Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
błędów w sterowniku nie ma , nie odpala bo ciśnienia nie ma własnie dopiero na paku robi 300 bar i odpala. instalacje oglądałem nic tam nie widać , jak nie odpala to na kompie widzi zawór i jego wysterowanie więc na instalacje nie wygląda , dziwne tylko ze jak wyjmę go, słychać jak paliwo ścieknie, założę i znów odpala...jak by go przytykało gdzieś...
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Rocznik 2006. Diagnostyka nie robiona. Autko świeżo odkupione-1,5miesiąca. Na początku było ok. palił prawie od przysłowiowego kopa. Może temperatura zewnętrzna była inna. p-m $$
Witam ! Koledzy mam problem gdyż turbina w Etech 480 2003r. gwiżdże strasznie mocno. Na pusto jest tak mocny świst aż głowa boli, a z ładunkiem to już w ogóle przesada... Podpiąłem pod Autocoma i na pusto pod lekkie wzniesienie turbo sięga 2,6 do 2,7 Bara. czy to normalne ? auto jest słabe... tak jak by turbo przeładowywało... nie kopci, intercooler...
Witam Pacjent clio 3 1.2 16v 2009r benzyna gaz Problem: Auto kiedy chcę odpalić i jestem na zapłonie, czekam aż kontrolki zgasną, to kręci długo i wstaje z kolan ciężko. Jednak kiedy nie czekam na zapłon, wsadzam kluczyk i od razu odpalam, to auto wstaje po sekundzie. Jakiś pomysł co szukać? pierdoły typu filtry nowe, kable zapłonowe też, rozrusznik...
witam mam clio III 2007r z silnikiem 1.5 dci i podobny problem po odpaleniu nie ma regóły czy po nocy czy w ciągu dnia ale nie zawzenie mogę dodać gazu dość długo kręci zanim odpali a wymieniłem świece sprawdzałem wtryski. jeden z nich się zacinał ale już jest ok z nim natomiast problem z dodaniem gazu pozostał. jak go zgasze i odpale ponownie jest...
Witam serdecznie problem z Laguną 2 1.8 z 2002 roku 120 koni 88 kW to po nocy nie chce odpalić strasznie długo kręci jak już odpali to przez kilka godzin nie ma żadnych problemów z nią do czasu dłuższego postoju w przypadku jak już odpali i jakby bym chciał dodać od razu gazu to się dusi jak pochodzi z minuta wszystko się normuje i jest okej dwu trzykrotnie...
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Z filmu wynika, że 2 sonda się długo rozgrzewa, ale jednak działa, a z jazdy wychodzi, że prawdopodobnie katalizator kończy karierę, ale to sprawdzę w swoim jak będę musiał jechać, bo specjalnie w to zimno i ślisko mi się nie uśmiecha. Nagrzewa się normalnie, a nie szarpał, bo go pewnie trochę wyżej niż zwykle kręciłeś. albo wystartowałeś już zbyt ciepłym....
Witam posiadam mastera 2.5 z 2008 roku Problem jest z odpalaniem Po kupnie wymieniony rozrząd olej... Po przejechaniu około 5 tysi wyskoczyła kontrolka od świec żarowych i stracił moc po zgaszeniu i odpaleniu pracuje normalnie dodam że była to pora letnia Na komputerze kontrolka odpowiadała błąd zaworu ciśnienia pompy. Wymieniony na nowy nic nie pomogło...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Ale nadal długo kręci zimny i dym wali biały? U mnie też opuznilem i pali dym na zimnym jest ale ciepły zero dymu tylko przygazowka i czarnego puści .czyli normalnie
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
Witam wszystkich. Jak w tytule Laguna po postoju (np. noc) długo kręci przy odpalaniu. Po czym po odpaleniu silnik pracuje równo i ma moc. Po ponownym zgaszeniu jest już wszystko ok, silnik normalnie odpala. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
Witam. Mam takie pytanie. Mam auto po wypadku w którym został zgnieciony filtr paliwa i złamał się ten czujnik. Silnik po kolizji nie chce odpalać. Długo kręci zanim odpali. Czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problem z odpaleniem auta czy nie ma to znaczenia? Te nóżki się wyłamały co wchodzą do środka do filtra paliwa. Paliwo nie cieknie....
