Zacinające się kierownice w turbosprężarce, ew uszkodzony nastawnik.
To zawor regulacji cisnienia paliwa na szynie CR A Y75 to nastawnik turba o ile dobrze pamietam.
Witaj zobacz gaźniki od Skody Favorit tam jest podobne urządzenie tylko mechaniczne, które jak padło przerabiano na linkę. Dodano po 11 Szukaj nastawnika ssania.
Jeżeli nastawnika jesteś pewny to problem z geometria.
Obawiam się, że jednak w kabinie dawcy silnika był sterownik do e-gazu. Takie rozwiązania były w epoce przed EDC. W Dafie był system VDO, w Mercedesie SK potencjometr i nastawnik z VDO a sterowanie załatwiał FMR. Układy te, oprócz proporcjonalnego sterowania listwy w stosunku do położenia pedału gazu ,miały podany sygnał c3 z tacho dla ograniczenia...
Nastawnik jest elektryczny
Przepraszam, dałem przecinek, chodziło mi o to że na początku sprawdzę EGR oraz nastawnik, pozdrawiam
Jeżeli ukł się nie zapowietrza na 100% wygląda to na nastawnik w pompie
W nastawniku jest indukcyjny czujnik położenia, zanieczyszczenia zakłócają jego pracę, wystarczy brake cleaner (ipa) i przedmuchanie kompresorem
Ta pętla na środku płytki jest nadajnikiem, natomiast ścieżki wokół niej odbiornikiem, na tarczy wybieraka również są ścieżki tworzące pętle (niewidoczne pod plastikiem) Na identycznej zasadzie działa nastawnik /jego pozycjoner/ łopatek turbo vgt w Mercedesie czy w Fordzie
Witam i co z tą kostka od nastawnika? Masz może rozpiskę pinów z kostki bo mam chyba problem z nastawnikiem takiej pompy i chciał bym ją sprawdzić .
Ale Ty pytania zadajesz - takich książek już chyba nikt nie ma ;) (w każdym razie był problem, żeby do tego dotrzeć) 104 - zwarcie w nastawniku, zwarcie na kablach 107 - przerwa w obwodzie nastawnika, błąd regulacji przy ustawieniu początkowym (inicjalizacji) 108 - Check total travelled positions, switch contact fault, linear setter cables.
Cześć. Mam problem z Mercedesem w211 320 CDI OM642 2005 rok, przebieg 400 tys. km
Dalej obroty w miejscu? Często sterowniki mają zabezpieczenie - ograniczają moc lub obroty, wtedy kiedy silnik zimny , rozgrzany. Czujnik temperatury sprawdzony? Cieczy, oleju lub paliwa. Albo jest uszkodzony sterownik, albo jest coś nie tak z nastawnikiem listwy. Wartość sprawdzić oscyloskopem przebieg prądu działający na nastawnik.
cięgno nastawnika (gruszki) turbiny może być przestawione czyli może wystarczy je podkręcić do właściwego położenia.
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
Pompa wtryskowa z nastawnikiem czy na linke?
Uszkodzony był nastawnik....po wymianie śmiga aż miło...
Podciśnienie podstawa. Bez podciśnienia nie ruszy nastawnik ciśnienia doładowania,
Jakby kogoś interesowało to nowy oryginalny czujnik spalin MB w necie 240 zł a nowy nastawnik w zamienniku 400-460zł.
Witam ma ktoś jakiś pomysł za co się zabrać? Na razie kupię inne turbo z nastawnikiem i będę testować co się dzieje
Skoro zapala się EPC to jakie błędy zarejestrował sterownik silnika. Jeżeli rzeczywiście nastawnik to będzie określone błędem.
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
to uważaj to słowo za niedziałający - jakoś nikt tego mu nie podpowiedział wcześniej aby sprawdzić nastawnik wolnych obrotów
To zrób porządek ze sterowaniem turbiną lub nastawnikiem klap co tam masz zepsute.
Dolot jestem pewny, że jest szczelny sprawdzałem go kilkukrotnie niedawno wszystkie uszczelki zostały wymienione na nowe. Nastawnik turbiny był ewidentnie przestawiany ramie od niego ma ślady przespawania w inna pozycje. Jest możliwość regulacji nastawnika elektronicznie ? Czy zostaje tylko opcja mechaniczna czyli zmiana pozycji ramienia ?
