Własnie z teorią u mnie kiepsko, bo jestem praktykiem. To gdzie ten krokowiec tam jest?
Co mam rozwijać - trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego czujnik nie daje sygnału a potem martwić się ewentualnie dalej. W tej chwili nie mam dostępu do EPC i nie bardzo pamiętam, czy te czujniki (wałka ssącego i rozrządu) są takie same. Jak są takie same, to można je zamienić miejscami i zobaczyć, czy błąd się przeniesie na drugi wałek. Jeżeli tak - to...
Pompę zmień tak czy inaczej. Wycie nie przynosi nic dobrego. Zamiennika chińskiego ciężko trafić z jakością. Najlepiej nowa takiego samego producenta jaka u Ciebie jest.
Jaki olej był wlany? Chodzi mi o parametry nie markę. I podeślij vin auta to jutro sprawdzę wartości ciśnienia na wolnych obrotach.
Dla skrzyni 722.3 (trochę inna skrzynia, ale też MB) serwisówka podaje ok 3-5 barów przy wysokich obrotach.
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Dlaczego Mercedes W210 ma bardzo duże obroty
Mniej-więcej nad pedałem gazu, trochę wyżej, wpuszczony w obudowę kanału wentylacyjnego. Pzdr
Kolega sprawdzi przełożenie mostu- kręcąc od strony wału policzyć ile obrotów na obrót półosi. Wygląda że komputer zgłupiał przez obroty do ABS.
Start -stop pod wyłącznik na silniku. Do INS podłącz sygnał włączenia PTO wtyk x4 pin 13 .Wyswietla włączenie przez styk do masy. Daje to możliwość regulacji obrotów wyższych niż ustawione seryjnie. Regulację obrotów możesz zrobić dublując dźwignię z prawej strony kierownicy. Musisz niestety mieć komputer , żeby sparametryzować FR i INS inaczej nie...
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
Odpaliłem dziś zimne auto włączyłem klimę i z zegarkiem w ręku chłodziła 4 minuty i włączył się wentylator i koniec. Pojechałem do kolejnego magika i tak: Podłączył dwa zegary jeden niskiego ciśnienia drugi wysokiego, odpaliłem auto włączyłem klimę wys. ciś. była z 17bar przez chwile aż się włączył wentylator i w tej samej chwili ciśnienie leci do końca...
Witam. Wcześniej nie było potrzeby. Dodano po 4 Auto nie ma mocy, nie wchodzi na obroty.
Bateria w ten sposób eksploatowana, traci z czasem pojemność (efekt pamięciowy) i wytrzymuje 2, może więcej lat. J
Napisałem żeby ci ktoś zrobił diagnozę, a nie odczytał błędy.
No właśnie potrzebne bedzie zwiększenie obrotów
Mam blad 7f18 auto nie wkręca się na obroty podczas jazdy Mercedes ml320
Może lekko padnięty akumulator i pod obciążeniem klimatyzacji obroty podnosi.
Przepustnica powietrza ma odłączony przewód podciśnienia. Po podłączeniu przepustnica się całkowicie zamyka i silnik nie wchodzi na obroty.
Panowie może jakieś inne sugestie dotyczące falowania tych obrotów
Znalazłem. Przyczyną były kable. Nagrzałem silnik wjechałem w ciemny garaż i po otwarciu maski zobaczyłem dyskotekę w kablach zapłonowych. Tak więc do wymiany. Dzieki za pomoc mimo wszystko Pozdrawiam.
Nie trzeba rozkręcać całej skrzyni. Spuścić olej ze skrzyni, zdjąć miskę olejową i mamy płytę zaworową, na której są czujniki obrotów.
Czy parametry pracy silnika odczytywane były w trakcie jazdy w momencie falowania, czy w czasie postoju ? Zerknąć trzeba również jak skrzynia reaguje na zmianę obrotów . Turbina nie powinna przy obniżeniu obrotów zakłócać pracy .
Zapomniałem napisać że to skrzynia automatyczna, więc nie ma dwumasy
Sprawdź to i podaj te obroty na rozruszniku.
Prosze odpisz Radioop88 jak skonczyl sie twoj problem z falujacymi obrotami
Trzeba zrobić test całego auta - a nie tylko skrzyni. Niemożność wrzucenia biegu może wynikać właśnie z faktu, że z jakiegoś powodu rosną obroty silnika.
Czy na zimnym i ciepłym silniku, są takie same obroty ?
Zobacz czy nie masz skoków ciśnienia na szynie w tym zakresie obrotów.
