przewody biały i czarny na kompresorze
Przecież podalem Ci opis na forum Mercedesa - nie wiem co jeszcze potrzeba.
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
szukam schematu do pompy centralnego zamka do mercedesa w140 cupe 500L 96 rok
Kupiłem używana pompę z takim samym kodem.
Zgadza się.Podobnie jest przy samej pompie.W zależnosci co podamy na wejście sterujące w pompie, zamek otwiera się bądź zamyka.
Poszukuje schematu zamka centralnego w Mercedes 124 kombi 1988r. konkretnie to nie mogę znaleźć pompy zamka centralnego. Proszę o pomoc :) :D
Ile może kosztwoać pompa centralnego zamka pneumatycznego od mercedesa 190E ??? bo właśnie spaliłem :oops: mały błąd i............
A co mam podłączyć pod pompę?? I jaką pompę??
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
przewód niebieski w wiązce przy progu od strony kierowcy. masa-zamknij +12v -otwórz -jeżeli zrobi dokłądnie tak jak piszesz to zobaczy siwy dym,fakrycznie ten niebieski przewód,ale trzeba go przeciąć i zastosować układ dwóch przekazników albo gotowy moduł pneumatyki,ma to wyglądac tak,że faktycznie naprzemienne sterowanie raz plus raz masa a w momencie...
Te pompki nie są zaprojektowane do ciągłej pracy. Sporo skrócisz ich żywotność , wyrób podobny do vw/audi, ale te od vw/audi są bardziej wydajne. No i druga sprawa są głośne.
Zdejmij wężyk z pompy i dmuchaj/zasysaj. Sprawdź, czy wszystko szczelne.
Wydaje mi się ,że szyber dach jest sterowany elektrycznie !!! zastosowanie modułu szyb elektrycznych jest bardziej wskazane a wyzwalanie z centralnego -bez obawy o spalenie pompy
dziękuje za pomoc
Pojawil sie kolejny problem, chyba zrobilem male zwarcie i moja pompa zdechla, gdzie mam szukac beziecznika?
Cześć, mam problem z centralnym zamkiem w mercedesie. Nie chcę otworzyć/zamknąć samochodu. Baterie sprawne. Czego to może być wina?? Diody? przekaźników>> czasem załapie ale rzadko. I często też nie chhce odpalić. Pompa nie podaje paliwa do wtrysków..
A czy ta pomka też odpowiada za dociąganie drzwi? Rozumiem że chodzi o tą pompę w bagażniku za boczkiem?
Dla kogoś kto zna te mercedesy to podstawa podstaw. Więc jedź do aso po zwrot kasy. Nie pamiętam czy konkretnie w tym modelu ale w wielu podobnych występuje jeszcze pośrednia kostka w instalacji pompy. Pod prawą częścią tylnego siedzenia tuż pod pompką centralnego zamka. Gnije tam na potęgę.
Przekaznika sterujacego pracą pompy
http://obrazki.elektroda.pl/8383192500_1... Universalna, coś w tym stylu czyli odbiornik z wyjściami sterującymi pompą etc. Nie sądzę żeby sie zmiescila w "liczniku"
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Robiłem sporo merców 124 ale z zamkiem pneumatycznym, pompa jest pod siedziskiem fotela z tyłu i tam są kable sterujące
Mozna sterowanie jest pompa powietrza plus otwieranie minus zamykanie podaj e-mail to ci podesle schemat podlaczenia
szukam schematu do pompy centralnego zamka do mercedesa w140 cupe 500L 96 rok.[/b]
Jestes w stu procentach pewien ze układ przekazników jest dobrze zmontowany i wpiety w instalacje Sprawdz czy do pompy dochodzą wszystkie syg z krańcówek.
Zwracam się z prośbą o pomoc w podpięciu sterowania pneumatycznego centralnego zamka w mercedesie c180.Zakupiłem autoalarm i wszystko podpiąłem,ale przy sterowaniu centralnym wysiadłem.Nie umiem wyłapać w jaki sposób jest sterowana pompa centralnego zamka.Alarm mam przystosowany do sterowania pneumatycznego c.z jest schemat ale w nim podane jest że...
