Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Własnie z teorią u mnie kiepsko, bo jestem praktykiem. To gdzie ten krokowiec tam jest?
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Brak cana między MR i FR
To bardzo proste "lock-up" tak zwane spszęgło hydrokinetyczne siada przy takim przebiegu jak masz dziwie się że się wcześniej już nie rozsypało. Pozdro
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Jeżeli piszesz że po zdjęciu wtyczki z masomierza układ pracuje lepiej(znacznie lepiej) i dokręca się powyżej 4tys obrotów to 100% problemy jest w masomierzu powietrza lub jego instalacji(mało prawdopodobne) . Przy założeniu nowego masomierza konieczne jest wykasowanie adaptacji masomierza ponieważ układ ME sam na podstawie sygnałów z sond lambda sam...
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
http://obrazki.elektroda.net/74_12685595... http://obrazki.elektroda.net/74_12685595...
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
sprawdź główny przekaźnik czy czasem styki nie zaśniedziały z najdziesz go za akumulatorem za taka plastikowa zaślepka
olnachfullung to napełnianie olejem. Przyznam, że tego ustrojstwa nie spotkałem do tej pory - jest to bardzo rzadko spotykane wyposażenie dodatkowe. Za komunikację kierowcy (czyli pedał gazu) z modułem silnika odpowiada moduł FR (czasami ma nazwę FMR) i sądzę że koło niego trzeba się pokręcić. Jeszcze jedna uwaga: pytanie dotyczy tzw. "ciężkiego Atego"...
Kolega sprawdzi przełożenie mostu- kręcąc od strony wału policzyć ile obrotów na obrót półosi. Wygląda że komputer zgłupiał przez obroty do ABS.
Mogę jakąś podpowiedź?
Czy parametry pracy silnika odczytywane były w trakcie jazdy w momencie falowania, czy w czasie postoju ? Zerknąć trzeba również jak skrzynia reaguje na zmianę obrotów . Turbina nie powinna przy obniżeniu obrotów zakłócać pracy .
Czujnik czyta obroty cały czas i porównuje z obrotami silnika i na podstawie temperatury i kilku innych czynników dodatkowych załącza elektrozawór PROP3 czyli wiskozę w takim stopniu aby utrzymać żądane obroty wentylatora. http://obrazki.elektroda.pl/7289903600_1...
Zmieniłem już i to samo Jakieś bajki prawisz. Przecież to zwykły silniczek prądu stałego, ze stałymi magnesami. Odwrócenie biegunów musi odwrócić obroty silniczka. Robisz jakiś czeski błąd. Dodano po 4 wie ktoś czy może jest tam jakaś krańcówka? Zazwyczaj w Mercedesach jest sprzęgiełko przeciążeniowe, ale jak dokładnie jest w tym modelu to pewności...
Witam. Mercedes B Klasa - W245. Silnik 2.0 CDI. Automatyczna skrzynia biegów. Po rozgrzaniu silnika falują obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Nie ma żadnych błędów. Mieliście może podobny problem? Jak sobie z tym poradzić?
Do sprawdzenia bezpieczniki, zasilania ECU, masy.
Kolego (at)autowis Dzieki za zainteresowanie sie tematem, U mnie nie zależnie czy jest wcisniete czy wycisniete sprzeglo reakcja obrotow jest taka sama czyli 3000. Wnioskujac z tego co napisales przyczyna byc moze polega wlasnie na tym przelączniku, poniewaz nie daje sygnału wykonawczego... Teraz nie mam za duzo czasu aby jeszcze raz podjechac na komputer...
mariukonie Dzięki za odpowiedz. W tym przypadku to cykliczne co 1-2sekundy falowanie (sprężarkę klimy wykluczam, był taki okres, że brakowało czynnika a falowanie występowało). Jeżeli przepływka zabrudzona to czy po jej odpięciu nie powinno pracować równo ? Dolot jest o zmiennej długości, są w kolektorze klapy więc jest się co psuć. Czy jest jakiś sposób...
