Masz podciśnienie podłączone do pompy?
Nie nie , ten zawór tylko przepuszcza podciśnienie ( steruje EGR-em )za podciśnienie odpowiedzialna jest waku pompa
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Vacum pompa sprawdzona, wszystkie przewody z podciśnienia i wszystkie gruszki ??
Tylko że mercedes wolał pompy rzędowe niż rotacyjne, więc polewanie na głowice pompy nic nie da. Gaszenie pewnie na podciśnienie. Trzeba by się przyjrzeć czy rozłącza je.
Pod podany VIN program serwisowy wyrzuca tylko jeden numer: A6510900005
Właśnie ten zaworek pod wpływem ciepła zamyka przepływ powietrza. Zimny puszcza powietrze i podciśnienie działa na siłownik z tyłu pompy wtryskowej.
nie zmienia to faktu że jak odłączy podciśnienie od pompy to pozamiatane
Trzeba sprawdzić obieg no i chłodnicę, czy pompa dobrze działa, może termostat się zacina.
Witam, mam problem z mercedesem. Po przekręceniu kluczyka samochód nie gaśnie. Membramka jest sprawna (sprawdzona oddzielnym wężykiem). Podpowie mi ktoś gdzie znajduje sie ta pierdółka co po wyłączeniu zapłonu przepuszcza podciśnienie do pompy. Proszę o pomoc.
Przewody są podpięte do reflektorów. No to niestety konieczny będzie miernik podciśnienia (wakuometr) i sprawdzenie podciśnienia w układzie. Nie musi być to specjalistyczne narzędzie. Wystarczy np. tzw. "ekonomizer". Nie wiem, ile masz lat, ale kiedyś w dużych Fiatach i Maluchach można sobie było założyć dodatkowo taki wskaźnik na desce rozdzielczej...
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
Spróbuj inaczej- odłącz wężyk siłownika gaszenia od stacyjki i na odpalonym silniku podłącz prosto pod pompę podciśnienia. Jak dalej do kitu to raczej szukaj nowej/innej zdychawki. Jak wspomaganie hamulców jest w porządku (a w tym aucie to naprawdę dobrze działa), to pompa podciśnienia raczej dobra. Warto by zmierzyć podciśnienie za pompą, ale trza...
To ten prostszy typ... https://obrazki.elektroda.pl/6405360700_... Jak tu podasz podciśnienie, to motor zgaśnie. Dodano po 3 https://www.ilcats.ru/mercedes/?function... Element 95 (Vacuum box/stop...
Witam . Musi być drugi wężyk od pompy podciśnienia ,lub może być trójnik który zasila w podciśnienie regulację reflektorów i gaszenie silnika.
witam mam to samo w sprinterze 312 na przeglądzie rolki wyrywa wymieniłem płyn ,korektor hamowania, szczęki z tyłu ,pompę hamulcową i dalej to samo ciężko wyhamować ,jedynie co pozostaje to słabe podciśnienie vacum pompy bo układ jest szczelny nawet gdy postoji pół godziny to podciśnienie w układzie jest zachowane
Jeżeli pompa działa dłużej jak powinnto to masz nieszczelność w układzie, albo w samej pompie, elektronika jest ok . bo to tak działa ,jak nie ma podciśnienie to działa trochę dłużej ale nie cały czas.
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Te pompy są nie do zajechania jak z instalacją paliwową jest wszystko OK. Teraz to musisz zacząć od nowa, cała instalacja plus sprawdzenie czy nowa pompa została właściwie zamontowana, nowa uszczelka pod pompą itd. Ciśnienie paliwa, podciśnienie, szczelność obydwóch obwodów w bloku i głowicy.
Mam problem Mercedes W124 300d 95 rok zauważyłem ostatnio chcąc zapalić auto:Brak reakcji kontrolki nie przygasają,(rozrusznik na100%sprawny.Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule.I właśnie wtedy brak reakcji na przekręcanie stacyjki.(zawór w pompie uruchamiany elektrycznie-Czy do stacyjki jest podłączone...
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Sprawdź dokładnie czy nie masz przetartych wężyków. Podłącz przewód bezpośrednio do gaszenia pompy wtryskowej i zassij ustami, jak wtedy gaśnie?
