Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
Nie koniecznie musi to być pompa ,proponuję sprawdzić to w prosty sposób ...bańka 5l. pod maskę węże do banki i odpal ,niech pochodzi ,przejedź się kawałek zgaś i odpal za 5 h. Proste albo pompa albo przewody paliwowe czy sam bak ....
Jest odczyt z czujnika ciśnienia na railu. Z poszczególnych wtrysków nie ma.
Ustawiałeś zapłon na ''widać znak'' , czy na przyrząd [ew. dorobiony trzpień]? Może gdzieś brak podkładki miedzianej na uszczelnieniu i paliwo schodzi. Zaworek ciśnieniowy na powrocie z pompy założony? Rozumiem , że przed uszczelnieniem było ok.
Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być Tu jest przyczyna.
Mam problem z ML-em 3.0 v6 cdi, ciężko odpala za 1 razem z rana. Podpinałem kompa z rana czujnik temperatury widzi 5 stopni więc raczej jest okej, kręci dopóki nie nabije zadanego ciśnienia ok. 350bar, jak tylko nabije od razu odpala.
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Poczytaj: www.elektroda.pl/rtvforum/topic2441330.h...
Mam problem z identyfikacją błędu FLA 0 0202. Obecnie przy mrozach -10 ciężko odpala. Po zapaleniu świeci kontrolka świeć żarowych. Proszę o pomoc przy diagnozie.
U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
jaka moze być przyczyna tego zaworu Dodano po 9 możesz powiedzieć gdzie dokladniej jest ten zaworek gdziesz na wierzchu ?
Witam! Zimą jest ok chodzi bez problemu, ale jak jest dodatnia temperatura to już nie. Zimny pali bez problemu moc ma, nie kopci, błędów brak. Ale wystarczy na chwile go zgasić jak jest ciepły i już nie zapali. Proszę o wskazówki. Jak się kreci a nie chce zapalić to ciśnienie na listwie ma ok. 50 bar a DRV 20-40%
Witam, opisze dziwny problem. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Mercedesa z 1993 roku diesel. Problem polega na tym, że rano jak zapalam bestie na zimnym silniku to. Od strzała pali, a po przejechaniu kilku kilometrów i ponownej próbie rozruchu pojawia się problem, a mianowicie kręcenie nie przynosi efektu.Ale jak pokręcę trochę stacyjka i odczekam...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Ciekawe też jest to że jak podepniemy SD to wykazane napięcie jest niskie koło 10.9 do 11.1 v . Błędów z silnika brak
Witam mam problem z autem jak w temacie. Samochód ma problemy z odpaleniem. Aby go odpalić muszę "kręcić" wielokrotnie na rozruszniku. Co ciekawe z plaka pali od razu. Dodatkowo jak się go uda odpalić to potem można powiedzieć że odpala bez problemu za każdym razem. (czasem pracuje nierówno) Przegrzebałem internet i doczytałem że to wina płytek w przepływomierzu....
nie błędów nie sprawdzałem jeszcze póki co ... dodatkowo na desce świecą się wszystkie kontrolki i gaśnie po czasie tylko poduszka, reszta bez zmian. Jak już odpali to przy gwałtownym dodaniu gazu dławi się, a przy delikatnym naciskaniu płynnie obroty wzrastają, gdy się rozgrzeje objawów tych brak i pali też od strzała
Witam. Udało się usunąć problem z ciężkim paleniem bo dłuższym postoju ?
witam wszystkich . Mam mercedesa C 2.7CDi W203 i ciężko odpala na Cieplłym silniku. zrobiłem porównanie wtryskiwaczy : 1-11ml 2-18,5ml 3-19,5ml 4-9ml 5-13ml Auto chodziło przez minutę. Czy przez któryś wtrysk może ciężko odpalać ??
Auto dalej trochę kopie prądem po wyjściu z samochodu i dotknięciu np. drzwi, To nie ma znaczeni dla usterki. Kiedyś tak miałem i okazało się, że to pokrowce na fotele tak elektryzują ;) Kiedyś używano pasków do odprowadzania ładunków elektrostatycznych z pojazdu. Bezpiecznik z opisu, bo nie mam materiałów przed sobą, to własnie wentylatory. Podświetlenie...
Witam, mam problem z moim Mercedesem, po 2 -3 godzinach postoju samochód ciężko odpala, a jak go odpalam raz za razem to pali na dotyk, czasem jest tak że ładnie zapala a czasem jest tragedia tak jak by mu się paliwo cofało. Celowałem na czujnik położenia wału ale mechanik stwierdził że wadą jest coś z paliwem, a pod komputer nie da się podłączyć, coś...
