Włącz zapłon i jednocześnie na silniku naciśnij przyciski START i STOP wtedy będzie kręcił ale nie odpali :-)
odpali, w starszych mercedesach oprucz S klasy we wszystkich były analogowe
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Żeby na pycha odpalił to i tak musisz kluczykiem przekręcić w pozycję rozrusznika . A jak uwalił się ster to i na pycha nie odpali .
Połamana wiązka, jak napisał Ruszyłeś wiązkę silnika, więc trzeba będzie ją całą poprawić. Norma w tych Mercedesach. Teraz wiązkę masz praktycznie do odtworzenia. I nie próbuj nawet używanej kupować, będzie to samo. "Sory, taką dali izolację" jakby powiedziała pewna Pani. Dodano po 1 W tych autach jesli masz blad wtryskiwacza to auto nie odpali mimo...
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Robiłem już takie dwa na plaka nie pali musisz podłączyć filtr paliwa ale na zasilaniu zamontować ręczną pompkę jak nabijesz paliwa ręcznie za drugim razie odpali. :spoko:
Odcinałeś pin w sterowniku i puszcze immo? To wkońcu które te tranzystory wymienisz? Wrzuć manual tego emulatora.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
przy kręceniu rośnie do prawie 50 Mg. To jest dawka rozruchowa, sprawdź dokładnie wtyczki na wtryskach, bo jak któraś nie będzie łączyć to auto nie odpali.
Pełno parafiny ... albo wody w układzie paliwowym . No i nie odpali bo rurki zatkane Są preparatu do ON ...
Skoro jak wyjmiesz filtr i złożysz obudowę i nie chce zapalić to wygląda na to że zapchany jest dopływ powietrza. Jak odepniesz wtyczkę od przepływki to odpali?
CDI? sprawdź wtyczki na wtryskach, jak jedna nie łączy auto nie odpali.
To teraz jak już wiemy co masz, to opisz porządnie w czym kłopot i jak reaguje na pilota? Zamki działają? Lampki zapalają się i gasną tak jak powinny? Skąd pewność co do posiadanej funkcji alarmu? Tam siedzi immo, po odłączeniu puchy nie odpali.
Paliwa nie brakuje bo nigdy nie gaśnie mi rezerwa. Jak by brakowała iskry to by nierówno po odpaleniu chodził, a chodzi równo. Nawet jak będę jeździł na samym paliwie bez LPG i go zgaszę w tej temperaturze to i tak nie odpali.
jezeli pytasz czy odpali bez przypisania to powiem tak odpali. odpal go na samostarcie i sprawdx na powrotach jeszcze raz.
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
Dzięki, ale diagnozy niestety nie mam, nie mam dostępu do komputera ani żadnego elektromechanika, bo w tej chwili nawet nie mogę go odpalić żeby gdziekolwiek pojechać. Po przekręceniu kluczyka nie włączają się świece żarowe. Wymieniłem przekaźnik świec żarowych i przekaźnik w module bsi. Po kilkunastokrotnym przekręceniu stacyjki jeżeli się już włączą...
Odpal zapłon i przekaźnik rozrusznika na krótko (sterowanie rozrusznikiem to fioletowy kabel). Jeśli nie odpali to immo.
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
Zastanawiam sie jaki zwiazek ma listwa wtryskowa, zapowietrzony uklad itd z tym ze w lecie auto pali bez problemu a zima nie mozna go odpalic. A ma to auto jakies wspomaganie rozruchu?? Jakas swieca plomieniowa / zarowa czy cos podobnego?? Zrob prosty test: teraz jak jest zimno to przed odpaleniem podaj mu do kolektora ssacego troche goracego powietrza...
..tak akumulator jest sprawny ....podczas przekrecana klucza kontrollki nie gasna oprocz kontrolki od podgrzewania swiec Dodano po 12 ...od wczoraj nawet juz po jakims czasie nie moge uruchomic ...czy moze to byc wina rozrusznika ?....czy to wina immobilaizera ....jak go mozna ominac .....i czy na zaciag odpali ....
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Tak wiem słusznie tylko jakoś chyba wolę nowy kupić aby mieć 100% pewność, że zawse mi odpali. Krzysztof
Czyli wystarczy stacyjka z kluczykiem i rygiel i odpali ? ecu nie potrzebne ?
