Włącz zapłon i jednocześnie na silniku naciśnij przyciski START i STOP wtedy będzie kręcił ale nie odpali :-)
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
odpali, w starszych mercedesach oprucz S klasy we wszystkich były analogowe
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Żeby na pycha odpalił to i tak musisz kluczykiem przekręcić w pozycję rozrusznika . A jak uwalił się ster to i na pycha nie odpali .
Robiłem już takie dwa na plaka nie pali musisz podłączyć filtr paliwa ale na zasilaniu zamontować ręczną pompkę jak nabijesz paliwa ręcznie za drugim razie odpali. :spoko:
Pełno parafiny ... albo wody w układzie paliwowym . No i nie odpali bo rurki zatkane Są preparatu do ON ...
Połamana wiązka, jak napisał Ruszyłeś wiązkę silnika, więc trzeba będzie ją całą poprawić. Norma w tych Mercedesach. Teraz wiązkę masz praktycznie do odtworzenia. I nie próbuj nawet używanej kupować, będzie to samo. "Sory, taką dali izolację" jakby powiedziała pewna Pani. Dodano po 1 W tych autach jesli masz blad wtryskiwacza to auto nie odpali mimo...
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
jezeli pytasz czy odpali bez przypisania to powiem tak odpali. odpal go na samostarcie i sprawdx na powrotach jeszcze raz.
Skoro jak wyjmiesz filtr i złożysz obudowę i nie chce zapalić to wygląda na to że zapchany jest dopływ powietrza. Jak odepniesz wtyczkę od przepływki to odpali?
przy kręceniu rośnie do prawie 50 Mg. To jest dawka rozruchowa, sprawdź dokładnie wtyczki na wtryskach, bo jak któraś nie będzie łączyć to auto nie odpali.
Czyli wystarczy stacyjka z kluczykiem i rygiel i odpali ? ecu nie potrzebne ?
sprawdź olej
Odpal zapłon i przekaźnik rozrusznika na krótko (sterowanie rozrusznikiem to fioletowy kabel). Jeśli nie odpali to immo.
CDI? sprawdź wtyczki na wtryskach, jak jedna nie łączy auto nie odpali.
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
Przy tej ilości modułów i elektroniki, jaka jest w tym samochodzie, bez dedykowanego testera diagnostycznego nie zrobisz samemu nic, poza sprawdzeniem bezpieczników.
Dzieki za pomoc. Przyśniedział jeden z bezpieczników
Dolej ad blue zrób test układu usuń kody usterek i auto odpali
Po pierwsze sprawdzasz pobór prądu przez świece, bo tak na prawdę nie wiadomo czy grzeją. Dodano po 35 silnik traci olej przez turbinę ??????????? Dodano po 37 Jak? Po wykręceniu świec żąrowych - odpowiednim miernikiem DOkłądnie tak. Na zimnym silniku z rana.
Cos musi byc na rzeczy bo podmiany czujnikow nic nie daja. Jest tak ze caly dzien przejezdzi i jest ok. A nieraz wyjedzie i za godzinę kierowca dzwoni ze biegów nie ma. Poczeka chwile odpali i znow wracają.
Odcinałeś pin w sterowniku i puszcze immo? To wkońcu które te tranzystory wymienisz? Wrzuć manual tego emulatora.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Ok rozrusznik kreci tylko immo nie daje zaplonu jak zewre te styki odpali po mimo awarii imo
Tak wiem słusznie tylko jakoś chyba wolę nowy kupić aby mieć 100% pewność, że zawse mi odpali. Krzysztof
NIE zrobisz tego w samochodzie !. Jest tu na forum temat jak człowiek wymieniał 4x silnik w Mercedesie, zacierały się przy próbie odpalenia, bo firma regenerująca nie wyczyściła m.in chłodnicy oleju. U Ciebie, po takiej awarii trzeba rozebrać silnik na śrubki, wyczyścić wszystkie kanały olejowe (karcher +kompresor) i składać wszystko od nowa, czyste,...
To teraz jak już wiemy co masz, to opisz porządnie w czym kłopot i jak reaguje na pilota? Zamki działają? Lampki zapalają się i gasną tak jak powinny? Skąd pewność co do posiadanej funkcji alarmu? Tam siedzi immo, po odłączeniu puchy nie odpali.