Witam mam problem z moją Renault Espace 4 benzyna 2 0 turbo 2006 rok a więc do sedna problemem jest odpalenie auta strasznie długo kręci tak jak by się dławił , jak już odpali to na benzynie ma problem z jazdą ( kangury) a gdy przełączy na gaz to problem znika , cewki świece wymienione przewody podciśnienia są ok
I tu RENO-MAX miałeś rację. Przywieźli mi ją dzisiaj koło 20 i miałem czas żeby wymienić tylko czujnik. Taki jest opis błędu " 2201 Czujnik biegu (wał korbowego) Utrata sygnału przy rozruchu" Objawy bardzo długo kręci przy odpalaniu a tak odpala jakby była zapowietrzona. Będę jutro coś z nią działał i przepraszam za chaotyczny opis w pierwszym poście....
Komunikat od wtrysku i naprawa bardzo pilna świeci się od tego , długo kręci że zapala też od tego . Wykręć czujnik obejrzyj czy nie jest przytarty albo uszkodzony .
Sprecyzuj problem z uruchomieniem samochodu. Tzn kręci,nie kręci długo kręci itp.
szanowny kolego kkknc myślę że Twoja diagnoza jest błędna ponieważ pisałem że jak zmostkuję przekaźnik środkowy to rozrusznik działa bez problemów , kręci tak długo jak chcę Problem stanowi brak iskry , podawania paliwa i kręcenie rozrusznika przez ok2-3 sek Osobiście wskazuje mi to na immo ale oczywiście sprawdzam wszystkie wskazówki z forum .
Jest już długo po temacie ale okazało się że padł cały komputer. Podczas podpinania wyświetlało tylko ABS. I to był Renault scenic 2003 r 1.9dci polift.
Zerwane kable od baterii, problemy z bezpiecznikiem zasilającym tą część układu. Renault Megane/Scenic baaaardzo nie lubi mycia silnika myjką ciśnieniową, odgrzybiania klimatyzacji (preparat kapiący z przewodów powietrznych na elektronikę), przejeżdżania przez duże kałuże (silnik, moduł ręcznego), otwartych okien podczas deszczu. Unikaj tego, a będziesz...
Rozrusznik kręci długo i bez wiekszych kłopotów. Auto nie odpala nie zależnie czy zimne czy ciepłe. Na plaku odpala.
auto ciężko odpala tzn. długo kręci i sprwaia wrażenie jakby ie palił na wszystkie cylindry. Zaraz po odpaleniu i zgaszeniu auta Odpala po jednym obrocie rozrusznika czyli jak ciepły. Nieszczelność układu zasilania
Czy jak ma problemy z odpaleniem to jak już odpali to chodzi na ssaniu. Przewody wysokiego napięcia nie kopią. rozdzielacz wyczyszczony. Wcale nie zapala czy długo kręci i w końcu zapali. Napisz coś więcej, co dokładnie się dzieje, pompe paliwa słychać jak nie chce odpalić. Czujnik temeratury wygląda tak ja tej aukcji http://www.allegro.pl/item534348771_1_83...
Dzięki za porady, zakup zrealizowany. Facet w sklepie doradził mi Europump podobno dobrej jakości, zamontuje i zobaczymy. Trochę z innej beczki, mam jeszcze escorta mk7 z 1.8 TD. Problem w nim taki, że jak przestoi przez cały dzień to długo kręci zanim zapali. Co może być przyczyną? I jak go poprawić nie generując dużych kosztów? Z góry dziękuję.