Toż centralkę z zestawu centralnego na kluczyk, taką najprostszą, to kupisz już za naście zł. Zresztą jej schemat jest na forum - dwa przekaźniki przełączne, dwa tranzystory i kilka elementów biernych.
Rozbierz pompę centralnego,zobaczysz na jak prostych zasadach działa.Być może poodginane styki,lub dziura jak pisze "emeryt2",myslę,że taki problem to nie problem.Po prostu posprawdzaj po weżykach.
Witam serdecznie, Mam Mercedesa A-klasa w168 (1.7CDI). Chciałbym podłączyć do niego sterownik centralnego zamka z pilota. Jestem tam fabryczny c.z. ale otwierany tylko z kluczyka (pneumatyczna pompa). Zakupiłem już centralke (sterownik). Proszę o jakąś pomoc, sugestie, gdzie się wpiąć, jakich kabli szukać (kolory), gdzie wpiąć się pod kierunkowskazy...
Pioart ma rację, jeśli pompa ok, to rurka gdzieś pękła, najczęściej pękają w przelotkach drzwiowych, przy siłownikach, lub przy wkładaniu gratów do bagażnika. Metoda odłączyć rurkę z danego obwodu, zatkać , sprawdzić, jak nadal nie działa, odłączyć kolejny obwód, zatkać, itd. Jak masz dobry słuch, to odłączyć wszystkie siłowniki, zatkać szczelnie rurki...
A szukałeś na pompie od centralnego zamka czy nie ma sygnału domykania?
witam może mi ktoś podpowiedzieć w jaki sposób zasterować pompę która jest w bagażniku by otwierało i zamykało drzwi , do pompy podłączone są tylko trzy przewody + - i trzeci koloru czarnego zapewne sterujący
SAM to duży moduł z bezpiecznikami na bocznej ścianie bagażnika. Dostaje sygnały CAN i steruje funkcjami całego tylu pojazdu: światła, szyba ogrzewana, pompą paliwa, centralnym zamkiem itp. Sprawdź ciągłość kabli przy zawiasie klapy - tam gdzie się przelamuja przy otwieraniu/zamykaniu klapy
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Ustaw czas w alarmie na 3,5 sek. wstaw dwa przekaźniki z których jeden na pompę podaje plus a drugi masę oczywiście rozłączając drzwi musi działać. Pokombinuj, rozrysuj sobie na kartce papieru to wszystko i zobaczysz , że jest proste. A jeśli twój alarm nie ma zmiany czasu to dwa tranzystory pnp i kondensatory na bazę żeby wydłużyć czas.
Witam To sprawdź co tam puka , bo raczej z centralnym nie ma związku . Pompa jest pod kanapą z tyłu / prawa strona / . Może właściciel poprzedni miał coś tam zamontowane . Zdejmij dywanik i zajrzyj pod plastikową osłonę ./ Pozdrawiam
No to schemat w rękę i sprawdzasz, przecież to tak prosta instalacja, że wstyd. A w pompie, czasem na zewnątrz nie widać. Albo może być upalona ścieżka.
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
Stwierdziłem,że pompa pracuje tylko przy otwieraniu. Przy funkcji zamykania słychać tylko pracę przekaźnika migaczy. Przycisk na konsoli reaguje tak samo jak obsługa pilotem.
dziekuje za pomoc. nie mam dostepu do schematów elektryki, jakos jeszcze musze znalezc odpowiednie przewody, w maeredesie wydaje mi sie, beda kolo pompy.
Mercedes opisywany był kilkanaście razy. Nie będziemy specjalnie dla Ciebie pisać po raz setny. Centralkę możesz zamontować przy pompie, możesz też nad nogami kierowcy. Impuls nie musi być 3 sekundowy.
Być może Twoje auto ma funkcję komfort (domykanie szyb)? Sprawdź stan płytki w pompie podciśnieniowej centralnego zamka i dochodzące do złącz sygnały (zasilanie, po stacyjce, z włączników szyb, itp).. Tam może być usterka. Najszybciej sprawdzisz to metodą zamiany na sprawny egzemplarz.
Niski koszt, wyciągać komputer, auto na gaźniki / pompę wtryskową przerobić. Najpierw bezpieczniki sprawdź, potem kluczyk.