Witam Panowie taka sytuacja. Patrze pod maskę a tam silnik popaprany olejem, odkręcam pokrywę filtra powietrza a tam aż mokro od oleju. Po odpaleniu silnika okazało się że olej zapierdziela przez tą rurkę od pompy podciśnienia. Miał ktoś taki problem, nie wiem czy wystarczy kupić zestaw naprawczy z membraną czy coś więcej trzeba wymieniać, ktoś pomoże?
Jeżeli podłączyłeś bezpośrednio podciśnienie z pompki na zawór i samochód nie zgasł to jest to wina zaworu gaszenia na pompie. Oczywiście o ile pompa podciśnienia działa i faktycznie czujesz że to podciśnienie jest, ale to najlepiej podłączyć miernik podciśnienia. Poprawiłem.
Witam, Mam problem z zdiagnozowaniem usterki w Mercedesie Sprinterze 316 CDI z 2015r. Auto nie ma mocy, diagnostyka komputerowa wskazuje na za niskie ciśnienie doładowania. Problem jest w tym, że podciśnienie ucieka cały czas przez elektrozawory sterujące pracą turbosprężarek. Podciśnienie w układzie spada niemal do zera. Po zaślepieniu spustu podciśnienia...
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
To jest element układu EGR (system recyrkulacji spalin) i nie ma nic wspólnego z układem gaszenia. Siłownik gaszenia (zasilany faktycznie podciśnieniem) był stosowany przy pompach rzędowych (i przy pompie był montowany - a nie na rurze ssącej)
Nie napisałeś, czy to diesel czy benzyna. W dieslu podciśnienie jest brane z pompki vacuum (chociaż prawdę mówiąc ten model nie wychodził z silnikiem diesla) natomiast w silniku benzynowym jest brane z kolektora. Nie ma żadnej osobnej pompy na potrzeby układu centralnego zamka - tak więc nie musisz się bać, że rozleci się pompa której nie ma. W drzwiach...
Problem rozwiązany - okazało się, że przyczyną była zawieszona wakum pompa - usterkę znaleziono w serwisie Mercedesa - było podciśnienie jednak za słabe ok 50% w momencie jej ruszenia zaczęła pracować znowu na 100% ( apropo wcześniej teoretycznie uszkodzonego akumulatora podciśnienia udowodniłem im że urządzenie jest sprawne i przyznali mi rację, dobrze...
To jest podstawowa wersja układu regulacji obrotów przy pomocy podciśnienia. Działa następująco: W momencie gdy silnik jest zimny, zaworek na głowicy jest otwarty. Po uruchomieniu silnika podciśnienie przechodzi przez zaworek, dochodzi do siłowniczka na pompie, i poprzez membranę pociąga dźwignię w pompie podnosząc obroty. Tu można się spodziewać pytania:...
Sprawdź bezpieczniki od licznika są 2 i często wypalają się przy nich końcówki.Co do odpalania to kolega Gerri ma rację bez prądu ten silnik musi chodzić, w stacyjce jest zaworek otwierający podciśnienie do gaszenia silnika,odłącz wężyk na siłowniku na górze pompy i powinien chodzić.
Vacum pompę mam na pewno sprawną bo sprawdzałem na innym aucie. Przyczynę znam Tzn. nie dostaje się z bloku do wacum przez mały otwór olej silnikowy który uszczelnia vacum żeby było podciśnienie. Interesuje mnie jak idą kanały olejowe, co powoduje że ten olej tam jest wtłaczany. Czy może mi siedzieć pompa olejowa, a może jest jakiś zaworek który się...
odpisze krótko to cos do gaszenia jest połączone z stacyjka i powoduje to ze dzwignia obok pompy albo opada albo sie dzwiga,to cos ma kolor czarny, napiecie jest takie jak podałem cały czas nie zmiania a co do tego z tyłu to juz napisałem zawór magnetyczny, wiec chyba kolega ma małe wiadomosci na temat takich silników merca. tak wyglada to z tyłu czyli...
