Za akumulatorem w głębi.
Dokładnie, elektromagnes nie puści i EZS nie pozwoli przekręcić nieautoryzowanego klucza. Miałem ostatnio podobny przypadek, klient po wymianie akumulatora nie mógł zapalić, nie działał rozrusznik. Rozleciał się przekaźnik przytwierdzony do klemy +, który odcina prąd do rozrusznika
Kolego, a możesz mi pomóc? Mam Mercedesa Actrosa z 2007, VIN WDB9323361L253237. Masz może schemat skrzynki bezpieczników za akumulatorami?
Witam. Po prawej w kierunku do jazdy na ścianie grodziowej w plastikowej obudowie. Dodano po 1 (at)piotrekwoj1 Tam są bezpieczniki i akumulator.
Problem polega na tym że ten akumulator od windy nie ma ładowania. Ktoś zrobił takie brakoróbstwo i nie ma ładowania? A może układ jest zamontowany - tylko jest niesprawny i wystarczy go zreperować? Jak można doprowadzić ładowanie do tego akumulatora że tak powiem wdg. sztuki Część Sprinterów 906 ma pod siedzeniem kierowcy wyprowadzone coś podobnego...
Wyjmij tego śmiecia i wstaw dobry akumulator bo jak stał 2 miesiące rozładowany i podpięty do auta to się nadaje na śmietnik a nie ładowanie, pewnie ma zwarcie na celi i może robić problemy ! Po drugie to podstawowa diagnostyka ale ja na początek to zaczął bym od sprawdzenia bezpieczników oraz przekaźników !
W Mercedesie W124 ten przekaźnik był za akumulatorem, trzeba było ściągnąć plastikową osłonę pod przednią szybą i robił się do niego dostęp. W 90% przypadków to on odpowiadał za niedziałający układ ABS. https://obrazki.elektroda.pl/4370590200_...
Po przyjściu było tak, że prostownik się wyłączył, akumulator był na zero i tak jak teraz nic nie działało i nie działa nadal Te nowoczesne prostowniki z automatyką nie zaczną ładować całkowicie rozładowanego akumulatora
Mechanika sprawdzona. Kolega "manta" napisał coś o przekaźnikach za akumulatorem ale jakich przekaźnikach?
sprawdź główny przekaźnik czy czasem styki nie zaśniedziały z najdziesz go za akumulatorem za taka plastikowa zaślepka
Czy to jest normalne, czy może to uszkodzenie. Każdy przekaźnik po wyłączeniu wszystkiego i w kazdym samochodzie ma byc zwolniony. Tylko taka cewka to pobór prądu czasami i 200mA. Ustal, od czego jest ten przekaźnik, i co go aktywuje.
W latach 80/90 stosowano w Mercedesie tzw. "overvoltage protection relay" - przekaźnik który zabezpieczał elektronikę przed odwrotnym podłączeniem akumulatora i właśnie przed nadmiernym napięciem. Wyglądało to tak (przykład - bo były różne): https://obrazki.elektroda.pl/7877771000_... Schemat wewnętrzny zazwyczaj jest na obudowie, ale...
Zainteresuj się srebrnym przekaźnikiem za akumulatorem.
To auto jest proste jak drut a schematy ogólnodostępne. Zacznij od srebrnego przekaźnika za akumulatorem.
Przelutuj przekaźnik kolo akumulatora. Srebrny z bezpiecznikiem.
Witam, mam problem z Mercedesem W203 2.2 CDI z 2001 roku. Problem polega na tym, że nie ma reakcji na rozrusznik, a włącza się wentylator. Dodam, że mam nowy akumulator i nowy rozrusznik, przekaźniki są dobre. Co może być inną przyczyną?
Mercedes W211, brak ładowania przedniego akumulatora, na wyświetlaczu czerwone ostrzeżenie, w module akumulatora błąd "B1055, zacisk 61 brak sygnału lub sygnał nieprawidłowy". Do przekaznika na podszybiu dochodzi napięcie z tylnego akumulatora (14,2V podczas pracy silnika" oraz do wtyczki dochodzi plus. Po zmostkowaniu wejścia i wyjścia przekaźnika...
