Witam. Jest to rezonator SAW. Pracuje najprawdopodobniej na 432.92MHz. Zobacz tu [url=http://www.rfm.com/products/spec_sh... Pozdrawiam Janek.
mogła się skończyć całkiem ,mogę naprawić ale trzeba wysłać.
poszło na PW
Grube plus razem na śrubę M8 klucz 13 rozrusznika.. Cienki na śrubę M6 klucz 10 , sterowanie elektromagnes
Dzięki, ale kluczyk tzw. rybka otwiera i zamyka samochód. Po włożeniu do stacyjki zapala się główny zegar na tablicy rozdzielczej. Czy to ma jakiś wpływ na rozpoznawanie kluczyka??? Otwiera i zamyka pilot radiowy, to niezależne od blokady startu urządzenie mimo że w jednej obudowie klucza. To że zapala się zegar po włożeniu klucza to też nic nie znaczy....
Uszkodzeniu uległa stacyjka . Kolega z naszego forum naprawił i wszystko działa prawidłowo . ( Jak ktoś będzie potrzebował namiar to na pw )
Witam, U mnie dziala tylko przycisk na srodkowym tunelu, czy to nim mam przyciskac 5 razy??
Nie dopiszesz nowego przy pomocy SD. Klucz dostaje fabrycznie zestaw 250 kodów i nie ma późniejszej możliwości żeby ten zestaw zmienić. Przynajmniej o takim magiku nie słyszałem. Klucz stanowi fabryczny komplet z odbiornikiem (ten sam zestaw kodów)
Witam. Z instrukcji, którą ja widzę dla tego silnika, to ten mały klucz wystarczy. http://obrazki.elektroda.pl/1278958000_1...
Jest na klucz 27 lub 24 nie pamietam.Jest chyba taki sam jak od tachografu wygladem.
Zakodowac klucz lub off ale o tym nie mozna na forum.
Witam kolego dostałeś ten element gdzieś jeżeli tak to podaj gdzie albo jak to naprawiłeś.Pozdrawiam
Dla potomnych. Winna była spalona wiązka (jeden przewód od stacyjki zwarty do zasilania pod skrzynką bezpieczników pod maską)
Proszę wybaczyć, absolutnie się nie naśmiewam - ale pisze Kolega, że dysponuje SD4... a nie wie nawet co oznacza klucz... instrukcję trzeba przeczytać! Klucz w prawym dolnym rogu oznacza że jest jakaś usterka - np. poziom oleju zły, albo spalona żarówka albo inne - zazwyczaj rodzaj usterki pokazuje się po włączeniu kluczyka, później można go znowu zobaczyć...
Najpierw jak kolega mówi podłącz się bezpośrednio plusem pod rozrusznik a masą na silnik. Silnik był z rozrządem czy sam składałeś rozrząd? Załóż klucz na koło pasowe i sprobuj ręcznie obrócić silnikiem. To że go przepchałeś na biegu o niczym jeszcze nie świadczy. Wykręć świece żarowe albo wtryski i sprubuj zakręcić wtedy powinieneś obracać bez wysiłku....
można przypisać całkowicie czyste transpondery,czy to tylko online? W ASO można wziąć klucz z półki w magazynie i go zaprogramować on-line poprzez SD Ale do tego potrzebny jest numer podwozia. Czy to auto ma numer podwozia?
Kolego Krzysiu , ten fachowiec z Mercedesa , tak powiedział ,że tam jest ciśnienie? To chyba zle przetłumaczyłeś z j.niemieckiego. Nazewnictwo tego zaworu obejściowego jest różne , spotykane na forum ,nawet nazywają to silniczek krokowy , albo zawór wolnych obrotów. Moje pytanie było o ciśnienie , nie klucz i nie dawaj rad podpierając się "fachowcem"...
Auto najprawdopodobniej blokuje fabryczny immobilizer, jeżeli te lampki mrugają to sygnalizują błąd w systemie, nierozpoznany klucz lub słabe baterie - musisz sprecyzować jak mrugają i czy masz pilota do tego auta.
Witam Masz rozprogramowany sterownik w bagażniku. Prawdopodobne przyczyny to 1 Ktoś się bawił blokadą programatora 2 Uszkodzona zębatka w automacie zamykającym 3 Tak jak pisałeś padł przełącznik ale na to bym nie stawiał to jest mercedes Regulacja polega na synchronizowaniu ustawień. W bagażniku po lewo jest silnik . Masz tam sześciokąt klucz 17 do...