Witam wyskoczył mi błąd: lewy nastawnik zaworu egr gdzie sie znajduje ten zawór lu ten nastawnik.pozdrawiam
To jest nastawnik elektrohydrauliczny, ten z boku rozdzielacza.
No to nastawnik działa, dobrze by było wrzucić komputer do auta, ruszyć w trasę, wejść w parametry rzeczywiste i podejrzeć w którym momencie spada ciśnienie doładowania. Działa to na tej zasadzie że jak dźwignia nastawnika jest na dole, wtedy turbia ma maksymalne doładowanie, można w ramach eksperymentu ściągnąć dźwignie z nastawnika i zobaczyć czy...
koledzy problem rozwiązany; nastawnik pompy zacierał się przeczyściłem i wszystko ok
Wróciłem właśnie z serwisu Mercedesa w Toruniu i duu...a diagnoza komp wykazała złe parametry nastawnika turbiny ( nastawnik wymieniony dwa tygodnie temu -zła diagnoza), Nastawnik wymieniał serwis i jakiś czas chodził ok 2-mc później wymieniłem przepływomierz Jedno mija się z drugim .... ??? co to może być ??? Coś zepsute ... Wydruk z diagnostyki posiadasz...
nie wiem porostu jakis dolot powietrza dodatkowego a nie ma tam chyba takich ze od gazu albo benzyny :cry: to jest ten nastawnik biegu jałowego :D
Od razu się usprawiedliwię, że jestem cienki z Mb, ale mnie to wygląda na nastawnik. Osobiście wolałem stare rzędówki.
Sorry pospieszyłem się z tematem. Mercedes c200 2.0 kompresor 2002r Tak masz racje nastawnik wałka rozrządu. Panowie rozwiązałem problem, może komuś pomogę. Uszkodzony przepływomierz (posprawdzane miernikiem) Nowy zamiennik nie zadziałał, Mercedes nie lubi tanich zamienników :) Na oryginalnym od razu wszystko jak powinno być. Dzięki za odzew, pozdrawiam...
Dziękuję za podpowiedź. Podobno czujnik działa. Został nawet wymieniony na inny dla testu. Ostatnio jeszcze usłyszałem, że problem może być w samym zregenerowanym nastawnika turbiny. Prawdopodobnie może on nie współpracować już z moją turbina po takiej regeneracji. Czy może ktoś w tym temacie ma coś do dodania? Czy może pomóc tu adaptacja i zaprogramowanie...
Chryste Panie, czym to czytane, że takie durne tłumaczenie pokazuje. To będzie najprawdopodobniej zawór podciśnieniowy sterowania turbosprężarką. Często padają. Prześledź sobie drogę przewodu podciśnieniowego od nastawnika WG sprężarki, to go znajdziesz.
Mam ciśnieniomierz tylko do 3 atm. ale bardzo szybko wchodzi poza skale więc zakładam że ciśnienie OK. !!!!No właśnie co się robi z elektrohydraulicznym nastawnikiem ciśnienia aby nie podawał paliwa?
Naprawione napoczatku wina była bezpiecznika pod maska od nastawnika klap wirowych wymieniłem bezpiecznik na nowy samochod działał poprawnie przez jeden dzien na następny dzien wyskoczył mi błąd 2015 prawdopodobnie spalił się sterownik:( na ebayu znalazłem baypass jakiś rezystor który się podłącza zamiast nastawnika wszystko działa poprawnie Dodano...
Sprawdź czy pod wtyczkami nastawników wałków rozrządu nie ma oleju. Przeciekające elektromagnesy i olej pompowany wiązką do sterownika to dosyć powszechny problem tego modelu.
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
Auto po wymianie docisku, tarczy i wysprzeglika na nowy firmy Zaks. Przejechało 500km po czym komunikat zmiana biegów niemożliwa na czerwono. Doszedł jeszcze https://obrazki.elektroda.pl/3292170300_... Po ostudzeniu i schłodzeniu nastawnika zimna wodą przejechało 1000km i żądnych błędów nie zgłasza. Te co były pozostają w zapisanych....
