To wyjmij wtryski i zawieź do sprawdzenia.
Skoro rozrusznik wymieniłeś to proponuję się bardziej jemu przyjrzeć. Nowy nie zawsze znaczy sprawny.
Skrzynia automat czy manual?
Ta kontrolka ma sygnalizować zbyt niski poziom płynu w chłodnicy.
Ja bym sprawdził akumulator przed złomowaniem samochodu ;)
Jeśli aku ok to na drugim miejscu sprawdził bym bezpieczniki.Są w trzech miejscach tu masz opis https://www.autogenius.info/pl/mercedes-...
Pełno parafiny ... albo wody w układzie paliwowym . No i nie odpali bo rurki zatkane Są preparatu do ON ...
Jakie wartosci podczas odpalania? Wtryski sprawdzone na powrotach?
Najpierw kodowalem sterownik z podobnym numerem z silnika takiego samego jak mój i nie poszło. Musiałem znaleźć identyczny z numerem zaczynającym się na A........
Nie koniecznie musi to być pompa ,proponuję sprawdzić to w prosty sposób ...bańka 5l. pod maskę węże do banki i odpal ,niech pochodzi ,przejedź się kawałek zgaś i odpal za 5 h. Proste albo pompa albo przewody paliwowe czy sam bak ....
Zegar możesz zamontować na obudowie filtra, będziesz wiedział jakie masz ciśnienie podczas testu i po odpaleniu i nagrzaniu do temperatury roboczej.
Sprawdzić trzeba wtryskiwacze.
Jest sterowanie na wtryskach?
Dobra problem rozwiązany zawór na pompie wysokiego ciśnieni. Po wymianie wszystko OK. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Czy na tym filmie jest słabe odpalanie? Jeżeli tak to szukasz dziury w całym, a jeżeli nie to dlaczego dałeś ten film, a nie taki ze słabego odpalania?
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
czy na zegarach wyświetla się położenie lewarka zmiany biegu
Miernikiem nie sprawdzisz , szukaj żarówką 21 W. Zacząłbym od przelotki w tylnej klapie , podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
Nie odpala choc wszystko wydaje sie dobre Zbadaj bezpieczniki na początek. I wyspowiadaj się , czy dizel czy benzynka czy LPG?
Nie można, jest test kompresji silnika. Na szkoleniu u producenta głowicy.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Czy są jakieś nowe wieści w temacie ? Udało się znaleźć przyczynę złego odpalania ?
Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być Tu jest przyczyna.
Może dawka rozruchowa nieprawidłowa? Są w tym czasie jakieś błędy na kompie? Temperaturę silnika i powietrza komputer widzi widzi prawidłowo?
Cześć U mnie jest identyczny problem w W210 270CDI: nie odpala na zimnie, ale też i w lecie się tak raz zdarzyło: jak jest poniżej zera, można kręcić i kręcić i nawet nie zakaszle przez chwilę, tak jakby go coś odcinało. Rozrusznik po remoncie, kręci pięknie. Alternator po remoncie, jest ok. Akumulator pokazuje 12,7V, a przy rozruchu spada do 9,2V (pomiaru...
Bezpieczniki ok
Odpalany był przy naładowanym akumulatorze i z rozruchem.
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
ESO - elektrozawór stopu.
Przyjrzyj się dokładnie wiązce ECM, skoro tyle błędów jest związanych z ECM to wiązka lub przekażniki i bezpieczniki ją zasilające.
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
tak czytam i myślę:coś nie chce mi się wierzyć, że przyczyną braku odpalania są dwie przyczyny. To albo sterownik, albo wtryski. A może jeszcze coś?
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
A gdzie jest bezpiecznik do Webasto , próbowałem złączem 9 pin i nie reaguje , zapala się kontrolka ale nie odpala
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
Jeżeli kręci rozrusznik to nie immo.
Immobiliser trzyma. Jak to się stało że nie odpala?
Diagnostyka bo na forum to można gdybać.
Mercedes raz odpala raz nie problem występuje przy niższych temperaturach czy to możliwe że akumulator benzyna
Te błędy nie mają nic do odpalania. Trzeba zacząć od porządnej diagnostyki.
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Witam, proszę o pomoc mam problem z Mercedesem a 140 rok 99, auto odpala zawsze ale po trzecim, czwartym razie jak zakręcę rozrusznikiem i muszę odczekać ok 2 min i nie raz czuć paliwo i jak zresetować wyświetlający się klucz na tablicy rozdzielczej. Dzięki czekam na info.
