Witam, taka moja mała teoria: opady deszczu lub bardzo wilgotne powietrze, do tego zasniedziałe wtyczki lub czujnik drzwi albo zamka, np. we wnętrzu drzwi, co powoduje rezystancję, dlatego objawy są nieregularne.
Witam. Coś rozładowuje akumulator w Mercedesie Citan. Pomiar prądu po odpięciu wtyczki zasilania kabiny wynosi 0,00. Jednak co jakiś czas zauważyłem, że pobór skacze nawet do 8 A i powoli spada. Po kilku sekundach przy poborze około 5 A w okolicach filtru paliwa słychać cyknięcie i pobór znów spada do 0.
W Mercedesie W211 niewystarczający prąd do anteny wzmacniacza może być spowodowany uszkodzeniem przewodów, problemami z bezpiecznikami lub nieprawidłowym podłączeniem radia.
Odłącz licznik i zobacz czy nie chodzi wiatraczek szyberdachu .
Na początek zacząć od alternatora.
Witam, Pokrótce, pali po czasie bezpiecznik od sprężarki. Zdemontowana, na biegu jałowym wpięty w obwód amperomierz skacze miedzy 15 a 20A. Poza tym cały układ podnoszenia i opuszczania działa. Bezpiecznik idzie z dymem zazwyczaj po podniesieniu auta z zera do maksymalnego poziomu. Kompresor ma mieć aż tak duży pobór? Jeśli nie, to gdzie ewentualnie...
Znalazłeś przyczynę problemu? Mam taką samą sytuację. Sprawdziłem chyba wszystkie bezpieczniki i żaden nie powoduje spadku pobieranego prądu. Pobór 0.26A
Odłącz przewód plusowy od alternatora i sprawdź. Mn997 twierdzi, że 1A nie rozładuje 100Ah aku za noc i ma rację, 1A*10h = 10Ah czyli 1/10 pojemności znamionowej tego aku. Albo coś bierze dużo więcej (po paru godzinach powinno być przynajmniej ciepłe w dotyku) albo akumulator klęka.
Patrzałeś jaki jest pobór bez licznika?
Wywala błąd pompy paliwa i dlatego pytam czy musi być z oryginału bo może więcej lub mniej poboru prądu,
Czy mogę odlytowywac po kolei poszczególne elementy i sprawdzić Kiedy zmniejszy się pobór prądu?
i co zrobiłeś?
Dla mnie to taki typowy objawy uszkodzonego wirnika alternatora. Wiem że wymieniłeś już ten alternator ale może czas się temu wirnikowy przyjrzeć. Próbowałeś dać wzbudzenia do D+ żeby sztucznie wymusi ładowanie, sprawdziłeś pobór prądu przez wirnik wtedy. Jakie jest napięcie na D+.
Zmierzyłeś napięcie ładowania? Pobór prądu na wyłączonym silniku?
to właśnie jest CDi. Przyjżę sie temu. Dzięki serdeczne Dodano po 3 No i dokładnie jak kolega wyżej przypuszczał. Sprawę psuje muduł dogrzewania. Poodłączałem wszystko czyli instalację auta w puszcze na kielichu alternator i odkręciłem przewód prądowy B+ na rozruszniku a prąd wcina dalej. Przewody głuwnego polusa sa na stałę spięte prze rozruszniku....
Nie ma stukać tylko stanąć i sterownik go wtedy wyłączy mierząc pobór prądu.
Sprawdź czy żarówka nie ma zbyt dużego poboru prądu (np. zwarcie na żarniku) - wtedy obwód się wyłączy. Wymień żarówkę dla pewności.
Jeżeli zależy ci na stałym i intensywnym używaniu tej lodówki to wybierz model z normalnym agregatem tą zabawkę sobie podaruj, bo nie będziesz zadowolony. Co do poboru prądu musisz mieć odpowiednio duży i sprawny akumulator? Standartowo to montowali tam chyba 160Ah i alternator 80A. Chyba, że będziesz to używać tylko w czasie jazdy wtedy poborem prądu...