U mnie było tak . Jezeli towarzyszy też błąd zaworu EGR i p1350 nastawnika początku wtrysku , czyli nie ma plusa a bezpiecznik jest pod fotelem kierowcy , jak wiadomo jeżeli się przepalił to nie bez przyczyny . Pozdrawiam sq1nxs
Witam kolegów mam pytanie dotyczące pompy lukas z mercedesa W202.Problem z błędem P1227 i muszę wymienić czujnik nastawnika. Czujnik nie problem kupić ale nie wiem jak ją skalibrować czy wystarczy star diagnoza czy stół. Jakie firmy to robią?
W silnikach typu Cdi TDI itp. kontrolka od świec żarowych oznaczać może m. in. awarię układu paliwowego np. nastawnika pompy. Niestety nie obejdzie się bez podpięcia komputera
Kalosz jest cały? Tam nawet drobna nieszczelność spowoduje takie objawy. Druga sprawa to sam nastawnik biegu jałowego, czysty i działa bez zacięć?
To lepiej załóż zwykły bez elektroniki wtedy jest bezawaryjna jazda.Przypuszczam że ia tak auto jest zagazowane i odpał na benzynie będzie rzadko jak już zimą.Z nastawnikiem Pierburga wojna raczej droga i przegrana szkoda nerwów czasu i kasy.Do zwykłego gaźnika potrzeba plus po zapłonie i 2 wężyki wodne do ssania. I temat zamknięty ,auto pewne i sprawne.
To jest nastawnik obrotów biegu jałowego - zwykły elektomagnes i z silnikiem krokowym nie ma nic wspólnego.
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Silniczek krokowy piszą ci, którzy nie mają pojęcia o czym piszą i nigdy nie widzieli tego wtrysku na oczy. Prawidłowa nazwa to nastawnik/regulator wolnych obrotów Przepływomierz w tym układzie jest mechaniczny - ramie z klapą spiętrzającą.
(at)wielecki Masz prawo nie wiedzieć, poczytaj [url=http://turboforum.pl/silnik-dci-now... tutaj jest trochę tym co piszę. Miałeś prawo tego nie robić, auta wyposażone w tą technologie są stosunkowo młode. Grupa VAG, Mercedes, koncern Renault i jeszcze kilka innych...
Pojechać na diagnostykę SD do kogoś co się zna na Mercedesach i potrafi więcej, niż odczytać błędy. To prosty silnik, jak budowa cepa. Kompresję ma? Na plaku odpala? Co si dyieje jak próbujesz go odpalać? Dymienie? Załapuje? Za mało danych by Ci pomóc. Zacząłbym od sprawdzenia, czy pompa ma dostateczną ilość paliwa.
Mówisz i masz VIN: WDDWF8EB2KR518861 Numer w formacie europejskim wygląda tak: WDD2050841R518861 Zachowaj go sobie, bo nie zawsze będziesz mógł użyć tego który podałeś. Czyli mamy model 205. "Czujnik temperatury nastawnika ciśnienia doładowania" to takie głupie jak dla mnie guglowskie tłumaczenie. Bo komu może być potrzebny czujnik temperatury nastawnika?...
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
Cześć, 630A00 - współczynnik recyrkulacji spalin jest zbyt wysoki. Jeżeli nie występują żadne inne kody usterek odnośnie nastawnika AGR, to odpalamy Xentry i robimy tak: Krótki test -> MCM -> Testy -> Test układu powietrza doładowanego. Warunkiem testu jest dodatnia temperatura na czujniku temperatury zewnętrznej - oszukasz go, ogrzewając...
Tak jak w temacie silnik, grzechotanie przy wzroście obrotów i spadku w tym przedziale. "Ponoć mechanicy" wypowiadają się że przestawiacz faz rozrządu nigdy się nie psuje w tych silnikach i to raczej wina łańcucha, a mi nie daje spokoju że po odpięciu elektromagnetycznego nastawnika grzechotanie znika, wiec myślę gdyby to była wina łańcucha to raczej...
Tak emulator wtrysku KE-jetronic:?::?::?:. Wprawdzie jest coś takiego jak STOP KE , ale nie jest to emulator. Tutaj wtrysk wyłączasz pompą. Co do emulacji sondy to jeśli jest to instalka IIgen. to emulator jest wbudowany w sterownik LPG. Emulacja sondy nie ma tak dużego wpływu na pracę tego wtrysku. Nie napisałes jaki masz komputer od gazu. Ja bym raczej...
