Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Zawze odpala się podpinając pod kołki pod maską . Jeżeli jest moduł ładowaia akumulatora czy coś innego co go nadzoruje może się uszkodzić jak podepniesz bezpośrednio pod akumulator .
A gdzie jest bezpiecznik do Webasto , próbowałem złączem 9 pin i nie reaguje , zapala się kontrolka ale nie odpala
Czy na tym filmie jest słabe odpalanie? Jeżeli tak to szukasz dziury w całym, a jeżeli nie to dlaczego dałeś ten film, a nie taki ze słabego odpalania?
Czy są jakieś nowe wieści w temacie ? Udało się znaleźć przyczynę złego odpalania ?
Jakie wartosci podczas odpalania? Wtryski sprawdzone na powrotach?
Witam mam problem z odpalaniem nie zawsze !! nie za każdym razem ale Akumulator wymieniony nowy Klemy/ końcówki masy wszystko sprawdzone wymienione!! rozrusznik 2 razy w dwóch innych firmach sprawdzony w drugiej firmie wszystko wymienione na nowe wewnątrz automat z niego tez wymieniony na nowy z bosha Jak jest przeważnie nie ciepły jest tylko cyknięcie...
Ta kontrolka ma sygnalizować zbyt niski poziom płynu w chłodnicy.
Przy jakim przebiegu była regnerowana?
Dokladnie Mercedes c180 2002 W203 Sprawdzalem bezpecznik rozrusznika i jest ok ale nie dostaje zasilania. Przekaznik podmienialem i to samo.Po przekreceniu kluczyka cisza.Dodam ze wczesniej nigdy nie mialem problemu z zapalaniem.Na tzw. popych odpala.
Dla przestrogi. Ostatnie zdanie autora postu: I czy benzyna jak stoi otwarta w kanistrze to czy coś się z nią dzieje? Na pewno paruje, uwalniając niebezpieczne i wybuchowe opary. Do autora postu (celowo z małej litery) zdajesz sobie sprawę z zagrożeniem przechowywania benzyny w otwartym pojemniku?
Immobiliser trzyma. Jak to się stało że nie odpala?
Skrzynia automat czy manual?
Skoro rozrusznik wymieniłeś to proponuję się bardziej jemu przyjrzeć. Nowy nie zawsze znaczy sprawny.
Ja bym sprawdził akumulator przed złomowaniem samochodu ;)
Witam, mam Mercedesa CLA 250 W 117 rok 2016 po kolizji prawego boku, kurtyna wystrzelona, po zrobieniu klemy piro i próbie odpalenia samochody, zapłon się włącza a rozrusznik nie kręci, bezpieczniki ok, mam pytanie czy trzeba kasować błędy powstałe w skutek kolizji, czy jakiś sterownik, blokuje rozrusznik? czy jest to problem jak nie ma drzwi?
Sprawdzalismy kompresje. 1: 12 2: 10 3: 11.5 4: 12.5
A bez czujnika odpala?
Wszystko sprawdzałem tyle, ile potrafiłem, dalej zero reakcji. Auto nie odpala.
To wyjmij wtryski i zawieź do sprawdzenia.
Jakie jest ciśnienie na railu jak kręci i nie odpala?
Jak w temacie. Webasto zamontowane fabrycznie. Zostało rozebrane w mak, całe przeczyszczone, chociaż sam sterownik w piecu czyściutki jakby wyszedł z fabryki. Świeca sprawdzona miernikiem - niby działa. Pompka paliwa sprawna na krótko, ale niestety nie załącza się przy włączeniu Webasta z programatora. Po włączeniu załącza się w piecyku dmuchawa, a...
I mógłbyś uprzejmie napisać, co to znaczy "samochód nie odpala" - w ogóle nie kręci - kręci ale nie łapie Jak ktoś ukradnie baterie to też nie będzie odpalał.
Pewnie kostka stacyjki się coś spiekła, od tego zacznij
Pełno parafiny ... albo wody w układzie paliwowym . No i nie odpali bo rurki zatkane Są preparatu do ON ...
Jeśli aku ok to na drugim miejscu sprawdził bym bezpieczniki.Są w trzech miejscach tu masz opis https://www.autogenius.info/pl/mercedes-...
Problem z oringami jest taki że filtr pasuje do różnych marek samochodów, najlepiej zmierzyć stary oring , lub zamówić oryginał. Zdarzało mi się kilka razy że musiałem zastosować stary oring żeby normalnie odpalał.
Dzięki ale już zapuzno coś stuknęło w silniku i już nie odpala .
Nie koniecznie musi to być pompa ,proponuję sprawdzić to w prosty sposób ...bańka 5l. pod maskę węże do banki i odpal ,niech pochodzi ,przejedź się kawałek zgaś i odpal za 5 h. Proste albo pompa albo przewody paliwowe czy sam bak ....
Sprawdzić trzeba wtryskiwacze.