Mercedes odpalił ale odpala tylko jak się naciśnie delikatnie talerzyk w kjet,jak puszczę to gaśnie, w ogóle nie ma wolnych obrotów
I odpali bez dopisywania?
Właśnie zastanawia mnie to ciśnienie początkowe czy oby kolo 3 00 mialo by byc a jak już odpali to ile ma ?
Witam mam problem z Mercedesem 230 te rok 1987 benzyna o tuż jak odpali choidzi idealnie dostanie temperatury to silnikiem trzęsie jak by chodził na 2 gary lekko gazu to jedzie a jak szybciej to przydusza , świece nowe palec rozdzielacza nowy kable nowe co mogłem wymieniłem pompa paliwa nowa filtr paliwa nowy
Ok, może i w tym nie potrzeba naciskać hamulca, te z którymi się spotkałem zawsze go wymagały. Jednak nie wiem po co zmieniać położenie z P na inne? W ogóle bym nie szukał tu problemu, tylko właśnie w tym, że nie odpala. Bo pewnie jak odpali to i skrzynia się odblokuje.
Dublujesz posty, odpowiedź masz [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w 3 poście.
Podejrzewałem, że to cewka i tu właśnie jest problem, a mianowicie jej wartość. Gdzie ja już nie szukałem po modelu auta i nic, do innych modeli owszem, a już do kluczyka rybki to są wszędzie. Do ML nigdzie, ale to nigdzie. Może chociaż wartość ktoś poda i może jakiś zamiennik podejdzie. A co do drugiego kluczyka, tak go kupiłem z jednym. Auto normalnie...
Paliwa nie brakuje bo nigdy nie gaśnie mi rezerwa. Jak by brakowała iskry to by nierówno po odpaleniu chodził, a chodzi równo. Nawet jak będę jeździł na samym paliwie bez LPG i go zgaszę w tej temperaturze to i tak nie odpali.
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
Dzięki, ale diagnozy niestety nie mam, nie mam dostępu do komputera ani żadnego elektromechanika, bo w tej chwili nawet nie mogę go odpalić żeby gdziekolwiek pojechać. Po przekręceniu kluczyka nie włączają się świece żarowe. Wymieniłem przekaźnik świec żarowych i przekaźnik w module bsi. Po kilkunastokrotnym przekręceniu stacyjki jeżeli się już włączą...
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
Silnik jest na benzynę?
Mam problem ze sowim mercedesem c220cdi. Po odpaleniu silnik jak jest nagrzany auto gaśnie. Trudno potem odpalić.
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
Zastanawiam sie jaki zwiazek ma listwa wtryskowa, zapowietrzony uklad itd z tym ze w lecie auto pali bez problemu a zima nie mozna go odpalic. A ma to auto jakies wspomaganie rozruchu?? Jakas swieca plomieniowa / zarowa czy cos podobnego?? Zrob prosty test: teraz jak jest zimno to przed odpaleniem podaj mu do kolektora ssacego troche goracego powietrza...
Mam pytanie? Czy silnik zakręcił czy kompletna cisza? Ja ma taki problem że raz zakręci i jak nie odpali do kolejne próby kompletna cisza.
NAJLEPIEJ WSTAWIC HEBEL TAK JAK W ZUKACH MONTOWALI I PO PROBLEMIE ZŁODZIEJ SOBIE GŁOWE POŁAMIE ZANIM GO ODPALI.
Po palu, silnik odpali i pracuje czy po chwili gaśnie?
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Witam mam problem z mercedesem vito 110cdi. Auto nie odpala a jak odpali z zaciagu to na wolnych obrotach gasnie na wysokich obrotach silnik pracuje bez problemu. Prosze o pomoc.
witam . mam taki problem z EDC. przy przekręceniu stacyjki nie pali się EDC i auto nie chcę odpalić. rozłańczałem klemy i nic. dopiero jak go pociągam jakieś 5 km to odpala. jakiś czas spokój i znów to samo. czasami jest tak ze pobawię się stacyjką i odpali a czasami nie . pomocy ...
W tym roku nie było immo,dopiero chyba od95.Sprawdź wiązkę do wtrysków i cewek,często padają i robia takie cyrki. Jeśli ster będzie o tych samych nr ,nie będzie immo.Może byc o innych lecz od tego samego modelu i rocznika i też odpali,ale kiedyś zakładałem i po jakimś czasie okazało sie ,że po załączeniu klimy niepodnosił obrotów i potrafił gasnąc na...