Okazało się , że jest problem z podciśnieniem . Po odpaleniu samochodu po kilku sekundach na postoju auto traci podciśnienie, automatycznie dźwignia na gruszce turbo wraca do pozycji jak na wyłączonym silniku . Automatycznie wydech staje się głośniejszy i auto nie ma mocy. Podciśnienie utrzymuje się dłużej , jeżeli od razu po odpaleniu silnika rusze...
mechanizm gaszenia na pompie wtryskowej padł . działa on na podciśnienie i lubi się dziurka zrobić w membramie i wtedy są takie objawy Dodano po 9 mechanizm gaszenia na pompie wtryskowej padł . działa on na podciśnienie i lubi się dziurka zrobić w membramie i wtedy są takie objawy
Jesteś w błędzie , jeden układ to podciśnienia to sterowanie CZ układ zasilany elektrycznie / pompka / , oraz drugi podciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania / wakum pompa/ Podciśnienie wytwarzane podczas pracy silnika steruje podnośnikami reflektorów i równolegle obsługuje magistralę podciśnień silnika między innymi system gaszenia silnika /...
Małe sprostowanie: paliwo jest podawane przez 2-3 sek po włączeniu zapłonu, potem w momencie gdy uruchamiamy rozrusznik, a potem, jak silnik zostaje uruchomiony przekaźnik podtrzymywany jest przez sygnał obrotów silnika TN. Zlokalizuj za akumulatorem przekaźnik pompy - będzie miał oznaczenie KPR ew. podaną cyfrowo wartość obrotów "odcięcia" dla tego...
Witam. Niestety w 123 nie ma pompki centralnego zamka.Cały układ jest obsługiwany podciśnieniem które wytwarza pompa podciśnienia(do wspomagania hamulca,gaszenia silnika ) montowana na i napędzana z silnika.Po wyłączeniu silnika podciśnienie jest akumulowane w zbiorniczku znajdującym się w bagażniku pod tylną półką.Najczęściej przyczyną usterki jest...
Witam. Nie ma podłączenia z CZ. Szukaj w obwodzie lamp, Sprawdź czy po wyłączeniu stacyjki masz podciśnienie na „gasiku” przy pompie, jeśli jest to uszkodzony. http://obrazki.elektroda.pl/9930291100_1...
Siadła pompa podciśnienia.
Wydaje mi się że powinien być w układzie zawór zwrotny, ponieważ nagrzewnica jest w najwyższym punkcie układu chłodzenia, a nie jest to układ zamknięty (ze zbiornikiem wyrównawczym). Przy wyższych obrotach silnika pompa cieczy chłodzącej podnosi płyn do nagrzewnicy dlatego działa podczas jazdy. Podciśnienie jest do klapki powietrza zewn/wewn., fakt...
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Układ podciśnienia ewentualnie pompa podciśnienia do sprawdzenia. Albo gdzieś gubisz, albo pompa siedzi. Przydałby się manometr podciśnieniowy.
Kiedyś były w sprzedaży wakuometry - ekonomizery do Fiata 126 i 125. Coś takiego w zupełności wystarczy. Jeżeli serwo daje radę, to nie ma byka - podciśnienie w instalacji znika. Jest tam podłączonych więcej obwodów - odłączaj poszczególne obwody po jednym (wsadzając zaślepkę) i obserwuj działanie pozostałych. Jest duża szansa że w ten sposób znajdziesz...
tej pompy w zasadzie sie nie naprawia musisz sobie kupic pzrynajmniej wakuometr i sprawdzac pokolei podcisnienia
Podpięty będzie dopiero jutro, ale pytam tu na forum, bo zastanawiam się czy nie rozłączyć akumulatora, aby ponownie pokręcić kierownicą dla zapamiętania położenia koła kierownicy... może wtedy błąd zniknie bez SD ? Natomiast w kwestii blokowania hamulców, to one nadal blokują a SD nie wykazało błędu.. Jeszcze taka informacja, że pompa hamulcowa jest...
Witam. Nie mam doświadczenia z dieslami, aczkolwiek wydaje mi się, że odcięcie paliwa przed pompą wtryskową nie jest korzystne. Próby uruchomienia silnika mogą wywołać podciśnienie na odcinku elektrozawór - pompa co może spowodować zapowietrzenie układu. O ile pamiętam w samochodach ciężarowych silnik gaszony był pompą wtryskową przez zmniejszenie obrotów...