No tak racja ale to jest na kluczyk można go włączyć i wyłączyć i teraz nie działa ani alarm ani auto wyłączam kluczykiem i nie odpalę włączam kluczykiem i nie dział i też nie odpala?
Najpierw kodowalem sterownik z podobnym numerem z silnika takiego samego jak mój i nie poszło. Musiałem znaleźć identyczny z numerem zaczynającym się na A........
Zegar możesz zamontować na obudowie filtra, będziesz wiedział jakie masz ciśnienie podczas testu i po odpaleniu i nagrzaniu do temperatury roboczej.
Podtrzymuję - pomierz ciśnienie sprężania = pokręcisz trochę układ się uszczelni - odpalasz.
benzynka czy diesel? wyglada ze emulator albo nie dziala albo zle podlaczony. pozdrawiam Ostrzeżenie za notoryczne nieprzestrzeganie zasad pisowni, pomimo wielu wcześniejszych uwag. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.13.
Samochód masz od dłuższego czasu czy to nowy zakup? Jak wygląda napięcie na akumulatorze podczas odpalania?
Jest sterowanie na wtryskach?
Akumulator jest ok, a dodam ze auto z popychu odpala
Dobra problem rozwiązany zawór na pompie wysokiego ciśnieni. Po wymianie wszystko OK. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Witam. Proszę o pomoc w identyfikacji uszkodzonego elementu po prawej stronie z kluczyka. Zaznaczone na czerwono. Pilot działa, natomiast nie identyfikuje klucza. Samochód nie odpala.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Sprawdź czy widzi obroty wału.Co ma kodowanie wtryskiwaczy do odpalania?
sprawdz czy nie pękł kolektor dolotowy! czy dobrze odpala?
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Nie można, jest test kompresji silnika. Na szkoleniu u producenta głowicy.
Wada to to, że komputer może badać czy widzi obciążenie cewką rozrusznika i może generować błąd, choć wątpię. Niestety. Z dwóch powodów. 1. Oporność cewki przekaźnika na rozruszniku jest kontrolowana. Wystarczy, że oporność będzie inna i już pojawi się błąd i ryzyko, że silnika nie odpalisz. 2. Drut (cienki) który uruchamia rozrusznik jest jednocześnie...
Silnik nie odpala
Mrugają kontrolki zielona i czerwona w lusterku wewnętrznym jak odpalasz?
tak czytam i myślę:coś nie chce mi się wierzyć, że przyczyną braku odpalania są dwie przyczyny. To albo sterownik, albo wtryski. A może jeszcze coś?
czy na zegarach wyświetla się położenie lewarka zmiany biegu
Zaczelo sie od tego, ze krecilem rozrusznikiem do wyczerpania aku To tylko mnie zaciekawiło, po co? Myśle że licznik się sam zaprogramował losową wartością. Ciesz się że ci w ogóle odpala.
ale dlaczego temperatura ma wplyw na odpalanie??
A wiesz który to przekaznik ? Jak się na zywa dokładnie? Dodano po 12 Sam rozrusznik kręci po zmostkowaniu przekaznika ale nie odpala oczywiście
To ,że masz merca A140 tyle nam mówi tyle co odkrycie jakiejś gwiazdy w odległej galaktyce. Przede wszystkim jaki masz silnik, benzyna, diesel bo to jest super istotne by cokolwiek powiedzieć o usterce odpalania.
Na samostarcie odpala?
Miernikiem nie sprawdzisz , szukaj żarówką 21 W. Zacząłbym od przelotki w tylnej klapie , podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Jeśli mógł by ktoś pomóc to mam podobny problem tylko od tak auto przestało odpalać brak iskry na wszystkie cylindry :/ Wymieniłem cewki i nic prąd do oby dwóch cewek dochodzi ale silnik nie odpala :( pomocy
Przyjrzyj się dokładnie wiązce ECM, skoro tyle błędów jest związanych z ECM to wiązka lub przekażniki i bezpieczniki ją zasilające.
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
[postid]21558008[/postid] komputer nie pokazuje błędów tid
Odpalany był przy naładowanym akumulatorze i z rozruchem.
No i na to wychodzi 0,5 bara. Od czego zacząć i gdzie szukać??? Dodam, że nastawnik ma wyrobiony ślimak na środku i ma luz swój, nie mały, ale też nie ogromny. Dodano po 14 Gdzie najlepiej się podłączyć by puścić dym do dolotu?? Dodano po 2 Dam wam filmik z autocom jest tam cianienie na rampie i okreslone cisnienie, dzwiek stukania osłona luźna filmik...
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
Cześć U mnie jest identyczny problem w W210 270CDI: nie odpala na zimnie, ale też i w lecie się tak raz zdarzyło: jak jest poniżej zera, można kręcić i kręcić i nawet nie zakaszle przez chwilę, tak jakby go coś odcinało. Rozrusznik po remoncie, kręci pięknie. Alternator po remoncie, jest ok. Akumulator pokazuje 12,7V, a przy rozruchu spada do 9,2V (pomiaru...
