Zakręć butlę lpg i polataj tylko na pb z 2 dni. zaobserwuj czy jest to samo czy lepiej.
to jest mechaniczny wtrysk?
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
pompa sprawdzona ale dalej jest tak samo
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
ja to zauważyłem już wcześniej za każdym razem jak wymieniam filtr lub odkrece któryś z przewodów paliwa, świadczy to o tym że układ zassał powietrze i pompa je musi przepompowac do zbiornika, wydaje mi się że w twoim przypadku tego powietrza zasysa gdzieś więcej niż u mnie bo u mnie rano tego bulgotania nie ma, ale i tak musi długo kręcić
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Na zimnym trzeba długo kręcić żeby zapalił
Nie miałem nigdy przypadku takiego, że musiałem je wymienić bo nie "dogniotły" się do nowych wtrysków. Ja z kolei mialem tak kilkakrotnie - w Manie, w DAFie, w Mercedesie
Mam problem. Posiadam Mercedesa Solinę 815 i niestety bardzo ciężko pali ale tylko przy ponownym rozruchu po przejechaniu kilku kilometrów. Zanim zapali trzeba bardzo długo kręcić ... Co może być przyczyną? Co sprawdzić?
Pewnie kiepski akumulator. Jak długo go kręcisz że się prawie rozładowuje?
Już wcześniej sprawdzałem i wychodzi na to, że wszystko wygląda dobrze. Na zębach w rozruszniku, nie ma nic prócz fabrycznych skośnych nacięć. Nic nie jest rozklepane czy wypolerowane. Myślę, że ślady byłby już dość duże bo rozrusznik umierał powoli od poprzedniej zimy. Coraz częściej cykał i nie kręcił aż całkowicie przestał parę dni temu. Także był...
Widocznie występują zakłócenia sygnału ABS z czujnika na tym kole i sterownik załącza działanie regulacyjne. Pierwsze co bym zrobił to podłączył komputer i sprawdził jak wyglądają sygnały prędkości z czujników kół w czasie powolnej jazdy i jednocześnie kręcenia kierownicą (nie piszesz czy lewe tylne czy przednie). A tak w ogóle to powinieneś właśnie...
Dzwoniłem i rozmawiałem z gościem z regeneracji, kolejne tłumaczenie: dlaczego mechanik nie podpial manometru w czujnik ciśnienia, widziałby ze ciśnienia nie ma oraz czemu przy pierwszym odpaleniu nie podłączył mano aby nabić 4 bary rozrusznikiem, akurat auto było długo kręcone na sucho przed pierwszym startem
Samochód ciężarowy Mercedes ATEGO 917 z 1999 roku błąd mr10311 problemy z zapaleniem silnika. Nie ma siły przy rozruchu i trzeba długo kręcić nie wiem czy to bardzo poważna usterka i czy dalej mogę jechać jeśli kto miał podobny problem to proszę o pilna pomoc
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Bo jak podłaczysz zawór na stałe pod 50 i kręcisz to wali on tak długo jak krecisz rozrusznikiem.E C U ogranicza ten czas zależnie od temperatury.
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Jeśli samochód stoi krzywo, zjedzie się nim na prostą, to po kilku zakręceniach odpala. Jeśli jednak ktoś próbuje uruchomić go na krzywiźnie, to po tym na prostej trzeba naprawdę długo kręcić zanim zapali. To ja bym szukał wady w zbiorniku, w smoku ssącym.
Rozrusznik kręci jak należy ma dobre obroty nie słychać żeby coś się z nim działo akumulator trzyma bo kręci się długo, jeszcze nie był ładowany a troche już był katowany, dodam jeszcze że nie świeci się żadna kontrolka od błędu
Już ją sprawdziłem było zielono w jednym miejscu. Na chwilę obecną odpala ale ciekawe jak długo bo już tak miałem dwa razy, że odpalal aż wkońcu za ok 15 nie odpalił.
Geeri szukałem. A więc, na plaku zachwycił i palił tak długo jak plaka sikałem. Regulator przeczyszczony i nic. To samo. Czujnik ciśnienia przeczyszczony, to samo. Mam na podmianke regulator,jutro zobaczę co będzie.