Posiadam Mercedesa C-klasse 00 rok i od pewnego czasu zauwazylem ze rozladowuje mi baterie pobiera okolo 1,4 ampera.Czy moge sprawdzac wyciagajac bezpieczniki bo po podlaczeniu pod BOSCHA nie wykazal zadnego bledu.sprawdzalem wszystko oswietlenie itd i tp...Pomocy
Pobór powinien być 0,05A . Spoczynkowo akumulator powinien mieć 12,4-12,8V.
sprawdź oświetlenie gniazda zapalniczki czy nie świeci się cały czas ogólnie wsiądź w nocy do samochodu i sprawdź czy się nie świeci. proponuje również obejrzeć materiał pod tytułem "Mercedes E klasa W211 Pobór prądu spoczynkowego" na YouTube bardzo dobrze wytłumaczone jest wszystko o zagadnieniu poboru prądu w samochodzie osobowym pozdrawiam
Skoro zapalasz samochód raz na ok 4 dni, to w tej przerwie odłącz klemę +. Podłącz ją dopiero przed odpaleniem samochodu i zobacz jakie będzie efekt. Możesz także sprawdzić pobór prądu po odłączeniu tego grubego przewodu od alternatora (ten od ładowania akumulatora).
temat zamkniety byl to mdul foteli
Jest to niemożliwe. Bateria w mierniku nowa? Raz miałem podobny przypadek to okazało się że główny prąd na rozrusznik ocierał bardzo delikatnie o masę robiło się zwarcie i dziwny pobór prądu był.
Na jednym z forum doczytałem żeby tak zmierzyć pobór prądu to zmierzyłem
Jakie nadwozie? Uszkodzona wiązka w przelotce w kombi, może szyba uszkodzona? Trzeba zmierzyć opór, czy przychodzi napięcie na szybę, ewentualnie pobór prądu przez szybę.
Czy to jest normalne, czy może to uszkodzenie. Każdy przekaźnik po wyłączeniu wszystkiego i w kazdym samochodzie ma byc zwolniony. Tylko taka cewka to pobór prądu czasami i 200mA. Ustal, od czego jest ten przekaźnik, i co go aktywuje.
auto w spoczynku kradnie 1,1 A. Po jakim czasie ten spoczynek?
Zmierzyć zasilania rozrusznika a jeśli ok to pobór prądu przez rozrusznik... pozdr
problem tkwił w podłaczeniu radia pozdrawiam i dzeki za sugestie temat zamkniety
Może być zwarcie miedzyzwojowe na wirniku. A gniazda bezpiecznika się topią nawet jak silniczek jest dobry. Powodem są zaśniedziałe po wielu latach końcówki bezpieczników co powoduje wydzielanie się ciepła. W tym wypadku mamy jednak raczej rzeczywiście nadmierny pobór prądu.
Sprawdziłeś pobór prądu w stanie spoczynku?
Weź miernik cęgowy i kolejno wyłączaj te wszystkie obciążenia. Każde z nich ma określoną moc co łatwo przeliczyć na pobór prądu. Porównaj, będziesz bynajmniej pewny czy gdzieś nie ma częściowego" lewego" poboru prądu.
A czy w nich występowały podgrzewacze filtra paliwa? Zauważyłem że w okolicach filtra paliwa coś cycka i w tym momencie pobór prądu spada praktycznie do zera.
Kilka razy te moduły naprawiałem - przepalone ścieżki wskutek przeciążenia. Warto zajrzeć do środka. Kostkę-przekaźnik podmieniałeś? Na wtyczkach modułu można sprawdzić pobór prądu na wyjściach do wszystkich sześciu żarówek (3 lewe i 3 prawe) - wychodzą wtedy na jaw zwarcia w pogniecionych lub pordzewiałych lampach.
Zmierz pobór prądu, jak wyjdzie wysoki to szukaj co go żre.
Po pierwsze to nie krzycz, bo to i tak nie rozwiąrze twoich problemów. Po drugie to ten samochód naszprycowany nie jest elektronika, wiec jesli akku masz dobre, w co watpie, bo o tym nie napisałes, to radze Ci po kolei odłączac co mozliwe i sprawdzac pobór prądu.
Pod maską , na desce bezpieczników jest zespolony przekaznik z elektronika /czarna skrzyneczka na wielopinie/. Po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi i po podłączeniu amperomierza w szereg z klemą plusową akumulatora , wyciąg tę skrzyneczkę , pobór prądu spadnie. Jeżeli , nie , to pod tylną kanapą po prawej stronie masz pompkę centralnego zamka ,...