Jest to Renault 19 1.4 jednopunktowy wtrysk, sterownik Bingo S, reduktor Bigas, z aktuatorem. Auto odpala się zawsze na benzynie, tylko po dłuższej jeździe na gazie po wyłączeniu silnika ciężko go ponownie uruchomić chodź odpala się znów na benzynie. Zawsze zapali tylko denerwujące jest to że trzeba tak długo kręcić. Muszę sprawdzić ten elektrozawór...
Witam.Mam problem z scenikiem 1,616v 2001r. Rano na zimnym silniku odpala bardzo szybko ,krótko kręci i zaskakuje.Po rozgrzaniu silnika długo kręci nie może zaskoczyć , po uruchomieniu nie może wejść na obroty , jakby był zalany. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd sondy lambdy. Może ktoś miał podobny problemik , proszę o informacje.
Witam. Mam dziwny problem z odpaleniem Renault megane I lift, 2002 r. 1.9dci. Problem polega na tym, że jak auto stoi długo bez odpalania (ok 10h, bez względu na temperaturę), to potem nie mogę go odpalić. Wygląda to tak, że jak przekręcam kluczyk, akumulator kręci jak szalony a silnik nie zaskakuje. Dziwne jest natomiast to, że jak podłącze kable rozruchowe...
Wszystko było OK kiedy to nagle otworzyłem samochód przekręci szybko kilka razy i koniec. Ikona immobilaisera nie wyłącza się, świeci cały czas - gdy zapłon jest włączony to świeci ciągłym światłem, gdy kluczyka nie ma w stacyjce to świeci pulsacyjnie. Co można zrobić? Wcześniejszy kolega jeżdżący tym samochodem bawił się bardzo długo z tą sytuacją...
Witam. Mam problem z odpaleniem swojego autka jak jest zimne. Strasznie krótko jak na moje oko grzeją świece żarowe, od razu powiem że są sprawne bo wykręcałem każdą i sprawdzałem, moduł też już wymieniony (diagnoza elektryka) niestety nie pomogło. Świece grzeją ok 10 s i rozrusznik zaczyna kręcić. Kręci dość długo i zaczyna odpalać ale strasznie nie...
Witam, Megane 1.5 dci 2006r. 86km. Od pewnego czasu dość długo kręci z 3-5sekund niczym zapali. Teraz gdy temperatura spadła (na zewnątrz)z +25 do +15 stopni,to auto już w ogóle nie odpala. Rozrusznik po regeneracji, wymieniony cały termostat wraz z CZUJNIKIEM TEMP, sprawdzone świece żarowe ( jedna była spalona - wymieniona! wszystkie teraz grzeją,...
Nikt z nas nie wie ile akumulatory leżą w sklepie na półce. Kupiłeś swój 5 miesięcy temu, ale równie dobrze może mieć i ze 3 lata. Niektóre marki można sprawdzić po numerze seryjnym kiedy zostały wyprodukowane. I tak mój 8 letni akumulator kręci w najgorsze mrozy, a mój sąsiad 2 letnie akumulator wyrzuca do kosza i kupuje nowy. Głębokie rozładowanie...
Witam Panowie Renault Megane II 2.0 16V 136KM 2004r, LPG: Stag4, Valtek, Alaska. Mam problem z tym samochodem występujący przy jeździe na LPG, mianowicie zimny silnik pali bez problemów, natomiast gdy się zagrzeje i zostanie wyłączony po kilku minutach długo kręci zanim odpali i to nie zawsze, czasami odpali normalnie. Po wyłączeniu instalacji LPG i...
Witam!Mam małe pytanie. renault chamade 19, 1,4 1991rok!Mianowicie gdy zapalam samochód rano odpala bez żadnych problemów,ale gdy rozgrzeje go i np. stane na stacji benzynowej gdy odpalam długo kręci tak ze 5s,ale gdy postoi z ok15-20 min to odpala super, tak jakby cos sie w nim nagrzewało i źle odpala ale jak ostygnie to ok!Wymieniłem świece,przewody,korpus...