Mam problem z Mercedesem ML W164 320 CDI, rocznik 2005. Słychać podczas jazdy pod nogami kierowcy szum z tarciem. Po puszczeniu gazu wycisza się. Łożyska kół zmienione. Czy to może być przedni most? I jeszcze jeden problem - gdy jest zimny, muszę odczekać ok 30s i odpala normalnie. Jak odpalam od razu, to kręci długo, nie może załapać od razu. Świece...
Co za przyczyna że przy zimnym silniku pali bdobrze a przy rozgrzanym długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Witam, Mam problem z Atego 1524 rok 2009 samochód bardzo długo kręci zanim odpali, jeśli stoi na ogrzewanej hali pali od razu Zrobione: -odpowietrzenie zbiornika - Sprawdzone - filtry oryginał mercedes - Pompa niskiego ciśnienia pracuje - kulka filtra drożna, pracuje prawidłowo - zaworek zwrotny na bloku nowy - wymienione wtryski - wymienione pompy...
Witam serdecznie mam pytanie posiadam mercedesa klasa a 1.7 cdi 2000 rok disel.Zatankowałem paliwo w CPN i nie mogę odpalić mercedesa zauważyłem,że w przewodzie między filtrem paliwa a pompą paliwa znajduje się dość dużo powietrza / bąbelki/ wymieniłem /uszczelki/ oringi na tym przewodzie i nic to nie dało. Po odpaleniu chodzi i jest strasznie dużo...
Długo kręci jeśli odpalę go na gazie zaznaczę że to jest sekwencja . Gdy zostawię go na benzynie i po kilku minutach odpalam to pali od szczała , obecnie wymieniłam mu czujnik wału ale to tez nie pomogło .
Wszystko jest możliwe, ale jeżeli byłaby nieszczelność w układzie paliwowym, to po dłuższym postoju miałbyś problem odpaleniem auta, musiałbyś długo kręcić rozrusznikiem, dzieje się tak ? Jeżeli w trakcie jazdy już na ciepłym silniku, to coś innego, bo gdyby była nieszczelność w układzie to byłby wyciek. Czy był wymieniany filtr paliwa ?
Nie rozpędzajcie się tak z tym włącznikiem. :) Jeżeli jest to jedna z pierwszych C-klass, z ABS'em serii 2 (coś podobnego jak w W124, tylko z diagnozą) to włącznik stopu jest pojedyńczy. Zresztą na to wskazuje opis Smokiego o dwóch pinach i trzech przewodach. Jak na razie brakuje najwazniejszej informacji, jaki silnik jest w tej C-klasie, Diesel czy...
witajcie mam problem z mercedesem w203 2002rok 2.7 diesel : kręci odzywa się na sekundę (tzn. odezwie się na wszystkie baniaki i gaśnie a potem kręcić można do oporu i nic)ale nie pali na plaku pali bez problemu. Wymieniłem o ringi na przewodach paliwowych nie ma bąbelków jak wcześniej były pompa podaje paliwo bez kłopotów ale klamot nie pali . wcześniej...
Poszukałem za Ciebie. To czego szukasz jest dostępne na stronie http://prasy-hydrauliczne.pl/ zestaw który Cię interesuje ma nr SPS 06.02 . Z tego co widzę to siłownik hydrauliczny jest taki sam jak ten, który ja używam. Ale już sama przystawka jest inna. Skoro taka cena nie jest dla Ciebie zaporowa to wg mnie możesz brać w ciemno. Ja również męczyłem...
Witam, potrzebuje pomocy, mam vario 614d 2006r, od pewnego czasu zaczął ciężko palić jak postoi, trzeba długo kręcić rozrusznikiem, a jak zaczyna łapać to początkowo na jeden, dwa cylindry. założyłem zaworki jednokierunkowe na przewodzie zasilającym i powrotnym, ale to nic nie pomogło. czy może ktoś zna przyczynę? Dzięki
Witam. Dzięki za zainteresowanie. ze świecami się jako tako uporałem. luźne fajki i dlatego grzał je bardzo długo. problem rozwiązany by najmniej jak narazie, zrobiłem to dosłownie 2 godziny temu. Co do rozrusznika to dzisiaj poruszałem przekaźnikiem tym koło pompy abs i odpalał normalnie czyli możliwe że coś nie łączy i dlatego są takie objawy.Nie...