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
Witam mozesz napisac co sie stalo bo mam ten sam problem
Pierwsze pytanie: błędy od Adblue są aktywne czy zapamiętane? Czy na wyświetlaczu deski jest komunikat o redukcji mocy silnika?
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Panowie może jakieś inne sugestie dotyczące falowania tych obrotów
Sprawdz synchronizację silnika i czy widzi obroty
Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach. Dodano po 38 Jak wyglądają świece?
Nie za małe są te obroty biegu jałowego? Właśnie to może być przyczyna, dodając gazu zwiększasz obroty i objawy znikają. Normalnie obroty biegu jałowego oscylują w granicy 800-900obr/min.
A w parametrach bieżących, dane ciśnień (doładowania) są prawidłowe ?
Remonty silników które mają duży współczynnik moc/masa lub duże obroty maksymalne w polskich warunkach warsztatowych są bardzo ryzykowne. Każdy mechanik, który pierwszy raz odpala silnik OM651 zaciera go, problem jest w tej pierwszy raz zastosowanej do tego pompie olejowej. Mercedes po wprowadzeniu tego silnika, na gwarancji miał tyle napraw, że do...
Dostałeś wiadomość na PW
Witam pierwsza zasada to samochód musi dobrze pracować na PB,jeśli to będzie w porządku to po małych regulacjach będzie dobrze.Ale pisałeś że samochód kilka razy kichnął może została przestawiona klapa spiętrzającą,mogła pęknąć guma pod tą klapa tak zwany kalosz,nie szczelność odmy i uszczelniaczy na wtryskach.Miałem takie problemy z 190 ką/ regulując...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
stary kotlet - ale zapytam jakie było rozwiązanie ? co padło, jak zrobione ? bo mam podobną akcję:)
Rozruch jest prawidłowy? elektrycznie wszystko działa? gdzieś musi być zwarcie, sprawdź lampy jak naciskasz stop.
Nie wiem jakie tam masz ogrzewanie czy klimę, ale skoro piszesz o czwartym biegu to chyba jakiś "basic" No więc w W126 można zrobić taki test: ustawiamy kręciołek rozdziału powietrza na "okienka" ustawiamy dmuchawę na "max" i wszystkie okienka zamykamy. Jeżeli wszystkie wyjścia są zamknięte, to powinien być słyszalny wyraźny wzrosty obrotów silnika...
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
Wita.Forum całe przeszukane ale nie znalazłem takiego przypadku. merc w203 2005r 2.2cdi 150km automatic lekko faluja obroty przy przyspiesznianiu na zimnym silniku ( + - 200 obrotów),nie czuc zbytnio tego na karoserii,jest to delikatne falowanie obrotów. po rozgrzanie sie silnika wszystko jest ok,chodzi wszystko idealnie prosze o pomoc i wskazowki,dzieki...
Nie wiem jak w innych ciężarówkach natomiast powiem jak jest w scani, tam pełni to rolę ogranicznika białego dymu jak i hamulca wydechowego(górskiego). W przypadku białego dymu klapka się przymyka i działa tylko przy zaciągniętym postojowym i do 1500 rpm. Natomiast normalny górski może być aktywowany przyciskiem, nożnym lub przez retarder, klapka otwiera...
Może coś jest zepsute że ma takie obroty, filtr paliwa i zbiornik OK? wkręca się na obroty normalnie nie kopci za bardzo?
Dlaczego Mercedes W210 ma bardzo duże obroty
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
Jak rozwiązałeś problem z tym samochodem? mam identyczne objawy w swoim C220 diesel, wiem ze minelo pare lat od momentu kiedy pisaleś, ale moze przeczytasz tą wiadomość. Z góry dzięki!
Czasami zdarza się, że błędy czujnika wału korbowego nie są zapamiętywane. W momencie jak kręcisz rozrusznikiem a nie chce zapalić musisz spojrzeć na odczyt obrotów na komputerze diagnostycznym. Jeśli obroty będzie pokazywać poprawnie tzn. że przyczyna jest inna a jeśli nie będzie pokazywać to masz winnego.