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
Miałem kiedyś taką przystawkę do alarmu (Cheetah lub Meta - nie pamiętam)- rzeczywiście: warunkiem był sygnał z hamulca postojowego, sygnał z "luzu" na skrzyni (przy skrzyni manualnej dodatkowy wyłącznik). Układ robił parę prób rozruchu, za próbę skuteczną uważał pojawienie się "D+"
Witam. Mam problem z odpaleniem mercedesa tourismo 350 , silnik 381KM, Jechał normalnie, zatrzymałem się ,pochodził chwile na wolnych obrotach po czym zgasł i nie chce odpalić. Na desce świeci sie kontrolka ASR na obrotomierzu która po przekręceniu kluczyka zapalała się na chwile i zaraz gasła a teraz nie gaśnie. Wie może ktoś co przy nim sprawdzić?...
Spróbuj pchnąć dźwignię skrzyni biegów do przodu, przytrzymaj i próbuj odpalić
Kiedyś na forum opisywany był podobny przypadek tylko autko nie było po stłuczce ale po przekładce z angola . Wtedy kolega miał też przypadki z ciężkim rozruchem , dziwne kontrolki itp przyczyną była źle dokręcona masa Może blacharz zapomniał dokręcić jakieś masy i teraz są tego efekty , czy przed stłuczką było podobnie ? Bo jeśli nie to szukałbym po...
Nikła; nikła tym bardziej, jeśli to Diesel... po prostu rozrusznik pobierze taki prąd, jaki nie jest w stanie podać taka "bateryjka". Jeśli auto ma aktywny immobiliser, nie próbowałbym nawet.
to jest tak jak z 20 razy pokręce stacyjką to się włacza kontrolka od świec a świece nie chciały chodzić po dłuzszym odstoju z 3 tygodnie bo rozwaliłem misę olejową i naprawiłem ja i założyłem ale to mu nie zaszkodziło akumulator jest nowy próbowałem grzać kilka razy i nic a po pełnym cyklu pracy po (dwóch obrotach) leci dym z rury a jak się kolektor...
Cos musi byc na rzeczy bo podmiany czujnikow nic nie daja. Jest tak ze caly dzien przejezdzi i jest ok. A nieraz wyjedzie i za godzinę kierowca dzwoni ze biegów nie ma. Poczeka chwile odpali i znow wracają.
Dolej ad blue zrób test układu usuń kody usterek i auto odpali
Witam jestem posiadaczem mercedesa c w202 2.2D 95KM w którym problem jest następujący: otóż silnik pracuje bardzo nie równo zaraz po odpaleniu pomiędzy 600- 900obr. dzieje się tak do pierwszych 10 sekund przy czym spaliny są biało- niebieskawe po 10s szarpanie znika wraz z dymem, i dodatkowo jadąc obojętnym biegu szczególnie na niskim przy temperaturze...
Właśnie zastanawia mnie to ciśnienie początkowe czy oby kolo 3 00 mialo by byc a jak już odpali to ile ma ?
No tak ale co ztym zrobic żeby odpalić
Podejrzewałem, że to cewka i tu właśnie jest problem, a mianowicie jej wartość. Gdzie ja już nie szukałem po modelu auta i nic, do innych modeli owszem, a już do kluczyka rybki to są wszędzie. Do ML nigdzie, ale to nigdzie. Może chociaż wartość ktoś poda i może jakiś zamiennik podejdzie. A co do drugiego kluczyka, tak go kupiłem z jednym. Auto normalnie...
Jesli świeci się imo to masz uszkodzony przewód 50 czarny z żółtym paskiem i nie odpalisz.
Razem - słaba bateria pilota Na przemian - nieautoryzowana próba odpalenia pojazdu
Witam. Jestem nowicjuszką i mam problem z moim nowo zakupionym Mercedesem klasy E 220d rok prod 95. Chodzi o to, że do wczoraj było wszystko ok. Rano poszłam do garażu odpaliłam auto zaczęło ''dziwnie'' chodzić. Silnikiem zaczyna szarpać, obroty zaczęły falować (600-900) po jakichś 10 sekundach się normują i zaczyna się dziwny ''klekot'' dość głośny....