Powiem szczerze, że też się nad tym zastanawiałem. Nawet pojechałem do 2 mechaników żeby mi sprawdzili turbine, obydwaj potwierdzili, że turbina jest ok... Także sam już nie wiem. Ostatnio 1 elektryk stwierdził, że nastawnik się zawiesza. Wymieniłem nastawnik z jeżdzącego auta o małym przebiegu i dalej to samo. Na komputerze jest możliwość sprawdzenia...
Prawdopodobnie doszedłem do strzała ustawiłem gaz od nowa, auto kalibracja korekcja zrobiona, błędy na razie nie wracają. Ciśnienie gazu w ustawieniach było 1.2bara a faktyczne 0,90bara. Na razie chodzi lala. W centralnej elektryce i skrzyni był błąd komunikacji can,usterka komunikacji can z modułem sterującym MR układ regulacji silnika,szyna can błąd...
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo https://obrazki.elektroda.pl/8332270000_...
Już tłumaczę elektryk co dpf wyciął to fachman zajmuje się chiptuningiem i tylko programami nie naprawia aut, spf wyciął beż problemowo więc ufam mu ze egr tak samo, przeróbki są na grubo ale to nic nie znaczy, na początku było tak auto moc straciło zamówiłem nastawnik, przyszedł o innym numerze zamontowałem go i żadnych zmian ta sama usterka lekko...
Witam. Mercedes W211 2006r Lift OM642 190km. Przy pełnym naciśnięciu pedału gazu wedle komputera diagnostycznego pokazuje 2.6 bara ciśnienia doładowania, po czym samochód łapie muła i przy dodawaniu gazu czy lekko czy mocno ma max 1.2 do 1.3 bara ciśnienia doładowania. Ponowne zgaszenie i dopalanie działa do momentu dania buta na gaz. Nastawnik zregenerowany....
Blos tak ,są lepsze osiągi ale nie chroni to przed wystrzałem i jego skutkami.Tam gdzie jest sprawny nastawnik Elektrohydrauliczny jak najbardziej STOP K-JETRONIC nigdy odcięcie pompy.Najlepiej byłoby poszukać kto jeszcze ma w ofercie III gen i będzie to serwisował.A jeszcze lepiej jakbyś namierzył kto robi OMVL Była taka możliwość że IV gen brała tylko...
do clowna i adama10001 w tym samochoszie niema silnika krokowego!!!!!! a poza tym tym imbisem co pisze clown nie reguluje sie cisnienia na wtryskach tylko wstepnie ustawia co2, cisnienie na wtryskach reguluje elektrohydrauliczny nastawnik cisnienia. a do wlasciciela niesczesnej 190 podjedz do kogos kto sie zna i niech ci go posprawdza i wyreguluje....
Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje. Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne...
Witam! Niewiem skąd wziąłeś opisy usterek, ale te co mam nie mają nic wspólnego z turbiną. 1225 Przetwornik ciśnienia 1227 Czujnik położenia suwaka (p-pa wtryskowa) 1228 Nastawnik dawki (p-pa wtryskowa) Sprawdź przewody często się przecierają i zwierają do masy. :idea: Mam nadzieję że to chodzi o diesla Na PW cała lista usterek
Odczytaliśmy zawartość w sterownika, faktycznie soft był modyfikowany. Wrzuciliśmy oryginał, ale bez zmian. Doszedłem do tego, że prawdopodobnie był tutaj zmieniony silnik wraz z sterownikiem silnika. W tym aucie dwie turbiny są sterowane przez podciśnienie, a po nr vin wychodzi, że jedna powinna być sterowana przez nastawnik elektryczny. Więc podejrzewam,...
Witam Przepala bezpiecznik (oznaczony nr 104 zasilanie silnika). Komputer diagnostyczny wskazuje kilkanaście błędów (przepływomierz, egr, nastawnik turbiny, czujnik temp. itd itp.) Po odłączeniu przepływomierzów , samochód chodzi pięknie, ma kopa , nie dymi i już bezpiecznika nie przepala. Niestety elektryk przetestował przepływomierze na stole i są...