Kolego, cudów nie ma. 10mA nie rozładuje Ci akumulatora w 3 dni. Albo źle mierzysz, albo jakieś dokładane alarmy włączają się później i pobór prądu wzrasta.
Akumulator, ładowanie, pobór prądu na postoju do sprawdzenia.Lub masz zwarcie w lewych drzwiach.Pobór prądu pokaże.
panowie, przeliczcie ten prąd, i wyjdzie, ze w stosunku do tych sześciu dni o których pisze, to miał pobór prądu około 20Ah. To dużo dla setki? To tylko 1\5 jej pojemności.
Bardzo słaby akumulator, z tego wynika. Albo coś ma potężny pobór prądu, 11.8V i to bez rozrusznika oznacza bardzo mocne obciążenie dla akumulatora.
Potrzebuje wiedzieć gdzie są wszystkie ponieważ ucieka mi prąd z akumulatora a dowiedziałem się że bardzo możliwe że ucieka mi przez któraś masę która jest zasniedziała Oj! - bardzo słabo u ciebie z tą elektryką. Ludzie piszą głupoty a ty to łykasz. Przecież śniedź pogarsza przepływ prądu. Ten prąd który ci ucieka z akumulatora prawie na pewno ucieka...
Witajcie poszukuje schematu elektrycznego do mercedesa 124 230TE vin 124083 ale od nr 1F 052097 w gore..... mam 000001 do 052097 i jakos nie pasuje do mojego 109083..:-) pytanie co jest zasilane z bezpiecznika "C" (10A) mam tam pobor pradu ok 8A ktory skutecznie rozladowywuje akumulator...za wszelka pomoc wielkie Dzieki.....
Konia z rzędem temu, kto na podstawie wskazania omomierza odróżni zwarcie od normalnie działającej świecy. Przy 10A poboru opór zdrowej świecy 1,2Ω ... jeśli będzie 20Ω to znaczy, że coś kuleje... Sam podałeś poprawną wartość ;)
Panowie ! No więc jest tak: zarówno po wyjęciu z zamrażarki jaki po podgrzaniu suszarką oporność się zmienia bardzo mało. Pierwsza dysza 90 Ohm, druga 93 ohm. Pobór prądu to 128 mA i 134mA. To były stare dysze. Przed wymianą oporności w nowych i starych różniły się minimalnie.
Tam na silniku nie ma co diagnozować. Tym bardziej pożeranie prądu. Zawyżony pobór prądu , na piechotę można sprawdzić.
Do sprawdzenia rozrusznik, czytałem, że kręci dobrze.... Pobór prądu plus obroty, podasz to będzie wiadomo.
Kluczem jest odpowiedź na pytanie co się uszkadza. Jeśli pali się stojan czy mostek to powodem jest pobór prądu, jeśli regulator to już albo pech albo zamienniki słabej jakości, jeśli urywają się szczotki to biją pierścienie. Może być że po nocy aku są mocno rozładowane (webasto) a rano długo parkocze na wolnych to się altek przegrzewa bo na wolnych...
Nie sprawdzaj napięcia, skombinuj amperomierz cęgowy DC i zmierz prąd. Czasem maja wspólne zasilanie - wtedy od strony zasilania co świeca prąd będzie mniejszy o prąd poprzedniej. Jak trudny dostęp, można zapiąć na przewodzie od akumulatora tylko wcześniej zmierzyć pobór bez grzanych świec, potem ze świecami i odjąć.
Mierzy się pobór prądu, pomiar rezystancji jest kompletnie bez sensu.
To zwykły przekaźnik - jak wsadzisz taki z Poloneza to tez będzie działać. Nie może być powodem palenia bezpiecznika. Sprawdź pobór prądu przez cewkę wlacznika elektromagnetycznego na rozruszniku. W Vito (podobny diesel) kilka razy trafiłem na zwarcie międzyzwojowe tej cewki co powodowało zwiększony pobór prądu i palenie bezpiecznika.
panowie,macie uszkodzone cewki w duoventilu.Modulik sterujący wykrywa zwiększony pobór prądu i przestaje nimi kluczowac.