Witam wszystkich forumowiczów. Bardzo proszę o pomoc, sugestie bo już mi ręce i nogi opadają. Ale od początku... Jakiś czas temu zatankowałem na stacji wątpliwej jakości paliwo - samochód palił coraz gorzej na zimnym silniku ale myślałem ze to świece się kończą. Sprawdziłem świece OK. Zatankował tam też kumpel 2 samochody i 1 nie pali a 2 pali ale zdarzył...
Witam, długo nie pisałem bo czekałem na części, dziś doszły.. wymieniłem cewki oraz czujnik położenia wału.. bez zmian.. auto dalej kręci i nie odpala.. co jeszcze mogę sprawdzić? świeci mi jeszcze oprócz migającej pomarańczowej kontrolki kontrolka abs.. czy skoro tak jak napisał kolega Jerzyf kluczowana jest masa to może problem tkwi w tym, że własnie...
Witam Mam problem ze Renault Scenic. Od pewnego czasu autko ma duże problemy z odpalaniem, na zimnym jest nieco lepiej. Trzeba kręcić rozrusznikiem z 10 sek, jak już załapie to obroty stabilne i na jałowym pracuje równiutko, ale zapala sie kontrolka check. Dodatkowo pomiędzy zmianą biegów w momencie wciśnięcia sprzęgła obroty same skaczą .....dzieje...
Witam Wszystkich. Samochód jak w tytule. Od jakiegoś tygodnia mam problem z zapaleniem samochodu. Po włożeniu karty jak zawsze zapala mi się lampka ABS i pasów po czym po chwili gaśnie, ale nie zapala mi sie kontrolka tzw "silnika". I jeśli mi się ona nie zapali to samochód nie odpala:( tzn. rozrusznik kręci ale nie umie zaskoczyć zapłon. Musze go dość...
Witam ponownie. Przepraszam, że tak długo czekaliście na informacje odnośnie mojego problemu. 1. Sprawa. Zrezygnowałem w usług tego mechanika - udałem głupa i koleś zauważył, że może mnie naciągnąć na większe koszty. 2. Sprawa. Odnośnie wymiany czujnika doładowania powietrza do turbiny, wtyki 3-pinowej i gniazda zrobiłem to w następujący sposób: - Czujnik...
Problemy zaczęły się wcześniej. Mianowicie podczas jazdy zaświecił się komunikat o wtryskach z kontrolką stop,jak dodawałem więcej gazu na wyższych biegach . W momencie jak ująłem nogę z gazu komunikat gasł.Po kilu dniach zaświecił się inny komunikach,, injection default" z kontrolką serwisu . Więc podjechałem do mechanika ,który podpiął go do kompa...
Co do aku ciężko powiedzieć bo nie wiadomo jak długo by wytrzymała centra. Mam na firme Poloneza Caro - jego pierwszy własciciel (a mój ojciec) kupił Centre 11 lat temu i nadal kręci bez zarzutów. Innym Centra potrafi wytrzymać rok do dwóch i pada, więc chyba nie ma reguły. Płyn hamulcowy Dot-3 i wchodzi go chyba 1 i 1/2 butelki czyli coś ok 0,7l -...
Załącz kilka razy zapłon nim odpalisz
Wygląda na to że gdy wciskasz sprzęgło to rozpinasz skrzynie i rozrusznik szybciej kręci ?
jakie to ma znaczenie? uruchamia pompę
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
Nie rozwiązałem problemu. Sprzedałem auto.
Witam, mam problem z odpalaniem przy dużych mrozach z Renault Clio 1.5 DCI. Odpala, ale trzeba długo kręcić. Co to może być? Dodam, że nie ma żadnej informacji o spalonych świecach żarowych. Czy może problem jest z utrzymaniem paliwa w przewodach? Pomożecie? Akumulator został wymieniony wcześniej, bo był słaby.
Objawy pasują do syfu w zbiorniku lub już gdzieś po drodze do pompy. Na wolnych jest ok bo jest małe zapotrzebowanie na on a przy wyższych brakuje mu paliwa nie pamiętam czy to auto ma pompkę w zbiorniku. Zacznij od zbiornika.