Nie nie odpala
Doprecyzujmy. Czy jak nie chce odpalić to nie kręci rozrusznikiem, czy kręci, tylko nie odpala?
A jakie daje ciśnienie na listwę przy odpalaniu ?
ESO - elektrozawór stopu.
a co ta biedna sonda ma do odpalania ?
Luzy zaworowe, do tego czystość dolotu. Palenie, sprawdź świece. (żarowe)
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Bezpieczniki ok
witam wszystkich . Mam mercedesa C 2.7CDi W203 i ciężko odpala na Cieplłym silniku. zrobiłem porównanie wtryskiwaczy : 1-11ml 2-18,5ml 3-19,5ml 4-9ml 5-13ml Auto chodziło przez minutę. Czy przez któryś wtrysk może ciężko odpalać ??
Diagnostyka bo na forum to można gdybać.
Rozumiem ze nie kręci wogóle? Sprawdż modół z wbudowanymi przekaznikami który znajduje sie po lewej stronie auta obok reszty sterowników. Jeden z tych przekazników odpowiada za kręcenie rozrusznikiem, drugi zasila ster silnika.
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
OKi koledzy temat opanowany czujnik cisnienia na listwie a dokładnie oring sie skończył wymiana na nowy za 4.50 i autko odpala:)
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Jest możliwe, że przez ten błąd regulatora nie ma komunikacji z abs. Silnik pracuje, auto odpala ?
Mam problem z ML-em 3.0 v6 cdi, ciężko odpala za 1 razem z rana. Podpinałem kompa z rana czujnik temperatury widzi 5 stopni więc raczej jest okej, kręci dopóki nie nabije zadanego ciśnienia ok. 350bar, jak tylko nabije od razu odpala.
Jeżeli kręci rozrusznik to nie immo.
Nie odpala choc wszystko wydaje sie dobre Zbadaj bezpieczniki na początek. I wyspowiadaj się , czy dizel czy benzynka czy LPG?
Powinien, zmierz spadek napięcie na naładowanym akumulatorze podczas odpalania.
Zalecenia firmy regenerującej były post factum, firma rege stwierdziła, że każdy (konkretny) mechanik wie, że trzeba wpompować olej do magistrali (w mercedesach w tych silnikach z CR) i sprawdzic cisnienie manometrem (4 bar) i spytał się czy byłem przy pierwszym odpalaniu silnika (powiedziałem, że nie) po czym stwierdził: "to na pewno jeszcze na plaka...
Cześć Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilkadziesiąt. Takiego auta nie naprawia się "co koledzy o tym sądzicie" tylko po prostu podpina się komputer diagnostyczny. Chyba że naprawdę chcesz sobie powymieniać trochę części - mogę z radością w tym pomóc :) ale dobrze dla ciebie (i dla twojej kieszeni) to się najprawdopodobniej nie skończy.
Jakie ciśnienie na listwie gdy nie zapala?
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
Jak mogę to sprawdzić
Auto normalnie odpaliło Nam jest również miło nowego na forum Kolegę powitać! Przekaźnik kR i bezpiecznik nr 61 o wartości 40A to elementy odpowiadające za uruchamianie pompy powietrza wtórnego w silniku 112
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Auto ogólnie odpala, ale sporadycznie, gdy jest zimny silnik, np po nocy, kręci ale nie odpala. Błędów brak. Poczytałem trochę i może to być wina czujnika położenia wału, który nie wykazuje błędów. Ale tu pytanie, czy w przypadku uszkodzenia tego czujnika, samochód odpaliłby awaryjnie na gazie. Pytam, bo awaryjnie na gazie odpala.
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
2.9 TD, 1996 rok sedan, classic, manual, Usunąłem powyższy błąd, jednak silnik nadal nie odpala.
Prawdopodobie SAM uwalony, przeważnie spotyka go taki los po odpalaniu z "matki". Z resztą świateł wszystko wporządku?
Motor 646 w tym aucie raczej względnie szybko się odpowietrzał. Chyba (z nadzieją) trzeba poczekać na wynik testu który przeprowadzisz.
To nie problem masy, problem jest w zasilaniu. Lecisz z kontrolką minimum 55W po zasilaniu, znajdziesz gdzie ginie.
To ta słynna pompa Lucas?
Mercedes raz odpala raz nie problem występuje przy niższych temperaturach czy to możliwe że akumulator benzyna
Sprawdzany był na krótko żeby go wykluczyć, kręci. Nie odpala. Tak, to automat
mercedes odpala mercedes ciężko odpala ciężko odpala mercedes
peugeot moduł wentylatora chłodnicy skrzynia zamknięta intel pentium 2117u
sztuczna inteligencja pilot logitech harmony
Mercedes W140 – przebieg wiązki alternatora, schemat, przewody, usterki izolacji Thomson 32HD5506X1 – specyfikacja, Smart TV, aktualizacje, opinie użytkowników