Stare mercedesy dostawcze miały hamulce na podciśnienie i pod ramą były dwie butle, wężyk i czujnik podciśnienia do kontrolki na desce. Czujnik z takiego mercedesa mozna kupić trzeba znaleźć jego nr katalogowy. Czujnik ten nie miał regulacji. Amerykańskie auta (nie wszystkie) mają czujnik podciśnienia w serwie i dodatkowo montowane elektryczne pompki...
Dzięki za odpowiedź. Wszystko się zgadza tyle że podciśnienie z wakuum pompy idzie białym wężykiem do takiego rozdzielacza w nogach pasażera i stamtąd nie wychodzi już na fioletowy . Pytanie czy ten rozdzielacz jakoś tym steruje czy to po prostu jest rozgałęziacz który ma zatkany jakiś kanalik.
oczywiscie tego mercedesa wyłancza się wykożystójac podcisnienie z wako pompy ,(wspomaganie chamólcow) zawór mechaniczny jest w stacyjce , nalezy sprawdzic droznosc przewodów i czy działa wako pozdrawiam!
Elektrozawór podający podciśnienie na siłownik pompy w/g książki jest cytuję "z lewej strony koła kierownicy" Szukałem w dwóch egzemplarzach:jeden zamontowany na serwie, drugi za zegarami.Problem rozwiązany, zamykam temat.
Witam. Poszukuję czegoś takiego jak elektrozawór czy coś podobnego i w tym jest problem, że nie wiem z czego coś takiego dobrać... Chodzi o to, że chce sobie zrobić gaszenie silnika diesla z Mercedesa 124 pod kluczyk. Gaszenie w tym silniku wygląda tak, że wytwarza się podciśnienie, które odcina dopływ paliwa w pompie wtryskowej. W tej chwili mam zrobione...
Tam nie ma elektrozaworu: realizowane jest to siłownikiem na podciśnienie. To nie jest model 123 (beczka) - tutaj układ centralnego zamka ma osobną pompę elktryczną. Stawiam na uszkodzoną membranę w siłowniku gaszenia na pompie. Wymiana siłownika. Zobacz tu: http://www.mercmania.pl/forum/topics3/13... I tu: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.p...
Mam w124 i zamykanie centralnego zamka odbywa się pneumatycznie. Z tego co wiem sterownik jest na podciśnienie. ja bym sprawdził czy jest sprawny sprawdził vacum pompę. W trym samochodzie wszystko działa bardzo dobrze pod warunkiem ze jest naprawiane właściwie skróty potem wyjdą bokiem. Jeżeli vacum pompa żle działa to powinny być problemy z zapalaniem...
Dźwignia na pompie służy do awaryjnego gaszenia. Podciśnienia sprawdzone?
Zamek jak i gaszenie regulacja świateł jest sterowany pod ciśnieniem "Pod ciśnieniem" to są hamulce w ciężarówce i pociągu. Tutaj chodzi o PODCIŚNIENIE. Sytuacja którą opisujesz miała miejsce w historycznej "beczce" - w późniejszych modelach regulacja reflektorów i gaszenie są zasilane z innego źródła, a centralny zamek ma osobną pompę elektryczną....
Iluż to ja znam "mehanikuf"którzy twierdzą że w dieslu jest przepustnica, nie mylić z klapą gaszącą. w starych mercedesach była przepustnica wykorzystywana do zmian podciśnienia, które poruszało membraną w pompie wtryskowej, do której była zamocowana listwa regulująca dawkę paliwa.
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
najlepiej gaszone sa stare Mercedesy W124. Podcisnienie przez stacyjke i silownik na pompie.
Trójniki wywaliłem całkiem, pompa vacuum daje ok. 0,7 bar podciśnienia na wolnych obrotach, więc chyba dobrze.
nie ma problemów,robiłem jakiś czas temu takiego potworka też w dieslu,zrzuć osłonę nad nogami kierowcy-uważaj na sprytnie zamaskowane śrubki na łączeniu włókniny i plastiku,tam złapiesz w wiązce od stacyjki kierunki zielono-czarny i biało-czarny,plus po stacyjce i rozrusznik Dodano po 2 co do blokady,to wystarczy rozrusznik,bo automata[zresztą z ta...