Witam, problem z odpaleniem Laguna 3 2.0 dCi. Na początku pomyślałem, że świece żarowe, ale przy wymianie okazało się, że są dwie mokre, auto długo kręci, po czym zapali, ale puści siwą chmurę. Korekty wtrysków rozjechane. Ma ktoś jakiś pomysł na to, bo auto ma dopiero 127 tys. km i nie chce mi się wierzyć, że to wtryski. https://obrazki.elektroda.pl/2530751000_...
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
Nie ma
Jak zapali, chodzi równo, spaliny po zapaleniu są normalne. Wystarczy, że go zgaszę i ponownie odpalę — też ciężko zapala, długo trzeba kręcić; do tego nie ma mocy.
Dzisiaj to już w garażu długo kręcił, ale zapalił na chwilę, nierówne obroty, potem już dobrze.
sam sobie odpowiedziałeś-schodzi paliwo!dlatego długo trzeba kręcić.
Trzeba sprawdzić czy przy porannym rozruchu wtryskiwacze od razu tryskają paliwem, jeżeli nie to należy szukać nieszczelności w układzie paliwowym.
Na rozgrzanym wcale nie odpala? Czy odpala ale długo kręci?
Nie mogę odczytać tabeli ale masz silnik k9k 700 i norma przelewów robiona Clipem to max 20ml .W silnikach powyżej numeru k9k700 to silniki 82kM i więcej norma max przelewów robiona Clipem to 35 ml.Gdy masz nie domknięty zawór EGR to właśnie trudno odpalić go pierwszy raz.
Czy na plaku też trzeba długo kręcić aby odpalił ?
a bierze ci olej ?? bo mozesz miec słabe cisnienie w cylindrach przez to to długie kręcenie
Przyzwyczaić się do tego, przerabiałem to w innych Renault i Dacia (moj własny służbowy), rano kręci wolnej i jakby z oporem, potem rozruch jest ok, nowe świece, moduł świec, rozrzusznik sprawdzany, klemy masy i nawet akumulator (to w nim upatruję winy) i bez efektu, zupełnie jakby ECU kazało robić dłuższy rozruch, a po co? Może aby przerzucić olej...
Kolega myśli że na forum pracują wróżki? Dane z diagnostyki gdzie są? Coś było sprawdzone?
Przyczyną była urwana jedna ze szczotek. Zrobione oczywiście w ramach reklamacji ale rzekomo stało się tak dlatego, że było za długo kręcone. Dziwna teza skoro silnik startuje z dotyku.
witam mam lagune 1.9 dci 2002 rok.mam taki problem po przejechaniu około 50-80 km auto samo gaśnie ,wyswietla się stop i czek a jak wyciagne karte i spowrotem włożę to gaśnie i można odpalic auto ale trzeba długo kręcic .proszę o pomoc z góry dzieki "_
Ja od zawsze łożyska sprawdzałem w taki sposób, że podnosiłem koło i nim kręciłem ręcznie. Jak słyszałem, że szumi, to znaczy, że łożysko jest do wymiany, a jak nie słyszałem, to podnosiłem kolejne i nigdy nie wymieniałem w ciemno. Dodano po 1 A kiedyś jeszcze, za dzieciaka, jak dopiero co zdałem prawo jazdy i dziadek mi pokazywał właśnie, jak znaleźć...
Błędy to świece, ale już wymienione. Teraz długo trzeba kręcić żeby odpalił i świcie się kontrolka akumulatora i stopu.
Witam. Mam problem z zapalaniem samochodu Renault Kangoo 1.9 diesel. Ranem muszę długo kręcić aż odpali. W przewodach paliwowych jest widoczne powietrze i paliwo cofa się do tyłu. Macie na to jakąś radę??