Osobiście polecam Mikroster LUX z pilotem P052 Miałem go w swoim samochodzie http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 4 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 7 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
Jeżeli ma jeszcze central pneumatyczny to wlutuj się w cewki przekaźników na pompie. w nowsztch c klasach są elektryczne i w każdych drzwiach jest sterownik CAN'owy
Jezeli nie bardzo orientujesz się w instalacji Mercedesa radzę przeciągnąć przewody do pompy centralnego zamka i tam je podłączyć. Nic nie trzeba wiercić tylko można przewody przeciągnąć z lewej strony tylnego fotela tam jest specjalny przepust . Jezli alarm ma opcję sterowania czasem cż należy ustawić czas na 3,5 sek. jeżeli będą problemy ze startem...
nie rozpływałem sie bo podłączyłem prawidłowo,mianowicie kierunki zie+czar.i bia.czar. pod kolumna kierownicza ster.zamkiem dwie masz przy pompie bagażnik niebieski i czarny
Pilot "scyzoryk" i chyba ktoś wcześniej grzebał w nim, a do tego po podłączeniu bateri cały czas chodzi pompa wspomagania.
gasi sie stacyjka tyle ze do niej podlonczone sa wezyki i na pompie wtryskowej jest taki zawor pneumatyczny W123 w tych rocznikach tak mial w orginale.
Zobacz w bagażniku obok koła zapasowego czy na pompie masz stałego +? Posprawdzaj bezpieczniki (pod stopami pasażera)
mastery są w obu drzwiach przednich. Mam zamiar podpiąć się pod centralke sterująca moim centrlnym zamkiem. Jesj wystarczy jeden impul (-) i wysyla sama odpowiednie sygnały do pompy. Tylko nie wiem jaki przełącznik ;] ....help !
sygnały przychodzą z drzwi kierowcy-niebieski,pasażera-zielony i z bagażnika-żółty,sterowanie to naprzemienne sygnały raz masa raz plus,sprawdż czy dochodzi zasilanie do pompy plus na czerwonym,masa na brązowym we wtyczce wchodzącej do pompy,w drugiej wtyczce będą sterowania[mogą być po trzy przewody zrównoleglone,zdarza się,że pompa bywa zawilgocona...
Witam. Niestety w 123 nie ma pompki centralnego zamka.Cały układ jest obsługiwany podciśnieniem które wytwarza pompa podciśnienia(do wspomagania hamulca,gaszenia silnika ) montowana na i napędzana z silnika.Po wyłączeniu silnika podciśnienie jest akumulowane w zbiorniczku znajdującym się w bagażniku pod tylną półką.Najczęściej przyczyną usterki jest...
i bardzo dobrze pamiętasz, :spoko: są tam tez krańcówki przednie,tylne trzeba wyciągnąć z oryginalnych wyłączników.Późniejsze wersje od chyba '97 chodziły z parametrem 200ohm i wszystkie krańcówki miały już przy pompie{pompa jest w prawym boczku bagażnika}
wcale mie jestem zaskoczony,takie sterowanie dwoma masami na tych samych kolorach jest w starszej s-klasse[można też je podłapać pod siedzeniem przy pompie] i w pierwszych a-klasach-np.przy wyjściu z drzwi pasażera.
po pierwsze nie podałeś roku, ale z tego co piszesz , to może pompa possuła ci wszystkie zamki. Sprawdź ciśnieniem ale nie za dużym.
. Tam jest stara rzędowa pompa wtryskowa smarowana prawdopodobnie olejem silnikowym . Noi ciągnie olej . Czeka cię regeneracja . Pompa jest smarowana olejem silnikowym z centralnego smarowania silnika. Kopci na niebiesko? Bo jeśli faktycznie olej masz w paliwie to będzie kopcił niebieskim dymkiem.
Witam,mam następujący problem w mercedesie 124,200D Moje autko posiada zagłowki i reflektory sterowane podciśnieniowo,niestety nie działa ich opuszczanie ani podnoszenie,czy "napędzane" są z tej samej pompy co centralny zamek?Jak ten układ działa? zapomniałem dopisac ze poszukuję schematu układu pneumatyki tego auta gdyby ktoś posiadał,pozdrawiam
Co mogli przeciąć w takim starym, benzynowym mietku? Albo pompę paliwa, albo piętnastkę na sterowniku, albo główny po stacyjce.
