Musisz podłączyć pod dobry komputer diagnostyczny i wszystko będziesz wiedział. Mercedes odcina zasilanie czujników gdy wykryje niesprawność. Jeden niesprawny czujnik wyłącza cały układ.
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Z lewj strony skrzyni jest.zmien takze czujnik predkosci na samym koncu skrzyni.
Czy powinno pokazać się jakieś ostrzeżenie kiedy wypięty jest pierwszy stopień? Wystarczy spojrzeć w instrukcję obsługi modelu W220: https://obrazki.elektroda.pl/9760655400_... Czy to będzie to? Jak sądzisz - po co kable w instalacji elektrycznej mają kolory? Prawdopodobnie po to, żeby elektrykowi było weselej w pracy :-/ Ze zdjęcia...
Czujnik czyta obroty cały czas i porównuje z obrotami silnika i na podstawie temperatury i kilku innych czynników dodatkowych załącza elektrozawór PROP3 czyli wiskozę w takim stopniu aby utrzymać żądane obroty wentylatora. http://obrazki.elektroda.pl/7289903600_1...
Dodam, iż przeszukałem całe forum Nie zarzekaj się, że przeczytałeś całe forum. Jak by tak było, to na pewno znalazłbyś link do programu "EPC on-line" służącego do wyszukiwania części w samochodach Mercedes: http://img828.imageshack.us/img828/7889/... Czujnik którego szukasz ma oznaczenie 11, i oczywiście znajduje się w okolicy...
Masa. .
Podmień czujnik i zobaczysz czy błąd znika.Czujniki przy wybieraku.
Świece startują jednak lecz albo masz którąś uszkodzoną albo niewłąściwe albo uszkodzony sterownik gdyż taki właśnie objaw zapalenia się lampki po odpaleniu silnika i świecenie przez minutę oznacza uszkodzenie obwodu świec. SławeK
Zacznij od wyczyszczenia samych czujników aby były czyste, kontrolę przewodów możesz zrobić również przy samym sterowniku parktronika.
Możesz mieć rozszczelniony układ dolotowy, wtedy też będzie generował błąd typu sygnał niezrozumiały, lub sam czujnik jest zabrudzony.
Od czujnika NOX (za prawym błotnikiem) do modułu sterującego na pompie (dostęp z kanału) lub sam przewód czujnika.
Jeśli wyjdzie że rurki są zapchane, a czujnik nie ma w sobie wody, to wpierw bym rurki przeczyścił i wykonał adaptację na nowo. Gdy to nie pomoże wtedy wymiana czujnika. Chyba że rurki drożne, a czujnik zalany...
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Podaj może jednak ten VIN żeby się za dużo nie prosić...
Jest to przetwornik hallotronowy 2159 4-PIN standardowy do tachografu, niemiecki oryginał to VDO 2159-50 mam dostępne i oryginały i zamienniki jak coś to pisz na PW. Plomba jest zakładana podczas legalizacji tachografu :)
Witam Ad 1 Czujnik jest na zbiorniku w bagażniku tusz pod tylna półką rozmiaru klucza nie pamiętam odkręcić i wyjąć to jest taka alu rurka, prawdopodobnie poszedł drut oporowy i trza gopodlutować 2 chodzi ci o steroeanie czy o mechanizm podnoszenia jesli o to drugie to jest podnoszona silnikiem na przekładni 3 Jeśli jesteś laikiem jak twierdziśż to...
w 904 i 906 jest za kompresorem powietrza. Miejsce może wydawać się mało ciekawe, ale nie jest źle.
seo perfect-bezpilotówka z programem pod to auto pod oryginalny kluczyk i nie widzę lepszego,w kasie wyrobisz się na pewno.
Do '99 roku był za konsolą, od sierpnia '99 jest tu: https://obrazki.elektroda.pl/9901406700_...
W związku z tym pytanie, czy czujnik skrętu jest rozbieralny? ROzbieralny tak, ale jego złożenie jest realnie niemożliwe. SPotkałem się z tym kilka razy, wystarczy wymienić skalibrować i tyle.