Ok rozrusznik kreci tylko immo nie daje zaplonu jak zewre te styki odpali po mimo awarii imo
sprawdź olej
Witam zrobiłem swap z M102 na M104 w mercedesie 190 i walczę z elekryką, skrzynia z automatu przerobiona na manual. Mam wiązki od silnika do ECU i od ECU do stacyjki. Może ktoś już coś takiego robił i może mi powiedzieć jak bez kombinacji to zrobić żeby działało, ew. namiary na kogoś tak do 100km od Szczecinka który mi to zrobi i odpali auto?
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Ok, może i w tym nie potrzeba naciskać hamulca, te z którymi się spotkałem zawsze go wymagały. Jednak nie wiem po co zmieniać położenie z P na inne? W ogóle bym nie szukał tu problemu, tylko właśnie w tym, że nie odpala. Bo pewnie jak odpali to i skrzynia się odblokuje.
NAJLEPIEJ WSTAWIC HEBEL TAK JAK W ZUKACH MONTOWALI I PO PROBLEMIE ZŁODZIEJ SOBIE GŁOWE POŁAMIE ZANIM GO ODPALI.
I odpali bez dopisywania?
dwa podstawowe parametry które musisz sprawdzić : ciśnienie na listwie, obroty koła zamachowego , impulsy można sprawdzić oscyloskopem na podłączonym wtryskiwaczu,zobacz czy odpali na samostart
to ile powinno być cisnienia na listwie CR po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem?
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Mam problem ze sowim mercedesem c220cdi. Po odpaleniu silnik jak jest nagrzany auto gaśnie. Trudno potem odpalić.
po naciśnięciu centralnego na pulpicie włączało światła kierunkowskazów Dodano po 36 jeszcze teraz na dodatek nie odpali auto ...START ERROR
Sprawdzane przy włączonych światłach i odpalonym silniku
Przy tej ilości modułów i elektroniki, jaka jest w tym samochodzie, bez dedykowanego testera diagnostycznego nie zrobisz samemu nic, poza sprawdzeniem bezpieczników.
Mam pytanie? Czy silnik zakręcił czy kompletna cisza? Ja ma taki problem że raz zakręci i jak nie odpali do kolejne próby kompletna cisza.
opalarką podgrzej lekko stacyjkę tylko tak żeby nie popalić deski rozdzielczej , tak żeby zagrzała się i wtedy spróbuj odpalić, jeżeli odpali to stacyjka pada
witam . mam taki problem z EDC. przy przekręceniu stacyjki nie pali się EDC i auto nie chcę odpalić. rozłańczałem klemy i nic. dopiero jak go pociągam jakieś 5 km to odpala. jakiś czas spokój i znów to samo. czasami jest tak ze pobawię się stacyjką i odpali a czasami nie . pomocy ...
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
Po pierwsze sprawdzasz pobór prądu przez świece, bo tak na prawdę nie wiadomo czy grzeją. Dodano po 35 silnik traci olej przez turbinę ??????????? Dodano po 37 Jak? Po wykręceniu świec żąrowych - odpowiednim miernikiem DOkłądnie tak. Na zimnym silniku z rana.
Po palu, silnik odpali i pracuje czy po chwili gaśnie?
konik9 ty chyba żartujesz ? przeczytaj regulamin i zmień swój post Nie wolno publicznie udzielać informacji jak usunąć zabezpieczenie fabryczne ( w twoim przypadku immobiliser) większość z nas wie jak to usunąć ale nikt ci tego nie powie oficjalnie na forum . Co do reszty twojego tematu pilot jest do naprawienia. Sprawdzenie obecności i sprawności immobilisera...
Witam! Jak odpalić mercedesa diesla 2.2 CDI 2006r lift, z urządzenia rozruchowego? Czy zakładając kable bezpośrednio na aku w bagażniku, czy można gdzieś pod maską?
na razie naładuj aku przynajmniej 15-20 godzin non stop a jak po tym nie odpali to się będziesz martwił
Jak zgaśnie to zlej pompę wysokiego ciśnienia zimną wodą - tylko tak porządnie, żeby się schłodziła. Jak silnik odpali no to wiesz już co ...
Chce wymienić na inny używany, słyszałem że trzeba go przeprogramować bo silnik nie odpali
Jak zgaśnie trzeba poczekać chwilę zanim odpali. Oddałem samochód na diagnostykę i czekam na jakieś info.
