Grząski temat - bardziej bym dał posta w jakimś dziale elektroniki samochodowej - na oko jedyne miejsce gdzie możnaby się wpiac z tą Proximą to złącze samej płytki z LEDami od długich świateł, ale po pierwsze może nie być gdzie (ciekawe czy ta plytka nie jest wpinana bezpośrednio w drugą), po drugie trzeba by sprawdzić czy LEDy sa zasilane 12V, no i...
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
Tak to dioda IR, kup innego pilota i przelutuj.
W tych chińskich, badziewnych sterownikach jest prawie zawsze wewnątrz switch do programowania pilotów.
Witam. Może to http://www.remotronix.com/obudowa-pilot-...
no to jest akurat prosty przypadek posłałem ci odpowiedz na pw napisz czy pomogło
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Wysłałem opisy na pw
Mercedes-Benz W140, 1991–1998:
w vito/viano sprinter -drzwi przesuwne : połączenie stykowe A9018200154 oraz A9018200254 -są to dwa elementy które idealnie pasują i nie trzeba wiercić niepotrzebnych dziur tylko wystarczy wyciągnąć gumową zaślepkę i na drzwiach jest taka i na słupku...
W golfie III (zamek pneumatycznuy)zdaje się jest sterowanie plusem, w mercu 190 jest sterowanie masą. Co do BMW to nie mam pod ręką danych, ale zdaje się również masa(sprawdze to).
Witam kolegów. Poszukuję procedury synchronizacji pilota na podczerwień w Mercedesie 300 SL rok produkcji 1989r. Pilot z jednym przyciskiem . Pozdrawiam.
Czy w czasach gdy telefony maja aparaty 50-200MP i tryb Makro, naprawdę tak trudno zrobić wyraźne i ostre zdjęcie zamiast posługiwać się fotkami o rozmiarze znaczka pocztowego, z internetu? Po tym zdjęciu można wywnioskować że jest to cewka, lub kondensator, choć raczej cewka. Ale to w sumie żadna informacja.
wolałbym naprawić samego pilota mają piloty, po 39zł sztuka ... ? Posprawdzaj tranzystory, wymień na nowe. Sprawdź "po ścieżkach" czy cały układ jest prawidłowo zasilony . Jakie jest oznaczenie na układzie scalonym ? Jeżeli HCS 3xx , HCS 2xx, to przelutuj koder (układ scalony) na PCB z innego pilota na takim samym typie układu scalonego. Jeżeli uszkodzony...
Załóż stary licznik.
Pilot wysyła jednocześnie oba sygnały. Jak padnie transmisja radiowa, to nadal jest możliwość operowania podczerwienią, jednak zasięg jest wtedy dużo mniejszy, i oczko pilota MUSI być skierowane w stronę odbiornika (niewielki punkt w klamce drzwi kierowcy) Spróbuj.
Bezpiecznik od zamykania z pilota jest w bagażniku.
Witam wszystkich jak w temacie ML W164 3.0 2008r Nie działa centralny zamek z pilota Co do centralnego zamka Piloty sprawdzone sprzętem ładnie wysyłają sygnał ( Poza tym na dwóch kluczykach tak samo) Sam tylni nie ma oznak wody , lecz dowiedziałem się że był naprawiamy właśnie przez dostanie się wody do niego , po naprawie ożyły keyless oraz zamykania...
Razem - słaba bateria pilota Na przemian - nieautoryzowana próba odpalenia pojazdu
Czyli trzeba dokupic sterownik ,centralnego zamka , a jesli chodzi o centralny zamykanie bocznych pokryw
Jakiś porządny preparat penetrujący w zamek od kalpy i dać mu trochę czasu na zadziałanie, może uda się otworzyć. Podstawowy błąd przy używaniu centralnego z pilota to zapominanie że bębenki zamków też raz kiedyś wypadało by rozruszać i nasmarować. To że akumulator jest nowy nie oznacza że nie mógł paść więc można by też spróbować podpiąć się z zasilaniem...
Nie reaguje na pilot główny oraz zapasowy Oba piloty emitują sygnał ? Sprawdzone testerem ? słyszę ciche pikanie ze środka Gdy naciskasz na pilota czy "cały czas" ? Masz hak holowniczy i gniazdko przyczepy ? gdzie jest miejsce na kluczyk w klapie bagażnika x164 Strona 76 instrukcji obsługi https://obrazki.elektroda.pl/8145816100_...
Może lepiej zdjęcia obu płytek, żeby nie zgadywać, co ten rezonator tam robi.
http://obrazki.elektroda.pl/1935165500_1...
Wymiana wiązki drzwi na "prawidłową" plus podłączenie modułu drzwi i zaprogramowanie rozwiązało problem.
Witam..U mnie nie dziala zamykanie z pilota poprostu przestalo dzialac w drzwiach nie mam zamka porazka baterie sa dobre nie wiem co robic.od srodka sie zamyka.
Wyleczyłem kiedyś LT tak "na szybko" metodą przecięcia dwóch przewodów idących do siłowników. Ale teraz nie pamiętam kolorów. Z pilota zamykał i otwierał za każdym razem bez "odbijania". A klientowi o to właśnie chodziło.