Błąd czujnika obrotów wału na wyjściu skrzyni
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
więc może wiesz przy jakim ciśnieniu powinien wystartować wentylator lub przy jakiej temperaturze czynnika? Nie ma takich danych. To nie jest tak jednoznaczne, jak ci się wydaje. Bo warunki pracy wentylatora są kalkulowane na podstawie wielu różnych danych takich jak: temperatura zewnętrzna, chwilowe obciążenie silnika, temperatura czynnika chłodzącego,...
Nie podałeś jaki tam typ silnika i wtrysku. Starodawne egzemplarze miały od góry, ukośnie, dużą śrubkę do regulacji wolnych obrotów. W nowszych obroty regulował sterownik - jeżeli są nieprawidłowe - to trzeba szukać usterki. Kolektor MUSI być szczelny - nie może być żadna niezaślepiona rurka. Wszelakie nieszczelności (tzw. "fałszywe powietrze") prowadzą...
jest to autorski system mercedesa a problem jest taki, że nie ma wolnych obrotów
Mowisz masz: A0055429417
oringi ok pompa ok wstępna ok nowe pierścienie zawór na RAIL nwy ale prawdopodobnie uszkodzony falują obroty
Może głupie pytanie, ale czy turbina w ogóle się włącza (wchodzi na obroty) ?
Nie napisałeś co to za auto, prócz tego, że ma gwiazdę. Jakie sprzęgło, nadwozie, czy ma jakiś hydrauliczny układ siłowy. Jak na przykład na czujniku załączonej przystawki będzie błąd zwarcia to też nie wykręcisz więcej obrotów.
WDB9630201L637949 Podłączenie zaworu masz prawidłowe. Czujnik na pin 6 Pozostaje ci manewrowanie tymi parametrami co podałem. Czas oczekiwania po otwarciu sprzęgła na ok. 5 sek (widziałem nawet na 10), obroty silnika na 560 (w każdym razie tak jak jałowe), obroty wałka w skrzyni na 80 lub 60 o ile pamiętam. Podniesienie obrotów PTO dopiero po otrzymaniu...
Zrób diagnostykę, zaglądnij w parametry. Ciśnienia, synchronizacja, obroty.
Sprawdź czujnik położenia wału może nie generować błędu ale nie zczytuje z koronki przy wolnych obrotach.
To bardzo proste "lock-up" tak zwane spszęgło hydrokinetyczne siada przy takim przebiegu jak masz dziwie się że się wcześniej już nie rozsypało. Pozdro
Jeszcze raz ciśnienie paliwa ale podczas jazdy jak występują anomalie. Ciśnienie oleju manometrem też, chociaż nie koniecznie podczas jazdy ale na wysokich obrotach.
Przetrzep parametry. Jest tam jakaś przystawka odbioru mocy? Może jest jakiś guzik na desce do zmiany/ograniczenia obrotów. Czasami jest taki układ, że jeden guzik załącza przystawkę a drugi jest do obrotów.
Czy zawieszenie wali na dziurach, kolor spalin czy wkręca się na obroty.
Sprawdź pedał gazu i czujniki obrotów.
wchodzisz Star Diagnoza do sterownika silnika i podnosisz wartosc w polu "obroty maksymalne"
Jeżeli piszesz że po zdjęciu wtyczki z masomierza układ pracuje lepiej(znacznie lepiej) i dokręca się powyżej 4tys obrotów to 100% problemy jest w masomierzu powietrza lub jego instalacji(mało prawdopodobne) . Przy założeniu nowego masomierza konieczne jest wykasowanie adaptacji masomierza ponieważ układ ME sam na podstawie sygnałów z sond lambda sam...
Problem byl w przepustnicy.
Sprawdź czujnik temp. silnika
Sprawdż czy szczelny kolektor . Jeśli tak to bez HHT raczej tego nie zrobisz .
Witam wszystkich mam pytanie jak wyregolowac obroty ssania w Mercedesie 300E Rok 1985 prosze o porade i pozdrawiam
Witam. Pacjent Mercedes Actros 3343 V6 1999 r. Przy ostatniej jeździe zaczęło coś stukać w silniku. Odkręciłem pokrywy zaworów na środkowym cylindrze, duży luz na laski około 4-5 mm, możliwe że skończyła się szklanka? Ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za odpowiedź. https://obrazki.elektroda.pl/7977058200_... AI: Czy w ostatnim...
Ciśnienie sprawdzę już jutro, przy kręceniu rozrusznikiem jak chciałem go odpowietrzyć silnik kręci równo żadnych dziwnych przeskoków. Tak błąd Cylinder 2 - błąd wkładu / równowagi (wyważenia). W parametrach gdy komputer sobie oblicza prędkość tłoka(nie wiem jak to dokładnie nazwać) wygląda to mniej więcej tak: 1. 8 obrotów 2. -35 obrotów 3. -4 obrotów...