No tak naprawa u yakuza 400 :)
nie działa w nim tempomat i hamulec górski kontrolka od górskiego się zapala Pewnie trzeba nauczyć sprzęgło. jak włączam tempomat na postoju to obroty minimalnie wzrosną do ok. 1000 Raczej do ok. 750. Tak to działa. W czasie jazdy ta dźwigienka to tempomat, a na postoju "temposet" - ustawianie podwyższonych obrotów biegu jałowego. Jest to nawiasem...
Czy na zimnym i ciepłym silniku, są takie same obroty ?
Rozwiązałeś ten problem. jeśli tak podzielsię doświadczeniami. Dodano po 6 Miałem podobny problem, ale jeszcze go do końca nie rozwiązałem. Zanim zaczniesz wydawać pieniądze u naciągaczy lub u matołów zasięgnij informacji o tym problemie, bo kasę wszyscy chętnie biorą.
Problemem okazał się przepływomierz, jako że jest zintegrowany z pcm'em naprawa jest dość droga. Naprawił mi go gość z biłgoraju.
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
Witam. Od jakiegoś czasu Mercedes zaraz po odpaleniu kopci na szaro- niebieski kolor (falują w tym czasie też obroty silnika). Jak obroty się ustabilizują po ok 30s to przestaje dymić. Dzieje się to tylko na zimnym silniku. Ostatnio zdejmowałem kolektor plastikowy. Bardzo proszę o pomoc
Witam ! dot w210 E klasa 2,9TD 1997r od czasu do czasu przy gaszeniu silnika nie chce zgasnąć od razu tylko: po przekreceniu stacyjki silnik zwieksza chwilowo obroty i dopiero wtedy gaśnie a na wyświetlaczu zapala mi się EPC, po ponownym zapaleniu silnik osiaga tylko 3000 obr i jest bardzo słaby. proszę o podp co i gdzie szukać ? Wiem że temat stary,...
Witam Dziś w czasie jazdy przełączyłem na gaz i samochód odżył! Kręcił się elegancko. Trwało to jakieś 20 km i w końcu przy ostrym gazowaniu strzelił.
Kolego a sprzeglo od klimi sie zalacza jak by co daj na gg1262673 A kolego napewno nie jest w trybie awaryjnym bo by sie swiecila kontrolka od tego :) Po rozmowie na gg moge powiedziec jedno brak gazu w butli kilmy :) tez nie dzila o zaraz :) a po drugie jak pisalem czy slychac odglos i wikesze obroty to odp byla nie to oznacza ze mzoe byc tez jakas...
A gdzie wyniki diagnostyki Star Diagnosis? Czy idziemy we wróżenie?
Wraca z nad morza i widzę, że temat rozwojowy. Ruszyłem tyłek i zeskanowałem Ci schemat instalacji silnika - EDC i FMR. Niestety nie mam skanera A3 i jest w dwóch częściach. Powinno Ci to trochę rozjaśnić sytuację. Oznaczenia są zgodne z tymi w Star Diagnosis. Błąd, który masz możesz rozwinąć - klikając Enter. Powinien wyświetlić się dokładny opis i...
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
i co kolego znalazłeś rozwiązanie problemu ?? U mnie też brakuje mocy na rozgrzanym silniku....auto jedzie ale 120 to v max....nowe filtry i nic się nie zmieniło...po zatrzymaniu i ponownym restarcie silnika auto odzyskuje moc lecz po przejechaniu jakiegoś odcinka znowy pojawia się problem... Z góry dziękuje za odpowiedź
Ja moze uzupełnie wypowiedź fabi7 . Turbosprężarki to maszyny składające sie z dwóch wirnków połączonych współną osią ułożyskowaną na łożyskach ślizgowych smarowanych z obiegu olejowego silnika. Wylatujące spaliny napędzają jeden wirnik (i wylatują do układu wydechowego) a ten poprzez oś napędza drugi wirnik który zasysa powietrze (poprzez rure dolotową...
witam, dopiero teraz spojrzalem na temat; mam m-rca identycznego i ma dobre osiagi, wymien filtr powietrza i wyreguluj sklad mieszanki /imbusem w pokrywie filtra pow./,wlaczenie wycieraczki nie powinno wplywac /znaczaco/ na obroty silnika ,pozdrawiam
Wymieniłem przepustnice i znów ten sam problem co na początku
Chyba nic nie pokręcił. Na 99% padnięty termozawór. Spróbuj na ciepłym silniku zdjąć wężyk podciśnienia z tyłu pompy wtryskowej. Obroty powinny spaść. Tu jest ten sam problem , elegancko opisany-http://www.elektroda.pl/rtvforum...