Jeżeli okablowanie sprawdzone, i wszytko się zgadza to całkiem prawdopodobne, że tak.
witam ja mam ten sam problem wymienione czujniki lozyska i to samo pomocy
Mercedes 190, nie działa ABS. Chciałbym sprawdzić, rezystancję czujników. Jaka powinna być oporność? Chyba, że coś innego?
Auto WDB6772391K179223 miało kod wyposażenia M89 - czyli "Flame system". Oczywiście dla oryginalnego silnika 357 932 10 410 959. Silnik 366 997 10 137 421 pochodzący z auta WDB 67723515578050 nie miał układu świecy płomieniowej. Dla auta WDB6772391K179223 jest potwierdzony sterownik świecy o numerze 007 545 36 32 zastąpiony przez 014 545 74 32 zastąpiony...
scania np. zaleca 0,2 mm. Mysle ze tu bedzie podobnie
Trudny temat Pierwsze to należy wykonać kalibrację czujnika za pomocą SD Drugie to należy sprawdzić poprawność kodowania szyby . Sama wymiana szyby może nie pomóc
Moduł maty wymienia info z układem SRS szyną cyfrową . Możliwe że brak mu tylko zasilania co jest dosyć częstym przypadkiem . Jeżeli chcesz zasymulować matę to trzeba ją wyciągnąć z fotela i za pomocą opornika połączyć przerwany obwód czujnika.
Nie, to czujnik indukcyjny, więc to on ma generować napięcie. Na wałku jest czujnik halla i ten musi mieć zasilanie.
http://img192.imageshack.us/img192/8114/... pozycja 44
Niczego nie zblokuje. To tylko informacja obsługowa.
Masz dwa błędy związane z pustym zbiornikiem, wzrost emisji tlenków azotu był naturalną konsekwencją braku mocznika - stąd następne błędy. Nie wykasujesz ich bezpośrednio - trzeba zacząć od procedury ponownej inicjalizacji układu AdBlue. Nie słyszałem, żeby co innego niż Xentry dało radę. Zacznij od tego i najprawdopodobniej błędy się skasują. Czujniki...
Powinno być tak (temp. - rezystancja): 20 - 2500 40 - 1170 60 - 600 80 - 325
Ale wydaje mi się, że podstawowe parametry powinny być takie same, żeby komputer nie głupiał. Akurat w Mercedesie za pomocą SD jest możliwość zaprogramowania różnych czujników lub innych elementów do konkretnego auta. Pierwsze z brzegu dla Atego to czujnik ciśnienia i temperatury oleju jako dwa osobne czujniki lub jeden zespolony czujnik ciśnienia...
ACC to zasilanie po zapłonie, i musi być podłączone.
Cześć, wie ktoś może, gdzie znajduje się czujnik jakości powietrza w Mercedesie W212 E500 2010?
Wygląda na to że nie ma saugrohrdrucksesor'a.
Tu masz obrazek: [url=http://catcar.info/mercedes/?l=Y2xh...
1005108
Sprawdź czy koło zamachowe nie jest wyłupane
Aby dostać się do tego czujnika należy wyjąć zbiornik paliwa.
Każde drzwi są osobno. Musisz je połączyć diodami. Przewody znajdują się w złączu szaro niebieskim nr 3 w skrzynce połączeniowej. Kolory do połączenia to: czerwony pozycja B11 pomarańczowy pozycja B7 pomarańczowy pozycja A4 niebieski pozycja A8 Pozycje A po stronie szarej Pozycje B po stronie niebieskiej Po wyprowadzeniu przewodu do alarmu musisz go...
Jesteś pewien, że to OM652? Coś mi się to nie kojarzy taki motor.
Skoro po włączeniu i wyłączeniu zapłonu wartość tak się zmienia ,to bardziej mi to wygląda na uszkodzenie w liczniku.W zbiorniku są pływaki z potencjometrami więc w ten sposób zachowywać się nie będą.Instalacja też tak szybko nie reaguje(i zazwyczaj jak coś jest zaśniedziałe i zwiększa opór na obwodzie to po wył/włącz.się nie zmienia).Jeżeli możesz...