Szukałabym winy w pompie wtryskowej. Albo sterowanie albo wewnątrz jest syf, który mógł coś zablokować. Nie wiem, czy tam jest smarowanie centralne z silnika, czy trzeba zadać polecaną ilość oleju przez producenta.
Kupiłem niedawno sterownik centralnego zamka BX10 BX10 do swojego mesia w124 e230 z 91r. Próbowałem podłaczyć zgodnie ze schematami i niestety się nie udało salił się siłownik, wymieniłem go i próbowałem się wpiać przy pompie i tez nic z tego próbowałem wszystkiego i nic może przysłali mi złe schematy czy coś nie wiem. Posze kolegów o pomoc poniżej...
Do pompy dochodzą dwa przewody w płaskiej wtyczce i trzy w okrągłej, jutro to dokładnie sprawdzę. Dzięki za podpowiedź.
Witam. Mercedes j.w bez immo (lusterko zwykłe bez kontrolek), brak dodatkowych zabezpieczeń, kluczyki zwykłe bez pilota. Prz kręceniu rozrusznikiem iskra pojawia się na 3 sekundy i zanika. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym zakręceniu rozrusznikiem ten sam objaw za każdym razem. Sprawdziłem że przy kręceniu wtryskiwacze podają paliwo (impulsy nie zanikają),...
Ostatnio przyjechał facet, zeby mu w mercedesie wymienić termostat. Termostat wymieniony niby wszystko ok facet płaci i jedzie... Dzień drugi - telefon od tego samego gościa czy może podjechać bo coś jest nie tak bo się grzeje i siorbie płyn, mówie no nie ma sprawy podjedź zobaczymy, okazało sie że do nowej pompy dali za mały oring. Założyłem inny,...
Poniżej masz parę obrazków dla 140 SEC. http://www.unitcat.ru/mercedes/6/1/1/140... Są widoczne obie pompy. Ta w bagażniku obsługuje tylko domykanie, ta we wnętrzu ma więcej funkcji i dlatego ma więcej wyjść. Żółte obsługują centralny zamek, potem są inne na: kładzenie zagłówków, siedzenia ortopedyczne, "rogi" do cofania i coś tam jeszcze.
Witam Planuje podłączyć do Mercedesa w 124 2.3 benz. sedan '88 autoalarm z funkcją sterowania centralnym zamkiem. Potrzebuje kolory przewodów do podłączenia alarmu: 1. (+) stały 2. (+) po stacyjce 3. masa 4. kierunkowskazy 5. pompa sterująca centralnym zamkiem 6. krańcówki drzwi 7. i jeżeli są to krańcówki bagażnika i maski BARDZO PROSZĘ O POMOC Pozdrawiam...
Ten przewód na foto, to główny przewód zasilający paliwo do listw "cr" jeżeli są na nim nieszczelności to jak najbardziej możliwy jest utrudniony rozruch silnika. Ten cieknący przewód wczoraj uszczelniłem przycinając go i już z niego nie leci. Jednak problemu z odpalaniem to nie rozwiązało. Bo dzisiaj znowu chechłał. Więc to może faktycznie ten zawór...
Witam. Merecedes S-kalsa model 126 rocznik '91. silnik 5.0 zapaliła się wiązka pod pompą hamulcową, na pierwszy rzut oka spalone tylko przewody od chyba czujników zużycia okładzin lub ABSu (nic więcej nie widać bez wyjęcia pompy). Objawy są takie jakby immo odcinało, zpala bez problemu i gaśnie po około 2 sek. pracy jakby wyłączyć zapłon. W tym modelu...
Doszedłem do sterowania - sterowanie naprzemienne, plusami, stan, a nie impuls. Pompa ma stałą masę i dwa przełączane na stałe plusy. Pompę wyłącza wyłącznik ciśnieniowy po osiągnięciu właściwego ciśnienia/podciśnienia w układzie. Układ sprawdziłem manometrem na szczelność i o dziwo szczelny. Można to wysterować na przewodach (przepinanie na przekaźnikach),...