Cześć czołem, dawno tu nie zaglądałem :) Od jakiegoś czasu próbuję znaleźć rozwiązanie problemu lekko falujących obrotów w CLS550 5.5 v8 m273. Obroty falują w zakresie (708 - 740) Wymieniłem świece iskrowe, cewki zapłonowe. Byłem u kilku mechaników i rozkładają ręce bo Starka (SD) nie widzi błędów. Dzisiaj skanerem odczytałem dane rzeczywiste z kilku...
Mam problem , wyswuetlila mi sie kontrolka silnika w mercedes benz klasa b, benzyna 2.0 silnik. Pod komputerem pokazalo blad. Zalaczam zdjecie. Czy ktoś mi podpowie czy to mozliwe do zrobienia, wymienia sie, czy co z tym robic ? Boje sie jeszcze jechac do mechanika zeby mnie nie nacagnieto...jak to kobiety. https://obrazki.elektroda.pl/8026071800_...
Stabilizator to jest taki chujec co daje składową stałą do przebiegu sterującego nastawnikiem wolnych obrotów. Napięcie to można sobie regulować peerką.Kiedyś zrysowałem schemat tego i pewno jeszcze wisi na forum lpg na www.obd2.pl M103 da się zagazować instalką IIgen. tylko trzeba załozyć mikser Landi Renzo , a nie polski badziew.Moj 300E przejechał...
Heh, moje foto, ale to nieistotne. Wsadź rękę pod kolektor ssący i zobacz, czy gumowa rurka łącząca nastawnik wolnych obrotów z gumową podstawą kalosza jest na miejscu. Często po strzale na LPG wypada i wtedy nie da rady odpalić ani na gazie, ani na benzynie. Jeśli wypadła, wyjaśniłby się brak paliwa na wtryskach. Ale to tylko jedna z możliwych przyczyn.
Witam walcze ostatnio z takim upartym mercedesem 124 2.2 benzyna + gaz Na gazie obroty idealne ładnie z chodzi i stabilizuje bez wachnięć. Na benzynie lekko podszarpuje i ma problem z utzrymaniem ich po dodaniu i puszczeniu gazu( potrafi zgasnąć) gdyby nie gaz od razu postawił bym na przepustnice( na linkę ale regulacja wolnych obrotów poprzez silnik...
Jeśli to 190E na wtrysku KE-Jetronic to nastawnik wolnych obrotów tak buczy. Wyjmij i zobacz czy się nie zatarł. Jest w takiej gumie wciśnięty w kolektor, między 3, a 4 cylindrem(silnik M102), jeśli to motor M103 to jest przykręcony z przodu kolektora gumową obejmą na dwie śruby M6. Sorry za domysły ale nie było 190B.
To jest właśnie trochę dziwne, że po przekroczeniu magicznych 25 kg/h wartość zaczynają szaleć i spadać w okolice zera. Jednak te wartości mają odbicie w zachowaniu się samochodu podczas jazdy. Przy spadku wartości odczytu samochód zaczyna się dusić. Ponadto inne wartości odczytu z czujników i nastawników wyglądają prawiodłowo. Np. czujnik ciśnienia...
Witam wszystkich , mam problem z Mercedesem ML W164 2008r 3.2CDI , po dodaniu gazu wystarczy tak do 2000 obrotów i ściągnięciu nogi z gazu gdy obroty spadają słychać w okolicy intercoolera dziwne buczenie takie zasysanie powietrza( jak by odkurzacz). W samochodzie zostały zmienione oba kolektory ssące (był luz na klapkach w kolektorach) jest nowy silniczek...
Tak też chce zrobić, tylko problem polega na tym ze gość który robi przy tym jest 180 km ode mnie. Chce założyć tą pompę i jechać do niego tym samochodem. Udzieli mi ktoś wskazówek jak to zrobić? Dodano po 1 Znalazłem na innym forum cos takiego : . Najlepiej ustawic pompe w polozeniu kiedy wtrysk natepuje do pierwszego cylindra (sluzy do tego otwor...
Witam wszystkich śledzących temat. Dziś dokonałem niezbędne pomiary i testy. Otóż okazuje się, że klapka na spalinach działa prawidłowo- hamulec górski aktywuje się dopiero powyżej 900obr/min. Dokonując test dodałem gazu do około 2000obr/min, następine wcisnąłem pedał hamulca, klapka na spalinach zamknęła się i obroty silnika zaczęły spadać, poniżej900...