Cześć Nowy. EDC 070 według materiałów archiwalnych to czujnik ciśnienia doładowania.
Ale masz listę życzeń. :) Ciśnienie jeśli będzie to niewielkie ze zbiorniczka kompensacyjnego. Układ nie pracuje to i nie będzie wielkiego tam ciśnienia. Masz zdaje się WIS i EPC to sprawdź jaki olej, nie zdziwi mnie Pentozyna. :) O kalibracji czujnika nie słyszałem, nie zdarzyło mi się wymieniać w tych nowszych autach.
A jak masz żarówki Helli Osram albo Philips to wszystkie swieca? Tak samo z czujnikiem.
Dobrze te kody zapisałeś? :) Na 50** zaczynają się kody czujników osi napędowej. Patrz na poduszkach. 5040 czujnik z lewej strony - przerwa. Od ich sprawności zależy działanie podnoszenia osi.
W panelu przy lusterku jest czujnik temperatury wewnętrznej. Pewnie on reaguje po otwarciu dachu. Ale oczywiście jest to działanie nieprawidłowe. Trzeba by na początek sprawdzić temperaturę jaką daje ten czujnik.
.........
Chyba do tego niepotrzebne forum elektrody? Że to jest czujnik /włącznik/ ciśnienia oleju to widać gołym okiem. Czujnik będzie miał trzy piny, włącznik dwa.
Witam Sądzę ,że czujnik jest uszkodzony. W jakimś Audi po przegrzaniu czujnik SS tez był uszkodzony. Pozdrawiam
Zawór proporcjonalny Y76, ten największy. On odpowiada za przełączanie lewo, prosto, prawo.
czujnik w drzwiach
Jeśli uszkodziła się część nadawcza (dioda LED) a nie odbiorcza (podwójna fotodioda) to możesz użyć diody np. ze starej myszki komputerowej (kulkowej), ważne jest tylko ustawianie soczewki na odpowiednim poziomie. Z drugiej strony - czy warto amatorsko naprawiać coś od czego zależy nasze bezpieczeństwo?
Dziś dopiero zajrzałem na Elektrodę. Doprawdy nikt nie potrafi podpowiedzieć? Czujnik wygląda identycznie jak dwa czujniki wkręcone po bokach zaworu czterodrożnego. Może znajdować się na rozdzielaczu powietrza umieszczonym na tylnym moście lub przy zaworze "szybkiego odhamowania", zawory te z reguły montowane są wewnątrz ramy po lewej stronie, blisko...
zamontuj coś takiego http://tytan.pro/products MODUŁ CAN DS 453 - Sterowanie przednim czujnikiem parkowania ON/OFF (obsługa wszystkich producentów czujników)
Ja bym najpierw jeszcze wiązkę do czujnika Nox sprawdził...
nie wykluczone (bo raczej rzadko taka usterka ale mi sie zdarzyła)że powodem jest zabrudzona-porysowana osłona diody odbiorczej.w dzien poprostu rozczepia swiatło i zakłuca sygnał podczerwieni z pilota.sprawdz czystość osłony diody od wewnątrz a i jej wymiana(diody) nie zaszkodzi bo koszt niewielki
Sprawdź zasilanie czujnika ciśnienia.
Pisałem o tym na forum. Na 99% jest uszkodzony czujnik zbiorniczka SPRYSKIWACZA. Poszukaj sobie w archiwum.