Rozumiem że łożyska są ślizgowe skoro tak szybko wysiadają? Tak jak koledzy wyżej piszą "Pompka od centralnego zamka" choćby ze względu na krótki czas pracy nie nadaje się ale jest kilka rozwiązań wytwarzania podciśnienia : 1. Kolega Weź kompresor lodówki i zbiornik vakum, oczywiście na wejściu filterek żeby nie uwalić pompki. podaje "chyba" jedno...
Przy 2,5 barach sprawdza się najpierw dopływ paliwa, zaworek kulkowy w filtrze wstępnym, zaworek przelewowy w bloku, uszczelkę podstawy filtra, mierzy podciśnienie... A dopiero kupuje nową pompę zasilającą. :) Pompy w Atego są nie do zajechania jeśli nie dostaną piachu. A najczęstsza przyczyna to taka jak na obrazku; http://obrazki.elektroda.pl/2181816100_1...
W pierwszej kolejności sprawdził bym ustawienie pompy jeśli był rozrzad ruszany
Nie wiem jak to jest rozwiązane w modelu z 1983r., ale kiedyś miałem beczkę z 1976r. w której tak jak napisał km_serwis nie było pompki, a podciśnienie było brane z układu wspomagania hamowania. Pod tylną półką był zbiornik na podciśnienie w kształcie wytłoczek na jajka, który wystarczał na kilkukrotne otwarcie i zamknięcie drzwi przy wyłączonym silniku....
kupiłem silnik 200D z mercedesa rok 1970 jeszcze na pompie wtryskowej sterowanej podcisnieniem. Daj dokladne foty silnika i pompy, przydałby się numer silnika. To jakaś składanka jest, W115 nie miało z tego roku pompy sterowanej podciśnieniem.
(at)koleś kit Jeszcze małe sprostowanie Twoich słów... w kwestii trójnika, nie można go założyć od traktora jak pisałeś, byle był drożny, bo trójnik ma zaworek przeciwzwrotny w sobie. Co to sterowania EGR zamieszczam zdjęcia poniżej, jest on sterowany podciśnieniem. Gdyby ktoś w przyszłości miał podobny problem, i zastanawiał się czy EGR ma coś wspólnego...
Cięgno jest widoczne za wężem podciśnienia. To widoczne czy opisie 120 to cięgno gaszenia silnika
Ja bym spróbował od najtańszych prób. Zaworek bezwładnościowy na zasilaniu i przelewowy 0.2 bara na powrocie. Pomiar podciśnienia na zasilaniu przed pompą też by się przydał.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
To cos koło OM352. Widziałem cos takiego w unimogu. Silnik zaprojektowany w czasie drugiej wojny.. ... Z odmą w pokrywie to i owszem, były. Ale z kolektorem ssącym jako pokrywą zaworową? W OM352 to chyba jeden z dolotów był dokręcany na pokrywie zaworowej, była odlewem aluminiowym. Ale jako osobna część a nie całość zintegrowana z pokrywą. Prócz tego,...
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
Jakie podciśnienia, widzisz że mietek na commonrailu? Paweł ma rację kończy się pompa CR
Dziś rano odpaliłem auto po nocy, odpalił ładnie, żadnych odgłosów niepokojących podczas i po odpaleniu. Ruszyłem i auto ładnie przyspiesza, nic nie szarpie niezależnie czy przyspieszam delikatnie, czy dynamicznie. Jak tylko wskazów temperatury podniosła się do około 50℃ zaczął poszarpywać przy delikatnym przyspieszaniu, albo jeździe ze stała...
Znaczy chodzilo mi tu od silnik OM602 z kaczki to chyba będzie p&p Mechanicznie p&p. Elektrycznie to każda kaczka diesel jest swoją bliźniaczką (to prosta konstrukcja: lampka oleju, lampka ładowania i wskaźnik temp. silnika). Jako że nie podajesz rocznika karoserii lub VIN to może jeszcze być, zależy od rocznika do zrobienia : - W różnych okresach...
Witam. sprawdzałem cięgna gazu i podciśnienia na pompie wtryskowej i przy stacyjce.:cry: niewiem czy takie coś może robić pompa wtryskowa
Cholera wie. Pochodzenia silnika nie znam. Jak napisałem, auto trafiło do mnie z wstawionym dieslem, nikt nie wie nic na temat pochodzenia onego silnika. Podobno 2,5D, rok, numer i tego typu informacje nieznane. Tyle wiem że to klasyczny diesel z rzędową pompą sterowaną podciśnieniem.
