Oba kable pod śrubę tą na 13 klucz.
https://youtu.be/wuMwoL5LzGU?si=zjWy9e5B...
30 - czerwony 58 - szaro-niebieski 31 - brąz 49 - czarno-zielono-czerwony 49a - czarno-zielono-biały R - czarno-zielony L - czarno-biały 15 - czarno-czerwony
Witam, nie działa mi podgrzewanie kabiny ktore włącza się poprzez nacisnięcie przycisku na panelu w środku auta, prawdopodobnie, klawisz którym chcesz ogrzać kabinę służy do dezaktywacji dogrzewacza silnika celem wykonania jazdy ekonomicznej .
Masz problem z ładowaniem małego aku,ten przekaźnik na podszybiu ma dwa czerwone kable jeden z dużego, drugi z małego, najprawdopodobniej masz uszkodzony bezpiecznik typu midi chyba 150a w nogach pasażera.
H https://filmy.elektroda.pl/63_1703976577... Hej Dziś podłączyłem na próbę to urządzonko i powiem ze jestem bardzo zadowolony z dźwięku. W realu brzmi jeszcze lepiej. Dzięki jeszcze raz za pomoc. Pozdro
Możliwe że ktoś zrobił przeróbkę pod przełącznik VAG albo inny wynalazek dlatego nowe nie działają W sumie prosta robota, tam idą 3 kable, na zero nic nie powinno łączyć więc masz te kable źle podpięte już na starcie. Jesteś wygodny chcesz tylko pstryk kostkę i pojechał a tutaj ktoś namieszał i trzeba się przyjrzeć co z tą kostką jest nie tak bo obstawiam...
jak w skrzynce sie przedostać do środka auta bo tam nie widzę żadnego wolnego miejsca. Ale jakiego miejsca tak usilnie szukasz? Zobacz na swoje zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/9699212300_... Czerwonymi kółkami zaznaczyłem otwory, którymi bez problemu można przeprowadzić kable z przestrzeni pod maską do kabiny. Zaznaczam jeszcze...
W takich przypadkach zaczynam od sprawdzenia wiązki pomiędzy silnikiem i skrzynia - od spodu auta. Tam jest zarówno kabel ze stałym zasilaniem i ten "po stacyjce". Tam bardzo często ulega uszkodzeniu izolacja kabli, a potem naturalna koleją rzeczy kable zgrzewaja sie ze sobą.
jak na schemacie, po CAN'ie mruga TYTAN DS400CAN w seo niestety trzeba ciągnąć kable do przodu
Cześć O poprzecieranych wiązkach na silniku było już na forum kilkakrotnie - słabo z szukania. Tym bardziej w pierwszej serii, gdzie są karbowane peszle które przecierają pojedyncze kable wiązki - aż do ich przerwania włącznie. Dodatkowo wsporniki wiązki na silniku i na przejściu z silnika na nadwozie.
Najczęściej gniną kable przy wtyku sprężarki lub/i czujniku temperatury. Awarie samej sprężarki także się zdażają. Przy 0,5bar też się uruchomi, ale nie będzie chłodzenia.
Podłącz kable brązowy i brązowy z czerwonym do pinów 8 i 9 w commandzie.
Wyciągaj akumulator i daj do sprawdzenie lub załóż inny. Nie odpalaj na kable bo to nic nie da. Masz podstawić inny akumulator. To że niby nie było z nim problemu ale jednak był bo samo auto to sygnalizowało.
100% masz do wymiany sterownik silnika ECU. Musisz kupić dokładnie ten sam numer seryjny co masz i dać do zakodowania. Ewentualnie ecu stacyjka plus kluczyk, ate to więcej roboty. Kodowanie ecu trwa godzinę tylko musisz znaleźć magia. Tak czy inaczej napewno wina sterownika. Spróbuj odpalić na kable z drugiego samochodu bo tak czasami działa
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Największy sterownik w skrzynce bezpieczników, przy błotniku. To, że świecą, to jeszcze nie wszystko.Sprawdź żarówki pozycyjnych: z przodu MUSZĄ mieć 4W, z tyłu 10W. Tablicę rejestracyjną sprawdzałeś? Czasami przełamują się kable przy zawiasie klapy.
