Jak w mercedesach koło akumulatora.P
Ściągaczem ciągniesz za rowek na piaście koła. Albo https://www.google.pl/search?q=%C5%9Bci%...
Napisałem ci, że ma dotykać delikatnie tarczy, czyli jak będzie 0,2mm, też będzie działać. Lampka zgaśnie, jak przejedziesz kilkanaście metrów 20km/h, lub coś koło tego.
Pompa sbc ABS Mercedes w211. Pomocy, koło blokuje mi się podczas hamowania, tak jakby nie działa w nim ABS. Wymieniłem już tłoczek, zacisk, magnetyczny pierścień. Jeżeli chodzi o czujnik to nie wymieniłem ponieważ na komputerze pokazuje mi właściwie prędkość podczas jazdy na każdym kole. Układ został odpowietrzony, i to wszystko nie pomogło. Czy możliwe...
Sprawdź czy koło zamachowe nie jest wyłupane
Przy pracującym silniku wyłącza sprężarkę klimatyzacji - tryb "ekonomiczny". Przy wyłączonym zapłonie albo dodatkowo wyjętym kluczyku to ogrzewanie szczątkowe wnętrza REST - włącza się pompa cyrkulacyjna i dmuchawa na niski bieg. Działa to do momentu spadku temperatury płynu (chyba koło 50°C).
witam teraz tak mogę załatwić numer na szrot, który ma wyłącznie mercedesy (od a do z) z tym że to jest koło Wałbrzycha jeśli pasuje proszę o kontakt
Koło pasowe na wale korbowym? W lewo.
jeżeli ogrzewanie jest dokładane to musi być gdzieś przekaźnik który włącza wentylator przy odpaleniu pieca jakie to ogrzewanie czy dogrzewacz web. eber ? powinien być gdzieś na podszybiu poszukaj koło wlotu powietrza
A kto Ci w ogóle powiedział, że masz tam koło dwumasowe?
Zdaje się w bagażniku koło koła zapasowego, w takiej piankowej przegródce.
Nikt nie twierdzi, że ty wyciągałeś i że to ty zepsułeś. Ale jeśli potwierdzi się to co napisał Kolega Bodek i ja potwierdziłem to masz problem z głowy. Skrzynia out nowe koło i po sprawie.
szukaj nieszczelności gdzieś w układzie . jakiś oring(uszczelka) nie trzyma . spsikaj wszystkie połączenia wodą z mydłem zaczynajac od sprężarki kończąc na miechach . Rozdzielacz jest z tylu auta koło dyfra .
Szkoda, że nie podałeś rocznika. Pewnie sygnał z czujnika wału, zobaczysz go od spodu, jest w bloku, koło skrzyni, czyta z koła zamachowego.
Może jest zwichrowana tarcza licząca i traci się sygnał? Chociaż na takie uszkodzenie jest inny kod błędu... Jak masz możliwość można podpiąć oscyloskop. Można również podłączyć do czujnika multimetr ustawiony na napięcie przemienne. Oczywiście w obu przypadkach sygnał pojawi się przy kręceniu kołem.
Witam Mam pytanie: w Mercedesie w 203,nie działa mi nadmuch na przednią szybę! czy ktoś wie,czy można po wyjęciu licznika dostać się do jakiejś dźwigni/cięgna (?) i ustawić ten nadmuch ręcznie na stałe? Bo gdzieś mi taka info "przeleciała koło oczu"
Zbieraj na zestaw sprzęgła plus koło dwumasowe.
Przyciski odpowiednio skonfigurowane? Może moduł komfortu ma jakiś problem z pomiarem połozenia drzwi? Dodano po 2 Niezależnie od tego które drzwi otwierasz to problem jest ten sam?
