Zakręć butlę lpg i polataj tylko na pb z 2 dni. zaobserwuj czy jest to samo czy lepiej.
Do mechanika niech sprawdzi wszystko .
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
pompa sprawdzona ale dalej jest tak samo
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
przed odłączeniem zużytego wtrysku silnik zapalał tylko na plaka. ... U mnie zawsze zapala tylko, że albo długo kręci za pierwszym razem lub za drugim razem.Nie sądzę by to były wtryski i puszczały na przelewach.... bo ciśnienie na listwie wtryskowej jest ok na dzień dobry.,,, Mam do sprawdzenia jeszcze jedną teorie którą mi zasugerowano. Mianowicie...
Witam. Pozwole sobie podłączyć się pod temat. Ja mam problem opisywany przeze mnie w innym temacie tzn. auto po nocy za pierwszym razem długo kręci zanim odpali. Jak już odpali to cały dzień pali od strzała.Wymieniłem wtryski, świece żarowe, odmę, sterownik świec żarowych, zawór ciśninia paliwa na listwie CR, filtr paliwa 2 razy i dalej to samo. Dzisiaj...
panowie potrzebuje pomocy mam mercedesa 308cdi i na zimnym niechce palić,chyba że dostanie plaka w kolektor,a na cieplym też trzeba go troche pokręcić zanim zapali ,prosze o pomoc (i jeszcze jedno czy przyczyną może być rozrusznik,bo kręci ale coś w nim trzeszczy?)
Długo kręci jeśli odpalę go na gazie zaznaczę że to jest sekwencja . Gdy zostawię go na benzynie i po kilku minutach odpalam to pali od szczała , obecnie wymieniłam mu czujnik wału ale to tez nie pomogło .
Geeri szukałem. A więc, na plaku zachwycił i palił tak długo jak plaka sikałem. Regulator przeczyszczony i nic. To samo. Czujnik ciśnienia przeczyszczony, to samo. Mam na podmianke regulator,jutro zobaczę co będzie.
Witam, Mam problem z Atego 1524 rok 2009 samochód bardzo długo kręci zanim odpali, jeśli stoi na ogrzewanej hali pali od razu Zrobione: -odpowietrzenie zbiornika - Sprawdzone - filtry oryginał mercedes - Pompa niskiego ciśnienia pracuje - kulka filtra drożna, pracuje prawidłowo - zaworek zwrotny na bloku nowy - wymienione wtryski - wymienione pompy...
Już ją sprawdziłem było zielono w jednym miejscu. Na chwilę obecną odpala ale ciekawe jak długo bo już tak miałem dwa razy, że odpalal aż wkońcu za ok 15 nie odpalił.
Jak długo kręci to wpisuje się brak synchronizacji, dlatego też sprawdzałem wiązke i zmieniałem czujnik. Spawdzałem też na innym vito synchronizacja pojawiła się dopiero jak odpalił.Błędów żadnych. Dodano po 1 Jeśli miałby ktoś jeszcze pomysł to zapraszam, moje się już skończyły. Pozdrawiam
Witam i z góry przepraszam jeśli wbiłem się nie na to forum. Jak w temacie mercedes w210, 300td, 1999 rok. Samochód chodził jak traktor lub klekot jak kto woli. Przestawiłem zapłon czyli przyspieszyłem na pompie wtryskowej i zaczął mruczeć :-) Ale... zaczął lecieć olej na oringu między pompą a blokiem silnika. Pompa wtryskowa zblokowana, wyjęta oczywiście...
Z tego co doczytałem to 30 sekund jest dogrzewania po uruchomionym silniku. Gdzie tak doczytałeś? Pierwsza generacja przekaźnika nie miała dogrzewania. Pojawiło się później, jak zaczęły się pojawiać normy ekologiczne dla diesli. Tu masz tabelkę: https://obrazki.elektroda.pl/8795340800_... piszesz, że świece grzeją przez 30sek, a zgodnie...
witajcie mam problem z mercedesem w203 2002rok 2.7 diesel : kręci odzywa się na sekundę (tzn. odezwie się na wszystkie baniaki i gaśnie a potem kręcić można do oporu i nic)ale nie pali na plaku pali bez problemu. Wymieniłem o ringi na przewodach paliwowych nie ma bąbelków jak wcześniej były pompa podaje paliwo bez kłopotów ale klamot nie pali . wcześniej...