Mam w124 i zamykanie centralnego zamka odbywa się pneumatycznie. Z tego co wiem sterownik jest na podciśnienie. ja bym sprawdził czy jest sprawny sprawdził vacum pompę. W trym samochodzie wszystko działa bardzo dobrze pod warunkiem ze jest naprawiane właściwie skróty potem wyjdą bokiem. Jeżeli vacum pompa żle działa to powinny być problemy z zapalaniem...
Witam. Może najprościej(najszybciej)wymontować pompę centralnego zamka i spr. w środku czy nie jest spalony silniczek skoro nie działa z kluczyka (mechanika i później sygnał po kablu) i z pilota(odbiór sygnału w lampce podsufitowej).
Jak wysterować (załączać)centralnym zamkiem przy pomocy radiolinia z Elmes UMB-100HS w mercedesie e220 1996r w210 w którym BYŁ!!! kluczyk typu scyzoryk z pilotem obecnie immobilizer jest załączony. dodam tylko że obecnie mi to nie przeszkadza bo stacyjkę już rozwierciłem a pompy wtryskowej nie odcina ponieważ jest mam założoną pompę rzędową zamiast...
On właśnie tak jeździ, sprawdź trójnik podciśnienia może jest pęknięty lub brud w środku. 1 - 2ka, 20km/h 3 ka 40km/h i 60km/h czwórka, na 3 ce z S ka rozpędzi się pod stówkę i przerzucasz na D. Może siada pompa vacum ? Mówisz że nie wrzuca czwórki, wydaje mi się że on rusza z dwójki i dwie zmiany i masz czwórkę. Tak coś sobie przypominam, a było to...
stawiasz piwo za ten patent z oporem,a tak poważnie,jeżeli masz pompę pod tylnym siedzeniem,to przy niej masz wszystkie krańcówki kolory:brązowo/fioletowy,brązowo/zielony... i bagażnik brązowo/żóły.
Rozumiem że łożyska są ślizgowe skoro tak szybko wysiadają? Tak jak koledzy wyżej piszą "Pompka od centralnego zamka" choćby ze względu na krótki czas pracy nie nadaje się ale jest kilka rozwiązań wytwarzania podciśnienia : 1. Kolega Weź kompresor lodówki i zbiornik vakum, oczywiście na wejściu filterek żeby nie uwalić pompki. podaje "chyba" jedno...
Gaszony jest podcisnieniowo. Poszukaj nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia :silownik przy pompie stacyjka, centralny zamek regulacja swiatel itp Dodano po 1 Przeszukaj forum jest taki temat
Nie wiem gdzie podłączyć otwieranie centralngo. E-klasa rok 1996. Sterowanie z fabrycznego pilota na podczerwień. Zamykanie znalazłem razem z komfortem. Z zamka drzwi się nie da bo otwarcie z kluczyka otwiera tylko drzwi kierowcy. :( Na pompie jest złącze na 8 pin ale są tam tylko wyłączniki dzwiowe. Albo może ktoś powie gdzie jest sterownik podczerwieni?...
Witam . Samochod to mercedes 124 2.3 KE Jetronic 91r.Problem jest taki ze do centralnego wtryskiwacza rozruchowego nie dochodzi napiecie.Steruje tym przekaznik od pompy paliwa pin 87V.Natomiast nie wiem zkad dochodzi impuls do tego przekaznika,przypuszczam ze z ECU.Czy ktos spotkal sie z takim problemem? Z gory dziekuje. Proszę przeczytać regulamin...
Vito z 1996r 2.0 benzyna. Samochód rozebrany do malowania, samochód odpalał do momentu uzbrajania drzwi. W tej chwili nie słychać pompy paliwa tak jakby immo był zablokowany. Po naciśnięciu na pilocie otwierania drzwi żadnej reakcji, po naciśnięciu zamykania drzwi odbija centralny. Wszystkie siłowniki wyciągnięte podłączane pojedynczo, centralka centralnego...