Za ładowanie odpowiada też bezpiecznik mały obok akumulatora z przodu, chyba 15A. Ale ładowanie małego akumulatora załączane jest cyklicznie, nie działa cały czas. Tylko podczas spadku napięcia przekaźnik na podszybiu jest załączany
nie komp pod akumulatorem, a przekaźnik swiec obok
Witam, proszę o pomoc, czy winny jest przekaźnik czy coś z instalacją. Chodzi o przekaźnik pompy paliwa w Mercedes w126, 3.8litra, 1982rok. Cewka ma siedem pinów. 31/15/87/87k 50/TD/30 Na stałe jest prąd w 87. Po przekręceniu stacyjki na zapłon pojawia się także na 15 i TD. Po zmostkowaniu 87 i 30 pompa paliwa działa. Czy oznacza to , że padł przekaźnik?...
Sygnał idzie z czujnika na kole zamachowym do sterownika silnika, a dopiero z niego na obrotomierz. Sprawdź również zasilanie - czyli słynny "srebrny przekaźnik" za akumulatorem. Pękają w nim lutowania (wyglądają jak tzw "zimne luty") i w efekcie również może nastąpić zanik wskazań obrotomierza.
Dodam tylko że bateria nie ma tu nic do rzeczy w W203 nie koduje się akumulatora.
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
Przepalony bezpiecznik w przekaźniku antyprzepięciowym za akumulatorem. Płytkowy 10A. Raczej napewno to.
Zimne (a właściwie popękane) luty w srebrnym przekaźniku za akumulatorem. Juz o tym było na forum. Poszukaj pod hasłem "srebrny przekaźnik"
Przeglądając zegar, rzucają się w oczy dwa bolce na wysokości obrotomierza, nie dochodzi do nich żadna kostka. Jeśli chodzi o przekaźnik antyprzepięciowy, czy to ten przed akumulatorem - co dochodzą przewody od alternatora, czy za akumulatorem -na przekaźniku jest bezpiecznik.
bezpieczniki mam w podłodze obok akumulatora,ale przekaznika tam żadnego nie widać,Sprawdze jeszcze w tym bagażniku
Przekaźnik antyprzepięciowy do polutowania, najprawdopodobniej.
Pompa paliwa w benzyniaku 124 nie jest zasilana przez ten przekaźnik. Układ wtryskowy w tym modelu może pracować bez prądu. Elektronika nie będzie zasilana, nie będzie wzbogacania i zubożania mieszanki, ale auto będzie jechać i jakoś tam kulawo w razie awarii dowiezie nas na miejsce. Dlatego obwód zasilania pompy paliwa jest poza srebrnym przekaźnikiem....
Masa wygląda dobrze śruba przyspawana do ramy bo jak podpinam kabel (-) do akumulatora to przekaźniki pod siedzeniem pstrykają, wszystko normalnie działa poza tymi wskaźnikami i tym rozładowaniem akumulatora, no chyba że masa na silniku,tylko gdzie dokładnie szukać?
Wpisz sobie na YT autonomis usterka ładowania tam jest pełna diagnostyka układu ładowania akumulatora dodatkowego i całą procedure diagnostyki i naprawy. Polecam bo Pan zna się na rzeczy.
Może przekaźnik rozrusznika szwankuje. Trzeba by zdiagnozować co się dzieje na sterowaniu.
tyka równiez cos pod dywanikiem pasażera (komputer ?) Nie wiem, gdzie tam jest komputer, ale może masz jakieś odcięcie rozruchu. Zobacz, czy podczas klikania przekaźnika, przysiada napięcie na akumulatorze.
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Na wejściu tej klemy jest + bezpośrednio z akumulatora, na wyjściu nie ma napięcia na grubym kablu, gdzie to idzie? bo rozrusznik z małego przekaźnika pod maską kręci więc główne "prądy" są. Może jakiś wycinek schematu
Dzień dobry, mam problem z Mercedesem W211 2.2 CDI E220, mianowicie nie działa praktycznie nic, kierunkowskazy, szyby elektryczne, brak ładowania akumulatora, wentylator chłodnicy pracuje cały czas po odpaleniu samochodu. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki, są w porządku. Po podłączeniu komputera nie mam komunikacji praktycznie z żadnym...
Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
Witam Wg oryginalnej rozpiski są 3 skrzynki z bezpiecznikami: -główna, obok akumulatora, pod podłogą -obok drzwi kierowcy (bezpieczniki głównie od świateł) -w komorze silnika, tam są tylko przekaźniki. I właśnie tego szukam, po której stronie powinny się znajdować? Przy otwartej masce nie moge ich zlokalizować. Wg rozpiski są tam przekaźniki oznaczone...