Iso-, przepraszam, Istotnie, 150mA to sporo. to 2 Waty przy 12V Dla porównania Mercedes 190E bierze 40mA, co już jest znośne. a co można żądać od aku? np. 80 Ah daje 500 godzin postoju przy 160mA, czyli 20 dni od pełnego w 100% około 10 dni postoju i ruszasz z 50% a na zimnie - z 30% Mam takie doświadczenie, że akumulator padł po nocy w garażu, ponieważ...
Generalnie nazwa "żarówka CAN" to jakiś wymysł Nie wiesz jak to jest? -"Jakie masz żarówki? Zwykłe? To burak jesteś! Ja mam ŻARÓWKI Z CAN-em!" Reklama dźwignią handlu: wystarczy, że 20% buraków zapragnie być za parę złotych w grupie wybrańców - to już znaczący zysk dla sprzedawcy. Nie słyszałeś, że raklama dźwignią handlu? Często jest tak że auto ma...
Na początek, pomiar pobieranego prądu, później podczas pomiaru wyciągaj bezpieczniki do momentu kiedy pobór spadnie.
queen well mercedes philips i no name :)
Mercedes W211 kombi, 2,2 CDI, 2004 rok. Problem z rozładowywaniem akumulatora po nocy, pobór rzędu 2,2A. Odczytane błędy, głównie sieci Can: - 930E - 930C - 935B - 9355 - 9354 - 9345 - B1083 - P2247 - P2514 - B1055 Czy problem z siecią Can, może jakies uszkodzenie przewodów, moga powodować że sterowniki nie rzechodzą w tryb uśpienia i jest tak duży...
po czasie się nagle samo naprawiło Poczekaj może znowu się naprawi :) znowu powróciło po nocy nagle nie odpalil gdzie szukac Skoro teraz usterka występuje ponownie, kolejny raz odwiedź elektryka. Jeśli potrafisz posługiwać się zwykłym multimetrem możesz sam sprawdzić jaki masz pobór prądu z akumulatora po zgaszeniu auta. Ten temat był opisywany wielokrotnie.
Jeszcze uzupełnienie. Pin ILL to podświetlenie bocznych klawiszy. Natomiast cały wic polega na nie działającym pinie 16 Canbusa. Na nim jest 3,3v. To napięcie przyjmuje różne wartości każde inne dla poszczególnych klawiszy. Przycisk ON zwiera ten pin do masy. Problem w tym, że Canbus nic nie zmienia łącznie z poborem prądu. Co do światłowodu nic nie...
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Chodzi o to że, jeżeli po lekkim podniesieniu obrotów ładowanie jest prawie prawidłowe to należy sprawdzić pobór prądu na wolnych obrotach bo ewidentnie wskazuje na spory pobór ,miernik cęgowy powinien sprawę wyjaśnić.P
Odkurzacz piorący VS ładowarka baterii od wkrętarek to przepaść patrząc na moc tych urządzeń. Jakiej mocy masz odkurzacz? Potrzebujesz przetwornicy przynajmniej modyfikowany sinus o mocy najlepiej 2x większej niż będzie Ci potrzebna. Brałbym 3kW ciągła / 6kW chwilowa jeśli odkurzacz ma około 1500W. GreenCell ma taki model za około 1000zł. Pamiętaj że...
Skoro niezależnie czy po 6h czy 5 dniach, to ja ty problemu nie widzę, po prostu aku dni świetności ma już za sobą. Gdyby był jakiś dziwny pobór prądu to po 5 dniach byłby rozładowany. Co rozumiesz przez pojęcie ładowany do pełna ?
jeżeli kupisz seo w komplecie,to jest tam już homologowana dosyć głośna dynamiczna syrenka,ewentualnie możesz kupić z własnym zasilaniem,ale te tańsze lubią mieć spory pobór prądu obciążający akumulator.
Pewnie żarówka zapisała błąd w BCM i jak go nie wykasujesz to się nie zaświeci. Robiłeś kiedyś taki pojazd ? Bo jakoś mam wrażenie że fantazja Cię unosi ponad chmury. Błąd żarówki kasuje się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki i zamontowaniu sprawnej żarówki. Już niedługo będą krążyły miejskie legendy - jeden Niemiec przyjechał do Polski najnowszym...