MERCEDES E rok 1996/1997 to już okularnik i tam wystarczy chlasnąć różowo czerwony w prawym progu (zapłon i rozrusznik w jednym). -w pierwszych okularach były to zwykłe 2.2D Dodano po 2 centralny zamek może być sterowany na dwa sposoby,albo dwie masy przy pompie,albo przewód zielono-biały z wyłącznika na konsoli masa/masa+200ohm.
wydaje mi się, że w tym modelu gaszenie silnika jest realizowane siłownikiem pneumatycznym, zainstalowanym na pompie wtryskowej. Sprawdź przewody podciśnienia dochodzące do siłownika. Czy działa centralny zamek? Te dwa układy maja wspólną instalacje pneumatyczna. Wg mnie temat bardziej podpada pod mechanikę.
Wiam. Chcialbym sie dowiedziec co wchodzi w sklad modulu komfortu. Za co on odpowiada i czym steruje a takze jakie przekazniki sa z nim powiazane i czy pompa centralnego zamka tez jest z nim powiazana. Z gory dziekuje
sterowanie na jednym przewodzie z klawisza zamykania na konsoli kolor przewodu biało-zielony sterowanie poprzez naprzemienne podawanie sygnału masa/masa z parametrem 200ohm. Dodano po 1 kierunki masz na zielono-czarnym i biało czarnym,odcięcie różowo-czerwony plus po stacyjce,wszystkie krańcówki są przy pompie w bagażniku na brązowych z kreskami.
powiem tak wszystko mi dziala regulacja swiatel,szyber dach, centralny zamek tylko lewe lusterko nie a nie wiem czy chodzi tez na podcisnieniu...? ale probowalem tez zassac powietrze z przewodu idacego do pompy i nic to nie dalo a staralem sie jak moglem...:/ z tego co pisaliscie widze ze to gaszak na pompie jest przyczyna, czy orienuje sie ktos co...
Witam, problem jest taki że przestał mi działać centralny zamek. (MB W124 250D kombi). Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to zajrzałem do bezpieczników i zobaczyłem że jest spalony bezpiecznik C odpowiadający za Centralny zamek. Próbowałem zmienić i przy każdej próbie włożenia bezp. odrazu mi go przepala. Zmierzyłem napięcie na stykach w gnieździe bezpiecznika...
Witam, pilnie potrzebuję pomocy. Mam mercedesa W210 2.0 benzyna, centralny zamek, który nie odpala. Silnik pracował na postoju i nagle zgasł. Sprawdzona pompa-jest dobra, ale nie podaje paliwa. Przekaźnik do pompy dobry. Sprawdzony bezpiecznik przy przekaźniku i jest dobry, tak samo jak ten przy desce przy lewej stronie drzwi. Co do przekaźnika, to...
Silowniki pneumatyczne są w reflektorach , do nich są podłączone przewody podciśnieniowe które biegną ze środka kabiny a są podłączone do regulatora który to natomiast jest podłączony do reszty instalacji podciśnieniowej podłączonej do vaku pompy. W tę samą instalację jest podpięty układ gaszenia silnila , opuszczanie tylnych zagł. itp. Ta instalacja...
Poszukaj pompy podciśnienia zamka centralnego(często umieszczonej po prawej stronie pod siedziskiem tylnej kanapy w grubej piance), potem pora na przewód na którym pojawiają sie na przemian impulsy 12V/GND przy operacja zamknij/otwórz.Tniesz przewód , podpinasz swoje sterowanie i hula.A swoją drogą to jak wygląda W 210 ?
Witam 1. Gdzie w modelu tego auta znajduje sie moduł centralnego zamka, pompa jest w kufrze ale nie ma tam przewodów na które można by podać sygnał do zamykania czy otwierania dzwi. Potrzebuje kolory przewodów na które można podać mase lub +12 aby otworzyc lub zamkąc dzwi. Chodzi o sterowanie z Alarmu który wlasnie zamontowalem ale nie moge znalesc...
Chodziło mi o eletronikę na płytce właśnie tej pompy. Rozbierz ją i obejrzyj, czy nie jest zalana lub zawilgocona. Taka dolegliwość z zalaniem pompki trapi golfy3 i powoduje właśnie podobne cyrki, a wspominałeś o problemach z zalewaniem wnętrza tyłu samochodu.
hmm troche zawile jak dla mnie, opisze moze dokladniej, a wiec centralny zamek to pneumatyk - Mercedes w124, w/g forum pod nogami kierowcy idzie przewod w ktorym plynie na przemian +12v /zamykanie/ lub pojawia sie -12v /otwieranie/ - w ten sposob odbywa sie sterownie pompa podcisnienia. Jak teraz na tym jednym przewodzie to zmiezyc?
