalny górski może być aktywowany przyciskiem, nożnym lub przez retarder, klapka otwiera...
Może coś jest zepsute że ma takie obroty, filtr paliwa i zbiornik OK? wkręca się na obroty normalnie nie kopci za bardzo?
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
Jak rozwiązałeś problem z tym samochodem? mam identyczne objawy w swoim C220 diesel, wiem ze minelo pare lat od momentu kiedy pisaleś, ale moze przeczytasz tą wiadomość. Z góry dzięki!
Czasami zdarza się, że błędy czujnika wału korbowego nie są zapamiętywane. W momencie jak kręcisz rozrusznikiem a nie chce zapalić musisz spojrzeć na odczyt obrotów na komputerze diagnostycznym. Jeśli obroty będzie pokazywać poprawnie tzn. że przyczyna jest inna a jeśli nie będzie pokazywać to masz winnego.
Dlaczego Mercedes W210 ma bardzo duże obroty
No tak naprawa u yakuza 400 :)
mercedes obroty mercedes falujące obroty niskie obroty mercedes
bosch zmywarka symbol kranik rezystancja cewka sprężarka dźwięk wielokanałowy
diagbox peugeot kabel brake radio
Fiat Punto - Trzecie światło stop nie działa po uruchomieniu silnika Kerstner – obsługa sterownika agregatu chłodniczego, tryby pracy, kody błędów