Odkopie temat.Auto jak w temacie MB clk3.2w208 przed liftem, problem polega na tym że auto bardzo długo kręci zanim odpali, na zimnym sliniku praktycznie za każdym razem, zdarza sie też przy temp. płynu chłodniczego 80 stopni.Wcześniej takie objawy występowały raz na jakiś czas więc wymieniłem czujnik temperatury wody ( tak mi doradzono w warsztacie...
Witam mam problem z Actrosem jak wyzej samochód ciężko zapala(długo kręci) paliwo nie utrzymuje ciśnienia slychac jak wraca do zbiornika zaraz po zgaszeniu,również zaraz po zgaszeniu i odpaleniu po sekundzie juz długo kręci ok. 4Sek. I zagada potem pochodzi z 10min nawet jak sie pojezdzi troche to zaczyna zdychać jak się popompuje pomką ręczną to wraca...
wyciągnąłem rano skrzynkę bezpieczników pod kierownicą i po pierwsze zauważyłem 3 przewody ze zdartą izolacją, które stykały się z kolumną poza tym, ktoś dorobił taki przycisk, jak np. w ciężarówkach do zapalania - podłączył go równolegle do tych dwóch przewodów przy samej stacyjce - jak sprawdziłem, bo przycisk był schowany to służy on tak samo do...
Witam trudno ocenić na odległość,świece masz chyba nowe,ale na próbę możesz zmienić nawet na stare,ale nie podoba mi się rozdzielacz ten od wtrysków tam w tej głowiczce jest taki tłoczek-zaworek i jeśli auto długo chodzi na LPG i nie korzysta się z PB to są z nim problemy.Spróbuj sprawdzić czy do wtrysków dochodzi paliwo,ktoś kręci a ty popuść rurkę.Pozdrawiam
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Witajcie, Tym razem znajomy poprosił mnie o pomoc z TIR-em, nigdy nie miałem z tym do czynienia, więc chciałem podpytać, co jest najistotniejsze, aby on zapalił. Silnik V6 na takich, jakby pompowtryskach - pompki są na wałku rozrządu, a wtryski są elektrycznie sterowane. To już ogólnie długo stoi, naprawiali tam silnik, bo stukała panewka, może potem...
Tak, skoro auto wcześniej działało. Dodano po 3 I jeszcze jedno, tam używaj minimalnych ruchów (ja mam do tego specjalny śrubokręt z długim, zagiętym ramieniem), nie kręć przypadkiem jak w maluchu....
Witam. Niekiedy prócz kręcenia kierownicą konieczne jest podpięcie pod tester , ustawienie jazdy testowej adaptacyjnej (po kilku metrach jazdy na wprost dalej po łuku).Może też się udać po dłuższej jeździe (normalnej).W większości przypadków udaje się tak jak wspomnieli koledzy -po kręceniu.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Na zimnym trzeba długo kręcić żeby zapalił
Podczas usterki wybieraka, przytrzymaj kluczyk w pozycji na odpalanie przez dłuższy czas i powinien zakręcić.
Nie miałem nigdy przypadku takiego, że musiałem je wymienić bo nie "dogniotły" się do nowych wtrysków. Ja z kolei mialem tak kilkakrotnie - w Manie, w DAFie, w Mercedesie
Witam. Dzięki za zainteresowanie. ze świecami się jako tako uporałem. luźne fajki i dlatego grzał je bardzo długo. problem rozwiązany by najmniej jak narazie, zrobiłem to dosłownie 2 godziny temu. Co do rozrusznika to dzisiaj poruszałem przekaźnikiem tym koło pompy abs i odpalał normalnie czyli możliwe że coś nie łączy i dlatego są takie objawy.Nie...
Mam problem. Posiadam Mercedesa Solinę 815 i niestety bardzo ciężko pali ale tylko przy ponownym rozruchu po przejechaniu kilku kilometrów. Zanim zapali trzeba bardzo długo kręcić ... Co może być przyczyną? Co sprawdzić?
Widocznie występują zakłócenia sygnału ABS z czujnika na tym kole i sterownik załącza działanie regulacyjne. Pierwsze co bym zrobił to podłączył komputer i sprawdził jak wyglądają sygnały prędkości z czujników kół w czasie powolnej jazdy i jednocześnie kręcenia kierownicą (nie piszesz czy lewe tylne czy przednie). A tak w ogóle to powinieneś właśnie...
Pewnie kiepski akumulator. Jak długo go kręcisz że się prawie rozładowuje?