To tak. Jeśli graty są od 124 to: Jeśli przepustnica na 8 pinów, mechaniczna, jest ona sterowana ze sterownika silnika. Wariant najbardziej optymistyczny, bo swap w miarę prosty Przepustnica 14 pinowa to albo tempomat na wypasie, albo ASR. Sterownik silnika komunikuje się z modułem sterującym przepustnicą (na schematach Electronic accelerator/cruise...
PANOWIE diagnostyka i po zabawie
Taaa, nie ma zasilania i pali
bez kompa , grzebanina
Sprawdź to i podaj te obroty na rozruszniku.
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Potencjometr klapy sprawdzony?
Trzeba zrobić test całego auta - a nie tylko skrzyni. Niemożność wrzucenia biegu może wynikać właśnie z faktu, że z jakiegoś powodu rosną obroty silnika.
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Może lekko padnięty akumulator i pod obciążeniem klimatyzacji obroty podnosi.
Kolego , to nie ten system; po pierwsze to nie mechaniczny wtrysk lecz elektroniczny; po drugie nie ma klapy spiętrzającej z głowica rozdzielacza paliwa! Może masz pod ręka "fotografa" , zrób zdjęcie głowiczki rozdzielacza ( najlepiej silnika)paliwa i wklej na forum lub poszukaj link do podobnego silnika.
Ja postawiłbym na problem z map. Instalacja gazowa korzysta z tego czujnika? Bo jeśli nie to może tłumaczyć problem na benzynie i jego brak na gazie. Czasem wystarczy stary wrobiony wężyk podciśnienia i już jest problem. Ten samochód ma OBD? (pewnie nie… :cry:)
Jeżeli chodzi o sprintera, a nie splintera, który ma silnik cdi, a nie cdti to żółta kontrolka oleju na liczniku powinna skłonić Cie do skontrolowania oleju na bagnecie. Jeżeli ma filtr cząstek stałych, to najczęściej jego zła praca, tzn przerywanie procesu wypalania powoduje przedostawanie sie paliwa do oleju silnikowego. Jeżeli olej jest mocno rozcieńczony...
Sytuacja identyczna na obu paliwach? Jedź na star diagnose, ale nie tylko błędy,a live data.
Wtrysk bezpośredni to układ Common Rail np. Renault 1.9dci,1,5dci, Mercedes 2.2cdi itp itd. W c360 i fordzie masz wtrysk pośredni. Szczerze mówiąc nie wiem czy będzie możliwa taka przeróbka. Oj, kolego - autorytatywnie się wypowiadasz, ale nie jest tak jak piszesz... Transit 2,5D i C360 to wtrysk BEZPOŚREDNI. Wtrysk bezpośredni to nie tylko Common...
Mam pytanie.Podlaczyles ten obrotomierz? Dziala?Mam ten sam problem.
w tym autku z przepływką jest problem bo jest ona zintegrowana ze sterownikiem silnika .Sterownik w serwisie mercedesa kosztuje ok. 5000 zl bez wymiany.ja w niemczech z wymianą zapłacilem 940 euro.Ale u ciebie wygląda to na usterkę sterownika wolnych obrotów tzw. bypass.