Witam mam problem z Mercedesem W220 320i auto przyjechało za granicy i z tego co wiem dosyć długo stało . Po przekręceniu kluczyka nie działa radio , dmuchawa powietrza i nie kręci rozrusznikiem tylko nie raz tak na chwile rozrusznik cyknie na pół sekundy , włącza się też na dwie sekundy pompa paliwa . Wyskakuje błąd napięcie zasilania SAM po stronie...
Witam trudno ocenić na odległość,świece masz chyba nowe,ale na próbę możesz zmienić nawet na stare,ale nie podoba mi się rozdzielacz ten od wtrysków tam w tej głowiczce jest taki tłoczek-zaworek i jeśli auto długo chodzi na LPG i nie korzysta się z PB to są z nim problemy.Spróbuj sprawdzić czy do wtrysków dochodzi paliwo,ktoś kręci a ty popuść rurkę.Pozdrawiam
Podczas usterki wybieraka, przytrzymaj kluczyk w pozycji na odpalanie przez dłuższy czas i powinien zakręcić.
Kontrolka zapala się po prze gazowaniu oraz spadaniu obrotów. Zapalam ponownie auto , czasem pali za pierwszym razem, a czasem muszę długo kręcić . Zauważyłem ostatnio ze podczas próby odpalania wskaźnik temperatury wariuje i leci wskazówka do samej góry( czy to problem z masą), drugą sprawą jaka mnie nie pokoi to taka ze czasem nie zapala się kontrolka...
Witam też nie potrafię uruchomić swojego E220 2.2D 97r pompa lucas krótki kabel - objaw mam taki że nie podaje paliwa na wtryski podczas kręcenia rozrusznikiem, natomiast w wężykach nie ma powietrza i paliwo bez problemu płynie przez powrót do baku. Auto długo stało, czy te pompy się jakoś odpowietrza? Jak mogę zdiagnozować problem? Moogio jeśli możesz...
Dokładnie jak kolega wyżej napisał. Ja za to bardzo długo kręcę w obie strony i leje odrdzewiacz. I nie miałem nigdy problemu. Fakt że się bardzo długo schodzi, ale świece się nie urywają. Lub podlewam i zostawiam na noc. A ludzie kręcą że tak powiem na chama i właśnie stąd urwane świece.
Taka uwaga. Samochody te (a przynajmniej w mojej A140stce z roku 2003) posiadają rozrusznik z immobilajzerem, to znaczy, ze specjalny układ elektroniczny decyduje czy kręcić rozrusznikiem i jak długo. W samochodzie tym wystarczy przekręcić kluczyk i zaraz puścić, a rozrusznik i tak kręci do momentu odpalenia silnika. Więc to nie jest taka prosta sprawa....
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Witam Mam mały problem otóż jak samochód postoi przez noc to muszę długo kręcić rozrusznikiem (10 s) zanim zapali odkręciłem rurkę zasilającą listwę wtryskiwaczy i była tam niewielka ilość paliwa. Aby wykluczyć awarię elektryki (zapłon itp) spróbowałem choć tego nie praktykuję odpalić awaryjnie na gazie , samochód zapalił. Diagnostyka nie wykazała błędów...
Tak, skoro auto wcześniej działało. Dodano po 3 I jeszcze jedno, tam używaj minimalnych ruchów (ja mam do tego specjalny śrubokręt z długim, zagiętym ramieniem), nie kręć przypadkiem jak w maluchu....
Witam. Panowie mam pewien problem, otóż nagle przestała działać elektryka tzn nie działają szyby, szyberdach, regulacja foteli oraz składanie i ustawianie lusterek. Miałem problem z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju (trzeba było długo kręcić). Myślałem, że złapał jakieś błędy i odłączyłem aku. Niestety po tej operacji przestały działać w/w urządzenia....