Sprawdzałem przekaźnik , założyłem nowy a nawet ominąłem zrobiłem zworę, słychać pompę że pracuje ale nie pali , i jak pisałem wyżej wyłączam zapłon czekam chwilę aż liczniki zgasną całkowicie i pali od strzała i tak w koło ,
Bezpieczniki znajdują się koło lewej nogi kierowcy, sprawdź pierwszy rząd od dołu, któryś z nich jest od dnuchawy.
Witam Do czego służy przełącznik w bagażniku koło lewej lampy w Mercedesie W203 sedan? Spotkał się ktoś z czymś takim?
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
Jeżeli temat jest jeszcze aktualny. 117- koło tylne prawe - szczelina powietrzna zbyt duża. 165 - to samo koło, zawór ASR przerwa zasilania 164 - lewe tylne koło zawór ASR przerwa zasilania 135 - uszkodzenie sygnałów sterowania na pinach. 28 i 29 EDC Tak w wolnym tłumaczeniu.
Podmień akumulator albo zmierz spadek napięcia.Posprawdzaj masy i inne "grube" połączenia koło akumulatora.
Wygląda na usterkę programową, zresztą nie wiem co w tych mercach jest takiego, kojarzysz moduł BAS w E210, ten koło serwa? Tez często nie działa i jest byk C1000
sprawdzałem całe zawieszenie na płycie i jest super więc problem trwa dalej i niestety do jakiego mechanika nie zajadę to każdy rozkłada ręce
Najprościej to wejdź na allegro, wpisz np silniczek szyby volvo czy mercedes, czy man i Ci wyskoczą oferty z obrazkami i sam zobaczysz jak wyglądają od ciężarówki. Ale z tego co mi wiadomo każdy z nich ma koło zębate. Tobie potrzebny jest silniczek działający podobnie do anten chowanych hirschmann takich jak były np w mercedesie 124.
Witam, miałem tak samo. Musisz wyciągnąć koło zapasowe i wyciągnąć wygłuszenie. Tam zobaczysz dwa bezpieczniki 5A i na pewno są spalone.
Witam,problem z mercedesem rozwiązany powodem wysokich obrotów było uszkodzone koło zamachowe dzięki
jeżeli Łaziska Górne to dalej 'koło katowic" to zapraszam ;)
koło filtra oleju
można to łatwo zweryfikować -w katalogu zębników porównać - pomyślałem , że jeśli tam nie ma być sprzęgła , to można zastosować koło zamachowe od automatu - większa masa - spokojniejsza praca Dodano po 3 https://sprzedajemy.pl/kolo-zamachowe-z-... coś takiego tylko to jest...
HEj Czy udało Ci się rozwiązać problem ? U mnie jest podobnie :/ Byłbym wdzięczny za info.
bodek a wiesz może co oznacza błąd ABS F=106? Podejrzewam, że któryś czujnik, czy numer błędu określa dokładnie które koło?
Jaką elektronikę masz dwa alternatory i każdy ma swój regulator. Jak na takie same napięcie dołączysz B+ z B+ i B- z B- i do tego w zależności od regulatora pozostała wyjścia. Do tego akumulator wystarczy nawet mały 12Ah. Sprawdziłem od Mercedesa największe koło ma 143mm.
Może uszczelniacz dał bo nie chciał kupować nowych podkładek albo wtryskiwaczy więc kupił jakaś masę uszczelniającą ,która pod ciśnieniem nie rozszczelni się.Gniazda raczej nie po prostu do sprzedaży to zrobił .Ale czy go zeskrobiesz bez uszkodzenia wtryskiwaczy to już inna sprawa.
Witam mam problem z abs tylne lewe koło w mercedesie viano 2004 r 150KM 2,2 pój. Za długo aby pisać czy mogę umówić się na wizytę .podano mi link na elektrodzie pl.gdyż znajdujecie się 23 km od Grudziądza .
Okazało się miał peknięte koło zamachowe.