Witam mam pytanie mam Mercedesa A klasa w168 mam podobny przypadek tylko w moim sie zyświetliło klucz zegar i -10 proszę o pomoc bo nie wiem jak to usunać
Problem tkwi w tym, że zaginely Mi kluczyki i jestem w czarnej ... Możecie, podpowiedzieć by Mi ktoś mógł jak sobie poradzić najlepiej i najszybciej z tym problemem... Z góry dziękuję
Witam. Kolega dobrze opisał Ci regulację ręcznego, ja chcę dodać, że jest jeszcze jedna regulacja w vitku. Jest pod samochodem w tylnej części w miejscu gdzie rozchodzą się linki na oba koła, jeżeli linki nie były nigdy wymieniane są z pewnością rozciągnięte i nawet dokręcenie regulatorem przy szczękach do opory nic nie pomoże. Jak nie pomoże regulacja...
racja jest to napinacz i mozna go wykreci tylko wiadomo na zgaszonym silniku. jest tam uszczela miedziana i mozna ja zmenic tylko musisz go wykrecic czałego chyba klucz 27 a ta na imbus to stuba od samego napinacza. tam jest sprezyna i bolec
Objawami nieprawidłowego podłączenia może być jak najbardziej opisywany przez kolegę brak prawidłowych wskazań zegara, mianowicie radio w większości przypadków ma stałe zasilanie oraz zasilanie po stacyjce, zamiana tych przewodów pozwoli na normalną pracę radia, problem pojawia się w momencie gdy wyjmiemy klucz że stacyjki, tam gdzie prawidłowo powinno...
Kolego troszeczke chyba sie nie rozumiemy. Po pryśnięciu się poprawiło i cały dzien było ok. A po weekendzie nie widzi klucza. Elektrycznie sie nie odzywa. A to że WD40 wypłukuje smar to ja wiem,ale to nie ma chyba nic do tego że nie widzi klucza. Czekam na star diagnoze,miała dojechać dzis ale niestety dopiero jutro kumpel podjedzie.
W wersji z poduszką powietrzną trzeba odkręcić dwa wkręty imbusowe od tyłu kierownicy , w wersji bez poduszki chyba jest tak samo. W kierownicy od spodu są dwa otworki w które należy włożyć klucz imbusowy. Niestety nie pamiętam czy 6 lub mniejszy. A co się tyczy samego przełącznika , to dysponując lutownicą i mając trochę zacięcia do majsterkowania...
Może ten opis pomoże!!! Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem! 1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić...
Oto rozwiązanie tego problemu ;) Jak wsiadziesz do auta, Wsadź kluczyk, włącz zapłon tak by podświatliły się kontrolki i szybko dwa razy naciśnij górny guzik po lewej koło kierownicy , szybko wyłącz zapłon i szybko naciśnij ten sam guzik trzymając go i włącz zapłon tak jak był. Trzymaj ten guzik jeszcze przez około 10 sekund do usłyszania pipnięcia....
Miał ktoś podobny przypadek ? Mercedes w208 klucz dodany za pomocą keytool plus, sam klucz z xhorse (z innymi nie miałem podobnej sytuacji). Po około miesiącu od dopisania zaczynają sięproblemu mianowicie po odpaleniu samochodu jedyne co działa to prędkościomierz, pozostała część zegarów nie reaguje. Na oryginalnym kluczu działa wszystko. Co może powodować...
Witam. Auto jak w temacie. Czy 3 czy 4 ? Bateria wymieniana pod klapką a nie wyciągany moduł.
2 lata temu wymieniałem na nową - kupioną na allegro razem z "fajką" 115zł wpisz na allegro w wyszukiwarce któres z tych słów Mercedes rozdzielacz wtrysku kalosz kołnierz Dodano po 1 sam wymieniłem - godzina roboty doóki tego nie wymienisz gaz będzie strzelał Dodano po 51 sprawdzałem podrożało - 134zł + przesyłka Dodano po 7 przy wymianie - najpierw...
Instrukcje są tutaj. http://www.kozak-k.net84.net/
Problem tkwił w skrzynce bezpieczników . Uprzedni elektryk pozamieniał pozycjami podłączenia kabli bezpieczników . Generalnie wszystko działało ale napięcie było niższe stąd też wariujący abs i esp .
Co się blokuje, pokrętło? Pisz jaśniej! W W190 nie ma pokrętła do regulacji prędkości wentylatora, jest przełącznik suwakowy. Skoro nie chce się przełączać, to widocznie wytopił się plastyk pod stykami albo rozleciały się zestyki i blokują- wymiana, naprawiać nie ma sensu. Demontaż dość kłopotliwy, trzeba rozebrać całą konsolę środkową. Zaczyna się...
Witam, pojawił się na desce rozdzielczej kluczyk z numerem 171. Auto świeżo kupione robiło krótkie trasy do 30 km teraz jego pierwsza dłuższa trasa ponad 500 km. Do tego słychać skrzypienie chrupanie podobne do uszkodzonego przegubu, ale cichsze, jakby z kierownicy. Z góry dzięki za jakieś informacje.