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Witam wszystkich użytkowników elektrody! Piszę do Was, bo już nie mam więcej pomysłów co może być przyczyną mojego problemu, a mianowicie: auto pali na dotyk ale tylko jeśli jest choć troszkę ciepłe. Jak postoi dłużej to muszę długo kręcić żeby uruchomić motor co jest bardzo nieprzyjemnym uczuciem. Sam nie wiem, czy coś jeszcze można zrobić, bo chyba...
Witam mam problem z Actrosem jak wyzej samochód ciężko zapala(długo kręci) paliwo nie utrzymuje ciśnienia slychac jak wraca do zbiornika zaraz po zgaszeniu,również zaraz po zgaszeniu i odpaleniu po sekundzie juz długo kręci ok. 4Sek. I zagada potem pochodzi z 10min nawet jak sie pojezdzi troche to zaczyna zdychać jak się popompuje pomką ręczną to wraca...
Jak długo kręci to wpisuje się brak synchronizacji, dlatego też sprawdzałem wiązke i zmieniałem czujnik. Spawdzałem też na innym vito synchronizacja pojawiła się dopiero jak odpalił.Błędów żadnych. Dodano po 1 Jeśli miałby ktoś jeszcze pomysł to zapraszam, moje się już skończyły. Pozdrawiam
Witam, Kupiłem nowy samochód, ale niestety ludzie z mojego osiedla są strasznie złośliwi i nie raz widziałem że kręcili się przy moim aucie, dlatego chciałbym go jakoś zabezpieczyć przez ewentualnym zniszczeniem. Zastanawiam się czy jest jakiś alarm który posiada czujniki ruchu zewnętrznego? Czyli prosto mówiąc jakby ktoś się za długo przy nim kręcił...
Witam, posiadam Mercedesa Eklasa W210 2002r. z silnikiem 2,2CDI. Mam problem z odpalaniem auta na zimnym silniku. Gdy silnik jest zimny i temperatura około 0stopni na zawnątrz, auto długo trzeba kręcić żeby odpaliło (około 10s). Ważny fakt jest taki że nie świeci się ani na chwilę kontrolka świec żarowych przed rozruchem w trakcie i po. Auto gdy już...
Witam, mam problem z moim Vito, samochód jest z roku 1997rok, silnik 2.3D. Po niedawnym dużym mrozie nie mogłem odpalić samochodu, jak odpalił raz na "zapych" to pochodził chwilkę i sam zgasł, potem już cisza. Teraz samochód bardzo ciężko odpala, długo trzeba go kręcić żeby wogóle zaskoczył,silnik cofa do tylu tak jak pszy benzynie jak zaplon jest zle...
Witam Kupiłem Mercedesa Vito z silnikiem 2300 benzyna+LPG 97rok.Tak jak w tytule mam problem z odpaleniem auta na benzynie.Muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby auto odpaliło. Jak już odpali to pracuje ok. Natomiast na gazie faluje na obrotach i pali jak smok. Dodam że wymieniłem w nim tak:świece, przewody do świec, pompe paliwa, sonde lambde.Nic to...
Odkopie temat.Auto jak w temacie MB clk3.2w208 przed liftem, problem polega na tym że auto bardzo długo kręci zanim odpali, na zimnym sliniku praktycznie za każdym razem, zdarza sie też przy temp. płynu chłodniczego 80 stopni.Wcześniej takie objawy występowały raz na jakiś czas więc wymieniłem czujnik temperatury wody ( tak mi doradzono w warsztacie...
witam pisałem może rozwiązał problem bo mam identyczny. co jeszcze zauważyłem to mianowicie to jak ciepły to często jest ok, stacyjka w porządku, okablowanie także. dodatkowo nieraz ni z tąd ni z owąd zapalają się świece żarowe. co jeszcze ciekawego zauważyłem to jak długo przytrzyma się na kręceniu rozrusznikiem to nie działa a jak tylko delikatnie...
wyciągnąłem rano skrzynkę bezpieczników pod kierownicą i po pierwsze zauważyłem 3 przewody ze zdartą izolacją, które stykały się z kolumną poza tym, ktoś dorobił taki przycisk, jak np. w ciężarówkach do zapalania - podłączył go równolegle do tych dwóch przewodów przy samej stacyjce - jak sprawdziłem, bo przycisk był schowany to służy on tak samo do...