Mercedes A-klasa (stary) - demontujesz elektronikę sterującą i zostaje Ci sam silnik DC na szczotkach który zasilasz przez duży przekaźnik/mały stycznik bezpośrednio z akumulatora. Niestety ale obawiam się że te pompy z elektrohydraulicznych układów wspomagania będą miały za małą wydajność dla orbitrola i większego siłownika.
W211 nie odpala,cykający przekaźnik w okolicach kierownicy.Zauważyłem że dzieje się to glównie po ulewach deszczu,zawsze po kilku godzinach lub maksymalnie 1 dniu znów odpalił. Osuszałem sprawdzałem przewody w okolicach małego akumulatora,ale dziś nie pomogło.Ktoś mial podobny przypadek? https://filmy.elektroda.pl/30_1689621934...
Na początek, pewnie nie wytrzyma podczas rozruchu. Są takie dedykowane stosowane w np Mercedesie czy innych samochodach. Pewne i używane z 50-80zł kosztują i mogą być stosowane do chyba nawet 300A Szukaj pod czymś w stylu "moduł akumulatora", "przekaźnik klemy"
Witam. Mam to samo. Na początku szafankował pilot. Było nie raz tak, że nie da się kluczyka przekręcić. Podczerwień zakurzona. Wystarczy przedmuchać i działa. Sprawdzę jeszcze bezpieczniki w kole zapasowym. Bo zauważyłem, że dostała się woda. Sam komfortu wilgotny... Zmieniłem wszystkie przekaźniki, bo miałem oryginalne, i sprawdziłem bezpieczniki w...
przekaźnik na podszybiu wymieniony Co do przewodów- całkiem możliwe :) V.
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
A po co montowałeś na zewnątrz to chińskie koromysło, co już przy 10A styki sie palą? Taki przekaźnik jak tam wchodzi ( siemens) jest łatwo osiagalny.
Przekaźnik do pompy paliwa znajduje się obok akumulatora, jest tam też bezpiecznik 30A. Jak mówi kolega wyżej sprawdź zasilanie przekaźnika oraz jego sterowanie, pamiętaj że po włączeniu zapłony pompa powinna pracować przez ok 2 sekundy.
https://obrazki.elektroda.pl/3889618400_... Mercedes Atego 1224 2010r Problem nr 1 polega na tym że świecą się światła stop po wyjęciu kluczyka. Odpięcie włącznika stop przy pedale hamulca nie pomogło Odpięcie kostki stacyjki nie pomogło. Odpięcie kostek lamp tylnych Prawej i Lewej nie pomogło. Odpięcie wszystkich przekażników nie...
jeden przekaźnik jest na plastikowej obudowie podszybia i on załącza obwód, nie wiem gdzie jest ten drugi ale chyba w skrzynce bezpiecznikowej.napięcie na obydwóch akumulatorach jest 12,2 po odpaleniu i spada w trakcie pracy...może coś z tym alternatorem jest nie halo muszę go sprawdzić po swojemu.
Podobny problem przerabiałem dwa razy przy takim modelu. W pierwszym przypadku uwalony był przekaźnik pod fotelem kierowcy. W drugim problemem był komputer silnika (pod akumulatorem za lewą lampą)
Proszę zamieścić fotkę płytki PCB ale od strony ścieżek , ewentualnie samemu sprawdzić czy styki przekaźnika załączają napięcie do jazdy do przodu.
Poglądowo pomierzyłem kilka napięć w moim podobnym autku, przy 'średnim' obciążeniu, wychodzi na to: (0) bez obciążenia napięcie na akumulatorze to 12.3V (1) śr. obciążenie, napięcie na aku: 10,9V (2) napięcie na wejściu płytki z przekaźnikami to 8.2V (3) napięcie na wyjściu płytki z przekaźnikami to 7,3V (4) napięcie na zaciskach silnika to 6.9V Akumulator...
Przekaźnik uszkodzony. Moja 190 też miała uszkodzony przekaźnik ten (srebrny) za akumulatorem. Zimnych nie było wydawał się na pierwszy rzut oka ok ale niestety był feralny. Po wymianie auto pali od razu.