Ewentualnie podczas wymiany opon ktoś mógł uszkodzić czujnik. To zależy, czy pokazuje niższe ciśnienie, czy przebite koło.
koło 10k km temu? coś w te strony
trzeba by sprawdzić koło dwumasowe, poduszki silnika i skrzyni
60A to stanowczo za mało. Tam powinno być coś koło 100Ah.
Chyba coś koło 300 ml.
Ustawiasz 14 stopni po OT , blokujesz koło pompy , odkręcasz nakrętkę , wysuwasz pompę z koła , blokujesz , wkładasz w koło , skręcasz.
Jest jeszcze po ,,k,,.
Nie chciał by się kłócić,ale nie jest on zaraz koło dźwigni? Przynajmniej MT ma zaraz koło lewarka....
jak zdążę , to jutro wszystko posprawdzam. Po uważnym przysłuchaniu się tym stukom wydaje mi sie , że dochodza one gdzieś z przodu silnika koło rozrządu.
Hej. I jak udało Ci się znaleźć problem? Bo mam ten sam też w176 tylko ze lewe kolo blokuje
Ciekawe też jest to że jak podepniemy SD to wykazane napięcie jest niskie koło 10.9 do 11.1 v . Błędów z silnika brak
ten nie pasuje jest w zderzaku koło lewego halogena
Jasne. Fakt co innego pisze o czym innym myślę. Miało być 28 tydzień roku czyli to będzie gdzieś koło lipca.
Jedz na warszawską, koło Thomas betonu.
nie sprawdzam co to za błędy ale obstawiam uszkodzony czujnik stopu koło pedału hamulca
Skoro jesteś taki mądry to zajmij się praktyką a nie teorią. Kolega chce naprawić samochód nie wielkim kosztem a samo podłączenie się w mercedesie pewnie koło 100zł będzie go kosztować. Ale ja się nie wtrącam w końcu to ty fachowiec jesteś. Regulamin pkt 8.1 ostrzeżenie #1 Mądrzysz się a nie masz racji
Fordami po 2010 roku możesz się zająć dostęp do platformy + licencja 4400 euro na rok, albo Mercedesami sama stardiagnosis coś koło 10 tyś euro + licencja + szkolenia.
Dla potomnych, regulacja linku hamulca postojowego w W245 jest na tylnej belce, bliżej lewego koła. Wystarczy zdjąć lewe koło na podnośniku i jest bardzo dobry dostęp. Regulacja prosta i przyjemna;-) Pozdrawiam.
Blokady zawsze są kodowane. Z wymianą jest różnie, w BMW założysz używaną, robisz tylko testerem reset ELV, to samo Saab, w innych używaną musisz sprowadzić do stanu dziewiczego; nowa zakoduje się sama, w mercedesach zaś przy blokadzie z zieloną wtyczką już samo odpięcie jej spowoduje to, że auta już nie zapalisz-idzie w diabły cała konfiguracja wozu.
tps wystepuje ale jako 2 stykowy i jak sama nazwa sskazuje - czujnik połozenia przepustnicy to gdzie on może być? moze jest koło koła zapasowego?
Najprawdopodobniej URWANA Śruba Od turbiny wodnej w retarderze m6 na imbus koło turbiny se przesowa i wyciera obudowę retardera
Wieloprzekaźnik zimne luty. W skrzynce koło prawego przedniego amortyzatora.
zależy jaki ma panel nawiewów, czy z pionowymi pokrętłami. W W201 był duoventil strona prawa, koło podszybia.
Podobno jednak dwumas. Nr VIN wyjaśni sprawę.
Zazwyczaj takie checa są powodem usterki overvoltage protection relay. Jest koło akumulatora.
I co z tym zrobić? Czy spoglądać pod kątem nierównomierności impulsów? Bo raczej chyba jest mało możliwe, żeby takie pęknięcia powstały dokładnie symetrycznie? Spotkałeś się już z takim przypadkiem popękania? Tak ale nie w mercedesie i nie od tachografu ale też od prędkości i tam był czujnik kontrakton a koło magnetyczne nie było z jednolitego materiału...