Tego merca bez sprzętu nawet nie dotykaj. Wskazanie na 120 stopni nic nie mówi. Trzeba zobaczyć jaką temperaturę widzi sterownik silnika i wiatraków.
Jemu odcina moc, jak tak to przy jakich obrotach?
Okrągłe gniazdo służy do podłączenia diagnoskopu: obroty silnika, kąt wyprzedzenia zapłonu, ew. napięcie na sondzie lambda. Tak więc nie rób sobie nadziei. Sterownik silnika podpięty jest czasem do prostokątnego gniazda diagnostycznego pod maską. Tu też nie rób sobie nadziei: to bardzo prymitywny system diagnostyczny oparty na przebiegu prostokątnym...
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
To daj wzbudzenie bezpośrednio z plusa akumulatora przez żarówkę 12V/4W i zobacz czy wzbudzi się na wolnych obrotach.
Było pod komputerem ?? Gdy zgaśnie trzeba zobaczyć w wartościach rzeczywistych dane np. czy widzi obroty ...
zapchany filtr paliwa, ewentualnie pompa daje za małe ciśnienie ,powinna dawać około 5.5 bara na wolnych obrotach
ta guma (kalosz) jest dobry bo kupiłem go, ale to nie ma nic wspólnego moim zdaniem bo kolektor ssący jest oddzielnie a przepustnica jest na maxa zamknięta i ma wysokie obroty
Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Twoje vito ma zwykłą mechaniczną pompę wtryskową bez żadnego kompa ! Każdy doświadczony mechanik od diesli podniesie Ci moc regulując dawkę paliw - sam tak kiedyś zrobiłem w swoim vitku i (subiektywnie) zyskał 10-20% mocy i lepiej się "zbierał" już od niskich obrotów .
Nie przejmuj się lampką. Niech sobie świeci. Jak jest w pozycji zamkniętej to po prostu silnik nie oddycha spalinami na niskich obrotach.
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
zapomniałem dodać że jest to wersja z climatronikiem
Witam, mam problem z wolnymi obrotami, Mercedes 190 1.8 benzyna. Zginęły mi wolne obroty w aucie po wymianie stacyjki, podczas wymiany rozsypały mi się przewody ze stacyjki i podłączałem je sam, obawiam się, że coś pomyliłem. Czy to może mieć wpływ na brak wolnych obrotów?, po za tym wszystko działa. Proszę o pomoc..
A gdyby to był napinacz związku ze spadkiem ciśnienia oleju, to co miało by wspólnego grzechotanie z spadkiem obrotów? zawor jest zamykany wiec ciśnienie raczej nie ucieka jak zmniejsza obroty.
Nie wiem, z jakiego komputera korzystasz. SD (Star Diagnose) zazwyczaj w takim przypadku pokazuje, co jest powodem nieuruchomienia procedury wypalania.
to uważaj to słowo za niedziałający - jakoś nikt tego mu nie podpowiedział wcześniej aby sprawdzić nastawnik wolnych obrotów
Czujnik położenia wału ma to do siebie, że kiedy nie jest już taki sprawny jak być powinien, przesyła sygnał dalej o swoim położeniu(jak sama nazwa wskazuje) i pompa paliwa podaje według odbioru sygnału tyle paliwa jakie są obroty.
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
witam moge tymczasowo zastosowac wlacznik dodatkowy omijajac ten regulator? zeby przynajmniej rano wlaczyc nadmuch na pelne obroty ?
Pompa cyrkulacyjna chłodnicy powietrza doładowująca - przerwa w obwodzie. Szukalem tego cuda teraz przez dluzsza chwile, ale zabijcie mnie - nie wiem o co chodzi i z niczym sie nie kojarzy. Znowu pewnie winny jest tlumacz ktory "przetransferowal" kody bledow OBD z angielskiego na polski. Biora sie za to czesto humanisci nie majacy pojecia o budowie...
KTS nie pokazał żadnych błędów, ale nie dał się po prostu jeździć. Na tej skrzyni również nie ma błędów ale szarp[ie i obroty falują.
Witam, Posiadam Mercedesa 140 A klasa. Pewnego ranka przy -15C, przy odpalaniu zaczęło chlapać olejem. Pod samochodem była kałuża oleju. Ochlapany jest cały silnik. Po odpaleniu nie było obrotów.
jadąc na 5 biegu 60 na godzinę To dopiero jest "zbrodnia". Przegoń najpierw auto na trasie, na wyższych obrotach.