Ostatnio w takim Mercedesie tylko 2.5D takie coś naprawiłem. Nie działał ABS i obrotomierz a przyczyną był spalony bezpiecznik w przekaźniku przepięciowym. Nie znam budowy trzylitrówki ale sprawdzenie tego zajmuje ok minuty, więc może warto.. Przekaźnik znajduje się za akumulatorem, trza zdjąć taki plastik i już go widać.
Separator to znam jako urządzenie i stosowałem takie w 2 kamperach ale ten Mercedes mnie trochę starszy ilością elektroniki i tym czy nie wywali błędu po dołożeniu drugiego akumulatora oraz tym że odcina Webasto które jest podłączone do tego "zbioru" złączy na akumulatorze. Pytanie czy w tym jest jeszcze przekaźnik? Dla zobrazowania wstawiam zdjęcie...
Witam ja w swoim Mercedesie mam NGK ale proponuje Bosha a przewody takie powyżej 100zł.Jeśli masz problem z odpalaniem zimnego silnika to może być Przekaźnik przepięciowy ten za akumulatorem on odpowiada za dodatkowy wtrysk i ABS,jeśli potrzebny to mam taki.
Są chyba tam gdzie akumulator w nogach pasażera, jak w A - klasie w 168 i w 169.
Witam proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu nie działają wycieraczki przednie i reflektorów ksenonowych. Spryskiwacze szyby przedniej działają. Jestem elektronikiem, po podłączeniu komputera nie znalazłem błędów związanych z wycieraczkami. Wycieraczek nie da sie uruchomić nawet z komputera więc przełącznik...
Nie wiem czy się da ale musi mercedes nie resetuje zasilania radia przy starcie dużo zależy od radia polecam dodatkowy akumulator mały 7Ah oraz przekaźniki jak się odpali samochód i pojawi ładowanie przekaźnik odepnie akumulator 7ah
właśnie dzisiaj pukaliśmy w rozrusznik aby się odwiesił to nic, wiec chyba ten przekaźnik, a silnik chodził i po zgaszeniu go i przy następnym odpaleniu stało się to właśnie, akumulator naładowany, próba odpalania z innym źródłem energi też przeprowadzona
dziękuję za informację. Ten przekaźnik jest za akumulatorem? Tak wyczytałem na którymś forum:)
witam mam problem z mietkiem.otóż gdy wlaczam zapłon pompa paliwa nie wylacza sie tylko caly czas pompuje benzyne czy ma to cos wspolnego z tym czarnym przekaznikiem za akumulatorem?
Cześć U mnie jest identyczny problem w W210 270CDI: nie odpala na zimnie, ale też i w lecie się tak raz zdarzyło: jak jest poniżej zera, można kręcić i kręcić i nawet nie zakaszle przez chwilę, tak jakby go coś odcinało. Rozrusznik po remoncie, kręci pięknie. Alternator po remoncie, jest ok. Akumulator pokazuje 12,7V, a przy rozruchu spada do 9,2V (pomiaru...
w okolicach akumulatora na sterowaniu zielonego przekaźnika (do niego tez wchodzi ten gruby różowy z czerwonym)
Witam serdecznie, Mercedes W220 500 benzyna, rocznik 1999. Mam problem z moim mercedesem, Od kilku tygodni zaczęły się problemy z przekaźnikiem rozrusznika (po przekręceniu kluczyków w położenie rozruchu świeciły się kontrolki, jednak rozrusznik nie uruchamiał się). Po poruszaniu przekaźnikiem rozrusznika (kolor zielony) samochód odpalał, i działał...
Jeśli nie zobaczysz to nie znajdziesz. Tak normalnie w ciemno nie jest to chyba możliwe. Ja po dokładnych oględzinach, zacząłbym badać upływ prądu do masy po kolei ze wszystkich plusowych przewodów. Sprawdź też włącznik migaczy (awaryjnych), przekaźnik i obejrzyj dokładnie wszystkie połączenia przy zegarach. To tyle na razie.
Witam Pacjent to Mercedes SL55 rocznik prawdopodobnie 2004, Po kilku sekundach od uruchomienia pojazdu na wyświetlaczu licznika pojawia się ostrzeżenie o ładowaniu. Łaowanie na alternatorze 14,15V na tylnym akumulatorze 13,75 do 13,90V. Na przednim, rozruchowym, ładowania brak. W module zarządzania energią były dwa błędy B1829 i B1838, czyli bezpiecznik...