Przebieg 220 tyś km.wymieniłem akumulator ciśnienia paliwa.bez zmian.nadal ciężko pali jak jest rozgrzany silnik.ma ktoś jakąś radę na taki problem?
Mam problem, auto ciężko odpala, gdy jest rozgrzane. Na zimnym silniku odpala bez problemu. Co może być tego przyczyną ?
Witam. Kupiłem Mercedesa Vito z 2006 roku i mam taki problem, że ciężko odpala. Jak już odpali, to silnik kuleje. Jeśli się trochę "przygazuje", przykładowo do 1200 obrotów, to już chodzi dobrze. Mechanik powiedział, że to wtrysk, albo coś z wałem. Może tu jest jakiś specjalista i powie, co może być przyczyną? Pozdrawiam.
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Witam! Problemem były dwa wtryski które nie działały prawidłowo. Po wymianie odpala na dotyk :) pozdrawiam !
Witam mam problem z Mercedesem w210 2.2 95 przy pierwszym rozruchu po nocy straszne ciężko odpala i zaswieca się kontrolka edc gdy odpali zgasze go i odpalę wszystko wraca do normy moc ma i ciepły odpala od strzała co może być przyczyną tej usterki?
Witam, polecam sprawdzić ciśnienie paliwa, wtedy gdy auto ciężko odpala, prawidłowo z tego co sie orientuje powinien zapalic przy 2 barach.
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
wymieniłem: świece przewody paliwowe z aso filtry oleje uszczelke pod glowicą termostat czujnik temperatury i dalej nie chciało odpalac wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i też nie pali Człowieku, jedź do dobrego mechanika, bo mi Cię aż szkoda! Ciężko przez forum weryfikować różne rzeczy.
Ciężko powiedzieć bo nie odpalałem go więcej bo strasznie walił i szedł silny dym z filtra powietrza
Witam. Mam taki problem z Mercedesem MB100 2,4 diesel że jak zostawiam go na noc przodem pod górę to rano bardzo ciężko odpala. Jeżeli zostawię go przodem z górki to pali bez najmniejszych problemów. Dodam do tego że mieszkam przy stromej ulicy co jest kłopotliwe. :| Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Po ciężkich trudach mechanik rozłożył ręce a ja przewiozłem go dziś do dobrego elektryka.
Witam. Od niedawna jestem właścicielem Mercedesa W168 A160 i mam z nim problem. Auto chodzi super oprócz tego że na zimnym silniku ciężko odpala (za 5,6razem) na ciepłym za pierwszym razem.Wymieniłem filtr paliwa i pompę, świece też. Po podłączeniu pod kompa miałem błąd sądy ale po skasowaniu na razie nie pojawił się. Więcej błędów nie było. Bardzo...
ciężko coś powiedzieć bez podgłądu wartości na kompie
Ciężko powiedzieć co jest uszkodzone, jest zaryglowany i nie pozwala przekręcić kluczyka w stacyjce. Po wpięciu emulatora mogę przekręcić stacyjkę co pomogło mi chociażby DASa podłączyć.
witam miałem to samo w sprinterze 212 96r. wolna reakcja na gaz i ciężko odpalał zimny a ciepły jeszcze gorzej. w serwisie mercedesa po podłączeniu do kompa nic nie wykazało, pomogła wymiana pompy wtryskowej chociaż nie mam pewności czy stara była uszkodzona, może źle ustawiona
Kilkanaście lat temu były sprzedawane zestawy produkcji rzemieslniczej zawierające redukcje do wkrecania świec, gdyż świec o tak dużym gwincie nie kupisz. Ale na okoliczność tego zapytania mam przypowieść :D Taki sam silnik - trochę wiekowy i "ciężko palący" Właściciel nie chce za dużo inwestować, i wpada na pomysł, że zamiana świec na "paluszkowe"...
Witam mam Mercedesa Sprintera 412 98.r który mam problem z odpaleniem.Jak zresetuje komputer odpala ale strasznie ciężko chodzi i wogóle nie raguje na gaz. Jak dam na krótką mase do białego kabla który reguluje gazem odpala i wchodzi na maxymalne obroty bo daję pełen prąd.Jaka może być przyczyna że nie chodzi normalnie i nie raguje na gaz. Z góry dziękuję.