Spróbuj pchnąć dźwignię skrzyni biegów do przodu, przytrzymaj i próbuj odpalić
Jak zgaśnie trzeba poczekać chwilę zanim odpali. Oddałem samochód na diagnostykę i czekam na jakieś info.
Nie mam od kogo pożyczyć aku a kable mam właśnie z marketu i próbowałem już więc wiem że żadnego rezultatu to nie da. Naładuje na full stary akumulator i zobaczymy czy odpali jak nie to będę szukać dalej.
Chce wymienić na inny używany, słyszałem że trzeba go przeprogramować bo silnik nie odpali
Witam. Mam następujący problem z moim Mercedesem. Na zimnym silniku bardzo często odpalam, po sekundzie gaśnie i tak z 3,4 razy. Zaś na ciepłym za pierwszym razem ale i czasem na zimnym odpali za pierwszym razem. wszystkie kontrolki świecą się prawidłowo.
po naciśnięciu centralnego na pulpicie włączało światła kierunkowskazów Dodano po 36 jeszcze teraz na dodatek nie odpali auto ...START ERROR
..tak akumulator jest sprawny ....podczas przekrecana klucza kontrollki nie gasna oprocz kontrolki od podgrzewania swiec Dodano po 12 ...od wczoraj nawet juz po jakims czasie nie moge uruchomic ...czy moze to byc wina rozrusznika ?....czy to wina immobilaizera ....jak go mozna ominac .....i czy na zaciag odpali ....
opalarką podgrzej lekko stacyjkę tylko tak żeby nie popalić deski rozdzielczej , tak żeby zagrzała się i wtedy spróbuj odpalić, jeżeli odpali to stacyjka pada
Jak auto postoi pare h po jezdzie to odpali w momencie. Tylko po dluzszym postoju tak soe dzieje. Ile taka pompa wysokiego cisnienia kosztuje?
Miałem kiedyś taką przystawkę do alarmu (Cheetah lub Meta - nie pamiętam)- rzeczywiście: warunkiem był sygnał z hamulca postojowego, sygnał z "luzu" na skrzyni (przy skrzyni manualnej dodatkowy wyłącznik). Układ robił parę prób rozruchu, za próbę skuteczną uważał pojawienie się "D+"
Jak zgaśnie to zlej pompę wysokiego ciśnienia zimną wodą - tylko tak porządnie, żeby się schłodziła. Jak silnik odpali no to wiesz już co ...
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Witam, problem z Mercedesem kombi model 230 TE, pojemność 2,3 l, rok 1987, ma instalację gazową i za chiny, ani na gazie, ani na benzynie, gaśnie i odpali, ale gaśnie. Wymieniłem świece, kable, kopułkę, palec i dalej to samo. Nie wiem, gdzie szukać usterki, uszczelki dolotu wymienione. Proszę o pomoc, może ktoś miał taki przypadek.
dwa podstawowe parametry które musisz sprawdzić : ciśnienie na listwie, obroty koła zamachowego , impulsy można sprawdzić oscyloskopem na podłączonym wtryskiwaczu,zobacz czy odpali na samostart
Tak, jakby mu któryś przekaźnik podtrzymywał napięcie? Coś w tym stylu - ale nie do końca. To nie przekaźnik. Jak nastąpią warunki sprzyjające do rozruchu (czyli "15" jest na sterowniku) to auto odpali. I teraz jak w czasie jazdy "15" zaniknie, to sterownik "sam w sobie" będzie podtrzymywał możliwość jazdy aż do czasu wyłączenia silnika. Nie upieram...
na razie naładuj aku przynajmniej 15-20 godzin non stop a jak po tym nie odpali to się będziesz martwił
Witam zrobiłem swap z M102 na M104 w mercedesie 190 i walczę z elekryką, skrzynia z automatu przerobiona na manual. Mam wiązki od silnika do ECU i od ECU do stacyjki. Może ktoś już coś takiego robił i może mi powiedzieć jak bez kombinacji to zrobić żeby działało, ew. namiary na kogoś tak do 100km od Szczecinka który mi to zrobi i odpali auto?
Najpierw podaj to, o co prosiłem. Nie skacz po wszystkim, bo to bez sensu jest. Jak rozrusznik poda dobre obroty to zostaje kwestia paliwa, do tego dojdziemy. Świece jak są to dobrze, a jak ich nie będzie też odpali, tylko czasami dziwnie. Niemniej ty masz za małe ciśnienie i tu jest problem.