Przy zapalaniu powinien mieć 250 obrotów i 350 bar, 200 to za mało na dci Może w silnikach dci tak jest, ale w silniku CDI 200 bar jest ciśnieniem wystarczającym. Jak wtryskiwacze są sprawne (dobrze rozpylają) to motor odpali.
Ale przy minus 10 też powinien odpalić?
Cześć Sprawdzone zostało ciśnienie na tłokach, wtryski, świece, paliwo oraz wiele innych rzeczy, które mogą mieć wpływ na palenie Co to znaczy "wiele innych rzeczy"? To określenie dosyć szerokie i enigmatyczne. Czy jest sprawdzone ciśnienie na railu w momencie kręcenia gdy silnik nie chce odpalić?
NIE zrobisz tego w samochodzie !. Jest tu na forum temat jak człowiek wymieniał 4x silnik w Mercedesie, zacierały się przy próbie odpalenia, bo firma regenerująca nie wyczyściła m.in chłodnicy oleju. U Ciebie, po takiej awarii trzeba rozebrać silnik na śrubki, wyczyścić wszystkie kanały olejowe (karcher +kompresor) i składać wszystko od nowa, czyste,...
Witam mam problem z Mercedesem 230 te rok 1987 benzyna o tuż jak odpali choidzi idealnie dostanie temperatury to silnikiem trzęsie jak by chodził na 2 gary lekko gazu to jedzie a jak szybciej to przydusza , świece nowe palec rozdzielacza nowy kable nowe co mogłem wymieniłem pompa paliwa nowa filtr paliwa nowy
W tym roku nie było immo,dopiero chyba od95.Sprawdź wiązkę do wtrysków i cewek,często padają i robia takie cyrki. Jeśli ster będzie o tych samych nr ,nie będzie immo.Może byc o innych lecz od tego samego modelu i rocznika i też odpali,ale kiedyś zakładałem i po jakimś czasie okazało sie ,że po załączeniu klimy niepodnosił obrotów i potrafił gasnąc na...
Silnik jest na benzynę?
najprawdopodobniej wtrysk, ale najlepiej podpiąć do kompa, w tych mercach jest tak że jak jeden wtrysk jest odłączony to auto nie odpali, może być uszkodzony elektrycznie.
Czyli masz padnięty ten emulator, stacyjka pewnie była sprawna i niepotrzebnie wymieniałeś, blokada w stacyjce puszcza dopiero jak blokada kierownicy się cofnie. Jak nie ma komunikacji z ryglem to nie ma prawa odpalić.
Witam mam problem z odpaleniem mercedesa w204 1.8 kompressor na cieplym silniku. Po nocy odpala bez problemu. Po przejechaniu paru kilometrów i zagrzaniu silnika wystepuje problem nie raz odpali za 3 razem nie raz wogole. Stacyjka byla naprawiana wszystkie czujniki sprawdzone ok swiece nowe. Prawdopodobnie czujnik położenia wału daje różne wartości...
Witam. Mam następujący problem z moim Mercedesem. Na zimnym silniku bardzo często odpalam, po sekundzie gaśnie i tak z 3,4 razy. Zaś na ciepłym za pierwszym razem ale i czasem na zimnym odpali za pierwszym razem. wszystkie kontrolki świecą się prawidłowo.
od dwóch dni już w ogóle airmatic nie żyje, wyświetla sie "Airmatic Suspension - Visit Workshop", całkowicie opadł tył (podczas jazdy) a przód stał wysoko i na komputerze był błąd zbyt niskiego poziomu z przodu (co dziwne)... Nieszczelności nie ma, kompresor regenerowany ledwie miesiąc/dwa temu, myślałem aby go podnieść może na lewarek, ale tym razem...
Czyli nie ma masy na cewce przekaźnika. Prawdopodobnie przekaźnik jest sterowany masą z ECU. Po zmostkowaniu 30 i 87 pompa się uruchamia? Można odpalić samochód?
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Witam, problem z Mercedesem kombi model 230 TE, pojemność 2,3 l, rok 1987, ma instalację gazową i za chiny, ani na gazie, ani na benzynie, gaśnie i odpali, ale gaśnie. Wymieniłem świece, kable, kopułkę, palec i dalej to samo. Nie wiem, gdzie szukać usterki, uszczelki dolotu wymienione. Proszę o pomoc, może ktoś miał taki przypadek.