Jak tylko uszczelniane wycieki były bez odpowietrzania to może być to główną przyczyną. Przy skrętach w jedną stronę wycieka, w drugą wciąga powietrze. Bez VIN to mozemy Ci tylko podpowiedzieć; Szukaj czujnika po przewodach. :)
Jedyny błąd NOWY który się pojawił to BS 2 4048 Czujnik prędkości obrotowej przy osi przedniej z lewej strony ma nadmierną szczelinę. Sprawdź luz na łożysku, kondycję pierścienia impulsowego oraz szczelinę na tym czujniku.
https://obrazki.elektroda.pl/5816271100_... https://obrazki.elektroda.pl/8384545600_... Pomogło?
kluczyk masz z pilotem,jest fabryczny alarm.przycisk wyłącza czujnik przechyłu
jaki rodzaj sygnalu jest podawany na wyzwalanie Impuls masy. orientacyjny czas trwania impulsu Podłącz oscyloskop i zmierz. Wystarczająco "długi" aby wysterować wejście wyzwalające centralki alarmu.
Jak chcesz to możesz wypiąć wszystkie czujniki - oczywiście nie będzie działał ABS. Jak masz bardzo dużo chęci to wystarczy podgląd jednego z czujników i ręczenie będziesz formował kształt dla czwartego czujnika (oczywiście w trybie live), gorzej podczas hamowania... Po prostu zrób tak jak powinno być!
Załóż normalny prawidłowy czujnik.
Który to czujnik jest potencjometrzem liniowym i występuje na nim sygnał 0-5V. Możesz śmiało podłączać w ten sposób. Pin środkowy złącza. Sprawdzone, działa.
Chyba nie było 2.0 w tym modelu/roczniku.. C200 w tych latach to pewnie 1.8 CGI. Jeśli nikt tam nie zaglądał, obejrzałbym rozrząd (zwłaszcza łańcuch i koła zmiennych faz). Znasz kanał Pardi Mercerdes na Youtube?
Wygląda na czujnik wału korbowego ewentualnie czujnik wałka rozrządu
Uszkodzony był sam czujnik . Wymiana rozwiązała temat .
Z lewej strony obok ramki wyświetlacza masz taką małą śliczną kratkę za tą kratką jest jeden z czujników, szukaj podobnej kratki w podsufitce, może być czujnik zabrudzony, bądź styk złapał "zimny" lut, ale to tylko gdybanie, prędzej to zajmij się czujnikiem przy wlocie do układu nawiewu, ale nie pamiętam z głowy gdzie on jest w ML, przydała by się wizyta...
W motorach 111 stosowanych w W124 był po prawej stronie, w bloku, dosyć nisko. Dostęp raczej od dołu. Później auta z tymi motorami miały jedynie czujnik poziomu oleju, czujnika ciśnienia nie zakładano.
Na dole skrzynki bezpiecznikow, opisany M. B jest od migaczy, a W od wycieraczek.
Sprawdz nmasę zbiorcza na lewym tylnym nadkolu - w bagazniku.
Cześć Mam jakiś stary czujnik, ale coś źle pokazuje, numer nie czytelny. Jest to czujnik typu PC. Przy niskich temperaturach ma około 500 om i po podgrzaniu przy 60 stopniach ma 2,5 kom i potem traci oporność. Typowe oporności termistorów to zakres w temperaturach od -30 do +100 stopni to oporności odpowiednio od 300 om do 5 kom. Jeśli jest typu NC...
Zapewne potrzebna jeszcze kalibracja samego czujnika...
T5, do modułu jest wpięty drugi czujnik, czyta on z koła zamachowego i ma okrągłą wtyczkę. To jest czujnik prędkości obrotowej silnika do celów diagnostycznych. Nie ma wpływu na pracę silnika. Ta wtyczka powinna być umiejscowiona wewnątrz okrągłego złącza diagnostycznego (lewe nadkole, obok modułu zapłonowego).
Kontrolka zaswieci rownież w przypadku awarii wentylatora silnika.
-2 tzn że masz 2 litry za dużo o ile dobrze pamiętam.
Podaje vin WDB9525031K786539 Tak wygląda podłączenie czujnika do instalacji w twoim aucie: https://obrazki.elektroda.pl/8147328100_... Wersja 711 obowiązuje, jak nie ma systemu serwisowego WS. Wtedy przewód sygnałowy czujnika jest podłączony bezpośrednio do licznika (P4). Jeżeli jest system WS, to wtedy przewód sygnałowy podłączony...