Witam Mam następujący problem w MercedesActros MP2 2007 Kontrolka akumulatora na wolnych obrotach świeci się cały czas na czerwono, a jak dodam gazu, auto wejdzie na wyższe obroty to gaśnie. Ktoś podpowie co to może być? Alternator się kończy czy może pasek jest luźny i na wolnych obrotach nie ładuje, a może ktoś ma inny pomysł o co chodzi. Jak sprawdzić...
ta guma (kalosz) jest dobry bo kupiłem go, ale to nie ma nic wspólnego moim zdaniem bo kolektor ssący jest oddzielnie a przepustnica jest na maxa zamknięta i ma wysokie obroty
Świece wczoraj zamienione , czujnik temp też dziś podmieniałem a ciśnienie w cylindrach sprawdzę ale jest mocny więc nw czy to to
Witam Jeżeli post powinien być w innym miejscu to proszę go przenieść. Mam silnik od mercedesa okulara 2,5TD pięciocylindrowy 150KM, nie pamiętam jego symbolu M601 czy jakoś tak. Chodzi mi o to, jakie maksymalne obroty długotrwale można mu zapodać? Mam ten silnik zamontowany w łódce i aby dobrze płynąć muszę trzymać 5tyś - 5,5tyś /obr, boję się że to...
Może najpierw kolego zacznij od określenia auta. Pomijając, że c230 to nie jest nazwa modelu. Konkretnie chodzi o to, że w roku 1997 nastąpił dosyć poważny lifting modelu 202. Został całkowicie zmieniony układ elektryczny, wprowadzono mocno rozbudowany CAN co istotnie zwiększyło możliwości diagnostyczne. Zmieniono również skrzynie automatyczne. Z zewnątrz...
za to u mnie wystrzały zdażają się nawet kilka razy w tyg. mam 190e 2,0b i w tej chwili juz jestem bezradny bo to przeciez nie normalne...
byłem w serwisie mercedesa wiec mysle ze potrafili jej uzyć odpowiednio... tym nie mniej jednak problem został rozwikłany problemem była instalacja a dokładnie kostka przy skrzyni . była cała w oleju po wyczyszczniu wszystko wróciło do normy dzis założyłem nową kostke . temet uwazam za zamkniety .
mogles zatankowac jakies kijowe paliwo!! albo nalezy wyczyscic silniczek "krokowy" jakos tak sie nazywa!:]
Odłączenie przepływomierza nic nie zmienia. Myślę co by przepustnicę wyjąć i powstaje pytanie: czy potrzebna później jakaś adaptacja? Po robocie, temat zamykam.
miał ktoś taki problem? Niestety ja nie miałem. Nie będę się więc wypowiadał, ale zwrócę ci uwagę że Mercedes c 200 1,8 kompresor Mercedes C klasa jest w produkcji już trzydzieści lat i wypadałoby podać chociaż rok produkcji (nie mówiąc o modelu): https://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... błąd na kompie- ESP electric stabil prog visit workshop...
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Chcesz sugestii. Poszukaj dobrego mechanika. Już to że był wypięty przepływomierz świadczy że ktoś coś próbował "naprawiać". W silnikach z kompem nie ma zmiłuj, wszystkie parametry muszą być inaczej sterownik szaleje.
Witam,problem z mercedesem rozwiązany powodem wysokich obrotów było uszkodzone koło zamachowe dzięki
Mercedes CLK W208 1998 2300 gaśnie silnik nie równe wolne obroty . Czasem na wolnych obrotach falują obroty i zdarza się zgasnąć. Póxniej ma problem z zapaleniem i njalepiej nie dodawać gazu wogóle . Proszę o pomoc . Wymieniłem filtr paliwa oraz przepływomierz nie pomogło ( jeżeli przepływomierz który wsadziłęm był dobry ) .
mysle ze bedziesz musial udac sie do kogos z kompem i wprowadzic nastawy...poszukaj jakiegos warsztatu co bedzie mial program do mercedesa taki koszt to max 50 zł w serwisie pomnoz to x5 albo co lepsze na alegro sa interfejsy do mercedesa po ok 250 zł spraw sobie taki i bedziesz miał wszystko jak na dloni silnik abs air bag itd szybko sie zwróci ;)
na początek przewód gumowy od przepływomierza do IAC
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
mercedes obroty mercedes vario obroty mercedes wolne obroty
wyświetlacz esp32 sprężyna rysunek wingo schemat
niegasnące światła stopu samsung ue40f6320aw
Renault Espace 3 1.9 dTi - Gaśnięcie na zimnym silniku Jak zresetować ekspres Siemens TK 56001?