Witam Auto 180 Kompressor Bluetec 128000 km,wymieniony łańcuch + nastawniki (od firmy zajmującej się dorabianiem kół zębatych) gdyż cała góra została ogołocona z zębów. Całość złożona, objeżdżona i stwierdziłem pęknięcie gumowego łącznika tuż przed wejściem do przepustnicy (uciekało tamtędy ciśnienie), po naprawie pęknięcia silnik delikatnie faluje...
Dzień dobry Dziękuje za zainteresowanie problemem Kontynuując temat Nauczyć się w końcu udało błedow skrzyni brak zużycie sprzęgła 187counts Kierowca przejechał około 2000km w trakcie jazdy zginął bieg z bieda jakoś zjechał na warsztat (żeby było jasne bieg był ale na wyświetlaczu brak wskazania co za tym idzie brak możliwości zmiany biegu) Wymieniłem...
Nie wiem, coś to namieszał, ale przypuszczam, że mowa o silniku diesla o oznaczeniu om603. Dźwignia STOP na pompie jest sterowana przy pomocy mieszka na pompie wtryskowej, a ten z kolei sterowany jest podciśnieniem z wakum pompy, przez zawór w stacyjce. To na 1 zdjęciu to nastawnik biegu jałowego z benzyniaka. Z tyłu pompy jest ustrojstwo systemu antyszarpaniowego...
Jeżeli istotnie, ścieżki oporowe są wytarte, to można bez większego problemu suwaki przesunąć w miejsca nieuszkodzone. Może być problem ze zdobyciem samego potencjometru: w ASO występuje razem z całą przepustnicą. Koszt jest oczywiście odpowiedni :| P.S.: nie wierzę w tą diagnozę. Nastawnik wolnych obrotów został sprawdzony? Żeby potencjometr się zużył,...
Witam Czy moze ktoś pomóc wyskoczył taki bład 2548 (autocom) Siłownik zaworu przepustnicy krotko-okresowe znoszenie sygnału -bład stały. Elem błąd P0638 Obwód nastawnika przepustnicy . P1955 nieznany diagnostyczby kod problemu Błąd kasuje się na chodzącym silniku auto ma moc i wszystko ok. Wraca po zgaszeniu silnika, po odpaleniu zapala się check i...
Witam, powiedzcie mi, panowie, W211 OM642 V6 diesel 190 KM. Zaślepiłem klapy wirowe (urwała się dźwigienka od nich), nie zdążyłem jeszcze wyprogramować tego ze sterownika. Czy może mieć to cały czas jakiś negatywny wpływ, że silniczek nadal pracuje, ale klapy są zaślepione? Czy nie muszę go wyprogramowywać? Dodano po 10 A do tego będę walczył ze sterownikiem...
Witam Odgrzewam temat. Błędy czujników spalania stukowego już się nie wyswietlają(wymieniłem obydwa) lecz samochód na zimnym szczególnie trochę podszarpuje, nie chodzi równo, na ciepłym prawie prawidłowo. W pamięci sterownika zaraz po skasowaniu na pracującym silniku pojawiają się ponownie 2 błędy: 4608 Sterowania wałka rozrządu po stronie wylotu rząd...
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Witam. Posiadam Mercedesa w 203 Benzyna 2001 rok 2.0l 95kw. Na początku auto nie chodziło jak należy, nastawnik wałka rozrządu nie pracował wywalał błąd p0010 tak jak grzałka na sondzie wadliwe działanie, czujnik położenia wałka rozrządu. Wszystkie te elementy były sprawdzane podmieniane nic. Został zamówiony nowy komputer błędy jak były tak są, Cały...
Piszę jeszcze raz bo ten schemat nie całkiem pasuje do mojego modelu. Przy tym aucie jest sterownik na dwie duże wtyczki. Każda ma prawie 44 piny z wbudowaną wtyczką o 2 pinach (CAN). Numerowane są piny od 1 do 85. Zajęte są 42 piny łączne. Na module jest oznaczenie MSE HM 2.0L 4 zyl. SW 31.96 Nr. merc. 019 545 22 32 [08]. Sprawdziłem silnik przepustnicy,...