Witam i z góry przepraszam jeśli wbiłem się nie na to forum. Jak w temacie mercedes w210, 300td, 1999 rok. Samochód chodził jak traktor lub klekot jak kto woli. Przestawiłem zapłon czyli przyspieszyłem na pompie wtryskowej i zaczął mruczeć :-) Ale... zaczął lecieć olej na oringu między pompą a blokiem silnika. Pompa wtryskowa zblokowana, wyjęta oczywiście...
Odpalam tylko i wyłącznie na benzynie gdyż jak przełączę na gaz na zimnym silniku to gaśnie od razu nie jest to sekwencja ale gaz chodzi dopiero po uzyskaniu pewnej temperatury. A problem z odpalaniem pojawia się po zrobieniu jakiejs dluzszej trasy np 50 km ciągłej jazdy. Silnik sie zagrzewa i wtedy od pierwszego nie odpali muszę kręcić długo i zawsze...
W mercedesie 124 po trzech dniach postoju okazało się, że jest całkowicie rozładowany akumulator. Akumulator jest na gwarancji i ma dopiero 4 miesiące. Po sprawdzeniu okazało się, że przyczyną rozładowania były zwarte (sklejone) styki przekaźnika załączajacego podgrzewanie kolektora dolotowego. Po otworzeniu maski napięcie akumulatora wynosiło 0,02V...
Jak długo nie możesz odpowietrzyć to popuść śruby mocujące wtryskiwacz - wtedy rozrusznik ma lżej kręcić przez co można dłużej nim kręcić. Po kolei wygląda to tak: odpowietrzenie pompką ręczną, poluzowanie wtryskiwaczy i przewodów do nich, rozruch do momentu pojawienia się paliwa na przewodach. Potem wszystko dokręcasz i uruchamiasz. Jeśli nie chce...
Witam. Niekiedy prócz kręcenia kierownicą konieczne jest podpięcie pod tester , ustawienie jazdy testowej adaptacyjnej (po kilku metrach jazdy na wprost dalej po łuku).Może też się udać po dłuższej jeździe (normalnej).W większości przypadków udaje się tak jak wspomnieli koledzy -po kręceniu.
Witam! Od pewnego czasu mam problem ze swoim Mercedesem,auto długo kręci i nie chce odpalać,ma taki objaw jakby był zapowieterzony lub nie mialby paliwa,i swieci sie kontrolka EPC.Odpalam go z Plaka,zapala i jeździ ale po wyłączniu silnika spowrotem nie chce odpalic.byłem na komputerze Pokazało mi błąd P1107. Ropznanie problemu pokazało : -za duze cisnienie...
Witam. Pozwole sobie podłączyć się pod temat. Ja mam problem opisywany przeze mnie w innym temacie tzn. auto po nocy za pierwszym razem długo kręci zanim odpali. Jak już odpali to cały dzień pali od strzała.Wymieniłem wtryski, świece żarowe, odmę, sterownik świec żarowych, zawór ciśninia paliwa na listwie CR, filtr paliwa 2 razy i dalej to samo. Dzisiaj...
Witam serdecznie autko jak w temacie problem polega na tym że nie chce palić diagnostyka pokazała czujnik położenia wału ale ani jego zmiana ani sprawdzenie przewodów nie przyniosły skutku system jest zasilany paliwem przez pompy jedno sekcyjne podobnie jak w mercedesie nie ciekną zawór zwrotny wymieniony i paliwo jest utrzymywane w układzie dodam jeszcze...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
rzałki grzałkami, nie montowałem i nie wiem więc sie nie wypowiadam. ale pomyślał ktoś o ustaiwieniu pompy paliwa. wiem ze w starszych autach to podstawa ( napewno grupa vw) podejrzewam zę merc też. poprostu dobre usawienie czasami czyni "cuda". ja tak mialem, diesel jak był zimny to palił na obrót, a jak ciepły to długo musiałem kręcić. wkońcu trafiłem...
jak masz drugi klucz to sprawdz to drugim kluczem Jeden klucz jest niestety Dodano po 13 może być że ktoś coś podmienił i nie jest to zsynchronizowane z całą resztą Nie, niekt nic nie podmieniał. Auto pojechało w trasę i po zaparkowaniu nie odpaliło. Następnie zostalo zaprowadzone do miejscowego mechanika który (nie wiem po co) sprawdzał czy paliwo...