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
guma pod filtrem (rozdzielacz wtrysków) jest bardzo istotnym elementem. będzie ciężko palił i nie wkręci się na obroty tak jak na gazie jak i na benzynie. miałem podobny problem w 190 2,6E. wymieniłem gumę (posiadam dwie:) ale do silnika 6-cio cylindrowego) i nie do końca udało się wyeliminować ciężkie odpalanie ale jak odpalił to już chodził super.
Zawory wyregulowane. Ciśnienie się poprawiło lecz z odpalaniem nic się nie zmieniło. Wtryski zrobione i wyregulowane. Teraz już sam nie wiem co robić i sprawdzać.
Odczytane błędy: P0202 i P0203. Podczas kręcenia ciśnienie na szynie wynosi ok 340-380 bar, ciężko zarejestrować ponieważ silnik zaczyna "łapać" więc chwilowo jest ponad 400 bar, po czym zaraz gaśnie. Czy takie błędy mogą oznaczać uszkodzenie wtryskiwaczy poprzez kręcenie na sucho, czy to usterka elektryczna? Auto stoi pod chmurką, rozważam udział gryzonia...
i tu jest problem bo u nas ciężko jest znaleść taki sprzęt bo to móicie o tym typowym star diagnostk do mercedesa??
Podaje paliwo na wtryski? Jak odpowietrzałeś? Dodano po 3 Nie odpowiedziałeś na pytanie czy podaje paliwo. To jest prosty silnik i albo podaje paliwo, albo nie. Może elektrozawór odcina paliwo, może źle odpowietrzyłeś, ciężko powiedzieć.
przyczyna ciężkiego odpalania był przepalony bezpiecznik w przekazniku za akumulatorem i kontrolka od abs też przestała się świecić .dzięki za posty!!!!pozdrawiam wszystkich
Witam mam problem z mercedes actros 1831 mp I z 2000 r nr vin - WDB9500461K523962. Na forach znalazłem znaczenie błędów, ale nie wiem czy dotyczą actrosa bo większość jest od atego - błędy MR 9964 oraz MR 4038. Proszę o pomoc gdzie i jak szukać ich rozwiązania. Auto ciężko odpala, przygasają wszystkie kontrolki, rozrusznik "tyrka", auto po czasie odpala....
Zakończyły się moje problemy z odpalaniem auta. Powodem złego odpalania auta okazały się wtryski a dokładnie dwa z nich. Regeneracja wykonana została nie poprawnie i auto słabo odpalało lub wcale (sprawdzone metodą na przelew). Brakuje mi słów na tych co się tym zajmują - regeneracją. Po kolejnej wymianie dwóch wtrysków na zregenerowane zakupione z...
Witam mam Mercedesa Sprintera 412 98.r który mam problem z odpaleniem.Jak zresetuje komputer odpala ale strasznie ciężko chodzi i wogóle nie raguje na gaz. Jak dam na krótką mase do białego kabla który reguluje gazem odpala i wchodzi na maxymalne obroty bo daję pełen prąd.Jaka może być przyczyna że nie chodzi normalnie i nie raguje na gaz.
Witam, posiadam mercedesa vito 110 97r. Mam problem z brakiem mocy w tym aucie, samochód na biegu jałowym bardzo wolno wchodzi na obroty oraz po puszczeniu pedału gazu powoli z nich schodzi. Vito nie dymi, usunięty jest katalizator i wstawiona strumienica. Wcześniej auto stało nie odpalane ponad rok. Co może być przyczyną takiego zachowania? Samochodem...
Witam mój problem polega na tym że przy temperaturze 80° auto bardzo ciężko pali prawie dochodzi do rozładowania akumulatora. Przy mniejszej temperaturze samochód pali bez zarzutów. Czu to jest wina pompy ?
ciężko powiedzieć czy ma adr Widziałem, że on coś patrzył w sterowniku od adr Musisz być bardziej zaangażowany jeśli pytasz i oczekujesz pomocy, my za ciebie nie będziemy dociekać. Może ktoś miał taki problem? Oczywiście, przecież tam wiązki elektryczne się sypią na potęgę. W MANie? Chyba ci się pomyliło z DAFem 105 lub z Mercedesem
ciężka odpalać volvo iveco ciężka odpalać ciężka odpalać zimno
attiny zablokowana turbina silnik naprawa regeneracja pilot odwrotny
webasto thermo90st webasto thermo90st
Pykanie w domofonie - przyczyny i rozwiązania Czy piana do felg jest bezpieczna dla karoserii?