4150: czujnik ABS lewy przód sygnał nieprzyjmowany. sprawdź koronkę ABS, luz na łożysku, jeśli wszystko będzie dobrze zmień czujnik. 4049: czujnik ABS prawy przód zwarcie lub przerwany obwód. sprawdź czujnik i kable do sterownika.
Sprawdź kable w harmonijce na przejściu z drzwi do nadwozia. To już niestety wiekowe auto ;)
Przyczyn takiego stanu może być sporo - najlepiej jakbyś podjechał gdzieś do speców od Merca którzy posiadają dedykowany do Mercedesów interface Star Diagnosis. To co możesz zrobić na szybko: - zajrzeć do skrzynek bezpieczników pod maską czy tam przypadkiem nie ma wilgoci (nie wymieniona w porę wtyczka przy automatycznej skrzyni biegów i sączący się...
3620 - awaria czujnika wody kondensacyjnej (radzę zwrócić również uwagę na kable w pobliżu czujnika) 3720 - awaria wskaźnika zużycia okładzin hamulcowych
Czy powinno pokazać się jakieś ostrzeżenie kiedy wypięty jest pierwszy stopień? Wystarczy spojrzeć w instrukcję obsługi modelu W220: https://obrazki.elektroda.pl/9760655400_... Czy to będzie to? Jak sądzisz - po co kable w instalacji elektrycznej mają kolory? Prawdopodobnie po to, żeby elektrykowi było weselej w pracy :-/ Ze zdjęcia...
Błąd HM tak jak pisze kolega, czujnik ciśnienia w lewej poduszce, lub wiązka do HM. Zwróć uwagę także na prawą stronę, zdarzają się zamienione kable miejscami, a Texa też zawsze prawdy nie mówi. W retarderze zaczął bym od wymiany oleju. Skoro błędów brak.
Mam :P http://obrazki.elektroda.net/29_12786289... No więc kolego masz Tylko linię K i zasilanie i masę czyli 3 kable ci starczą o rozpiskę pinów napisz na PW do mnie P.S W dokumentacji KTS-a to jest :P
1.Wielokrotne zamykanie i otwieranie jest sposobem sygnalizacji dla użytkownika, że coś jest nie w porządku. 2.Pomocne dla diagnozy jest sprawdzenie, czy po takim wielokrotnym zamykaniu/otwieraniu wszystkie drzwi zostaną zamknięte. 3.Wszystkie siłowniki (oprócz baku) są sterujące 4.Jeżeli nastąpi opór mechaniczny któregoś z zamków, (siłownik jest zbyt...
Trochę to dziwne. Sterownik już był wymieniany, tak piszesz w pierwszym poście. Immo nie gasi silnika. Uszkodzony czujnik wałka rorządu lub kable od niego również nie gasi silnika. Nie życzę ci tego ale problem chyba wróci.
Są 3 bo jeden idzie do komputera drugi do licznika a trzeci pewnie jakiś wysokoprądowy do wentylatora, odpinaj po koleji i jeśli są 2 kable to powsadzaj opornik 1k dojdziesz do tego prosty temat licznik na pewno nie jest uszkodzony skoro raz działa raz nie.
Na kostce iso nie ma wyjścia na subwoofer. Przeważnie z samego radia, albo z jego przejściówki wychodzą kable chincz do sub. Nie wiem jak tam leży instalacja ale wygląda na to że jeżeli nic nie wychodzi, to po prostu subwoofer jest podpięty pod tylne głośniki, i po prostu wepnij nowe radio.