Dokładnie tak jak napisał poprzednik. Miałem to samo. Jeżeli czujniki są dobre to z tyłu za akumulatorem jest aluminiowy przekaźnik z bezpiecznikiem. Sprawdź bezpiecznik a ewentualnie później sam przekaźnik.
Trochę dużo tych błędów Posprawdzaj bezpieczniki i przekaźniki na początek.Sprawdz wiązki elektryczne Sprawdz stan akumulatora i ładowania Czujnik wału do podmiany tez wyskoczyły sondy lambda
Może to być wina modułu SAM obok akumulatora pod fotelem pasażera, może to być wina przekaźników pod maską lub w bagażniku. Było podłączane pod Star diagnosis i nic nie wyszło?
Ja z Vitkiem miałem takie przejścia że potrafił na postoju pożerać duże ilości prądu czasem, i kontrolka świec wariowała podczas pracy a to się swieciła to gasła i rozebrałem moduł świec który jest przy akumulatorze okazało się że powypalały się styki na przekaźnikach i czasem poprostu nie odpuszczały...co powodowało takie dziwne zachowania i przy okazji...
być może pilot załącza ten sam przekaźnik co pedał i to ten przekaźnik jest uszkodzony. Jeżeli poruszyłeś jakimś elementem niemającym związku to może nie łączą jakieś przewody lub zimne luty na płytce.
Jak w temacie czy ktoś wie od czego jest ten przekaźnik nr. 0015426819 znajduje się on w grodzi silnika koło skrzynki z bezpiecznikami. Po jego wyjęciu wszystkie urządzenia w samochodzie działają (światła klima wentylatory itp.) a problem polega na tym że po jego włożeniu jest bardzo duży pobór prądu do 30A nawet bez zapłonu co powoduje rozładowanie...
Nie wychodzą, bo masz już ten nowszy model, zamek podpinasz za przyciskiem na konsoli do przewodu zielono-niebieskiego, krańcówki podłapiesz każdą z osobna pod licznikiem, musisz najpierw odkręcić dwie śrubki z tej listwy maskującej nad kolumną i wyszarpać ją, potem będą dwie śrubki trzymające daszek i wysuwasz go do siebie. Jeżeli nie ma śrub, to jest...
Witam, Mój Mercedes A-klasa 1.7 CDi nie odpala. Początkowo były problemy z odpalaniem, rozrusznik słabo kręcił. Myślałam, że to wina akumulatora ale obecnie po naładowaniu dalej nie odpala. Po przejechaniu 30 km po chwili już nie odpalił. Akumulator wydaje się dobry, słychać cykanie przekaźników, rozrusznik nie rusza. Odpalanie na kable zimnego akumulatora...
Ja osobiście "kupuję" taki schemat. https://obrazki.elektroda.pl/4454714500_... Czyli ładowanie przez przekaźnik , z tą różnicą że w nowszych autach jest EPC itp.. czyli regulacja prądu wzbudzenia jest nadzorowana przez jakiś komputerek. Żeby tam nie mieszać pod maską przy alternatorze to kupujemy taki wynalazek. Przekaźnik sterowany...
Masy posprawdzane trzeci raz. na wszelki wypadek przewody rozruchowe na silnik i kabinę do - aku i bez zmian. w momencie wyłączenia pompki zegary wracają do normy, w chwili kręcenia lub pracy silnika zegary gasną i zapalają się strzałki o kierunków. Przy akumulatorze przekaźnik pompki zamieniony miejscami (2 pary przekaźników są takie same) bez rezultatów.
W MB 123 światła są zasilane w pierwotnym obwodzie, czyli bezpośrednio przez wyłącznik świateł i przełącznik zespolony na kierownicy. Zrób próbę - na włączonych światłach za pomocą kawałka przewodu podaj zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Jeśli nastąpi wyraźna poprawa jasności, to masz spadki napięcia na wymienionych elementach. Można próbować rozebrać...
sprawdziłem przekaźnik za akumulatorem jest sprawny ale nie dochodzi napięcie do niego. Czy może ktoś miał podobny problem?? Proszę o pomoc. Dziękuje z góry
Też uważam, że 1.5 bara to albo wypalony zawór wydechowy albo któryś zawór się przycina albo ciągle uchylony. jeśli zawory są ok to nawet tłok z pękniętymi pierścieniami nabije ze 2-3 bary Dymienie na biało to przepalanie glikolu Dymienie na szaro to może być też strasznie przelany paliwem jeden z cylindrów Ale ja tam widzę dym niebieskawy czyli jednak...