Witam (at)ll, Merc W211 z 2006r po lifcie, przebieg 197tys km Opis problemu: -mocne szarpnięcie i grzmot przy zmianie biegów (najbardziej z 1 na 2), -redukcja z 2 na 1 j.w. -czasem nie chce zmienić biegu i ciągnie do niemal 4tys obr./min -czy zimny, czy ciepły ten sam objaw -przy zatrzymywaniu do zera, przed samym zatrzymaniem hałas i szarpnięcie, jakby...
Ale to w tym kodzie silnika jest przecież tamdemowa pompa i chyba podciśnień występuje w baku pompki nie ma ? te 5 barów to po wyjściu z niej zmierzyłeś ?
Mam komputer z SD ,wakuometr też mam (ręczną pompę podciśnienia) ,auto to w638 V-ka 2.2cdi z 2001 roku ,więc chyba tylko po hht da radę zdiagnozować (uczę się SD) ???
Zobacz gdzie idzie rurka podciśnienia z pompy. Pewnie jest zaworek elektryczny, tak jak w E klasie W124. Tam jest na lewym nadkolu w komorze silnikowej. Zawór sterowany jest elektrycznie.
Proponuję zacząć od sprawdzenia szczelności układu. Nie ma podciśnienia - nie ma gaszenia. Do sprawdzenia siłownika na pompie przydatna jest podciśnieniowa pompka z wakuometrem - ale to proste narzędzie to już raczej szczyt marzeń ;)
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
Dołączone zdjęcia przedstawiają dwie różne wersje silnika 2800 V6. Lokalizacja czujnika wg EPC to wskazana "biała kropka" na zdjęciu 280.jpg. Symbol fabryczny czujnika to A 011 542 06 17, wg katalogu występuje w wersjach silnika z elektryczną pompą powietrza (dodatkowego). W moim przypadku jest pompa - nie ma czujnika (fabrycznie zaślepiony krócieć...
sprawa pierwsza to sprawdź wtryskiwacze czy się w ogóle zamykają bo to że leją to druga sprawa sprawdza się prosto: wykręcasz z kolektora, podlączasz do rurek, gaz do końca i kręcisz rozrusznikiem aż ze wszystkich nie będzie leciało dobry wtryskiwacz pyli i nic z niego nie kapie po zatrzymaniu silnika jeśli masz manometr do ok 60bar to możesz założyć...
Diesel z Mercedesa W124 2 litry, 2,5, ewentualnie 3 litry. Tylko z roczników do 93, praktycznie zero elektroniki, tani i niezawodny. Jako start, stop, dźwigienka mechaniczna, ewentualnie kranik i kawałek instalacji podciśnienia. Jeśli już ma być 1,9 VW to AFN, jak ktoś wcześniej napisał.
a co to za sprinter i jaki motor przecież sprintery miały silniki 2,9 zapewne masz gaszenie podciśnieniem , siłownik podciśnieniowy zamyka dzwignię przyspieszenia na pompie wtryskowej, układ podciśnieniowy się rozszczelnił , tam gdzie syczy napraw, wróci wszystko do normy
No, auto raczej rzadsze i przyznam, że nigdy do takiego nie zaglądałem. Jeżeli jednak piszesz o podciśnieniu, to jest tam zapewne układ typu stary Mercedes - wężyk od wakupompy do zaworka w stacyjce i od tego zaworka do zwyczajnego siłowniczka podciśnieniowego na pompie wtryskowej. Wakupompa działa, bo byś raczej zauważył brak wspomagania hamulców :)....
15R w kostce stacyjki jak rozumiem? Ale na co zwrócić uwagę? Jakiś kolor kabli? Faktycznie mam 3 kluczyki, wyglądają identycznie, ale przekręcić mogę tylko jeden z jakiegoś powodu, może faktycznie ktoś coś tam grzebał. Skojarzyłem jeszcze, że jak gaszę auto i przekręcę stacyjkę o jeden stopień w lewo to nie zawsze gaśnie od razu silnik, ale dmuchawa,...