Na początku myślałem ze wina przekaźnika, jednak kiedy kupiłem na szrocie problem był taki sam. W przekaźniku są 3 kable jeden to masa Trzy kable to ma takie ustrojstwo w liczniku ktore wyglada jak przekaznik, ale przekaznikiem nie jest. Jego zadaniem jest tylko "klepanie" w takt dzialania kierunkowskazow i z daleka widac, ze nie ma zadnych stykow....
pneumatyczne a które kable z centralki do zamków powinny iść ? i gdzie najlepiej się wpiąć ? https://obrazki.elektroda.pl/3606719200_... https://obrazki.elektroda.pl/1160304700_...
Do silnika napewno nie idzie i napewno wraca do sterowania bo silnik jest sterowany przekaźnikami. Zobacz że kable od silnika dochodzą do sterownika tam są 2 lub trzy przekaźniki od sterowania silnika. Dodano po 1 W silniku masz jeszcze krańcówki sprawdz je najpierw.Jak są padnięte to miłej wymiany. ;-)
Kółko z wykrzyknikiem to problem związany z hamulcami. Świeci się w kilku przypadkach. Pierwszy to kable od zużycia klocków hamulcowych, wielu ludzi zakłada klocki bez czujników odcinając kabel, kontrolka zaświeca się przy deszczowej pogodzie lub w zimie, gdy obcięte kable oblepiają się wodą, Na kontrolce jest +24v po stacyjce, zapala się kiedy "drugi...
Przewód czarny/fiolet to jest zasilanie wycieraczek, złącze/zacisk 15 oznacza napięcie włączane po zapłonie, czyli trzeba wyciąć przewód czarny/fiolet z tablicy bezpieczników i podać na niego napięcie z zacisku 15 (czyli po zapłonie). Oczywiście sposób ten pomoże o ile nie są gdzieś kable czymś przyciśnięte, przetarte do masy i dzieje się to co się...
Lochy jeszcze u mnie w garażu nie było a bym chciał.Jak mówiłem do tego cacka nie da się założyć byle czego by miało atest.Musi być konkretny alarm.To nie stary Volkswagen gdzie można wsadzić wszystko.A co chodzi o CAN'a to było to nie tak dawno na forum.Są to dwa kable skręcone ze sobą po których komunikują się ze sobą różne urządzenia samochodu np.klima,radio...
Rączka ma dlatego kształt rączki, bo obok akumulatora jest mało miejsca. Jeżeli mocowanie by było w kształcie blaszki (tak jak w innych akumulatorach) to po odkręceniu ręką byś go nie wyjął. Z założeniem też był problem. A tak komfortowo wyciągasz uchwyt za rączkę. Swoją drogą na środkowym zdjęciu widać przy uchwycie jedną ze śrubek mocującą go do podłogi...
Najpierw luknij, czy nie zassało Ci zbiornika. Powodem takich sensacji często jest zatkane odpowietrzenie. Jeżeli zbiornik jest odkształcony, to opiera ścianką o pływak. Akurat w sedanie jest dosyć duża odległość od ścianek zbiornika do rury czujnika. Zbiornik musiałby być naprawdę "naleśnik" żeby uszkodzić czujnik. Oczywiście po drodze jeszcze wężyki...
czy faktycznie to wszystko co trzeba zrobić w wersji z 2012 roku Dla wersji przed- i poliftowej jest ta sama procedura. trzeba tylko zamontować sterownik Nie jest potrzebny żaden sterownik. co dokładnie trzeba przeprogramować w komputerze Kodowanie odbywa się on-line jako tzw. "SCN coding" W tym konkretnym przypadku do sterowników CDI oraz ESP zostaje...
aby wysterować centralny zamek trzeba podłączyć wyjście c.z. do pompki kutra znajduje się w bagażniku ( masa pod przekaźnik pompki sygnał ok. 1,5 sekundy) o domykaniu zapomnij
Po pierwsze czy radio podaje plus z przewodu REMOTE (niebieski przewód w kostce radia) załączające wysówanie anteny. Po drugie czy wogóle w jest tam zwijacz anteny zskoro kable wiszą w bagażniku. Mechanizm wysówający antene ma stałę mase przeważnie z karoseri, stały plus 12V, i sterowanie czyli kabel ktory idzie od radia z zacisku REMOTE
Ja bym zaczął od sprawdzenia wiązki w gumowej przelotce drzwi. Standardowa usterka, kable się łamią od otwierania.