Kiedyś na forum opisywany był podobny przypadek tylko autko nie było po stłuczce ale po przekładce z angola . Wtedy kolega miał też przypadki z ciężkim rozruchem , dziwne kontrolki itp przyczyną była źle dokręcona masa Może blacharz zapomniał dokręcić jakieś masy i teraz są tego efekty , czy przed stłuczką było podobnie ? Bo jeśli nie to szukałbym po...
Nikła; nikła tym bardziej, jeśli to Diesel... po prostu rozrusznik pobierze taki prąd, jaki nie jest w stanie podać taka "bateryjka". Jeśli auto ma aktywny immobiliser, nie próbowałbym nawet.
No tak ale co ztym zrobic żeby odpalić
Witam mam problem z Mercedesem w210 2.2 95 przy pierwszym rozruchu po nocy straszne ciężko odpala i zaswieca się kontrolka edc gdy odpali zgasze go i odpalę wszystko wraca do normy moc ma i ciepły odpala od strzała co może być przyczyną tej usterki?
MAM PROBLEM Z ODPALANIEM ACTROSA 1840 WYŚWIETLA MI BŁEDY IMS 2 4021 FMR 0 3130 EPB 1 4340 OLD 1 1415 JAK JUZ ODPALI TO SILNIK PRACUJE BARDZO NIE RÓWNO MECHANIK POWYMIENIAŁ POMPKI IP. I BEZ ZMIAN
Mercedes w 211 kontrolki świecą jak próbuję odpalić to nic się nie odzywa
Razem - słaba bateria pilota Na przemian - nieautoryzowana próba odpalenia pojazdu
Odpali bez problemu, co najwyżej kofiguracja może nie pasować do końca.
Witam, mam problem z ustawieniem rozrządu 3.5 V6 Mercedes S Klasa 2013 rok. Dwie próby i nic, nie odpala bez plaka. Jak odpali z plakiem, to chodzi, ale trzęsie całym autem. AI: Czy pojawiły się jakieś kody błędów lub wyniki diagnostyki, które mogłyby wskazać na problem? Nie ma błędów.
Filtr paliwa jest przed "opakowaniem" na filtr powietrza. Kapnąłem się po naklejce :-) Udało się. Mesio śmiga aż miło. Cała operacja trwała dosłownie 5min. A co zrobiłem?? 1. dotankowałem 10L oleju napędowego 2. poluzowałem dekielek filtra paliwa i dolałem strzykawką do pełna i dokręciłem 3. poluzowałem przewód doprowadzający paliwo do pompy 4. pokręciłem...
to jest tak jak z 20 razy pokręce stacyjką to się włacza kontrolka od świec a świece nie chciały chodzić po dłuzszym odstoju z 3 tygodnie bo rozwaliłem misę olejową i naprawiłem ja i założyłem ale to mu nie zaszkodziło akumulator jest nowy próbowałem grzać kilka razy i nic a po pełnym cyklu pracy po (dwóch obrotach) leci dym z rury a jak się kolektor...
najprawdopodobniej wtrysk, ale najlepiej podpiąć do kompa, w tych mercach jest tak że jak jeden wtrysk jest odłączony to auto nie odpali, może być uszkodzony elektrycznie.
Ciśnienie na zapłonie raz jest poniżej wartość a za sek wskakuje 4:6 i znowu poniżej i tak cały czas błąd wykasuje się i odpali normalnie można jeździć cały czas dopiero jak się zgasi auto i odpali to po 10-20 sek wyskakuje błąd i brak mocy
konik9 ty chyba żartujesz ? przeczytaj regulamin i zmień swój post Nie wolno publicznie udzielać informacji jak usunąć zabezpieczenie fabryczne ( w twoim przypadku immobiliser) większość z nas wie jak to usunąć ale nikt ci tego nie powie oficjalnie na forum . Co do reszty twojego tematu pilot jest do naprawienia. Sprawdzenie obecności i sprawności immobilisera...
Sprawdzane przy włączonych światłach i odpalonym silniku
Przy zapalaniu powinien mieć 250 obrotów i 350 bar, 200 to za mało na dci Może w silnikach dci tak jest, ale w silniku CDI 200 bar jest ciśnieniem wystarczającym. Jak wtryskiwacze są sprawne (dobrze rozpylają) to motor odpali.