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Cześć Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilkadziesiąt. Takiego auta nie naprawia się "co koledzy o tym sądzicie" tylko po prostu podpina się komputer diagnostyczny. Chyba że naprawdę chcesz sobie powymieniać trochę części - mogę z radością w tym pomóc :) ale dobrze dla ciebie (i dla twojej kieszeni) to się najprawdopodobniej nie skończy.
Jakie ciśnienie na listwie gdy nie zapala?
Auto normalnie odpaliło Nam jest również miło nowego na forum Kolegę powitać! Przekaźnik kR i bezpiecznik nr 61 o wartości 40A to elementy odpowiadające za uruchamianie pompy powietrza wtórnego w silniku 112
To nie problem masy, problem jest w zasilaniu. Lecisz z kontrolką minimum 55W po zasilaniu, znajdziesz gdzie ginie.
Luzy zaworowe, do tego czystość dolotu. Palenie, sprawdź świece. (żarowe)
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Rozumiem ze nie kręci wogóle? Sprawdż modół z wbudowanymi przekaznikami który znajduje sie po lewej stronie auta obok reszty sterowników. Jeden z tych przekazników odpowiada za kręcenie rozrusznikiem, drugi zasila ster silnika.
Witam. Mam pytanie. Ponieważ mam podobną usterkę, czy już Pan wie jaka była przyczyna? Dzięki za odpowiedź 😉
I mógłbyś uprzejmie napisać, co to znaczy "samochód nie odpala" - w ogóle nie kręci - kręci ale nie łapie Jak ktoś ukradnie baterie to też nie będzie odpalał.
Proszę pomierzyć ciśnienie sprężania , silnik sam się "nakręca" ?
Zawze odpala się podpinając pod kołki pod maską . Jeżeli jest moduł ładowaia akumulatora czy coś innego co go nadzoruje może się uszkodzić jak podepniesz bezpośrednio pod akumulator .
Witam, mam Mercedesa CLA 250 W 117 rok 2016 po kolizji prawego boku, kurtyna wystrzelona, po zrobieniu klemy piro i próbie odpalenia samochody, zapłon się włącza a rozrusznik nie kręci, bezpieczniki ok, mam pytanie czy trzeba kasować błędy powstałe w skutek kolizji, czy jakiś sterownik, blokuje rozrusznik? czy jest to problem jak nie ma drzwi?
A bez czujnika odpala?
Jak mogę to sprawdzić
Mercedes odpala dziękuję za cenne i pomocne wskazówki :) Auto miało kiedyś windę i problem tkwił we włączniku windy
Po wymianie silnika i uszczelnienia skrzyni biegów Mercedes odpala ale nie mogę przesunąć drążka biegów z parkingu na drive, czy ktoś pomoże?
No to sam odpowiedziałeś gdzie jest problem. Wyjąć całą skrzynkę z bezpiecznikami, rozebrać wyczyścić, pewnie gdzieś coś nie łączy, najpierw sprawdż i wyczyść kostki które wchodzą do skrzynki.
Modelu też nie znasz? :-)
Problem z oringami jest taki że filtr pasuje do różnych marek samochodów, najlepiej zmierzyć stary oring , lub zamówić oryginał. Zdarzało mi się kilka razy że musiałem zastosować stary oring żeby normalnie odpalał.
To ta słynna pompa Lucas?
Ja mysle że tym twoim testerem delphi zwierasz masę w OBD pin 4 i 5 .
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Motor 646 w tym aucie raczej względnie szybko się odpowietrzał. Chyba (z nadzieją) trzeba poczekać na wynik testu który przeprowadzisz.
Witam mam problem z odpalaniem nie zawsze !! nie za każdym razem ale Akumulator wymieniony nowy Klemy/ końcówki masy wszystko sprawdzone wymienione!! rozrusznik 2 razy w dwóch innych firmach sprawdzony w drugiej firmie wszystko wymienione na nowe wewnątrz automat z niego tez wymieniony na nowy z bosha Jak jest przeważnie nie ciepły jest tylko cyknięcie...
co mogło paść poza kluczem? ... np. rygiel. Do odpowiedzi na to pytanie służy np Star Diagnosis lub inny diagnoskop. Skoro akumulator sprawny i wszystkie bezpieczniki sprawdzone, to nie będziemy tutaj zgadywać.
Jestem za kostką stykową stacyjki - to się zdarza w tych autach.