Opisałem kable jak są zalutowane w piny
W jakim sensie normalnie? Z akumulatora oczywiście, ale chodzi mi o to, żeby nie latać z naładowanymi akumulatorami do busa jak nie chce odpalić, tylko zeby stały przy prostowniku dwie naładowane sztuki w piwnicy powiedzmy i w razie awarii, zamiast targać je do auta ciągnę same kable.
Mam ten sam problem w Actrosie Mp4 , u mnie wystepuje bład 8F0203 i 8E0203 czyli zawór elektromagnetyczny iglicy 4 i 5 cylindra sygnalizuje usterke przekroczenia czasu, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu samochód jedzie przez jakis czas normalnie i znowu wskakuja mu te 2 błędy, Wtryskiwacze wymienione, kable i sterownik MCM sprawne, co może byc konkretna...
Witam wcześniej było już napisane jest to wtyczka o oznaczeniach 205839-3 , niestety sprzedawane w częściach, a można kupić choćby tu http://www.tme.eu/pl/katalog/zlacza-okra... albo poszperać w goglach, choć koszt też jest. pozdrawiam i powodzenia TEXA fajny sprzęt ale kable i wszelakie...
Po pierwsze: świece, kable do świec, wiązka elektryczna i wymiana przewodów przepustnicy — to, jak zrobisz to, autko ożyje. Powodzenia
No właśnie już się gubię, to jest jakiś normalny objaw w przypadku gdy wiązka na silniku gubi masę? Ogólnie sterownik silnika podłączyłem i zauważyłem że odpięcie tej wtyczki (oznaczonej jako C) powoduje właśnie spadek tego napięcia do 0 (obrazek na dole). Kable z tej wtyczki nie idą na wiązkę wtrysków tylko rozchodzą się i idą do zaworów airmatic'a...
Znalazłem wzmacniacz tylko nie ma na nim zasilania. Czy wszystkie trzy kable połączone sa bezpośrednio z modułem sam rear w bagażniku? Bo próbowałem robic test ciągłości obwodu i nie znalazłem na zadym pinie przejścia
Witam, znajomy chciał odpalić auto na kable i źle je podpiął. Podał 24V na jeden aku, i w układzie powastało 36V. Po tym zabiegu wyświetlało aktywny błąd BS 1202, podmieniłem sterownik i teraz wyswietla aktywne błędy bs 1203 i 7512. Jest ktoś w stanie poratować schematami zasilania sterownika, oraz poradzić gdzie szukać usterki ? VIN WDB9500361K754379
Źródło z forum mercedesa podaje kilka możliwości: https://mercedes.auto.com.pl/forum/viewt... Radar i ESP są podpięte do jednej z sieci komunikacyjnej auta określanej jako Chassis CAN. Jeżeli auto było w ASO to mają oni dostęp do literatury serwisowej w której identyczne lub podobne przypadki i ich przyczyny są opisane. W przypadku zakłóceń...
http://obrazki.elektroda.pl/2362867900_1... Witam! Chciałbym pochwalić się moją pierwszą konstrukcją która niebyła wykonana "na chwilkę, a potem się pomyśli". Jest to subwoofer do Mercedesa W168, czyli popularnej A-klasy, na bazie głośnika Hertz DS-250. Założenia: Kiedy auto trafiło w moje ręce, zostało wymienione radio na starego Soniaka...
kable mercedes kable przepływomierza mercedes mercedes kable zapłonowe
light controller przecinanie kabla drabina jacoba schemat
analizator widma regulamin forum
Jak zwiększyć dawkę paliwa w silniku? Porady i metody Rezystor w probówce neonowej: wartości i funkcje