Witam mam problem z mercedesem c klasa w 202 2.2 cdi z 1998r. Mianowicie po włożeniu kluczyka zapalają się kontrolki lecz po jego przekreceniu auto nie odpala, słychać jedynie takie tykniecie , za którymś razem odpali, robi tak coraz częściej nie wiem w czym problem myślałem o rozruszniku ale sprawdziłemi jest dobry, co to może byc ? Stacyjka? imo?...
pomyśl nad remontem silnika, mi sie wydaje że odpali, ale nie będzie za dobrze się spisywał
uwaga mercedes odpalił ale ma tylko wolne obroty każda próba dodania gazu kończy się gaśnięciem auta mniemam ze jest to taki zawór elektryczny na boku rozdzielacza dwupinowy który odpowiada za wysokie obroty i to chyba on jest zepsuty ale nie mam 100% pewności pomocy!!!
Jak rozwiązałeś problem z tym samochodem? mam identyczne objawy w swoim C220 diesel, wiem ze minelo pare lat od momentu kiedy pisaleś, ale moze przeczytasz tą wiadomość. Z góry dzięki!
tak, dokładnie -na przyszłość - w VAG te oznaczenia obowiązują również. z uwalonym transceiverem CAN the liczniki są całkiem ciemne, więc nie spodziewałbym się że coś zobaczysz.
kolego włacznik świaeł raczej zostaw w spokoju zerknij do alternatora ? ewentualnie masy gdy pojawia się problem z innymi odbiornikami co z radiem czy też przygasa po odpaleniu auta jeżeli tu jest ok zostaje takie coś do kontrolek po włączeniu świateł i zapłonu musi pojawić się napięcie pinu nie wiem gdy tak jest masz z pewnścią uszkodzony tzw. ściemiacz...
Witam! oczywiście że nie odpali; a jest to usterka czujnika położenia tłoka. Najczęściej wina w przewodach.
Spróbuj, pierwszy raz tylko szturchnąć rozrusznikiem (żeby dosłownie tylko trochę obrócił wał), następnie zobacz czy ładnie odpali. Nie odpisałeś, czy ma gaz.
Przez jakiś czas miałem spokój i kontrolka od świec żarowych po odpaleniu gasła i się nie zapalała. Teraz znowu problem powrócił. Czyli przekręcam na zapłon, kontrolka od świec zapala się na chwilę, następnie gaśnie, odpalam auto no i znowu się zapala i świeci jakieś 30sekund. Muszę wymienić chyba ten moduł ale pytanie do Was czy CDI odpali bez podgrzania...
witam posiadam vito 99 rok 2,2 cdi i mam taki problem ze czasami po odpaleniu po chwili zgasnie i nie można go odpalic, czasami po długim kręceniu odpali ale rzadko lecz po podpięciu przewodów z drugiego akumulatora odpala po chwili
Nie miałem nigdy przypadku takiego, że musiałem je wymienić bo nie "dogniotły" się do nowych wtrysków. Ja z kolei mialem tak kilkakrotnie - w Manie, w DAFie, w Mercedesie
Witam, Posiadam mercedesa W210 220 CDi. Problem polega na tym, że auto nie chce odpalać w niskich temperaturach (poniżej -5). Sprawdzone zostały świece jak i przekaźnik świec, wszystko działa. Gdy stoi kilka dni a temperatura jest wyższa jak -5 odpala odrazu bez problemów. Na komputerze brak jakichkolwiek błędów. Ciśnienie na szynie common rail dobija...
Witam, kiedyś znajomy miał niemal identyczny problem. W ciężkim ATEGO (wywrotka) nie dało się zwiększyć obrotów. Co prawda palił bez problemu, ale utrzymywał tylko niskie obroty. FMR i o ile dobrze pamiętam EMR nie wykazywały żadnych błędów. Okazało się że tachograf wysiadł w taki sposób, że cały czas widział przekroczenie dopuszczalnej prędkości i...
Niestety nie da się tego odpalić. Inne są Eso oraz sensor głowicy.
odpali kabel mercedes mercedes odpali gaśnie odpali deutz
pogodowy sterownik wymiana turbo płyta gazowa bezpiecznik
proste konstrukcje lampowe audio proste konstrukcje lampowe audio
Aktualizacja oprogramowania Manta 50LUA29D - jak pobrać? STAG-4 nie przełącza na gaz: diagnostyka i rozwiązania