Ten temat widziałeś? Może nie całkiem to samo, ale poczytać warto: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... W twoim przypadku genialnej rady nie ma: Pomiary i jeszcze raz pomiary. Głównie spadki napięcia na przewodzie plusowym i minusowym. Czyli przykładamy jedną badawkę miernika do czopu plusowego akumulatora (koniecznie do CZOPU - a nie...
Nie chcę mieć problemu na przyszłość Na początek sprawdzić, czy nadwozie jest szczelne. Upewnienie się w tej kwestii jest podstawą dalszych działań. Rozładował się akumulator. Pobór prądu z wyłączonymi odbiornikami trochę powyżej 1 Amper Zdecydowanie za dużo. Na postoju jest przeciętnie dopuszczalne ok. 0,14 A.
Przetwornica ma zmienny pobór prądu - zależnie od obciążenia. To, że się świeci po załączeniu nie znaczy że możesz ją obciążyć pełną mocą.
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
wstepnie doszedłem że za pobór prądu jest winny moduł komfortu, jest możliwość jego naprawy czy tylko wymiana?
Mam problem w aucie Mercedes Atego III z 2018 roku - konkretnie na podwoziu od Atego został zabudowany autobus więc mogą być jakieś modyfikacje. Problem jest taki, że po wyłączeniu zapłonu w odstępach po kilkadziesiąt sekund na krótką chwilę tak jakby włączał się zapłon - migną kontrolki i radio. Przypadkiem grzebiąc gdzieś z przodu auta miałem otwarty...
Po pierwsze sprawdzasz pobór prądu przez świece, bo tak na prawdę nie wiadomo czy grzeją. Dodano po 35 silnik traci olej przez turbinę ??????????? Dodano po 37 Jak? Po wykręceniu świec żąrowych - odpowiednim miernikiem DOkłądnie tak. Na zimnym silniku z rana.
Ja przed włożeniem do auta podłączam pod zasilacz i patrzę na pobór prądu. Wiem, że oczywiście się nie włączy ale mam wrażenie, że czasem lubią się bootować nawet trzy razy. Na aucie to nie jest wskazane ;)
Zmierzyć pobór prądu przez uśpione auto i ustalić na których bezpiecznikach jakiś większy pobór występuje. A najlepiej podjechać do ogarniętego elektryka skoro autko już pali.
Dawno się nie odzywałem, otóż mam taki sam problem i przekaźnik ten służy do podgrzewania komory ssącej pod rurami dolotowymi głowicy. To znaczy tak, jak odkręcić od głowicy kolektor ssący to grzałka ogrzewa głowicę. Kabel podłączenia jest pod kolektorem ssącym, z uwagi na duży pobór prądu jest po za bezpiecznikami. Trochę lipa, ale działał przez 23...
Popraw masę pomiędzy akumulatorem a karoserią. Tu tkwią Twoje problemy. Sprawdź zasilania i główne przewody prądowe. Potem zmierz pobór prądu na stojącym aucie. Nie zapomnij o wciśnięciu krańcówki drzwi kierowcy.
Trochę elektroniki jest w tej antenie. Trzeba rozebrać. U mnie bardzo mocno zaszły jakimś paskudztwem, elementy wysuwane(teleskop) Po demontażu anteny, młotek jakiś klucz i starałem się ją wyciągnąć na całą długość. Płyny typu WD 40 pomogły w niewielkim stopniu, ale polecam używać. Po rozciągnięciu anteny, potraktowałem chromowane elementy delikatnym...
Czy wszystkie modele tego auta maja diagnostykę oświetlenia a jeśli tak jak wygląda sygnalizacja bo mój nic nie sygnalizuje, bez lam i z lampami led itp.!!!! Zdecydowaliśmy się na montaż tylnych lamp w wersji LED. Dwa pytania: czy teraz będzie sygnalizacja błędu oświetlenia z oczywistych powodów bo znacznie mniejszy pobór prądu czyli podejrzenie układu...