Jezeli nie odpala to w ukladzie kolumny kierowniczej jest uklad ktory moze sie zacina wyrobiony. Mialem to. Jezeli odblokujesz kierownice i ruszysz gora dol moze sie odblokowac. To jest komon problem w mercedesach. Jezeli po przekreceniu kluczyka nie ma kliku pod kierownica to jest to .
aha jeśli jest to fabrycznie w A klasie to niema pewnie pompki wody i jak to uruchomisz zagotujesz wode w piecu i tyle, odpowiedziałem na Twoje pytanie o pinologie w innym temacie
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
Pewnie kostka stacyjki się coś spiekła, od tego zacznij
Dokladnie Mercedes c180 2002 W203 Sprawdzalem bezpecznik rozrusznika i jest ok ale nie dostaje zasilania. Przekaznik podmienialem i to samo.Po przekreceniu kluczyka cisza.Dodam ze wczesniej nigdy nie mialem problemu z zapalaniem.Na tzw. popych odpala.
Przy jakim przebiegu była regnerowana?
Akumulator jest ok, a dodam ze auto z popychu odpala
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
Wygląda na brak zasilania sterownika silnika. Czym to diagnozujesz? W SD masz zawarte podpowiedzi.
Napiszesz jaki finał tych problemów z autem?
Odczytaj błędy czymkolwiek firmowym.
czy istnieje synchronizacja korbowego wała -z oscyloskopem
Powodem problemów z odpaleniem był słaby sygnał czujnika położenia wału.
Jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to zasilanie w paliwo, zatkane przewody paliwowe lub filtr. To ustrojstwo to zawór odcinający paliwo, dokładany, właśnie on zatykał układ. Proponuję go wymontować.
Podmien pompe CR i zobacz
no nie... czy któryś z nas widzi to auto, żeby był w stanie Ci pomóc? możemy jedynie spróbować coś doradzić... zaprowadź auto do kogoś kto ma pojęcie, inaczej wymienisz wszystko a problem zostanie.
zawsze odpalam na benzynie, a poza tym wcześniej chwile jeździłem i miał jakąś temperaturę jeszcze
Jakie jest ciśnienie na railu jak kręci i nie odpala?
Witam, mam problem z Mercedesem E 430 W210 z 2000 roku. Raz zapala, raz nie zapala. Wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem pompę i dalej to samo. Raz ma tak, że chodzi normalnie, zapala za każdym razem, a raz mam tak, że raz odpali, przejadę parę km, zgaszę auto i już tylko kręci, nie pali. Dopiero za jakiś czas, po kilku próbach, złapie. Dodam, że pompę...
No działa :) co nie zmienia faktu że rozrusznik nie kręci (na krótko działa)
Jaki to 2,2 D, czy CDI. Poszperaj na forum W 210 napewno coś znajdziesz.
Tak czytałem ten temat !!! Ale tu jest całkiem coś innego gdyż u mnie silnik ciężko kręci za pierwszym razem rano ale również zdąża się to w ciągu dnia. Wszystkie kable wyczyszczone od aku aż do alternatora i rozrusznika, masy również. Na silnik podałem dodatkową masę i też zbytnio nie jest lepiej. Na rozruszniku bez obciążenia jest spadek rzędu 0.1v...
Ale kolego wymianiałeś o ringi na wtryskach pod deklami czy na pompkach PLD?
W ecu air bag trzeba było usunąc błąd który był od wypadku. W ecu silnika też trzeba było usunąć błąd który zapisał się po wypadku. Po tych operacjach silnik chodzi ,oczywiście jeszcze klema wystrzeliła i ją też wymieniono.
Chciałabym się dowiedzieć jaka może być tego przyczyna? To zrób przynajmniej diagnostykę, przydał by się film z dźwiękiem.
Cześć Co to za "kostka OBD"? Zazwyczaj takie prymitywne urządzenia w typie "kostki" (plus aplikacja na telefon) pozwalają na połączenie się tylko z modułem silnika i ograniczoną diagnozę w tym zakresie. Tutaj natomiast potrzebna jest kompleksowa diagnoza z odczytem wszystkich modułów w aucie - jak zresztą wynika z przedstawionego opisu. Tych aut nie...
VINWDB2021211A241884 ModelC 220 DIESEL Chassis2021211A241884 Engine604910 10 037268 Transmission717416 06 725219 Order0 5 513 11502 LightsBOSCH Cab00000 Delivery date20.01.95 DealerBelgium (513) Interior(cloth) fabric mushroom / quartz / sahara beige (405) Paint 269tourmaline green metallic (с 1994) Options 030approved electronic saveguard against...
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
odpala mercedes mercedes ciężko odpala ciężko odpala mercedes
zmywarka amica start odkamienianie zbiornik alternator valeo regulator napiecia
renault trafic schemat elektryczny renault trafic schemat elektryczny
Jak uniknąć sterowania dwoma autami RC jednym pilotem? Cieknący zawór trójdrożny mieszający wodę - naprawa