Witam, auto Renault Scenic 1.5 dCi, rocznik 2006. Jak zimny i świece żarowe się włączają to pali super od strzała. Jak już zapali i zgaszę po chwili to już muszę kręcić długo żeby zapalił jeszcze raz, jak na polu gorąco w lecie to tak samo nie chce zapalić nawet za pierwszym razem. Jak już odpali, silnik pracuje bardzo dobrze, spalanie niskie w granicach...
jest wszystko dobrze ustawione . Pompa została wymieniona na drugą zero błędów na komputerze, ciężko pali jak odpali to kupa dymu siwego jakby to paliwo było ale trzeba długo kręcić żeby odpalić
Nie wyczujesz oporu popychając drucikiem, musisz mieć dmuchawę w ręce i po szybkim zakręceniu ona musi się długo, lekko kręcić. Stawiam dolary przeciwko orzechom że Twoja szybko zatrzyma się w jednej pozycji
Trafił do mnie z trasy jak padła jej turbina. Przy okazji trochę było przy niej robione i wymiana oleju itp. Jak przyszło do odpalania to kręciła i dopiero jak kierowce trochę podszedłem to przyznał się ,że musi długo kręcić " ale żebym się nie przejmował bo rozrusznik rozłącza jak za długo" jak on to ujął. Tylko już zakładałem zaworek zwrotny na zasilanie...
Jeżeli pasek z bendiksa będzie dłuższy o jeden ząb, nadal będzie pasować. W tym wypadku po jego zwinięciu do kształtu koła będzie ono miało średnicę większą o długość dodatkowego zęba. Jest więc możliwe dopasowanie. Zostało zadane kilka pytań, na które nie odpowiedziałeś. Między innymi było też pytanie o to, czy są różne koła do tego silnika. Odnośnie...
Odp. Akumulator był dołączany wiele razy. Auto stoi na zewnątrz już bardzo długo. Moduł wtrysku-brak zasilania, ale to już wiesz.
Dziś kumpel powiedział mi żebym odpiął czujnik temperatury i gdy to zrobiłem to tak jakby zaczął szybciej kręcić a i nawet kontrolka od świec się nie zapaliła odrazy zaczął kręcić
U mnie powinny iść 4,4V i dokładnie takie były założone. Problem dalej występuje... kopci na siwo (gryzący zapach niedopalonej ropy + nieco dłużej kręci + odpala jakby na raty)
Proszę o pomoc mam renault scenic z 2001 r. jak przejedzie sie dłuższy kawałek albo silnik jest rozgrzany to samochód nie chce odpalić, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakują błedy obwodu świec żarowych i czujnika wałka rozrządu po wykasowaniu błędów samochód odpala.
Jak podasz masę na sterownik świec to auto zapali? Tak pali, tyle że cały czas idzie prąd na świece. Nawet gdy wyjmę kartę i zamknę auto. Dodano po 3 Żarówką. Dodano po 32 Wiesz może które piny to 3f2 i 3d3, ma być tam + czy -?Prąd na nich płynie kiedy i jak długo? Jutro posprawdzam wielkie dzięki!
Może ktoś pomoże? Najprędzej elektryk ale nie przez internet
Witam czy zmierzyłeś ją na długość ? kiedyś przerabiałem taki temat i pół os była z 8 mm dłuższa od oryginału.
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Wymieniliśmy i nic . po dłuższym kręceniu silnika zapala się czerwona kontrolka silnika.
Co to znaczy że masz problem z odpalaniem porannym? Przy jakich temp. się to dzieje i jak długo, czy może słabo kręci? W okolicy zera świece nie są potrzebne w tym silniku. A działa to tak jak ci już pisałem że ECM włącza świece (poprzez moduł) jak zajdzie taka potrzeba. Główna "informacja" jest brana z czujnika temp płynu. Ale może być i z czujnika...
nie kręci wogóle czy słabo ?
Dzięki za info. Samochód robię długo, bo mam też inne, a do tego mam 200 km. Robię z doskoku, na weekend znowu nim kręciłem z eterem, poszła kolejna puszka (40 zł). Potem, bez eteru, kręcąc, to już czułem, że pali ropę, bo kręcąc na rozruszniku, wygasała kontrolka ładowania oraz kontrolka STOP, a dodatkowo średnio kopcił białym dymem, tak jak na eterze...