Witam mam problem z odpaleniem mercedesa c klasa 2,2cdi tzn zapali i po 3sek zgaśnie,pózniej po długim kręceniu rozrusznikiem bywa ze zapali.Problem pojawił sie teraz kiedy jest zimno czy ktoś miał podobny kłopot z góry dziękuje za rady..pozdrawiam Dodano po 2 Witam mam problem z odpaleniem mercedesa c klasa 2,2cdi tzn zapali i po 3sek zgaśnie,pózniej...
Po kolei. Przedstawiony pojazd to typowy przykład jak źle dokonać zakupu. Nie piszę tego aby Cię obrazić tylko abyś miała świadomość co usiłujesz zrobić. Pojazd jest przeznaczony do jazdy po kostce/chodniku. Sprzedający skupił się na najmniej ważnych aspektach w opisie. Światełka, przesuwana kanapa, LICENCJA MERCEDES etc. tylko po to żeby odciągnąć...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Wyjąłem wszystkie świece, przeczyściłem wszystkie połączenia świec rozrusznika, klemy akumulatora. Teraz mam wrażenie że rozrusznik szybciej kręci i nie rzuca aż tak bardzo silnikiem.Temat zamykam.
Witajcie, Tym razem znajomy poprosił mnie o pomoc z TIR-em, nigdy nie miałem z tym do czynienia, więc chciałem podpytać, co jest najistotniejsze, aby on zapalił. Silnik V6 na takich, jakby pompowtryskach - pompki są na wałku rozrządu, a wtryski są elektrycznie sterowane. To już ogólnie długo stoi, naprawiali tam silnik, bo stukała panewka, może potem...
Z tego co doczytałem to 30 sekund jest dogrzewania po uruchomionym silniku. Gdzie tak doczytałeś? Pierwsza generacja przekaźnika nie miała dogrzewania. Pojawiło się później, jak zaczęły się pojawiać normy ekologiczne dla diesli. Tu masz tabelkę: https://obrazki.elektroda.pl/8795340800_... piszesz, że świece grzeją przez 30sek, a zgodnie...
Dziękuję za podpowiedź. A jakim sprzętem do Mercedesa można coś sprawdzić (jeśli to nie tajemnica)? Chciałem obadać licznik bo już nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu. Problem jest z odpalaniem auta jak jest zimne (rano). Trzeba długo kręcić by zapaliło. Świece żarowe sprawne. Zostały wymienione z innego LT który pięknie pali: przekaźnik świec,...
A użyłeś tam jakiegoś STD_LOGIC_VECTOR o długości 32 bity? Bo jak tak to możesz spać spokojnie :D No to mnie zdruzgotałeś, nie pamiętam czy użyłem! Teraz już na pewno nie będę spał spokojnie, tylko leżał i myślał. # Opowieść Wigilijna :) . Możecie to potraktować jako kolejny żart, tym nie mniej rzecz wydarzyła się naprawdę. Jest tak pokręcona jak kraj...
Mercedes Sprinter z 2001 roku wyjechał z garażu, został zgaszony i więcej nie odpalił. Wychodzi błąd P1630-032, "rozruch nie uwolniony", uszkodzenie WSP. I teraz pytanie - czy można podstawić inny moduł WSP i próbować go zaadaptować czy nie bawić się z modułami tylko od razu kupić emulator? Jakie macie doświadczenia z emulatorami? Zdają egzamin na dłuższą...
a więc tak jestem posiadaczem mercedesa w123 przebieg 270 tyś i problem jest następujacy wcześniej ładnie palił jak był zimny a teraz ni groma jak się kolektor wydechowy zagrzeje od dłuższego kręcenia to wtedy zapali a jak silnik jest ciepły to na dotyk a i jaki olej do skrzyni biegów i do tylniego mostu ??