Kasowanie błędów np Launchem ostatnio nie pomogło dopiero SD zapytał czy odblokować silnik po kolizji i dopiero odpalił
Witam mam problem z mercedesem vito 110cdi. Auto nie odpala a jak odpali z zaciagu to na wolnych obrotach gasnie na wysokich obrotach silnik pracuje bez problemu. Prosze o pomoc.
Dzień dobry, mam problem chciałem odpalić mercedesa po dwóch latach stania pod chmurką. Wlałem świeże paliwo nowy akumulator i nic, kręci ale nie odpala próbowałem samostartem nawet dymka nie puści ale też nic nie wiem co robić, może wiecie co mogę jeszcze sprawdzić żeby się udało odpalić.
Na filmach zawsze mówia - tnij czerwony ;) Mozesz sobie odciąc kabel od czujnika połozenia wału korbowego i juz nie odpalisz
Tak, jakby mu któryś przekaźnik podtrzymywał napięcie? Coś w tym stylu - ale nie do końca. To nie przekaźnik. Jak nastąpią warunki sprzyjające do rozruchu (czyli "15" jest na sterowniku) to auto odpali. I teraz jak w czasie jazdy "15" zaniknie, to sterownik "sam w sobie" będzie podtrzymywał możliwość jazdy aż do czasu wyłączenia silnika. Nie upieram...
Nie mam od kogo pożyczyć aku a kable mam właśnie z marketu i próbowałem już więc wiem że żadnego rezultatu to nie da. Naładuje na full stary akumulator i zobaczymy czy odpali jak nie to będę szukać dalej.
Spróbuj, pierwszy raz tylko szturchnąć rozrusznikiem (żeby dosłownie tylko trochę obrócił wał), następnie zobacz czy ładnie odpali. Nie odpisałeś, czy ma gaz.
Najpierw podaj to, o co prosiłem. Nie skacz po wszystkim, bo to bez sensu jest. Jak rozrusznik poda dobre obroty to zostaje kwestia paliwa, do tego dojdziemy. Świece jak są to dobrze, a jak ich nie będzie też odpali, tylko czasami dziwnie. Niemniej ty masz za małe ciśnienie i tu jest problem.
Odpali bez problemu, co najwyżej kofiguracja może nie pasować do końca.
Kolego, podałem Ci na tacy oporność cewki przekaźnika i tolerancję. Nie ma drugiej opcji przed założeniem właściwego przekaźnika. Zrób jedno i sam się przekonasz, odpali czy wywali inny błąd.
pomyśl nad remontem silnika, mi sie wydaje że odpali, ale nie będzie za dobrze się spisywał
Dublujesz posty, odpowiedź masz [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w 3 poście.
MAM PROBLEM Z ODPALANIEM ACTROSA 1840 WYŚWIETLA MI BŁEDY IMS 2 4021 FMR 0 3130 EPB 1 4340 OLD 1 1415 JAK JUZ ODPALI TO SILNIK PRACUJE BARDZO NIE RÓWNO MECHANIK POWYMIENIAŁ POMPKI IP. I BEZ ZMIAN
Niestety nie da się tego odpalić. Inne są Eso oraz sensor głowicy.
Problem rozwiązany. Przyczyna to wtryskiwacze,w moim przypadku 2 były niesprawne ale podobno nawet jeden wystarczy,żeby silnik nie odpalił.
dzięki mam nadzieję że to tylko oringi Jeżeli przewody paliwowe wyglądają na mocno zmęczone, to też zastanów się nad ich wymianą. W ASO komplet przewodów z oringami to koszt ok. 350zł. Najczęściej wymiana oringów, jeśli w ogóle pomoże, to na krótko. Skoro te uszczelki kwalifikują się do wymiany, to przewody też. Drgania i wysoka temperatura w komorze...
mercedes odpali odpali kabel mercedes mercedes odpali gaśnie
ustawić nokia lumia internet kupię hurtowo vaillant ecotec instrukcja instalacji
pralka electrolux ews106410w pralka samsung zawiesza
Zamiennik układu 70966FB - analiza i porady Zwarcie przewodów DC a uszkodzenie zasilacza domofonu