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
Chciałbym do tego tematu coś dodać, po pierwsze nie należy się na sto procent sugerować że błąd który jest pokazywany przez urządzenie diagnostyczne jest faktycznie dany element uszkodzony, wiem to z doświadczenia. Szczególnie tego typu błędy występują w motor-elektronik i w ABS. Raz miałem podobny przypadek, winą był nieszczelny układ podciśnienia...
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
Wymieniłem świece, trzy cewki bo pęknięte były, przewód podciśnienia, bo też był pęknięty, samochód nadal nie odpala. Raz mi zapalił i wtedy włączyła się pompa vaccum, chodził przez chwilę nawet normalnie tylko na wyższych obrotach, jak pompa się wyłączyła znowu umarł. Ona ma chodzić cały czas? Czy tylko dopompowuje ciśnienie?
Zibies co to za air compresor. Jak turbina to jakie ciśnienie daje i jaka wydajność,po drugie silnik szczotkowy cz zwykły i jakie obroty. Na zimę wróciłem robie w mercedesie i płakałem jak płacił za wywóz 7 000 litrów 500 funtów to podobno tanio sam syntetyk i półsyntetyk. Co do palnika to dzięki temu forum go zmontowałem.Biały proszek w piecu więc...
Od momentu, gdy po raz pierwszy powstała płytka drukowana (wcześniejsze metody opierały się na nieco mniej rygorystycznym podejściu co do łączenia elementów), pojawił się też problem z ich naprawą, a konkretniej z wlutowywaniem części uszkodzonych. Pierwsze konfekcjonowane były bowiem ręcznie i aby jakiś komponent nie chciał sobie pójść na spacer (wypaść...
Witam, Potrzebuję wymienić koło napędowe pompy podciśnienia. Jest ono zamocowane na pompie wtryskowej. Wyrobiły się w nim krzywki sterujące pompą podciśnienia i łożysko w pompce podciśnienia. Mam już drugą pompkę i koło sterujące. Koło to przymocowane jest do pompy wtryskowej. W jaki sposób zdjąć z pompy wtryskowej zniszczone koło aby drugie założyć...
Można tak: Demontujemy cały przód. Ustaw OT na kole pasowym. Zdemontuj pompę podciśnienia i zaznacz sobie pompę wtryskową na kole zębatym(koło,łańcuch,obudowa)pompa odbije po zluzowanie łańcuszka! Na wałku rozrządu masz wcięcie zaraz z przodu za kołem zębatym. Zdemontuj napinacz łańcuszka i dalej to normalnie jak inne głowice. Uważaj na dwie śruby mocowania...
Przyda się dobry mechanik, ja zalecam SZYBKO zerknąć do pompy podciśnienia, dobrze jeden z Kolegów napisał, a jak się wysypie łożysko to dopiero będzie problem. Warto ustawić porządnie pompę przy okazji zerknąć na łańcuch, czy nadmernie nie rozciągnięty, jak wyglądają łyżwy i napinacz.
Oświetleniem wnętrza steruje pompa podciśnień pod tylną kanapą, a wycieraczki,kierunki itd to za to odpowiada moduł SAM.Znajduje się on w głębi skrzynki bezpieczników od strony kierowcy. Trzeba obejrzeć złącza ewent zimne luty,itd. To potrafi śniedzieć i przez to źle łączyć.
Witam, auto jak w temacie rocznik 2008 silnik n43. Prosta naprawa brak podciśnienia na serwie hamulca, zlokalizowałem uszkodzony luźny króciec w vaccu pompie. Wymontowałem była oryginalna, zamontowałem nową firmy "trucktec"(miał ktoś z nimi styczność? Nie wygląda to na "chińczyka" firma niby Niemiecka produkuje tylko dla Mercedesa/ Bmw/Audi i scani...
pompa podciśnienie mercedes podciśnienie mercedes mercedes podciśnienie
sterownik ekran nvidia windows wymuszenie sinusoidalne komora rezonansowa
metoda thevenina metoda thevenina
Zamiennik lasera SOH-DH2: SOH-DH2A i inne opcje Aktualizacja BIOS w Sony VAIO PCG-7V1M: krok po kroku