Tylko najpierw sprawdź miernikiem pobór prądu przez silniczek/silniczki. No chyba, że jest wartość podana na silniczkach. Zasilacz wiadomo z lekkim zapasem :) Pozdrawiam
jaki pobór prądu jest na poszczególnych świecach, i czy napięcie dochodzi na WSZYSTKIE świece- podkreślam na wszystkie bo to ważne
Zgadza się , połączenie Opel odnosi się też do kilku innych marek aut jak Mercedes Sprinter, niektóre VW... A co do standardu to jest bardzo elastyczny i ma wiele odmian, praktycznie co producent to inaczej a nawet sam VW miał przynajmniej 4 różne rozłożenia kabli w kostkach ISO. I dlatego producent zawsze w instrukcji obsługi samochowu pisze żeby radio...
Proponuję zlokalizować na przekaźniku przewód doprowadzający prąd do szyby (pewnie jeden z tych najgrubszych) i sprawdzić na nim (bezpośrednio podając plusa) pobór prądu przez grzejniki szyby. Brak przejścia to dosyć częsta usterka w tym aucie.
Witam, Mercedes W245 2005rok B200 rozładowuje akumulator, po wpięciu miernika szeregowo z aku pokazuje 0.16 poboru prądu cały czas. (po zamknięciu auta i odczekaniu 2 godzin cały czas tak samo) Dwa dni postoju i auto nie zapali. Podpinałem komputer, jedyny błąd jaki pokazuje to zwarcie do masy a/c (klima nie działa, nie chce się włączyć). Ktoś coś może...
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Sprawdzone i poprawione WSZYSTKIE punkty podłączenia masy instalacji do karoserii ? Akumulator 100% sprawny i naładowany ? Zmierzony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmierzona wartość napięcia ładowania akumulatora ? Wykonana diagnostyka za pomocą Star Diagnosis ?
Chyba troszkę się z poborem prądu przeliczyłeś. Rozrusznik zimą potrafi wziąć grubo ponad 400A! np Mercedes 240D wg danych fabrycznych - 600Amperów.
Dalej nie wiem, o co chodzi. Z opisu mi wynika, że nie jest to oryginalne, tylko dorobione i podłączone w oryginalną instalację. Może pobór prądu jest w tej konfiguracji większy niż założony konstrukcyjnie dla oryginalnej lampy i moduł wyłącza lampy wykrywając przeciążenie.
Ten typ tak ma, dziwie się tylko co to za akumulator który nie wytrzymuje poboru prądu 100mA na długo. Przy sprawnym akumulatorze ten pobór 100mA powinien spokojnie starczyć na 20dni. Czy aby na pewno? W Mercedesach z tego okresu produkcji były bardzo podobne moduły centralnego zamka pneumatycznego nawet tego samego producenta i pobór na cały samochód...
Witam, czy pobór prądu 60mA (w stanie czuwania) jest prawidłowy dla tego samochodu? Jak dla mnie to trochę dużo ale może ten typ tak ma. pacjent: Mercedes M-klasa 320 CDI z 2007r Dodano po 1 Dopiero po ok. 30 minutach pobór spadł do 20 mA. Czyli OK.
Witam. Coś rozładowuje akumulator w Renault Kangoo 2 (Mercedes Citan). Zauważyłem, że po otwarciu drzwi ciągnie 0,5 A przez około 20 minut, czasem też bez otwierania w losowym czasie. Po odpięciu bezpiecznika numer 11 o wartości 10 A lub numer 9 o wartości 15 A w kabinie pobór spada do zera. Z opisu wynika, że 9 zasila tylko światła, w rzeczywistości...
Opornośc wypadała dobrze, trzeba podać 12v na mate i mierzyć pobór prądu. W jednym siedzeniu są 4 maty, razem powinny pobierać 6-6,5A. Moje były uszkodzone, nie grzały a "przejście" było.
Zacznij od sprawdzenia miernikiem ile "złodziej" pobiera energii z akumulatora. Od wyłączenia wszystkich odbiorników odczekaj np. kwadrans, aby "uśpić" elektronikę w aucie, odłącz jedną z klem akumulatora i zmierz amperomierzem pobór prądu. Następnie kolejno wypinaj bezpieczniki i obserwuj amperomierz tj. do momentu aż przyrząd wskaże minimalne zużycie...