Sprawdz srebrny przekaznik za akumulatorem
Cześć, Mercedes SL generacji R230 posiada dwa akumulatory. Pierwszy (G1/4), startowy, odpowiedzialny jest tylko i wyłącznie za rozrusznik i znajduje się pod maską pojazdu. Drugi (G1) znajduje się w bagażniku i odpowiedzialny jest za całą elektronikę pojazdową. Jeśli chodzi o ładowanie, to akumulator tylny jest ładowany bezpośrednio z alternatora, natomiast...
Jest to 2.2 d 97r 95KM z kluczykiem na podczerwień. W sobotę zauważyłem że po odłączeniu akumulatora na 5min. i ponownym podłączeniu długie zaczęły działać. Światła działają do momentu gdy kluczyk jest w stacyjce, czy to w pozycji przed włączeniem kontrolek czy też w pozycji z kontrolkami. Po wyjęciu kluczyka i ponownym włożeniu po kilku minutach świateł...
Nie warto podjechać do elektryka na diagnozę niż wróżyć z fusów ! akumulator może już mieć pokruszone płyty przez co osad robi zwarcie ,w dodatku warto przyjrzeć się przekaźnikowi świec żarowych.
Witam. Napiszę, co zrobiłem, że padł ten bezpiecznik 150 A. Rozładowywał się akumulator na działce, nie mam prądu. Musiałem targać dosyć daleko na rowerze akumulator do bloku, żeby naładować. Prostownik mam rzeczywiście miniaturowy, kupiony na Allegro, po naładowaniu on się wyłącza i na wyświetlaczu jest napis full (pełen). Postanowiłem podłączyć markową,...
Akumulator, czujnik sprawdzone. Teraz wysypał błędy 1610, 2521, 2153. Mam wkońcu punkt zaczepienia choć już przekaźnik podmieniałem. Coś mi się wydaje że coś gdzieś zgniło.
Okazało się ,że stacyjka jest OK. Zniknęło napięcie na zasilaniu blokady kierownicy i dlatego stacyjka nie przyjmowała kluczyka. Po podaniu bezpośrednio z akumulatora +12V na zasilanie blokady (1 przewód od góry), "brzęknięcie" się od razu pojawiło , kluczyk dał się przekręcić , ale nie ma możliwości uruchomienia silnika, kontrolki się nie świecą. Szukam...
Update- To dodatkowe złącze (X12/3, power distributor, nr A2105460041) występuje jako osobny moduł, mocowany tymi samymi śrubami co przekaźnik ładowania małego akumulatora, po prostu blacha mocująca włazi pod ten przekaźnik. Przekaźnik https://obrazki.elektroda.pl/2115827700_... Złącze "plus" https://obrazki.elektroda.pl/6030796900_...
Witam Podłączenie równoległe spowoduje podwojenie pojemności akumulatorów i samo w sobie nie powoduje rozładowania akumulatorów. Proszę uwaznie przeczytać post pana Gerri tam jest wszystko. Może podam panu tylko dodatkowe rozwiązanie a mianowicie zamontowanie zamiast przekaźnika ręcznego wyłącznika, który będzie pan wyłączał gdy używa pan np. wciągarkę....
Nie przewidywałem żadnej sygnalizacji , jednak to nie oznacza że nie można wstawić diody świecącej. Można to zrobić na kilka sposobów. Można włączyć diodę między +12 z akumulatora a wyjście do pompy , dioda będzie przestawała mrugać gdy po przekręceniu kluczyka odblokujemy zabezpieczenie ( w przypadku pomp nafaszerowanych elektroniką mogą być problemy...
witam od dłuższego czasu mam problem w mietku z benzyna gdy przełączam wogole nie reaguje wykręciłem pompę paliwa ale wszystko z nia jest ok.czy te przekaźniki za akumulatorem[jeden czarny a drugi kolo niego aluminiowy z bezpiecznikiem]maja coś z tym wspólnego i jaka role one spełniają.proszę o pomoc
Witam mam problem z odpalaniem nie zawsze !! nie za każdym razem ale Akumulator wymieniony nowy Klemy/ końcówki masy wszystko sprawdzone wymienione!! rozrusznik 2 razy w dwóch innych firmach sprawdzony w drugiej firmie wszystko wymienione na nowe wewnątrz automat z niego tez wymieniony na nowy z bosha Jak jest przeważnie nie ciepły jest tylko cyknięcie...