Wtryskiwacze leją górą na zaworkach i nie odpali. Taki sam temat przerabiałem dwukrotnie ale w renault. Psikniesz plaka odpala od strzału😀, jak nie dasz plaka to możesz zarżnąć rozrusznik i nie odpali. Podasz jakie jest to ciśnienie podczas kręcenia czy jeszcze długo będziesz szukał usterki na oko?
[quote="Stingraypl" W aucie zapala się komunikat " Usterka ciśnienia oleju" i nie można odpalić auta. Jeśli dobrze rozumiem to w trakcie kręcenia rozrusznikiem pokazuje się kontrolka oleju taki symptom jest normalny przy długim kręceniu rozrusznikiem wiec ja bym kontrolkę zostawił wspokoju . Podłacz komputer odczyt błedów inaczej nic nie zrobisz .
Tak, możliwe, że gaz w nocy gromadzi się w kolektorze dolotowym, stąd długie kręcenie przy pierwszym rozruchu. Powszechna usterka aut z LPG.
Witam serdecznie. Pojawił się u mnie podobny problem, długie kręcenie na zimnym i większe spalanie. Jutro oddaje samochód do mechanika, ale czuję, że to będzie podobna bolączka. Udało Ci się zdiagnozować i naprawić te dolegliwości?
na rozrządzie są dwa czujniki na górze jest czujnik położenia wałka rozrządu jak on będzie walnięty , auto będzie długo kręcić ale powinno zapalić . A jak będzie walnięty ten od pozycji wału korbowego ten na dole auto nie zapali .
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
Piszesz,że akumulator lichy wymień na nowy jak długo chcesz go zabierać do domu. Na kable nie odpaliłeś dlatego,że twój akumulator jest rozładowany i zabiera większość prądu.Po wymianie sprawdz ładowanie.
Prędkościomierz w lagunie czyta z czujnika ABS wiec się nie podniesie jeśli koła się nie kręcą., słabym punktem jest frez półosi prawej- długiej, w miejscu łączenia ze skrzynią.
Od tego była zaczęte i była wymieniona ta gruszka do pompowania paliwa. Tylko dziwne, że niekiedy odpali za 1 razem można powiedzieć na strzałą a innym razem trzeba kręcić ze 2 razy. Niema znaczenia czy postoi 1 dzień czy tydzień niekiedy po tygodniu odpala na strzała. Czyżby coś z elektronika? Przy dłuższym kręceniu ok. 5 sekund 9,5V to dobry wynik...
A jak ten rozrusznik się grzeje? Kręcisz nim za długo, czy nie ma siły obrócić wałem? Nie napiszesz nic konkretnego i chcesz trafnej diagnozy. Równie dobrze mogłes przygiąć mise i upierniczyć smok.
Mam problem z odpalaniem,po nocy muszę długo kręcić zanim odpali,odpala za czwartym,piątym razem a w dzień jest wszystko ok.Mam instalacje gazową ale odpalam z benzyny.
Tak, skasujesz rozrusznik i akumulator. Ani rozrusznik nie lubi być długo kręcony, ani akumlator takiego prądu oddawać przez dłuższy czas. Silnikowi to raczej nic nie będzie, może katalizator jeszcze oberwie, o ile jest.
Dajesz na stół, podłączasz multimetr, a do kręcenia montujesz jakąś długą dźwignię (ok 30 cm). Kręcisz powoli i sprawdzasz czy równo maleje/rośnie wskazanie multimetru. Jak będą skoki odczytu to uszkodzone.
renault scenic długo kręci laguna długo kręci długo kręci odpali
dorobić pilot oporność głośnik nasycenia rdzenia
electrolux plyta indukcyjna electrolux plyta indukcyjna
Skuter 80cc 4T GY6 – gaźnik 18 mm czy 16 mm? Keihin, Moretti, Naraku, dobór przepustnicy Ustawienie dekielka silnika Silma E3208N względem obudowy – szczotki, neutral-plane, regulacja