Da radę.Sterowanie centralnym z Frodo masz różowym-otwieranie,pomarańczowym zamykanie.W Mercedesie jest centralny pneumatyczny.Centralka znajduje się pod tylną kanapą po prawej stronie.Możesz wpiąć się ze sterowaniem w przewody wychodzące z dzrwi kierowcy.Z tego co pamiętam to jest tam sterowanie jednoprzewodowe +/- naprzemian.Czyli potrzebujesz jeszcze...
Witam serdecznie, jestem właścicielem C180 96' i mam podobny problem do Was, pomyslałem o odświeżeniu tematu, bo nigdzie nie widać konkretnej odpowiedzi. Diody migają dokładnie tak jak opisuje to instrukcja, jednocześnie przez 30 sekund, podczas zamykania i otwierania pojazdu, co by wskazywało na słabą baterię w pilocie, bateria rzeczywiście była słaba,...
Witam. Wczoraj wziąłem się za podłączenie tak jak mi kolega SKRZYNIA podpowiedział i działa :) zamyka się i otwiera z pilota dołączonego do alarmu. Jeszcze mam jedno pytanie. Przy wyłączaniu alarmu powinna syrenka dać sygnał dwa razy, a jest tych sygnałów cztery, tak jak by były drzwi otwarte, reaguje sygnałem (wyje) jak otworze drzwi przy uzbrojonym...
Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie odpalenia auta. Więc tak: Mercedes w202 1997r 2.2d kluczyk rybka sytuacja: auto zostało stało na zapłonie ~10h, po zorientowaniu się o tym : próby odpalenia, padł akumulator. Po naładowaniu akumulatora nie da się przekręcić stacyjki , kluczyk pyka raz, ale nie odblokowuję zapadki i nie da się przekrecić. Centralny nie...
Witam. Mam duży problem. Posiadam Mercedesa C220 ( w202) kombi 98` zwykły diesel na pompie lucasa. Jakiś czas temu przestał czytać kluczyk ( rybka ). Raz czytał ale nie odpalał raz czytał odpalał a raz nie czytał wogóle.centralny działał. Gdy przestał czytac znajomy poprawił luty i wtedy przestał działać też centralny. Sygnał nadaje bo na aparacie w...
Witam sprawa dotyczy mercedesa w210 2.2 D rok 97 zamek na podczerwień kluczyk scyzoryk(jedna sztuka w bardzo kiepskim stanie prawie zwłoki lecz jeszcze działa) Proszę o pomoc w podłączeniu radiowego sterownika zamka centralnego (zamster plus) problem polega na tym że nie potrafię zlokalizować sterowania plusem lub minusem na kości podłączeniowej pompy...
Witam wszystkich próbuję odpalić autko mercedes c220 od czego zacząć po pierwsze silnik kręci z tego co widzę nie działa pompa bo po wykręceniu wtryskiwacza nie podaje paliwa po przekręceniu stacyjki palą sie wszystkie kontrolki na desce oprócz kontrolki podgrzewania swiec żarowych i mrygają dwie kolorowe lampki pod lusterkiem nie wiem co to oznacza...
Możesz też dokupic odpowiedni sterownik np. St11a centralnego (do pompy - mercedesa) przy zakupie alarmu. W niektórych nawet 3,5 sekundy nie wystarcza - montowałem ostatnio w 124 i musiałem podłączyć stały impuls masowy po załączeniu alarmu - inaczej jak puszczał sygnał to otwierało.
pompa centralnego zamka mercedes sterownik centralnego mercedes pilot centralnego mercedes
bester wybija bezpiecznik epson ecotank papier czujnik biegu wstecznego
wzmacniacz słuchawkowy zawora powietrza naczepa
Instrukcja obsługi klawiatury Kenwood BM350 Instrukcja obsługi klawiatury Kenwood BM 350