witam posiadam vito 99 rok 2,2 cdi i mam taki problem ze czasami po odpaleniu po chwili zgasnie i nie można go odpalic, czasami po długim kręceniu odpali ale rzadko lecz po podpięciu przewodów z drugiego akumulatora odpala po chwili
Jeżeli na wysokich obrotach pali, a na małych się dusi, to mogła spaść ta rurka pod rozdzielaczem paliwa. Układ ssący jest rozszczelniony i nie ma wystarczającego podciśnienia w kolektorze żeby otworzyć klapę przepływomierza. Na czujniki nie patrz, to jest prymitywny, mechaniczny wtrysk ze wspomaganiem elektroniki. Jak motor jest ciepły, to możesz cały...
Witam. Posiadam mercedesa S clase 320 CDI z 2001 roku. Powstał problem tego typu że podjechałem autem do sklepu i po powrocie samochód nie chciał zapalić. Lecz gdy kręcę go dłuższy czas auto załapuje i silnik pracuje bez zarzutu.Tak jakby się zapowietrzał lub paliwo się cofało. Co może być przyczyną??? proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Nie da się połączyć dwóch głośników bez zwrotnicy tak, aby grały poprawnie (płaska charakterystyka). Dwóch głośników o różnym paśmie przenoszenia (np. wysokotonowy i średniotonowy), rzeczywiście nie da się połączyć ze sobą bez zwrotnicy (przynajmniej ja nie znam takiego przypadku) i to jest słuszna uwaga, ale to nie oznacza jednocześnie, że takie połączenie...
Witam. Też mam taki problem od niedawna . Auto to Mercedes W211 kombi z silnikiem 2.2 CDI i automatyczną skrzynią.Niestety u mnie odpala tylko raz po dłuższym postoju ,a jak się zgasi to już nie kręci rozrusznikiem. Na wyświetlaczu komunikat ABS,ESP inoperative . W necie nic nie znalazłem. Niedługo jadę do elektryka to może będę coś wiedział.
Witam.Zakupiłem mercedesa ml 270 cdi.I mam następujący problem.po dłuższym postoju musze strasznie kręcic żeby go odpalic jesli juz odpali nastepnym razem odpala bez zarzutu.zauważyłem równiez że jak jest niska temperatura to podczas rozruchu cieknie paliwo z pompy wysokiego cisnienia podkresle ze cieknie tylko przez chwilke i pózniej przestaje(jeżeli...
zakładałem zawory nie raz i nigdy pompka nie padła.pamietaj o zaworze zwrotnym bo kiedys w samochodzie miałem przypadek że brał paliwo z powrotu.Następna rzecz jak zamontujesz zawór przed filtrem to mimo ze zawór zadziała to jeszcze będzie chodził silnik przez 1 min około,jak wreszcie zgasnie to będziesz musiał dosyć długo krecić żeby pociagnol paliwo...
Witam. Szukałem na forum ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi. Moj w203 c200k 2000r. sedan długo kreci nim zapali. Kiedy go kupilem rok temu lekko szarpał,postanowilem wymienic mu swiece irydowe (co ciekawe byly lekko dłuższe od tych zamontowanych,dłuższy gwint)lecz od tej wymiany samochód zacząl długo krecic nim zapali. Moje pytanie-czy to zbieg okolicznosci...
Mam problem z odpaleniem przy -5 spn. Przy 0 tem. kontrolka świec żarowych pali sie krótko i samochód odpala bez problemów, ponizej zera kontrolka pali sie dłuzej i trzeba długo krecić zeby odpalił a poniżej -5 nie odpala wcale.Czy jest jakiś czujnik temperatury sterujący swiecami ,przekaźnik słychac działa świece sprawne błedów brak.
problem nie jest stały jak chce odpali na dotyk nie zależnie ciepły czy zimny a jak nie chce trzeba długo kręcic to powoli zaczyna załapywać świece żarowe i załącznik oki siłownik od gaszenia działa zawór przy stacyjce też dobry przewody podciśnieniowe drożne co jeszcze można sprawdzić:?::cry:
zdjąć jego to tragedia i nie mam pojęcia jak go zdjąć według mnie to całą deskę trzeba zdjąć aby się do niego dostać choć może się mylę Nie przesadzaj - lata temu wyciągałem ten sterownik i demontaż deski nie był konieczny. Dla wygody można sobie wyrwać prawy nawiew (ten przy drzwiach). Tak: wyrwać. Podważyć i wyjąć. mysle ze zawór listwy jest problemem...