Sprawdź czujnik temp. silnika
Nie występuje osobno, trzeba wymienić płytę elektryczną w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/9399053500_1...
Możecie dokładnie napisać z której jest strony ten czujnik, lewa prawa ? Wczoraj szukałem bo mam ten sam problem i nic. Nie mogę go znaleźć, albo gdzieś go ktoś przeniósł, albo źle patrze.
kolega Cubix napisał "Bezpośrednie zasilanie z akumulatora tez to samo.", na aku jest napięcie liniowe ewentualnie mogą wchodzić jakiś szpilki po alternatorze
Chciałem pomóc, ale po jakości zdjęcia jest to niewykonalne. Przemyj ten element izopropanolem i zrób zdjęcie makro, a zaznacz, o jaki element Tobie chodzi...
Najlepiej bledy w MR i czujnik cisnienia doladowania
Po raz nie wiem już który zwracam uwagę odnośnie Mercedesa 202 oraz 210: AUTA "PRZEDLIFTOWE" (kluczyk "scyzoryk") i POLIFTOWE (kluczyk "rybka") TO AUTA O CAŁKOWICIE INNYM UKŁADZIE ELEKTRYCZNYM!!! Przedliftowe są podobne do poliftowych, ale elektrycznie SĄ CAŁKOWICIE NIEPORÓWNYWALNE! TO ZUPEŁNIE INNE AUTA! Wracając do tematu: Masz auto przedliftowe,...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
https://obrazki.elektroda.pl/7758100900_... https://obrazki.elektroda.pl/9815830600_... Do sprzedania czujnik nox Mercedesa numer czujnika widoczny na zdjęciu. Cena 1600 zł. https://obrazki.elektroda.pl/4976198600_... AI: Jaki model maszyny budowlanej Mercedesa pasuje do tego czujnika? ,Ładowarki,...
Przerabiałem ten problem w Mercedesie w 211, problem z jednym czujnikiem po wymianie problem zniknął, za jakiś czas padł drugi czujnik, diagnostyka bardzo pomaga bo w ciemno nie trzeba szukać który padł, u mnie problem pojawiał się po deszczu albo myjni.
Oba te systemy ze sobą współpracują, jednak wykorzystują inne grupy czujników, elementy wykonawcze są takie same (czyli pompa ABS) ale ESP ma np czujnik kąta skrętu kierownicy i czujniki przyspieszenia bocznego, więc trzeba podłączyć się do SD i sprawdzić jakie ma błędy, stawiam na ten pierwszy czujnik.
Nikt nie ma pomysłu? Może chociaż schemat z tym czujnikiem podnoszenia kabiny?
Jak w mercedesach koło akumulatora.P
Gdzie jest czujnik stopu w ml w 163?
to nie jest czujnik cisnienia paliwa
W Actrosie mp3 nie ma sterownika ECAS za poziomowanie odpowiada sterownik hm a przedni czujnik wysokości jest podłączony do sterownika fm Dokładnie do kostki X2 pin 6 i 9 (liliowo -zielony i brazowo-niebieski) Frontmodul jak sama nazwa wskazuje znajduje się z przodu ramy po prawej stronie przed prawym kołem.
Dzięki, mam jeszcze jedno pytanie dotyczące klimatyzacji w tym aucie. Komputer pokazuje na klimie błąd "1004". Wie ktoś, co on oznacza? ED Po nabiciu klimatyzacji, powyższy błąd zniknął. Mam kolejne pytanie dotyczące auta. Na desce rozdzielczej świeci się czerwona kontrolka w kształcie wiatraczka. Wie ktoś co ona oznacza?
Sprawa rozwiązana .
czujnik mercedes mercedes czujnik tempo mercedes czujnik fotela mercedes
scalanie komórek transformator monitora prowadnice piekarnika
junkers usterki junkers usterki
Jak uzupełnić czynnik chłodniczy w lodówce? Atlas Copco błąd 4000 - temperatura LP