Napiszę tak prosto, musisz użyć przełączników lub przycisków tzw chwilowych nie przełącznych Zawsze OFF, a dopiero jak trzymasz np. lewo/prawo jest na ON, po puszczeniu wraca do OFF Lub dwa przyciski np. http://allegro.pl/przelacznik-impulsowy-... Zamontowane w zrobionym przez siebie panelu Inna sprawa to pobór prądu...
Zasięg takiej zabawki zależy od: 1. Pojemności baterii akumulatorów zasilających silniki 2. Obciążenia silników (opory toczenia czyli waga pojazdu i rodzaj nawierzchni, po której się toczy) i poboru prądu. 3. stylu jazdy - gwałtowne ruszanie to duży pobór prądu. Większość tych zabawek ma pod pedałem gazu tylko włącznik, więc pobór jest maksymalny w...
Robiłem karawan na mercedesie, montażysta wózka do trumien podłączył się bezpośrednio do instalacji z panelem sterowania. I ten powodował zbliżony pobór prądu. Żeby było ciekawiej, panele były dwa, jeden w aucie, a drugi w przestrzeni pasażerskiej :D Ten w środku wyłączał się razem z zapłonem, a ten z tyłu włączony był cały czas i robił pobór. A że...
no tak jest bezpiecznik ale bezpieczniki z reguły są dawane z zapasem a mnie potrzebne jest konkretny pobór prądu. Sterownik mi się podoba lecz jeszcze poprzednik zrobił pompę na krótko gdyż uszkodzony został sterownik a ja nie mam kasy żeby kupić nowy dlatego szukam tańszego rozwiązania
Witam, potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu ,,złodzieja" prądu w moim mietku, zmierzyłem pobór prądu po zamknięciu auta na czuwaniu, i wyszło mi 0,15A - 0,19A, auto ostatnio mało jeździ ok.raz na tydzień, i po tygodniu już nie idzie zapalić. Ładowanie ok, akumulator Varta 100Ah ma rok czasu. Wyciągałem po kolei bezpieczniki i prąd spadł do 0,01A po wyjęciu...
Witam Witam widzę iż poruszyłem delikatny punkt odnośnie jakości elektroniki Renault, mówię to z własnego doświadczenia, w mojej firmie posiadam 6 Renault Traffic z roczników 2007-2014 w tym czasie wszystkie mają problemy nie wspominam tu o mechanicznych ( 2.0 dci silniki są bardzo dobre ) z ostatnich dni pojawił się problem z włączaniem kierunkowskazów,...
w nowych samochodach nie powinno się stosować czegoś takiego jak Ty zrobiłeś w sensie mostkowania dwóch lamp, są one już na szynie CAN i każda żarówka jest inaczej odbierana przez komputer gdy podłączyłeś dwie żarówki pod jeden przewód komputer odczytał to jako zbyt duży pobór prądu i mógł wyłączyć ta lampę sprawdź czy na pewno masz dobre żarówki powkładane
W Mercedesach CDI również jest montowany taki podgrzewacz, jednak nie ze względu na eksport na wschód (bo tam auto bez podgrzewacza też znajdzie amatora :D ) jednak z powodu wysokiej sprawności silnika, co powoduje jego przedłużone nagrzewanie. Jednak w takim wypadku zastosowany jest olbrzymi alernator o chłodzeniu wodnym (!) i dużo, dużo większej wydajności...
Montuję lokalizator auta do kilometrówki (dane z GPS przesyłane po GSM), chciałbym podłączyć go na środkowej konsoli obok wyświetlacza czujników parkowania. Jest tam schowek/półka, pod którą mam zasilanie dmuchawy. Czy mogę zasilanie pobrać z plusa zasilającego dmuchawę, a minus z obudowy rezystora? Pobór prądu lakalizatora to kilka mA i potrzebuje,...
pobór prąd mercedes pobór prąd akumulator mercedes mercedes pobór prąd rozładowywać
membrana pompa paliwo przesunąć tablica zablokować windows update
karta telemetryczna kosiarka elektryczna
Schemat do frezarki FGS 25/32 - gdzie znaleźć? Uszkodzenia tablicy wieloczynnościowej przy zbyt dużym napięciu