Hmm, auto pojechało w trasę beze mnie teraz, więc nie mam przez parę dni do niego dostępu, ale wydawało mi się, że tam na szynie jest sensor ciśnienia, a ten regulator gdzieś przy pompie. Niestety jedyna dokumentacja serwisowa, którą posiadam jest w języku rosyjskim, którym władam co najwyżej miernie. Nie znalazłem tam (co nie znaczy, że jej nie ma)...
Jak w temacie: Mercedes C200 Kompresor z LPG. Instalacja KME, reduktor Gold Turbo, wtryski Hana. Auto na gazie chodzi idealnie i bezproblemowo. Jedyny problem to odpalanie po dłuższym postoju, np. kilka godzin. Muszę długo kręcić rozrusznikiem. Po konsultacji z gazownikiem i suportem KME zmieniłem oring na zaworku bezpieczeństwa i wyczyściłem kanałek....
Witam, Posiadam Mercedesa 2.0 benzyna, gaz 1988r. Od jakiegoś czasu mam problem z elektryka, gdy włączam w samochodzie kilka urzadzen ktore potrzebuja wiecej prądu samochod gasnie i długo trzeba krecic silnikem żeby zapalił, najczesciej dzieje sie to gdy włacze wentylator i ogrzewanie tylnej szyby. Byłem w kilku warsztatach ale nie potrafia zlokalizowac...
Witam wszystkich, mam problem z moim mercedesem sprinterem 312 silnik 2.9 1999rok. Mianowicie samochód działa bez problemów do czasu aż przejedzie dłuższą trasę. Po minimum godzinnej jeździe oraz próbie ponownego rozruchu samochód kręci, natomiast nie jest w stanie odpalić. Sytuacja wygląda tak że muszę odpalać go kilka razy aż coś wkoncu zaskoczy i...
- Coś było o konkurencjach olimpijskich – Lidki ton też brzmiał zupełnie normalnie. – Jakiś rzut młotem, czy dyskiem… nie zrozumiałam dobrze, czy to miała być lekka atletyka, czy może ciężka… - Przygotuj się raczej na ciężką! – Dorota nawet nie mrugnęła powieką. – Dodaj też zapasy i to nie tylko z suszu owocowego!...
Podejrzewam P0340 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit Range/Performance 0001 nic nie mówi, to jest auto z 2006 wiec EOBD lub OBDII, co za tym idzie kod powinien być Pxxxx, P0001 dotyczy całkiem czego innego. Widziałem już takie przypadki z P0341 w tych mercedesach, ale osobiście nie znam nikogo komu udało się to rozwiązać :-( Ludzie piszą że ten...
https://obrazki.elektroda.pl/1095713600_... Wcześniejsze losy bohaterów można znaleźć tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... ® Wszelkie prawa zastrzeżone ****************************************... Stefan pewną ręką prowadził samochód, trochę nawet przesadzając z prędkością. Cóż, tak jeździł...
Witaj Tak, na wyświetlaczu pojawiają się ikonki ładowania - akumulatory z numerkami w środku. Jeśli idzie o kable z przodu w skrzyni pod kierowcą to wsadzone są w gniazda na samym dole tej skrzyni za takimi dodatkowymi niskimi dzwiczkami. Jest tam też taka skrzynka w dwoma długimi czarnymi wtyczkami u góry i dołu. Jest ona pierwsza z lewej strony. Coś...
długo kręcić odpalić master długo kręcić renault długo kręcić
toyota avensis odpalać bezpiecznik zasilacza komputera projekty skrzyń
pioneer sx205 tester rezonatorów kwarcowych
Podłączenie grzałek g1, g2, g3 przez przełącznik obrotowy Skrzynia CVT w Suzuki Swift 2024: Model i Specyfikacja