Posiadam od kilku dni w221 s320 4 matic. Kupiłem go z małymi usterkami. Błąd nastawnika turbina, egr. Tu temat zgłębiam i aktualnie czyszczę dolot z nagaru. Na skrzyni mam błąd który nie znika. D10B No can message was receiwed from kontrol unit Engine menagment Dodam że launchem odczytywałem parametry i widziałem obroty silnika i wiele innych różnych....
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikiem pierburg 2ee. Od pewnego czasu stracił na mocy i pali w granicach 18l PB/100km, LPG mniej więcej tyle samo, niezależnie od stylu jazdy. Dzisiaj znalazłem jedno odpięte podciśnienie przy nastawniku wolnych obrotów po podłączeniu zaczął lepiej chodzić na wolnych, dodatkowo wskazówka ekonomizera na wolnych obrotach...
YAD31 poluzuj przewody na wtryskach i kręć aż pokaże się paliwo. Dokręć przewody i odpal. Czasami może być tak że elektronika wyczuwa błąd i nie poda paliwa, wtedy trzeba przekręcać kluczyk na rozruch, nie czekając aż zgaśnie lampka świec. Ja mam też problem w c220 z 1997 roku, pompa oczywiście Lucas, przebieg 400 tyś. km. Auto zawsze musiało być zapalane...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Szukam jakichś rysunków przekrojów itp pompy wtryskowej do w.w. Meśka rocznik 1995, 2,2L diesel, pompa i elektronika sterująca Lucas. Zezarło połączenie nastawnika dawki paliwa przerwa między kabelkiem +czerwony 4 pin na wtyczce a niebieskim 13 pin na wtyczce, jak dobrze podociskam pojawia sie styk i wtedy auto zapala, ogólnie spękana izolacja na poszczególnych...
Witam, zamówiłem pompke - tylko 210 zeta + przesyłka :cry: ale "wanna play - gotta pay":D A co Ty tam chcesz mierzyć wakuometrem??? Jak to co?? Ciśnienie paliwa w układzie wytwarzane przez pompkę żeby miec pewność że jest sprawna. Domyślam się że chodzi Ci o użytą nazwę "wakuometr" - wiem że niepoprwanie ale w mojej okolicy tak sie mówi. Co do regulatora...
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Don de Leon pewny jesteś przebiegu ? Szkok, to może z luznym łanuchem ktoś jezdził. Jeździł na pewno, ale dolne koło, ślizgi dla przykładu są ok. Koszt jednego nastawnika coś koło 3,5 tyś. zł a idą dwa.Dodam jeszcze jakość elementów gumowych od kompresora do przepustnicy, w jednym dziura jak Suwałki. Przebieg ori, salon Polska. Bardziej ten silnik...
Mysle nad tym czujnikiem temp.spalin sa one odłaczone moze powinny byc jednak podłaczone. Na chłopski rozum jezeli sa odłaczone to cały czas daje duza dawke ropy bo mysli ze jest zimny. Dobrze rozumujesz, ale nie do końca... Czujnik temperatury pod autem, czyli w okolicach "bywszego" DPF, nie steruje bezpośrednio wtryskiem paliwa, jak się wydaje, tylko...
Witam! Mam na warsztacie smarta. Nie mozna właczyc wstecznego biegu, skrzynia pół automatyczna z mozliwoscia zmiany recznej i automatycznej, rok modelowy to ok 2000 bledy jeszcze te stare, bez systemu eobd. Złącze oczywiscie odb2. Nie moge zczytac bledow ze sjrzyni, przyrzad od mercedesa nic nie robi, KTS ciut ale dolina straszna bo skrzyni tez nie...
No sonda mnie czeka i tak ale u mnie poza pakietem wad gaźnika(zmieniłem i poprawiłem zmieniony) był problem ze "zjadaczem kału"(zawór ERG -wyizolowałem kolesia -sorry dla Geenpeace) no i zawór podciśnień chyba do filtra węglowego jaja odstawiał wieszając się sporadycznie i na ciepło wolne były/nie było całkiem losowo -czyszczenie zaworka pomogło(te...
nastawnik mercedes mercedes nastawnik turbina nastawnik turbina mercedes
chromowa aluminium silnik krokowy civic inwertor samsung
internet domki letniskowe internet domki letniskowe
Parametry P w piecu Termet Silver Pro 20 kW Wiercenie w stali 8.8: narzędzia i techniki