Dzięki za podpowiedz, dziś sie wezme za tą regulacje, ja mam alufelgi i tarcze z tyłu to chyba musze zrzucic koło i poszukać tej regulacji jak mówisz u góry na śrubokret i tak samo z drugiej strony koło bo rozumiem ze regulacja jest osobna na kazde koło.
Bezpiecznik który ci pali jest od wycieraczek, a winny temu zjawisku jest właśnie przełącznik wycieraczek. Odepnij kostkę od przełącznika wycieraczek i zobacz czy ci wyskoczy bezpiecznik. Przewód czarno/fioletowy idzie bezpośrednio do wyłącznika wycieraczek. Podróbkowe manetki są marnej jakości i przełączniki które w nich siedzą lubią nie łączyć lub...
Bilcza ul Czeremchy :) koło kielc tam zawsze jeździłem i chłopaki wiedzą po co tam siedzą :) akurat do wtrysku mechanicznego trzeba coś lepszego założyć aby nie walnęło i nie uszkodziło wtryskiwacza :)
jak chcesz to dzwoń na ten nr co ci podałem ja mieszkam koło kazimierza górniczego
A nie zaciera się koło jednokierunkowe na alternatorze?
Witam, kupiłem silnik 200D z mercedesa rok 1970 jeszcze na pompie wtryskowej sterowanej podcisnieniem. Od wału odkręcono koło zamachowe i teraz mam problem w jakim położeniu je przykręcić. Koło ma dwa rzędy wierconych otworów wyrównoważających (pomiedzy 1 a 3 godz i 5 a 7 godz) i w dwóch miejscach wieniec jest wyrobiony przez rozrusznik. Szukałem fabrycznych...
strzelam: koło zapasowe znajduje się w bagażniku
Witam. Jaka klasa tego mercedesa? E W211. To tam masz plastikową osłonę na koło zakręcaną? Albo wstaw zdjęcie coś tam urwał.
Sprawdzic masę za lampą od strony kierowcy. Sprawdzić wiązkę przechodzącą koło lewej łapy.
Sterownik ebs w skrzyniach nad przejściem koło kierowcy. Lub w zabudowie bocznej lub sufitowej. Zamieść zdjęcie wnętrza.
Sprawdź sprzęgło na kole pasowym, mozliwe że jest zerwane i przy dużym obciążeniu koło się obraca, a wirnik zwalnia. Analogicznie z kołem pasowym wału korbowego.
Zdiagnozuje moduł kierownicy, sprawdź parametry tych przycisków. Raczej ktoś kombinował z autem i nie wpiął kostki w kierownicy. Zdejmij poduszkę tam są 2 śruby na torks już nie pamiętam jaki rozmiar ale coś koło 27, może mocno trzymać.
Ale jak jest padnięty, albo ma koło 11V to i tak go pilotem nie otworzy.
Posiadam Mercedesa 190 e z 1989 r. z automatyczną skrzynią biegów, o pojemności 2,3 na benzynę . Przód samochodu obniżył się na tyle, że podczas skrętu zahacza o prawe przednie koło .Nie znam się , czy ktoś wie w czym tkwi problem? Regulamin, p.10.9 i 11, oraz 15. Proszę poprawić treść postu i tytuł tematu.
Tam są chyba dwie, najlepiej to zmierz ciśnienie przed rozdzielaczem. Jak będzie ok tzn. coś koło 8bar (tak jest bynajmniej w 117.963) to daj mostek na przekaźnik paliwa i naciskaj klapę spiętrzającą z wtryskiwaczy powinien lecieć strumień tym większy im mocniej naciśniesz.