Wyjąłem wszystkie świece, przeczyściłem wszystkie połączenia świec rozrusznika, klemy akumulatora. Teraz mam wrażenie że rozrusznik szybciej kręci i nie rzuca aż tak bardzo silnikiem.Temat zamykam.
Już wcześniej sprawdzałem i wychodzi na to, że wszystko wygląda dobrze. Na zębach w rozruszniku, nie ma nic prócz fabrycznych skośnych nacięć. Nic nie jest rozklepane czy wypolerowane. Myślę, że ślady byłby już dość duże bo rozrusznik umierał powoli od poprzedniej zimy. Coraz częściej cykał i nie kręcił aż całkowicie przestał parę dni temu. Także był...
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Bo jak podłaczysz zawór na stałe pod 50 i kręcisz to wali on tak długo jak krecisz rozrusznikiem.E C U ogranicza ten czas zależnie od temperatury.
Kalibracja EHZ często sprawia problemy, również w serwisach. Powinno się robić na płytach obrotowych.Chyba ze względu na opory ruchu. Co było przyczyną kalibracji? Ostatecznie można przegrać pamiątkę ze sprawnego sterownika i zrobić zbieżność na stanowisku do geometrii. Napisz jakie są parametry po dłuższym postoju, po uruchomieniu i w czasie kręcenia...
Samochód ciężarowy Mercedes ATEGO 917 z 1999 roku błąd mr10311 problemy z zapaleniem silnika. Nie ma siły przy rozruchu i trzeba długo kręcić nie wiem czy to bardzo poważna usterka i czy dalej mogę jechać jeśli kto miał podobny problem to proszę o pilna pomoc
Poszukałem za Ciebie. To czego szukasz jest dostępne na stronie http://prasy-hydrauliczne.pl/ zestaw który Cię interesuje ma nr SPS 06.02 . Z tego co widzę to siłownik hydrauliczny jest taki sam jak ten, który ja używam. Ale już sama przystawka jest inna. Skoro taka cena nie jest dla Ciebie zaporowa to wg mnie możesz brać w ciemno. Ja również męczyłem...
Witam. Też mam taki problem od niedawna . Auto to Mercedes W211 kombi z silnikiem 2.2 CDI i automatyczną skrzynią.Niestety u mnie odpala tylko raz po dłuższym postoju ,a jak się zgasi to już nie kręci rozrusznikiem. Na wyświetlaczu komunikat ABS,ESP inoperative . W necie nic nie znalazłem. Niedługo jadę do elektryka to może będę coś wiedział.
Mam problem z Mercedesem ML W164 320 CDI, rocznik 2005. Słychać podczas jazdy pod nogami kierowcy szum z tarciem. Po puszczeniu gazu wycisza się. Łożyska kół zmienione. Czy to może być przedni most? I jeszcze jeden problem - gdy jest zimny, muszę odczekać ok 30s i odpala normalnie. Jak odpalam od razu, to kręci długo, nie może załapać od razu. Świece...
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Rozrusznik kręci jak należy ma dobre obroty nie słychać żeby coś się z nim działo akumulator trzyma bo kręci się długo, jeszcze nie był ładowany a troche już był katowany, dodam jeszcze że nie świeci się żadna kontrolka od błędu
Witam mam problem z odpaleniem mercedesa c klasa 2,2cdi tzn zapali i po 3sek zgaśnie,pózniej po długim kręceniu rozrusznikiem bywa ze zapali.Problem pojawił sie teraz kiedy jest zimno czy ktoś miał podobny kłopot z góry dziękuje za rady..pozdrawiam Dodano po 2 Witam mam problem z odpaleniem mercedesa c klasa 2,2cdi tzn zapali i po 3sek zgaśnie,pózniej...
Dzwoniłem i rozmawiałem z gościem z regeneracji, kolejne tłumaczenie: dlaczego mechanik nie podpial manometru w czujnik ciśnienia, widziałby ze ciśnienia nie ma oraz czemu przy pierwszym odpaleniu nie podłączył mano aby nabić 4 bary rozrusznikiem, akurat auto było długo kręcone na sucho przed pierwszym startem
długo kręci sharan długo kręci uruchomieniem długo kręci megane
płyta głośnik systemowy podłączenie cieknie pralka bosch youtube telefon
bateria parkside bateria parkside styki
Brak iskry w Piaggio X8 125 2006 po wymianie akumulatora Audi A4 1.8T gaśnie podczas jazdy - możliwe przyczyny