Sorry ale pomyliłem modele jest to mercedes c 250. Jest to klucz całkowicie plastikowy kominikujący się za pomocą podczerwieni.
Wysli stacyjkę to dorobie klucz lub naprawie stacyjkę.
Jaki klucz rybka czy zwykła surówka? Po co zadajesz idiotyczne pytania? gdy wkladam kluczyk do stacyjki to samochod go nie wykrywa. Chyba masz napisane jak wół, zwykłej surówki chyba nie będzie wykrywał? A właściciel na diagnostykę, sam bez sprzętu nic nie zdziałasz. Zakładam, że choć jeden klucz sprawny a bezpieczniki sprawdzone.
Silnik w środku był zalany płynem do spryskiwaczy. Było sporo korozji i wytarła się blaszka sterująca ruchem wahadłowym. Wyczyściłem, nasmarowałem, wymieniłem blaszkę i dodałem oring na trzpieniu, którym przepływa woda. Nie zauważyłem żadnego oryginalnego uszczelnienia trzpienia wycieraczki, przez który płynie woda do dyszy spryskiwacza. Metal pracuje...
Mercedes klasy A, dokładnie W168 A170 1.7CDI 2001 rok. Mam dwa kluczyki, jeden działa i nie ma z nim kłopotu, drugi leżał jakiś czas bez baterii i po włożeniu baterii jest start error. Próbowałem chyba wszystkich dostępnych procedur na forum mercedes.auto.com.pl niemniej tamto forum jest martwe moim zdaniem. Jak wspomniałem, jeden klucz działa i kłopotów...
to nie dobrze. Coś mi zaczęło świrować po odłączeniu akumulatora. Jakiś czas nie widział klucza ani nie działał autoalarm oraz światełka w drzwiach świeciło tylko lewe non stop. nie raz łapał klucz ale nie było słychać dźwięku blokady. Jakoś wróciło do normy teraz.
Nie doczytałem ,że na stole działa stacyjka. W takim razie problem na aucie, brak zasilania stacyjki. Sprawny klucz i rygiel i jak jest ten jeden czerwony plus i masa to stacyjka musi działać.(Dać się przekręcić) jeśli jest plus i masa a nie działa stacyjka to wtedy mogę to naprawić bo oznzcza że coś z tych trzech rzeczy jest uszkodzone. Potrzebuję...
W166 to jest już system FBS3, czyli klucz BGA. Wymaga to trochę innego sprzętu i oprogramowania ale sprawa jest jeszcze prostsza i nie wymaga żadnych ingerencji mechanicznych w EZS. Można to zrobić i na stole i na samochodzie. W łódzkim nie znam nikogo (co nie znaczy że takowy nie istnieje. Ja taki sprzęt mam i mogę bez trudności to zrobić ale stacjonuję...
Wiesz Dacia Dokker i Mercedes Citan to jeden UJ...... Materiały we wnętrzu są inne. A że teraz nie ma Dokkera, to Renault Express.
Skoro rygiel odpuszcza i włącza zapłon to klucz ok. Z ezs jest komunikacja?
Podgrzewać nigdy nie próbowałem, całość jest aluminiowa więc raczej bym uważał z jakimś palnikiem, ale jeśli wiesz co robisz to szybkie podgrzanie gniazda wokół króćca może pomóc. Przede wszystkim załóż na króciec klucz nasadowy 6-kątny, jeśli masz klucz udarowy to będzie idealny.
Do zrobienia. Osobiście kładłem ponownie BGA w podobnym kluczu, tylko jeszcze na FBS3. Jak masz dobrego "skilla", sita i kulki to spokojnie dasz radę. Albo używany kluczyk i przenoś prostsze elementy. To klucz FBS4, więc kasujesz odpowiednio.
W pirwszym poście pisałeś,że kupiłeś klucz i nie możesz dać rady to kiedy kupiłeś ten klucz ze zdjęcia.
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Witam! A więc da się zmienić pasek bez opuszczania silnika, jest trochę zabawy z tym, ale i trzeba dorobić klucz płaski tzn. trzeba dospawać do niego przedłużenie. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam!
Witam Przeciek uszczelniłem . Musiałem zakupić oringi i podkładki mosiężne / serwis Mercedesa / w cenie ok. 40 zł za komplet . Dodatkowo zakupiłem specjalny klucz w cenie 80 zł . Procedura naprawy zgodnie z opisem na niemieckiej stronie - czas naprawy ok 2,5 h .
klucz mercedes klucz mercedes akumulator mercedes klucz elementy
brama hormann sterować multiroom premium oscyloskopy manual
domofony cyfrowe reason instrukcja
Nafta a kompresja w silniku: czy to działa? Schemat układu AGC-0071RF w radioodbiornikach Nissan