Auto najprawdopodobniej blokuje fabryczny immobilizer, jeżeli te lampki mrugają to sygnalizują błąd w systemie, nierozpoznany klucz lub słabe baterie - musisz sprecyzować jak mrugają i czy masz pilota do tego auta.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Trochę inwencji Kolego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Jest tego więcej...
Było na forum - poszukaj. Odnośnie Vito i Sprintera (to taki sam układ). Jest nawet schemat. Sam pisałem na temat diagnostyki i popularnych uszkodzeń.
Trzeba sprawdzić czy kluczyk wysyła odpowiednią częstotliwość do auta może być uszkodzony pilot.
POdepnij komputer i wtedy zobacz co i jak. Masz w ogóle MB , który model? Gdybym tylko miał MB. Problem w tym że tego typu oryginalne centralki firmy Webasto można zaprogramować na tzw."stole". To samo dotyczy się telestartów t91R brandowanych logo VW 1K0 czy 7N0 do grupy VAG.Nie chce mi się wierzyć żeby MB wymyślił coś "swojego" tym bardziej że firma...
akumulator VARTA-MERCEDES z salonu 100Ah(760) dwa lata siedem do dziewęć miesięcy To o niczym nie świadczy. Po rozładowaniu akumulatora poniżej 8 V może już nie dać się naładować, trzeba go odsiarczać. Akumulator całkowicie rozładowany i pozostawiony na dłuższy czas może już nie nadawać się do użytku. nadal nie da się uruchomić Wykonana została diagnostyka?...
mechanik mi mówi przyjedź pan podepniemy komputer Podłącz pod Star Diagnosis i odczytaj zapisane błędy albo nadal rób tak jak do tej pory i kolejno wymieniaj moduły i w ciemno sprawdzaj całą instalację..
Do czego chcesz to wkodować, jaki to pilot napisz coś więcej
Na ucho.. lub żarówką.
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Jeżeli migają jednocześnie to jest to sygnał o zużytych bateriach w pilocie. Drugi sposób sprawdzenia to naciśnięcie przycisku pilota i po ok. 2 sek z "oczka" klucza powinien zostać wyemitowany krótki błysk dodatkowej diodki LED w świetle widzialnym. Może być tak, że kluczyk "błyśnie" , ale kotrolki będą migać. Brak błyśnięcia kluczyka to już stan ostateczny....
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
To proste, co naciśnięcie pilota wysłany zostaje kod o innej wartości, stały jest tylko początek tego kodu. Jeżeli alarm odbierze kod który ma zgodny początek i wartość wyższą niż poprzednia, to go akceptuje, inaczej nie. Oczywiście nie jest to dowolna wyższa wartość kodu, tylko określona wg. skomplikowanego algorytmu. Ogólnie szyfrowanie w takim systemie...
Może coś źle robisz albo któryś czujnik szwankuje. Sprawdź najpierw w rzeczywistych wartościach, sterując góra-dół czy czujniki w miarę równo zmieniają wartości. Jak wymieniałeś któryś czujnik to czy dobrze go ustawiłeś. Obrót przy mocowaniu dźwigni o 90-180 stopni sprawi, że poziomowania nie przeprowadzisz. Usterka pilota też nie przepuści programowania....
Witam forumowiczów. Otóż mam taki problem.Samochód kupiłem ponad rok temu,jest to model z roku 95,elegance,2,0 benzyna-LPG.Mam do niego od poprzedniego właściciela tylko jeden oryginalny kluczyk,jest to scyzoryk na podczerwień.Do tej pory działało wszystko bez zarzutu ,czyli otwierałem i zamykałem centralny zamek z tego oto pilota.Dodam że w samochodzie...
Witam, mam troche podobny problem w c200 z 1996 auto zostalo odblokowane pilotem podczerwieni i ten zostal zniszczony. Auto odpala ale czy ten immo moze sie kiedys zablokowac skoro nie ma zadnego pilota?
uszkodzony był czujnik montowany w drzwiach
Światło STOP na klapie bagażnika działa ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Wykonana została diagnostyka, podgląd parametrów bieżących diagnoskopem ? Test elementów wykonawczych diagnoskopem otwiera bagażnik ? Po awaryjnym - ręcznym otwarciu, włącza się oświetlenie bagażnika ? Po ręcznym otwarciu, na liczniku pojawia się informacja o otwartym bagażniku...
-Programowanie pilota radiowego Zsynchronizować sygnał transmisji pilota radiowego Nacisnąć przycisk blokady 2X W ciągu 15sekund Przełączyć zapłon na pozycję 2 Nie wiem, skąd to wytrzasnąłeś - to jest procedura programowania kluczyków na podczerwień (stare typy, ze składanym grotem) Przy kluczykach radiowych ta procedura nie funkcjonuje! Dodano po...
Przepraszam ale sa dla mnie nie zrozumiale. I bardzo bym prosił kogos to sie zna czy napisal jak to zrobic tak krok po kroku
pilota mercedes programowanie pilota mercedes mercedes centralny pilota
volvo silnika brotje energy błędy zasilacz irfp450
bateria hilti kabel brake radio
Zamienniki tranzystora ST GW40H65DFB – Infineon IKW40N65H5, ON FGH40N65SMD, IXYS IXGH40N65B3 Sanyo JA-2503 – prąd spoczynkowy, ustawienia bias, wartości rezystorów emiterowych