Witam! Mam problem z ustawieniem obrotów w mercedesie vario 614, jak można to ustawić bo ma 600 obrotów i strasznie w nim trzęsie? Z góry dziękuję ;)
http://obrazki.elektroda.net/74_12685595... http://obrazki.elektroda.net/74_12685595...
Witam kolegę, czy rozwiązałeś problem buczenia (zasysanie) po zdjęciu gazu tak z około 2000 obrotów. Pozdrawiam RS
Witam ponownie. Nadal nie poradzilem sobie z problemem ale zapomnialem o jednym szczegole auto przy odpalaniu robi wrazenie jak by wolno zapalal a po odpaleniu chodzi jak by mial ciezko juz nie ma nieszczelnosci bo nic nie syczy a auto w dolnych granicach obrotow do ok 2000-2500 chodzi jak by zamulony lub jakby nie dostawal wystarczajo duzo paliwa chociaz...
sprawdź główny przekaźnik czy czasem styki nie zaśniedziały z najdziesz go za akumulatorem za taka plastikowa zaślepka
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Brudna przepustnica wlotu powietrza, trzeba wymontować całą obudowę filtra powietrza i dolot (ECU jest w dolocie) i dostać się do przepustnicy. Otworzyć przepustnicę i dobrze wyczyścić, może być ręcznik papierowy, lub szczoteczka do zębów namoczona w benzynie. Po zabiegu autko będzie jak nowe trzymało prawidłowo obroty.
Witam jak w temacie Klimatronik z padniętym regulatorem obrotów przykręconym do obudowy dmuchawy na 4 przewody. Jakieś pomysły na zamiennik? Klimatronik steruje masą odwrotnie do obrotów silnika czyli im mniejsze napięcie tym wyższe obroty.
Napięcia sterujące są poprawne. Wg mnie padł regulator. (one tak mają)
dzisiaj to porozbieram i sprawdzę co i jak ... Dodano po 5 po sprawdzeniu .... rozrusznik jest ok... prawdopodobnie stacyjka poszła... ale zrobiłem starter więc auto pali :) tylko nie na kluczyk .... pozostaje jeszcze skrzypienie i falowanie .... na obrotach...
Odwrotne obroty silnika.
Postanowiłem wrzucić jeszcze filmik z odpalaniem auta przy temp + 2 stopni. Zaznaczam, że gdy temp jest minusowa raczej by nie odpalił. Filmik pokazuję jak najpier delikatnie cofam 2-3m obroty spadają, pozniej wjazd do garażu obroty rosną :) http://w143.wrzuta.pl/film/7JjTKbyeMgt/c...
Zainteresuj się napięciem na akumulatorze. Podnieś obroty i zmierz bo 10V to ciut za mało.
Działało jak pisałem wyżej, po uszczelnieniu całego dolotu odstawia szopki ale może to sprawka tego podciśnienia na regulatorze.Mam przygotowany wkrętaczek specjalnie na tę okazję, ruchy około 1/5 obrotu.
Moim zdaniem wszystko wskazuje na jakieś niewyważenie elementu wirującego ze strony silnika skoro dzieje się to powyżej jakichś obrotów a nie prędkości auta. Czy na luzie podczas dodawania gazu też tak się dzieje powyżej pewnych obrotów ?
Witam, co prawda miałem takie problemy w Sprinterze, ale w moim przypadku okazało się że to przełącznik prędkości obrotowej wentylatora, teraz mam założony inny i podłączony pod przekaźnik, ale tylko najwyższe obroty wentylatora działają na tym "patencie". Można też sprawdzić rezystor, ale raczej wątpię bo wtedy nawiew powinien działać na najwyższych...
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Dzisiaj na początku drogi mi raz źle reagował na gaz i hałasował, jakby paliwo się kończyło na obrotach niskich obrotach 1200-1400 :) Po rozkręceniu wróciło do normy. Spróbuję gdzieś ten napinacz ogarnąć i zobaczę czy będzie lepiej. I tak myślę, że jakby łańcuch był rozciągnięty za bardzo to zawsze powinien gaz źle chodzić i szurać powinno również na...
do czyszczeniaukład regulacji biegu jałowego, powinno pomóc
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Rozruch jest prawidłowy? elektrycznie wszystko działa? gdzieś musi być zwarcie, sprawdź lampy jak naciskasz stop.
mercedes obroty wysokie obroty mercedes mercedes wariują obroty
mercedes actros paliw łożysko wirnika reset siemens gigaset
Opel Agila - Woda pod dywanikiem pasażera, klimatyzacja Czy warto robić kompleksową renowację Mercedesa W208 Coupe?