O ile mnie pamięc nie myli tam nie ma bezpiecznika pompy, zazwyczaj przepalało ściezkę w przekaźniku pompy paliwa, za akumulatorem, za czarną plastikową osłoną, czarne pudełko z 12 okrągłymi bolcami, łatwo poznac bo ma na sobie napis przy ilu obrotach pompę odcina.
Kontrolka po przekręceniu stacyjki zapala się zawsze, a czujniki w moście nie padały prawie nigdy. (chyba że się zahaczy kablem o coś leżącego na drodze, albo ktoś się nad nim "znęca") Dlaczego nie piszesz kiedy się zapala? To jest szalenie istotne dla diagnozy! -zaraz po uruchomieniu silnika -po przejechaniu paru metrów -po przejechaniu dłuższego odcinka...
silnika krokowego Tam nie ma nic takiego. Jest za to nastawnik biegu jałowego. Wdł mnie twój pomysł jest bez sensu. Zamiast kombinować doprowadź całość do ładu. Poza tym, przy jałowych obrotach przepustnica ma być na max zamknięta. Stąd też takie głupoty po podpięciu nastawnika jałowego. Co do pompy - albo się zatarła albo uszkodzony przekaźnik pompy...
Nie działa non-stop. Na drodze od przekaźnika za akumulatorem do kompresora jest jeszcze szeregowo wpięty czujnik ciśnienia. Przerywa wysterowanie kompresora w przypadku gdy nadmiernie wzrośnie ciśnienie lub nadmiernie spadnie (rozszczelnienie obwodu)
Cześć Twoje auto ma oznaczenie handlowe "116" - a nie "618". "618" to by znaczyło, że ma ładowność 6 ton i silnik 180 koni. Żadne Vito nie ma takiej ładowności. pamiętaj o bezpieczniku między akumulatorami. Po co? Żeby się spalił przy rozruchu? Są inne, sprawdzone metody rozdzielenia obu akumulatorów. Proponuję przejrzeć archiwum forum - jest naprawdę...
Witam jak w temacie Mercedes ML 400CDI Aku jest dobry a i tak moduł odcina zasilanie rozrusznika co uniemożliwia odpalenie czasami się uda za którymś razem. Gdy wyjmę przekaźnik od rozrusznika i zewrę elektromagnes to rozrusznik kręci jak głupi(dobrze). Jest jakaś metoda na ominięcie modułu kontroli akumulatora czy jakoś tak aby nie odcinało zasilania?...
Tak, dokładnie. Brakło paliwa (jeszcze wtedy nie było wiadomo, że to brak paliwa). Wiele prób uruchomienia, rozładowało akumulator. Po włożeniu nowego aku już rozrusznik nie kręci, tylko po zwarciu przekaźnika rozruchu można pokręcić. Wtryski dostają śladowe napięcie. Świece grzeją, paliwo do wtrysków dochodzi.
Iso-, przepraszam, Istotnie, 150mA to sporo. to 2 Waty przy 12V Dla porównania Mercedes 190E bierze 40mA, co już jest znośne. a co można żądać od aku? np. 80 Ah daje 500 godzin postoju przy 160mA, czyli 20 dni od pełnego w 100% około 10 dni postoju i ruszasz z 50% a na zimnie - z 30% Mam takie doświadczenie, że akumulator padł po nocy w garażu, ponieważ...
Akumulator sprawny. Alternator sprawdzony na stole probierczym. Wygląda, że problem tkwi w instalacji elektrycznej samochodu, ponieważ po odłączeniu przewodu wzbudzenia D+ kontrolka ładowania nadal świeci na włączonym zapłonie przed odpaleniem silnika. Jak jest sterowane wygaszanie kontrolki? Jest jakiś przekaźnik? Przy odłączonym D+ kontrolka nie powinna...
mercedes akumulatora mercedes mercedes kontrolka akumulatora przekaźnik dodatkowego akumulatora
biegów nawiewu volvo silnika router bridge neostrada
białoruśka rozrusznik ładowarka dynamo
Lodówka działa, zamrażarka nie mrozi - przyczyny i rozwiązania Jak zmienić język na polski w Mercedes GLA 250?