Nie wiem jak to w mercedesach ale w citroenie to odkręcasz korek koło dwóch węży idących do nagrzewnicy ,włączasz nawiew na maxa i dmuchawe na maxa i tak pare min ;)
Czujnik oscyloskopem sprawdzić, sygnał na samym sterowniku badaj. Jak pokażą się załamania to prześwietlaj wiązkę, na ciągłość i na zwarcia, jeśli będzie OK to wymieniaj czujnik. Zostaw w spokoju koło foniczne.
Przeciez wlacznik puszcza prad dopiero jak wypchnie bendix Czyli gdzieś układ korbowodowy albo koło zamachowe musiało się zapiec. I rozrusznik nie mógł ruszyć koła zamachowego, więc zaczęło się sprzęgiełko ślizgać. Albo się jakoś chwilowo zastały te ząbki w sprzęgiełku jednokierunkowym i nie przenosiły momentu na koło zamachowe.
A moglbys mi powiedzieć co jest nie tak gdy po przejechaniu juz paru kilometrów prawe koło robi się ciepłe...
https://obrazki.elektroda.pl/5967441800_... Jak wskaźnik się urwał to na pokrywie łańcucha rozrządu powinno być miejsce po nim, o ile dobrze pamiętam to koło pasowe jak jest na OT to znak jest miej więcej na górze koła pasowego.
Witam mam pytanko,jak zblokować koło pasowe przed odkręceniem, dodam że samochód to Mercedes W211 2.7 CDI automat i jeszcze jedno, jaki rozmiar śruby jest na kole dzięki.
Właśnie tak myślałem.. dzięki za odpowiedź. No nic, jak będę przejeżdżał koło serwisu to wstąpię na programowanie.. Póki co auto wyjechało w trasę. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi.
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Ja jak się na czymś nie znam, to się za to nie biorę. Zaczynasz się kolego kręcić koło punktu 8.1 regulaminu.
Ja nikogo nie zamierzam przekonywać, tylko pytałem "czemu". Potrafię sobie poszukać i obejrzeć np. takie filmy na YT: https://www.youtube.com/watch?v=wYCmU6jM... To, że nie zarabiam na życie serwisem elektroniki, jeszcze nie robi ze mnie kompletnego laika. Ten Atten ma w środku obudowy przeciągi, jest tak samo chiński jak ten mój hot i choć pewnie przeznaczony...
Nie było koło ściągane ... błąd to MR1 0312
Jak masz koło dwumasowe to już szukaj następnego.
Oleju zaczej za mało choć trzeba ustalić czy hałasuje koło pasowe czy wnętsze sprężarki.
wszystko robie jak książka pisze. A moze koło zamachowe jest uszkodzone... i zle czyta czujnik polozenia walu.. sam juz nie wiem
-44A8 czujnik prędkości koło lewy tył szczelina powietrzna Opanuj błąd a.... -7270 prędkośc pojazdu oś tylna przestanie się pojawiać. -4D35 CZUJNIK KONTA SKRĘTU Problem z....? Trudno podać opis?
1-minus, 3-plus, 14-K
No ja wiem ze tyle powinno być wcześniej jak sprawdzałem to nie mogłem zatkać palcem tego węża a teraz jeszcze raz chciałem sprawdzić to ciśnienia prawie nic i w dodatku gdzieś tam cieknie koło tego baku .
Witam , udało się ! Ale należało zdjąć koło zamachowe na wale głównym .Pozdrawiam !
w komorze nad prawym przednim nadkolem znajduje się tylko ecu...i nic więcej. zdjęcie moge zrobić dopiero koło południa. co dalej......?
Witam Potrzebuje coś dobrego i nie za drogiego do mercedesa może jakiś uniwersalny sprzęt polecicie?? A może lepiej zainwestować "Mercedes BENZ Star 2008"?? coś koło 3 tyś stoi. Proszę o podpowiedz
mercedes koło pasowe mercedes atego koło koło rozrządu mercedes
turbo diesla benzyny ekspres krups ea9000 pralka candy zapchana
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Dekoder Cyfra+ resetuje się po każdym włączeniu Migające zielone światełka na routerze Thomson